SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • b.) Przysiady 4 po 12 powtórzeń: 2 sek faza koncentryczna 4 sek faza ekscentryczna, c.) Martwy ciąg na prostych nogach 4 po 12 2sek koncentryczna 4sek ekscentryczna, Ktoś chyba czytal Książkę PAna Michalskiego

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1446 Data: 4/23/2010 8:25:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam, p-aR-ker, zamieszczajac powyzsze tabele NIGDZIE nie stwierdzilem iz tabele te sa absolutna odpowiedzia na temat teoretycznego S-Z-A-C-O-W-A-N-I-A MAKSYMALNEGO ciezaru u trojboistow. Napisalem "Powyzsze tabele moga dostarczyc pomocnych wskazowek. Jednakze nie sa pozbawione pewnych wad." i dalej kilka z nich wymienilem - jesli raczysz przeczytac (patrz punkt 2)! Dane do tych tabeli wziete zostaly z badan szerokiego spektum ludkow w 3 cwiczeniach: przysiad ze sztanga, wyciskanie na lawce i zarzut sztangi. Jest to dla mnie sprawa oczywista iz zawodnicy o wysokim, a nawet nie koniecznie wysokim stopniu wytrenowania (wysoki stopien wytrenowania to takie wzgledne - zalezy z czyjej perspektywy, co nie?) lecz specjalizujacy sie w danej konkurencji moga z cala pewnoscia NIE pasowac do powyzszych szacunkow (np. w moim wypadku sa rozbieznosci 2.5 - 10 kg) Jednakze, . . . tak jak wspomnialem w poprzednim poscie . . . jest to dobry punkt wyjsciowy . . . ja tu mowie o SZACOWANIU!!! + najprwdopodobniej post taki adresowany jest do ludkow ktorzy pisza "chlopaki, ile wycisne na maxa jesli udalo mi sie wycisnac 45 kg 11 razy" a nie do Ciebie ktory cisnie 200 kg i bawi sie tym od nastu lat. JA swoich wynikow w takich tabelach nie sprawdzam, czyis tez nie musze jako ze jestem w stanie w miare precyzyjnie oszacowac bez tego (mowimy tu o latach doswiadczenia, co nie?) badz po prostu rozgrzac i sprawdzic... tak na marginesie (nothing personal) jednakze wydaje mi sie ze Twoje "karcace" wypowiedzi pod moim adresem sa czesto NIEstosowne! Nie zgodze sie z takim czyms nawet jesli wygadywal bym bzdury.... tym nie mniej, w tym wypadku, z pewnoscia to nie mialo miejsca.... wiec jest to tym bardziej nie zrozumiale . . . Chetnie sobie na rozne tematy podyskutuje.... czesto mozna sie z takich dyskusji czegos dowiedziec (obustronnie, wydaje mi sie) . . . tyk nie mniej, nie jesli ktos absolutnie bigotycznie do tego podchodzi.... Wiedz, ze TY tez popelniasz czasami bledy w tym co piszesz..... wyobraz sobie . . . Widzialem sporo dobrych rzeczy, ale patentu na madrosc to nikt z nas nie ma!! jesli sie z czyms nie zgadzasz, uwazasz ze nie mam racji, albo masz inna na jakis tam temat opinie.... daj znac... moze sie tez czegos naucze.... Dzieki.... P.S. czasami wzajemne "kadzenie" sobie tez wyglada beznadziejnie . . . Ludzie czytajcie posty, a pozniej krytykujcie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 13266 Data: 10/7/2003 4:31:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do znawców <Apokalipsa, Puma, Krzych>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    @Ukyf Trenujesz 5 dni w tygodniu ale nie trenuje każdej parti codziennie tylko 1 raz w tygodniu wiec miesnie maja sporo czasu na regeneracje? @Krzych dzieki że napisałes pare rad. Co do mc to nie wiem gdzie ty znalazles go po całych plecach XD Napisałeś Poniedziałek (Nogi całe): 1. Przysiad ze sztangą 5s 2. Prostowanie nóg siedząc 3s 3. Uginanie nóg leżąc 4s 4. Wspięcia na palce ze sztnaga na plecach 5s 5. Odwrotne wspięcia na palce 3s 1. Wyciskanie sztangi siedząc 5s 2. unoszenie ramion na boki 5s 3. unoszenie ramion na bokiw opadzie 5s 7.uginanie nadgarstków nachwytem 5s 8.uginanie nadgarstków podchwytem 5s Tyle poprawek, reszta w miarę ok. a) nie sadzisz ze za mało ćwiczeń na uda? b) co do barków- plan pumy jest bardo urozmaicony, myślisz że te 3 ćwiczenia dałby by wystarczający wycisk barkom? Nie sadzisz że ten twój plan jest taki jakby nudny? tzn mało urozmaicony i nie wiem czy m robienie tylko tych 3 ćwiczeń odpowienio zbuduje barki. c)nie za duzo uginan na nadgarstki w twojej propozycji d)jak wygldada tój 4 dniowy plan? chodzi mi tylko wyłącznie o podział parti nie o rozpiske Napisałeś też że 4 dni to w twoim przypadku optimum a 5 dni może nie być ok. Ale przecież ilość seri na poszczególne partie w tygodniu jest taka sama,a dodatkowo dziki temu dodatkowemu dniu można sobie troche rozłożyć to bardziej i skrócić czas treningu. Co myślisz? Ewentualnie jeżeli byś mógł to napisz mi jakąś ciekawom propozycje planu jaki wedlug ciebie bylby ok a ja bym go zastosował po planie pumy ;] To jak to jest z tymi weglami? wiem że cukry to wegle ale chodzi mi czy moge je stosować? tzn chodzi mi o np banany, soki itd. Jeżeli byś mógł i nie jest to jakaś tajemnica to napisz jak ty do diety podchodzisz i jak np wyglada twoja dieta w dniu treningowym ;] Jeszcze jedno: jak to jest z tym przetrenowaniem CUN? czy jak bede stosował plan pumy przez np 8 tygodni to padne? bo pnawet jeżeli zaoncze jego p;an wczesniej to w jego miejsce przyjdzie kolejny w cale nie prostszy. Nie mówcie mi że po paru tygodniach splitowania trzeba robić jakieś makabrycznie długie przerwy. Sądzisz że ten plan pumy jest masakrycznie hardcorowy. Dlaczego? Nogi tylko 1 raz w tygodniu wiec nie sadze żebym miał jakoś umierać po takiej ilości. Tym bardziej jeżeli bym upchnął wszystkie te ćwiczenia w 4 dni to dopiero by miesnie miały wpi**dol na treningu. chociaż nie znam sie wiec napisz jak ty do tego podchodzisz. Generalnie ja chce ciagle masowac. przynajmniej tak długo aż zauważe że sie zalewam @Puma Czekam cierpliwie aż odpowiesz na moje pytania którymi zalałem poprzednią strone tematu. Napisz mi też o tej diecie nie-mieszanej ;] Napisałes że ćwiczenia na biceps nie wpływaja na CUN. To znaczy że moge trenowac ile chce? bo jeżeli nie wpływa na cun a czestsze trenowanie dało by cos to mógłbym nnp wrzucic tego bicka jeszcze gdzies XD BTW: ile tygodni mam stosowac twój plan? bo jak jechalem na fbw to zmieniałem co 8 tygodni Zmieniony przez - ChytryPL w dniu 2009-03-25 18:37:53 Zmieniony przez - ChytryPL w dniu 2009-03-25 18:41:13 Zmieniony przez - ChytryPL w dniu 2009-03-25 19:00:23

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 12007 Data: 3/25/2009 6:32:51 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 139

    Post
    Scena MMA i K-1

    Shogun jak zawsze is very happy! %-) %-) I dobrze, wygra jutro bankowo To dobrze wybrałeś, ja tydzień temu miałem wybór Cain JDS albo takie tam, ale wiadomo gala >picie. dobrano c

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 10256 Data: 11/19/2011 1:36:37 AM Liczba szacunów: 0
  • INDEKS SUPLEMENTÓw

    Post
    Odżywki i suplementy

    pomysł dobry ale autor(z flexa) ,ktoory to napisał troche zamotał.....i w konsekwencji przecietny trenujacy nic z tego nie wywnioskuje. ostatni dział :inne -to juz zupełna klapa a twierdzenie ze vitamina c da 2 razy wiecej niz ryboza...:)))))))))))))) pozdro bigger biger

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3376 Data: 12/20/2002 7:52:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Razak - Methanex 10 10 mg - 100 tab

    Post
    Doping - zdjęcia

    3 tab. dziennie w odstępach 5 godz. do tego Essential Forte, Zincas Forte, wit. C, wit.B Wit. A+E, Magnez, Vitaral, 3 kg. Mega Mass 4000 Weidera, Ultra Amino 5100 Hi-Tec'a w czasie dnia po treningu Whey Supreme 2000 z Ultimate Nutrition i rozsądna dieta, Teraz jestem na PCT Clomid 5 dzień i półtora tyg. na Jabłczanie kreatyny Olimp TCM, do tego wciąż amino i Mega mass i póki co nie mam spadków ani masy ani siły

    Odpowiedzi: 1397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2008 11:32:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Razak - Methanex 10 10 mg - 100 tab

    Post
    Doping - zdjęcia

    ja mam do czynienia z koksem od 13-14 lat a w 2000roku dowiedzialem sie ze mam hcv czyli zoltaczke wszczepienna typu c-nie ma na nia szczepienia,nic mi nie jest a do kazdego cyklu dojadam 200-300mety,essentiale forte daj do kazdych 2 mety 1 e.forte,mozesz tez 1:1 ale to juz jak chcesz ,ja lacze tez z hepatilem i nic mi sie nie dzieje,skutki uboczne w trakcie cyklu jakie opisuja "madrzy ludzie"sa bardzo przykolorowane,ja juz bardziej odczuwam jak pochlam dwa,trzy dni alko,podoba mi sie twoje podejscie jednak tak wysoce powierzchowne podejscie do choroby sie moze zle skonczyc-pamietaj to nie jest przeziebienie,moze byc ok przez 5,10 czy nascie lat ale jak w koncu sie zacznie to sie nie pozbierasz wiec po cyklu zrob lepiej testy Zmieniony przez - NORBAS78 w dniu 2009-03-09 12:54:45

    Odpowiedzi: 1397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2009 12:54:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Razak - Methanex 10 10 mg - 100 tab

    Post
    Doping - zdjęcia

    irasss1991 jak to przeczytalem to umarlem ze smiechu naprawde "normalnie jedz 10 tabsów dziennie i upijaj sie do upadłego, za 4 tyg napisz czy dobrze cie zrobiło..." FAjnie ze ktos potrafi rozladowac napieta sytuacje brawo sog kleje za humor a to mlotkow ktorzy nie wiedza co i jak mysle ze pomylil wam sie dzial i grzecznie prosze ....wy*****c )))))))))))))))) ((((((((((((((((

    Odpowiedzi: 1397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2010 5:52:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Razak - Methanex 10 10 mg - 100 tab

    Post
    Doping - zdjęcia

    podbije ci nic nie wyjdzie,to nie sa badania hormonalne tylko na nosicielstwo,nawet pod katem wzw-b i c nie robia badan

    Odpowiedzi: 1397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2010 7:26:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgadnij kto to ?

    Post
    Inne dyscypliny

    ?

    Odpowiedzi: 1275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2010 8:36:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Zgadnij kto to ?

    Post
    Inne dyscypliny

    ee.. zdaje sie ze w lidze mistrzow 05/06 najlepszym rozgrywajacym zostal Vermiglio, a co do zdjecia ja strzelam Lo&#239;c De Kergret..

    Odpowiedzi: 1275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2010 10:38:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgadnij kto to ?

    Post
    Inne dyscypliny

    Lo&#239;c de Kergret sory za nieudolny kamuflaz, ale byloby zbyt łatwo pzodr Zmieniony przez - lukash_g w dniu 2010-12-21 22:20:54

    Odpowiedzi: 1275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2010 10:16:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgadnij kto to ?

    Post
    Inne dyscypliny

    Dawaj Marioslaw next bo zgadles a my z Dzordzem takie c.i.p.y ...

    Odpowiedzi: 1275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2011 9:56:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Zgadnij kto to ?

    Post
    Inne dyscypliny

    ktoz to atakuje? Zmieniony przez - Marioslaw w dniu 2011-03-15 09:40:39

    Odpowiedzi: 1275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2011 9:40:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Zgadnij kto to ?

    Post
    Inne dyscypliny

    Edson Cândido Cerqueira

    Odpowiedzi: 1275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2011 3:29:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Studio TaTOo SFD

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    c

    Odpowiedzi: 1260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2008 1:30:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Studio TaTOo SFD

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    c

    Odpowiedzi: 1260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2008 1:30:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Gregg Valentino

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    Za młodego bardzo fajnie wyglądał A teraz to poprostu n/c <rzygi>

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2007 6:45:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Gregg Valentino

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    Nie przekonacie się Panowie;) Opinie są znane z tego że są subiektywne i c.h.u.j. Zgadzam się trochę z mr.kultura, tez nie lubię tego sportu, ale potrafię zrozumieć, że ktoś sie dla niego poświęca. Pozdro

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2010 7:02:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Gregg Valentino

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    tak a łyżwiarstwo to już przystoi mężczyźnie haha n/c chyba p****** ,już jak chcesz powiedzieć co jest męskie a co nie to powiedział bym że piłka nożna,ręczna rugby ,futbol amerykański ,hokej itp ale napewno nie łyżwiastwo poza tym jest coś takiego jak bigoreksja i czlowiek na nią cierpiący dąży do tego by ciąge być większym pewnie Grzesiu Valetynka też to ma .

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2010 11:54:50 PM Liczba szacunów: 0