SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Siemka! Nie wiem czemu, ale jakoś źle spałem w tą noc i wstałem trochę zamulony. W pracy dosyć ciężki dzień- długie kursy, słaba pogoda(nawet spadł deszcz i było dosyć zimno, dopiero później się trochę poprawiło). Na trening pojechałem znów na inną siłownię(znajdującą się parę ładnych km od pracy, jak i mieszkania %-) ), bo nie zdążyłbym zrobić MC przed zajęciami crossfit, a talerze na "klasycznej" części siłowni to porażka i nie da się normalnie robić. Także dzień męczący i trochę rozjechany. Trening A. MC 100kg x4 105kg x4 110kgx4 115kgx4 x4 B. Uginanie siedząc(jakoś dziwne te ćwiczenie, ale coś tam weszło- wolę leżąc) 45kgx12 50kgx12 53kgx12 55kgx12 C. Wiosłowanie w opadzie 60kg x6 65kgx6 x6 x6 D. Podciąganie +6kgx5 +10kg x5 x5 x5 E. Rwanie hantla 1-rącz 22kg x16 24kgx12 x12 (znów dodałem sobie }:-( ) F.Uginanie sztangą +20kgx6 x6 G. Młotki 16kgx8 x8 x8 H. Kółko na brzuch 3x10 Jak widać wszędzie sporo dołożone. W martwym, wiośle i podciąganiu to moje życiówki- w końcu chyba mam dobry tor ruchu. Bicepsa nie chciało mi się już robić, ale też chyba weszły najlepsze wyniki :-D. Ogólnie nie spodziewałem się tak dobrego treningu, patrząc na to jak wyglądał ten dzień. Na dziś tyle, bo dopiero zaczynam jeść, a nie mam pomysłu co mogę później zjeść %-) + trzeba by się trochę pouczyć.

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 17843 Data: 4/27/2018 7:27:00 PM Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Siema! Trochę nie pisałem, ale szczerze mówiąc nie korzystałem przez ostatnie 3 dni z komputera. W poniedziałek wybyłem z Warszawy i wieczorem wróciłem do domu, zostanę tu do końca przyszłego tygodnia, bo w piątek 11-tego maturka :-D Treningi robione systematycznie, a nawet nadto :D W końcu przetestowałem też nowy rower, który to ściągnąłem sobie właśnie tutaj. Fajnie się śmiga :-)) Ostatnio mimo tego, że nie ma mnie w pracy dni mam mocno aktywne( rower tutaj sporo podbija, ale i prace przy ogródku). Treningi Niedziela- dodatkowy trening %-) A. Fronty 85x6 95x4x3x3 105x1 B. MC sumo 105x5 110x3 x4x4 105x6 C1. Dipy 16x6 20x5 x5 C2. Wiosło pendlay'a 55x8x8x8 D1. Hammer klatka 30(na stronę)x11x10 D2. Podciąganie nachwyt szeroko x5x5 E. Power clean 45x5 50x3x3x3 F. Spacer farmera 1-rącz 36x3 serie G. Facepull 25x15 27,5x15 Poniedziałek- push siła A. Clean&Jerk 40kgx5 45kg x4 47,5x4 50x3 B. Przysiad tylni 100x5x5 105x3x4 C. Wyciskanie leżąc 65kg x5 67,5x5 70kgx5 x5 D. Wyciskanie żołnierskie 40kgx6 42,5x6 45kgx5x5 E.Wyciskanie wąsko 52,5kg x10 x10 x10 F. Spacer farmera(waga 1 hantli) 38kg x3 serie Wtorek- pull hipertrofia A. Podciąganie(w tempie 4sek. opuszczania) +5kgx5 x5 x5 x5 B1. Martwy ciąg na prostych nogach 70x12 72x12 74x10 x10 B2. Żurawie/Ugianie na piłce(tutaj na zmianę raz to, raz to :D) x10 x7(na nogę) x10 x7(na nogę) C1. Przyciąganie V do brzucha 55kg x8 60kgx8 x8 65x8 C2. Wiosłowanie hantlami w oparciu o ławkę 18kg x12 20x12 x12 x12 D1. Facepull 30x10 x10 x10 D2. Odwrotne rozpiętki?(rear delt raise) 3kg x10 x10 x10 E1. Uginanie hantli siedząc skos dodatni 9kg x12 10kgx12 x12 E2. Plank z obciążeniem 20kg x12 x12 x10 (oddechy) Teraz spadam robić zadanka do matury, bo już mało czasu. Dlatego mogę pisać raz na kilka dni, chociaż postaram się znajdywać trochę czasu, żeby coś skrobnąć. BYE! ;-D

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 17843 Data: 5/2/2018 6:14:08 PM Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a jak idzie ? jak majówka w pracy czy wolne ? Majówka w domu, tak jak pisałem, zostaję do matury już :-) Dwa ostatnie dni dość aktywnie spędzone, nie miałem czasu się nudzić. Na siłowni ćwiczy się mało przyjemnie, bo jest mnóstwo komarów i przy wykonywaniu jakiegoś ćwiczenia przez dłuższy okres czasu nie idzie wytrzymać %-) Ogólnie jest tutaj wysyp komarów i meszek. Temperatury też są ładne,bo jest po 30 stopni w cieniu, kiedy podobno w Polsce jakieś ochłodzenie }:-( Treningi A. Push press 46kg x6 50kg x5 x6 x6 B. Wykroki ze sztangą 60kgx16 64kgx16 70kgx16 x16 C1. Unoszenie hantli na boki 12kgx8 x8 x8 x8 C2. Unoszenie na boki linką 10kg x6 x6 x6 x6(na rękę) D1. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 21kg x10 x10 22kg x10 x10 D2. Rozpiętki na ławce poziomej 12kgx12 13kgx12 x12 x12 E1. Wyciskanie wąsko 50kg x10 54kgx9 54kgx9 E2. Ściąganie linki na triceps 40kg x10 x10 x10 A. MC 106kg x4 110kgx4 114kgx4 x4 B. Uginanie leżąc 40x12 x12 x12 x12 (ciężko chodzi sprzęt) C. Wiosłowanie w opadzie 60kg x6 64kgx6 68 x6 x6 D. Podciąganie +8kgx5 +10kg x5 +12,5x5 x5 E. Rwanie hantla 1-rącz 23kg x16 25kgx12 23x18 (znów dodałem sobie ) F.Uginanie sztangą +20kgx6 +25x6 G. Młotki 16kgx8 x8 x8 H. Hollow body 3xmax Wszędzie dołożone, bardzo fajnie idzie :-D w podciąganiu troszkę mniejszy progres niż napisane, bo waga mi ostatnio spadła ok. 1 kg- ale i tak jest. Na dziś tyle, lecę ze znajomymi na jakieś piwko, bo dawno się nie widzieliśmy. +Patriotyczna szamka(jak obrócicie ekrany 8-) ) : /SFD/2018/5/4/d5586e30335d4083a48b053f0d1106db.jpg

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 17843 Data: 5/4/2018 7:50:00 PM Liczba szacunów: 1
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Siemano! Wczoraj pisałem maturę, którą od kilku miesięcy byłem pewien, że miałem pisać w piątek czyli dzisiaj }:-( dobrze, że się zorientowałem. Wg odpowiedzi, które są na internecie nie poszło najgorzej :-). Dziś aktywny dzień- trochę pracy na działce, dużo chodzenia i rower. Do Warszawy wracam w przyszłym tyg., bo i tak nie mam jak pracować- rower w serwisie do wtorku/środy :/. A tego nowego nie ma jak zbyt zawieźć. Treningi A. Push press 46kg x6 50kg x6 x6 52x5 B. Wykroki ze sztangą 70kgx16 x16 74x16 x16 C1. Unoszenie hantli na boki 16kgx6 x6 x6 x6 C2. Unoszenie na boki linką 10kg x8 x8 x8 x8(na rękę) D1. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 22kg x10 23x10 27x8 23x10 D2. Rozpiętki na ławce poziomej 12kgx12 15kgx12 x12 x12 E1. Wyciskanie wąsko 50kg x11 54kgx10 54kgx10 E2. Ściąganie linki na triceps 40kg x10 45x8 x8 Tutaj w większości dołożone, w skosie niestety na tej siłowni jest duży przeskok w hantlach z 23 na 27, więc ciężko było tutaj jakoś to wyrobić. Wykroki już ciężko. A. MC 110kg x4 114kgx4 116kgx3 x3 110x4 +100x5 B. Uginanie leżąc 40x12 x12 x12 x12 (ciężko chodzi sprzęt) C. Wiosłowanie w opadzie 60kg x6 64kgx6 70 x6 x6 D. Podciąganie +8kgx5 +10kg x5 +15x5 x5 E. Rwanie hantla 1-rącz 23kg x16 23x18x18 F.Uginanie sztangą +25x6x6 G. Młotki 16kgx8 x8 17x8 H. Hollow body 3xmax W MC jakiś brak sił- po wczorajszych wykrokach straszne zakwasy na pośladach i czwórkach :)) Nie wiem czemu, ale to podciąganie idzie do przodu non-stop. Nigdy tyle się nie podciągałem :-D Reszta również lekki progres. Wieczorem, jak nie zapomnę to wstawię fotko serniczka na zimno, który zrobiłem. Zapowiada się ciekawy :D

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 17843 Data: 5/11/2018 6:18:14 PM Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam! Na weekend piękna pogoda, więc nie było za wiele siedzenia w domu. Dziś już się pogorszyła, ale nie przeszkodziło mi to w zrobieniu sporej aktywności- ok. 9km chodzenia +ponad 20 km rowerem i trochę pracy na działce. W środę wracam zapewne do Warszawy, więc już końcówka wolnego :-( Trening Push siła A. Clean&Jerk 50x3x3x3 52x3 B. Przysiad tylni 100x5 104x5 106x5 110x3 C. Wyciskanie leżąc 70kgx5 x5 x5 x5 D. Wyciskanie żołnierskie 42x6x6 44kgx6 46x5 E.Wyciskanie wąsko 54kg x10 58x8 x8 F. Spacer farmera(waga 1 hantli) 41kg x3 serie Trening bardzo fajny w wyciskaniu 70kg zaliczone, szkoda, że te siady nie w 100% zrobione, ale pokusiłem się na te 110kg. Może gdyby nie wczorajszy trening poszło by }:-( Niedziela- dodatkowy trening %-) A. Fronty 86x6 95x5x5x5 100x1 B. MC sumo 106x6 110x5 114x3 x4 110x5 C1. Dipy 20x6 22x5 x5 C2. Wiosło pendlay'a 60x8x8x8 D1. Skos dodatni 46x10 x10 D2. Ściąganie drążka 50x10 x10 E1. Swing kettlem 25 x19 x19 x19 E2. Facepull 20x15 25x15 x15 F. Spacer farmera 1-rącz 35x3 serie Jakoś mnie natchnęło na ten trening i poszedł bardzo fajnie 8-) Siła bardzo fajnie idzie wszędzie w górę- lepsza regeneracja bez pracy, ale i tak jestem w sumie bardzo aktywny w ciągu dnia :-D Waga delikatnie skoczyła do góry i utrzymuje się już bliżej tych 75 niż dalej jak wcześniej. Foty szamki: /SFD/2018/5/14/722e9d689320469e9458f0d57687b718.jpg /SFD/2018/5/14/36d31fe9ac7643d68828fb6345fd6542.jpg /SFD/2018/5/14/efe1f88eafeb45ff8e6fc0240520f410.jpg Zmieniony przez - Begjee w dniu 2018-05-14 17:45:31

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 17843 Data: 5/14/2018 5:45:01 PM Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Hej! Sorry za brak wypisek, ale miałem jakieś problemy z forum i po napisaniu wszystko mi się usunęło }:-( Weekend spędzony przeważnie na rowerze. Pogoda na szczęście w ostatnich dniach bardzo fajna, czasem nawet trochę za gorąco :-D W pracy, jak w pracy- raz lepiej, raz gorzej, ale zawsze jest sporo jazdy. Ostatnio czułem i widziałem po treningach, że jakoś brakuje mi pary dla tego postanowiłem zrobić tydzień deload'u i ruszyć z jakimś nowym planem. Ostatni taki konkretny deload miałem chyba w październiku tamtego roku %-) Treningi Piątek: A. MC 110kg x4 115kgx4x3x3 110x5 +100x5 B. Uginanie siedząc 53x12 55x12 58x12 60x12 C. Wiosłowanie w opadzie 60kg x6 70 x6 x6 x6 D. Podciąganie +10kg x5 +15x5 +16x5x4 E. Rwanie hantla 1-rącz(na rękę) 20kg x6 24x6 x6 F.Uginanie sztangą +20x7x7 G. Młotki 16kgx8 18x8x8 H. Kółko na brzuch 3x10 Niedziela(chciałem sprawdzić czy rzeczywiście brak mi mocy :D) A. Fronty 90x5 100x2x1 95x3x3 85x5 B. MC sumo 105x6 110x5 115x3 x4 110x4 100x4 C1. Dipy 24x5x5x6 C2. Wiosło pendlay'a 65x6x6x6 D1. Hammer klatka 50x12 55x12 D2. Hammer plecy 40x12x12 E. Zarzut siłowy na klatkę 40x5 45x5x5 50x4 F1. Spacer farmera 1-rącz 37,5x2 serie F2. Facepull 22x16 27x15 Dzisiejszego treningu nie ma sensu rozpisywać, po prostu deload. Muszę w końcu kupić suple, bo już nic prawie nie mam. Resztka kreatyny, troszkę białka i 3 tabsy d3 @@-) Do następnego! https://www.youtube.com/watch?v=2W3u5yXt9Zc

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 17843 Data: 5/21/2018 6:18:05 PM Liczba szacunów: 0
  • http://pl.youtube.com/watch?v=AYRmFvHZH-c&feature=related dobry kawalek o dzivkach

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2008 6:25:30 PM Liczba szacunów: 0
  • pokaz c.i.p.e.

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2008 9:23:08 PM Liczba szacunów: 0
  • pit banik jak nic ale c.i.p.a fajna

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2008 9:33:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja założyłem, lodzianin mówił kiedyś, że ma wtedy i zapamiętałem (nawet soga nie dostałem :C ) %-).

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2013 5:26:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Koksik nie wiem nie ogarniam ale Sashe Grey bym wy.r.u.c.hal ;-)%-) Dexteros nie wiem nie znamy sie a co jak sie okazesz psychopatycznym mordercą8-) albo kolega wzwuta};-) A powaznie to pisz na fejsie to Ci przewine jak to widze

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2013 11:03:35 PM Liczba szacunów: 0
  • :-)czy tu kazda c.ip.ka leci na slinie? %-) Zmieniony przez - szczur_ w dniu 2013-03-01 19:43:47

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2013 7:43:32 PM Liczba szacunów: 0
  • ketonowa miala byc kurva. Sczur kto tu c.i.p.k.a};-) mi tez nic wiecej oprocz testa nie potrzeba. Zawsze mnie dziwilo po co ludzie biora tyle srodkow%-) w sensie ze musza chyba byc bogaci strasznie %-) Umnei niestety bieda - 50 groszy w kieszeni %-0

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2013 7:47:18 PM Liczba szacunów: 0
  • ketonowa miala byc kurva. Sczur kto tu c.i.p.k.a};-) mi tez nic wiecej oprocz testa nie potrzeba. Zawsze mnie dziwilo po co ludzie biora tyle srodkow%-) w sensie ze musza chyba byc bogaci strasznie %-) Umnei niestety bieda - 50 groszy w kieszeni %-0 a w praktyce wychodzi na to ze taki slin to tanioszka, 2-3 dni diety wychodzi tyle opak slinu %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2013 7:50:34 PM Liczba szacunów: 0
  • http://imageshack.us/photo/my-images/33/20120509359.jpg/ vectra c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2013 12:12:17 AM Liczba szacunów: 0
  • pomylily mi sie nazwy, to prince polo orzechowe + 30g c-6 hi teca smak orzechowy dobre polaczenie dla cukrzykow

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2013 8:50:29 AM Liczba szacunów: 0
  • jak wysoki to wrzucaj 3-4 gramy wit c dziennie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2014 7:55:24 AM Liczba szacunów: 0
  • 2 tyg po 4g wit c wystarczy, żeby poczuć różnicę?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2014 11:22:59 AM Liczba szacunów: 0
  • http://adf.ly/poQcG brzuch!!! ;) lustro http://c.wrzuta.pl/wi12773/2e2cfc74000aab4b49792858/ryj

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2014 11:41:32 PM Liczba szacunów: 0
  • lodzian jesteś ? moze ty cos poradzisz ? nie chce kulac z bólu piłe trzeba napie.r.d.al.a.c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2014 2:28:42 PM Liczba szacunów: 0