SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Nie mogę zasnąć,bo mi cycki opadły jak przeczytałem problemy chyba jakiejś 13 latki w C/S Co do koszulki,to myślałem o takiej i nawet pytałem kiedyś QUEBLa,czy mógłbym walnąć napis SFD TEAM,z tym,że ja myślałem o walnięciu na klacie swojego avka z nickiem,a a na plecach napis SFD TEAM.

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2009 11:41:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja jeszcze nie widzę Cie na zielono, dopiero jak wszedłem do działu C/S to zobaczyłem Cie koło Quebla "do góry" - dlatego nie załapałem od razu My się banów nie boimy My też kiedyś będziemy zieloni Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2009-03-22 14:17:57

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2009 2:16:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dommage grimper.. peut être il fera beau semaine prochaine chez Toi Il faut en profiter au maximum en vue que années precedents c'etait difficile et le temps ne nous faisait pas de cadeaux Ja tam wole cos w stylu trance

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2009 3:25:31 PM Liczba szacunów: 0
  • NKA - schodzimy do niskiego bf %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    hmb smakuję jak spalona opona, kwaśna i pali w gardło truskawki sporadycznie, zjadłem parę rano, parę wieczorem truskawki zawierają 7g ww na 100g /40kcal, IG bodajze 40, pozatym posiada enzymy przyspieszające metabolizm i do tego jest doskonałym źródłem witaminy C i flawonoidów. od czasu do czasu można zjeść, trzymam dość mocno dietę, ale czasem pozwolę sobie na parę truskawek.Wolę zjeść parę truskawek niż kebaba Zmieniony przez - nka w dniu 2009-06-09 23:02:00

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2009 11:00:36 PM Liczba szacunów: 0
  • NKA - schodzimy do niskiego bf %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    barrtekk227 Przeplatałem różne treningi ( split-fbw-shotgun) Przeważnie ćwiczyłem na większych ciężarach w okresie "masowania" przy suplementacji kreatyną. W okresie rzeźbienia ćwiczę planem FBW - więc ciężar nie za duży, ale za to więcej powtórzeń i krótki czas między seriami ( teraz split ) Zależy mi na sylwetce o niskim bf, z dobra jakością mięsa. Powoli będę dokładał kg zachowując bf. Z siłami różnie, gdy czuję się zmęczony, nie szaleje na treningu, daję więcej powtórzeń zachowując odpowiednią technikę. -------------------------- właśnie jestem po aerobach, zrobiłem 70 minut, na koniec abs2 zaraz pierwszy posiłek : 4 jaja na twardo z pomidorem i ogórkiem, +magnezb6,cynk,o3,1g wit C,potas Zmieniony przez - nka w dniu 2009-06-13 13:09:41

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2009 10:46:11 AM Liczba szacunów: 0
  • NKA - schodzimy do niskiego bf %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    kawa przed aerobami. przed treningiem porcja blasta z fizogena, mam jeszcze pół puchy. a tak to witaminy,wit C , o3, nic wiecej :) tym ze ja robie rozpietki na podlodze, bo nie mam laweczki :D

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2009 3:26:17 PM Liczba szacunów: 0
  • NKA - schodzimy do niskiego bf %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    ja wstalem po 13 więc: kawa na czczo po aerobach 4 jaja + pomidor / witaminy,wit c , o3 , potas, lakcid nie dawno porcja wheya na mleku + 2 kurczakburgery i niedlugo trening po treningu kurczak pozniej whey

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2009 6:33:07 PM Liczba szacunów: 0
  • NKA - schodzimy do niskiego bf %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    tzn zobacze czy bedzie mi sie chcialo, mialem w planach pompki zrobic z obciazeniem. ale moze sie skusze / jestem po treningu , wit C + porcja ostrowii na wodzie. pozniej kurczak z warzywami trening styral mnie mocno, prążki na klacie i barach podczas trenu to juz norma czuje ze za miesiac beda dobrze Zmieniony przez - nka w dniu 2009-12-18 21:59:45

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2009 7:58:15 PM Liczba szacunów: 0
  • NKA - schodzimy do niskiego bf %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    dzisiaj trening po 1 posiłku wstałem o 11, zjadłem 4 jaja z majonezem, zagryzłem witaminy,o-3,wit C i poszedłem w kime do 13 30 poszła mocna kawa i na siłke machnąc fbw z kumplem trening intenstywny, spompowany cały, oby tak dalej a na lato nie będe musiał sie zbytnio wycinać pozdro

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2009 4:09:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień dobry Łap kompleks sztangowy Randyego C http://www.youtube.com/watch?v=ezHlByHZwXA Przerwy powinny wynosić 1-1,5 min Alternatywnie wyszukaj sobie w google "Javorek Complex" War! Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2010-04-15 10:40:39

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/15/2010 10:39:39 AM Liczba szacunów: 0
  • czosnek odpada, mam uczulenie mówie niestety ratować sie reklamówką leków czyli Gripex Max, aspiryna, witaminka C i Strepsils kurde, za dwa dni wyjeżdżam w odwiedziny do przyjacióły, musze sie wykurować

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2010 10:25:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Wyciag ziolwy w formie Zubroowki + wit. C z jablek w formie soku

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2010 7:47:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Truskawki działają krwiotwórczo, odkwaszają i działają moczopędnie, są bogatym źródłem witaminy C, zawierają żelazo, wapń, fosfor, magnez i mangan. Poza tym są najbardziej erotycznymi owocami w klasyfikacji moralesa Na zdrowie Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2010-06-13 22:10:24

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2010 10:09:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Prolaktyna i laktoza Na twarogach zbierasz wodę i podlewa Cię w dolnych częściach ciała. Prolaktyna podnosi poziom estrogenów, co niekoniecznie jest dobrym rozwiązaniem w przypadku redukowania tkanki tłuszczowej. Zależy też od typu budowy, ale Wy akurat obie jesteście gruszki więc prolaktyna bardziej Wam będzie szkodzić. Poza tym o nadmiarze kaseiny z twarogów pisał kiedyś marek.c http://www.sfd.pl/nabia%C5%82_prolaktyna_tycie_vit.b.6-t362009.html

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2010 1:02:47 PM Liczba szacunów: 0
  • waga dziś rano 101,3kg - znów najniżej 8-)8-)8-) trochę humoru z rana Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale czekanie 8 godzin na wyjście, to już przesada http://img.myepicwall.com/i/2013/02/5f8623fc9a48892f12732b02723f80f2.png?1360841940 http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/553772_275809585859039_1089048762_n.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2013 7:11:33 AM Liczba szacunów: 0
  • dobra prostuję to co mówił Małecki na temat odżywiania/suplementacji okołotreningowej odżywka białko + węgle po aerobach, a nie tak jak wcześniej pisałem pomiędzy - jeśli wciągamy odżywkę to następny stały posiłek w okolicach 1,5 do 2 godzin po odżywce pomiędzy siłownią a aerobami wciągamy aminokwasy filmy Małeckiego z ustawionymi odpowiedziami na moje pytania http://www.youtube.com/watch?v=KKVMAbeck8o&feature=player_detailpage#t=1779s http://www.youtube.com/watch?v=OC8nIZNGnBY&feature=player_detailpage#t=2394s u mnie w następnym cyklu od razu po treningu na siłowni będą szły aeroby w związku z powyższym na kolejny cykl redukcyjny, który rozpoczynam po powrocie z ferii będę chciał uruchomić okołotreningowo aminokwasy w płynie myślałem nad Hi-Tec Nutrition - BCAA Powder dawka około 10g, połowa porcji przed treningiem, druga połowa porcji pomiędzy siłownią a aerobami zaraz po aerobach w dni z siłownią będę chciał wciągać samo białko 20g (bez węgli) myślałem nad Olimp - Pure Whey Isolate 95, ewentualnie Hi-Tec Nutrition - Whey C-6 Olim niby szybko wchłanialny, ale nie wiem czy mój organizm potrzebuję czegoś takiego, HI-TEC wychodzi korzystniej cenowo rozpiska diety na redukcję generalnie różni się ona od bieżącej w następujący sposób wyrzuciłem całkiem mleko, dodałem jedno jajko, więcej sera białego, orzechy przesunąłem na ostatni posiłek na noc, zwiększyłem trochę ilość białka wszystkie sugestie mile widziane, szczególnie dotyczące aminokwasów i białka bo tutaj moja wiedze jest bardzo słaba DNT - 2800kcal DN - 2400kcal średnio na tydziń 2500kcal/dzień za chwilkę zbieram się do wyjazdu, walizki spakowane, jeszcze kilka spraw do ogarnięcia, wyjazd z domku po 12, wylot o 19, możliwe że jak będę na lotnisku odpalę na chwilę lapka, żeby wykorzystać internet iplusa w PL, bo nie wiem kiedy uruchomię na wyjeździe neta (będę chciał kupić jakiegoś prepaida) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/60614db6e52145aea2f32aedd77ec919.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/16/2013 9:35:00 AM Liczba szacunów: 0
  • jeszcze jedno od dziś przenoszę otręby pszenne z posiłku porannego na posiłek przed snem razem z serem, co by z rana lepiej sprawy szły w kibelku otrębów jest tylko 10g, nie wiem czy delikatnie nie zwiększę ich ilości A musisz akurat pszenne? Nie lepsze byłyby żytnie albo owsiane? Na kolację, zwłaszcza w DNT to lepiej chyba nie raczyć się węglami zbytnio. Ja jadam dwie porcje przetworów zbożowych dziennie: na śniadanie 70 - 100 g otrąb, płatków zbożowych itp. i na obiad 50 do 100 g grubej kaszy (90% gryczana) albo brązowego ryżu. Reszta węgli to warzywa i owoce, przy czym na kolację żadnych owoców, a warzywa po 18 to tylko w DT i tylko w towarzystwie np. ryb albo mięsa. Według swoich porannych wizyt w wc mógłbym regulować zegarek. Jeżeli pojawiają się problemy to sięgam po błonnik z apteki (Colon C - 14 zł opakowanie) Nie jestem pewien czy miska z wieczornego posiłku zdąży zaliczyć "pełną trasę" przez układ trawienny, do rana.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2013 10:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Kuba - ja staram się jechać cyklami: Dwa warianty diety A i B (B nieco inna, ale o podobnych założeniach) Dni 1-5 dieta A Dni 6-7 dieta B Dni 8-11 dieta A Dni 12-14 dieta B i od nowa. Taki wariant ma sporo zalet. Na drugą połowę miesiąca, w zależności od postępów i celu, układam wariant C i D i powtarzam schemat.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2013 2:41:23 PM Liczba szacunów: 0
  • 2013-04-07 niedziela regeneracja - dzień 8 (ostatni) waga - 96,1 waga po wczorajszej pizzy delikatnie do góry, ale myślałem że i tak będzie gorzej w misce znów dziś pojawiła się pizza, dlatego wyrzuciłem całkiem ryż aeroby pierwotnie dziś miał być dzień całkowitego odpoczynku, ale w związku z wciągniętą pizzą miałem lekkie wyrzuty sumienia, dlatego postanowiłem podziałać, bieganie skreśliłem na starcie bo 3 dzień pod rząd to za dużo, myślałem nad rowerkiem ewentualnie spacer, ale ostatecznie polazłem na basen godzinę z hakiem posiedziałem/popływałem w wodzie i trochę w saunie, będę chciał częściej wrzucać basen jest to ostatni dzień regeneracji, od jutra ciężka walka o dalszą redukcje za chwilkę wrzucę plan działania na cykl 5 https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/561224_531237443594733_1930565574_n.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2013 8:44:54 PM Liczba szacunów: 0
  • 65cm w lydce? Ostro. C do wystawiania, tez codzienńie wstaje przed budzikiem po ok 5h snu. Ale dzisiaj to jakby mi ktoś prąd walczył. Wstalem o 5, bo głodny byłem :-)), trochę kury zjadłem i dalej spać. Boli mnie kazdy mięsień jaki chyba mam. Totalnie zmasakrowany jestem. Bardzo lubię biegać na czczo, ale dzisiaj mam HIIT'a więc trza sie posilic (a jak Xzaar nie potrafię :-)))

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2013 7:47:33 AM Liczba szacunów: 0