SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    Strength & Endurance

    Dzień12 NOGI + abs 1.Przysiady ATG na podkładkach 2 x 6 2.Wykroki chodzone 4 x 10p 3.Prostowanie siedząci 2 x 10 4.Skłony tułowia 3 x 12/15p 5.Uginanie podudzi 4 x 12/15p A Wznosy nóg z obciążeniem 3 x 10 B Żabie spięcia z obciążeniem 3 x 15 C Skręty 3 x max Jeśli ktoś chciałby zrobić wyprosty tułowia, a nie ma ławki rzymskiej, to łapcie mój patent.Osobiście opieram uda o przednią częśc modlitewnika.Jeśli tutaj trochę wygniecie kręgosłup, to nic się nie zdanie, gdyż obciążenie na krążki międzykręgowe jest niewielkie. Fajne uzupełnienie na pośladki i grupę kulszowo-goleniową. /SFD/Images/2015/5/22/fe70aae52b8346c2a84776f79a17687e.jpg

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2015 8:36:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    Strength & Endurance

    Nawet mocniej możesz flarować. Dawno tutaj nie zaglądałem.Czas wrzucić wypiskę z dzisiejszego treningu klatki i bicepsów ;-) 1.Wyciskanie leżąc Rampa 5 + dropsety do odcięcia 2.Pompki na poręczach Rampa 5 + dropsety do odcięcia 3 A Wyciskanie sztangielek podchwytem na skosie 3 x 12 3 B Wyciskanie sztangielek z rotacją na skosie 3 x 12 3 C Wyciskanie sztangielek 3 x 12 4.Rozpiętki na skosie 4 x 12/15p 5.Finisher:50 pompek w jak najkrótszej jednostce czasu. 1.Uginanie siłowe Rampa 6 + dropsety 2.Uginanie sztangielek incline 4 x 10/12p 3.Młotki siłowe Rampa 6 + dropsety Weszło.

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2015 5:58:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    Strength & Endurance

    PULL SIŁA 1.Martwy ciąg lekko 3 x 3 2.Podciąganie na drązku Rampa 5 3.Wiosło sztangielką Rampa 5 4.Szrugsy ze sztangą Rampa 5 5.Uginanie stojąc ze sztangą prostą Rampa 5 + brzuch i rotatory. Na brzuch taka składanka : A Spięcia leżąc "żabie" (nogi splecione) 3 x 20 B Allachy 3 x 15 C Wznosy nóg leżąc z fleksją 3 x max Nie sądzę, by taki mięsień jak brzuch potrzebował większej ilości ćwiczeń.

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2016 8:23:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    Strength & Endurance

    PULL SIŁA 1.Martwy ciąg lekko 3 x 3 2.Podciaganie na drązku 3 x 3 3.Wiosłowanie Rampa 5 4.Szrugsy Rampa 6 5.Uginanie z łamanym gryfem Rampa 5 + A Allachy 2 x 12 B Spięcia ze sztangielką trzymaną na wyprostowanych rękach 2 x 12 C Opad na boki 2 x 12

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2016 6:00:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    Strength & Endurance

    A dzisiaj obwody : A Thrusters x 6 B Zarzut x 6 C Sprawle x 6 50kg 4 obwody Głód przyciska, ale nie dam się złamać :-) Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2016-05-25 17:34:27

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2016 5:33:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    Strength & Endurance

    Właśnie planuję się opierać w znacznej części na Tobie a) podobna kontuzja pleców b) natural c) widoczne efekty A muszę się opierać na Tobie, bo nie stać mnie na współpracę %-)

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2016 7:51:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    Strength & Endurance

    Też mnie wczoraj rozłożyło. Zaatakowałem 8g witaminy C, rutozyd, kilka gram eloprine, d3, gripex na noc i dziś już ok. Tylko dojeść muszę, bo wczoraj słabo z apetytem. Kuruj się!:-))

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/24/2017 12:05:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    Strength & Endurance

    Też nie przesadzam z ilością wit C, 3-4 g dziennie plus pewnie sporo z pożywienia danego dnia. Do tego witamin D i cynk czasem pomaga a czasem nie %-)

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2017 9:20:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    Strength & Endurance

    PUSH SIŁA Znowu naciągnąłem tego prawego prostownika. Przy czym ? Podczas zdejmowania sztangi ze stojaków w przysiadzie :-? 1.Przysiady lżej po 3p 2.Wyciskanie leżąc Do 150kg x 3 3.Wyciskanie hantli 2 x 4p 4.Żołnierskie Do 90kg x 3 5A Wyciskanie wąsko 110 x 10 / 90 x 10 5B Francuz 45kg x 10 / 10 5 C Prostowanie na wyciągu 2 x 10 + zajechałem łydki. Zaraz dorzucę filmik z przysiadów, choć dzisiaj się pieściłem z ciężarem.

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/6/2017 9:15:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    Strength & Endurance

    Wczoraj miałem nagrać jakieś składanki na barki ale znowu w clubie ludzi multum. Trenerzy ze swoimi podopiecznymi standardowo odstawiają jakiś cyrk. Jeden katował swojego otyłego klienta wyprostami na tricepsy i zapytałem czy mogę sobie zrobić serię a on na to "tak, ale się pośpiesz". No i cóż, musiałem zasuwać, bo gdyby chłop odpoczął dłużej niż 15 sekund to efektywność treningu spadłaby do zera. PUSH HIPERTFIA 1.Siady bułgarskie 3 x 8 Do 32kg hantli 2.Wyciskanie na skosie 3 x 6 + regresja Ze 105kg chyba miałem 3.Rozpietki na skosie + wyciskanie hantli z pauzą na skosie 3s 4.Wyciskanie hantli na barki Rampa 6 Do 45kg , sam zarzuciłem 5.Składanka nr 1 6.Składanka nr 2 7.Prostowanie z liną w trybie przyśpieszonym + california press No i standardowo łydki. SKładanke na barki mogę polecić osobom, które lubią intensywność : A Wznosy boczne z linką wyciągu x 10-12 B Wznosy boczne stojąc z hantlami x 10-12 C Wyciskanie zza karku stojąc szerokim chwytem x 10-12

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/10/2017 9:42:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomidory i ogorasy :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Prawdopodobnie chodzi o enzym rozkładający witaminę C - askorbinazę. Zawierają go w dużych ilościach ogórki. Przy krojeniu wydostaje się on z uszkodzonych komórek i niszczy witaminę C, zarówno tę z ogórków jak i pomidorów. Czy jest to proces na tyle istotny aby zaniechać łączenia ich w sałatkach - tego nie wiem.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2145 Data: 8/18/2005 5:09:22 PM Liczba szacunów: 0
  • WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

    Post
    Trec

    ja coś z kreatynką jeśli można o ten ma krede z tego co patrze: Nitro(X)PACK C-13 thx za fajną zabawe i wyróżnienie Zmieniony przez - bic44 w dniu 2008-09-21 08:47:59

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 7645 Data: 9/21/2008 8:44:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    Czee :-) 09.06.2013 DNT Dieta 1900kcal 140B/64T/190W Aktywność bieg 55 minut, ok. 6km Suplementy body max plus, l-karnityna Miska czysta Dziś się czegoś nowego nauczyłam :-) Poszłam biegać i zmasakrowałam się strasznie. Podczas biegu zastanawiałam się dlaczego jest tak ciężko.... No tak, już wiem że jak jest prawie 30 st C i bezwietrznie to się biega albo rano albo wieczorem a nie o 14 godzinie.... Mijałam ludzi w cholere, ale tylko dwóch- trzech biegaczy tak samo zmasakrowanych jak ja. Za to cieszę się, że w ogóle dałam radę bo bardziej był to bieg siłą woli niż mięśni :-) Także ja jestem z siebie dumna. W tym tygodniu planuje pierwszy raz w ramach aerobów wybrać się na zajęcia aerobikowe express pośladki, express brzuch no i nauczyć się przysiadów.... Może to jakoś uderzy w moje 4-ry litery....%-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/fd45dd5bcc5840e1868b4a8f9d125167.jpg Zmieniony przez - molly_s w dniu 2013-06-09 22:54:23

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2013 10:52:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    18.06.2013 Dieta 1900kcal 140B/64T/190W Aktywność- brak Suplementy body max Miałam nadzieję na jogging dzisiaj ale wypadła moja opieka nad dzieckiem... Pozmieniało się, dzidzi już nie chodzi o 20 spać tylko koło 21-22 i nie jest już tak łatwo jak do tej pory. No i przestaję pieprz..ć trzy po trzy, tylko biorę się do pracy i nie narzekam już na rozkład. Tak teraz patrzę i widzę że nie przytyłam tylko chyba napuchłam po treningu więc w ogóle moje dzisiejsze posty były bez sensu.... };-) przepraszam, jem dalej porządnie i już nie gadam bez sensu. Dzisiaj był dzień wolny od pracy, ale sporo też spałam w dzień i dłuższy spacer zaliczyłam, więc miska też jakaś taka rozbita.... Ostatni posiłek rozbity na dwa. I shut up and keep working ;-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/208e00f7abc3498ea8ae741369ce6ce4.jpg Zmieniony przez - molly_s w dniu 2013-06-18 22:45:41

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2013 10:38:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    04.09.2013- środa-DT aktywność- trening miska- 140B/64T/160WW suplementy- body max plus Trening B. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. Martwy ciąg Sumo 30kg/30kg/30kg 2a. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 7kg/7kg/8kg 2b. ściąganie drążka górnego do klatki 25kg/25kg/25kg 3a. wznosy z opadu 12/12/12 3b. snatch jedna ręka - 4a. brzuszki 3x25 4b. odwrotne brzuszki 3 x 25 4c. "brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 3 x 25 ad 1- podobno robię idealnie 8-) 2a- ok 2b- robiłam na drugim atlasie i jakoś ciężej było niż na tym co zawsze, więc nie poszło 30kg 3a-ok 3b-jeszcze nie opanowałam tego ćwiczenia... 4a-c- na maszynach Trening- ok, bardzo się cieszę że są już ćwiczenia typowo na brzuch, ciekawa jestem jak się zmieni i jak szybko będzie silniejszy :-). Wizyta u endo- jednoznacznie nic z moją tarczycą się nie dzieje, czysta, wyniki w normie a usg- ok obraz. Jeśli chodzi o tsh to w granicach 40 można mieć pewność że coś się dzieje ( ja miałam 3,55 :-) ) i prolaktyna w okolicy 200 ( ja miałam około 37) :-) . Podobno była wczoraj u niego pani co miała tsh 90.... Też o to mi chodziło- jak już wiem że tarczyca zdrowa to mam automotywację by działać, każdy ruch powinien przynieść efekt więc nie ma wymówek :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4b475ca099b44ba0a49ec4714c403961.jpg

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2013 8:30:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    18.09.2013-środa-DT aktywność- trening miska- 140B/64T/160WW suplementy- body max plus Trening B 3 x 10 1. Martwy ciąg Sumo 40kg/40kg/50kg 30kg/40kg/40kg/40kg 2a. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 7kg/8kg/9kg/9kg 8kg/9kg/9kg 2b. ściąganie drążka górnego do klatki 25kg/30kg/30kg 25kg/25kg/30kg/30kg/30kg 3a. wznosy z opadu 15/14/13 15/14/14 3b. snatch 8kg 4a. brzuszki 3x25 4b. odwrotne brzuszki 3 x 25 4c. "brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 3 x 25 + 15 min biegu 8km/h ad1- wszystko mi się pomieszało, nie umiałam liczyć i rozgrzewkę zamiast z 30kg zrobiłam z 40 kg. Potem chciałam dołożyć na 40 kg, to dołożyłam po 10 kg na stronę i wyszło 60kg }:-( i wielce zdziwiona czemu ani nie drgnie \-) W końcu z 50kg zrobiłam 3-cią serię ;-) ad2a- ok ad 2b-mamy dwa wyciągi i na jednym się robi lżej na drugim ciężej :-? wczoraj było na tym ciężej 3a-ok 3b-wiem od Bziubzius że źle robię i nie umiem narazie inaczej, więc zrobiłam tylko jedną serię. Może da się czymś zastąpić to ćwiczenie póki co? 4a-c ok Taki trening wyszedł, progres w MC sumo. Dziś mam nadzieję na cardio. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/10d11ea87be94b3582dffcb75cc7e9ae.jpg Zmieniony przez - molly_s w dniu 2013-09-19 14:27:54

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2013 2:23:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    23.09.2013-poniedziałek-DT aktywność- trening miska- 140B/64T/160WW suplementy- body max plus Trening B 3 x 10 1. Martwy ciąg Sumo 10/10/10/9/8 30kg/40kg/40kg/50kg/50kg 40kg/40kg/50kg 30kg/40kg/40kg/40kg 2a. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 8kg/9kg/10kg 7kg/8kg/9kg/9kg 8kg/9kg/9kg 2b. ściąganie drążka górnego do klatki 25kg/30kg/30kg/30kg 25kg/30kg/30kg 25kg/25kg/30kg/30kg/30kg 3a. wznosy z opadu 12/12/12 15/14/13 15/14/14 3b. snatch - 8kg 4a. brzuszki 3x25 4b. odwrotne brzuszki 3 x 25 4c. "brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 3 x 25 + 50 min orbitreku ad1- ok 2a-ok 2b- ok 3a-dzisiaj mięśnie brzucha bolały przy tym ćwiczeniu 4a-c-ok Wyjątkowo mogłam wcześniej iść na siłownię to miałam i więcej czasu na aeroby i więcej siły. Najbardziej cieszę się z progresu w martwym ciągu sumo i bardzo lubię też wyciskanie sztangielek na ławce skośnej :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/160038270e6c4fe883eee91277cc7ead.jpg

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2013 9:52:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    02.10.2013-środa- DT aktywność- trening miska- 140B/64T/160WW suplementy- body max plus Trening B 3 x 10 1. Martwy ciąg Sumo 10/10/9/8/5 35kg/40kg/45kg/50kg/50kg 10/10/10/10/9 30kg/40kg/40kg/50kg/50kg 10/10/10/9/8 30kg/40kg/40kg/50kg/50kg 40kg/40kg/50kg 30kg/40kg/40kg/40kg 2a. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 10/8/7powt. 10kg/10kg/10kg 9kg/10kg/10kg 8kg/9kg/10kg 7kg/8kg/9kg/9kg 8kg/9kg/9kg 2b. ściąganie drążka górnego do klatki 30kg/25kg/25kg 25kg/30kg/30kg/30kg 25kg/30kg/30kg/30kg 25kg/30kg/30kg 25kg/25kg/30kg/30kg/30kg 3a. wznosy z opadu 15/15/15 13/12/12 12/12/12 15/14/13 15/14/14 3b. snatch - - 8kg 4a. brzuszki 3x25 4b. odwrotne brzuszki 3 x 25 4c. "brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 3 x 25 Aero- 15 min orbitreku. ad1- ciężko. Już 45 kg było ciężko. Zmieniłam przeskok ciężaru między seriami. Przy ostatniej serii mocowałam się z 53kg i.. nie mogłam poderwać z ziemi ad2a-marnie ad2b-30 kg miałam problem żeby dociągnąć do samej klatki ad3a- w końcu poczułam więcej sił na treningu. Jedyne ćwiczenie gdzie starałam się zrobić więcej niż ostatnio ad4a-c- ok Trening zmęczył mnie strasznie... Myślałam że go szybciutko przelecę a pociłam się i pociłam. Czas treningu z rozgrzewką- 65 minut. Dopiero przy wznosach z opadu poczułam więcej sił - nie wiem czy ja się za słabo rozgrzałam czy jakieś osłabienie. Odczuwam coraz większy głód... Tak głodna jak dzisiaj jeszcze nie byłam 88-O Do około 17 zjadłam prawie wszystko (40g soczewicy mi zostało i 200g kalafiora) i na trening szłam o 20 głodna. Wydaje mi się też, że może z 5-6 dni byłam delikatnie opuchnięta, mam wrażenie że to zeszło. I wprowadziłam od wczoraj na dobre zieloną herbatę i melisę:-). /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d094623cc192443c98da6b343ff21470.jpg Zmieniony przez - molly_s w dniu 2013-10-02 23:52:59 Zmieniony przez - molly_s w dniu 2013-10-03 00:30:32

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/2/2013 11:50:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Prozdrowotne...

    Post
    Odżywki i suplementy

    witaj. u mnie leci o3, czosnek, witamina c, d3, zurawina czasem jeszcze. w zaleznosci od tego czy mnie cos lapie, to manipuluje iloscia witaminy C i czosnkiem co do masla nerkowce zdecydowanie jezeli staly element diety, jak dodatek smakowy raz kiedys to ziemne moga byc, nie popadajmy w skrajnosci, wazne by pilnowac stosunku o3 do o6 w diecie arachidowe=ziemne=fistaszki=fasola%-)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 337 Data: 12/22/2016 11:52:19 AM Liczba szacunów: 1
  • Jakiej marki produkty wybrac?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ZMA Domowe: zestawik domowej roboty : 1.Zicnas Forte ( 5,5 zł ) 2.Filomag B6 ( 5,5 zł ) 3.Witamina C - 200 mg - ( 2,5 zł ) 4.Bilobil ( 22 zł - za 60 kaps. - na cykl wystarczy ok 30-40 poproś w aptece by tylko tyle Ci dała - czyli ok 10 zł ) Cena Zestawu : 25 zł Dawkowanie : Przed treningiem ( 60 min ) : - 2 tabl - Filomag B6 - 1 tabl - Zincas Forte - 1 tabl - Bolobil Przed snem : - 2 tabl - Filomag B6 - 1 tabl - Zincas Forte - 3-4 tabl witaminy C Witaminy np. Olimpu są b. dobre.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 830 Data: 11/5/2014 1:46:11 PM Liczba szacunów: 0