SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • kabul wpadne 24.10.2008 Koorwa:/ WL 3x2-3p x 80kg SQ 4x3-4p x 110kg Poręcze na trica 5p x ja 4p x +10kg 2x2-3p x +15kg Wyciag 20p x 1 sztabka 10p x 2 sztabki 5p x 3 sztabki 15p x 1 sztabka 1.Uginanie sztanga + 2.uginanie na wyciagu 1. 4x6-8p x 35-37kg 2. 4x12-15p x 1 sztabka (nie prostowalem do konca łap w celu uzyskania maksymalnej pompy) Łydek juz mi sie nie chciaO 1. Nie wiem co jest:/ jak wywale 90kg to bedzie cud. Krotko mowiac w klacie progesu NI MA 2. Za to tutaj jest progres 4p poszło w 3s i poszło by 5p ale juz nie szalałem 3. No poszło ładnie 130kg na poreczach juz czuc hehe 4. Po 1s piekło troche.Pompa gut 5. Łooo k***a prawie łapy rozsadzilo Ostatnio w brzuchu ciagle mi cos wierci:/ tak jakby sie cos gotowało bo takie bulgotanie odczuwam :/ pewnie alien czy ki c**j WL 80kg x 3p http://pl.youtube.com/watch?v=osqyXgxd1Z4 SQ 110kg x 3p http://pl.youtube.com/watch?v=9cjse609v_I Jeszcze jedno. Bede mial cały plan pod 3boj od a nie tylko pod WL co niedawno pisałem Bedzie ciekawie Zmieniony przez - Helssing w dniu 2008-10-24 17:31:58 Zmieniony przez - Helssing w dniu 2008-10-24 17:47:13

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2008 4:41:53 PM Liczba szacunów: 0
  • kazdy mnie zjechał Polaco powiem tak: ok.80-85% maks. w MC wciagałem przy dwóch kumplach ktorzy cwicza pare lat i maja grubo ponad 220 w ciagu i mnie ocenili na bdb takze mysle ze filmik zbedny Jesli chodzi o powt. 90% maks i w gore to chyba sam potwierdzisz ze nie c**ja ni idzie dokladnie utrzymac pleców Zmieniony przez - Helssing w dniu 2008-10-25 20:34:08

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2008 8:32:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiola mam nadziej Wuchta dzięki za wiare Hades przekaz zrozumiałem Jovovich miejmy nadzieje Rion nie opyerdalam sie C***J BĄBKI STRZELIŁ.... Mam 38,5 temperatury, chaftowałem a tak to nic mi nie jest. Znajac zycie albo mi sila zostanie albo całkiem spadnie :/

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2008 6:22:16 PM Liczba szacunów: 0
  • cieplutka herbatka kocyk i wracaj do formy, nie ma c przyspieszac kuracji zreszta zabardzo to sie nie da :/ ale widze po sobie ostatnio mialem zastyg mieśni uda i 5 dni out of trening :/ w pierwszy i drugi dzien smarowalem ice zelem i ben gayem ale slabo pomagalo potem zostawilem i na jutro nóżka już będzie grała :D

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/1/2008 7:57:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Jednak zmiana planów i jadymy od jutra z tym koxem PLAN macie na 44 str. jak cos Cele ktore chce wycisnac z planu WL: złamac to yebane 90kg i jazda jak najwiecej MC: hmmm mysle ze 170 realne jest a nawet mam chec na 180kg SQ: 140kg przydałoby sie siasc Suplementacja 1-12 enan 1,5g ew 1-8 npp 600mg ew 1-6 metan(zastrzyk) 50mg ed 2-9 insa 60 iu 2on-1off 3-10 PGF-2a 6 razy dziennie 9-18 boldek 1g ew 13-24 susta 250mg ed 16-23 insa 60 iu 16-43 hgh 1,5 iu 2on-1off 17-24 PGF-2a 19-26 antek(100-150-200-250-250-250-200-150) 22-25 IGF-1 80mcg ed 25-36 deka 1g ew 25-36 cypio 2g ew 28-35 insa 60 iu 30-33 IGF-1 31-37 tren 700 mg ew 31-42 clen 34-43 primka 1g ew 35-42 t3 37-44 propek 2,4g ew 38-43 vinko 50mg ed 38-41 IGF-1 A tak naprawde pojdzie kreatyna Vitalmaxa(proszek) lub Universala(proszek). Vitala kusi cena ale jakosciowo jestem za Universalem Vital ma pudło 500g za 50zl jesli sie nie myle Universala musialbym kupi 400g za 64zł Jesli w Lbn nie maja vitala to biore universala...proste Do tego witaminka C z universala lub tez vitala Jeszcze nad kreta Hi teca mysle Czemu bede bral suple juz mowie: Poniewaz chce stagnacje ruszyc na klacie to po primo Po drugie to rzecz taka, ze plan ma 10 tyg wiec zeby nie bylo za ciezko kreta pomorze w regeneracji oraz mam nadzieje ze to co zaplanowalem uda mi sie. Cykl planuje na 7-9 tyg W przerwie swiatecznej kiedy to bede mial przerwe bede brał oczywiscie zeby "podtrzymac" forme. Zyczcie powodzenia i jazda jutro od CIĄGÓW Prosze o dopisanie do tematu : START str. 46 Zmieniony przez - Helssing w dniu 2008-11-05 18:57:23

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2008 6:39:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Scitec nutrition - Hot blood

    Post
    Scitec nutrition

    Dzisiaj pierwszy raz miałem okazje wypróbować Hot Blooda. Pompa: K*rewska, po prostu wybuchasz, trzyma się jeszcze 1h po treningu Koncentracja: W miarę dobra Siła: Czułem lekki wzrost Efekty uboczne: Serce zaczyna nieźle nap*******ć, po treningu czułem się jak szambo, szedłem na krótkie zakupy, i czułem się jak na jakimś narkotyku. Teraz 2,5h trochę lepiej, ale dalej czuję się nie dobrze, jest mi słabo i ciężko się skoncentrować. Ogólnie, fajnie spróbować, pewnie na każdego działa inaczej, ale chyba na razie zostawię te boostery... Mam nadzieję, że pomogłem! Pozdro

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2012 4:04:04 PM Liczba szacunów: 1
  • krosty po goleniu - zapobieganie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mam skóre suchą, bardzo wrażliwą, skłonną do alergii podrażnień. Często przy goleniu się ocieram a nie zacinam, lub zostaje mi zaczerwieniona skóra. Gole sie pod włos bo a) mam twardy zarost b) nie chce mi sie golić 2 razy dziennie c) i tak jak sie ogole pod włos to zostają mi cienie po zaroście a jak sie ogole z włosem to wygląda jakbym sie nie ogolił Balsamy, których ja używałem (uszereguje w od tych które najbardziej lubie): Gillette After Shaving Sensitive BALM (NIE MYLIĆ Z GEL) Gillette After Shaving Sensitive GEL Nivea For Man Mild Nivea For Man Sensitive Adidas Dry Skin (z reklamy z Zidanem)- P O R A Ż K A (i 30PLN Z HAKIEM ZA TAKIE g****!!!) Acha, co do golenia dla panów (bo o goleniu nóg to ja bladego pojęcia nie mam) to dodam, że wbrew pozorom warto zainwestować w coś przygotowującego do golenia w stylu żelu do mycia mordki. Użtywałem takiego czegoś z Nivea For Man (coś kolo 20PLN placiłem) i był całkiem całkiem, ale dużo lepszy był Clerasil (jak to sie kur.wa pisze?) za 16PLN i to był peeling, tylko ostrzegam przed zbyt mocnym tarciem... Mordka to nie siłownia A co do maszynek to ogólnie Gillette bije wszystkie na starcie. Jeśli ktoś goli sie MAchem 3 Turbo, to ja polecam nożyki do zwykłego Macha 3, są tańsze, lepsze, i na dłużej starczają... Dobra, a wręcz brzydko mówiąc Z A J E B I S T A jest Mach 3 Power, ale wkłady są drogie, ale moim zdaniem warto. Co do żeli/pianek to też Gillette (Gillette Serries Sensitive / Gillette Mach 3 Turbo GEL) moim zdaniem. Wilkinson (PIANKA) jest średni (przynajmniej dla nie) a Nivea (ŻEL/PIANKA; i MILD i SENSITIVE) pozostawie bez komentarza... A maszynką elektryczną raz sie ogoliłem (chciałem zobaczyć jak to jest bo mój ojciec używa i sobie chwali) i powiem jedno... Nigdy nie miałem po goleniu tak czerwonej mordy!!!!! A no i stare zasady... Golić sie najlepiej w wannie (jak ktoś ma duże lustro nad wanną jak ma to nawet fajnie, bo para bije jeszcze z wanny, zarost jest mięki, skóra zrelaksowana itp itd etc). Golić sie wolnymi ruchami, LEKKO dociskając maszynke bo sobie można skóre oderżnąć, potem delikatnie osuszyć twarz ręcznikiem i wetrzeć coś. JAk ktoś ma suchą skóre jak ja to może na noc smarować czymś (lepiej posmarować 2 razy lekko niż raz przez snem przywalić skorupe i wytrzeć wszystko w poduszke!!!!!) Pozdro

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2006 12:48:42 AM Liczba szacunów: 1
  • RUTINOVIT C - NOWOŚĆ !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    To chyba najlepszy skład z tych wszystkich preparatów, zestawiających rutynę z witaminą C.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4995 Data: 12/2/2009 12:37:43 PM Liczba szacunów: 0
  • RUTINOVIT C - NOWOŚĆ !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    RUTINOVIT C na pewno wypróbuje :) tylko czekać aż pojawi się w sprzedaży :)

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4995 Data: 12/3/2009 12:47:22 PM Liczba szacunów: 0
  • RUTINOVIT C - NOWOŚĆ !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    mozesz łączyć wieksza ilosc vit C wyjdzie Ci tylko na zdrowie

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4995 Data: 12/3/2009 10:34:53 PM Liczba szacunów: 0
  • RUTINOVIT C - NOWOŚĆ !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Pure Way - 500 i 1000 - też zawierają flawonoidy. Do 500 są dodane dodatkowo, w 1000 są związane z tą formą witaminy C. Wydaje mi się, że ten produkt był bardzo potrzebny a powstał głównie z tego powodu, że przeciętny Kowalski nie kojarzy rutyny z flawonoidami. Tu mamy tak wprost - kawa na ławę.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4995 Data: 12/4/2009 7:38:59 AM Liczba szacunów: 0
  • RUTINOVIT C - NOWOŚĆ !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a nic nie zastapi 6-8g witaminy c Kazio poczytaj w innym watku kolega polecach chyba do 200g dziennie coz wiec znaczy owe 8 gram

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4995 Data: 12/4/2009 9:59:31 AM Liczba szacunów: 0
  • RUTINOVIT C - NOWOŚĆ !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    No ja już w 99 roku łykałem 1000mg C z prywatnego importu z USA, kiedy to w Pl to max 100 można było kupić. No ale nie chcę się ładować czystą syntetyczną Ctką PureWay znacznie lepiej do mnie przemawia! No a tu propozycja uniwersalna z rutyną.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4995 Data: 12/4/2009 6:05:29 PM Liczba szacunów: 0
  • RUTINOVIT C - NOWOŚĆ !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    reklamy w prasie i czasem w TV i radio sprawiaja ze faktycznie to trafianie odbywa sie na wieksza skale stad i potrzeba suplementow uniwersalnych ale podrasowionych jak i w tym przypadku np PureWay C

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4995 Data: 12/7/2009 6:50:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Mumin - Redukcja 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    No to dziś wyszło więcej kcal, aż nie wiem czy nie za dużo.. bo posiłki to już wciskałem na chama, jednego nawet nie dokończyłem do końca. @-) Piątek(5 dzień): 1.3 jaja, garść orzechów wł, kromka razowego, 1tab tranu, vita miner, witaminy C 08:00 2.pierś 250g, 40g ryż brązowy, 150g kapusta kiszona 11:00 3.makrela wędzona 150g, grahamka, jabłko 13:30 4.pierś 250g, 40g ryż brązowy, 150g kapusta kiszona 16:20 TRENING*** 5.pierś 230g, 50g ryż brązowy 19:20 6.będzie 100g twarog półtłusty 22:00/22:30 http://img833.imageshack.us/img833/7650/kcalpiatek.jpg Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-22 21:51:09

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2653 Data: 2/22/2013 7:01:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Mumin - Redukcja 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota(6 dzień): 1.jajecznica z 3 jajek, 15g papryki, 1tab tran, vita miner, witamina c, garść orzechów wł. 08:20 2.piers 200g, ryż brązowy 50g, 100g kapusta kiszona 12:00 3.pierś 200g, 2 kromki razowego z ziarniami, 100g papryka, 6 rzodkiewek, 2 śliwki 16:00 4.pistacje 80g, pomarańcz, jedno piwo.. jak wiadomo dziś walka była%-) 19:00 5.twaróg 100g, duża łyżka jogurtu naturalnego 00:30 http://img59.imageshack.us/img59/5813/kcalsob.jpg Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-24 10:41:20

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2653 Data: 2/24/2013 12:21:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Mumin - Redukcja 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    Niedziela(7 dzień): 1.jajecznica(3jaja,pomidor)- smażone na oliwie z oliwy, kromka razowego z nasionami, garść orzechów wł, 1tab tran, witamina c, vita-miner 10:00 2.pierś 250g, sałatka(ogórek, pomidor, ser feta, sałata lodowa,jogurt naturalny) 14:00 3.karkówka 200g, ryż biały Basmati 50g, sałatka(ogórek, pomidor, ser feta, sałata lodowa, jogurt naturalny) 18:20 4.standardowo będzie 100g twarogu półtłustego 22:00 Kcal na dziś też za wiele tego nie wyszło.. a czuję, że zaraz pękne od jedzenia.. @@-) http://img832.imageshack.us/img832/2735/kcalndz.jpg Niedziela, więc był czas na popis w kuchni %-) oto efekty :-) Z serii "Winiary Pomysł na.." Soczystą pierś z czosnkiem i ziołami "Papirus" super sprawa.. http://img443.imageshack.us/img443/9731/obraz133f.jpg No i karkóweczka :-D http://img694.imageshack.us/img694/7602/obraz015cu.jpg Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-24 20:46:10

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2653 Data: 2/24/2013 6:38:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Mumin - Redukcja 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek(8 dzień): Minął już tydzień a więc podsumowanie: Waga 70kg > 68kg (-2kg) Pas 85cm > 84cm (-1cm) Biceps 36cm > 35,5cm (-0,5cm) Klatka 101cm, nie wiem jak ja ją wcześniej mierzyłem.. %-) Reszta bez zmian. 1.3jaja, garść orzechów wł, 1tab tran, witamina c, vita miner 08:30 2.makrela 200g, 2 grahamki po 60g, sałatka(sałata lodowa, marchew, ogórek, rzodkiewka, jogurt naturalny) 12:00 3.pierś 150g, ryż basmati 50g, jabłko, sałatka j/w 16:00 TRENING*** od 17:00 do 18:10 + bieganie 7min 4.pierś 250g, ryż basmati 50g, sałatka j/w 19:00 5.będzie 100g twarogu półtłustego + trochę jogurtu naturalnego 22:00 SEN 24:00 http://img824.imageshack.us/img824/1605/kcalpon.jpg Moje pyszne sałatki, oczywiście własnoręcznie robione ze świeżych warzyw 8-) http://img822.imageshack.us/img822/9181/dsc0000172q.jpg Znalazłem też fotki na telefonie przy wadze 74kg.. i pstryknąłem coś dzisiaj bo obiecywałem na weekend a zdjęć jak nie było tak nie ma;-) 74kg: http://img715.imageshack.us/img715/8981/exxct.jpg http://img28.imageshack.us/img28/2056/exxxxxxxxxxx.jpg 68kg: Na zdjęciach jakoś ten brzuch wygląda na płaski ale uwierzcie, że jest jeszcze fatu i troche wystaje.. a to wszysytko od zamiłownia do lays'ów, pizzy i kebabów %-) http://img823.imageshack.us/img823/8885/obraz008uj.jpg http://img35.imageshack.us/img35/6450/obraz010ry.jpg http://img194.imageshack.us/img194/4503/obraz019eg.jpg Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-25 20:20:32

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2653 Data: 2/25/2013 7:57:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Mumin - Redukcja 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek(9 dzień): 1.3jaja gotowane, kromka razowego, garść orzechów wł, 1tab tran, witamina c, vita miner 08:30 2.250g pierś, ryż basmati 50g ,sałatka (sałata lodowa, ogórek, pomidor, rzodkiewka, marchew, ser feta, jogurt nat.) 12:00 3.filety z makreli 170g, grahamka 60g, banan 16:00 TRENING*** od 17 do 18:00 + bieganie 7min bezpośrednio po treningu banan 4.250g pierś, ryż basmati 50g, jabłko 19:00 5.byłem na meczu dziś.. ok 100g orzechów laskowych 21:00 6.twaróg półtłusty 100g + jogurt naturalny 23:00 SEN 24:00 http://img600.imageshack.us/img600/2203/kcal.jpg Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-27 10:02:57

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2653 Data: 2/26/2013 7:12:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Mumin - Redukcja 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa(10 dzień): 1.jajecznica(3jaja)-smażone na oliwie z oliwek, garść orzechów wł, 1tab tran, witamina c, vira miner 08:30 2.pierś 250g, ryż basmati 50g, kapusta kiszona 200g, jabłko, sok pomarańczowy tarczyn 350ml 12:00 3.makrela 200g, grahamka 70g 16:00 DZIEN WOLNY OD TRENINGU*** 4.pierś 260g, dwie kromki razowego z ziarnami, papryka 30g, 3 ogórki kiszone, jabłko 19:00 5.standardowo twaróg półtłusty 125g + jogurt naturalny (2łyżki stolowe) 22:00 SEN 24:00 http://img827.imageshack.us/img827/5276/kcal.png

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2653 Data: 2/27/2013 9:07:03 PM Liczba szacunów: 0