SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Białko i jak cwiczyc aby zrobic mase

    Post
    Odżywki i suplementy

    Białko i jak cwiczyc aby zrobic mase? 1) Ćwiczyć ciężko ale unikać treningów o dużej objętości/długich 2) a)możesz jeść dużo i co popadnie - wtedy wzrost masy i jej jakość będzie byle jaka b) możesz założyć dziennik żywieniowy ( masz go w profilu) i kontrolować swoje odżywianie, wpływać na wyniki i rodzaj zyskiwanej masy. c) tylko dziennik i bilans odpowie na pytanie ile białka dodatkowego ( prochu) potrzebujesz.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2455 Data: 3/6/2013 9:55:19 AM Liczba szacunów: 0
  • [s] troche gratów

    Post
    Targowisko

    york amazon bolognese 500/20 lenhth 500 casting weight 5-20g hard core spin lenght 9ft\2700cm casting 20-60 gr ( ron THOMPSON ) low resin CARBON camaro spin high grade carbon 2,40m c\w 20-40g CAMARO ROBINSON --- do tej wedki mam tylko sam dól druga czesc sie zgubiła Zmieniony przez - Pako85 w dniu 2010-02-22 21:30:18

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1593 Data: 2/22/2010 9:20:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 72kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zmniejsz ilość białka do max 2,5g/kg m.c. razem z roślinnym. Wywal odżywki i będzie ok. Daj więcej warzyw do posiłków. Pierś z kurczaka, to nie jedyne źródło białka. Masz do wyboru też inne rodzaje mięs, ryby, podroby.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 793 Data: 4/25/2014 2:35:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Problemy ze stawami

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poczytałem, poszukałem, ale te preparaty zawierają Siarczan chondroityny - co może mieć niekorzystny wpływ w połączeniu z siarczanem glukozaminy, ale dzięki za odpowiedź :) Myśle żeby jeszcze dodatkowo dołączyć vit. C i E, a może są jakieś naturalne sposoby wzmocnienia stawów, wiązadeł itd. ?? Czytałem kiedyś że żelatyna i pokrzywa(jako herbata) wzmacniają stawy. Jak ktoś jeszcze cos wie to niech pisze, bo już 2 tygodnie nie rzucałem żelastwem - a to wielka tragedia dla mnie :(

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1247 Data: 5/14/2005 1:19:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Do oceny

    Post
    Galeria Zdjęć

    no z.a.j.e.b.i.s.c.i.e (tiko według mnie to bic wyglada na 38,7

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5052 Data: 5/23/2005 9:41:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Temperatura na siłwoni, wpływ.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja miałem kiedys silke na poddaszu jednak najlepszym rozwiazaniem jest to zeby ktos sie wyprowadzil i zajac jego pokoj haha :D z ta temperatura dochodzaca w lecie do 30*C to ktos bardzo bezpiecznie pisal poniewaz przy dachu pokrytym blacha temperatura spokojnie sięga 50 i wiecej :) jak nie chcesz pakowac kasy w ocieplanie calego dachu to walnij sobie klimatyzator stojacy na lato koszt do 1000zł a na zime piecyk gazowy - tu ceny dokladnie nie znam ale to tani sprzet :)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 4/18/2013 8:33:01 AM Liczba szacunów: 0
  • I Mistrzostwa Suwałk w WL 12-4-08

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    I OTWARTE MISTRZOSTWA W WYCISKANIU SZTANGI LEŻĄC O puchar Prezydenta Miasta Suwałk Suwałki 12 kwietnia 2008 REGULAMIN I. CEL ZAWODÓW: Celem Turnieju jest popularyzacja sportów siłowych – WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC wśród osób zdrowych i niepełnosprawnych, młodzieży i dorosłych, a także propagowanie aktywnego uprawiania sportu w naszym regionie. Zawody są otwarte i mają charakter integracyjny o zasięgu ogólnopolskim. II. ORGANIZATORZY: 1.Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach III. TERMIN I MIEJSCE: 1.Termin: 12.04.2008 2.Miejsce: w Hali Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 2 tel. (87) 5663282 lub tel. kom. organizator 509489373 Dariusz Pieńczykowski IV. WARUNKI UCZESTNICTWA: 1.Zawodnicy muszą spełniać następujące warunki: a/ ukończony 14 rok życia w dniu zawodów, (posiadać podpisanie oświadczenie (w przypadku nieletnich podpisane również przez prawomocnego opiekuna) b/ posiadać ważne badania lekarskie: Do zawodów zostaną dopuszczeni zawodnicy sprawni i niepełnosprawni zaproszeni przez organizatora. Zgłoszenie zawodników przez macierzysty klub jest jednoznaczne z brakiem przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w zawodach. Zawodnicy pełnosprawni. Zgłoszenie zawodników jest jednoznaczne z brakiem przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w zawodach. c/ posiadać podpisane oświadczenie ( w przypadku nieletnich podpisane również przez prawomocnego opiekuna) o treści: „Oświadczam, że jest mi znany regulamin antydopingowy PZKFiTS. Zobowiązuję się respektować zawarte w nim przepisy i sankcje, jak również zobowiązuję się nie przyjmować żadnych zakazanych środków farmakologicznych”. d/ opłacone wpisowe w wysokości 10zł od osoby. UWAGA Zawodnicy nie zgłoszeni przed lub na odprawie technicznej i nie mający opłaconego wpisowego, nie będą mieli prawa startu w zawodach. V.SPOSÓB RYWALIZACJI W WYCISKANIU SZTANGI LEŻĄC: 1. Zawody zostaną przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami IPF i PZKFiTS 2. Przewiduje się rywalizację mężczyzn w kat wagowej: 60kg; 67,5kg; 75,0kg; 82,5 kg; 90 kg; 100 kg; 110kg; +110kg; OPEN Weterani powyżej 50 roku życia Open; Niepełnosprawni Open Sprzęt, technika wykonania podejścia, podział na kategorie wagowe, ważenie oraz doliczanie wagi do ciężaru ciała dla amputantów. VI. SĘDZIOWIE I OPIEKA LEKARSKA a.Komisję sędziowską powołuje organizator. b.W czasie zawodów organizator zapewnia opiekę medyczną. VII. STRÓJ STARTOWY Strój zawodnika powinien składać się z: Jednoczęściowego kostiumu sportowego wykonanego z bawełny lub poliestru albo z mieszaniny obu tych materiałów. Ramiączka stroju muszą być przez cały czas nałożone na barki zawodnika. Koszulka powinna być wykonana z bawełny lub poliestru albo z mieszaniny obu tych materiałów. Koszulka powinna mieć krótki rękaw do stawu łokciowego i powinny być włożona w krótkie obcisłe spodenki np. typu kolarskiego. Konieczne jest obuwie sportowe na zmianę. Dozwolone jest używanie opasek na nadgarstki, pasów usztywniających kręgosłup ( jeśli jest on używany to powinien być noszony na kostiumie sportowym), pas stabilizujący zawodnika niepełnosprawnego na ławce. Niedopuszczalne jest używanie rękawiczek podczas wyciskania. VIII. NAGRODY NEGOCJOWANIE ZE SPONSORAMI NAGRODY RZECZOWE Zawodnicy za zajęcie od I do III miejsca w poszczególnych kategoriach wagowych otrzymają puchary; Weterani, osoby niepełnosprawne będą klasyfikowane w kategorii Open; Wszyscy uczestnicy zawodów otrzymają okolicznościowy dyplom. Osoby (reprezentujące kluby) biorące udział w Pucharze Polski północno-wschodniej będą punktowane indywidualnie oraz drużynowo. Wyłonienie miejsc będzie się odbywać na podstawie zdobytych punktów (punktacja wg. „IPF i PZKFiTS”) po zsumowaniu łącznej ilości. Dla dokumentacji zostaną wydane dyplomy indywidualne I m-ce 12 pkt., II m-ce 9 pkt., III m-ce 8pkt., każde następne o 1 pkt., mniej. Miejsce X i dalsze otrzymają po 1 pkt. Weterani, osoby niepełnosprawnestartują w poszczególnych kat. wagowych natomiast klasyfikacja będzie wyłoniona oddzielnie po przeliczeniu pkt. Wilks’a. IX. KOMISJA ODWOŁAWCZA W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem decydować będzie Komisja Odwoławcza składająca się z sędziego głównego zawodów oraz przedstawiciela organizatora. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Za bezpieczeństwo podczas zawodów odpowiedzialni są: organizator, sędzia główny, obsługa medyczna, trenerzy i kierownicy ekip. X. ZASADY WYCISKANIA SZTANGI LEŻĄC Wyciskanie sztangi odbywać się będzie według określonych zasad: - Rozstaw dłoni nie może przekroczyć 81 cm mierząc pomiędzy palcami wskazującymi (obydwa palce wskazujące muszą znajdować się w granicach 81 cm wyznaczonych przez zaznaczenie na gryfie i w całości muszą być w kontakcie z tym zaznaczeniem, jeśli stosowany jest maksymalny uchwyt). Jeśli w przypadku starej kontuzji lub wady anatomicznej, zawodnik nie jest zdolny do równego trzymania gryfu, musi o tym poinformować sędziów przed rozpoczęciem każdego podejścia i, jeżeli będzie to konieczne, gryf zostanie odpowiednio oznakowany. Użycie uchwytu odwrotnego jest zabronione. - Po zdjęciu sztangi ze stojaków, z pomocą obsługi pomostu lub bez niej, zawodnik powinien czekać z zablokowanymi stawami łokciowymi na sygnał Sędziego Głównego. Sygnał powinien być wydany wtedy, gdy zawodnik znieruchomieje ze sztangą trzymaną we właściwej pozycji. Ze względów bezpieczeństwa zawodnika, jeśli po okresie pięciu sekund nie przyjmie prawidłowej pozycji do rozpoczęcia boju, to będzie proszony o odłożenie sztangi komendą „Odłóż”, razem ze wstecznym ruchem ramienia. Wtedy Sędzia Główny poda przyczynę braku sygnału do rozpoczęcia boju. - Sygnał do rozpoczęcia podejścia powinien składać się z ruchu ramienia do dołu i słyszalnej komendy "Start". -Po otrzymaniu sygnału, zawodnik opuszcza sztangę do klatki piersiowej (klatka piersiowa, w odniesieniu do niniejszych przepisów, sięga do końca mostka), przytrzymuje ją nieruchomo na klatce piersiowej, po czym Sędzia Główny da sygnał i słyszalną komendę „Góra!”. Zawodnik wyciska sztangę do pełnego wyprostuj ramion bez przesadnie nierównego prostowania ramion. Gdy zawodnik utrzyma nieruchomą pozycję, sędzia powinien wydać słyszalną komendę "Stojak" łącznie z wstecznym ruchem ramienia. Przyczyny nie uznania boju przy wyciskaniu sztangi: Nieprzestrzeganie sygnałów Sędziego Głównego do rozpoczęcia lub zakończenia boju. Każda zmiana pozycji podczas wykonywania właściwego boju, tj. jakikolwiek ruch podniesienia barków, pośladków od ławeczki lub stóp od pomostu/bloków-talerzy czy boczne ruchy dłoni na gryfie. Dozwolone są drobne ruchy stóp i ich bardzo małe poruszenia. Podeszwa i obcas muszą pozostawać w kontakcie z pomostem/blokami. Wypchnięcie sztangi klatką piersiową, zakołysanie sztangą lub zapadnięcie się gryfu w klatkę piersiową po znieruchomieniu w taki sposób, który czyni bój łatwiejszym. Wyraźne/przesadnie nierówne prostowanie rąk w trakcie wyciskania. Każdy ruch sztangi w dół podczas wykonywania wyciskania. Niemożność wyciśnięcia sztangi do jednoczesnego pełnego wyprostu ramion w końcowej fazie wyciskania. Dotknięcie sztangi lub zawodnika przez obsługę pomostu pomiędzy sygnałami Sędziego Głównego, w sposób ułatwiający wykonanie boju. Każdy kontakt stóp zawodnika z ławeczką lub jej konstrukcją wsporczą (np. uderzenie w stojak podczas wyciskania). Brak widocznego zatrzymania na klatce. XI.ZGŁOSZENIA: Przy zgłoszeniu startujących należ podać imię i nazwisko, datę urodzenia, przynależność klubową, kategorię wagową. Zgłoszenie telefoniczne lub pocztą pod nr tel. 509-489-373 Dariusz Pieńczykowski - pigmej23@wp.pl PLANOWANY PROGRAM ZAWODÓW - 9.45 odprawa i zgłaszanie się zawodników - 10.00 - 11.00 – ważenie zawodników - 11.30 – rozpoczęcie zawodów - 15.00 – 16.00 zakończenie zawodów ( wręczenie nagród) Zmieniony przez - W_ojtek23 w dniu 2008-04-03 15:54:24

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4161 Data: 4/3/2008 3:53:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze kroki. Potrzebuje opini i pomocy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tluszczu 1-1,3g/kg m.c.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 664 Data: 1/7/2014 12:09:34 AM Liczba szacunów: 0
  • może i masz racje bo nawet tego nie czytalem a poco to jest ci potrzebne??? poszukaj w necie tam jest tego wuchte a tu raczej nie ma takich specjalistów, którzy sie znaja na tych wszysktich reakcjach i wogole, choc kiedys Docent miał fajne artykuły i Marek.c też.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 4249 Data: 7/1/2006 7:12:09 PM Liczba szacunów: 0
  • CrossFit Games Open 2019

    Post
    Strength & Endurance

    Nie wiem nie robiłem, ale jestem ciekaw czy Dave C dalej to programuje.

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4989 Data: 2/22/2019 1:41:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena cyklu

    Post
    Odżywki i suplementy

    a po co ci ponad 3g/k.m.c. bialka chyba ze bierzesz SAA

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1683 Data: 8/6/2006 5:22:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena cyklu

    Post
    Odżywki i suplementy

    spokojnie wystarczy 2g/k.m.c SAA sa to sterydy

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1683 Data: 8/6/2006 5:34:27 PM Liczba szacunów: 0
  • to delikatnie mówiąc kolega chcę cię na kofie troszkę przerżnąć http://www.myprotein.co.uk/bulk-powders/health-and-wellness/caffeine/ strona jest sprawdzona ma jeszcze trochę innych wynalazków to jest taki mój mały niezbędnik, bo ćwiczę sw i za sam magnez, potas i wit c bym się nie wypłacił co prawda nie ma wszystkich cudeniek, ale jak dobrze poszukasz to wszystko znajdziesz w sieci, jeszcze mała dygresja do syropku, a na chooy? tu masz sprzęt do robienia kapsułek http://www.myprotein.co.uk/products/caps-and-capping-kits/capsule-machine-%28size-00%29/ też bardzo fajny produkt można walić swoje eca + clen w jednej kapsie do tego na pewno się przyda do śmierdzących aminokwasów pozdrawiam

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1433 Data: 3/9/2010 10:38:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak 16-latek ma nabrać masy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    tak jak napisal taran na kreatyne stanowczo za wczesnie dieta + trening + odpoczynek = s u k c e s!!! a jak chcesz to tak jak juz pisano wczesniej gainerek lub bialko ale nie spiesz sie z tym bo i tak bedziesz mial przyrosty na poczatku pozdrawiam

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 4938 Data: 9/6/2004 7:10:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Omka/Susta

    Post
    Doping

    Aleks - tak ja wszystko rozumiem i zgadzam się z Tobą tylko napisałem że Oma z natury zalewa bardziej. A nie oszukujmy się u kogoś innego niż zawodowiec trudno o utrzymanie takiej diety jak trzeba. Selko - myśle że nie musze brać wszystkiego żeby mieć jakąś wiedze, a gdybym tak faktycznie wszystko wpieprzał, byle by tylko móc powiedzieć wszystko z autopsji to paradoksalnie pewnie c.h.u.j by mi z tej wiedzy przyszło.

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 5463 Data: 2/9/2005 8:27:40 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta masowa za 300 zl.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    LeeJaedong orzechow to mam jakies hmm 8kg;p.. takze do sasiada latac nie musze;d. przydkladowo za platki owsiane nie place bo mam od c***a. za okolo 20zl kupiłem mleka ktore mi starczy na caly miech ^^... ogolnie to praktycznie mi wychodzi tylk oteraz kupywac ryze, jajka i mieso jak sie bedzie konczylo.;p Co do odżywki to pewnie dokupie, bo czasami moja dieta kuleje, jak ni emam czasu zrobic jedzenia.. albo w pracy nie ma co zjesc a jedzenia nie woze.

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4718 Data: 6/19/2010 10:42:16 AM Liczba szacunów: 0
  • zolte oczy pod powiekami

    Post
    Zdrowie i Uroda

    typu A jest przenoszona pokarmowo B - czasami watroba sie konczy C - jak na razie bez szczepionki a soku marchewkowego nei pijesz ?? to byla takie zarciki - przejdz sie do lekarza ! nie zaszkodzi a pomoze ! XXX Boofi XXX Hard Core Straight Edge

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 4132 Data: 10/20/2003 9:34:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    JESLI TO MA BYC TRENING NA SILE TO MUSISZ ODRZUCIC ROZPIETKI,UGINANIE RAMION NACHWYTEM,TRENING PRZEDRAMION.ZASTOSUJ COS W TYM STYLU: dzień A: klatka;-wyciskanie na skosie (progresja) 8,6,6,4 (+oczywiscie lekka rozgrzewka) -wyciskanie na poziomej (progresja) 6,6,4,2,4 biceps:-unoszenie sztangi (progresja) 8,8,6 -unoszenie hantla opartego o udo 8,8,8 triceps:-wyciskanie francuskie lezac(progresja) 10,8,8 -wyciskanie francuskie stojac 8,8,6 dzień B: plecy:- wiosłowanie(progresja) 10,8,6 -sciaganie linki wyciagu pionowego do karku 8,6,6 -martwy ciag (progresja) dobra rozgrzewka + 8,6,4,4 barki:-wyciskanie za głowy(progresja)dobra rozgrzewka 8,8,6 wyciskanie na stojaca z przed głowy ale kazdorazowo narzut na klatke 8,8,6 dzień C:wolny dziń D:nogi-przysiad głęboki dwubojowy(pośladki prawie dotykaja stóp,nogi rozstaw za 5 min 13.00 nieco szerzej od bioder) (progresja)12,12,10,8,6, - wyciskanie nogami (progresja)duze ciężary mozesz smialo zastosowac ALE UWAZAJ BO TO CWICZENIE POSZERZA MIEDNICZKE ALE PARY DAJE W CHOLERE!! 10,8,8,6,4 dzień E :wolny dzień F:= dzień A itd trening mozesz astosowac na 6 tygodni pozniej zrob typowo silowy czyli tylko pompki na poreczach,martwy,przysiady,wyciskanie stojac,unoszenie gryfu stojac.tutaj mozesz tez stosowac 6 tyg apozniej odpoczynek tydzien i moze cos lzejszego na regeneracje bo czlowiek to nie maszyna. jesli trening na sile to pamietaj odrzuc cwiczenia na brzuch,łydki,przedramiona,kark i stosuj tylko proste cwiczenia gdzie mozesz dolozyc ciezaru.pamietaj o jedzeniu ,byleby bylo kaloryczne.nie bede cie namawial do rzadnych odzywek bo jak bys je wzial to po przestaniu pol roku albo rok i i tak bedzie spowrotem ,chyba ze masz dosc kasy. powodzonka.trenng napewno przyniesie rezultaty.gwarantuje.a jak nie to mozesz przyjechac do skoczowa i skopac mi du.. rodzyn.23.skoczów

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 987 Data: 1/7/2004 12:32:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    proponuje 6 tygodni bo 4 to troche krotko gdzyz maxymalne efekty uzyskuje sie po 3 tygodniach i cwiczac 3 tygodni.oczywiscie rozpisalem ci trening bez jakiegokolwiek wspomagania:no wiesz jakiego.gdybys cos tam bral to mozesz o wiele ciezej pracowac ale jesli chodzi o mnie to nie polecam a wrecz odradzam. co do ilosci cwiczen na partie to wzupelnosci wystarczy.to ma byc przygotowanie do treningu wlasciwego na sile gzie pozniej bedziesz robil zestaw np.dzien A: porecze,wyciskanie stojac,martwy dzien B:przysiad, unoszenie sztangi w opadzie,unoszenie sztangi w opadzie(wioslowanie) dzien C:wolny itd co do cyklujaki ci podalem to jest to cykl 2 dni treningu.dzien przerwy.dzien treningu.dzien przerwy.i cykl od nowa. tak jak mowie 6 tygodni tego,1 tydz.lzejszego,6 wlasciwego na sile,regeneracja 8 tygodni(lzejszy trening:ale nie chodzi tu o ciezary tylko intensywność,bo mniejszym ciezarem tez mozna ciezko pracowac) rodzyn.23.skoczów

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 987 Data: 1/7/2004 10:45:30 AM Liczba szacunów: 0
  • JAK CWICZYC NA GUMACH???

    Post
    Sztuki Walki

    W sklepach do rehabilitacji. Ja na AWF kupiłem taką. np: http://www.sklepfitness.com/ekspandery-i-gumy-c-54_55_58.html?gclid=CPfiiJfxyqICFUeQ3woddCXbyQ Zmieniony przez - 4rScorpion w dniu 2010-07-01 19:49:13

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 6692 Data: 7/1/2010 7:47:26 PM Liczba szacunów: 0