SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • a wymieszanie witaminy C i witaminy C to ma sens ?? kapsułki ??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 775 Data: 2/5/2010 4:59:43 PM Liczba szacunów: 0
  • w jakie dni cwiczyc?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jeszcze ja moge podać na 4 dni : A:nogi B:barki - C:plecy bic D:klata tric ______________ A:Klatka, bic B:Nogi - C:Barki, kaptury, tric D:Plecy, lydki

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3788 Data: 9/28/2004 1:43:18 PM Liczba szacunów: 0
  • BEST GROUP ?!

    Post
    Piłka Nożna

    A: Bayern , Juventus , C.Brugge , R.Wien B: Arsenal , Ajax , Sparta.P , FC Thun C: FC Barcelona , Panathinaikos , Werder , Udinese D: Man.Utd , Villareal , Lille , Benfica E: AC Milan , PSV , Schalke 04 , Fenerbahe F: Real.M , Lyon , Olympiacos , Rosenborg G: Liverpool , Chelsea , Anderlecht , Betis.S H: Inter.M , FC Porto , Rangers , Art.Bratislava

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2507 Data: 8/25/2005 5:13:09 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy - koniecznosc???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witamina C jest doskonale przyswajalna zarówno z pożywienia jak i z suplementów. Nie ma żadnej różnicy, molekuła jest identyczna. Inne witaminy ani minerały nie są potrzebne do absorpcji witaminy C.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3877 Data: 1/13/2009 12:24:35 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy - koniecznosc???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Można zwiększyć wydajność biologiczną witaminy C biorąc ją np. jednocześnie z flawonoidami cytrusowymi. W takim połączeniu naturalnie występuje w wielu owocach. Równie dobrze można jednak wziąć witaminę C bez nich i też będzie spełniać swoją rolę.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3877 Data: 1/13/2009 12:29:43 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy - koniecznosc???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "mosiekjest" jak w takim razie wytłumaczysz znaczny wzrost stężenia witaminy C we krwi po doustnym podaniu jej w formie suplementu? Oczywiście jest pełno papierów naukowych które to potwierdzają, przykładowo Gohil et al., Vitamin E deficiency and vitamin C supplements: exercise and mitochondrial oxidation, 1986.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3877 Data: 1/13/2009 3:18:31 PM Liczba szacunów: 0
  • A co koleżanka powie na taki układ??? W razie czego można go jeszcze zmodyfikować - ale to pomyśl co ewentualnie Ci nie pasuje. Trening A 1. Przysiad ze sztangą 12/8/8/6/6/12+ 2. OHP 12/10/10/10/12+ 3. Uginanie nóg na maszynie 8+8+8/10+8+6/6+8+10 4. MC rumuński z hantlami 12/10/8/12+ 5. Prostowanie ramion z drążkiem łamanym na wyciągu górnym nachwytem 10/10/10+ Trening B 1. Martwy ciąg sumo 9/7/5/5/5/5/12+ 2. Przysiad bułgarski 10/10+max10/10/10+max10 3. Chodzenie na boki z gumą oporową 10-20/10-20 4. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławeczce ze skosem dodatnim 20-30 stopni 10/10/10+ 5. Facepull leżąc na ławeczce pod wyciągiem górnym 10-12/10-12/12+ Trening C 1. Wyciskanie sztangi leżąc 9/7/5/5/5/7+/9+ 2. Podciąganie na drążku chwyt neutralny max/max/max 3. Wiosło hantlem w podporze 10/10/10/15+ 4. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 10/10/10+ 5. Coś na brzuch

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2018 1:39:02 PM Liczba szacunów: 0
  • to wolę HT od wyciskania sztangielek ( widać mi już mięśnie na klacie, a tyłka nigdy za wiele %-) ) i w treningu C wolałabym mieć jednak pierwsze podciąganie :-)

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2018 1:52:03 PM Liczba szacunów: 0
  • to wolę HT od wyciskania sztangielek ( widać mi już mięśnie na klacie, a tyłka nigdy za wiele %-) ) i w treningu C wolałabym mieć jednak pierwsze podciąganie :-) To tak możesz zmienić

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2018 1:59:07 PM Liczba szacunów: 0
  • ZMA apteka czy producent ? SOG

    Post
    Odżywki i suplementy

    kup sobie Filomag b6 i Zinca Forte i ewentulanie Wit C Ja biore w treningowe 5 tab filomagu 1tab cynku 3 tab 1 tab wit C 800mg w nietreningowe 2-1-1

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3923 Data: 9/25/2006 10:02:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobre ZMA

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja ładuję Zinek + vit C z Vitalmaxa 2 capsy + 2capsy chela mag B6 z Olimpa. Co razem daje mi : 500mg magnezu, witamine B6, 1.8g witaminy C i 30mg cynku

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4583 Data: 1/30/2011 2:31:17 PM Liczba szacunów: 0
  • zamiennik posiłków

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I a)makaron pełnoziarnisty + jogurt naturalny lub light + migdały b)ryż biały lub brązowy czy też komosa ryżowa + owoce + orzechy pistacjowe c)płatki jęczmienne,żytnie( od czasu do czasu )+ zmielone siemie lniane + mleko 1,5% 200g II a)jajka + mleko 1,5% 150g + omega3 b)serek wiejski + mleko 1,5% 150g + omega3 c)ryba + mleko 1,5% 150g + maasło orzechowe(migdałowe, laskowe,włoskie,...)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 796 Data: 5/11/2012 9:44:47 AM Liczba szacunów: 0
  • co dołozyc

    Post
    Odżywki i suplementy

    czy chodzi dokładnie o ten kawałek postu oma?? `OTC Magnesium Asparticum 0,6 tabl. 0,6 g = 0,04 g jonów magnezu 50 tabl. Filofarm 6.40 - - Rp. Zincas forte tabl. 0,15 g (1 tabl. zawiera 0,025 g cynku) 50 tabl. Farmapol 5.85 - - OTC Vitaminum B Compositum draż. 1 draż. zawiera: 0,003 g tiaminy, 0,005 g ryboflawiny, 0,005 g pirydoksyny, 0,04 g nikotynamidu, 0,005 g pantotenianu wapnia 50 draż. Pliva Kraków 3.61 na 50 dni kuracji potrzeba 5 opakowań M.A. 1 opakowanie ZINCAS FORTE 2 opakowania V-B-C` w jakich proporcjach wychodzi jedna porcja z tego wynika ze 5 MA 1 ZINCAS FORTE i 2 V-B-C

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1417 Data: 5/8/2005 5:17:03 PM Liczba szacunów: 0
  • k-1 Final rozpiska

    Post
    Scena MMA i K-1

    Chociażby tutaj http://kakutougi.info/content/view/221/2/ ten system jest stosowany w Final Elimination od dawna. Wiec w skrocie walki odbywaja sie wedlug systemu A:B C:D E:F i G:H.. Najpierw Ray wybrał C potem Choi A, Remy wzial dwojke (z Choiem) potem Schilt D (te pary zawsze sa pierwsze bo jest wiecej czasu na odpoczynek) JLB wzial E potem Karaew G, Musashi H i dla Petera zostrała walka z Jeromem niestety.

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3579 Data: 9/29/2005 12:28:11 AM Liczba szacunów: 0
  • KOMUNIKAT O ZAWODACH I Akademickie Mistrzostwa Śląska w Wyciskaniu Sztangi Leżąc Klasycznym o Puchar Rektora AWF Katowice Katowice, 17 kwietnia 2013 r. I. CELE 1. Popularyzacja wyciskania leżąc w środowisku akademickim. II. ORGANIZATORZY 1. Polski Związek Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego. 2. Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach. 3. Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego. 4. Bartłomiej Garbaciak i Artur Gołaś. 5. Organizacja Środowiskowa AZS Katowice. III. TERMIN I MIEJSCE 1. Termin zawodów: 17 kwietnia 2013 r. 2. Miejsce startu: Nowa Hala AWF Katowice, ul. Mikołowska 72 3. Termin zgłoszeń: 14 kwietnia 2013 r. IV. WARUNKI UCZESTNICTWA 1. W zawodach uczestniczyć mogą reprezentanci uczelni śląskich. 2. Każda uczelnia ma prawo zgłosić do rywalizacji 8 zawodników oraz dwóch rezerwowych. 3. Zawodnicy muszą spełniać następujące warunki: a. posiadać aktualną legitymację członkowską AZS, b. posiadać aktualna legitymację studencką lub pracowniczą uczelni, c. okazać ważne badania lekarskie: Zaświadczenie lekarskie z klauzulą „Zdolny do zawodów wyciskania leżąc” podpisane przez lekarza. Obowiązują wyłącznie oryginalne indywidualne badania lekarskie; nie będą honorowane zbiorowe badania lekarskie, wydane dla dwóch lub więcej osób, a osoby legitymujące się zbiorowymi badaniami nie będą dopuszczone do zawodów. V. SPOSOBY RYWALIZACJI, KLASYFIKACJE ZAWODY ZOSTANĄ PRZEPROWADZONE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI IPF ORAZ PZKFITS. 1. Klasyfikacja indywidualna kobiet zostanie rozegrana w kategoriach wagowych: 57 kg, 72 kg oraz powyżej 72kg na podstawie uzyskanego wyniku w kilogramach. 2. Klasyfikacja indywidualna mężczyzn zostanie rozegrana w kategoriach wagowych: 59, 66, 74, 83, 93, 105, 120 oraz powyżej 120 kg na postawie uzyskanego wyniku w kilogramach. 3. Klasyfikacja Najlepszej Zawodniczki i Najlepszego Zawodnika – open według formuły Wilks`a. 4. Do klasyfikacji drużynowej będzie uwzględnianych 6 najlepszych wyników uzyskanych przez zawodników danej drużyny według następującej punktacji: I miejsce : n+1 pkt, II miejsce: n – 1 pkt, III miejsce: n – 2 pkt, IV miejsce: n – 3 pkt, V miejsce: n – 4 pkt, VI miejsce: n – 5 pkt, gdzie „n” jest równe liczbie zawodników startujących w najliczniejszej kategorii wagowej. Zwycięzcą klasyfikacji drużynowej zostanie zespół, który uzyska największą ilość punktów (suma punktów z dwóch edycji). W przypadku jednakowej ilości punktów dwóch lub więcej zespołów o kolejności decydować będzie większa ilość pierwszych miejsc, następnie drugich itd.; w przypadku jednakowych miejsc pod uwagę będzie brana suma punktów Wilks`a Oficjalny komunikat zawodów zostanie sporządzony po weryfikacji uzyskanych wyników. VI. NAGRODY 1. Trzy pierwsze miejsca w każdej kategorii wagowej nagrodzone medalami oraz dyplomami. 2. Zwycięzcy klasyfikacji Najlepszej Zawodniczki i Najlepszego Zawodnika zostaną nagrodzeni nagrodą Rektora AWF Katowice 3. Pierwsze miejsca w klasyfikacji drużynowej kobiet i mężczyzn zostaną nagrodzone nagrodą rektora AWF Katowice. Pozostałe miejsca zostaną nagrodzone dyplomami. VII. INFORMACJE 1. Wszelkich informacji udzielają: Bartłomiej Garbaciak tel. 600671262 Artur Gołaś tel. 668130099 Grzegorz Leski (sędzia) tel. 504120722 VIII. ZGŁOSZENIA 1. Zgłoszenia należy przesyłać do 14.04.2013 r. na adres e-mail: grzegorzleski@wp.pl 2. Zgłoszenie powinno zawierać a. nazwę uczelni zgłaszającej, b. imię i nazwisko zawodnika, wraz z dokładną data urodzenia, c. kategorię wagową, d. wynik jaki zawodnik uzyskał w ciągu 12-tu miesięcy (może być podany wynik ze sprawdzianu). UWAGA: Zawodnicy, których zgłoszenia nie zostaną nadesłane w terminie na podany adres e-mail, nie będą mogli brać udziału w zawodach. IX. PROGRAM ZAWODÓW 1. Proponowany program zawodów w dniu 17.04.2013 r. (środa): • 14.00 – 15.30 ważenie zawodników • 15.45 oficjalne otwarcie zawodów • 16.00 start według kolejności ustalonej po oficjalnym ważeniu Program zawodów może ulec zmianie w zależności od końcowej liczby zgłoszeń. X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Komisję sędziowską powołuje PZKFiTS w porozumieniu z Organizatorem. 2. Prawo interpretacji niniejszego komunikatu należy do Organizatorów. 3. Kluby i uczestnicy zawodów winni ubezpieczyć się od następstw nieszczęśliwych wypadków. 4. Wszelkie sprawy sporne nie objęte regulaminem rozstrzygać będzie komisja złożona z Sędziego Głównego Zawodów i przedstawiciela Organizatora. Organizatorzy : AWF Katowice Organizacja Środowiskowa AZS Katowice Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego BARTŁOMIEJ GARBACIAK i ARTUR GOŁAŚ Zatwierdził : Wiceprezes PZKFiTS ds. Trójboju Siłowego Prof. nzw. dr hab. MAREK KRUSZEWSKI

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2884 Data: 4/4/2013 11:29:50 PM Liczba szacunów: 0
  • ile jecie witaminy C ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Uważa się, że nadmiar witaminy C nie jest toksyczny, tym bardziej że zbyt duże jej ilości, przekraczające potrzeby organizmu, są wydalane z moczem. Jednak niekiedy bardzo duże dawki mogą np. wywoływać dolegliwości żołądka, nudności, biegunkę, wymioty, wysypkę skórną, a u osób mających problemy z nerkami przyspieszać tworzenie się kamieni, a nawet obniżać odporność u dzieci. Przy tym nieustanne przyjmowanie ogromnych ilości witaminy C może spowodować przyzwyczajenie się organizmu i niższą zdolność jej wchłaniania." resmedica.pl Byłem ciekawy i poszukałem

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2316 Data: 7/2/2007 10:46:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Wegle po treningu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    PONIEDZIAŁEK A Przysiad 5*5 powt ( króluje technika i głeboki siad ) 45 - 60 s przerwy minimum tempo 2/3 0x0 RAMPA B suwnica 4*15-20 powt 30-40 s przerwy 3030 + łydki WTOREK A1 ławka skośna 5*5 powt tempo 30x0 RAMPA A2 wiosłowanie sztangą podchwyt 5*5 powt 2011 RAMPA B1 pompki poręcze 4*8-10 powt 30x0 B2 przyciąganie na wyciągu poziomym 4*8-10 powt 2011 C face pull 3*10-12 powt 2010 uginanie sztangi na ławce rzymskiej 3*6-8 powt francuz leżąc 3*6-8 CZWARTEK A martwy 5*5 powt 30x0 RAMPA B uginania podudzi 4*6-8 powt 2012 PIĄTEK A1 push press 5*5 powt 30x0 RAMPA A2 podciaganie na drążku nachwyt 5*5 powt 2012 B1 "upright row" 4*10-12 powt 30x0 B2 ściąganie do klatki neutralnie 4*10-12 powt 2012 C unoszenia bokiem 3*10-12 powt dosyć dynamicznie i rytmicznie Uginanie młotkowe z hantlami 3*10-12 tate press 3*10-12 Zmieniony przez - pitbull61 w dniu 2010-05-02 12:40:39

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1948 Data: 5/2/2010 12:38:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dział: Indywidualne sporty ogólnorozwojowe. Tam zapytaj. Liczba przeczytanych artykułów u Ciebie : 3. Poszukaj. Takich tematów jest bardzo dużo. Poradziłbym Ci Skip C, i skip C w pozycji pochylonej... a zresztą zajrzyj tu: http://www.sfd.pl/OG%C3%93LNOROZWOJ%C3%93WKA_si%C5%82a%2C_skoczno%C5%9B%C4%87%2C_szybko%C5%9B%C4%87%2C_gibko%C5%9B%C4%87%2C_zwinno%C5%9B%C4%87_-t55379.html Jest Podane Parę ćwiczeń na gibkość.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1987 Data: 1/3/2009 10:28:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Pesymista/red.str.22,28

    Post
    Trening dla początkujących

    Już trochę wyzdrowiałem, szamie sobie jakies 3g wit C dziennie i jest lepiej:P Podsumowanie umieszcze pewnie jakos w sobote, bo narazie nie mam czasu. Będe jechał teraz FBW, trening co drugi dzień. Wstępnie na duże partie 4 serie, mniejsze 3, najmniejsze 2:P Pojade teraz na regresji, powt będą:6-9-12-15, calego planu jeszcze nie mam, a dzisiaj zrobilem taki trening FBW 1. siady z hantlami 6x 48, 6(mialo byc 9)x43, 12x33 i 15x23 2. żuraw 8/7/6 3. wspięcia 10x140 15x120 25x100 4. wl 6x70 9x60 12x50 15x40 5. rack pull 6x120 9x100 12x80 6. wyciskanie hantli siedzac 9x23 12x18 15x15.5 7. wznosy nog 2x10/12 Konkretny trening, choc ciezary w wl i wyciskaniu hantli zanizone. W drugi weekend ferii wyjezdzam, wiec dlugo sobie nie pocwicze regularnie, szkoda:/

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2012 11:28:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Pesymista/red.str.22,28

    Post
    Trening dla początkujących

    C 1.wl skos rampa 12 40/45/47.5/50 2.mds rozpiętki skos góra/płasko/dół 2x10/8/8 3.arnoldki 3x12x10kg 4.unoszenie bokiem 3x12x10kg 5.francuz stojąc z linka wyc. dolnego 3x15x20kg +przedramię całość ok 1h 5 min z rozgrzewka i rozciąganiem, po treningu 15 min aero zamienilem zwykle rozpietki na mds'a, jednak to chyba lepsza opcja, fajnie katuje cala klatke, a pompa masakryczna:-) fajny trening, trochę niższy zakres, postaram się progresować w powtorzeniach.

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/20/2012 8:12:09 PM Liczba szacunów: 0