SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • slyszalem opinie o tej GABA free ze c***nia. wiec nie wiem czy bym sie skusil.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 786 Data: 11/10/2010 1:09:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenie dwugłowe ud - czy tylko uginanie leżąc ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Powiem Ci, że mi to obojętne czy jeden czy dwa, ważne, żebym przez te cztery dni w tygodniu dawał radę ten sam zestaw zrobić. Przed chwilą troszkę doczytałem i znalazłem taki zestaw: 1. PRZYSIAD 2. RDL (romanian deadlift czyli rumunski martwy ciag) 3. WYCISKANIE NA PŁASKIEJ 4. WIOSŁOWANIE W OPADZIE 5. WYCISKANIE W STANIU (z klatki) 6. PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU (podchwytem) Wszystko po 3 serie, 10-12 powtórzeń + dwie rozgrzewkowę(50%, 75%). Może zrobię go dzisiaj i zobaczę jak będzie. Jedyne c o, to mam tylko zastrzeżenie do podciągania, Ja w tym dobry nie jestem a jak podchwytem się podciągam, to zawsze bardziej czuje biceps niż plecy, a nadchwytem nie dam rady, może max 3.. Do tego przysiad, muszę go robić na suwnicy, bo nie mam takich wysokich stojaków, żeby brać sztangę na barki =\ Zmieniony przez - Goldi92 w dniu 2011-06-28 16:37:12

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3705 Data: 6/28/2011 4:34:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Moj pierwszy SZOCIK!

    Post
    Doping

    gdybys użył googli to byś nie musiał się radzić.. Tu ci nie pomoże nikt z odrobiną wyobraźni bo poprostu jesteś cienka c i p k a. Towar nie zrobi z ciebie mega samca alfa , chcesz być agresywniejszy bo? chcesz być dyskotekowym rozrabiaką czy chcesz przy kumplach się popisywać chociaż nie rozumiem czym , twoje argumenty pogrążają cię jeszcze bardziej.

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3035 Data: 5/22/2014 9:31:45 PM Liczba szacunów: 0
  • W którym posiłku wywalić białko z diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Walnąłem sie w pisaniu 420g mam w dziennym bilansie a 300g mi wychodziło ,brakowało mi 120g dorzuciłem chwilowo 2 porcje carbo po 50g. Musiałem też obcinać porcje kuraka, zawsze jadłem po 150, bo za dużo białka wychodziło w ogólnym rozrachunku. Dziś przyszło mi do głowy aby wywalić osatni posiłek czyli serek i tym samym zwiekszym porcje kuraka do 150 a ostatni posiłek zrobić węglowodanowy co o tym sądzicie może tak by?ć , bo nie pamiętam już gdzie ale czytałem ze ostatni posilek powinien być białkowo tłuszczowy. zrzut diety wklejam i link do zdjęć mojej sylwetki http://www.sfd.pl/Przygotowanie_do_diety-t1121059.html /SFD/Images/2016/6/28/34f152ba9e6c48559960841531f0b36c.jpg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 719 Data: 6/28/2016 7:03:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak mam odstawić trena Moja psychika mi nie pozwala bo zaczynam go już powoli czuć :( W przyszłym tyg zrobię badania na sam aspat alat i bilirubinę. Apetyt wrócił co nie miara więc wątroba zaczyna działać. W dniu robienia badań czułem głód ale miałem wstręt . Metabolizm też powrócił a oczy są już tylko w komcikach lekko żółte więc na pewno bilirubina spadła. Biorę hepatil , jem dużo witamin w warzywach, dodatkowo spore dawki witaminy c i b6. Zacząłem sikać normalnym moczem i ogólnie jest sporo lepiej. W poniedziałek/wtorek zrobię prywatnie badania na wątrobę i zobaczymy. Ale myślę że jest dużo lepiej po odstawieniu metki i tej wódki. We wtorek też mam internistę i poproszę o heparegen. Zmieniony przez - Darek-88 w dniu 2018-02-17 16:56:28

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2297 Data: 2/17/2018 4:55:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Hst do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    I cykl 15 pow. 2 tyg. treningu. trenujesz jednym planem wszystkie 4 mikrocykle, a nie tylko 15-tki a)nogi Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 2x Uginania nóg w leżeniu 1x - wywal Wspięcia na palce w staniu 1x reszta ok b)Klatka Wyciskanie sztangi w leżeniu skos w dol 2x Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę 2x Rozpietki 2x maly ciezar do 12 pow. jedno wyciskanie zostaw, rozpietki zamien na porecze c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt)2x(prog. co tydz.o 1pow) Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie)1x Wznosy barków (szrugsy)2x Martwy ciąg 1x szrugsy 1s wystarczy, reszta ok, martwy ciag rob na zmiane z przysiadami, tzn na jednym treningu mc na drugim przysiady d)Barki Wyciskanie sztangielek 2x - tutaj lepsza bylaby sztanga, ale sztangielki moga zostac Unoszenie sztangielek bokiem w górę 1x Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 1x unoszenia wywal e)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem(waski) 2x Uginanie ramion ze sztangielkami na lawce(skos) 1x 1cw wystarczy, zostaw sztange f)Triceps Pompki na poreczach 2x Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 1x 1cw starczy, wyciskanie francuskie zostaw ramiona zacznij cwiczyc od polowy 10-tek g)Brzuch do bolu:) a czemu nie hst ? do bolu ? robisz wytrzymalosc ?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 772 Data: 12/26/2005 12:50:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na kanapki?

    Post
    Kuchnia SFD

    Pieczony schab na kanapki -1kg. schabu -1 lyzka smalcu/oleju -przyprawy : klasycznie - sol,pieprz,czosnek,majeranek Na moim zdjeciu - sol,pieprz,platki pomidorow,bazylia i chili ,takze kombinacji moze byc mnostwo :-) Schab kilka godzin przed pieczeniem marynujemy w przyprawach ( lyzka tluszczu plus przyprawy,calosc wtarta w mieso) Pieczemy 1h. w 180st.c. W naczyniu zaroodpornym,bez przykrycia. Przed krojeniem poczekac az mieso wystygnie, wtedy nie grozi nam ze wyplyna z niego cale soki. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d3be231f67da4cd0a36e1cfde0feea5b.JPG

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2347 Data: 1/10/2014 12:49:35 PM Liczba szacunów: 0
  • test e i test c to w praktyce to samo, roznica w dlugosci estru jest minimalna i nie jestes w stanie wyczuc roznicy jak ten m4ohn? czujesz zamule, w sensie nastroju? Zmieniony przez - pampuch w dniu 2013-01-22 01:18:16

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10315 Data: 1/22/2013 1:17:27 AM Liczba szacunów: 0
  • split masa 3 dni - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A) dzien 1 - plecy + barki + brzuch 1. Plecy - martwy ciag 3x 10-6 - podciąganie na drążku 3x - wiosłowanie sztangą 3x 12-8 - rope straight arm pull down 3x 15-10 - szrugsy 3x 15-10 2. Barki - wyciskanie hantli 3x 12-8 - wznosy boczne 3x 15-10 - wznosy przednie 3x 15-10 - reverse cable fly 3x 15-10 3. Brzuch - unoszenie nóg na ławce 3x - spięcia na ławce skos dolny 3x B) dzień 2 - klatka + triceps + biceps 1. Klatka - wyciskanie sztangi płasko 3x 10-6 - wyciskanie sztangi na skosie 3x 10-6 - pompki na poręczach 3x 10 - butterfly 3x 12-8 2. Triceps - wyciskanie francuskie sztangi leżąc (łokcie szeroko) - kick back 3. Biceps - uginanie sztanga (waski chwyt) - uginanie hantlami (ręce oddalone od tułowia) C) dzień 3 - nogi 1. Nogi - przysiad tylni (wąski rozstaw stóp) 3x 10-6 - przysiad przedni 3x 10-6 - wykroki z hantlami 3x - żuraw 3x - prostowanie nóg na maszynie 3x - wspięcia na placach stojąc 3x 20-10 - wspięcia na palcach siedząc 3x 20-10 z nogami teraz pewnie przesadzilem, co wywalic? Jaki zakres powtorzen? Ta partia nie jest moja mocna strona. Ramiona - 3 czy 4 serie na kazde cwiczenie? Zakres powt 12-8? przedramie gdzie wcisnac? Jest sens dorzucac do ramion? Czy dac na spokojnie z nogami?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 570 Data: 8/24/2015 7:29:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na spalenie tłuszczu

    Post
    Trening w domu

    CZĘŚĆ 2-ZESTAW ĆWICZEŃ: Zakładając, że nie posiadamy ekspandera- wykonujemy wtedy przykładowo taki trening: 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. 3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia 4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm. 5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm. 6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm. 7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm. 11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm. 12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm. Czy do tego punktu z cwiczen domatora z atlasu trzeba rozgrzewke i streching?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1752 Data: 6/18/2009 8:20:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Batony Trec calkiem sympatyczne

    Post
    Odżywki i suplementy

    Skład nie jest za ciekawy bo ma więcej tłuszczu niż białka. Ale takie proporcje węgli i tłuszczu chyba były konieczne żeby osiągnąć taki smak. Wg mnie to zdecydowanie najsmaczniejsze batony na rynku. Smakują jak marcepany. Naprawdę są super. Jeśli komuś zależy na smaku to zdecydowanie polecam. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3001 Data: 9/11/2003 8:13:15 AM Liczba szacunów: 0
  • zapytanie??

    Post
    Doping

    co wy z tym cynkiem tak szalejecie przecież to nie wit c

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2300 Data: 5/11/2005 1:03:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy to są rozstępy? POMOCY!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    To są.. sądząc po zdjęciach- raczej jakieś "zgrubienia" bo mi się wypukłe wydają- stąd myśl o podrapaniu się . Natomiast rozstępy są wklęsłe i od czazu czerwone/różowe. Teraz jak ponownie patrze to coraz bardziej wydaje mi się, że to nie sa rozstępy.. Podsumowując: jedz witaminę C, smaruj się preparatem zapobiegającym rozstępom i będzie dobrze

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5123 Data: 7/2/2009 2:49:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Co najlepsze po treningu?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam jeszcze kilka pytań, a nie chcę zakładać kolejnych tematów, więc zostanę przy tym jednym. Z góry dziękuję za poświęcenie czasu i udzielenie odpowiedzi na wszystkie pytania. 1. Do smażenia mogę używać masła klarowane? Jeśli tak i użyję np 10g, to wliczać je w bilans? 2. W jakiej proporcji umieścić tłuszcze w diecie? 3. Jak to jest z nabiałem? Można włączyć na stałe do diety mleko,czy twaróg? Czy raczej sporadycznie i lepiej na tym nie bazować? 4. Mogę spożywać tłuste mięsa typu boczek, karkówki, udka z kurczaka, czy nawet golonki, jeśli tłuszcze mieszczą się w dziennym zapotrzebowaniu? 5. Cheaty meale. A) Kiedy już się zdecuduje i są to bomby kaloryczne bogate w tłuszcze np. kfc/pizza/burgery itp, to lepiej robić to w dni treningowe, czy nietreningowe? B) Z kolei decydując się na cheaty bogate w cukry np. batony/czekolady/lody/ogólnie słodycze, to po treningu będzie najrozsądniejszą opcją na tego typu cheat? 6. Czy warto wrzucić owoce do diety? Jeśli tak to jakie i w jakiej ilości? Z jednej strony są bogate w witaminy, z drugiej strony, to głównie cukry. 7. Tłuszcze w posiłkach około treningowych. Jeść śmiało, czy unikać? 8. Napoje typu 'zero', czy 'sugar free'. Od czasu do czasu można? To samo pytanie odnośnie napojów energetycznych. 9. Woda. A) Jaka optymalna dzienna ilość? B) Można pić w trakcie posiłków, czy lepiej pomiędzy? C) Można pić wodę gazowaną? 10. Można codziennie spożywać gorzką czekoladę jako źródło tłuszczu? Zmieniony przez - hks1950 w dniu 2017-12-10 11:23:28

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2158 Data: 12/10/2017 11:21:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki plan obrać?

    Post
    Trening dla początkujących

    Jednak chciałbym spróbować FBW abc. PLAN A: Środa 1)NOGI przysiad 3x5p 2)PLECY podciaganie nachwytem 5x5p 3)KLATA wyciskanie leżąc 5x5p 4)BARKI wyciskanie żolnierskie 5x5p 5)TRICEPS prostowanie wyciag prosty 3x8p 6)BICEPS uginanie podchwyt 3x8p 7)KAPTURY szrugsy 3x8p 8)BRZUCH wznosy nóg wisząc 3x20p PLAN B: Piątek 1)PLECY martwy ciąg 5x5p 2)KLATA wyciskanie sztangielek skos + 5x5p 3)BARKI wznosy bokiem 3x8p 4)TRICEPS francuskie leżąc do czoła 3x8p 5)BICEPS uginanie z supinacją 3x8p 6)PRZEDRAMIE uginanie nadgarstków 3x8p PLAN C: Niedziela 1)NOGI prostowanie nóg maszyna 5x5p 2)PLECY wiosłowanie sztangą 5x5p 3)KLATA dipsy 5x5p 4)BARKI facepulls 3x8p 5)TRICEPS prostowanie wyciąg lina 3x8p 6)BICEPS uginanie młotkowy 3x8p 7)BRZUCH allahy 3x8p Moze byc cos takiego, gdzie za duzo serii albo powtoorzen? A i czy kapturów nie wsadzic do Piatku tak zeby bylo po 7 cwiczen na dzien? Zmieniony przez - tait0 w dniu 2016-12-13 18:49:28 Zmieniony przez - tait0 w dniu 2016-12-13 18:50:33 Zmieniony przez - tait0 w dniu 2016-12-13 18:51:01

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 872 Data: 12/13/2016 6:48:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka progresja do push pulla?

    Post
    Trening dla początkujących

    Spoko tylko jak bedzie wygladalo rozłożenie push pull legs na konkretne dni? Zaczynam na poczatku od wersji 3 dniowej czyli np Pon push środa pull piątek legs? I kiedy przechodze na ta wersje 4 dniowa ktorabedzie miala pełny potencjał? Wtedy powinno byc cos takiego tak? pon push wtorek pull sroda legs czwartek push piatek pull Wybór treningu na razie zostawmy, jakbyś mógł to poleciłbyś mi jakąś metodę dobierania ciężaru do tego planu? Generalnie mam do wyboru takie opcje: a) rampa czyli nieokreslona ilosc serii, czyli np robiac przysiad robie z 7 serii zaczynajac od malego ciezaru i konczac na tym jak spale powtorzenia. Ważne jest to ze powtorzenia muszą być takie same czyli np po 6 powtórzeń. b) Progresja piramidalna(hejtowana metoda weidera) NP. wyciskanie na klate hantlami: 1 seria -12 powt x 10kg 2 seria - 10 x 14kg 3 seria - 8 x18g 4 seria -6 x 20 i tu ma byc juz ciezko i konczymy Jak widac powtorzenia maleją co chyba nie jest zbyt dobre co nie? c) Progresja ciezaru co serie ze stałą liczba powtórzeń: 1 seria -9powt x 10kg 2 seria - 19 x 14kg 3 seria - 9 x18g 4 seria -9 x 20 i tu ma byc juz ciezko i konczymy, jak nie zrobimy 9 powt to nic za tydzien znowu próbujemy. Ktora progresja ciezaru bedzie najlepsza? Jestem ekto i szybko sie mecze wiec w sumie nie wiem, zastanawialem sie nad rampa lub nad progresja ze stala liczba powtorzen, czyli po 4 seryjki na kazde cwiczenie, w push pullu i tak mamy z 5-6 cwiczen wiec im szybciej je zrobie tym lepiej ale tez chce dobrze przemeczyc miesnie. Co polecasz? Jak Ty robiles i jakie widziales najlepsze efekty, takie zeby nie przemeczac ukladu nerwowego? Bo powiem Ci tak. Jak robiłem FBW i zwiekszałem co sesje treningową w każdej serii 2,5kg, czyli na przykladzie W pon robilem Wiosłowanie to jak zrobiłem 30kg/35kg/40kg/45kg/50kg to w nastepny trening czyli w piatek w ktorym tez mialem ten sam trening: To wyszlo tak: wiosło: 32,5kg/37,5kg/42,5kg/47,5kg/52,5kg I aż tak ze doszedlem do takiego etapu ze bylo na prawde ciezko i pod koniec treningu fbw az mi sie rece i wszystko trzeslo ze nie mialem sily bicków czy trica zrobic... nie wiem czy to dobre, stad zastanawialem sie nad rampa ze nie mam okreslonego ciezaru i robie jak chce tylko nie wiem jak przy rampie progresowac, bo sila musi rosnac to masa tez urosnie nie? czyli co tydzien np zwiekszac ciezar co serie/ troche zabawy jest nie? ;/

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1649 Data: 3/30/2015 12:39:17 PM Liczba szacunów: 0
  • BARDZO CIEKAWY RYSUNEK

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    heh coś mało opini ci co dali na ankiecie ze nie ze wszystkim sie zgadzają mogli by napisa c z czym sie nie zgadzają No dalej śmiało

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 9387 Data: 10/9/2004 9:05:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Wiman zdominowal Millera. Ladne gnp. Gosc chyba lubi Sakurabe. Edwards - McKenzie - niby ciagle akcja, ale walka przecietna. Cody fatalny w stojce. Barry - Beltran - Pat szybko gasnie. Z kondycja na jedna runde nie ma szans z lepszymi. Fajnie sie oglada jak rozbija powoli przeciwnika, ale gdyby mial wiecej paliwa to powinien to skonczyc juz w drugiej rundzie. Hominick - Roop - egzekucja, walka z Aldo to bedzie dynamit. Mitrione - Hague - krotko i na temat. Ciekawe czy Matta stac na prawdziwe wyzwanie. Walka z Barrym bylaby ciekawa. Guillard - Dunham - zabronione kolano poszlo na koniec, ale to i tak byl jednostronny pojedynek. Dunham sie nie popisal. o to ****a za amerykanskie szopki. Zazenowany bylem "ogladajac" te wszystkie scenki. "Ogladajac" bo przewijalem wiekszosc po zobaczeniu pierwszej. Flaga, hymny, duma, Goldberg sprzedajacy tanie teksty o tym, ze brat Wimana sluzy w Zeilonych Beretach i walczy o wolnosc, wstawki wojskowe, ckliwe wywiady. Idz pan w c***. O co chodzilo Barremu w tym wywiadzie? Nie bylem w stanie tego sluchac, wiec szybko przewinalem jak tylko zaczal sie mazac.

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3371 Data: 1/23/2011 1:12:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl supli OPLIMPU do oceny.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Rano: alc- 2k, anabolic amino 2300- 5t, bcaa- 2t, kretka citrate- 5k, wfey gainer- 150g, glutoamina- 1k, tauryna- 4k, tribusteron 90- 1k, l-glutamina- 2k. ZA DUZO GAINERA (CHYBA ZE ZAMIAST SNIADANIA), ZMNIEJSZ TA PORCJE Przed treningiem: alc- 2k, anabolic amino 2300- 5t, glutosamina- 1k, HMB- 2k, kolagen activ plus- 5g, ZMA- 3k. TUTAJ DAJ BCAA, PRZED TRENINGIEM SA BARDZO DOBRE JAKO OCHRANIACZ MIESNI PODCZAS TRENINGU Po treningu: Bcaa- 2t, kretka monohydrat- 5k, tauryna- 2k, tribusteron 90- 1k, l glutamina- 2k, top mas- 35g. Przed snem: bcaa- 2t, kretka pyruvate- 5k, ryboza- 5k, HMB- 2k, kolagen a p- 5g, l- glutamina- 2k, ZMA- 3k, WPC- 35g. W CALYM DZIENNYM PLANIE MASH TYLKO JEDNA KAPSOLKE GLUKOSAMINY (CHYBA ZE COS PRZEOCZYLEM), DORZUCILBYM JESZCZE JEDNA + DODATKOWO LYKAJ WIT C NiC Na SiŁę - WsZyStKo MłOtKiEm Ho Ho Ho - Mery Xmas from GiKeR

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2270 Data: 1/4/2004 5:56:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna Trec Nutrition, co sądzicie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    no dobrze spoko, tylko uważaj na siebie. ładuj 2-3g wit.C, do tego echinaceę, czosnek. Zmieniony przez - King_Odin w dniu 2008-04-19 15:18:10

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 7614 Data: 4/19/2008 3:17:49 PM Liczba szacunów: 0