SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • NAC a witamina C

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak najbardziej moze byc. ja podjadam vitalmaxa zinek+c

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2423 Data: 9/9/2014 11:18:26 PM Liczba szacunów: 0
  • NAC a witamina C

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie obawiaj się wysokich dawek witaminy C. Ja brałem 1-2g są ludzie co biorą i po 5g i nic im nie dolega. Ja jadłem imo najlepsza, z vitalmaxa tą co tomq pisał. Cenowo fajnie i skład też dobry

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2423 Data: 9/13/2014 6:37:24 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.youtube.com/watch?v=72wIuLu4CT8 http://www.youtube.com/watch?v=eHoX7oWrp_Y&feature=channel_video_title Walka wieczoru: 170 lbs.: Dan Hardy (171.5) vs. Chris Lytle (170) Główna karta 155 lbs.: Ben Henderson (156) vs. Jim Miller (155) 155 lbs.: Donald Cerrone (156) vs. Charles Oliveira (155) 170 lbs.: Duane Ludwig (170) vs. Amir Sadollah (170) Pozostałe (Facebook) 185 lbs.: C.B. Dollaway (186) vs. Jared Hamman (185) 155 lbs.: Danny Castillo (156) vs. Jacob Volkmann (156) 145 lbs.: Alex Caceres (146) vs. Jim Hettes (145) 135 lbs.: Joseph Benavidez (135) vs. Eddie Wineland (136) 155 lbs.: Cole Miller (155) vs. T.J. O’Brien (155) 185 lbs.: Ed Herman (186) vs. Kyle Noke (185) 135 lbs.: Edwin Figueroa (136) vs. Jason Reinhardt (135) 205 lbs.: Karlos Vemola (205) vs. Ronny Markes (205) Zmieniony przez - bulletskat w dniu 2011-08-14 01:59:12

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 8/14/2011 1:40:29 AM Liczba szacunów: 0
  • NPP - Phoenix Labs

    Post
    Doping - zdjęcia

    znajomy ruszyl c yklem ,pierwszy etap to cypio npp i bold wszystko z finix.bacznie go obserwuje i napewno napisze co mowi o ww srodkach

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 15219 Data: 3/7/2009 4:15:29 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A) uginanie ramion na biceps B) prostowanie ramion na tric C) zwykły klasyczny martwy ciąg Przepraszam za nie precyzyjne określenia Myślę ze ten by był optymalny? A: Nogi: Przysiady 5x5 Klatka: Wyciskanie sztangi płasko 5x5 Plecy: Wiosłowanie w opadzie 5x5 Plecy 2: Ściąganie drążka szeroko nachwyt 3x8 Barki: OHP 5x5 Barki 2: Wymachy na bok sztangielkami 3x8 Biceps: Uginanie ramion ze sztangą 4x8 Triceps: Pompki francuskie 4x8 B: Nogi: MC 5x5 Klatka: Wyciskanie sztangielek skos 5x5 Plecy: Wiosłowanie sztangielką w oparciu 5x5 Barki: OHP 5x5 Barki 2: Wymachy na bok sztangielkami 3x8 Biceps: Uginanie ramion z sztangielkami 4x8 Triceps: Prostowanie ramion z sztangą łamaną na ławce płaskiej 4x8 Zmieniony przez - kowalczyk95 w dniu 2016-03-31 08:57:23

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 958 Data: 3/31/2016 8:45:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Powerbuilding, od zera do bohatera! :D

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dieta 8.08.2018: 2933 kcal 296.9 b / 158.4 t / 92.3 + dwie smażone piersi z kurczaka w panierce - nie wliczone, myślę, że +/- 600 kcal i nieco ziemniaków +/- 200kcal Trening 8.08.2018: - Jakoś miałem ochotę zrobić trening, więc poszedłem. Rack pull 90kg 5p 1s 130kg 5p 1s 170kg 2p 1s 190 2p 1s 200kg 2p 1s 210 2p 1s Wyciskanie ( normalne siłowe) 50kg 5p 1s 80kg 5p 1s 100kg 5p 1s 110kg 5p 1s Wyciskanie w monsterze 110kg 10p 1s 120kg 5p 1s Wyciskanie hantli na skosie dodatnim: ( ciężar na stronę) 25kg 10p 1s 27kg 10p 1s 30kg 10p 2s Martwy ciąg rwaniowy: 100kg 5p 1s 110kg 5p 1s 115kg 5p 3s Podciąganie podchywtem: 5p 2s 6p 1s 7p 1s 8p 4s Trening może nie na jakiś super maxach do upadku z takiego powodu, że mimo wieku pracuje na gospodarce rolnej, gdzie praca jest ciężka, a odraz po treningu do pracy. ( jutro sama praca, trzeba mieć pieniądze na suple! \-)\-) ) Swoją drogą, obecna suplementacja: Kreatyna 5g/ dziennie Białko ( dodawane gdy nie dojadam - w upały bardzo częste lub gdy nie dobije białka) Melatonina - spontanicznie, gdy wiem, że trudno będzie zasnąć. 5mg/ porcja Witamina C - 3g/dziennie Planuje jeszcze dorzucić wraz z ucinaniem kalorii z tłuszczy/węgli yohe na czczo oraz omege 3, gdyż rzadko jadam ryby. - Tłuszcze w moim przypadku pochodzą z : orzechów, słonecznika, wieprzowin ( wszelkich rodzajów), olejów , drobiu. Zmieniony przez - Gronoz w dniu 2018-08-08 22:57:56

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 7176 Data: 8/8/2018 10:38:30 PM Liczba szacunów: 0
  • wywiady ze sportowcami

    Post
    Iron Horse Series

    do Marka C. czy warto kupic Nitro mass z hollywood labs? czy wybrac cos innego

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 11620 Data: 2/12/2007 9:09:36 PM Liczba szacunów: 0
  • wywiady ze sportowcami

    Post
    Iron Horse Series

    stranger w melku matki nie ma kazeiny, prawie wcale w por. z mlekiem krowim mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2007-02-23 17:08:01

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 11620 Data: 2/23/2007 5:07:39 PM Liczba szacunów: 0
  • JA chce zrzucic brzuch/klatke i zwiekszyc sile miesni+wyrobic miesnie;] Myslalem nad tymi calymi aerobami ale mi to nie pasuje ;c Wolalem cos silowego,a diete myslalem cos w sensie po treningu troche bialka, przed ok.2-3h obiad lub cos do jedzenia. Co o tym myslicie? I jak z tym planem dobry? Czy dodac pompki klasyczne ? Zamiast na 3 krzeslach?

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 3513 Data: 3/5/2013 3:12:22 PM Liczba szacunów: 0
  • no nie wiem marku c. czy jestes takim znawca skoro twierdzisz ze ser bialy to smiec. kolega jest w kadrze u fileborna i ten kaze mu jesc tak godz przed snem kostke sera bialego. wiec wole posluchac sie jego niz twoich glupot.

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 14122 Data: 11/5/2007 7:50:37 PM Liczba szacunów: 0
  • no nie wiem marku c. czy jestes takim znawca skoro twierdzisz ze ser bialy to smiec. kolega jest w kadrze u fileborna i ten kaze mu jesc tak godz przed snem kostke sera bialego. wiec wole posluchac sie jego niz twoich glupot. Chyba nie wiesz co mówisz.Zresztą to Twoja kolejna wypowiedź dająca do myślenia.Spróbuj jeść tak jak powiedział Marek a dopiero wypowiadaj się w tej kwestii.Albo od razu wystartuj,skoro masz takie zaplecze w postaci głów mądrzejszych od naszych

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 14122 Data: 11/5/2007 8:07:13 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wiek 18 / wzrost 184 / waga 90 diete robilem na 2500kalorii, powinienem troche wiecej, lecz to co mi wyszlo niby 2,5k a to i tak od cholery jedzenia... wiec wyglada to tak 5:30 - wstaje, zielona herbata, witamina C, cynk, wapn i lece biegac 40min 7:00 - pierwszy posilek mleko 400ml /// daj troche mniej i koniecznie 0,5% platki kukurydziane 50gr ///owsiane ser bialy 70gr dzem 10gr /// wywal B/WW/T -> 30,8 / 69 / 5,8 10:00 - drugi posilek pomidor lub ogorek 100gr bulka grahamka 100gr /// chleb razowy jajko 1 szt szynka jakas drobiowa B/WW/T -> 30 / 60 / 15 13:00 - trzeci posilek serek waniliowy/truskawkowy 150gr /// wywal jablko 200gr //// też wywal i daj wrzywa B/WW/T -> 26 / 48 / 7 17:00 - czwarty posilek ziemniaki 300gr lub ryz 50gr /// ryż brązowy/kasza gryczana/kasza kuskus mieso chude 120gr surowka/salatka (warzywa) 100gr B/WW/T -> 27 / 55 / 12,5 19:00 - a6w + hantelki 20:00 - piaty posilek rybka z puszki w oleju 90gr lub parowka 1 szt /// w oleju nie kupuj, kupuj tylko w sosie własnym grahamka 100gr ///chleb razowy pomidor lub ogorek 100gr B/WW/T -> 11,2 / 60,6 / 17,2 22:00 - szosty posilek tunczyk w wodzie 200gr lub SP80 30gr + mleko 100gr + ser bialy 100gr B/WW/T -> okolo 43 bialka i znikome ilosci WW oraz T razem wychodzi +- B/WW/T -> 170 / 295 / 58 co daje 2400 kalorii niby malo, ale jesli chodzi o zarcie to dla mnie i tak duzo... dieta redukcyjna a chodze caly czas pelny :) zaznaczam ze jest to moja pierwsza dieta REDUKCYJNA, musze zrzucic balast, i nie wiem czy dobralem dobre skladniki, treningi oraz pory aha co do SP80, to tez nigdy tego nie bralem, wiec nie wiem czy wybrac to czy lepiej jesc tunczyka z wody wszelkie sugestie, porady, itp mile widziane :) czy takie cos bedzie dzialac? czy beda jakies efekty? trzymajta za mnie kciuki, dzieki i pozdro :)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2255 Data: 5/3/2005 3:12:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena mojej diety redukcyjnej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ponad 40% dziennej podazy energii z białka to za dużo. Nie p[otrzebujesz się męczyć z 7 posiłkami, wystarczy 4 - 5, ale konkretnych NIe jedz codziennie tuńczyka z puszki Urozmaicajwarzywa a nie tylko brokuły i marchewka, poza tym 200g warzyw to stanowczo za mało. W diecie brakuje m.in potasu, wapnia, wit D, wit C, kwasów omega 3, wit A... dieta jest mocno monotonna.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 777 Data: 3/24/2013 8:17:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena mojej diety redukcyjnej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Teraz jest lepiej, ciągle mało warzyw. Realne zapotrzebowanie na wit D jest 3 - 6 razy większe. Podaż wit C zalecamy utrzymywać na poziomie 250 - 500mg lub nawte wyższym by obniżyćpoziom kortyzolu. Nie bazuje jednak na prepaqratach multiwitaminowych bo to jest ściema. Badania wskazują że co 3 nie zaiwera tego co na etykiecie. Poza tym skłądniki w nich zawarte nie zawsze odpowiadają tym z żywnosci, przykąłdsowo wit E w produiktach naturalnych to 8 związków chemicznych (4 tokoferole i 4 tokotrienloe) w suplemenciue - tylko jeden alfa tokoferol, któego zbyt wysokie spożycie może obniżać poziom i aktywnosć pozostałych.,.. Wnioski wyciągnij sam. Makrela wędzona od czasu do czasu OK. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-03-24 16:30:34

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 777 Data: 3/24/2013 4:30:18 PM Liczba szacunów: 0
  • ale jednak zakonczyla kariere z dnia na dzien po przegranej, a u facetow ciezko chyba sobie przypomniec taka sytuacje. :-? wiadomo, ze jak ktos jest juz na rowni pochylej albo wraca w stylu mojego ulubionego Hawajczyka (#pozdrowariacie) tylko po to, zeby pobic rekord odwolanych walk, no to sie zdarzaja takie sytuacje, ze zawodnik niepotrzebnie przeciaga kariere, bo: a.) ma wciaz duza frajde z walczenia, po prostu kocha walczyc b.) nie potrafi sie pogodzic, ze dostaje oklep, wiec zbiera kolejne i kolejne, przeplatajac ewentualnie co jakis czas te passe wygrana z jakims bumem c.) nie potrafi zrozumiec, celnie ocenic, ze juz nie zawojuje danej kategorii, podejmuje kolejne proby i finalnie ozdabia swoj niezly do tej pory rekord kilkoma porazkami pod koniec ale jednak u facetow gosc-dominator, ktory nagle/niespodziewanie przegral i zakonczyl kariere...to sie chyba nie zdarzylo, ale moze ktos kojarzy...? to by byl (w przypadku zakonczenia kariery przez Ronde) drugi taki przypadek w historii - no chyba,ze ktos jednak kojarzy inny - i jednoczesnie drugi u kobiet, co byloby nawet ciekawe. Zmieniony przez - gautan w dniu 2017-01-02 14:14:41

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 9667 Data: 1/2/2017 2:12:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy to opryszczka?:(

    Post
    Zdrowie i Uroda

    własnie tak było... teraz mam zalozony opatrunek i ropa bedzie sobie schodzic do poniedziałku... a potem na wymiane opatrunku. Poza tym co 8 łykac Dalacin C... a`propo dodam, ze strasznie bolało i w sumie boli nadal

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 14685 Data: 9/10/2004 7:14:38 PM Liczba szacunów: 0
  • tcm 400 kapsow=440g kreatyny za 75zł cm3 360 kapsow=450g kreatyny za 78zł reasumujac jeden c***

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1621 Data: 10/15/2011 1:10:24 PM Liczba szacunów: 0
  • jestes chłopie chudy, nie tak jak ja ze musze sie masowac na maks 3.4-4g weglach na kg/c szamaj po 6 a nawet wiecej g wegli na kg ciała, a dopiero jak bedziesz widziałał ze cie strasznie podlewa ( w co wątpie) to wtedy możesz odjąc

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 14848 Data: 2/21/2007 7:54:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Kanarek: zapraszam... :-))

    Post
    Trening w domu

    "ROZUMIESZ MNIE JUZ ? " Tak rozumiem. TO DOBRZE ----------------- Ile ten vitaral kosztuje i na ile średnio Ci starcza ? VITARAL KOSZTUJE ODPOWIEDNIO OK.16ZL ZA OPAKOWANIE 60TAB. I OK.9ZL/30TABLETEK BIORE JEDNA NA DZIEN PO PIERWSZYM POSILKU OPROCZ TGEO SUPLEMENTACJA U MNIE TO DODATKOWO MAGNEZ I CYNK ORAZ A+C+E+KOMPLEKS VIT.B NIC WIECEJ NIE BIORE A I TYCH NIE ZAWSZE - ZAZWYCZAJ ZAPOMINAM ANTYUTLENIACZY BRAC ALE KOMPLEKSU VIT.B, VITARALU, I MAGNEZU/CYNKU MAM ZAWSE TA SAMA ILOSC ----------------- "HMM. RACZEJ NIE CHOC GLUTAMINA PRZED TRENINGIEM TEZ JEST OK . W TAKIM PRZYPADKU POLECAM ZOSTAWIC TO TAK JAK JEST= TYLE TYLKO ZE OD RAZU PO TRENINGU ZJESC BIALKO " odrazu to nie sądzę, z siłowni do domu mam jakieś 15 minut. Więc zanim dotre i sobie przygotuje piersi z kurczaka... to minie troszeczkę czasu A NIE MOGLBYS PRZYGOTOWAC SOBIE KURCZAKA PRZED WYJSCIEM NA SILOWNIE ALBO POPROSIC KOGOS ABY CI PRZYGOTOWAL ? TAK CZY INACZEJ JESLI NI EMOZESZ INACZEJ - ZJEDZ TE WW PROSTE OD RAZU PO SILOWNI A JAK WROCISZ DO DOMU - WRZUC COS BIALKOWEGO. ----------------- "Mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie, czy do Binia, chodzi o to czy co trening mogę zaczynać raz od górnej części ciała, a raz od dolnej. Np JA NIE WIDZE W TYM SENSU ALE JESLI WOLISZ W TEN SPOSOB - NIE WIDZE PRZESZKOD." chodziło mi to, że muszę się przyzwyczaić do tego typu treningu i chcę spróbować raz tak, a raz tak i potem wybrać jedną z opcji (rozumiesz?). ROZUMIEM - NIE WIDZE PRZESZKOD - CHOC JA ZROBILBYM TAK ZE W JEDNYM CYKLU HST NOGI ROBLBYM NA POCATKU A W DRUGIM NA KONCU I WTEDY BY M WIEDZIAL CO LEPIEJ ZNOSZE I TAK TEZ RADZE TOBIE. ----------------- Ps. Ciągle podkreślasz bilans kaloryczny, a ja już zgupiałem jak to wszystko powinno wyglądać... CHODZI MI O TO ZE JAK NP DODASZ ORZECHOW W JEDNYM MIEJSCU CZY WARZYW W DRUGIM - TO NIE ZAPOMNIJ ABY GDZIES TYCH SKLADNIKOW ODJAC PO PROSTU POSTARAJ SIE ABY BILANS KALORII KTORY SOBIE ZALOZYLES NA POCZATKU DIETY (POWIEDZMY TE 2800KCAL) ZOSTAL SPELNIONY W DIECIE - A NIE ZEBYS DODAWAL WAZRYW I OWOCOW I NASION (NA PRZYKLAD) A KALORIE BEDA WZRASTAC BO NIE ODJALES ICH GDZIES Mógłbyś konkretne dawki czego jeść wpisać do mojej diety ? Byłbym bardzo wdzięczny... TO JUZ TWOJA DZIALKA CO CHCESZ DODAC NIE ZNAM TWOICH UPODOBAN KULINARNYCH TAK JAK NIE ZNAM CIEBIE - A TROSZECZKE PRACY TWOJEJ TEZ SIE PRZYDA POZDRAWIAM Wiedza to podstawa "Madry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby". HIPOKRATES Doradca w dziale Alternatywna Droga.

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 5910 Data: 10/12/2003 3:54:10 PM Liczba szacunów: 0
  • dziennki koti132 2012-12-17

    Post
    Strength & Endurance

    Kup sobie tran zawierający witaminę D bądź kapsułki omega-3 i dorzuć do diety. Brakuje Ci źródeł witaminy C - owoce cytrusowe, papryka czerwona. Dodaj do diety mięso czerwone. Od czasu do czasu wrzuć sobie jakieś podroby, np. wątróbkę by dostarczyć większe ilości mikroskładników. Dodaj też więcej warzyw jak pisałem kilkakrotnie wcześniej by poprawić równowagę kwasowo-zasadową. Pij wody mineralne by dostarczyć wapń, bo póki co nie wiele go tu masz.

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 8818 Data: 1/5/2013 2:15:23 PM Liczba szacunów: 0