SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • No dokładnie. Mam wrażenie że zawsze jest nad czym pracować co nie znaczy że obecny stan jest bardzo zły. Dzisiaj przy okazji po zrobiłam próbę położenia sztangi z prostymi nadgarstkami. I powiem że jest to wykonalne ale boli jak cholera. Dzisiejszy trening: C Mc 5x5 50 55 60 70 70 50 50 60 65 65 40 50 60 65 65 40 50 60 60 60 45 50 55 55 60 Push Press 4x8 20 25 25 25 20 20 25 25 20 22,5 25 25 20 20 20 22,5 20 20 20 20 Bulgary 3x 10-12 6 7 17 sztanga 6 6 6 6 6 x 10 6x 10 5 6 6 5 5 5 x 12 Bonus 50 Przysiadow 25 brzuszków 50 box jump / swing 500 m wiosło 1. Cieńsza sztanga plus magnezja w płynie i super się robiło. 2. Dzisiaj ciężko więc nie dokładałam. ALE obawiam się że ta sztanga to jednak nie było 20 kg i te ciężary zawyżone są ze 2 kg przynajmniej. 3. Dzisiaj był problem z ledzwiowo biodrowym prawej nogi. Bolało. Ostatnia seria na próbę sztanga bo nigdy nie robiłam. Ale jednak chyba wolę hantle. Zrobione. Brak Brak Bonus 12.30 (wiosło 2.29) Bonus ok 10 min bez wiosła bo zepsute Zapomniałam wyłączyć stopera ;p zamiast boxow swingi bo czuję ze to na tą chwilę bezpieczniejsze.

    Odpowiedzi: 348 Ilość wyświetleń: 10324 Data: 11/22/2019 4:51:38 PM Liczba szacunów: 0
  • C Mc 5x5 50 60 65 65 70 50 55 60 70 70 50 50 60 65 65 40 50 60 65 65 40 50 60 60 60 45 50 55 55 60 Push Press 4x8 20 25 25 27,5 20 25 25 25 20 20 25 25 20 22,5 25 25 20 20 20 22,5 20 20 20 20 Bulgary 3x 10-12 7 7 7 6 7 17 sztanga 6 6 6 6 6 x 10 6x 10 5 6 6 5 5 5 x 12 Bonus 50 Przysiadow 25 brzuszków 50 box jump 500 m wiosło 1. 65 szło już na raty więc zrobiłam tylko jedną serię 70ka, która poszła bardzo ciężko 2. 20ka już chce latać :p 27,5 ładnie poszło bez pracy bez problemu. Trzeba już zacząć wyżej i uderzać 30ke 3. 7ka się wzięła pierwsza więc stwierdziłam że to przeznaczenie :p nie było źle Battle rope tabata Zrobione. Brak Brak Bonus 12.30 (wiosło 2.29) Bonus ok 10 min bez wiosła bo zepsute Zawsze chciałam spróbować tych lin a ostatnio częściej są u nas wykorzystywane na siłce więc nabrałam odwagi żeby sprawdzić. Ręce ledwo dawały radę ale też nie oglądałam żadnej instrukcji jak to robić więc może następnym razem będzie trochę lepiej. Spodobało mi się i jak czasu mniej to taka tabata to fajna sprawa.

    Odpowiedzi: 348 Ilość wyświetleń: 10324 Data: 12/11/2019 10:36:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Wczoraj wieczorem odpaliłam trening Insanity max. Nie wiem co mnie wzięło, chyba sentymenty ;p hardcorowe cardio. W większości robiłam wersję dla początkujących. Mąż stwierdził że odpadł by 5 razy ;p Dzisiaj jednak trening bo mi się dni tygodnia pomyliły. Więc udało się dokończyć plan treningowy: C Mc 5x5 50 60 65 70 70 50 60 65 65 70 50 55 60 70 70 50 50 60 65 65 40 50 60 65 65 40 50 60 60 60 45 50 55 55 60 Push Press 4x8 25 25 30; 20 25 25 27,5 20 25 25 25 20 20 25 25 20 22,5 25 25 20 20 20 22,5 20 20 20 20 Bulgary 3x 10-12 6 6 8 7 7 7 6 7 17 sztanga 6 6 6 6 6 x 10 6x 10 5 6 6 5 5 5 x 12 Bonus 50 Przysiadow 25 brzuszków 50 box jump 500 m wiosło 1. Jako, że ostatni raz robię ten trening ambicje chciały, żeby dodać w ostatniej serii o choć 3 powtórzenia zrobić. Ale czułam, że ciśnienie w brzuchu robi się duże i może lepiej nie szarżować jeszcze. 2. Stojak zajęty więc trzeba było zarzucać niestety. Ale jakoś poszło 3. Nie było 7ek. 8kg się bałam a nie było tak strasznie. 8:40 Zrobione. Brak Brak Bonus 12.30 (wiosło 2.29) Bonus ok 10 min bez wiosła bo zepsute Znowu swingi zamiast boxa. Wioslo zajete więc był bieg na bieżni.

    Odpowiedzi: 348 Ilość wyświetleń: 10324 Data: 1/3/2020 6:39:35 PM Liczba szacunów: 1
  • 20.12.2013 TYDZIEŃ 10, DZIEŃ 68 DNT niedoczas, chciałabym dostać choć godzinę dziennie ekstra @-| przygotowania przedświąteczne, walka z uszkami, jutro c.d. :-| DIETA Kapusta i pieczarki podjadane przy lepieniu uszek, liczone na oko, znów te truskawki @-| ale już wyjedzona ostatnia paczka z zamrażarki, kolejne będą w czerwcu @-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3180fc41c2094c33bf81b8aae62d8074.PNG Dodatkowo: Trec Dietary Fibre, wapń, omega 3, drożdże piwne, castagnus, magnez+B6, kurkuma, zielona herbata (rano), herbata z mniszka lekarskiego (wieczorem) Zmieniony przez - ventura w dniu 2013-12-20 23:53:11

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2013 11:52:01 PM Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    4.07.2011 DZIEŃ 2 DZIEŃ TRENINGOWY Suplementacja: rano poszło 5g mono tutaj zdjęcie z rozpuszczalna witaminą C o wiele lepsze (przynajmniej ma jakis smak) przed i po treningu BCAA po 10g i po treningu 5g mono. Dieta: I: 4 jaja+owsiane+oliwa II: kurczak ryż + warzywa(przed treningiem) III: to samo(po treningu) IV: pójdzie sałatka z kurczaka warzyw i sera zółtego + orzechy V: i tu tez planowo będzie twarog Trening: no to był pierwszy trening po dluuugiej przerwie i na nowej siłowni więc byl on taki rozeznawczy. wszystko zgodnie z planem założonym tylko aeroby bylo ciężko na koniec krecić i zamiast 30 min poszlo jakieś 20 może.... Ogólnie dobre samopoczucie po treningu troche zjechany no i wszystko mokre Zmieniony przez - mk127 w dniu 2011-07-04 17:47:41

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 16224 Data: 7/4/2011 5:43:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielka Masa Bez Wielkiej Kasy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W tej chwili dietka po ulepszeniu i obniżeni kosztów wygląda to tak Posiłek I płatki owsiane 100g b.12 tł.7 ww.62 koszt porcji 0,32zł chleb graham 50 g b.5 tł.2 ww.40 koszt porcji 0,25zł mleko spożywcze 3,2%tł. b.10 tł.10 ww.15 koszt porcji 0,60zł Posiłek II chleb graham 150g b.15 tł.5 ww.120 koszt porcji 0,75zł tuńczyk w wodzie 70g b.15 tł.1 ww.0 koszt porcji 0,90zł margaryna 20g b.0 tł.9 ww.0 Posiłek III chleb graham 150 g b.15 tł.5 ww.72 koszt porcji 0,75zł ser edamski tłusty 100g b.24 tł.22 ww.0 koszt porcji 0,70zł margaryna 20g b.0 tł.9 ww.0 Posiłek IV ryż 150g b.10 tł.1 ww.115 koszt porcji 0,37zł gulasz(mięso z uda indyka) b.18 tł.6 ww.0 koszt porcji 1,20zł Posiłek V makaron dwu jajeczny 100g b.12 tł.3 ww.75 koszt porcji 0,40zł biały ser(chudy) 100g b.19 tł.5 ww.4 koszt porcji 0,80zł dieta pokrywa w 100% zapotrzebowanie na wrzystkie witaminy i minerały oraz w 40% na witamine C białko 155g, węglowodany 503 g , tłuszcze 85g , koszt dzienny diety 7,04zł

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 7438 Data: 2/7/2007 11:25:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Wielka Masa Bez Wielkiej Kasy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W tej chwili dietka po ulepszeniu i obniżeniu kosztów wygląda to tak Posiłek I płatki owsiane 100g b.12 tł.7 ww.62 koszt porcji 0,32zł chleb graham 50 g b.5 tł.2 ww.40 koszt porcji 0,25zł mleko spożywcze 3,2%tł. b.10 tł.10 ww.15 koszt porcji 0,60zł Posiłek II chleb graham 150g b.15 tł.5 ww.120 koszt porcji 0,75zł tuńczyk w wodzie 70g b.15 tł.1 ww.0 koszt porcji 0,90zł margaryna 20g b.0 tł.9 ww.0 Posiłek III chleb graham 150 g b.15 tł.5 ww.72 koszt porcji 0,75zł ser edamski tłusty 100g b.24 tł.22 ww.0 koszt porcji 0,70zł margaryna 20g b.0 tł.9 ww.0 Posiłek IV ryż 150g b.10 tł.1 ww.115 koszt porcji 0,37zł gulasz(mięso z uda indyka)100g b.18 tł.6 ww.0 koszt porcji 1,20zł Posiłek V makaron dwu jajeczny 100g b.12 tł.3 ww.75 koszt porcji 0,40zł biały ser(chudy) 100g b.19 tł.5 ww.4 koszt porcji 0,80zł dieta pokrywa w 100% zapotrzebowanie na wrzystkie witaminy i minerały oraz w 40% na witamine C białko 155g, węglowodany 503 g , tłuszcze 85g , koszt dzienny diety 7,04zł

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 7438 Data: 2/7/2007 11:32:55 AM Liczba szacunów: 0
  • NIKA/ dziennik: redukcja, etap 1, GO!

    Post
    Trening dla początkujących

    Lepiej pic kielonek oliwy z oliwek niz wodu 40;p witaminy na spokojnie bys ogarnela z jedzonka, no chyba, ze witaminka C i magnez, ktore zawsze sie przydaja;p

    Odpowiedzi: 199 Ilość wyświetleń: 13138 Data: 9/26/2013 1:01:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Będziesz wyrywał leseczki w krakowie na taką furkę http://img.wiocha.pl/images/c/4/c42f87f50fa92effe0e5a8730a387383.jpg

    Odpowiedzi: 2849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2018 10:04:27 PM Liczba szacunów: 0
  • 31.01.2019- barki + łapy- trening 7 Dziś spało mi się wyśmienicie. W ogóle od tej przerwy śpię jak niemowlę %-) W pracy trochę roboty było, ale dało się radę %-) A Wyciskanie siedząc z za karku: wave loading do 40kg + 40kg/5 x 2 B1 Unoszenie w przód, gryf łamany: 10kg/12 x 4 B2 Unoszenie w bok: 7,5kg/12 x 4 C Przyciąganie hantli do klatki leżąc na ławce 45*: 15kg/8 x 4 DWyciskanie wąsko: rampa 5 do 60kg E1 Uginanie z supinacją, hantle: 10kg/12, 12,5kg/10, 15kg/8, 17,5kg/5 E2 Wyciskanie francuskie stojąc, łamany: 15kg/8 x 4 F Hammer, modlitewnik, jednorącz: +10kg/8 x 3 G1 Wyciąg górny, sznur: 15kg/8 x 4 G2 Uginanie z gryfem prostym, chwyt szeroki: 20kg/8 x 4 Kompletnie dziś nie było co szaleć z ciężarem. Barki muszę rozruszać po przerwie. Niestety od lat trapi mnie problem, że gdy zaprzestanę treningu barków, to prawy bark rwie mnie prawie przy każdym ruchu. Dlatego muszę powoli go rozruszać by znów móc trenować bez bólu. W wyciskaniu z za karku tempo 3020. Przyznam, że lekko się spomowały barki, chociaż była walka z bólem :/ Trening w sumie bardziej pompujący niż siłowy ;-) Ale jestem zadowolony. Po ostatnich nogach bałem się trochę, że czwórki będą obolałe, ale myliłem się. Nap*****lają mnie za to łydki. Wrzucenie wspięć siedząc w 5 seriach, wolne tempo- to był strzał w 10! Płaszczykowaty dostał w dupsko tak jak chyba nigdy nie dostał :-)) Jutro tak jak wspominałem wychodzę z pracy godzinę wcześniej i cisnę do Czeladzi. Jadę do kuzyna muszę ogarnąć auto ;-) Sobota też będzie luźna, a w sobotę wpadnie trening z rana we dwoje + okazjonalne ładowanie i wyjście na miasto :-) Klopsiki z ryżem w sosie pieczarkowym /SFD/2019/1/31/280afa698d6a4c51accb821e69b50ed1.jpg

    Odpowiedzi: 2849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2019 7:19:26 PM Liczba szacunów: 0
  • My tu gadu gadu, a pasowałoby wrócić do treningów ;-) Od piątku do dziś siedzę na L4. Jutro wracam do pracy i rozwikła się zagadka co z weekendem. Jak pojedziemy do rodziców to wpadnie cardio w postaci nauki 1 tańca, oraz od Czawaja żony pożyczyłem kask i kurtkę dla Moniki. Także wpadnie jakaś traska na moto ;-) W związku z tym w poniedziałek szykuję powrót na siłownię. Wiem jak czasowo ostatnio stoję, więc chyba najrozsądniejszym rozwiązaniem do unormowania sytuacji będzie powrót do korzeni, czyli FBW ;-) Dziś z rana taki trening sobie rozpisałem, a wyglądać on będzie tak: A Przysiad High Bar- rampa 5 Wyciskanie leżąc klasyczne- 5 x 3 rep Wiosło hantlem w podporze (technika Pana Jerzego Szymańskiego)- 4 x 8 rep Podciąganie na drążku chwyt neutralny- 4 serie Face Pull- 4 serie Uginanie ramion z hantlami z supinacją nadgarstka- 12/10/8/8 B Zercher's squat 3 x 8 rep Martwy Ciąg rampa 5 Glute bridge 3 x 8 rep Y trap rise 3 x 8 rep Wyciskanie hantli na barki siedząc 5/8/10/12 Zercher's hold 4 serie C Przysiad Low Bar rampa 3 Wyciskanie hantli na skosie 45* 5/8/10/10 Yates rows rampa 8 Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 4 serie Dipsy rampa 5 Unoszenie hantli na boki 4 serie Oczywiście to jest ogólny zarys, który może się zmieniać. Ćwiczenia raczej nie, ale objętość zdecydowanie może się zmieniać :-))

    Odpowiedzi: 2849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2019 12:24:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening mniej więcej wyglądał by tak jak poniżej. Przed każdym treningiem oczywiście będzie wlatywać aktywacja barków. A Przysiad kolarski rampa 8 + back off 20% Pin press 5 x 3 Drążek podchwytem Rampa 8 Przyciąganie uchwytu wyciągu dolnego nachwytem do klatki 3-4 serie Tate press 3-4 serie B: MC klasyczny rampa 5 RDL 3 x 8 Wykroki chodzone 3 x 8 Zercher lift z pinów 3 x 8 Landmine press 3-4 serie C: Przysiad LB 5 x 3 Wyciskanie hantli razem skos 60*: rampa 8 + back off 20% DB seal row rampa 8 + 20% back off Drążek nachwyt rampa 8 Młotki 3-4 serie Od ciężarów zacznę takich, by za ok 6 tyg dojść do tego co mniej więcej teraz jest ;-) Jakieś sugestie?

    Odpowiedzi: 2849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2020 8:46:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Więc skorygowany trening wyglądać będzie mniej więcej tak: A: Poliquin step up- aktywacja czwórek HB squat- wchodzę na zwykły siad HB, porzucam na ten moment kolarski BP- klasyczne wyciskanie zamiast pin pressa Seal row- wiadomo, najszerszy, góra pleców Uginanie z łamanym- biceps Spacer farmera z hantlami- jako dalsza praca nad odcinkiem piersiowym i całym core B: Dead lift- dalej ciągi- tutaj zrobię nieco mniejszy deload, bo jeszcze jest zapas ;-) Myślałem, też nad rack pullem, ale pocisnę pełny ciąg OHP- próba pod coś innego niż wyciskanie na hantlach, test mobilności barków niby powinien mi pozwalać na OHP. Zobaczymy jak pójdzie, ciężary pewnie będą bardzo niskie Wykroki chodzone z hantlami- dalej równam dysproporcje siłowe między nogami Uginanie podudzi Face pull- cały czas praca nad barkami i piersiowym Plank- brzuch i cały core C: LB squat- jako główny bój Rozpiętki poliqina- aktywacja piersiowego Hantle skos 30*- tutaj myślałem też czy nie dać hamera zamiast hantli Drążek neutral Wyciąg sznur- triceps Zercher's hold- odcinek piersiowy, core Ktoś coś ma jakieś uwagi? Coś od siebie może dodać? W głównych bojach planuję zjechać o ok 15 kg i próbować dalej progresować mimo małej podaży kcal.

    Odpowiedzi: 2849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2020 3:09:02 PM Liczba szacunów: 0
  • to przeskanuje ten "produkt", wrzuce na kompa i CTRL+C i CTRL+V HAHA bede bogaty

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2008 5:29:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Mrówka podnosi ciężar 50x większy od swojego ciała a koxu nigdy nie widziała. Więc? Adzik to był żart nie gniewaj się, wytłumaczę zaraz fachowo. Nie szukaj na Wiki definicji słowa chvj bo nie znajdziesz. Spróbuj pod c.h.u.j (bez kropek)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2008 7:42:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Bery siostra/kuzynka/koleżanka ? odp.c Z tego co pamiętam, na 1 str. tego spamu same ....... się powpisywały i nikt nie pamiętał żeby dodać koleżankę? To jest skandal

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2008 9:39:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak będzie wyglądać Twoja dziewczyna jeżeli będziesz słuchać metalu. to tak nawiązując do naszej dzisiejszej dyskusji o kobiecych wdziękach.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2008 9:29:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie metalu tylko rocka.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/3/2008 2:56:57 PM Liczba szacunów: 0
  • VooDa Zwróć uwage na to że o adziku były dosłownie 2 zdania i tyle Alu testowalem SANDBAG, i moge szczerze poleci,c nie tylko tym ktorzy nie maja sprzetu, ale tym co chca zobaczyć co to jest prawdziwy trening, gdzie 30kg wydaje sie jakby wazylo 80kg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2008 10:00:34 PM Liczba szacunów: 0
  • miałem coś napisać ale mówię... j***c to :P

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2009 6:11:08 PM Liczba szacunów: 0