SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • rozstepy

    Post
    Doping

    Hmm ja to jakis ewenement jestem,bo pod pachami nie mam ani jednego rozstepu,tylko na przedniej czesci barkow.Pod pachami? Czym wy sie martwicie przeciez tego nie widac.Mi pomogl zel "Hirudoid" ktory za***iscie smierdzi spirytem Po dwoch tygodniach smarowania zaczely blaknac,choc zel ten nie jest przeznaczony na rozstepy. "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 10440 Data: 2/22/2003 1:54:14 AM Liczba szacunów: 0
  • rozstepy

    Post
    Doping

    A mi w tym roku nad morzem na sloncu zrobily sie na maxa czerwone,ale siedzialem na sloncu caly dzien i w miedzy czasie sie kapalem,ale tak sie wtedy spieklem jakbym mial poparzenia 3go stopnia Nie moglem sie wogole ruszac,najgorzej na plecach. "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 10440 Data: 2/22/2003 8:34:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Heh z tego co pamiętam to jadłem 3 gr omegi 3 1000 mg magnezu 100 mg b1 i b6 do tego 5-htp potas,witaminy c 2000 mg do tego porządna dieta i nic mi nie pomagało nawet jak jem leki ssri i benzopiany. Wiec coś jest na rzeczy z hormonami tsh i kortyzolem i testem do tego niby mam gęstą krew stan zapalny organizmu 113 na 170 ugl max Zmieniony przez - suple91 w dniu 2013-01-20 01:05:28

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 8253 Data: 1/20/2013 1:04:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Maciek wielkie dzięki za zangażowanie w mój trening ale postanowiłem poszuka c sobie odpowiedniego treningu. Nawet go juz chyba znalazłem. W sam raz dla początkujące i na moje możliwośći sprzętowe. Więc wielkie dzięki i nie poprawiajcie już tego treningu. Doeceniam

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 7/29/2006 11:11:49 PM Liczba szacunów: 0
  • 11 tyg na c-17alfa.. powodzenia zrob tak jak maniek napisal omena wy.******l a daj propa Zmieniony przez - Alien. w dniu 2007-01-02 10:15:49

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2747 Data: 1/1/2007 9:31:08 PM Liczba szacunów: 0
  • ostatecznie 1-8 prop 100 e2d lub 100ed + meta 1-4 lub 1-6 ,30-40 mg ed po cyklu chce zapodac takie antykataboliki i nie tylko: -kreatyna -glutamina -witamina c 1g przed tren.,1g po tren, -tauryna -bcaa -ewentualnie troche clena -zma no i oczywiscie przywrocic jak najszybciej do porzadku układ hormonalny bo to on bedzie miał najwiekszy wplyw na utzymanie mięsa Zmieniony przez - KabaSss w dniu 2012-09-30 16:30:57

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2141 Data: 9/30/2012 4:27:37 PM Liczba szacunów: 0
  • przetrenowałam się! jak odpocząć?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Natalka.. miałem tydzień temu ten sam problem.. okres regeneracyjny jest nieunikniony jednak myślę, że 2 tyg to przesada.. Mi dzięki dobrze ukierunkowanej diecie i suplementacji udało się odzyskać formę po 4 dniach.. To co Ci mogę polecić to tak jak wspomniał Michail przerwa we wszelkich treningach wydolnościowych oraz profilaktycznie: - dieta z dodatnim bilansem energetycznym (z przewagą ww złożonych oraz bardzo dużą ilością świerzych warzyw (najlepiej sałatki z oliwą z oliwek) i owoców) - dużo wit C (najlepiej sok z kilku cytryn w rozłożonych dawkach) - do pierwszych trzech posiłków 1 łyżka miodu - codziennie przynajmniej jeden probiotyk (biojogurt albo bio kefir) Dobrze jakbyś zaopatrzyła się w żeń-szeń, którego aktywne ginesozoidy powodują zwiększanie zdolności adaptacyjnych organizmu, przeciwdziałają zmęczeniu, pobudzają układ immunologiczny, dzięki czemu wzrasta odporność na infekcje bakteryjne i wirusowe, oraz przyspieszają proces rekonwalescencji. Jak złoto ;) Do tego profilaktycznie - Bcomplex do każdego posiłku i magnez (filomagB6). To na ciało.. a na umysł polecam koenzym Q10 i lecytynę.. A tak w ogóle to jaki jest cel Twoich treningów?? Jeżeli celem jest redukcja tkanki tłuszczowej to musowo polecam mocną kawę 30min przed treningiem a jak masz dość dużą nadwagę to dodatkowo 1/2 aspiryny ale z nią nie przesadzaj.. To tyle.. CZYTAJ I PYTAJ tak jak to boss piszę ;) zaufaj przeznaczeniu..

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2339 Data: 6/27/2003 11:18:40 PM Liczba szacunów: 0
  • do PUMY666 - mięśnie brzucha.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie nie. splita nie robie. Co do obiegówek to będą zupełnie inne niż w E4. prawda w obiegówkach z E4 w obiegu A, B i C ćwiczysz brzuch. Ja jednak będę wykonywał obiegówki pod MMA. Puma hmmm pomaga mi poszukać odpowiedniej na www.tmuscle.com.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2068 Data: 8/15/2009 1:07:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik tjeningowy by misOo =]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zatem ruszamy... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> OKRES BUDOWY MASY <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< na poczatek najwazniejsza jak mysle czesc - DIETA z uwagi na fakt ze raczej jestem z natury szczuply (8klasa podstawoowki --> 40kg ) stosuje sie do zasady masa(w zdrowym tego slowa znaczeniu) = kalorie ...bialko stanowi u mnie najmnijeszy udzial kaloryczny - w okresie najwyszego MASOWANIA ;)...nie wiecej jak 15% kalorii... tluszcze - 25-30% i wegle 55-60% kalorii... mysle ze nie ma sensu sie tutaj rozpisywac na temat poszczegolnych produktoow jakie jem poniewaz i tak liczy sie ogolna wartosc makroskladnikow... wspomne jednak ze z przetworow weglowodanowych wybieram produkty o niskim Indeksie Glikemicznym lub GL (glikemic load) i jak najmniej przetworzone...czyli kasze, makarony ciemne, ryz, ciemne pieczywo...czasem otreby zeby uzupelnic blonnik z bialkowych: filety z kurczaka, twarog chudy, mleko, jaja i ryby tluszcze: oliwa z oliwek, olej lniany, czasem rzepakowy...tluste ryby witaminy/po czesci/ z warzyw do posilkow.. 5l plynow na dzien... wartosc kaloryczna jest nastepujaca: ~4400kcal...bialko 180g....wegle ~600g...tluszcz 145g -> dla okresu kiedy nie biore kreatyny....natomiast kiedy wchodze na cykl kreatynowy to wszystko roownomiernie zwiekszam do 5000kcal... zauwazylem ze na takich proporcjach sie najlepiej czuje...kiedys jadlem 3g bialka/kg mc ale wzrosty byly o wiele mnijesze i pocilem sie mega okrutnie przy byle wysilku :) TRENING trenuje 4 razy w tyg po max 1h... przerwy miedzy seriami mam 2 min... tutaj takze nie podam konkretnych cwiczen poniewaz zmieniam je co trening...najlepiej sie wtedy czuje...jedynie ilosc serii i powtorzen bo te stosuje notorycznie takie same...ZAWSZE STOSUJE PROGRESJE... oto plan ogolny: PLECY 4 cwiczenia po 4 serie w tym co najmniej 2 cwiczenia na wolnych ciezarach... wolne ciezary --> 12, 10, 8, 6 powt... wyciagi --> 14, 12, 10, 8 powt KLATKA 3 cwiczenia po 3-4 serie...2 cwiczenia masowe i 1 rozciagajace masowe --> 12, 10, 8, 6 powt rozciagajace --> 15-12 powt NOGI 4 cwiczenia po 4 serie...2 na wolnych i 2 na maszynach maszyny --> do 30 powt (suwnica do 20) wolne ciezary --> do 18 powt.. ŁYDKI 6 serii do oporu ;) BICEPS 2 cwiczenia po 3 i 3-4 serie...tylko wolne ciezary 12, 10, 8 powt lub 12, 10, 8, 8 TRICEPS tak jak biceps BARKI 4 cwiczenia po 3 serie...tylko 1 cwiczenia na wyciagu jezeli juz ma byc dla wszystkich cwiczen --> 12,10,8 powt... w tym: 1 cwiczenie na jeden akton + 1 ogolne masowe BRZUCH spiecia - najczesniej w domu jakos do oporu...az piecze =D =========> co jakis czas (srednio co 2 miesiace) mam przerwe na silowni na tydzien na regeneracje bardziej konkretna.. teraz SUPLEMENTACJA cyklicznie stosuje kreatyne mono - 2 razy do roku...hmb, alc... caly czas - 1tab/dzien Multitabs , b complex 3x , witamine C 3-6x 200mg....glutamina, tauryna, carbo.. REGERACJA: jak juz pisalem co jakis czas tydzien wolnego od silki...a na codzien 8h snu... za chwilke postaram sie dolaczyc fotki...tylko sie nie smiac...[=

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6173 Data: 4/5/2004 6:03:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik tjeningowy by misOo =]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Effka z kofeiną brana często ale w mikrodawkach skutecznie zmniejszy Ci katabolizm, niemniej jednak cudów nie czyni - zresztą to sprawa indywidualna, na jednych działa mocniej, na innych słabiej. Musisz ostrożnie spróbować, nikt Ci tego teoretycznie nie wywróży, można jedynie podać najskuteczniejszą proporcję E do C jak 1:10. Jak zwykle kluczowy będzie bilans kaloryczny (pobieranych do spalanych). Jeśli planujesz znaczne odtłuszczenie to nie wróżę Ci przyrostów mięśnia bo cudów nie ma, chyba że planujesz jakieś niewymienione "suplementy" I pociesz się, raczej na pewno masz mniej niż 17 % tłuszczu

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6173 Data: 4/5/2004 7:09:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik tjeningowy by misOo =]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a powaznie - to spadna wymiary Ci troche przy tej iloci tluszczu wiec ******l cm terz c bys nie zrobil to i tak bedziesz chudnal - ale kalorii powinno byc imo - mniej efa ni ebedzie dzialac jesli kalorii ni ebedzie mniej niz trzeba to samo tyczy sie reszty a czy ty to osiagniesz wieksz ailsoci aerobow czy mniejsza jedzenia - to juz nie jest na tym poziomie aztak wazne co bys nie zrobil - jesli bedzie kalorii ponizej zapotrzebowania - a jkikolwiek sposob - bedziesz tracil na wadze i tluyszczu tak wiec na tym powieozmie imo - ni ema obaw pozdrawiam

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6173 Data: 4/6/2004 3:53:58 PM Liczba szacunów: 0
  • bez odzywek ? odzywa zastepuje ci posiłke (tylko w płynie) jesli jestes wielce uprzedzony (nie wiemjak inne firmy) forma OLIMP produkujaca odzywki ma numer zezwolnia GIS (na kazdym produkcie) a zeby miec taki numerek trzeba spelniac pewne normy aby prosukt byl przeznaczony do sprzedazy. (oczywiscie mogliby nie robic takiego badania i mogliby wsypywac do puszek zmielone krowy czy co tam jeszcze ludzie wymysla) BTW: michail ty korzystasz z suplementów HI TEC , mozesz sporawdzic czy produkty maja numer GiS ? olimp ma trec nie ma MLO ma (mam batona to sprawdziłem ) .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 10202 Data: 11/10/2003 10:03:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Początek nowej drogi...

    Post
    Scena MMA i K-1

    Boruta, praktyka się kłania? :)) Przyznam Ci ostatecznie rację, jak znajdę się w takiej sytuacji :)) Na razie W.Dzięki. A tak na marg., czy osoba prowadząca BJJ w okolicach K-c będzie na wysokim poziomie (liczący się praktyk) czy raczej dochodzący szkoleniowiec-obozowicz?

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 5046 Data: 7/26/2001 2:37:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Film

    Post
    Sztuki Walki

    Ale człowiek używa stylu. Mając lepsze narzędzie lepiej walczy. Jak przy ruchaniu - wiekszy penis może więcej, pomimo, że małym też podobno można coś zadziałać. Wracając do tematu walk z FQ, jak dla mnie film pokazał tylko, że w praktyce WC jest c***owe I zasady, że masz uderzać w kanonie stylu, czyli szybkimi, krótkimi uderzeniami, bo bokserskie ich składają też dobre. W odcinku o MT tego nie było

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5925 Data: 11/13/2010 7:49:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Film

    Post
    Sztuki Walki

    ****a mać, mówię o podobnych warunkach. Na c*** zakładać, że pierwszy jest ciotą a drugi zabójcą? Czego tutaj nie kumacie? Ja zakładam, że mówimy o dwóch wojownikach a nie o starciu wojownika z jakimś niedorobionym pedałem, na litość boską...

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5925 Data: 11/13/2010 10:41:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka odżywka 80 lub 90%białka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    po pierwsze - nie mam pojęcia o co ci chodzi z tym działem komercyjnym??? po drugie - heheh specem z marketingu to ty nie jesteś, a mi sie nie chce robić wykładu po trzecie - niektórzy moga miec predyspozycje aby robić takie postępy (10kg w m-c.), ale obiecywanie, że kazdemu pójdzie tyle, jest wciskaniem ludziom gów*na. bo z tych reklam wynika - weź, a na pewno urośniesz 10kg... Reklama reklamą, ale nienawidze czegoś takiego. Wielu moich nie obeznanych znajomych, często wpada w sidła reklam i kupuje potem jeden z drugim produkt xxx firmy xxx - "o, a w gazecie to pisali, ze działa", a po miesiacu czasu żałują, że dorzucili pare swoich groszy na utrzymanie tych zdzierców. Zmieniony przez - acid w dniu 2002-04-28 18:25:12

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 8799 Data: 4/28/2002 6:23:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Wybacz, ale nie będę teraz odszukiwał materiałów z których się tego dowiedziałem. Jeśli znaczenie miałby tylko posiłek potreningowy, to powiedz mi jakie znaczenie ma trzymanie diety w dni wolne od treningów, ew. kilka godzin przed treningiem, etc? Co podczas cyklu regeneracji nocnej? Mówimy nadal o okresie bezpośrednio przed i po treningu. Rozumiem, że artykuł sponsorowany jest dla Ciebie kluczoym źródłem informcji. Po więcej odsyłam do wielu artykułów w dz. Odżywianie i Suplementacja, oraz wielu wypowiedzi Marka.C. w tym dziale. Dlaczego węgle po treningu mogą być proste? Bo ma to wpływ na wyrzut insuliny. Czy im większy tym lepszy? Poczytaj sam, a znajdziesz odpowiedź. Jednak wpływ na budowę mięśni będzie podobny, na łapanie smalcu - nie bardzo. Przyznaję, że na przestrzeni otatnich 2 lat opinie w tym temacie były skrajne, jednak ja przkonałem się o tym na własnej skórze. Proste cukry po treningu nie są do niczego potrzebne/konieczne - w bodybuildingu.

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 7912 Data: 8/11/2008 2:31:04 PM Liczba szacunów: 0
  • poczatek drogi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "Suplementy to tylko (jak sama nazwa wskazuje) - DODATEK do diety (który Tobie narazie nie jest potrzebny)" >>>nie suple, a odżywki(...) suplement - to dodatek. Dla przykładu - Omega 3 w tabsach to suplement - czyli dodatek do diety. Wiec nie rozumiem co jest nie tak... pozatym - nawet na stronie głownej kulturystyki odzywki i suplementy są uogólniane... "odżywki może z powodzeniem brać, jeśli ma braki w diecie, lepsze to niż niedostatek białka czy weglowodanów." - ale zakładam, ze nie ma braków w diecie. Wiec wtedy, na początkowym etapie - odzywki chyba są niepotrzebne... Wystarczy mu multivitamina i witamina C. Ale dobra - to jest chyba nieistotne... Zmieniony przez - .corleone. w dniu 2005-04-21 22:15:54

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2041 Data: 4/21/2005 10:14:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Lub taka Oxa C&K

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 10564 Data: 9/27/2005 7:30:18 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - pomoz stworzyc plan

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki za pomoc. Z planem ogolnie jako tako sobie poradze. Tylko z tego co widze, kazdy robi klatke na plaskiej - ja nie cwicze bo wiem, ze nie przynosi mi porzadanych efektow (jak juz mowilem nie zalezy mi teraz na sile). A malo kto ma w swoim planie rozpietki, lub przeciaganie hantli wzdluz mostka oraz cwiczenia na kaptury. I chcialbym podzielic sobie trening na 3 plany. Czyli np: A klatka gora czesc barkow kaptury czesc plecow bic tric przod ud B klatka dol czesc barkow kaptury czesc plecow bic tric tyl ud C rozpietki klata + przenoszenie hantli czesc barkow kaptury czesc plecow bic tric lydki A w dniach pomiedzy planami treningi brzucha. Co o tym myslicie?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 913 Data: 9/2/2008 7:30:19 PM Liczba szacunów: 0