SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ogry rewolucje - esencja SFD

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kingu za duzo sie chwaliles ze tyle tej vitaminy c jesz i nie chorujesz a tak powaznie wracaj do zdrowia bro heh mnie tez cos bierze lekko , ale bede walczyl!! ;d

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2007 11:22:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Ogry rewolucje - esencja SFD

    Post
    Odżywki i suplementy

    taka pogoda ze nie idzie normalnie sie wykurowac. ja teraz na noc duzo czosnku a w dzien vit c p.s. mam olimp gain bolic 6000 4kg pudlo(folia + hologram)nowiutkie nieotwierane na zbyciu...koszt 85zl +kw czyli z priorytetem 95zl

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2007 11:25:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Ogry rewolucje - esencja SFD

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wszystko Jem WItaminy C tez duzo Mam Ta z Vitalmaxa z Cynkiem i Olimpowska Czosenek w zeszla zimie jadłem w kapsach bezzapachowy i co najwyzej mialem przeziebienie Trudno beda walczył jak mężczyzna z Chorobą

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2007 2:08:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr.Olympia Amateur Moscow 2014

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    :) Ale -8 st C swoje robi...

    Odpowiedzi: 488 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2014 3:58:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr.Olympia Amateur Moscow 2014

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Drugi to juz nie ale trzecim pro ma duże szanse zostać,jak wygra swoja kategorię :) Karola podobno na czas nie dowieźli organizatorzy....stąd jego brak na scenie https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10389482_10204343436644210_5751353699476715982_n.jpg?oh=9fcdbaef1ea87459851b6efd5288c887&oe=550B6922&__gda__=1427820852_0e49deb006f78f328c8ea1f458ce1851

    Odpowiedzi: 488 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2014 11:44:34 AM Liczba szacunów: 0
  • zmiana treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok postaram sie c os zmienić w technice. dzieki za rady

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 543 Data: 4/9/2013 8:23:38 PM Liczba szacunów: 0
  • MŚ 2010 - GRUPA G

    Post
    Piłka Nożna

    wg mnie WKS wyjdzie kosztem ktoregos z gigantow , mam tylko nadzieje ze to bedzie kosztem portugalii bo nienawidzę g e j a c.ronaldo Zmieniony przez - remik664 w dniu 2010-06-09 10:53:21

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 3966 Data: 6/9/2010 10:52:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Różal Mistrzem Świata

    Post
    Scena MMA i K-1

    rzucono mocne słowo jak ochłap mięsa i teraz rozgrzebywanie. Sam zainteresowany by sie pewnie uśmiał jakby poczytał te ochy i achy i echy niektórych kolegów z forum... satanista - bla bla bla, ma tatuaż - ojojoj!!!! jak przekupy na targu!!! ż e n uj ą c e !!!! delly owszem wspomniałam, ale gdzie tu FILOZOFIA?? jak sam zauważyłes to jest forum dotyczące sportów walki, więc bym nawet nie śmiała jechać z całą filozofią, bo i tak temat by Marian skasował.

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 19801 Data: 3/11/2007 5:43:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę treningu biegowego

    Post
    Inne dyscypliny

    mozna - a co do 50m - musza miec mocne szybkosci np w kolcach skipy A C nozyce 2x i no 60 rytmy a na koncu trzeba pobiec na 90% na 60m 3x przerwa 5`

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2009 10:22:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Owies białkiem zalewamy, spamu nigdy dość nie mamy!

    Post
    Kuchnia SFD

    wypij magnes witamine C bo pewnie kortyzol w kosmosie. i podjedz banana ziemniak lub cos z potasem bo pewnie wypluka kofa a serducho bedzie jeszcze dlugo w dupe dostawac.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2015 9:58:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Rafał Karpiński - bigger, faster, stronger

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Colon C zakupiony, zaczynam walkę z jelitami i wiecznymi wzdęciami. Podobno ma pomóc już w przeciągu tygodnia :-) Byłem w biedronie i rzucił mi się w oczy stek z rostbefu z sokołowa. To wziąłem na spróbowanie. 300g steka - 10zł. Nie ma tragedii. Będzie w sam raz po treningu :-) Dzisiaj z Maxem katujemy klatę w Oławie na siłowni Centrum Relax. Dołączy do nas jeszcze nasz forumowy kolego BESTIAXXL :-))

    Odpowiedzi: 814 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2014 1:39:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Rafał Karpiński - bigger, faster, stronger

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Colon C zakupiony, zaczynam walkę z jelitami i wiecznymi wzdęciami. Podobno ma pomóc już w przeciągu tygodnia :-) Mozesz cos wiecej napisac o tej kuracji?

    Odpowiedzi: 814 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2014 9:27:11 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Rafał Karpiński - bigger, faster, stronger

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja to już mam bigoreksje chyba :P Jako, że moje dzienniki cechowała zawsze szczerość to dziwię się, że w ogóle chciało mi się dzisiaj wstać. 2 dni temu zmasakrował mnie ojciec z kuzynem bo im pomagałem w przeprowadzce i poszło i jedno piwko za daleko :-) Wczoraj mój najlepszy kumpel z technikum zaprosił do siebie... Jak to napisał Center ostatnio: "Dysk C uległ awarii. Dane z ostatnich dwóch dni zostały utracone." :-)) Jestem świadom, że to nie pomaga bo flaki dostają po dupie ale mam straszny problem z pochłanianiem posiłków białkowo-węglowodanowych - czyli po prostu zgodnie ze standardami nic mi nie wchodzi. Chyba w końcu skuszę się na gastroskopię bo odczuwam straszne zgagi, czuję, że kwas podchodzi pod samo gardło. Ome/pantoprazole się nie nadają bo lądowałem po tym w szpitalu. Jakaś nietolerancja cholerna.

    Odpowiedzi: 814 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2014 1:21:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Lambaloona-dłuuuga droga do celu

    Post
    Trening dla początkujących

    Obli nic z tego nie kumam Napisz mi proszę tak orientacyjnie od jakiego obciążenia mam zaczynać Trening A 1. MC 2a. wyciskanie skos -wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w górę tak? 2b. sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki szeroko 3a wypady- czyli wykroki?ile seri po ile i z jakim obciążeniem 3b prostowanie nog- no chociaż jedno ćwiczenie co robiłam do tej pory póki co robiłam z 10 kg obciążeniem zwiększyć czy styka 4a. wznost nog w zwisie 3xmax oj ciężko będzie, za długo to ja tak nie podyndam 4b. woodchopper dol-gora (wyciag dolny) 3x 12-15 po polskiemu proszę...jak to inaczej zwą bo chyba wiem o co chodzi ale nie jestem pewna Trenig B 1. wyciskanie sztangi na barki stojac- nie wiem o co chodzi 2a. wyciskanie plaska-wyciskanie sztangi leżąc? 2b. przyciaganie drazka wyciagu dolnego siedzac wasko 3a. przysiad plie ???? 3b. uginanie nog ooo to też do tej pory robiłam z obciążeniem 10 kg 4a. brzuszki na pilce 3x 20 4b. turlanie pilki pod siebie 3x max o a co to Trening C 1. przysiad 2a. przenoszenie sztngileki lezac 2b. wioslowanie sztangielka w oparciu o lawke 3a. wejscie na stopien ze sztangielkami 3b. MC na prostych 4a. odwrotne brzuszki 3x 20 4b. skosne brzuszki lezac na boku 3x 20 Dam rozpiske trenerowi na siłce niech mi to pokaże w praktyce Tak patrze na to i patrze i tylko jedna myśl mi przychdzi do głowy- Ależ ja się do tej pory opierdzielałam na tej siłce.Szok.

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 3787 Data: 9/16/2008 10:56:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Lambaloona-dłuuuga droga do celu

    Post
    Trening dla początkujących

    A widzisz Obli to oni tam g**** wiedzą...całkiem co innego mi pokazali...przy mnie to sie jeszcze doszkolą i zaczna pracowac a nie się opier...ć Acha jeszcze jedna rzecz mnie dziwi bo wczoraj bylam z koleżanką ona była pierwszy raz i nie chciała iść na tą wage sama robić pomiary więc poszłam z nią. Od ostatniego pomiaru mineło 2 tyg i lekko się zdziwilam bo procentowo tluszcz mi urósł ale w zasadzie kg nie. tzn np na lewej ręce procentowo urósl a na kg tego nie widać No z resztą zaraz wklepie te pomiary to może pomożecie mi to rozszyfrować

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 3787 Data: 9/26/2008 10:21:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening na poprawę sylwetki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    przed i po treningu węglowodany złożone (makaron, ryż itp) i mięso (150g kury). Na śnaidanie typowy schemat mistrzów: jajka na twardo/miękko + owsianka na mleku na kolację twaróg + jakieś źródło węgla (płatki owsiane) LUB tłuszczu (migdały, orzechy, oliwa itp) w szkole kanapki z mięsem (prawdziwym) mogą być lub serem dobrej jakości Trening wystarczy A i B A: na nogi 3-4s przysiadów na plecy daj wiosłowanie sztangą 3-4s klatka ok barki wyciskanie sprzed głowy triceps pompki na poręczach biceps ok przedramię ok łydki ok brzuch daj spięcia tułowia z podniesionymi nogami (starasz się dotknąc rękoma kostek) i wzniosy nóg w zwisie na drążku 3s B - wykroki 3s - martwy ciąg na prostych nogach 3s - podciąganie 3s - klatka ok - barki wymachy boczne hantelek 3s - triceps ok - biceps ok - przedramię ok - brzuch tak jak w A c odpuść ;-)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3653 Data: 3/19/2014 5:04:44 PM Liczba szacunów: 0
  • dietka+pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    *ok, dałem mniej wegli - i wychodzi mi 90g tłuszczy. Zastanawiam sie z czego najlepiej je dostarczyc..rybki - owszem, ale jakos nie jem ich zbyt czesto...oliwa z oliwek? jesli tak - to jaka i ile? (mam juz w tej dietce którą ulozyłem ok. 30 g. + omega 3 - wiec ile dac tej olivy, lub innego zródła tłuszczy?) *swoja drogą - 2 lub 3 g. omegi nie bedzie za duzo?na opakowaniu jest napisane co innego..pozatym - 2/3 g do sniadania i kolacji, czy 2/3g łącznie, na cały dzien? *musli ma 77% płatków owsianych...to za mało? ehh..bo jakos mi same płatki srednio smakuja...no ale moze bede musiał sie przekonac.. aha - płatki musza byc do gotowania, czy mogą byc 'instant' ('natychmiastowe')? *rodzynki dodałem głownie dla tego, że lubie. ale ok, wywale je w takim razie *nie lubie brązowego ryżu i w tym jest problem...hm..a w ostateczniosci, moze byc ten bialy, czy koniecznie ma byc brazowy? *wiem, ze ten drugi 'obiad' jest zły..ale zbankrutuje jak bede mial jesc dwa razy mieso.. wiec sam nie wiem...jaki Ty bys proponował posiłek? *ehh..wiem, wybredny jestem - ale nie przepadam za chlebem razowym..dla tego go nie umieścilem.. no ale ehh...moze jakos mi sie uda go w siebie wcisnąć...(wtedy serek zółty, wedlina, chlebek razowy i to zapite 500ml jogurtu - moze byc taka kolacyjka?) *dla czego w tym drugim posilku jest mało ww? powód jest moze dla niektórych poprostu głupi, ale chodzi o to, ze po wiekszej ilosci ww, po pewnym czasie bede musiał isc do toalety(a jesli nie pójde, czeka mnie ostry ból brzucha..). w szkole niestety nie mam ani warunków, ani jakos mi sie nie widzą takie dłuzsze posiedzenia w kiblach...takze musze jesc posilek, po którym nie bedzie mi sie chciało korzystać z kibelka wiec do puki mam szkołe - w drugim sniadanku bedzie malo ww, później - jak bedą wakacje - zmienie to) *przemiane materii mam szybka (nawet bardzo szybką). wiec jak myslisz - dac 5 czy 6 posilków? *wiem, wiem ze waga x współczynnik aktywnosci. nie o to mi chodziło. zastanawiało mnie tylko to, ze na stronie kreatyny - podają ze dla niskiej aktywnosci, wspołczynnik ten wynosi 1,4 , a qazar podaje, ze wynosi on 1,1-1,2..kreatyna.pl podaje, ze dla intensywnie cwiczacych współczynnik wynosi 2,0. a tymczasem qazar pisze, ze dla instensywnie cwiczacych wystarczy 1,4...chodzi mi o te rozbierznosci.. - i 'kogo słuchac' ? *a vit. c - ile dziennie łykać? uf..to chyba wszystko...bede bardzo wdzieczny... Zmieniony przez - .corleone. w dniu 2005-06-10 15:24:11

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 6/10/2005 3:21:20 PM Liczba szacunów: 0
  • dietka+pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    *ok, dałem mniej wegli - i wychodzi mi 90g tłuszczy. Zastanawiam sie z czego najlepiej je dostarczyc..rybki - owszem, ale jakos nie jem ich zbyt czesto...oliwa z oliwek? jesli tak - to jaka i ile? (mam juz w tej dietce którą ulozyłem ok. 30 g. + omega 3 - wiec ile dac tej olivy, lub innego zródła tłuszczy?) OLIWA EXTRA DZIEWICA BEDZIE NAJLEPSZA I DO TEGO O-3 *swoja drogą - 2 lub 3 g. omegi nie bedzie za duzo?na opakowaniu jest napisane co innego..pozatym - 2/3 g do sniadania i kolacji, czy 2/3g łącznie, na cały dzien? LACZNIE NA CALY DZIEN CZYLI NP. DO SNIADANIA 1,5G I NA KOLACJE TEZ *musli ma 77% płatków owsianych...to za mało? ehh..bo jakos mi same płatki srednio smakuja...no ale moze bede musiał sie przekonac.. aha - płatki musza byc do gotowania, czy mogą byc 'instant' ('natychmiastowe')? NA MASIE MOGA BYC INSTANT. SPROBUJ JE JESC NP. JAKO OMLET Z JAJAMI I RODZYNKAMI *rodzynki dodałem głownie dla tego, że lubie. ale ok, wywale je w takim razie RANO I PO TRENINGU JAK NAJBARDZIEJ MOGOA BYC *nie lubie brązowego ryżu i w tym jest problem...hm..a w ostateczniosci, moze byc ten bialy, czy koniecznie ma byc brazowy?JESTES EKTO WIEC MOZE BYC BIALY NP. PO TRENINGU *wiem, ze ten drugi 'obiad' jest zły..ale zbankrutuje jak bede mial jesc dwa razy mieso.. wiec sam nie wiem...jaki Ty bys proponował posiłek? SACHEM CI POWIE *ehh..wiem, wybredny jestem - ale nie przepadam za chlebem razowym..dla tego go nie umieścilem.. no ale ehh...moze jakos mi sie uda go w siebie wcisnąć...(wtedy serek zółty, wedlina, chlebek razowy i to zapite 500ml jogurtu - moze byc taka kolacyjka?) CHLEB RAZOWY JEST BARDZO DOBRY *dla czego w tym drugim posilku jest mało ww? powód jest moze dla niektórych poprostu głupi, ale chodzi o to, ze po wiekszej ilosci ww, po pewnym czasie bede musiał isc do toalety(a jesli nie pójde, czeka mnie ostry ból brzucha..). w szkole niestety nie mam ani warunków, ani jakos mi sie nie widzą takie dłuzsze posiedzenia w kiblach...HRHRHR!takze musze jesc posilek, po którym nie bedzie mi sie chciało korzystać z kibelka wiec do puki mam szkołe - w drugim sniadanku bedzie malo ww, później - jak bedą wakacje - zmienie to) MOZESZ GAINEREM NADRABIAC *przemiane materii mam szybka (nawet bardzo szybką). wiec jak myslisz - dac 5 czy 6 posilków? 5 MOZE BYC *wiem, wiem ze waga x współczynnik aktywnosci. nie o to mi chodziło. zastanawiało mnie tylko to, ze na stronie kreatyny - podają ze dla niskiej aktywnosci, wspołczynnik ten wynosi 1,4 , a qazar podaje, ze wynosi on 1,1-1,2..kreatyna.pl podaje, ze dla intensywnie cwiczacych współczynnik wynosi 2,0. a tymczasem qazar pisze, ze dla instensywnie cwiczacych wystarczy 1,4...chodzi mi o te rozbierznosci.. - i 'kogo słuchac' ? WYPOSRODKUJ *a vit. c - ile dziennie łykać? 1G DZIENNIE JAK SACHEM WROCI TO MOZE COS DOPISAC JESZCZE Zmieniony przez - k3ho w dniu 2005-06-13 15:03:00

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 6/13/2005 3:02:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Spamerka DT

    Post
    Ladies SFD

    24.05 DNT 25.05 Ze względu na wyjazd zrobiłam FBW. 1. RDL 4x8 2a. Podciąganie 4xmax 2b. Wyciskanie siedząc 4x8 3a. Uginanie leżąc 4x15 3b. Wiosło hantlem 4x8 4. Hip Thrust 4x10 5a. Unoszenie na boki 3x12 5b. Pompki 3xmax Nie zapisywałam obciążeń. Ale uczciwie się namęczyłam ;-) 26-30.05 DNT Krótki urlop, więc dieta wyjazdowa, ale że gotowaliśmy sobie sami, to czysto, tyle, że dużo %-) Była okazja do wyjścia na trening, ale niestety już tam mnie rozkładało, a dziś już całkiem pociągająca jestem. Faszeruje się witaminą C i herbatą z imbirem, może do wieczora przejdzie i coś pójdę pomachać.

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 14030 Data: 5/30/2016 11:24:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Spamerka DT

    Post
    Ladies SFD

    01 - 02.10 DNT 03.10 Tydzień 4 DT A. Hip Thrust 5x8 3110 63,5/ 63,5/ 63,5/ 63,5/ 63,5 53,5/ 53,5/ 63,5/ 63,5/ 63,5 B. Wiosło sztangą 12/10/10/8/6/15-20 23,5/ 28,5/ 30/ 33,5/ 40/ 25 23,5/ 28,5/ 28,5/ 33,5/ 38,5/ 23,5 C. RDL 4x8 3110 45/45x6/ 40/40 40/40/40/40 D. Unoszenie hantli bokiem 4x15 3110 3 E. Swing 4x10 23 W hip thrust ciężko będzie o dokładkę, już teraz ostatnie dwie serie wymęczone. Wiosło bardzo dobrze. W RDL próbowałam 45, ale już byłam za słaba i odpuściłam. Te 3ki na barki to zamiast być lżejsze z treningu na trening, to odwrotnie %-)

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 14030 Data: 10/3/2016 5:14:16 PM Liczba szacunów: 0