SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ile ćwiczeń max?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie no jarek teraz to ty histeryzujesz a do tego bredzisz tył barków poracuje przy podciąganiu sztangi do brody , a jak zależy ci na unoszeniach to możesz sobie te na oki zamienic w opadzie , proste iceps i triceps , pewnie ze nie przesadzam , z stosowałeś ty aby takie superserie , człowieku jesli naprawde potrafisz się skupić na ćwiczeniu i wycisnąć z każdego powtórzenia ile się da to i tyle co napisałem będzie za dużo jaki jest sens robić nie wiadomo ile serii jesli zeby je wykonac bedziesz musiał wziąść obciażenie powiedzmy , 60% max a nie 80 , w ten sposob poprostu będziesz miał dłóższą rozgrzewkę a nie trenin g , bo zeby pobudzić włókna szybkokurczliwe musisz zastosować duże ciężary a nie na.p.i.e.r.a.l.a.ć nie wiadomo ile powtórzeń i serii ze śmiesznie małym obciążeniem i zamiast dać z siebie wszystko na jednym ćwiczeniu to będziesz się oszdzędzał i rozkładał siły żeby wykonać tych 4 serii na biceps - gdzie w tym sens gdzie logika pomyśl chwile

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3609 Data: 6/12/2004 1:21:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Kategoria Naturlana??

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    n/c :)

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3824 Data: 1/8/2007 12:16:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna a krew

    Post
    Odżywki i suplementy

    moze przemeczenia po porstu...., kum magnez zelazo witamine b c e i wszysktie inne jakis kompleks czy cos

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2753 Data: 4/26/2006 7:51:13 PM Liczba szacunów: 0
  • 100 dni dla masy i siły

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    „Program 100 dni dla siły i masy”. Cykl II – budowanie siły Czas trwania – 4 tygodnie Program treningowy został opracowany przez jednego z najlepszych fachowców w tej dziedzinie, znanego wszystkim miłośnikom sportów siłowych w naszym kraju, Jana Łukę. Poniedziałek – nogi, górny grzbiet, bicepsy Rozgrzewka (wykonywana oczywiście po zakończeniu rozgrzewki tradycyjnej) Skłony tułowia (brzuszki) leżąc na skośnej ławce głową w dół bez dodatkowego obciążenia 4 serie po 20 ruchów 1. Pełne przysiady ze sztangą na karku „System 5 x 5” . Polega on na wykonaniu pięciu serii po pięć powtórzeń ze stałym obciążeniem, które musimy dobrać tak, aby praktycznie w każdej kolejnej serii sprawiało nam trudność. Progresją w tym systemie jest nasze zmęczenie, narastające z każdą kolejną serią. 2. Wypychanie sztangi ze stojaków (ostatnia faza przysiadów – około 1/3 ruchu) – 3 serie wstępne po 1 powtórzeniu + 3 podejścia do 100% ciężaru 3. Przysiady z przełamaniem kąta prostego (środkowa faza ruchu) 10,20,30 powtórzeń ze stałym obciążeniem Opis ćwiczenia Pozycja wyjściowa: Stajemy w rozkroku na szerokość ramion lub nieco szerszym. Nogi ugięte w kolanach pod kątem minimalnie rozwartym, a więc jakbyśmy byli w środkowej fazie przysiadu pełnego. Tułów wyprostowany z zachowaniem naturalnej krzywizny kręgosłupa. Głowa wyprostowana, wzrok skierowany przed siebie. Gryf sztangi spoczywa na górnej części mięśni czworobocznych grzbietu (kapturowych). Sposób wykonania ćwiczenia: Z pozycji wyjściowej schodzimy z ciężarem w dół do momentu przełamania kąta prostego w ostry tak, aby biodra znalazły się poniżej linii kolan. W dolnym położeniu nie zatrzymujemy ruchu tylko od razu powracamy do pozycji wyjściowej łamiąc kąt prosty w drugim kierunku, a wiec do kąta lekko rozwartego. Oddychanie: Wdech robimy schodząc w dół, zaś wydech w górnej fazie ćwiczenia 4. Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia podchwytem na szerokość barków – 5,5,5,5 powtórzeń z taką progresją obciążenia, by ostatnią serię wykonać z maksymalnym wysiłkiem. Następnie po przerwie wypoczynkowej zdejmujemy 20-30% ciężaru i wykonujemy jeszcze jedną serię tego ćwiczenia do upadku mięśniowego 5. Ściąganie drążka górnego wyciągu do karku szerokim nachwytem – 5 – 6 serii po 10 powtórzeń ze stałym obciążeniem 6. Uginanie ramion ze sztangą stojąc z zatrzymaniem 6 podejść po 1 powtórzeniu z taką progresją, by w ostatnim dojść do 100% możliwego ciężaru. Opis ćwiczenia Pozycja wyjściowa: Stoimy w rozkroku na szerokość ramion, lub nieco szerszym, nogi w kolanach lekko ugięte, sztangę trzymamy podchwytem, rozstaw dłoni zbliżony do szerokości ramion. Tułów wyprostowany (zachowana naturalna krzywizna kręgosłupa), klatka piersiowa wypchnięta do przodu. Łokcie przez cały czas przylegają nieruchomo do tułowia. Sposób wykonania ćwiczenia: Z pozycji wyjściowej wykonujmy z pomocą cheatingu, tzn.lekką współpracą bioder i nóg, ruch jednoczesnego ugięcia obu ramion do momentu, gdy gryf sztangi znajdzie się w okolicy naszej klatki piersiowej. Następnie oporując mięśniami opuszczamy sztangę do momentu, w którym kąt między ramionami i przedramionami wyniesie około 90 stopni wstrzymujemy wtedy ruch na kilka sekund, po czym opuszczamy bardzo wolno sztangę powracając do pozycji wyjściowej. Ciężar opuszczamy do momentu rozciągnięcia bicepsów. Pamiętajmy jednak, że pełne rozciągnięcie bicepsów, to nie to samo, co pełny wyprost ramion w stawach łokciowych. Środa – brzuch, klatka piersiowa, tricepsy, 1. Skłony tułowia (brzuszki) leżąc na skośnej ławce głową w dół z ciężarem trzymanym za głową 1 seria bez obciążenia rozgrzewkowa + 3 serie z progresją dochodząc do 10 ruchów z maksymalnym ciężarem 2. Wyciskanie sztangi w leżeniu na poziomej ławce uchwytem klasycznym (szerokość 81 cm) z pełnym zatrzymaniem na klatce piersiowej – 3 serie rozgrzewkowe po 10 powtórzeń z obciążeniem ok.65% maksymalnego + 3 serie po 3 powtórzenia stałym ciężarem bez zapasu powtórzeń 3. Dociskanie sztangi ze stojaków (ruch około15 cm) – 4 podejścia z 1 powtórzeniem dochodząc w ostatnim do 100% maksymalnego ciężaru 4. Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej – 3 serie po 20 powtórzeń ze stałym obciążeniem 5. Prostowanie ramion z prostym drążkiem górnego wyciągu stojąc – 3 serie po 10 ruchów podchwytem i 10 nachwytem ze stałym ciężarem. Piątek – Prostowniki grzbietu, barki Rozgrzewka (wykonywana oczywiście po zakończeniu rozgrzewki tradycyjnej) Skłony tułowia (brzuszki) leżąc na skośnej ławce głową w dół bez dodatkowego obciążenia 4 serie po 20 ruchów 1. Martwy ciąg technicznie (z przechwytem, czyli przemiennym uchwytem dłoni) – 2 serie rozgrzewkowe po 10 powtórzeń ze stałym ciężarem + 5 serii po 3 powtórzenia z progresją dochodząc w ostatniej serii do 100% maksymalnego ciężaru 2. Martwy ciąg nachwytem opuszczając sztangę nieco poniżej kolan (można stosować paski lub haki dla poprawienia chwytu) 3 serie po 10 powtórzeń ze stałym obciążeniem bez zapasu powtórzeń 3. „Przekładanie” sztangi nad głową stojąc. Sztangę chwytamy na taką szerokość, by w dolnym położeniu gryfu nasze ramiona tworzyły z przedramionami kąt prosty. Sztangę przekładamy nisko (około 1-2 cm) nad głową z obojczyków na kark – 6 serii po 10 powtórzeń z progresją dochodząc w ostatniej do 100% możliwego ciężaru 4. Wybijanie dynamiczne sztangi zza głowy stojąc z pomocą nóg (podobnie, jak ostatnia faza podrzutu ciężarowego) i opuszczanie wolnym tempem na proste nogi – 5 podejść po 1 ruchu z progresją, by dojść w ostatnim do 100% maksymalnego ciężaru 5. Unoszenie ramion ze sztangielkami bokiem w górę w opadzie tułowia 3 serie po 20 powtórzeń ze stałym obciążeniem. Przerwy między seriami wynoszą we wszystkich ćwiczeniach minimum 150 sekund. W ciężkich seriach 180 sekund, a w extremalnych momentach aż do unormowania oddechu i tętna. Odżywianie Sugerowane zapotrzebowanie na składniki odżywcze w tym cyklu. Białka ok.1,8 - 2,2 g/kg masy ciała Tłuszcze ok.0,5 – 0,8g/kg masy ciała (zależnie od źródeł pochodzenia i indywidualnej budowy ciała) Węglowodany ok.4,0 - 5,0/kg masy ciała Kalorie ok.30 - 40 kcal/kg masy ciała – zależnie od trybu życia i sumy aktywności fizycznej w ciągu doby. Przykładowy jadłospis dzienny dla zawodnika trenującego tym cyklem, ważącego około 80kg: Pobudka 7.00 Posiłek I – 7.15 Płatki owsiane 100g Owoc (np. banan) 100g Orzechy włoskie lub pestki słonecznika 20g Woda 3 białka jaj i 1 zółtko Posiłek II – 10.00 Chleb razowy 100g Sztuka mięsa 150g Surówka lub gotowane warzywa 150g Posiłek III – 13.30 Brązowy ryż lub makaron razowy 100g Sztuka mięsa 150g Surówka lub gotowane warzywa 100g Posiłek IV – 16.30 Brązowy ryż lub kasza gryczana 50g Sztuka mięsa 100g Trening 18.00 – 19.45 Posiłek V – bezpośrednio po treningu Owoc (ananas lub banan) lub sok owocowy (rozcieńczony z wodą do roztworu ok.7% węglowodanów) 200g Posiłek VI – 20.30 Tuńczyk z wody 130g (puszka) lub pieczona biała ryba 130 – 150g Oliwa z oliwek lub olej lniany 10g Brązowy ryż lub kasza gryczana 50g Posiłek VII – 20 minut przed snem Odżywka białkowa 40g na wodę lub chudy twaróg (bez chleba) 200g Wartość odżywcza powyższego jadłospisu: Białka – ok.145g Tłuszcze – ok.55g Węglowodany – ok.330g Kalorie ok.2600 kcal „Sztuka mięsa” w tym menu oznacza mięso nieco tłuściejsze, niż jadaliśmy dotąd. Może to być np. łopatka, schab, karkówka wieprzowe lub udka z kurczaka, bądź indyka. Jeśli ktoś nie przepada za tłuściejszymi gatunkami mięs polecam stosowanie chudszych i uzupełnianie zawartości tłuszczy w posiłkach olejem lnianym, oliwą z oliwek lub olejem MCT Suplementacja - do 100 zł/miesiąc Przydatny może okazać się zakup kreatyny w dowolnej formie (monohydrat, jabłczan, monohydrat z transportem, itd.) Proponuję przyjmować ją bezpośrednio przed i po treningu. Polecam także zadbać o uzupełnianie witamin antyoksydantów, A,C i E, gdyż stres systemowy wywołany treningiem siłowym powoduje znaczny przyrost wolnych rodników. Ponieważ operować będziemy powyżej tym cyklu dużymi i bardzo dużymi obciążeniami polecam także zakup glukozaminy. - powyżej 200 zł/miesiąc Gdy zasobność naszego portfela pozwala na zakup więcej, niż jednego suplementu/odżywki polecam zakup kreatyny, podstawowych aminokwasów, czyli BACA lub L - Glutaminy (bądź obu tych produktów) oraz odżywki białkowej, którą stosować będziemy w celu uzupełnienia puli białek w diecie. Najlepiej typu Whey Concentrat. Ponadto przypominam o stosowaniu glukozaminy oraz witamin, a szczególnie antyoksydantów. Po zakończeniu 4 tygodni Cyklu II następuje 7 – 10 dniowy okres regeneracyjny, podczas którego wykonujemy jedynie ćwiczenia aerobowe (np. pływanie, które świetnie zregeneruje stawy). W kolejnym odcinku opiszemy Cykl III – masowy. Opracował Michał Sulewski Konsultacja merytoryczna Jan Łuka Publikacja "KiF" kwiecień 2005

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2618 Data: 7/6/2005 12:14:41 PM Liczba szacunów: 0
  • tren enan vs deca

    Post
    Doping

    oo widze podobny temat :) ja akurat bede lecial tak bo kazdy chwali sobie rozpiske a towar lece meta balcan, enan unigen , deca unigen , antek turek , prop unigen , tren ace c.y.b.e.r , wino balcan inj srodki gorna polka tylko ze ceny straszne 1-4 Meta 20-30mg ed 1-4 enan 500mg ew 5-14 enan 750mg ew 1-14 deca 500mg ew 15-19 Antek 50-100-150-200 20-21 Meta 40mg ed 20-27 Prop 200mg e2d 20-26 Tren A 100mg e2d 22-28 Wino 50mg inj e2d

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2648 Data: 11/16/2011 8:10:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie BIALKO polecicie??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam jesli chcesz tanie to kup SOJAVIT 70 z olimpu moze tez byc SP80 spoko białeczka <<<<<<<A.C.A.B>>>>>>> Dac songa nie dac songa o to jest pytanie Pozdrawiam Wszystkich

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1477 Data: 1/28/2004 3:28:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Wątroba.

    Post
    Doping

    na wzw b powtarza sie co 2 lata,na wzw-c (hcv) nie ma szczepuionki wiem bo mam to gowno od 2000r i zyje wyniki 3 lata temu w normie takze to nie wyznacznik Zmieniony przez - godwithus w dniu 2011-03-15 17:36:56

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1836 Data: 3/15/2011 5:36:42 PM Liczba szacunów: 0
  • tesc a krwiodawstwo

    Post
    Doping

    Jeśli jest nieodpowiednia to cie nie wezmą na dawce ,bedziesz musial odczekac i ponownie podejsc do badania.Jeśli masz wysoki aspat i alat to nic złego zbadaja czy nie masz żółtaczki i ja i tak powinni wziąśc. "Pobrane na zakończenie donacji próbki krwi są przekazywane do poszczególnych pracowni laboratoryjnych w celu wykonania oznaczeń grupy krwi i testów pozwalających na wykrycie nosicieli wirusów zapalenia wątroby typ B i C, wirusa HIV, zakażenia kiłą. Każdy preparat podlega obowiązkowej kontroli wszystkich niezbędnych wyników badań oraz kontroli wizualnej. Spełnienie norm jakościowych pozwala na zakwalifikowanie preparatu do lecznictwa." Zmieniony przez - Dj_Smalec w dniu 2007-09-18 21:11:22

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1950 Data: 9/18/2007 9:10:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszej kolejności przyjrzyj się odżywianiu. Suplementów którymi możesz się zainteresować to B C A A, Beta Alanina, kreatyna

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 405 Data: 5/11/2019 12:29:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Posiłek do mietka

    Post
    Doping

    odświeżam ku przestrodze bo o.ch.u.j.e.ć idzie!!! Kingsajz dla każdego!!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1025 Data: 11/2/2003 10:10:15 AM Liczba szacunów: 0
  • aa czyli np zrobię a b c d e f lub jak kto woli 1 2 3 4 5 6 i mogę zrobić przerwę ? I wyrabia się przy tym coś z mięśni brzucha ? Bo jak jestem w górnej części ćwiczenia (nad drążkiem) to są napięte mocno.

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2729 Data: 12/12/2011 11:38:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Robisz A Robisz B C ... Itd. Pomiędzy tym nie ma przerwy.

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2729 Data: 12/13/2011 12:44:22 AM Liczba szacunów: 0
  • szkoła! ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    powtarzam, ze nie każdy może jeśc w szkole takie rzeczy, ja np. nie mam warunków i nie pierd***ć mi, że wystarczy przerwa, ławka i wszystkich mieć w dupie, bo to nie zawsze tak ładnie wygląda więc lepiej gainer niz 10 kanapek.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1722 Data: 11/20/2005 2:40:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Low Carb do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dieta deficytowa jest w witaminy: D, C, kwas foliowy, E, A,; pierwiastki takie jak: potas, wapń, magnez; a także kwasy omega 3. Mało jest także błonnika. Zakłądam +/- że bf pewnie koło 20%, moim zdaniem można byłoby dodac trochę kcal i oprócz siłowni włączyć interwały / aero.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1427 Data: 3/7/2013 7:04:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Low Carb do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Faktycznie oliwa jest strasznie niedoborowa w składniki odżywcze. Zamień kuraka na schab,karkówkę ,łopatkę,boczek, więcej jaj,serów żółtych i twarogu tłustego,masło,śmietana,smalec etc. a mniej węglowodanów i obejść się można bez warzyw i "niedoborów". P.S warzywa są mocno niedoborowe w witaminy (nie licząc witaminy C) i minerały. Na temat niedoborów http://www.chemia.uj.edu.pl/dydaktyka/bromatologia/bromatologia6.pdf Zmieniony przez - Evo w dniu 2013-03-07 09:52:58

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1427 Data: 3/7/2013 9:50:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Low Carb do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mnie dziwi podejście do składników odżywczych np. potasu i innych. Ludy zamieszkujące krainy, gdzie panują niskie temperatury lub zamieszkujące górzyste tereny z oczywistych przyczyn mają niewielki dostęp lub żaden do warzyw i owoców. Jakoś nie narzekają na niedobory składników odżywczych w tym potasu,magnezu,wapnia i innych (wit C). Aktywność biologiczna składników odżywczych z warzyw i produktów roślinnych jest niska i dziwią mnie stwierdzenia na temat różnych niedoborów na LC. Prosty przykład 1 mikrogram równoważnika retinolu = = 1 mikrogram czystej formy retinolu (pochodzenia zwierzęcego) = 6 mikrogram ß-karotenu (pochodzenia roślinnego) = 12 mikrogram innych karotenoidów (pochodzenia roślinnego) Martwiłbym się niedoborami,ale na dietach opartych/bogatych w warzywa i owoce tzw. HC. http://www.chem.univ.gda.pl/zas/dydaktyka/zywnosc/zywnosc7.pdf ; http://www.chem.univ.gda.pl/zas/dydaktyka/skrypty/Analiza_zywnosci.pdf A mnie dziwi podejście sugerujące niedobory, niby na jakiej podstawie, badań biochemicznych krwi? Rzeczywiste zapotrzebowanie ilościowe na poszczególne witaminy jest trudne do określenia min. ze względu na synergiczne działanie wielu z nich. Zależy ono od cech osobniczych, stanu zdrowia i okresu życia człowieka] Zmieniony przez - Evo w dniu 2013-03-07 13:11:37

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1427 Data: 3/7/2013 1:07:41 PM Liczba szacunów: 0
  • EAS RACE RECOVERY - zna ktoś to?

    Post
    Odżywki i suplementy

    What's in EAS Race Recovery? 3.5 Lbs. Orange Supplement Facts Serving Size2Scoops(87g) Servings Per ContainerAbout 18 Amount Per Serving % DV* Calories 300 Calories From Fat 0 Total Fat 0g 0% Saturated Fat 0g 0% Trans Fat 0g Cholesterol 0mg 0% Total Carbohydrate 53g 18% Dietary Fiber 0g 0% Sugars 53g &#8224; Protein 20g 40% Vitamin A 2500IU 50% Vitamin C 250mg 420% Vitamin E 100IU 330% Thiamin 1mg 50% Riboflavin 1mg 50% Niacin 10mg 50% Vitamin B6 1mg 50% Folate 200mcg 50% Vitamin B12 5mcg 50% Biotin 150mcg 50% Pantothenic Acid 5mg 50% Calcium 118mg 10% Iron 9mg 50% Phosphorus 44mg 4% Iodine 75mcg 50% Magnesium 215mg 50% Zinc 8mg 50% Selenium 25mg 35% Copper 1mg 50% Manganese 2mg 100% Chromium 96mcg 80% Molybdenum 50mcg 70% Sodium 60mg 3% Potassium 110mg 3% Glutamine(From Whey Protein Isolate And L-Glutamine) 9g &#8224; BCAA's(From Whey Protein Isolate, Leucine, Isoleucine And Valine) 6.5g &#8224; Ribose 2g &#8224;

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1222 Data: 7/2/2009 1:29:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Hmb i kreatyna

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    dzięki za pomoc!!!! Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2931 Data: 4/17/2003 5:07:25 PM Liczba szacunów: 0
  • HGH

    Post
    Doping

    broda1 bez urazy masz tyle w udzie co ja prawie w łapie a mnie cykl zazwyczaj wychodzi do 1000 zł jakbym miał w******lic tyle kasy i mieć takie efekty to chyba musiało by mnie poj....ć

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2876 Data: 4/5/2004 2:55:37 PM Liczba szacunów: 0
  • TomQ-MAG i Giecik - wylot z forum

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ostatnio chodzac na okienku po uczelni przeprowadzajac wywiad srodowiskowy (ogladanie foczek) doszedlem do wniosku, ze: a)suche wiory maja za***iste dupeczki b)grubasy maja za***iste dupeczki c)wlasciciele BMW maja za***iste dupeczki wiec trzeba zrobic forme pod odpowiedni typ sylwetkowy, albo kupic bmw

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2740 Data: 5/7/2010 7:56:52 PM Liczba szacunów: 0