SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    JOł Wczoraj podciąganie nędza 4,4,2 jeszcze raz drabinki C&J 12 razy na minutę 30 60 90 120sem trzy razy, całość spoko potem jeszcze 20 swingów na rękę i po 20 snatchy

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2012 1:22:33 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    DZIŚ Z RANA podciąganie 6(prawie 7) i 3 ,3 neutralnym, cały czas jednak podchodząc do drążka mam przecxzucie że czuje się słabiej niż podczas ostatniego treningu:P Czasowa drabinka pierwszy dzień po tygodniowym odpoczynku poszło bardzo łatwo 30,60,90,120 sek jeden KB16kg ale ciągła zmiana, to znaczy 30 sek C&J prawa i od razu lewa jadąc ciągiem żeby było szybciej, potem 60, 90 i 120 wyszło 6/RPM. Chyba szybciej się przestawie na dwie 16, może w następnym tygodniu:) Kompleks Rudego (TM)(R) DOUBLE FLOOR PRESS 10x DOUBLE ROW (4x) jedną reką idzie więcej ale musze opanować technikę SQUAT (pierwsza seria z dwoma KB potem juz tylkoz jednym)x6 HIGH PULL ( jedna 16 w dwie ręce inaczej nie dałem rady:)x6 SUMO DEAD ( też z jednym KB)x6 I DODAŁEM wspięcia na łydki z dwoma KB x10 wszystko powtórzone 3 razy POZDR! EDIT PAnteon to moje rwanie/SNATCH? 2x16 to kilka takich koślawych ni to SNATCH ni to PRESS, cież ko machnąć dwoma 16 KB ale zato ładnie czuje które mięśnie przy tym pracują, wiadomo czuć prawie wszystkie ale o dziwo brzuch bardzo, o czym nie wiedziałem hehe ale patrząc na twoj FOTOMOTYWATOR jedna widać :) pozdrawiam! Zmieniony przez - rudy666 w dniu 2012-01-16 13:49:42 Zmieniony przez - rudy666 w dniu 2012-01-16 13:51:54

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2012 1:44:37 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    Return of The Kettlebell - Tsatsouline Ma wyjść po polsku w marcu :) C&J nie robisz z dwoma kettlami? ciągle z jednym?

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2012 9:02:52 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    L-sit - bardzo ładnie! Drążek do karku?? Normalnie podciągasz się 8,4.. neutralem a do karku nachwytem chcesz?? 30s DOUBLE KB C&J x4 60S DOUBLE KBC&J X6 Pytanie - dlaczego w 60sec nie robisz 2x więcej niż w 30ses?? tylko 4x/30sec i 6x60sec? Ogólnie - bardzo mi się to wszystko podoba :) Complex Rudego (w skrócie) - też :) Może kiedyś się podejmę tego programu, ale na razie chcę powalczyć z 24kg.. Akurat potem ma się ukazać ROTK.. więc te GS'owe zabawy to nie wiem kiedy... U Ciebie wszystko fajnie widać - jak to ma pracować :) Ćwicz i pisz :)

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2012 2:20:55 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    A skąd to C&J jednym kettlem + zmiana ręki co powtórzenie?? nie powinno być z dwoma?

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2012 8:20:09 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    EATEN BACK TO LIFE! Czołem, po tygodniu wracam do machania kulami:P, w zeszły piatek miałem trening z cylku 'do zaj**ania' niby jakas tabata na workach bokserskich, ale wszyscy potem wracaliśmy 'po ścianie' do szatni, bez kitu ręce bolały mnie do wtorku tak ze maiłem wszystkiego dosyć, potem sprawy osobistae i tak zleciał tydzień. Dziś rano Komplex Rudego czyli Ultimate Muscle incredeble gain 300spartans Crosfit Turbulence Fat burning 6pack schotcut(TM) 50 unoszeń prostych nóg leżąc, 3x DOUBLE FLOOR PRESSx10 ROW X 8 SQUAT (1 KB) x6 HIGH PULL (1KB)x 6 WSPIĘCIA NA PALCE 2KB x12 Rozciąganie na piłce i drążku plus 30 s w skłonie; To tak na rozgrzewkę jutro C&J plus podciaganie POZDR! Zmieniony przez - rudy666 w dniu 2012-02-04 11:51:19

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2012 11:50:29 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    Jeszcze zapytam, jak robiłeś jednorącz (na początku) te krótkie sety - po 30 i 60sec? 30s lewa + 30sec prawa + 30sec odpoczynek + 60sL + 60sP + 60s odpoczynek itd?? Dobrze zrozumiałem? Pisałeś, że robiąc jednorącz zajmuje Ci to dwa razy więcej czasu. W programie napisali, żeby zmieniać rękę w połowie serii. Ja bym coś takiego popróbował, tylko musiałbym określić swojego maxa. 30s seria jest zbyt krótka dla mnie.. Zrobiłem sety 4min (z wielokrotną zmianą rąk), także albo musiałbym robić max lewą + max prawą, albo dać dłuższe serie 1min, 2min, 3min, 1min, 2min, itd.. Na pewno C&J zostanie na dłużej w moim programie i będę się starał zwiększać liczbę powtórzeń z treningu na trening. Co do zmiany rąk to jeszcze nie mam wyrobionej opinii.. Na pewno testowo warto byłoby zrobić maxL + maxP (zakładając np. 6rep/min). Co o tym myślisz?? Kierunek mam mniej więcej obrany, tylko nie wiem na jakim konkretnie boju się skupić. - 1 zmiana ręki - wielokrotna zmiana ręki i max rep w określonym czasie? to pozwoli mi zwiększyć objętość a na początku chyba jest to najważniejsze..

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2012 11:17:52 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    Joł, robiłem właśnie tak jak napisałeś, aż zaczęło mnie wkurzać że tak długo to zajmuje i zacząłem zmieniać rękę co powtórzenie potem co 3 lub 6, tak że np 30 s to 3 C&J na lewą i 3 na prawą; 60s to 6 na L i 6 na P itd. Tego ze zmianą ręki to pewnie nie doczytałem :) Co o tym wszystkim myślę? Widzę że robisz sety po 4 min ze zmianą rąk, zobacz czy dasz radę dojechać do 10 min i jechać konkursowy LONG CYCLE albo BIATHLON, wtedy masz zaj**ista motywację do dalszych treningów i do zawodów(zawsze lepsza motywacja jakiś cel, można spotkać więcej ludzi) itd)) POZDR Zmieniony przez - rudy666 w dniu 2012-02-19 23:51:07

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2012 11:50:05 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    Konkursowy LLCJ jest z dwoma kettlami. Na razie nie chcę się za takie coś brać, bo pamiętam jeszcze ból kręgosłupa po poprzednich kilku treningach z dwoma szesnastkami.. Mogę uderzyć w konkurencji kobiet! Jeden odważnik + jedna zmiana ręki. Sama idea jest prosta - np co 10s C&J - co daje 6rpm i takie tempo utrzymać przez 5min; następnie zmiana ręki i znowu 5min.. 5min na rękę, to pewnie sporo za dużo dla mnie. Zrobię test niebawem !!! Ty próbowałeś jakichś maxów? jednorącz? Double? A jak Ci idą same jerki? a snatche?? Pochwalisz się?

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2012 2:30:27 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    jeszcze 3 trenngi i bedzie test day 5min jedną i 5 drugą ręką C&J wtedy napiszę. Samych jerków i Snatchy nie robię ale chyba zacznę bo jak już pisałem ogarnia mnie nuda i rutyna i chciałbym dorzucić trochę KB zabawy do treningów, chciałbym jeden trening (najlepiej 2 w tygodniu machać własnie 12kg taka bardziej wydolnościówkę) podoba mi się też opcja ćwiczenia z Workiem Bułgarskim zastanawiam się jak takie coś wpływa na wykonywanie rzutów przeciwnikiem? ktoś próbował? Miał być dziś trening (nawet wczoraj) ale chyba będzie jutro bo padam na ryj :) POZDRO

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2012 12:16:07 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    Poszedł test dzisiaj, sprawdziłem plan i wyszło że jeszcze jeden trening do testu ale czułem się na silach, poszło po 5 min lewą i 5 prawą 16kg C&J, z prędkością 4RPM, lewą prawie nie dałem rady prawą na luzie. Do tego Komplex rudego (R) 2x16kg DOUBLE FLOOR PRESS x10 DOUBLE ROW x8 DOUBLE HIGH PULL x6 (Oł jee) SQUAT 2x16KB x6 (jeeee) Wspięcia na łydki 2x16 kg x10 Całość x3 Niech moc bedzie z wami! Zmieniony przez - rudy666 w dniu 2012-02-22 00:03:57

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2012 11:59:20 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    Hej, Robiłem DOUBLE C&J 16 ale nie czuję się na siłach robić kolejnych tygodni gdzie czasy są coraz dłuższe, wiec zgodnie z palem zaczynam od początku po kolei z dwoma, Może z tymi 200 przesadziłem niech będzie 100 takie jest minimum w tym internetowym generatorze, te SNATCH'e i inne bajery to na początku 12kg, Ja dalej jestem nastawiony na LONG CYCLE to jest dla mnie priorytet, ale brakuje mi trochę zabawy z innymi ćwiczeniami(no i bakuje mi czasu na te inne ćwiczenia ale to co innego:)) POZDRO! Zmieniony przez - rudy666 w dniu 2012-02-22 16:36:14

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2012 4:33:19 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    Dzisiaj Podciągania podchwytem 5 60 scyzoryków 30,60,90,120s DOUBLE C&J 6/RM Potem 2x16kg Komplex FLOOR PRESS ROW SQUAT HIGH PULL WSPIECIA NA LYDKI 20x swing jedna 16kg Całośc dwa razy GTG zamieniłem na 2 pociągnięcia nachwytem i taak juz będe jechał i zwiększał celem jest 10 pełnych pociągów. Pistolety już czasami mi wychodzą po jednym na nogę, pompka na jednej ręce też się dają narazie po jednej! JUTRO uzbrojony w ochranaicze ze skarpetek i TIMERY od Panteona robię test do VWC! KB 12 zobaczymy czy dam radę POZDRO! Zmieniony przez - rudy666 w dniu 2012-02-29 23:50:52

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/29/2012 11:46:52 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK DOBIERAĆ PREPARATY?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    No właśnie wiedziałem że coś pominąłem, dzięki Sporty siłowe - podnoszenie ciężarów - A,F,G Strongman - A,B,C,F,G Oczywiscie w zalezności od dyscypliny sportowej moga byc pewne odstępstwa, poza tym zawodnik może chciec poprawic też inną ceche niż przyporządkowaną w opisie

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 9522 Data: 1/25/2005 3:25:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Kris.

    Post
    Trening dla początkujących

    08.11 Dzisiaj zrobiłem trening stary, aczkolwiek przysiady zmaksowałem konkretnie a plecy robiłem tak żeby mieć za pas 2 powtórzeń , to samo w dipach :) 1.15/10/5 2.5/5/3 3.7/7/7 4.6/6/6 Zrobiłem trening mega instensywnie i czuje że kondycji to ja za dobrej nie mam :D Jak już organizm sięprzyzwyczai do wysiłku 4x w tygodniu to wrzucę Sobie jakiś crossfit :) Na razie co do planu treningowego : A-góra 1.Pompki w staniu na rękach 4s. 2.Podc, nachw. 4s. 3.Dipy 4s. 4.Podc. podchwyt 4s. 5.Pompki diamentowe 4s. B-dół 1.Przysiady na jednej nodze 4s. 2.Przysiady z wyskokiem 4s 3.Wspięcia na palce jednonóż 4s. 4.Wznosy nóg 4s. 5. Plank 4s 30sekund Pn-wolne Wt-wolne Śr-A Czw.-B Pt.-wolne Sb-A Nd-B Zrobię tak jak pisał MojeImie, maksy, potem podzielę i od Sb polecic już trening ukierunkowany i co trening/co tydzien będę dodawał po 1 powtórzeniu na serie :) Z supli będzie: BCAA Białko WPC(dodawane do śniadania w szkole) Omega 3 Wit.C Waga w tym tygodniu dalej 63,5kg. Miche jeszcze dopinam na ostatni guzik jeśli chodzi o kolacje i posilek w szkole :)

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2015 9:28:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Kris.

    Post
    Trening dla początkujących

    wit C, colostrum co do bcaa weżmiesz sfd i bedzie git

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2015 6:19:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Kris.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, waga sprawdzona, zakwasy po wczoraj są i od razu humor się poprawił :D Co do wagi wpadło 65,8kg więc dieta na razie zostaje ta sama, nic nie będę zmieniał :) Do świąt będę chciał zrobić 66,5/67kg. Mam jeszcze 2 tygodnie więc jestem dobrej myśli :) W styczniu wpadnie mono i ławka z hantlami po 30kg na jedną I zastanawiam się jakie rozłożenie splitu. Myślałem o czymś takim: A-klatka+triceps B-plecy+biceps C-Nogi+ barki I na każdym treningu robić brzuch, po 3 ćwiczenia na większe partie, 2 na mniejsze. 4serie 12powtórzeń. Jest Ok, czy coś zmieniac? Pytanie nr2. Co myślicie o dodaniu do rozgrzewki 5min na skakance żeby dokładnie wszystko dogrzać i pobudzić serce? Dobry pomysł czy zły? Obecnie na rozgrewce mam tylko przy A 20pompek zwykłych, i typowa rozgrzewka z wf, a w B-20przysiadów z hantlami 5kg i znó typowa rozgrzewka z wf ;)

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2015 9:03:23 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Kris.

    Post
    Trening dla początkujących

    SIŁOWNIA DZIEŃ 7 Środa: *Nogi 1.Przysiady ze sztangą na barkach 4s 8-12p 45kg x 12 55kg x 12 | 60kg x 12 | 60 kg x 12 | 60 kg x 12 - Czuję duży progres, i zapas siły w nogach więc za tydzień rozgrzewka z 60kg i docelowo trening z 70 :) Chyba zacznę stosować się do zasady Kai'a - ciężar jest dobry jeśli potrafisz zrobić do 12 powtórzeń w danym ćwiczeniu, jeśli robisz 12 jest już za mały 8-) 2.Wypychanie suwnica 4s 8-12p 70kg x 12 90kg x 12 | 90 kg x 12 | 90 kg x 12 | 90 kg x 12 - Dowiedziałem się, suwnica 30kg do tego wrzuciłem 60kg i jest mega, pieczenie czwórek w każdym powtórzeniu ;) Jutro będzie ciężko chodzić :)) Ale za tydzień wejdę chyba na 100 ;) 3.Wykroki z hantlami 4s 8-12p 36 kg x 12 36kg x 12 | 36kg x 12 | 36 kg x 12 | 36 kg x 12 - Zmieniam na wykroki ze sztangą bo czuję że nogi chcą ciężaru, a hantle jakby mi chciały nadgarstki wyrwać }:-( 4.Prostowanie nóg na maszynie 4s 8-12p 35kg x 12 45 kg x 12 | 45 kg x 12 | 45 kg x 12 | 45 kg x 12 - Nogi dobite tak jak trzeba ;) Trening zdecydowanie na pozytyw :D *Łydki 1.Wspięcia na palce suwnica 4s 8-12p 30 kg x 20 50 kg x 20 | 50 kg x 20 | 50 kg x 20 | 50 kg x 20 - Lepiej czułem łydki na maszynie niż na tym czymś od fitnessu ze wspięciami, i faktycznie łydki lubią dużą ilość powtórzeń :D *Brzuch: 1.Wznosy prostych nóg 4s 12p 12 | 12 | 12 | 12 2.Przyciąganie kolan do klatki na maszynie 4 s 12 15 kg x 12 10 kg x 12 | 10 kg x 12 | 10 kg x 12 | 10 kg x 12 - Plank zostaje zmieniony na to ćwiczenie, lepiej czuję brzuch ;) 3. Plank 4s 60 sek 60 s | 60 s | 60 s | 60 s - dzisiaj ostatnie planki bo niestety wyciągi pozajmowane, wszystkim się plecy zachciało robić :D Podsumowując trening wyszedłem naprawdę fajnie, trzymam miche, suple, tylko trochę słabo z regeneracją ale muszę się tylko na ten czas przestawić. Powoli się przestawiam więc jest elegancko. Zastanawiam się tylko nad wrzuceniem Do magnezu i witaminy c, cynk ;) Co o tym sądzicie ? Noo mam nadzieję że w tym tygodniu już dobiję 70 kg :) Zmieniony przez - Kris. w dniu 2016-03-30 22:24:37

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2016 10:23:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Kris.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, zostawię 15g, i co 5 kg w ciągu i wiośle. Do tego wiosło w oparciu o ławkę chyba zamienię na wiosło na skosie w górę(kłaść się na niej klatką do ławki i wtedy wiosło oburącz będzie chyba lepsze skupienie na plecach). Waga dzisiaj 69 kg równiutkie mimo trzymania kalorii w granicach 3400-3700kcal. Zauważyłem dzisiaj że lekko mnie podlało, znaczy nie koniecznie lekko bo trochę fatu siedzi, a jak chce zejść do 8% BF to pasuje już zacząć redukować chyba :D I teraz tak co do treningu zostaje tak jak jest do tego w czwartek i sobote 15 min cardio po treningu, z intensywnością 150-160tętna. Dieta będzie co tydzień 100kcal w dół żeby nie popalić mięśni. Co do supli będzie: -WPC - przed snem, po treningu -BCAA - DT przed i po treningu 10g | DNT 10g po przebudzeniu 10g przed snem -Magnez z B6+Cynk+Witamina C 1000 - przed snem -Myślę nad jakąś przedtreningówką raz na jakiś czas, powiedzmy raz na tydzień lub kofeina bezwodna ( co byłoby lepiej na tym etapie?) ;) Czy taki układ suplementacji będzie dobry? Do tego rano posiłek B+T, a przed snem B+W. WAGA: 69 kg Bic L/P : 34cm/35cm Udo L/P : 47cm/49cm Łyda L/P : 37cm / 39 cm Talia pod pępkiem napięty brzuch: 83cm Później postaram się wrzucić jakieś zdjęcia i takie porównanie z początku masy i dzisiaj ;)

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2016 1:35:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Spore ilości dziennie, czyli ile? Witaminę C bardzo ciężko przedawkować. Ja zasugeruję zainteresowanie się witaminą D. A jak witaminą D, to i od razu witaminą E i F (kwasy wielonienasycone: n-3 i n-6). Jakie produkty jadasz? Bądź konkretniejszy, co jesz i ile, po jakiej obróbce?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 5867 Data: 11/29/2014 11:19:46 PM Liczba szacunów: 0