SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • NitroBolon TREC

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ankieta w stylu kim jest Apokalipsa ? a) synem Prezesa Olimpa ? b) Hansem Klosem ? c) agentem 007 ?

    Odpowiedzi: 318 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/25/2005 6:06:04 PM Liczba szacunów: 0
  • NitroBolon TREC

    Post
    Odżywki i suplementy

    krotkie pytanko na Temat... do Megona lub innych którzy są po cyklu z NitroBolona..Jakie są przyrosty siły i masy Duże????. na ile wam wsytarczyło opakowanie 120 tabsów... (a to juz takie głupsze pytanie)i czy przyrosty masy i siły są długotrwałe jak po kretce czy po jakimś czasie idą się je**ć

    Odpowiedzi: 318 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2005 9:26:38 AM Liczba szacunów: 0
  • FIFA 08

    Post
    Piłka Nożna

    JA GRAM - managera MU moj skład : GK: ustari O : bale, vidic, drenthe, marcelo, pique P: C.ronaldo, Ribery, Lennon, Nani, Anderson, De guzman, Lulinha, Aissati, arouca, Obi Mikel--- jeszcze z 1-2 napewno ale nie pamietam A; rooney, tevez, calros jakis tam , i takiego mlodego 'szkole' na B poki co ma 88 JAkie polecacie talenty ????? Zmieniony przez - f***master w dniu 2007-12-17 20:44:11

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2007 8:43:59 PM Liczba szacunów: 0
  • FIFA 08

    Post
    Piłka Nożna

    spoko 1 sklad to tak : GK - ustari formacja tak to 3-4-3 Bale-vidic-Drenthe Lennon-Anderson-Obi mikel-Nani C.ronaldo-rooney-

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2007 8:58:15 PM Liczba szacunów: 0
  • FIFA 08

    Post
    Piłka Nożna

    w tym twoim podpisie powinno być..: "I'm a fun OF C.Ronaldo" a tak apropos FIFY to najnowsza, jaką miałem na kompie to 2005:D reszta nie pujdzie :pp Zmieniony przez - M@rian1518 w dniu 2008-06-04 15:05:58

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2008 3:05:11 PM Liczba szacunów: 0
  • FIFA 08

    Post
    Piłka Nożna

    C("a" z kreską)ssio, świetny bramkarz, również Ustari, ale ten pierwszy lepszy, Lulinha świetny pomocnik, Adu wyśmienity snajper Denilson,Pato,Jesus Navas, Messi, Bojan,Giovanni dos Santos, Aguero i kilku innych

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2008 10:28:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Codzienna Pielęgnacja Skóry Twarzy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    tu jest np. wydaje sie ze to aktualna oferta - http://superapteka.pl/product_info.php/info/p100017615_BIODERMINE-Krem-d-c-t---24g.html/XTCsid/0167d710afed9b9feb2e00ef86437c9d retinoidy sium na recepte. Poza tym przy nich to no kwasy, no other zluszczanie i no sun

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6189 Data: 2/13/2009 8:09:59 PM Liczba szacunów: 0
  • insa+?

    Post
    Doping

    bez kitu jak niechcesz tego z***ac to pogadaj z kims kto wie ocb. Na jakis srodkach wejsc na scene , ladowaniem sodem , ladowanie wegli odwadnianie to nie takie proste. Wystarczy ze z***iesz jeden element i bedziesz c***owo wygladal .

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1428 Data: 9/9/2011 11:26:59 PM Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ - do znawców

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    poczytaj: -plan na redukcje tk. tłuszczowej http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=92200 - efektywne spal. tłuszczu http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=72227 -si2uiel o brzuchu http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=22298&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2997 Data: 11/10/2003 6:26:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] paramaribo2 - sezon drugi

    Post
    Dzienniki Juniorów

    1.09.2013 - Dzień 1 Waga na czczo: 84,4kg Dieta: 3200kcal, 210gB, 245gW, 140gT Posiłek 1: 4 jaja + 2 pomidory 250ml mleka + 70g płatków owsianych Posiłek 2: 250ml mleka +30g Whey C6 + 1 banan Posiłek 3: 165g wołowiny + 175g makaronu + 150g sosu pomidorowego Posiłek 4: 4 jaja + 2 pomidory Posiłek 5: 150g twarogu + 20g oliwy z oliwek + 40g orzechów włoskich http://imageshack.us/a/img853/6665/3jv9.jpg http://imageshack.us/a/img703/9316/2pjg.jpg http://imageshack.us/a/img12/1766/dxzr.jpg http://imageshack.us/a/img46/2257/csbm.jpg Trening: Brak Suplementacja: Hi-Tec Whey C6 - 30g Activlab Creatine+Beta-alanine - 10g Activlab Vitality Complex - 1 tab Vitalmax Zinek+C Witamin - 1 kap Tran Mollers - 5ml Activlab ZMA - 1 kap Neomag Forte - 1 tab Zmieniony przez - paramaribo2 w dniu 2013-09-03 00:04:03

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 5691 Data: 9/3/2013 12:02:48 AM Liczba szacunów: 0
  • [DT] paramaribo2 - sezon drugi

    Post
    Dzienniki Juniorów

    3.09.2013 - Dzień 3 Waga na czczo: 84,0kg Dieta: 3290kcal, 210gB, 345gW, 110gT Posiłek 1: 3 jaja + 2 pomidory 200ml mleka + 85g płatków owsianych banan Posiłek 2: 300ml mleka +30g Whey C6 + 1 banan + 13g BCAA + 80g ryżu brązowego Posiłek 3: 120g piersi z kurczaka + 80g ryżu brązowego + 75g sosu pomidorowego Posiłek 4: 120g piersi z kurczaka + 100g kaszy jęczmiennej perłowej + 75g sosu pomidorowego Posiłek 5: 3 jaja + 2 pomidory Posiłek 5: 120g twarogu + 15g oliwy z oliwek + 20g orzechów włoskich http://imageshack.us/a/img33/5748/t8vz.jpg http://imageshack.us/a/img21/4162/ay7i.jpg Trening: Pull A Podciąganie - 5 serii - 5x0kg Wiosłowanie sztangą - 5 serii - 10x50kg Wiosłowanie sztangielką - 4 serie - 10x20kg Wznosy w opadzie - 4 serie - 12x(2x5,5kg) Barbell Biceps Curl - 4 serie - 8x26kg Hammer Curl - 4 serie - 10x10kg Film: * - nagrana seria http://www.youtube.com/watch?v=Jvn7IBnqVcM Suplementacja: Hi-Tec Whey C6 - 30g Hi-Tec BCAA Powder - 13g Activlab Creatine+Beta-alanine - 10g Activlab Vitality Complex - 1 tab Vitalmax Zinek+C Witamin - 1 kap Tran Mollers - 5ml Activlab ZMA - 1 kap Neomag Forte - 1 tab

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 5691 Data: 9/3/2013 9:41:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] paramaribo2 - sezon drugi

    Post
    Dzienniki Juniorów

    5.09.2013 - Dzień 5 Waga na czczo: 83,8kg Dieta: 3330kcal, 225gB, 330gW, 115gT Posiłek 1: 3 jaja + 2 pomidory 250ml mleka + 85g płatków owsianych banan Posiłek 2: 240g piersi z kurczaka + 120g kaszy jęczmiennej + 150g sosu pomidorowego Posiłek 3: 375ml mleka + 30g białka + 13g BCAA + banan + 100g ryżu brązowego Posiłek 4: 3 jaja + 2 pomidory + 2 kromki Wasa Sport + 2 plastry sera Gouda Posiłek 5: 110g twarogu + 20g oliwy z oliwek Trening: Lekki trening nóg, w dodatku skończony wcześniej bo przywaliłem czołem prosto w sztangę, że aż gwiazdki zobaczyłem. A lekki dlatego, że poprzedni raz nogi trenowałem 3,5 miesiąca temu. LEGS 1. Przysiad - 5 serii - 6x60kg - już po 5 seriach czułem zmęczenie w 4głowych 2. Martwy ciąg - 4 serie - 8x60kg - tutaj też zachowawczo 3. Wykroki chodzone - nie było 4. Wspięcia na palce - 1 seria - 10x60kg - no i podchodząc do drugiej serii wpadłem na końcówkę sztangi :)) Suplementacja: Hi-Tec Whey C6 - 30g Hi-Tec BCAA Powder - 13g Activlab Creatine+Beta-alanine - 10g Activlab Vitality Complex - 1 tab Vitalmax Zinek+C Witamin - 1 kap Tran Mollers - 5ml Activlab ZMA - 1 kap Neomag Forte - 1 tab

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 5691 Data: 9/5/2013 4:46:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolejność grup mięśniowych w FBW - masa.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czyli martwy ciag sie nie olaca robic w tym treningu ? Sume tygodniową wszystkich serii na plecy mam duzą , 3 treningi A B C. Bedę wdzięczny jeśli zasugerujesz mi cos zmienic jesli wg Ciebie istnieje taka potrzeba :-)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1031 Data: 2/12/2014 7:42:14 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Brimen - moja walka o lepsze ja :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Poranek to była masakra... Obudziłem się o przed 4 rano... masakra... Zakwasy na rekach takie że ledwo się mogłem ubrać rano... na szczęście polanie zbolałych miejsc ciepłą wodą na chwile pomogło na tyle żebym był w stanie przygotować śniadanie (100g musli, 200g kefir, 10g pestek z dyni, 10g orzecha włoskiego, 10g oleju lnianego) oraz przygotować drugie śniadanie do pracy (pierś z kurczaka,warzywa, ciemne pieczywo)... Po drodze zakupiłem aspiryne i wytamine C (podobno pomaga na zakwasy). Po pracy ambitny plan: trening aerobowy (rowerek) i ew. może uda mi się wbić na saune w celu lepszej regeneracji, bo jak tak dalej bede miał zakwasy to dostane zajoba. Przed treningiem dodatkowo zakupie to co polecał King89 czyli: MZB OLIMP oraz VITAMIN Multiple SPORT. Na szczęście mam blisko do sklepu z takim stuffem. Pozdrawiam. Zmieniony przez - brimen w dniu 2008-07-07 08:26:53

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3441 Data: 7/7/2008 8:24:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozszerzone naczynka, purpurowa twarz po wysiłku

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    O mam coś więcej... Kruche naczynia krwionośne nie wytrzymują ciśnienia krwi , rozszerzają się i stają się bardzo widoczne. Na twarzy (również u wielu osób na nogach i innych partiach ciała) powstają trwałe ślady zwane potocznie pajączkami. Cerę naczyńkową należy traktować jako szczególnie wrażliwą. Często reaguje ona długotrwałym rumieniem, czasem opuchlizną, pieczeniem i swędzeniem. Zaczerwienienie może pojawiać się w okolicy policzków,nosa,brody.Do pierwszych sygnałów tej dolegliwości należy pojawianie się rumienia po wypiciu gorącej kawy, herbaty, po spożyciu alkoholu , ostro przyprawionych, gorących potraw. Rumień pojawia się także pod wpływem zmian temperatury,wzruszenia lub zdenerwowania. Początkowo rumień znika dość szybko, jednak z czasem utrzymuje się dłużej i w końcu dochodzi do przewlekłego stanu. Na twarzy pojawia się siateczka widocznych rozszerzonych naczyń tzw. teleangiektazje (cuperosa). Rozszerzone naczyńka mogą powstać przy każdym typie cery, ale szczególnie narażona jest skóra delikatna, cienka, wrażliwa. ZAKAZY: · Unikać mycia twarzy twardą, chlorowaną wodą · Unikać mydeł barwionych, zapachowych, z zawartością alkoholu · Unikać słońca i solarium · W czasie wysiłku fizycznego nie dopuszczać do przegrzania twarzy · Uwaga na leki z kortykosteroidami fluorowanymi, oraz wszystkie rozszerzające naczynka · Unikać sytuacji stresowych · Unikać gorących napojów, pikantnych i gorących potraw, alkoholu,kawy, · Nie stosować peelingów ziarnistych · Nie stosować maseczek typu peel off, ani innych trudno zmywających się · Nie korzystać z sauny · Nie wychodzić z domu bez uprzedniego zabezpieczenia cery kremem ochronnym ZALECENIA: · Stosować łagodne, bezzapachowe kosmetyki · Stosować kremy z filtrami UVA i UVB(najlepiej blokery słoneczne) · W okresie jesienno-zimowym stosować kremy chroniące przed zimnem i wysuszeniem · Stosować techniki relaksacyjne · W przypadku nerwicy naczyniowej stosować ziołowe środki uspokajające · Stosować właściwą dietę , bogatą w owoce i warzywa · Obserwować jakie potrawy pogłębiają zmiany na skórze · Można stosować peeling enzymatyczny · Starać się wykonywać makijaż z użyciem podkładu, pudru (jako dodatkowa ochrona) · Dwa razy w roku ( wiosną i jesienią ) poddawać się serii zabiegów wzmacniających naczyńka · Poddawać się zabiegom zamykania naczyń (nie należy czekać aż będą bardzo rozszerzone) · Można zażywać wit. C, Rutinoscorbin, AscoRutiCal , nalewkę z kasztanowca, preparaty z gingko biloba (miłorząb japoński), arniką, korą dębu. KOSMETYKI POMOCNE W PIELĘGNACJI CERY NACZYNKOWEJ np.: · Seria A.T.W: śmietanka, tonik, żel na naczyńka, krem regenerujący, fitoregulator z arniką, kasztanowcem, oczarem · Dermika: seria winogronowa z wit. PP · Dr. Eris: seria N · Floslek: seria na naczyńka · Ziaja: seria Phytoactiv · Sans soucis · Inter-Biomedika: seria Ananda ZABIEGI PIELĘGNACYJNE W GABINECIE KOSMETYCZNYM: Osoby z cerą naczyńkową muszą szczególną wagę przykładać do regularnej pielęgnacji w gabinecie kosmetycznym. Polecane są wszystkie zabiegi przygotowane z myślą o cerze wrażliwej.Dwa razy w roku, wiosną i jesienią kosmetyczka powinna zaproponować Ci zabiegi seryjne , mające na celu wzmocnienie i obkurczenie naczyńek, jeśli Twoja cera zdradza oznaki cery naczyńkowej dbaj o nią szczególnie. Uwaga zima! To najtrudniejszy okres dla cery z rozszerzonymi naczyńkami, A jeżeli chodzi o zabiegi to najlepiej znależć jakąś klinikę która specjalizuje się w medycynie estetycznej..

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2003 1:07:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Śmieszne wypowiedzi rodziców na temat odzywek

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    mi się matka do***ała do asparginu i powiedziała że to dla ludzi po zawale, a ja moge sobie tylko zdrowie zepsuć... n/c

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2007 10:10:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, dieta + trening

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W diecie mało jest potasu (warzywa), wit C (warzywa), kwasó omega 3 (ryby), wit D (ryby), witamin z grupy B tekaże mogłoby być wiecej (można dać 1 x w tyg wątróbkę), podobnie jak wapnia (tutaj lepszym źrodłem będzie np mozarella niż twaróg). dietę nalezy urozmaicać by nie jeść codziennie tak samo. Kalorii wydaje się mało, ale to zweryfikuje praktyka. Poza tym OK Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-03-25 17:01:11

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 687 Data: 3/25/2013 5:00:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Nastula - Barnett

    Post
    Scena MMA i K-1

    Hmm.. Walka świetna. Co do przerwania aktywnej bocznej w 1 rundzie to nawet amerykańscy komentatorzy byli bardzo zdziwieni, podem doszli, że Barnett znacząco spoglądał na sędziów...n/c Co do dźwigni pod koniec 1 rundy do Josh to zrobił już po czasie, kiedy Nastek wstawał. Upomnienie co najmniej się należało. Ogólnie Paweł jest świetny w kontrolowaniu klinczu i w stójce sie niesamowicie poprawił, obalenia super. Tylko z dosiadem jeszcze problemy, no i ta cholerna dźwignia, a przecież Barnett jest znany z leg locków właśnie. Ogólnie myślę że Nastek o kolejny kontrakt nie musi się martwić, Sakaribaba nie da mu odejść :)

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2006 12:53:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    18.4.13 Crossfit 'wschodzaca gwiazda' %-) a) podciaganie na drazku podchwytem 5powt b) Pompki 10powt c) brzuszki 15powt d) speed tabata aquat 15powt 5 obwodów, przerwa 60sekund Szczerze powiedziawszy lajtowo, molbym zoribc jeszcze kilka obwodów, ale lepiej zaczac powolutku ;) Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-04-19 14:57:15

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12570 Data: 4/19/2013 2:55:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    KLatka bic przedramie 1.Gilotyna 40x6/45x6/50x6/55x6/60x6/65x4 2. 3 trisety, wszystko po 8 powt a) Rozpietki 14,5kg b) Wycisk sciskajacy talerzami 2x5kg c) Wycisk hantli z supinacja 14,5kg 3. Uginanie hantlem na modlitewniku 9,5x6/12x6/14,5x6/17x4/17x2 ;/ 4. 3 superserie po 12 powt a) uginanie hantli na lawce 60st 7kg b) uginanie sztangi w opadzie tulowia 20kg 5. 3 superserie max powt a) Uginanie sztangi nachwyt 25kg b) uginanie nadgarstkow podchwyt 25kg klatka przeorana elegancko, dziwie sie, bo wczoraj były plecy i tric bic za to ch**owo, nie bylo mocy w modlitewniku jendoracz trening spoko Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-05-20 11:29:47

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12570 Data: 5/20/2013 11:25:39 AM Liczba szacunów: 0