SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • robota w Anglii

    Post
    Polacy za granicą

    tyle tego przeslales ze nie wiem od czego zaczac, zaraz bede sie uczyl zamiast caly dzien grac i ogladac poyebane fimiki na youtube hehe a to co mnie najgorzej wqrwia w internetowych slownikach ze jak mam Wloskiego windowsa i nie mam np. "Z"-z kropka "C"-z kreseczka itp. i nie moge wszystkich wyrazow przetlumaczac Zmieniony przez - hash88 w dniu 2011-04-18 13:23:44

    Odpowiedzi: 308 Ilość wyświetleń: 16558 Data: 4/18/2011 1:18:37 PM Liczba szacunów: 0
  • robota w Anglii

    Post
    Polacy za granicą

    kurde ja to czasami i pol h nie mam zeby sie pouczyc... but jesli liczyc gazet czytanie i radio i tvto na luzie 2 h wychodzi..:) I have created new post for english learning purposes :) hope ill c sum of ya there

    Odpowiedzi: 308 Ilość wyświetleń: 16558 Data: 4/19/2011 8:38:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Prop+Deca+Wino - pierwszy cykl

    Post
    Doping

    Siema, Sorry że odzwyam się w swoim temacie dopiero teraz ale miałem tydzien roboty niemal 24h! Czy mógłby się ktoś jeszce wypowiedzieć na temat tego odbloku oraz dawki? W różnych postach są różne sprzeczne opinie. Np. Marek C. pisał że odblok zaczynamy po ost strzale, a nie po ost tabsie ost tygodnia...Proszę pliz o więcej opinii i rozpisanie dawek. W sobote przyjąłem ost strzał propa, a teraz leci ost week wina oral.

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4162 Data: 3/22/2010 1:26:43 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST - Vitalmax by Damixxx pods. str 18/19

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ładuj 2g witaminy C w porcji jak najszybciej. Darek Szukała polecał w przypadku nagłego ataku przeziębienia itd. I potem po 200mg do każdego posiłku. Powinno pomóc. Pozdr.

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 18523 Data: 12/2/2006 11:21:18 AM Liczba szacunów: 0
  • TEST - Vitalmax by Damixxx pods. str 18/19

    Post
    Odżywki i suplementy

    walnąłem narazie dwa razy po 1500mg vit C mleko z miodem ale czuje sie jak wysrany

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 18523 Data: 12/2/2006 1:39:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Koniecznie przyczytajcie !!!!!!!!!

    Post
    Doping

    Ale Ty mowisz o dresiarzach i blokersach stojacych pod trzepakiem,ktorzy jedza 300 metki w 2 tygodnie,puchna jak swinie i jezdza na wiejskie zabawy i mecze ligowe.Nie mow tutaj do ludzi "WY",bo wiekszosc na tym forum nie jest taka jak piszesz,dresiarze zadymiarze nawet komputerow nie maja w domu,a ich ojciec pije i leje matke i nie siedza w necie na tym forum,takze wyluzuj. "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 4141 Data: 2/9/2003 10:23:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Walka z cholesterolem i samym sobą

    Post
    Po 35 roku życia

    To co jemy i pijemy to nie tylko kalorie i makroskładniki. Określone składniki pokarmowe wywołują określone reakcje w organizmie. Gospodarka hormonalna, enzymy, procesy, reakcje itp. Są dobre i złe kalorie. Wóda zawsze wali w samo centrum wszystkiego. a) kaloryczna b) obciąża wątrobę c) obciąża trzustkę d) wpływa niekorzystnie na większość procesów w ciele Wyrównać kalorie to można tego samego dnia (jeżeli komuś zależy). Organizm nie da Ci kredytu i nie będzie czekał, aż łaskawie się ruszysz. On ma robotę do zrobienia i będzie ją robił. Zakładam również, że złapałeś kilka litrów wody, która pokazała się na wadze. Z tym pójdzie gładko. Jak biegać? A bo ja wiem. Gdybym jeszcze raz zaczynał bieganie, to starałbym się zwiększać szybkość na krótkich odcinkach. I jakoś bym to sobie podzielił w czasie. Jeden swobodny spacer biegowy 5 - 8 km i ze dwa treningi zadaniowe. Można robić Fartleka, ćwiczyć negative split i inne zabawy. Teraz możesz prawdopodobnie obawiać się prędkości z racji niepewnej techniki i wydolności serca/płuc. Jak nauczysz się hulać na wysokich obrotach, to potem pozostanie tylko wydłużanie odcinków. O ile oczywiście zależy Ci na rozwoju w tym temacie. Spokojne długie biegi też mają swój urok. :-)

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 7829 Data: 2/22/2015 9:25:12 AM Liczba szacunów: 0
  • === ZASADY DZIAŁU OLIMP === DO WSZYSTKICH === CZYTAJCIE ! ! ! ===

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    No teraz to spox bedzie A.C.A.B

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4439 Data: 12/22/2003 7:54:56 PM Liczba szacunów: 0
  • TSE +Thermo Shape+Basket+A6W+?Tussipect?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No to zabiłeś mnie teraz... byłem przygotowany na coś całkiem innego. Czy wg tego co tam jest napisane dam rade zrobić kratke na lipiec/sierpień? Wiem że to c.w.elowska postawa, ale nie robie tego, żeby pokazać jaki to ja qrwa nie jestem paker, ale dlatego że mam dosyć wstydu na plaży ...

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 5968 Data: 1/16/2007 7:49:24 PM Liczba szacunów: 0
  • KSW 18 – Unfinished sympathy

    Post
    Scena MMA i K-1

    Tak, miał niewystąpić i nie walczyć więcej w KSW ale niedawno potwierdzili że jednak będzie walczył z Kornikiem o pas. Jak wejdzie się na mma r o c k s to widać, że występ Puhakki na KSW 18 odwołany. Zmieniony przez - Puar w dniu 2012-01-08 14:42:09

    Odpowiedzi: 584 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2012 2:41:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolejny plan początkującego ektomorfika

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę o sprawdzenie tego planu. Posiadam drążek, sztangę, obciążenia na miarę moich potrzeb. Nie mam ławki skośnej z głową w dół. Może dodać jeszcze kilka ćwiczeń na drążku? Ćwiczyć na maksymalnym obciążeniu? I czy lepsze jest 1-2 tydzień 15 powtórzeń 3-4 tydzień 10 powtórzeń 5-6 tydzień 5 powtórzeń czy I sesja treningowa w tygodniu- 15 powtórzeń II sesja treningowa w tygodniu- 10 powtórzeń III sesja treningowa w tygodniu- 5 powtórzeń Plan FBW: A Sobota Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8 Plecy: Podciaganie sztangi w opadzie 3s 12-10-8 Klatka: Wyciskanie sztangi poziomo 3s 10-8-6 Barki: Arnoldki 3s 10-8 Triceps: wyciskanie sztangi wąsko 2s 12-10 Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s 10-8,9 Łydki: Wspięcia na palce 3s 15-12-10 Przedramiona: Uginanie przedramion z hantlami stojąc 3s 10 Brzuch: Unoszenie nóg do pionu 3s 15 B Poniedziałek Nogi: Wykroki ze sztanga 3s 12-10-8 Plecy: martwy ciąg 3s 12-10-8 Klatka: Wyciskanie sztangi poziomo 3s 12-10-8 Barki: Wyciskanie sztangi sprzed glowy 3s 10-8 Triceps: Wyciskanie francuskie 2s 12-10 Biceps: Uginanie ramion hantle supinacja 2s 10-8 Łydki: Wspięcia na palce 3s 10 Przedramiona: Uginanie nadgarstków nachwytem ze sztangą 2s 15-20 Brzuch: Brzuszki z obciążeniem 3s 15 C Środa Nogi: Przysiady z sztangielkami 3x12,10,8. Plecy: Podciąganie na drążku nachwytem 3s 8 Klatka: Wyciskanie hantli złączonych młotkowo 3s 12,10,8. Barki: Unoszenie hantli w opadzie tułowia 3s 12,10,8. Triceps: Pompki "tyłem" 3s 15. Biceps: Uginanie ramion na przemian stylem młotkowym 3s 12,10,8. Przedramiona: Uginanie nadgarstków podchwytem z sztangą 2s 15-20 Brzuch: Skłony boczne 3s 15

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 757 Data: 11/19/2012 3:45:23 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW redukcja ocena

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siema jeszcze masuje ale powoli planuje plan na redukcje przerobiłem lekko plan z artykułu o fbw co sądzicie o takiej rozpisce i zakresie powtórzeń w jeden dzień bez treningu hiit brzuch + przedramie Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s x12p Plecy: - Martwy ciąg 3s x10p - wioslowanie hantla 2s x12p Barki: - Wyciskanie hantli 3s x12p -ściąganie linek rotatory 2s 12p Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s x12p - żuraw 2s x 12p Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 2s x12p Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s x12p Plan B Klatka piersiowa: - Wyciskanie skos hantlami 3s 12p Plecy: - ściąganie drązka na wyciągu (szerokość) 3s 12p - podciaganie przód 2s 12p Barki: -wyciskanie sztangi 3s 12p -odwodzenie 2s 12p Nogi: - Przysiady ze sztanga 3s 10p - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s 12p Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s 12p Plan C Klatka piersiowa: -Atlas wypychanie 3s 10p -rozpietki hantlami skos gorny 2s 12p Plecy: -martwy ciag 3s 10p -podciąganie chwyt neutralny 2s 12p Barki: -Arnoldki 2x 12p -Podciąganie sztangi1s 12p Nogi: - Przysiady ze sztanga przód 3s 10p Triceps: - sciaganie linki 2s 12p Bicepsy: UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ" NADGARSTKA) 2s 12p

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 707 Data: 8/15/2014 7:17:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta początkujeacego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kasuję Twoje posty, bo: a: nie lubię sarkastycznych wypowiedzi ludzi którzy nie mają wiedzy b: bo Twoje posty nic nie wnoszą c: bo jestem modem i wolno mi.

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 4166 Data: 8/17/2009 3:58:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Euro 2016

    Post
    Piłka Nożna

    Polska - Irlandia 1-0 w typerze trafiłem Arkadiusz Milik zdobył gola, jak razowy napastnik. Na duży , plus , Bartosz Kapustka, Kuba Błaszczykowski który dał zmianę, Grosickiemu i to była dobra decyzja Nawałki. Streszczaja c duża przewaga z przebiegu gry 3-0 powinno być na lajcie, Lewandowski dobrze kryty , co umożliwiało grać innym zawodnikom. Brawo Chłopaki , historyczna wygrana na Euro.

    Odpowiedzi: 249 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2016 8:46:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Parę zbędnych...-Eksperci pomocy!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dziekuję, wiesz o witaminach i beta-k poprostu nie napisałem,ale oczywiście uzupełniam je systematycznie C-600mg (beta.k 2mg + E 7mg) razy dwa, chrom 200mcg.A w olej się zaopatrzę.Tylko na razie zalecany spacer odpada, ale przezornie mam rowerek w zastępstwie. piotrus awf

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 12993 Data: 3/13/2003 1:27:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja się zbliża.. czas na zmiany %-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiaj po pierwszym treningu FBW, powiem szczerze że nie za bardzo podpasował mi ten rodzaj treningu.. Może do końca tego tygodnia będę ćwiczył normalnym splitem, tyle że dodam Hiit i lekkie aeroby, tyle że nie wiem czy takie coś ma sens? Czy zmniejszyć bilans kaloryczny czy zostawić taki sam jak na masie? Proszę o wyjaśnienie poszczególnych ćwiczeń: Obieg A: 1. Horyzontalne pchanie ???? 2. Z dominacją czterogłowego uda 3. Horyzontalne ciągnięcie ???? 4. Z dominacją dwugłowego uda 5. Mięsnie brzucha - tutaj co dac skoro nie mogę ćwiczyć brzucha? Obieg B: 1. Wertykalne pchanie ???? 2. Z dominacją czterogłowego uda 3. Wertykalne ciągnięcie ???? 4. Z dominacją dwugłowego uda 5. Mięsnie brzucha Obiec C: 1. Biceps 2. Łydki 3. Triceps 4. Mięsnie brzucha 5. Izolacja barku ???? Ile ćwiczeń na poszczególne partie i serii? Zmieniony przez - j.santana w dniu 2009-04-14 19:14:47

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1952 Data: 4/14/2009 6:11:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja się zbliża.. czas na zmiany %-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Puma666 wyobrażam sobie jak bardzo jesteś zajęty tymi eksperymentami i w ogóle udzielaniem rad Wrzucam tutaj mimo to plan treningowy eksperymentu 4 i prosiłbym Cię o korektę: Trening siłowy: Dzień 1 Klatka, Grzbiet A1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 6s. A2. Rozpiętki na ławce skośnej 5s. B1. Podciąganie się na drążku 6s. B2. Prostowniki 5s. Dzień 2 Nogi A1. Przysiady ze sztangą 6s. A2. Uginanie nóg na maszynie w siedzie 5s. B1. (Tutaj właśnie nie wiem co wrzucić.. Żuraw zwykły czy na maszynie odpada, tak samo jak w przypadku rzymskiego MC) liczę na Twoją inwencję. B2. Prostowanie nóg siedząc na maszynie 5s. Trening obiegowy: Obieg A Wyciskanie hantli na ławce skośnej Uginanie nóg na maszynie w siadzie Ściąganie linki wyciągu dolnego w siedzie Uginanie podudzi leżąc Obieg B Wyciskanie sztangi na barki Syzyfki Ściąganie drążka za kark Prostowanie nóg na maszynie Obieg C Uginanie przedramion ze sztangą stojąc Wspięcia na palce Wyciskanie francuskie Unoszenie sztangielek na boki w siedzie Napewno jest tutaj sporo błędów, ale mam nadzieję, że nie jakieś straszne Odrazu kilka pytań pomocniczych: Jak długie mają być przerwy między seriami w treningu siłowym? Czy w diecie spokojnie mogę uwzględnić chleb pełnoziarnisty? Czy można smażyć kurczaka itp. na patelni? W celu uzupełnienia zapotrzebowania w tłuszcze (oliwa z patelni) Jak rozłożyć w sprintach na rowerku m na czasy ? Przy cardio lekkim truchtem tak? Mam problem w odpowiednim dopasowaniu diety, jeśli przez cały tydzień miałbym taki sam bilans kaloryczny to co wtedy? Zmieniony przez - j.santana w dniu 2009-04-14 23:33:42 Zmieniony przez - j.santana w dniu 2009-04-14 23:37:54

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1952 Data: 4/14/2009 11:30:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja się zbliża.. czas na zmiany %-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzień 1 Klatka, Grzbiet A1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 6s. A2. Rozpiętki na ławce skośnej 5s. B1. Podciąganie się na drążku 6s. B2. Prostowniki 5s. Dzień 2 Nogi A1. Przysiady ze sztangą 6s. A2. Uginanie nóg na maszynie w siedzie 5s. B1. Wykroki ze sztangielkami B2. Prostowanie nóg siedząc na maszynie 5s. Trening obiegowy: Obieg A Wyciskanie hantli na ławce skośnej Uginanie nóg na maszynie w siadzie Ściąganie linki wyciągu dolnego w siedzie Uginanie podudzi leżąc Obieg B Wyciskanie sztangi na barki Syzyfki Ściąganie drążka za kark Prostowanie nóg na maszynie Obieg C Uginanie przedramion ze sztangą stojąc Wspięcia na palce Wyciskanie francuskie Unoszenie sztangielek na boki w siedzie Prawde mowiac - jesli jestes w staie latac po cwiczeniach bez przerw z powodow brakow sprzetowych - to program jest na oko ok. "Jak długie mają być przerwy między seriami w treningu siłowym? " A tak masz wyraznie napisane ile. To tyczy sie 2-4 pierwszych tygodni. Gdy zaczynasz bic wlasne rekordy silowe, wtedy przerwy moga nawet siegac 3-5 minut miedzy probwami bicia. Czy w diecie spokojnie mogę uwzględnić chleb pełnoziarnisty? Masz wyraznie napisane co ci wolno a co nie - caly art. Chleba nie polecam. Czy można smażyć kurczaka itp. na patelni? W celu uzupełnienia zapotrzebowania w tłuszcze (oliwa z patelni) Odradzam - to trutka. Lepiej oblaj kure oliwa po zrobieniu niz wcinaj smazony tluszcz. Jak rozłożyć w sprintach na rowerku m na czasy ? Dokladnie wyliczenia podalem w radach dla CzarnejMary. Nie pamietam dokladnie ile to bylo, musisz tam wyszukac. Liczba wydaje sie oczywista, ale liczenie tego bylo doslownie ZMORĄ. Przy cardio lekkim truchtem tak? Biegasz tak szybko bys spokojnie mogl w trakcie powiedziec jedno zdanie bez zadyszki. Czyli, zgodnie z zasada adaptacji, tempo minimalnie bedzie wzrastac z czasem. Mam problem w odpowiednim dopasowaniu diety, jeśli przez cały tydzień miałbym taki sam bilans kaloryczny to co wtedy? To wynik bedzie duzo gorszy. Dni silowe maja diete byc dac ci powier, dni obiegowe maja pomoc przetrwac ci obiegi. Dni beztreningowe daja ci to czego wtedy potrzebujesz. Pilnuj CC bezwglednie. To boli tylko pierwszy tydzien. Drukuj sobie diete. EDIT: Naprawde obawiam sie tego przysiadu przy twojej przepuklinie. Zrobisz jak uwazasz - ale jak dla mnie to mega killer w tym przypadku. Zainteresuj sie treningiem... jak on mial... tam byl koles co zadawal 101 pytan, on mial podobny problem kontuzyjny i jego cw i obiegi beda dla ciebie bezpieczne. Zmieniony przez - puma666 w dniu 2009-04-14 23:56:32

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1952 Data: 4/14/2009 11:55:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze ćwiczenia?

    Post
    Trening w domu

    Czyli zanim zacznę Lafay'a muszę przejść ten 'test'?? -> a. Sprawdź swoje umiejętności czyli po 1s z każdego ćwiczenia pokazanego na 'rycinie' po prostu w tej 1s z danego ćwiczenia(A,B,C,A1) z 'maksymalną' techniką wycisnąć jak najwięcej żeby się sprawdzić oczywiście po rozgrzewce :P

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 4407 Data: 7/4/2011 9:17:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze ćwiczenia?

    Post
    Trening w domu

    Zrobiłem 'test': A = 30 B = 5 C = 6 A1 = 10 Czyli zacząć od "Drugi poziom treningowy", tak??

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 4407 Data: 7/5/2011 4:09:08 PM Liczba szacunów: 0