SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • mój plan biegowy

    Post
    Inne dyscypliny

    Błagam oceń to! Bo w ta sobote znowu mam zawody i planuje nie spiep***ć tak jak ostatnio, tylko ja nie wiem czy robic tak jak ta trenerka każe czy jednak po swojemu?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6013 Data: 5/8/2005 10:12:06 AM Liczba szacunów: 0
  • temp mam podniesioną o 0,5 C (37,1). niestety wczoraj nie mierzyłem więc nie mam porównania. jednak jak na clenbuterol to chyba nie jest rewalacyjny wynik. sądzę, że faktycznie zrobiłem błąd w tym że brałem 2on/2off i próbowałem upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. teraz mi zostało jeszcze 2-3 tygodnie redukcji i jakoś ją dociągnę na clenie. idzie dla Ciebie sog (o ile wskoczy) leonstar, niestety e0r'owi już soga dać nie moge. ale fakt, faktem, na spiropencie trudno dojść do takich dawek

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2608 Data: 7/27/2006 3:36:20 PM Liczba szacunów: 0
  • no ale 37,5 to prawie 1 C ponad normę, czyli 80% więcej niż w moim przypadku Zmieniony przez - muzyk w dniu 2006-07-27 15:47:28

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2608 Data: 7/27/2006 3:46:22 PM Liczba szacunów: 0
  • przed cyklem badajac kortyzol mialem górną granicę, teraz nie zbadalem. slyszalem, ze dobra na zbicie jest witamina C w kosmicznych dawkach ale gdzie mozna to kupic w sensownej cenie?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 12/17/2015 3:54:04 PM Liczba szacunów: 0
  • napisz na pw podam ci gdzie kupić wit c

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 12/17/2015 3:56:14 PM Liczba szacunów: 0
  • niezla z ciebie pompa. hdrol jest c***owy jak wszystkie ph. można się nabawić pizzy na plecach i poryć wątrobe. ot co

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1417 Data: 2/25/2011 2:59:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny/poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Leżenie na ławce na brzuchu i podciąganie sztangi z ziemi do klaty 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi:Przysiad wykroczny 3s Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s C Nogi: *** ??? *** Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps: Wyciskanie francuskie hantelki siedząc 2s Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s Coś takiego? Ile tygodni mam robić ten FBW? Ta rozpiska dobra będzie do robienia masy?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 559 Data: 12/17/2011 12:39:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Bjj Vs Sambo

    Post
    Sztuki Walki

    krav maga tez jest nastawiona na szybki koniec, kombat 56 tez raczaj tak samo jak bas 3, z tego c mi wiadomo nie ma systemow kombatowych nastawionych na "kulanie sie" przez 5 min na polu walki, jezeli w sambo podstawa to dzwignie a nie ma tam raczej przywiazywanej wagi do pozycji (z tego co wiem) to jak ma wygladac "kulanie sie"? Pozdro KdH/BJJ/WWA KdH marcinko2@wp.pl

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 12141 Data: 10/8/2002 10:19:38 PM Liczba szacunów: 0
  • odp. na pare pytan..pliss.... :/

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Gosshhhhhh.. no wiesz.. chcesz dyskutować metodą ctrl+c ctrl+v??! Rozumiem, że to potrafisz najlepiej.. ja już SWOJE powiedziałem a co najważniejsze wniosłem coś z czego będzie mogła skorzystać przeciętna osoba.. w przeciwieństwie do ciebie.. A jeżeli chodzi o chamstwo chłopcze to jest to właśnie to co mnie do ciebie uraża.. poza opyszałością oczywiście.. bo nie raz już udowodniłeś, że to są twoje atrybuty naśmiewając się z ludzi - zmieniając tematy na coś typu "czy mr.X ma wiedzę?".. albo krzywe teksty prostego jak pokroju "ten sajmon chyba dostanie bana ... ale wtedy nie mialbym takiego ubawu".. albo "stary - przez ciebie prawie dalem bana innemu kolesiowi..." ... SHAME ON YOU... NO COMMENT zaufaj przeznaczeniu..

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2469 Data: 6/27/2003 7:57:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Nadine Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    Fanie :-D};-) No to trzeba by troszkę streścić co się u mnie działo. Do 1 czerwca treningów nie było z braków czasowych, micha tez była nieliczona. 1.06.17 trening B 1a Goblet 3010 10x12 / 10x12 / 10x12 1b HT plus guma 40x10+10 / 40x10+10 / 40x13+7 2a RDL na jednej nodze 5x10 / 5x10 / 5x10 2b Wykop w tył 10 / 10 / 10 3a Uginanie nóg z hantlą między stopami 5x10/ 5x10 /10x10 3b Frog pumps 3x30 4 Plank góra - dół 3x10 No i potem się zes**ło. Po południu zaczęło mną trząść i wszystko mnie bolało. Się zaraziłam od najmłodszego jelitówką, a tak mi się jakoś ciężko rano ćwiczyło. 2,3 czerwca dochodziłam do siebie, micha utrzymana, niedojedzona. 4 czerwiec - niedziela- nadal wolne, micha ok. 5.06.17 trening A 1a Mc Sumo 40x10 / 40x10 / 45x10 1b Wypychanie nogi w tył z gumą 10 / 10 / 10 2a Wznosy bioder plus guma 50x15 / 55x15 / 55x15 2b Monster Walk 3x 30 kroków 3a Leg curl na jednej nodze z gumą 10 / 10 / 10 3b Wykroki chodzone 6,25x12 / 6,25x12 / 6,25x12 4 Side plank 3x30sec - jajecznica na kielbasie, pomidor - truskawki - kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ananasem razy 2 - budyń jaglany 06.06.17 wolne - jajecznica na kiełbasie, pomidor - ziemniaki, udko z kurczaka, kapusta zasmażana - pieczony omlet twarogowy z truskawkami - gałka lodów - byliśmy z całą klasą w tetrze muzycznym na Madagaskarze , super było, tylko powrót w taaakiej burzy - kanapki z wędzoną piersią z kury ( połowa założonej ilości) 07.06.17 trening C 1a Podciąganie wąsko nachwyt 1+4o / 1+4o / 1+4o 1b WL 30x10 / 30x10 / 30x10 2a Pompki 10 / 10 / 7 2b Face Pul z gumą 10 / 10 / 10 3 Brzuch vacuum 3x30sec wznosy bioder 3x10 plank 3x30sec - jajecznica na kiełbasie , pomidor - truskawki - kurczak w śmietanie z ryżem , kalafior - naleśniki Zdjęcia coś nie chcą dodać {:-(

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 6649 Data: 6/8/2017 9:08:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Nadine Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    W talii zeszło poniżej 70 cm TADAMM8-) Ten nowy plan tak jakoś będzie wyglądał, zobaczymy jak będzie z MC Sumo, może się przyjmie. A 1a MC Sumo 3x10 1b Wypychanie nogi w tył w klęku --- chyba będzie z hantlą 3x10 2a Wznosy bioder z gumą 3x10 2b Monster walk 3x30kroków 3a Single leg curl z gumą 3x10 3b Wykroki chodzone 3x12 4 Side plank --- z czasem może będzie z odwodzeniem nogi B 1a Podciąganie wąsko, nachwyt 3x5--- chyba to wywalę i dam wiosło jednorącz, bo jak chce robić nachwytem to muszę próbować od drugiej strony drążka bo inaczej mi się odkręca, a znowu z tej drugiej strony przeszkadza mi framuga 1b WL 3x10 --- chyba lepiej by było obić na skosie 2a Pompki 3c max 3b Face pull 3x12 4 Brzuch vacuum wznosy bioder plank Myślę, że tutaj mogłabym dodać po jednej serii. C 1a Goblet 3x12 3010 1b HT 3x20 3010 plus guma 2a RDL na jednej nodze3x10 2b Bułgary 3x10 3a Uginanie na dwójki z hantlą 3x10 --- zależy jak długo uda mi się w miarę dobrze układać z tą hantlą 3b Frog pupms 3x30 4 Kółko albo plank góra- doł To by było na tyle, jak ktoś ma jakieś uwagi czy sugestie to poproszę.

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 6649 Data: 6/8/2017 9:21:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytan..

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    1 keatyna.. Czy my amatorzy mamy jakiekolwiek szanse poczuc roznice miedzy formami kreatyn ? mowie tutaj o praktycznej roznicy nie o teoretycznej owie takze o nas - amatorach nie o ludziach ktorzy przygotowuja sie do startow itd. W mojej opini raczej nie. gdyby wrzucic komus do puszki po mono jablczan odczulby brak retencji najwyzej gdyby bylo tak jak mowisz nie byloby tylu form kreatyny wystarczy abys wszedl w dzial np suplemenacje i chwile poszukal zobaczysz ze na - osobe 1 dziala najlepiej forma X - osobe 2 forma Y - osobe 3 forma Z natomiast forma X wywoluje np problemy gastryczne przeciez nie sa zawodowcami przed zawodami 2 pojawila sie dyskusja na innym forum na temat bialkoa kazeinowe w suplementacji osoby ktore tam sie wypowiadaja stwierdzily ze bialka oparte na kazeinie to bardzo zly pomysl. Zwlaszcza w posilkach okolotreinngowych. jednak po krotkiej rozmowie doszlismy do wniosku ze miks wpc oraz kazeiny da duzo lepszy efekt niz kazeina solo czy wpc solo Z badan wynikalo ze kazeina to bdb antykatabolik a wpc bardzo szybko przeniknie domiesni mozna jakies odniesienie sie do tej teori ? Czy wg Was ma to sens? ludzie nadal zyja stereotypem odzywka + carbo po treningu.. osobiscie jestem chyba najwiekszym na SFD 9moze w PL nieskromnie mowiac ) fanem kazeiny jednak przed treningiem wybieralbym WPC/WPI/BCAA carbo rowniez ma miejsce w suplemenacji okolotrengowej wiekszosci cwiczaych 3 gdzies znalazlem art o tłuszczach okolotreinngowo. jeszcze do niedawnabyli wszyscy arceni za tluszcze okolotreningowo a teraz.. oczywiscie tym razem pytanie w odniesieniu do ludzi ktorzy chc troche cwicza i wiedza jak manipulowac b/t/w nie wiem co masz na mysli - ale faktycznie NIEWIELKA ilosc tluszczu po treningu dawala lepsza odpowiedz niz ich zupelny brak w badaniu 4 w wielu artach da sie wyczytac ze bcaa jest bdb produktem czy istnieje jakis artykuł lub badania ktore porownuja zastsowanie 1g bcaa nkg m.c z zastosowaniem porcji wpc ? tzn - np 10gr bcaa przez 4-6tyg (okolotreningowo) a druga osoba stosuje wpc ja kiedys zrobilem podobny eksperyment i nie wyczulem roznicy w nastepnym numerze bedzie moja odpowiedz w kwestii BCAA VS odzywki bialkowe - polecam lekture - po 01.11

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1017 Data: 10/17/2010 1:04:45 PM Liczba szacunów: 0
  • wiadomo ze wszystko zalezy od finansoow... podstawa powinno byc carbo i zapewnienie energii /mct...posilek przedtreningowy zawierajacy np..sporo oliwy/ zestaw witamin i mineraloow... cynk/magnez..niekoniecznie w formie zma...i niekoniecznie w tak doozych dawkach.../moze byc zwykly filomag b6 i zincas forte/ jakis antyoksydant vitamina c/e..beta karoten..ala..q10 /wszystko zalezy od finansoow..wyboor jest spory i rozrzoot cenowy tez/ kreatyna -> sooplementacja ciagla.../aczkolwiek trzeba sie liczyc z chwilowym wzrostem masy -> nawodnienie/..bez ladowania...3g/d wpc...tez moze sie przydac... 'poboodzacze' -> kofeina/zen-szen/jablczan cytrooliny taooryna..jesli jooz to napewno nie przed treningiem... jednak jak moowie podstawa to zapewnienie enegrii -> dieta /+ carbo/glookoza...ewentooalnie mct/ + dowolny zestaw witamin i mineraloow...kreatyna wskazana..a reszta zalezy tylko od boodzetu...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12444 Data: 11/28/2004 2:09:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Opierajac sie na wlasnym doswiadczeniu i osob, ktore konsultowalem: 2-3 godzinki przed treningiem l-karnityna 1-1,5g przed treningiem olej MCT + bcaa + 2 g kreatyny (tylko czy olej MCT nie zaburzy wchlaniania kretki?), carbo, tauryna po treningach koenzym q 10 izotonik w czasie wysilku zma przed snem zenszen, witaminy i mineraly, wieksza dawka witaminy C oraz b-complex jeszcze artykul Darka Szukaly: http://www.apz.pl/przewodnik.php?g=4&p=wodn Pozdrawiam GÓRAL

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12444 Data: 11/29/2004 2:51:33 AM Liczba szacunów: 0
  • dorosłym polecałbym: - multiwitamina - witamina C (dawki ok. 1 grama dziennie, Cetebe, lub 4-5 razy 200 mg) - witamina E - B comositum - izotoniki (oczywista sprawa) - Aspargin (+ wit. B6). taką suplementację proponuję w okresie przygotowawczym. w dzieci (bo to jeszcze dzieci) tylko preparat wit.-min. Zmieniony przez - jakryc w dniu 2004-11-29 12:29:58

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12444 Data: 11/29/2004 10:43:09 AM Liczba szacunów: 3
  • - mielone mieso paczkowane moze byc - byle nie było to mieso garmażeryjne. Zernikj na skład. Ma być mieso 100%, a nie 70%... ryz i ziemniaki są równoważne, nie musisz zamieniać, choć biorac pod uwage to że nie jesz wrazyw ziemniaki mogą byc cennym źrodłem poatsu i wit C - prawda jest taka, ze na noc warto jeść węgle. Generalnei zwiększ ilosć tłuszczu ogółem ponad to co masz, ale postaraj sieby pewne jego czesc t obyły tłuszcvze zemulogowane (żółtka, masło - mnajlepiej kerrygold jak możesz sobie pozowlić, bo od krów z chowu pastkwiskowego) - udziął tłuszczu 25 - 35% jest GIT. Tłuszcz nie spowlania metabolizmu przecież przez samo wsoje istnienie w diecie

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1216 Data: 5/8/2013 11:47:34 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW z manipulacją ciężaru

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A: Nogi-Przysiady ze sztangą 3x12-10-20 Plecy-Podciąganie się na drążku szerokim uchwytem 3 serie max Klata-Wyciskanie hantli na skosie w górę 3x12-10-8 Barki-Wyciskanie hantli 3x16-30-8 Biceps-Uginanie ramion na modlitewniku 3x16-14-12daj stojąc Triceps-Unoszenie hantla w górę zza głowy 3x10-8-6 Łydki-Stawanie na palcach na jednej nodze ze sztangielką 3x20-30 Przedramiona- uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 3 serie max B: Nogi- Uginanie nóg w leżeniu 3x20-10-40 Nie daj ćwiczenie złożone Plecy-Martwy ciąg na prostych nogach 3x12-10-20 Klata-Wyciskanie sztangi płasko 3x12-10-8 Barki-Unoszenie hantli bokiem 3x20-16-8Daj ćwiczenie angażujące więcej aktonów niż tylko bok Biceps-Uginanie ramion ze sztangą 3x16-25-8 Triceps- Francuskie wyciskanie sztangi 2x10-8-6 Łydki- Stawanie na palcach na jednej nodze ze sztangielką 3x20-30 Daj kaptury przy tym stażu 2 zestawy wystarczą więc C wywal

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 951 Data: 5/9/2013 3:26:30 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW z manipulacją ciężaru

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam Ćwiczę około 2 miechy i postanowiłem coś zmienić w moim treningu a mianowicie zaskoczyć trochę mięśnie i tak wdarł mi się pomysł z manipulacją ciężaru. Dodam że w tym przedsięwzięciu bardzo pomocniczy był artykuł DreamEvila o ilości powtórzeń w danej partii. Zamieszczam plan i czekam na opinie i sugestie%-) A: Nogi-Przysiady ze sztangą 3x12-10-20 12-20-10 Plecy-Podciąganie się na drążku szerokim uchwytem 3 serie max Klata-Wyciskanie hantli na skosie w górę 3x12-10-8 Barki-Wyciskanie hantli 3x16-30-8 16-20/24-12, za duże przeskoki dałeś Biceps-Uginanie ramion na modlitewniku 3x16-14-12 Triceps-Unoszenie hantla w górę zza głowy 3x10-8-6 Łydki-Stawanie na palcach na jednej nodze ze sztangielką 3x20-30 Przedramiona- uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 3 serie max też 20-30 B: Nogi- Uginanie nóg w leżeniu 3x20-10-40 Plecy-Martwy ciąg na prostych nogach 3x12-10-20 12-20-10 Klata-Wyciskanie sztangi płasko 3x12-10-8 Barki-Unoszenie hantli bokiem 3x20-16-8 16-20-12 Biceps-Uginanie ramion ze sztangą 3x16-25-8 16-20-12 Triceps- Francuskie wyciskanie sztangi 2x10-8-6 Łydki- Stawanie na palcach na jednej nodze ze sztangielką 3x20-30 Przedramiona- uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3 serie max jw 20-30 C: Nogi-Uginanie nóg na maszynie leżąc na brzuchu 3x20-10-40 wykroki 3 serie po 12 wykroków na nogę Plecy-Wiosłowanie sztangą w opadzie podchwytem 3x12-10-20 12-20-10 Klata- rozpiętki 3x12-10-8 Barki-Unoszenie hantli w opadzie tułowia 3x20-16-8 20-16-12 Biceps-Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją 3x16-14-12 Triceps-pompki tyłem 3x14 zarzuć obciążenia, np. 10x20kg, 8x30kg i taka seria z stopniowym zdejmowaniem ciężaru 6x30kg+6x20kg... aż padniesz Łydki- Stawanie na palcach na jednej nodze ze sztangielką 3x20-30 Kaptury- szrugsy ze sztangą 3x16-14-12 3x16 poprawiłem powtórzenia ;-D Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2013-05-10 21:33:00

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 951 Data: 5/10/2013 9:31:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 60kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rozklad ok. Moze byc troche malo kcal. Jezeli znasz swoj organizm i wiesz, ze przy takiej ilosci bedziesz mial efekty to zostaw w innym przypadku zwieksz tluszcze do 80g a weglowodany do 6g/kg m.c. i wprowadz zmiany do rozpiski.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2593 Data: 4/1/2012 1:14:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka dieta? Siłka czy aeroby?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Chłopie ja ci mówie te wszytskie diety sa ciula warte bo sama dieta to nie wszystko, jak bedziesz ćwiczył to efekty same przyjda nawet jesli bedziesz pożerał duże ilości pączków to i tak cm w pasie ci zjadą, wystarczy dobry trening katorga na pakerni to jest to, radze ci sie wziąść za siebie i jeszcze w wakacje niebedziesz wstydził sie wyskoczyc bez koszulki na plaży, wystarczy że przed kazdym treningiem brzuch zwiążesz pieluchą tetrowa zamoczoną wcześniej w naparze z siemielnianego, enzymy które pod czas parzenia wydobywają sie z nasionek podczas treningu będa wsiąkac w skóre i walczyć ze zbędna tkanką tłuszczową , pamietaj zeby pielucha była owinieta wokól pasa i równomiernie topiła oponke,do tego tak: zawsze rano na czczo 4 serie wznosów kolan do klatki piersiowej tak po 12 razy w seri; 3 serie nożyc po 30 ruchów oraz 4 serie lekkich wspiec brzucha w momencie maksymalnego wspięcia brzucha przytrzymac ten stan na 6,9 sekund i tak po 26 razy, życze powodzenia , na mnie i moich znajomych działa to rewelacyjnie , ale na każdego co innego, może ci się wyda c głupie jak niespróbujesz to niebedziesz wiedział, ja nie żałuje, i jesli komus sie niepodoba to co napisałem to juz jego sparaw ja tylko doradzam a nie karze, pozdro pakerzy Zmieniony przez - BUBApener w dniu 2009-08-02 14:07:53

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2108 Data: 8/2/2009 2:00:48 PM Liczba szacunów: 0