SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trądzik - małe podsumowanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    PDM odpowiedz jak mozesz ?????????????????????????? S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 17815 Data: 7/6/2003 10:30:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Trądzik - małe podsumowanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    No ja mysle ze tak ja jzu se humavit kupilem a jaki antybiotyk bierzesz PDM odpowiedz jeszcze na nasze pyt !!! S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 17815 Data: 7/9/2003 6:07:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Trądzik - małe podsumowanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam Gorillas tez kupilem humavit i PDM mowil ze napoczatku beda pryszcze wyskakiwac a potem zaczna zanikac no chyba ze biezesz jakies sterydy do tego :) tez mam podobny problem tez fajan dziewczyne spotkalem a siedze w domu :) Pozdrawiam !! PDM jak mozesz tez odpowiedz co sadzisz S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 17815 Data: 7/10/2003 9:29:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Odporność Anaboliczna - Ektomorfik cz. 1 - Wstęp

    Post
    Trec

    EdoErgoSum ma racje sam jako ekto z powodu choroby tk. łacznej wiem ze niema nic gorszego niż namiar ww. blok insulinowy i oponka jednoczesnie spadki w miesnich. ww powinno być w sam raz nadwyżki przez tłuszcze i białko (uwaga na zakwaszenie!). Warte poleceniu są też preparaty z Witamina C w wysokich dawkach min 500mg, osobiscie biore 1g. Trening krotki lecz intesywny, jednak pod intesywny nie podciągalbym dużych ciężarów a dobra technike, powolne dokładne ruchy i krotkie przerwy. Dobrze na sylwetke też wpływają spacery po ok godzince z pulsem ok 100-110, jednak trzeba brac pod uwage ze to wydatek energetyczny rzędu 500-700kcal. Ogolnie to jest przeje.. bo margines błedu czy to w treningu czy diecie u ekto jest bardzo wąski, trzeba dokladnie się wstrzelić w ilość kcal jak i intesywnosć i rodzaj treningu.

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 7806 Data: 11/11/2012 1:59:15 PM Liczba szacunów: 0
  • [NOWOŚĆ] DEXTROSE PRO 1300g

    Post
    Trec

    DEXTROSE PRO - 1300 G Creatine Transporter! - Zwiększa wyrzut anabolicznej insuliny - Poprawia transport kreatyny i aminokwasów - Zawiera taurynę i wit. C DEXTROSE PRO to połączenie dekstrozy z tauryną i witaminą C, które wspomaga wchłanianie oraz transport kreatyny i aminokwasów do komórek mięśniowych. Preparat zawiera szybko przyswajalne źródło węglowodanów, dzięki czemu dodaje energii do ćwiczeń i wspomaga proces odtwarzania glikogenu oraz powysiłkowej regeneracji organizmu. DEXTROSE PRO ze względu na silne działanie anaboliczne i energetyczne polecany jest szczególnie w programach treningowych ukierunkowanych na szybki wzrost siły i masy mięśniowej.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 796 Data: 1/10/2014 1:48:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    ja tam wczoraj poszedłem biegać w podkoszulku i nic mi nie jest śpij w zimnym pokoju, pomaga! U mnie jest ok 10-12 stopni, trochę zimno ale idzie się przyzwyczaić Zarzuć dodatkowo Vit C

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 8:49:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    nie jestem przekonana co do działania vit c ;) i wielu wielu innych typu: Q10, beta karoten

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 9:34:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Koluszek, powiem Ci tak szczerze, że trochę dziwne masz poglądy. Bez obrazy! Co ma Ci niby pomóc na przeziębienie jak nie wit. C, czosnek, miodek i cytrynka? Może to ja jakaś niedokształcona w tym temacie jestem, to chętnie dowiem się czegoś nowego. Tak przy okazji :Gratuluję Ci spadku prawie 30 kg! Brakuje mi jednak w Twoim blogu konkretnych wypisów z treningów siłowych, aero czy HIIT. Co Ty tam w ogóle ćwiczysz na tej siłowni? Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 10:00:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    ja jem dziennie ok 3g wit C, a z katarem czasem latam. pzdr

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 11:18:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    27.01.09 *rozgrzewka, rowerek, interwałowo, 5. min. a)Wyciskanie hantle skos 3 serie progresja 12-10-8;2x8kg,2x9kg,2x10kg b)wyciskanie maszyna siedząc 3 serie regresja 8-10-12;30kg;25kg;20kg c) rozpiętki skos 4 serie staly cięzar 15 powtórzen; 2x4kg d) Ściaganie drązka do karku 3 serie stały cięzar;3x15;25kg e)podciąganie sztangi do brzucha 3 serie progresja;12-10-8;22kg,27kg;29,5kg f) przyciaganie drązka poziomo do brzucha regresja 3 serie;8-10-12;22kg;20kg;15kg I to by było na tyle Aeroby/interwały zacznę robić jak mnie podleje

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2009 3:36:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Takiż to właśnie był mój niecny planik Hyhy. Aero to tylko rozgrzewka, 5. min. 29.01.09 *rozgrzewka, bieżnia, 5 min., aerobowo 2 Dzień nogi+barki a) wyiskanie hantli progresja 4 serie 12-10-8-8;7kg,8kg,9kg,9kg b)unoszenie hantli na boki 4 serie x 15 powtórzen;2x3kg;2x3kg;2x2kg,2x2kg c) unoszenie hantli w opadzie stały ięzar 4 serie x 12; 2 x2kg d) martwy na prostych nogach 4 serie x 20 powt; 35kg, ciężar stały e) uginanie nog lezac 4 x20 powt progresja; 15kg,17,5kg,17,5kg,20kg f) łaczona przysiady * prostowanie nog siedzac 4 serie x 20 powt; Przysiady: 40kg,35kg,30kg,30kg; Prostowanie:22,5kg,20kg,17,5kg,17,5kg g)łaczona wspiecia siedzac'* wspiecia stojac 4 x 25 powt, staly ciezar;50kg Fajny ten trening NUK Po treningu białeczko z mandarynkami A teraz mięsko z indyka + makaron razowy <no i łyżeczka miodu hyhy > Widzę, że Patka dzielnie mnie pilnujesz

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2009 6:06:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie pogadasz Dzieki Patka, ale za późno Sfd nie chodziło mi, a ja na trening się spieszyłam. 02.01.09 *rozgrzewka, rowerek, 5 min. interwałowo a)Wyciskanie hantle skos 3 serie 12-10-8;2x9kg,2x9kg,2x12,5kg!! b)wyciskanie skos na Smith'ie 8-10-12;30kg;26kg;21kg c) rozpiętki skos 4 x15; 2x5kg d) Ściaganie drązka do karku 3x15;27kg e)podciąganie sztangi do brzucha 3serie;12-10-8; 30kg;40kg;45kg f) przyciaganie drązka poziomo do brzucha regresja 3 serie;8-10-12;23kg;20kg;15kg

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2009 3:41:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    c) rozpiętki skos 4 x15; 2x5kg ?? nie powinno byc tam 12 ciężar przy wiosłowaniu pięknie

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2009 8:19:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Szyn foto Obliś *rozgrzewka na skakance, 5 min. a) wzciskanie francuskie lawka skos ujemny 3 serie 8 10 12; 13kg b)prostowanie ramion z linka wyciagu gornego 3 serie;12-10-8;27kg;30kg;35kg c)pompki w podporze tyłem 3 x max d)uginanie ramion ze sztanga lamana chwyt neutralny 3 serie; 12-10-8;15kg;15,5kg;16kg e) uinanie ramion chwyt mlotkowy 3 serie;8-10-12;2x10kg;2x8kg;2x7kg f) brama sciaganie linek 3 serie;15-12-12; 2x7kg Prostowanie od małego ciężaru zaczęłam bo coś mi się powaliło * Zastanawiam się teraz co robić po masie Wymysliłam sobie, że zejdę przez 2-3 tyg na bilans 0 (trening siłowy + aeroby po siłowym), a po tych 2-3 tyg. bilans -200/300 kcal. Co do diety jakieś carb cycling. Co o tym sądzicie ? Zmieniony przez - Koluszek w dniu 2009-02-05 10:11:44

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2009 7:14:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    06.02.09 *rozgrzewka na skakance a) wyiskanie hantli progresja 4 serie 12-10-8-8 2x7kg;2x8kg;2x9kg;2x9kg b)unoszenie hantli na boki 4 serie 15 powtórzen;2x4kg;2x3kg;2x2kg;2x2kg c) unoszenie hantli w opadzie 4x12;2x2,5kg;2x2,5kg;2x2kg;2x2kg d) martwy na prostych nogah 4 seriex20 powtórzeń; 40kg e) uginanie nog siedząc 4 serie20 powt.;12,5kg;15kg;15kg;17,5kg f) łaczona przysiady * prostowanie nog siedzac 4 serie 20 powt;przysiady:50kg;50kg;45kg;40kg; prostowanie:22,5kg;20kg;17,5kg;17,5kg g)wspięcia stojąc 4x25;60kg Kolano prawe do bani, lewe daje radę

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2009 4:30:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    09.02.09 *rozgrzewka, aerobowo, bieznia, 5 min. a)Wyciskanie hantle skos 12-10-8-8;2x8kg;2x9kg;2x10kg;2x12,5kg b)wyciskanie maszyna Smitha skos 8-10-12;32kg;27kg;22kg c) rozpiętki skos 4 serie staly cięzar 15 powtórzen;2x5kg d) Ściaganie drązka do karku 3 serie stały cięzar;30kg e)podciąganie sztangi do brzucha 3 serie 8-10-12;50kg;40kg;35kg f) przyciaganie drązka poziomo do brzucha 3 serie 12-10-8;17kg;20kg;23kg Dodatkowo: *negatywy na drążku (duuuużo, do teraz czuję) *po 3 serie x 8 wiosłowanie jednorącz hantlą 12,5kg *przedramię (zwijanie sznurka z obciążeniem- 3 kg;raz) Przed treningiem poszedł cyc z razowym + warzywka + połowa czekolady Po treningu białko + druga połowa czekolady Już więcej nie będę podjadać! Ale w sumie mogłam sobie pozwolić... bo dziś miałam dwa wuefy... Co do dawkowania krety, to zamówiłam 2. puchę mono tak jak wcześniej pisałam. Wygląda tak: -DT 5 tab. rano, 5 przed treningiem, 5 na noc -DNT 5 tab. rano, 5 tab. na noc Co do innych supli: -DT rano 1 Tribulon + 1 przed treningiem + 2 caps. HGH NIGHT -DNT rano 1 Tribulon + na noc 1 caps. HGH NIGHT Pozdr. Zmieniony przez - Koluszek w dniu 2009-02-09 16:08:17

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2009 4:05:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja tam <3 spam Koluszka nie taka straszna Czuje, że dziś wciągnę sporo ponad 4 tys. kcal Jakiś taki dzień mam dziwny 13.02.09 *rozgrzewka, bieznia, aerobowo, 5 min. a) wyiskanie żołnierskie 12-10-8-6'20kg;22,5kg;25kg;27,5kg b)unoszenie hantli na boki 15-15-15-15;2x4kg;2x4kg;2x3kg;2x3kg c) unoszenie hantli w opadzie 10-10-10-10;2x3kg d) martwy na prstych nogah 20-20-20-20;45kg e) uginanie nog lezac 20-20-20-20;15kg;17,5kg,20kg,20kg f) łaczona przysiady * prostowanie nog siedzac 4 serie regresja 20 powt; przysiady: 30kg-25kg-22,5kg-20kg;prostowanie:22,5kg;20kg;17,5kg;17,5kg g)wspięcia 4x25;70kg Co do przysiadów, to pupcia do samej ziemi Wsio _____________________________ Dziś nietreningowy i biologia, biologia, biologia... Micha oczywiście trzymana Zmieniony przez - Koluszek w dniu 2009-02-15 11:29:10

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2009 4:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Forma ok. Teraz masa. 18.02.09 *rozgrzewka, bieżnia, 5 min., aerobowo a) wzciskanie francuskie lawka skos ujemny 3 serie 8 10 12; 15 kg b)prostowanie ramion z linka wyciagu gornego 3 serie 12-10-8;30kg;33kg;35kg c)pompki w podporze tyłem; 3 x max d)uginanie ramion ze sztanga lamana chwyt neutralny 3 serie 12-10-8;15kg;16,5kg;18kg e) uinanie ramion chwyt mlotkowy 3 serie 8-10-12;2x10kg;2x9kg;2x8kg f) brama sciaganie linek 4 serie x 15;2x7kg;2x7kg;2x7kg;2x5kg Na dobitkę: *wyc. francuskie stojąc 4 x max hantlą 12,5 kg oburącz *uginanie ramion na wyciągu 3 x max; 20kg;15kg;15kg Ot i wsio

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2009 4:49:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja i masa jednocześnie? Czy to możliwe?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z mlekiem to nie wiem czy tez o aminy nie chodzi kreta amin, w mleku tez- wolniej sie wchlonie, najpierw inne itd...bla bla bla...imo głupoty 2- ujdzie 3-2g wit. c dziennie + czosnek w kaps!!

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 7464 Data: 1/12/2007 8:38:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Tibes So Fit Dad ! Bieganie, siłownia, triathlon

    Post
    Po 35 roku życia

    14 marzec - poniedziałek Siłownia. Dziś piątki! 1. Przysiad przedni 5x 20/30/40/50/60/70/80/90 2. OHP 5x 20/30/40/50/60/70 3. Wiosło 5x 60/80/90/100/110/120 4. WL 5x 40/60/80/90/100/110 5. Drązek 5x/5x/5x/5x/5x 6A. Młotki 5x 15/20/25/30 6B. Dips 5x10/20/25/30 /SFD/Images/2016/3/19/5b76c5ebd3c54ffbbac6198eed68115d.jpg 15 marzec - wtorek Bieg progowy. Dzisiaj zrobiłem jeden odcinek ale za to dłuzszy. 3km BS 5km P (czas 24:36) 4km BS /SFD/Images/2016/3/19/d972c56204594067ba446fd8965e2ba4.jpg /SFD/Images/2016/3/19/3c20c98eb9be4852b1f08415701201a5.jpg 16 marzec - środa Jak juz wcześniej pisałem. Zmniejszam ilość jednostek jakościowych w tygodniu i dziś zwykłe rozbieganie BS. Żeby nudno nie było to dodałem lekkie akcenciki. 6x750m średnia górka 10x20s przebiezki 3x20s SKIP A 3x20s SKIP C /SFD/Images/2016/3/19/f55410a8ed624da8817d4513f6e6acee.jpg /SFD/Images/2016/3/19/cd620ed69f284eda80c35106c3560dd0.jpg 17 marzec - czwartek Siłownia i 10tki. 1. Przysiad przedni 10x 20/30/40/50/60/70 2. WL skos 10x20/30/40/50/60/70/80 3. Drązek 8x/8x/7x/6x 4. WL skos dół 10x 60/80/90/100 5. Wiosło 10x 60/70/80/90/100 6. Wznosy + uginanie + prostowanie 3x10 7. Allachy 3x15 /SFD/Images/2016/3/19/33d854e8e7594b2daf6ddd2bb36d307c.jpg 18 marzec - piątek Dziś tempo maratońskie. 14km M /SFD/Images/2016/3/19/52afaa6d36c6467d8fb52e5155b77cc2.jpg /SFD/Images/2016/3/19/405f5d7b7e2d4e43b0e4c9e898e1479d.jpg I na koniec przypinka! /SFD/Images/2016/3/19/e3f3e0d5d0204706b299ae23e69203b4.jpg Zmieniony przez - tibes w dniu 2016-03-19 10:02:52

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2016 9:58:37 AM Liczba szacunów: 1