SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Mój Kumpel&Ja

    Post
    Galeria Zdjęć

    yavor: rozjaśniłem troszkę fotkę. Ja na cykl: mety to nie wygląda to rewelacyjnie...ale luz. ...::ZaPrAsZaM::... http://www.ekipa71.prv.pl Znawca w dziale: "Nasze zdjęcia". Expert w dziale: "Szatnia" & "Trening"!. Nienawiść: to piękne uczucie, która raz daje mi energię (jestem wtedy pewny siebie i silny, odważny itd), a drugi raz odbiera energię, którą mi dała i jeszcze pewną część mnie!. Nienawiść: to uczucie, które tkwi w mym sercu, i nigdy z niego nie odejdzie... nigdy nie powiem: nienawiść - nie czuje tego. Bo bym tylko skłamał!. - S.P.E.C. http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=94887 ---> Zawartość tkanki tłuszczowej - Zapraszam!. "Wiara, nadzieja, miłość..." "Wciąż wierzę w to... Wciąć mam nadzieję, że będzie dobrze... Wciąż napawam się miłością do niej..."

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 5279 Data: 7/5/2003 10:20:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Jeśli chodzi o Dibencozide i CLA?

    Post
    Odżywki i suplementy

    z tego, co pamietam to potas zmniejszal wchlanianie kobalaminy; kiedys podejrzewano tez podobna sytuacje w przypadku doozych dawek wit.c co do przeciwwskazan - czytalam kiedys, ze dodatkowa sooplementacja kobalamina nie jest wskazana przy przy wrodzonym zatroociu organizmu cyjankiem /np. z dymu tytoniowego/; za nic nie pamietam nazwy choroby :/ ; b12 miala potegowac zagrozenie nieodwracalnymi zmianami neurologicznymi czy cos takiego artystyczny leniwy' grasik księżniczka-mafia.suple.hardcor.pl ~goering sooplementacji~ Bądź silnym i niezłomnym, aby umocnić słabość tych, którzy się chwieją.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1159 Data: 11/25/2003 11:15:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzeźba potem masa i siła

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ,,a raczej cel polega na tym że chcę mieć wszystko naraz'' omg n/c. ja sadze ze moglbys osiagnac mase rzezbe sile itd po prostu nie szukaj pomocy na sfd!! poszukaj na allegro tam sa tacy wspaniali ludzie ktorzy za niska cene sprzedaja suple ktore robia na prawde cuda wiec bedziesz mial klopot z glowy. ale w ogole polew z ciebie mam jak*****

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2654 Data: 6/6/2006 8:56:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile max propa? + PROBLEM Z LIBIDO

    Post
    Doping

    kinglabs świeżutka firma, więc nie powinni sobie w c***a lecieć... zrobiłem mały research i ludzie zadowoleni z ich produktów ale kto wie Zmieniony przez - PrzyCinak w dniu 2011-01-31 20:25:15

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2382 Data: 1/31/2011 8:24:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile max propa? + PROBLEM Z LIBIDO

    Post
    Doping

    w zasadzie po tym co napisales to raczej masz dobry towar tylko widocznie za duzo przywaliles a prawdopodobnie jestes mlody - wtedy paradoksalnie moze byc problem z libido i sprzetem po methyltescie boli glowa wieczorami, pocisz sie jakos dziwnie na treningach, sila chwilami niy jest ale czujesz sie jakbys pracowal w kamienioomach i bylo 50°C Do tego aromatyzacje strasznie czuc juz po paru iniekcjach i lapiesz dziwny fat(methyl estradiol) ktorego pozniej ciezko jest sie pozbyc

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2382 Data: 1/31/2011 8:27:23 PM Liczba szacunów: 0
  • 11 roku UEFA

    Post
    Piłka Nożna

    Podsumowanie: Ustawienie; 4-4-2 : 5 głosów 3-4-3 : 1 głos 4-3-3 : 1 głos Bramkarze: - Casillas : 7 głosów Obrońcy : - Ramos : 6 głosów - Lahm : 5 głosów - T.Silva 3 głosy - Alba 2 głosy - Pique 2 głosy - Hummels 2 głosy - Ivanović 2 głosy - Kompany 2 głosy - Pepe 1 głos Pomocnicy : - Xavi 5 głosów - Iniesta 4 głosy - Pirlo 4 głosy - Silva 3 głosy - Alonso 3 głosy - Błaszczykowski 3 głosy - Ozil 3 głosy - Yaya 1 głos - Hazard 1 głos Napastnicy: - Messi 6 głosów - Cristiano 4 głosy - Falcao 3 głosy - Ibra 2 głosy - Aguero 1 głos Tak wygląda wybrana 11: ----------Iker Casillas----------- S.Ramos---Kompany---T.Silva---Lahm --Silva---Xavi---Pirlo---Iniesta-- --------C.Ronaldo---Messi---------

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1775 Data: 1/2/2013 6:02:07 PM Liczba szacunów: 0
  • 11 roku UEFA

    Post
    Piłka Nożna

    Według mnie: Casillas Marcelo Kompany Ramos Lahm Iniesta D.Silva Pirlo C.Ronaldo Falcao Messi

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1775 Data: 1/2/2013 11:02:10 PM Liczba szacunów: 0
  • wąsy - problem z rodzicami

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mi to sam stary kazał się golic żebym nie wyglądał jak idiota z mechem na twarzy no ale taka jest prawda... mnie to aż krew zalewa jak widze takiego łepka z kłakami na twarzy które powinny byś już w c.h.u.j czasu temu zgolone nie przejmuj się nic, miałem kolege który też miał z tym problem, bo ma takiego twardego ojca który o wszystkim lubi za niego decydowac. Ale w końcu powiedział, że w szkole śmieją się z niego, że ojciec mu nie pozwala się goli i stary wymiękł itp i teraz jest dobrze i wszyscy są zadowoleni:)Jeśli uważasz, że uda ci się ich przekonac spokojnie rozmawiając to tak zrób, ale jeśli nie to ogól się i postaw ich przed faktem dokonanym pogadają chwile i przestaną a ty wreszcie staniesz się doroślejszy i pewniejszy siebie, bo dokonałeś czegoś bez ich zgody i widzey:) ze starymi to trzeba krótko bo inaczej to się nigdy nie uwolnisz z pod ich skrzydeł opieki... A co do golenia to kup jednorazówke posmaruj się pianką i później samo dalej pójdzie, tylko pamiętaj żeby to robic ostrożnie pozdro Zmieniony przez - JerzyKiler w dniu 2009-07-04 12:20:26

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 6099 Data: 7/4/2009 12:19:13 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementy - masa, sila.

    Post
    Odżywki i suplementy

    a ile? eh.. jak ja nie cierpie tłumaczenia każdemu. rok temu ważyłem 88kg schudłem na mięśniuach i tluszczu 18kg i waga moja wynosi 70, bo nie stosowałem żadnych diet. W 1 poscie napisałem Ci jak wcześniej jadłem i możesz sobie obliczyć ile tam jest kcal. Na ciele jest sporo fatu, a malo miesni dlatego nie redukuje bo nic ze mnie by nie zostalo.. @Patryk ja w tym dziale napisalem o porade co do suplementow, dalem zdjecie diety by bylo wiadome, ze jakas tam jest... w dziale odzywianie chlopaki mi ja poprawili... wiec nie rozumiem oco Ci chodzi ? :-P Dalej szukam jakiejś propozycji c/d supla, który pomoże mi zwiększyć masę i siłę. w diecie bede podbijał kcal z czasem (jak waga będzie stała w miejscu) - zobaczymy co będzie dalej... Zmieniony przez - coockawsky w dniu 2013-02-28 21:07:23

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 884 Data: 2/28/2013 9:05:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy na Forum ___

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    przy takim bf sugerowałbym jednak ustalićpodaż białka na poziomie około 2g / kg m.c., podaż węglowodanów ograniczyć do około 100 - 150g na dobę i resztę energii dostarczyć z tłuszczu Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-08-04 22:57:52

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1354 Data: 8/4/2013 9:58:19 PM Liczba szacunów: 0
  • trening na rzebe / pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    W zestawie C dałbym MC jako pierwsze ćwiczenie. Do tego dieta na lekkim plusie, dwa razy w tygodniu interwały i powinieneś ten zbędny tłuszczyk gubić. Jeżeli nie będzie widocznych rezultatów, manipuluj podażą węglowodanów i ilościa treningu aerobowego.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 529 Data: 6/6/2010 9:13:12 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOCY przy PLANIE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o ja pier.dole!!! Koniu ty kocie!!! S O G W I E L K I J A K c****** ! ! !

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4453 Data: 12/29/2006 11:59:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Anapolon Turecki czy oryginalny?

    Post
    Doping

    no tak kogo ja sie pytam, tu to chyba tylko umieja rozpoznac metanabol od vit C.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 9514 Data: 12/1/2005 3:37:54 PM Liczba szacunów: 0
  • IX MISTRZOSTWA PODKARPACIA W WYCISKANIU SZTANGI LEŻĄC

    Post
    Informator PODKARPACKI

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 6114 Data: 7/10/2008 7:33:27 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O OPINIE.

    Post
    Doping

    szczerze mowiac przy Twojej wadze i BF(jesli dane w profilu aktualne) to to c spadlo nie jest zadnym wynkiem - wg mnie sama woda poleciala, chyba ze jestes na mocno aromatyzujacych srodkach i robisz redukacje ale to to dziwny pomysl

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2579 Data: 12/20/2009 7:56:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna Trec - skąd słony smak?

    Post
    Odżywki i suplementy

    moze macie i racje mówiąc o czystej kreatynie a ta ma dodatki witaminy C i sodu, sód przypadkiem nie jest słonawy ??? mi sie wydaje ze jest a data wazności to 16 Kwietnia 2006

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4431 Data: 9/17/2004 10:28:58 AM Liczba szacunów: 1
  • Rozpiska treningu dla znawcow:)

    Post
    Inne dyscypliny

    1. rozgrzewka 2. skipy 3x(A,B,C)x30-40m 3. odcinki szybkościowe sub. max 5x40/60m na postawienie ( przerwy 5-7' ) 4. wieloskoki : 5x10-skok L-P 5x5-skok L-L 5x5-skok P-P 5. rozbieganie 5x80m ( rytmowo ) Zamiast gledzic, sprobuj, za 2 miesiac pogadamy, bo teraz nie ma o czym. Teoretyczne dysputy jeszcze nikomu szybkosci nie poprawily. A doswiadczenie to tez wazna sprawa. PON.Barki Nogi ŚR.Plecy Biceps CZW.Nogi PT.Klatka Triceps A po jaka cholere robisz takie plany. Ja proponuje cwiczyc cale cialo na jesnej sesji, ewentualnie wylaczajac na jedna dolne partie ciala (tzw. nogi Ogolne cwiczenia wielostawowe. Z 5, 6 cwiczen. Jestes poczatkujacy, wiec nie przesadzaj z ciezarami, nie kombinuj i nie nastawiaj sie na cuda. Po szczegoly -> www.kulturystyka.pl/atlas +Ten Plan wyżej narazie powiedzmy przez miesiąc.(może proponujecie inny?) np.Sobota -szybkość Niedziela-Siła biegowa Wtorek szybkość Środa-rozbieganie jw. po miesiacu cwiczen sam bedziesz wiedzial co jest nie tak Priorytet:Poprawa szybkości oraz skoczności z równoczesną rozbudową sylwetki(Amerykańscy sprinterzy zapomnij, musialbys zmienic kolor skory , zreszta za duzo chcesz na raz i za mlody na to jestes, a poza tym przekombinowywujesz (trudne slowo) Myśle że tak trenując równocześnie zwiększe wyskok bo będe miał silniejsze nogi albo zminiejszysz bo je przetrenujesz Mógłby ktoś mi to dobrze rozpisać np.Antferny albo Kejt? Nie sadze, zeby sie komus chcialo

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3970 Data: 11/23/2005 1:00:39 PM Liczba szacunów: 0
  • trening 3 dni pod rzad , czy jest to mozliwe?

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrób PUSH A B / PULL C D na cztery części i ćwicz tak Tydz1: ACB Tydz2 :CAD Tydz3: ADB Tydz4: CBD

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3954 Data: 3/30/2016 12:23:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie 7:00 // do śniadania kompleks witaminowy Płatki owsiane na mleku 100g // do płatków orzechy włoskie, pestki dyni, nasiona słonecznika, siemię lniane ... Mleko 3,2% 100g WPC 30g +kakao do smaku 5g // przesunąc w okolice treningowe - cel, suplementacja okołotreningowa Oliwa z oliwek 5g (oliwę mogę jeść do wszystkiego) II śniadanie 10:00 Bułka grahamka 100g Tuńczyk w oleju 100g // nie jada się nawet na masie tuny w oleju właśnie ze względu na zalewę, ów olej to czysty syf dlatego kupujesz tuńczyka w sosie własnym - tuńczyk w wodzie - a oliwę uzupełniasz zdrowymi źródłami tłuszczu, tj. oliwa z oliwek, olej lniany, olej mct, tran, tłuste ryby, orzechy włoskie, siemię lnianie, avocado ... Szynka 100g // jeśli już to z piersi kurczaka, indyka, może byc również polędwica, ale pamiętaj, że wędlin jak najmniej uwzględniamy w diecie - produkt przetworzony i naszpikowany chemią Warzywa III Bułka grahamka 100g Szynka 100g // jak najmniej i jak powyżej Ser biały 100g // ze szczypiorkiem / cebulą / rzodkiewką lepiej smakuje Znowu oliwa  10g // bardzo ładnie Posiłek przed treningiem 14:00 // oliwa z oliwek jak najbardziej, posiłki mają byc zbilansowane Ryż 100g // byle nie biały , ale brązowy, paraboiled, dziki Kurczak (pierś/skrzydło) 150g Warzywa min. 50g // minimum 100g ... im więcej kolorów tym lepiej ... Posiłek po treningu 18:00 // okolice treningowe; i przed i po suplementujesz się carbo + wpc z dodatkiem około 10g fruktozy po treningu - cel, uzupełnienie glikogenu wątrobowego WPC 30g I więcej za bardzo nie wiem co mam wziąć: Glukoza 20g czy Carbo activita 50g // wybierz carbo Posiłek w miedzy czasie // nie w między czasie, ale SOLIDNY, POTRENINGOWY, 40 - 90 minut od regeneracji potreningowej - carbo + wpc + frukta Ryż 100g // jeszcze raz podkreślam, że tu może byc biały jeśli nie przeprowadzsz osłony okołotreningowej Pierś z kurczaka / indyka // wołowina chuda // ryba Owoce // wywalasz z małym " ale " ... dajesz zamiast owoców warzywa. A to małe " ale " jest takie, że owoce zawierają w sobie właśnie fruktozę, cukier prosty, którym uzupełniamy po ciężkim wysiłku fizycznym glikogen wątrobowy . Pamiętaj, że fruktozy nie przekraczasz w dawce większej aniżeli 50g dziennie. W posiłku potreningowym unikasz tłuszczy, ale jeśli była suplementacja okołotreningowa - jak widzisz wiele od niej zależy - możesz dac odrobinę oliwy z oliwek. Jeśli jesteś hardgainerem to nawet lepiej będzie z kilkoma kroplami tłuszczu. Posiłek przed snem // na noc ZMA dla regeneracji Ser biały 200g // zamiennie tuna / makrela Oliwa ok. 10g Antyoksydant po treningu - cel, walka z wolnymi rodnikami, to nie są Twoi sprzymierzeńcy - wit. C, acerola, ginko biloba, ALA, tauryna ... Kwasy tłuszczowe OMEGA - 3 w kapsach albo tran . Wapń, łykaj twardo 2 x 500mg dziennie, rano i wieczorem. O ZMA już pisałem przy kolacji, poczytaj o tym suplementowaniu, uważaj na cynk. Zmieniony przez - sergiusz w dniu 2006-07-12 01:51:05

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2883 Data: 7/12/2006 1:47:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie 7:00 Kompleks witamin Płatki owsiane na mleku + orzechy, nasiona … Mleko 3,2% WPC 30g + kakao do smaku 5g Oliwa z oliwek 5g II Śniadanie 10:00 Bułka grahamka 200g Tuńczyk w oleju własnym/w wodzie Szynka 100g (jak najmniej) Warzywa Ser biały 100g Znowu oliwa 10g Pomiedzy 3 pierwszymi posiłkami owoce. Posiłek przed treningiem 14:00 Ryż 100g // byle nie biały , ale brązowy, paraboiled, dziki Oliwa 5g Kurczak (pierś/skrzydło) 150g Warzywa min. 100g Regeneracja potreningowa 18:00//i przed i po suplementuje się carbo + wpc z dodatkiem około 10g fruktozy (np. jabłko) po treningu - cel, uzupełnienie glikogenu wątrobowego WPC 30g Carbo activita 50g Posiłek potreningowy // 40 - 90 minut od regeneracji potreningowej - carbo + wpc + frukta(owoce) Ryż 100g // jeszcze raz podkreślam, że tu może byc biały jeśli nie przeprowadzsz osłony okołotreningowej Pierś z kurczaka / indyka // wołowina chuda // ryba Warzywa W posiłku potreningowym unikasz tłuszczy, ale jeśli była suplementacja okołotreningowa - jak widzisz wiele od niej zależy - możesz dac odrobinę oliwy z oliwek. Jeśli jesteś hardgainerem to nawet lepiej będzie z kilkoma kroplami tłuszczu. Posiłek przed snem // na noc ZMA dla regeneracji Ser biały 200g // zamiennie tuna / makrela Oliwa ok. 10g Antyoksydant po treningu - cel, walka z wolnymi rodnikami- wit. C i tauryna Kwasy tłuszczowe OMEGA - 3 w kapsach Wapń 2 x 500mg dziennie, rano i wieczorem. I jeszcze mogł byś mi wyjaśnic sergiusz jak to z tym ryżem, jaki i kiedy jesc bo sie troche zakrecilem. I jeszcze niebardzo rozumiem--->> "W posiłku potreningowym unikasz tłuszczy, ale jeśli była suplementacja okołotreningowa - jak widzisz wiele od niej zależy - możesz dac odrobinę oliwy z oliwek. Jeśli jesteś hardgainerem to nawet lepiej będzie z kilkoma kroplami tłuszczu" Nigdy wczesniej niemialem stycznosci z "taka" dieta wiec chce sie wszystkiego dowiedziec. Dzieki za dotychczasowe info. Pozdro.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2883 Data: 7/13/2006 12:43:15 PM Liczba szacunów: 0