SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Jesień tuż tuż.. Jakie brać witaminy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    witaj. kwestia czy interesuja cie mieszanki multi skladnikowe czy bardziej pojedyncze preparaty?;-) z pojedynczych w okresie jesien-zima wrzucilbym witamine d3, c http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Vitamin_D3_2000_Max-opis34554.html http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Vitamin_C_Antioxidant-opis33752.html z multi mozesz zostac przy tym co masz z bardziej na wypasie masz chocby orange triad;-)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2201 Data: 9/17/2016 10:02:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Ile białka, węgli i tłuszczy?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tluszcze ok 1-1,3g/kg m.c. Weglowodany to reszta kcal, ktora zostala z rozdysponowania ich na bialka i tluszcze. Tak to wyglada w przypadku diety zbilansowanej. Inaczej w przypadku low carb.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1431 Data: 8/11/2011 11:28:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Wasze suplementy a lek Prestarium - czy nie koliduje ?

    Post
    Trec

    Nie ma problemu od tego tutaj jestem Najlepiej by bylo jak bys spytal sie lekarza czy mozesz brac kreatyne np.I powiedziec mu ze sie dowiedziales,iz kreatyna podnosi cisnienie tetnicze z powodu dzialania zwiekszajacego przepustowosc naczyn krwionosnych.Lekarz Ci wyklad jakis pewnie zrobi...jednak uwazam,ze CM3(tri creatine malate-jablczan kreatyny) nie powinien zle na Ciebie wplynac. Ponizej umieszczam liste suplementow ktore mogl bys brac,co do kreatyny,pogadaj z lekarzem,ja nim nie jestem wiec tylko moge proponowac odzywki i suplementy. Kreatyny: CM3 -skonsultuj sie jeszcze z lekarzem w sprawie jablczanu kreatyny jakim jest CM3. Kwasy Tluszczowe:Super Omega 3 Aminokwasy: Amino 6800,Amino Whey System,BCAA G-Force,BCAA Turbo Jet,L-Glutamine Extreme,Peptide Glutamine 1000,Amino 4500,Amino Muscle 16.500,Anabolic BCAA System,BCAA Powder,Leucine Fusion,L-glutamine micronized T6,Taurine 900. Odzywki Bialkowe Nitroprogen,Ultimate Protein,Night Protein BlendmWhey Genic,Perfect Whey Protein,Isolite,Pro Genic,Casein 100,Whey 100 Odzywki Weglowodanowo Bialkowe Mass XXL ,Hard Mass Witaminy i Mineraly Mega Mineral Pack,Multipack,Strong C 1000 Zmieniony przez - Bulek1991 w dniu 2011-02-04 13:26:06

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2040 Data: 2/4/2011 12:59:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Fat Burner Plus lub ...

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Najlepszym wg mnie produktem o dobrym współczynniku cena/efekty z oferty OLIMPa jest karnityna. Należy stosować ją min 2 miesiące w dawkach 1 g dziennie Dobrym (i tanim) dodatkiem do niej jest Chrom - wspomaga on jej działanie Jeżeli masz nieco więcej kasy - dobrym rozwiązaniem byłoby dołożenie Green Tea w dawkach ok 6 kaps na dobę w 3 dawkach po 2 kaps (raczej nie bierz w porach wieczornych i przed snem - mogą powodować kłopoty z zaśnięciem) Dobrym dodatkiem jest również lecytyna - rozbijająca cząsteczki tłuszczu i czyniąca je bardziej podatnymi na zużycie w celach energetycznych FatBurnera dałbym na ostatnim miejscu Efekty To sprawa bardzo indywidualna - zależy od diety, treningu, poziomu zatłuszczenia, szybkości metabolizmu, ilości masy mięśniowej i wielu wielu innych Generalnie na samej karnitynie i chromie ja osobiście zrzucałem średnio 3 kg na m-c Absolutną podstawą jest w przypadku redukcji dieta i odpowiedni program treningowy (bez tego na nic zdadzą się suple) - masz takowe opracowane?????

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2604 Data: 4/30/2004 9:47:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Kreta codziennie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Może i tak ale czesto nie mam nawet jak zrobic posilku bo wracam ze szkoly o 17-18 i od razu ide na silke :C zreszta pomaga mi dobic kalorie :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1179 Data: 12/25/2015 10:27:57 PM Liczba szacunów: 0
  • ******* DO KASACJI *******

    Post
    Doping

    wrocil z zawodow 1 miejsce, ale czego ? wyjmowania c.h.u.j.a z wody czy jak ?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1093 Data: 5/17/2010 10:09:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Grypa/angina - co jeść?

    Post
    Trec

    Ciężko tak jeść, jakieś lekko strawne produkty. Jak nie możesz wypić białka to połknij chociaż aminokwasy, do tego Vit C Strong 1000 sobie wrzuć z 4 tab dziennie. Zjedz to co możesz, na siłę nic nie rób bo zwymiotujesz, pij wody więcej żeby się nie odwodnić. A ustępstwo od diety na 2-3 dni nic nie zrobi. Ostatnio też miałem zatrucie czy grype żołądkową masakra była, zjadłem z 30 % tego co powinienem i trochę schudłem bo się odwodniłem, jednak nie dałem rady jeść i pić tyle po prostu ogranizm nie daje rady, więc lepiej go nie przemęczać. A i wrzuć sobie jeszce witaminy Multi Pack 36. Musisz to wyleżeć

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1652 Data: 7/23/2012 2:24:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcja do oceny, 73kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Owoce liczymy. Na początek tak moze zostać - ale na przyszłość lepeij nie dawać żródeł omega3 i innych przeciwutleniaczy okołotreningowo - bo na treningu celowo uszkadzamy włókna mięsniowe, żeby potem je regenerować i powodować ich wzrost, a antyutleniacze tym procesom zapalnym zapobiegają. Czyli np. nie jemy wit C przed i po treningu dajemy ją w jak największym odstępie czasowym od niego. Ale tak jak pisałam, na początek jest bardzo ok.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1482 Data: 10/7/2016 12:31:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Brzuch w FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie tzn dałem jako przykładowe żeby ocenić ilość serji i powt. mój trening wygląda tak: Plan A Klatka: wycisk hantli lerząc płasko 3s Plecy: podciąganie nachwytem 3 x max Barki: wycisk hantli siedząc 2s. Biceps: uginanie ramion z chantlami 2s Brzuch: brzuszki z obciąrzeniem 3s Rozciąganie Plan B Klatka: wycisk hantli skos 3s. Nogi: Przysiad tylni 3s. Plecy: podciąganie podchwytem 3x max wiosłowanie sztangą 3s. Barki: wycisk hantli stojąc 2s. Triceps:wyciskanie hantla zza głowy siedząc 2s. Brzuch: Unoszenie kolan w zwisie 3s Rozciąganie Plan C Klatka: wycisk hantli wąsko 3s. Nogi: przysiad przedni 3s Wspięcia na palce 3s Plecy: MC 4s. Biceps: uginanie ramion z hantlami 2s. Barki: arnoldki 2s. Brzuch: unoszenie kolan w zwisie 3s DODATEK: Triceps:dipsy 3-4x max Plecy :Podciąganie nachwytem 3-4x max Rozciąganie Zmieniony przez - kondek w dniu 2009-11-29 13:42:35

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 707 Data: 11/29/2009 1:41:14 PM Liczba szacunów: 0
  • kiedy zaczeliscie

    Post
    Doping

    Basic: chodzi o tą witaminę C było coś o tym w Cyklu Dąbka, że bardzo bolą strzały, chyba trzeba mieć na nią receptę, i ile kosztuje? czy trudniej ją załatwić z apteki jak B12- bo u mnie można nieraz bez recepty

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3836 Data: 9/3/2001 9:39:12 PM Liczba szacunów: 0
  • kiedy zaczeliscie

    Post
    Doping

    Dzięki Basic, jak będę robił to dam znać by się jescze poradzić. Te wymienione środki to ma się rozumieć: ZMA+ wit. C, tak, a te nie wymienione, jak możesz, proszę... Pozdro.

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3836 Data: 9/5/2001 10:20:01 PM Liczba szacunów: 0
  • dupiki z apteki, ktore warto brac podczas cyklu...

    Post
    Doping

    Glukosamina z naturela 27.50 100 tab. Dobra i tania. Bralem tez Artrosen, tak samo skuteczny, ale drozszy. Rozni sie od poprzedniej tym ze ma jeszcze witamine c.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1941 Data: 9/6/2004 5:13:30 PM Liczba szacunów: 0
  • KLATKA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale jesli jest takie same jak u popradnich 2 osob to na co pisac? zeby nabija c soebie liczbe wyslanych artów chyba

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2481 Data: 10/24/2004 6:24:34 PM Liczba szacunów: 0
  • moja kostka

    Post
    Piłka Nożna

    Witaj po opisie najprawdopodobniej skreciles staw pytanie jak mocno zazwyczaj stosuje sie zasade PRICE najlepiej skontaktuj sie z lekarzem ortopeda mozliwe ze bedzie potrzebny gips (szyna) nie rozgrzewaj kostki masciami rozgrzewajacymi czy cieplej kapieli to tak ogolnie bo wiadomo ze przez internet nie da rady dokladnie pomoc i w swietle prawa nie traktuj tego jako porady tylko na wlasna odpowiedzialnosc PRICE - jak postępować z kontuzjami PRICE to ogólnie znana i stosowana metoda postępowania ze świeżymi kontuzjami stawów i ścięgien. W przypadku wspinaczy są to kontuzje najczęściej dotyczące palców. P - protection (ochrona, zabezpieczenie) Uszkodzoną część ciała usztywniamy, lub jakkolwiek inaczej zabezpieczamy przed niepotrzebnymi w tym momencie ruchami... R - rest (odciążenie, odpoczynek) Przestajemy używać uszkodzoną część ciała... I - ice (ochładzanie) Klucz do sukcesu w szybkim wyleczeniu kontuzji. Do chłodzenia używamy zwykłego lodu (dużo lepszy nisz maści chłodzące). Okłady z lodu stosujemy bezpośrednio na uszkodzone miejsce zabezpieczone np. bandażem. Nie stosujemy na gołą skórę. Chłodzimy w następujący sposób: 1 dzień - chłodzenie 1/2h, przerwa 1 1/2h, 2 dzień - chłodzenie 1/2h, przerwa 3 1/2h, 3 dzień - chłodzenie 1/2h, przerwa 5 1/2h; Z reguły tyle starcza aby zeszła opuchlizna i ryzyko powikłań (zapaleń) odeszło w zapomnienie Dodatkowo możemy stosować maści przeciwzapalne i altacet. Coraz częściej stosowanym środkiem chłodzącym staje się 'lód w sprayu', który szybko uśmierza ból i jest ogólnie dostępny w aptece. Oto kilka z nich: Altacet ICE Wskazania: Urazy i mikrourazy tkanek miękkich i stawów. Działanie: Preparat posiada właściwości chłodzące, przeciwbólowe, pielęgnacyjne i nawilżające. Dzięki zawartości mentolu chłodzi i znieczula miejsce kontuzji, zapobiega powstaniu krwiaków i obrzęków. Active Ice Stosuje się: - podczas leczenia bolesnych urazów takich jak kontuzje, zwichnięcia, stłuczenia - przy niebakteryjnych stanach zapalnych układu ruchowego takich jak naciagnięcia, nadmierne obciążenie stawów i scięgien, "łokieć tenisisty" - profilaktynie czy obrzękach i siniakach - jako miejscowy środek przeciwbólowy C - compression (ucisk) Potrzebny aby nie dochodziło do przekrwienia uszkodzonego miejsca. Bandażujemy zawsze w stronę serca, czyli np. palec od dołu do dłoni bandażem elastycznym. E - elevation (uniesienie) Również wspomaga odpłynięcie krwi z uszkodzonego miejsca - rękę warto potrzymać przez pierwsze 3 dni na temblaku. … masz tu temat ktory bedzie pomocny http://kinezis.eu/artykuly/dlaPacje/FIZJOTERAPIA%20PO%20SKR%C4%98CENIU%20STAWU%20SKOKOWEGO.pdf

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1231 Data: 11/19/2011 12:22:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Kalistenika, street workout w domu

    Post
    Trening w domu

    ajj chyba zły dział w takim razie :c street workouterzy wiedza o co chodzi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2111 Data: 2/6/2018 8:46:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja Dieta / Do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Celem jest redukcja? Napisz swoje zapotrzebowanie, rozkład B/WW/T Napisz coś o sobie wiek, staż, wymiary itp Sniadanie: Jajecznica 3xJajek 3Kromki pieczywa żytniego chrupkiego Płatki owsiane + jajka + warzywa Posiłek co 2,5 h Obiad: Woreczek Ryzu Tunczyk z biedronki Ryż brązowy + pierś z kury/indyka/ryby/ew tuńczyk Podwieczorek: Owoce(banan lub jabłko itp) Nie Posiłek taki j.w Kolacja: Mleko + Owsianka WW na noc? najlepiej Białka jaj + warzywa ew twaróg + warzywa 1) brak zdrowych tłuszczy 2) mało posiłków 3) jeżeli redukcja ogranicz owoce 4) w skali 1-10 = -2 Poczytaj jeszcze! ----------------------------------------------------------------- Precision Nutrition - system dietetyczny opracowany przez Dr John Berardi autora 2 znakomitych książek : Gourmet Nutrition i Precision Nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. Nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych . Czym jest Precision Nutrition? Jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. Czy to działa ? Tak!!! Zdecydowanie, jeśli tylko będziemy postępować zgodnie ze wskazówkami, które podam poniżej na pewno osiągniemy nasze upragnione cele. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja. Poniżej prezentuję wam 10 wskazówek, które musza być przestrzegane, aby nasze ciało pozbyło się niechcianego tłuszczu. 1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy) 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna Powyżej mamy zobrazowany przykładowy dzień treningowy na diecie Precision Nutrition, oczywiście nie podałem ilości celowo gdyż są one elementami diety bardzo osobistymi i każdy powinien dobierać je pod kątem własnych potrzeb, możliwości i celi. Jak zauważyliście dieta posiada pewne obwarowania, które należy bezwzględnie przestrzegać. Nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do spowolnienia efektów lub ich całkowitemu zanikowi. Nim rozpoczniecie układanie diety kilka moich uwag : - nigdy w posiłkach nie łączymy węglowodanów w dużych ilościach oraz tłuszczy (tyczy się to głównie tłuszczy nasyconych). - dodatek warzyw nawet w niewielkich ilościach do każdego posiłku jest ważny, natomiast owoce traktował bym bardziej instrumentalnie i stosował bym je około treningowo. -źródła pokarmowe należy maksymalnie różnicować ,zawsze dbamy o pełne białko( z mięsa, ryb, jaj, odżywek) oraz jak największą ilość warzyw liściastych o jak najbardziej intensywnym kolorze. - owoce w umiarkowanej ilości są ok. szczególnie około treningowe z własnego doświadczenia polecam jagody (źródło luteiny). - kaloryczność diety zmieniamy zarówno im plus jak i im minus stopniowo o 100-200 kcal cały czas obserwując reakcje naszego organizmu, dokonujemy tego przez obserwacje poziomu tłuszczu ustrojowego co 2-3 tyg. - w przypadku ukierunkowaniu diety na masę i konieczności dodania kalorii, kalorie dodajemy najpierw do : * posiłku po treningowego (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * posiłku w godzinę po treningu (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * pierwszego posiłku (śniadania) w dni treningowe (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * o ile nadal zachodzi potrzeba zwiększenia ilości kcal w diecie, kalorie dodajemy w postaci tłuszczu, równomiernie rozkładając dodaną ilość pomiędzy wszystkie posiłki z wyjątkiem posiłków około treningowych, które jak wiadomo są wolne od tłuszczu. -wodę należy spożywać w ilości minimum 2l pamiętając również aby nie przesadza z nadmiernym jej piciem. Na pewno wiele osób ma pytanie co z ważeniem posiłków, co z liczeniem kcal ? Jest to przecież jeden z ważniejszych elementów 99% zdrowych diet. Cóż jak za każdą dietą tak i za tą nie stoi "magia" lub tajemna kombinacja posiłków i tu też w późniejszym czasie będziemy musieli sięgnąć po odpowiednie bilansowanie diety ale powinno to nastąpi dopiero po tym gdy osiągniemy perfekcje w korzystaniu ze wszystkich 10 wskazówek żywieniowych. -----------------------------------------------------------

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1086 Data: 4/5/2008 12:21:19 PM Liczba szacunów: 0
  • M Drol oslonki

    Post
    Doping

    a niektorym normalny apteczny odblok Twoim zdaniem co mialem na mysli ? nie witamine c czytaj ze zrozumieniem jeden sie zablokuje tak ze hcg clomid musi jesc i wbijac przez 2 miesiace a drugi zje sam clom 12 tab albo paczke tribulusa i jest ok Wsluchaj sie w organizm na tym to polega moze i zma styknie ale warto tez cloma miec pod reka ewentualnie provi Zmieniony przez - LP.DFS... w dniu 2012-01-04 21:31:18

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1651 Data: 1/4/2012 9:30:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Metka ruska czy tajlandzka?

    Post
    Doping - zdjęcia

    Mocny Dobrze Gada Dlatego szkoda Kasy C***a warte to

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2455 Data: 4/20/2011 7:17:04 PM Liczba szacunów: 0
  • STRONNICZE FORUM DYSKUSYJNE

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Fidel C&Gladiator panowie szanuje wasza decyzje ale moze zmienicie jeszcze zdanie!!!RESPECT I POZDRAWIAM

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 2/10/2004 4:54:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozpisanie TAURYNY...

    Post
    Odżywki i suplementy

    spokojnie starczy 10 g kreatyny dziennie, tauryna do kazdej porcji kretki po 1 kapsie, BCAA 0,1g/kg.m.c. przed i po treningu ewentualnie tylko porcja przed

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 1/17/2007 12:55:59 AM Liczba szacunów: 0