SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • gram witaminy C w jakim celu?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10526 Data: 6/7/2011 9:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • pro zdrowotnym pierwsze lepsze znalezione w necie "Tak więc okazało się, że witamina C ma ogromne znaczenie dla organizmu. Przede wszystkim wpływa na wytwarzanie i zachowywanie kolagenu, z którego jest produkowana tkanka łączna." google nie boli

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10526 Data: 6/7/2011 9:14:38 PM Liczba szacunów: 0
  • też sie nad tym zastanawiam bo mi sie coś postało.kolanka bolą.jest rozstęp jest postęp.ale ja tak nie chce jestem na off i czekam na jakieś badania od solarosa bo jointmenty kolageny wit c hooya mi pomagają a szkoda mi wątroby na na wujka mietka Zmieniony przez - Pikaczumba w dniu 2011-06-07 22:06:49

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10526 Data: 6/7/2011 10:05:29 PM Liczba szacunów: 0
  • 6-OXO - moje uwagi.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    na pewno będzie to 2 , czyli standardowe oxo . ale poprawną odpowiedzią będzie jeszcze jedno bo jest jeszcze 6-oxo extreme którego pewnie skład podałeś Roid jakiego formestane używasz , tego z C.E.L ? napisz coś więcej , bo to w płynie chyba jest wcierasz to w sutki Zmieniony przez - VinsSFD w dniu 2009-09-30 21:04:09

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 9355 Data: 9/30/2009 9:01:42 PM Liczba szacunów: 0
  • 6-OXO - moje uwagi.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    izio tak , można spokojnie brać ale też zależy czego oczekujesz od 6-oxo w jakim celu chcesz go stosować i czy jest sens suplementacji u Ciebie no i musisz znać mechanizm jego działania aby się nie rozczarować że ok. xxxzł poszło sie yebać , bo wyobrażałeś sobie coś innego OBELX można dostać w Polsce ale w postaci żelu z aplikatorem firmy C.E.L , wpisz w wyszukiwarkę formestane , 5 link od góry Zmieniony przez - VinsSFD w dniu 2009-09-30 22:00:36

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 9355 Data: 9/30/2009 9:54:06 PM Liczba szacunów: 0
  • 6-OXO - moje uwagi.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    napisał byś mi coś więcej na @ ? jakie dawki przy jakim cyklu i jak sie to bierze , łyka się ten żel bo ja słabo znam angielski i lipa z opisem tego a chcę kupić do cyklu zimowego czy możne porównać to do ari itp albo napisz małe info/spostrzeżenie na forum jak z ZMA i tamoxem z góry dzięki sog już nie wchodzi i czy może wiesz co to jest z CEL-a -suppress c Zmieniony przez - VinsSFD w dniu 2009-09-30 22:35:37

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 9355 Data: 9/30/2009 10:34:10 PM Liczba szacunów: 0
  • 6-OXO - moje uwagi.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Wcierasz to w najbardziej hmm ukrwione (z mala warstwa tkanki tluszczowej) miejsca ciala. Preferuje sie wewn strone ud, wewn stronę ramion (bicków) itp. Bralem to nie na cyklu ale jako część PCT. Tescia podnioslo momentalnie (ja poznaje po poroscie wlosow i libido) ale potem zaczely sie schody bo przesadzilem z dawka . Jak dla mnie dawka producenta jest za duza na moj organizm. Zbilem estro tak ze najpierw padlo libido a potem stawy kolanowe hehehhehe. Czlowiek sie jednak uczy na bledach i potem dawalem juz 2x mniejsza dawke i taperowalem do konca w dol. Experyment udany, produkt bardz dobry (dziala tak jak powinien) a jak go kto uzyje to juz inna sprawa:) Supress C to androstenetriol - metabolit dhea. Wedlug badan najlepszy srodek na zbicie kortyzolu. Zmieniony przez - Roid_rage w dniu 2009-09-30 22:43:14

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 9355 Data: 9/30/2009 10:42:18 PM Liczba szacunów: 0
  • własnie biorę nachwytem i w nocy wpadłem na pomysł żeby naprzemiennie wziąć, rękawice drogie pewnie i głupio tak tylko do m.c 30-50zeta wydawać :/ zobaczę za tydz. podczas treningu.. sprubuję zast. te ćw. na wzmocnienie uchwytu, może przedramię zacznę też ćwiczyć to coś pomoże. Zmieniony przez - bartiall w dniu 2008-04-06 10:25:08

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5982 Data: 4/6/2008 10:23:24 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW masa ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Dla mnie A/B/C to już nie FBW. Zrób sobie A/B. napisz coś to ocenię. zdr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 542 Data: 7/2/2010 2:27:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Kiedy biegac?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skoro juz tutaj tak rozmawiamy. To mam jeszcze jedno pytania: Przed treningiem na 30 minut rano lekki posiłek. A po treningu powiedzmy chleb razowy z szynką z indyka, do tego banan (typowe moje śniadanie). Ile czasu musze odczekac po treningu intensywności: a) bieg 20' do 30' + przebieżki 10x 120m b) 2x 25' w przerwie 3' marszu c) 35' do 50' biegu Zmieniony przez - szemieniov w dniu 2007-06-17 18:09:24

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 8496 Data: 6/17/2007 6:08:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerośniete oczekiwania! POMÓŻCIE!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    panowie wiecie że czołowe polskie kluby mają skład A, B, C, D... a tutaj pewnie i do G mozna liczyć...

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2261 Data: 7/24/2010 1:17:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciężki powrót po przerwie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Musisz odzywianiu się przyjrzeć, moze nie distarczasz minerałów i witamin w odpowiednich ilościch Na odporność np vit c, d, omega 3, czosnek

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 221 Data: 12/21/2019 12:23:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaką dobrać odrzywkę?

    Post
    Odżywki i suplementy

    a) Śniadanie jest ważnym posiłkiem w ciągu dnia, chociażby dlatego aby przerwać nocny katabolizm. Sądzę że po prostu przyzwyczaiłeś swój organizm do tego, iż go nie jesz, niema sensu brać tutaj kolejnych prochów, zacznij je w siebie "wmuszać" (jedzenie) a po kilku dniach, zapewne o podobnej porze będziesz robił się głodny. b) Wybierz to czego Ci potrzeba. c) Jeżeli masz tylko 1 puchę, nie wystarczy Ci ona na cały cykl, dokup mono i wtedy; dt; 5g mono rano, przed tren. porcja massacra-y dnt; 5g mono rano

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1530 Data: 4/29/2009 9:09:41 PM Liczba szacunów: 0
  • spoko - hehe to była swego rodzaju prowokacja w odpowiedzi na słowo pedalstwo które padło w tym topicu (jako że jestem przeciwny wszelakiego rodzaju homofobii) starałem sie właśnie tak zamo zarzucić coś co jest jednym wielkim uogólnieniem krzywdzącym wiele wiele osób ... p.s znam kilku gejów i nigdy nie widziałem u nich na nogach japonek ani innych klapek , a za to buciki adasia jak najbardziej a to że moze i w tym roku ww rodzaj bucików jest modny to już nei moja wina .. ja je noszę od około 22 lat (szczególnie jesli na dworze mamy 33 st C ) dodam że chyba większość surferów chodzi w japonkach ... na wszystkich spasionych wakacyjnych wyspach - japonki albo na boso (np bora bora

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 10064 Data: 7/29/2006 1:42:40 PM Liczba szacunów: 0
  • trening split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    http://workoutbodyattack.blogspot.com/2013/09/trening-dzielony-split.html Mowisz ze cie odstraszył nie watpie wiec jesli tak to jak powinien wygladac dobry plan kalisteniczny ? Co z seriami co z powtorzeniamio jakie cwiczenia wybrac c o w jaki dzien ? Mówisz zebym poszukał cos w podwieszonych fakt jest duzo o tym duzo cenych zeczy mozna sie dowiedziec ale jak dla mnie i mojej kalisteniki Wiem o podziale na dni Wiec sory ze cie poranił no ale mało jes to tym w necie

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1743 Data: 8/27/2015 11:43:16 PM Liczba szacunów: 0
  • nigdy nie przytyje

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skoro jesteś tu od jakiegoś czsu to powinieneś wiedzieć co myślimy o lekarzach w przychodni. Być może masz zaburzenia wątrobowe czy gastryczne. Może masz WZW typu B gdzie między innymi objawem jest właśnie brak apetytu. Również nadmiar witaminy D może powodować brak apetytu. Albo braki witamin A, C lub B1.

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 7972 Data: 8/25/2006 7:20:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Glutamina jesli działa to pro odpornosciowo - wole kupic Wit C. L karnityna - hmm supel dla kobiet - bez urazy. BCAA - jak najbardziej działa bo dziłac musi.

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3616 Data: 8/30/2010 6:41:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny (split)

    Post
    Trening dla początkujących

    Na pierwszy rzut oka, bardzo lajtowy ten plan ćwiczeń. Nie przemęczasz się za bardzo na tej siłowni. Ogólnie na duże partie powinno się mieć tygodniowo około 12-16 serii, małe 9-12 serii. A: - wyciskanie hantli na ławce poziomej 4 serie - wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę 3x10 4 serie - wyciskanie poziome w siadzie na maszynie 3x10 wywal - rozpiętki w siedzie na maszynie 3x10 4 serie - pompki 2 serie - pompki na poręczach 3x10 trzecie - wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3x10 pierwsze ćwiczenie - prostowanie ramion na wyciągu stojąc 2x10 drugie ćwiczenie, 3 serie B: - podciąganie na drążku nachwytem 3x10 4 serie - martwy ciąg 3x10 pierwsze ćwiczenie, 4 serie - ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki w siadzie 3x10 wywal - wiosłowanie sztangą/hantlem 4 serie - uginanie ramion ze sztangą stojąc 3x10 - uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 3x10 ostatnie ćwiczenie - uginanie ramion ze sztangielkami 2x10 3 serie C: - przysiady ze sztangą na barkach 3x10 4 serie - prostowanie nóg w siadzie 3x10 4 serie - uginanie nóg w siadzie 3x10 4 serie - wspięcia na palce 3x10 - wyciskanie sztangi sprzed głowy / maszyna 3x10 4 serie - podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x10 - unoszenie sztangi przodem/unoszenie hantli na boki w opadzie tułowia 3 serie - wybierz w zależności od tego gdzie masz braki - wznosy barków ze sztangielkami 2x10 3 serie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 710 Data: 2/19/2015 11:35:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Ajazego dziennik treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hmm...na priva takie coś dostałem.. Ktoś jeszcze, czy to ja jestem wybrańcem?%-) "Nie randki tylko f. u. c. K. chek mój numer telefonu na linke http://************** "

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 9390 Data: 9/29/2020 7:24:29 PM Liczba szacunów: 1
  • Ajazego dziennik treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening kwarantanna c.d. A1.Wl 94 4s x 6p A2. Drążek 10 serii B1. Wlw 65, 70, 75, 75 x 8 B2. Wiosło h. 47 3s x 8p Fejspul 2 x 20 https://youtu.be/1sNxVP6roTM

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 9390 Data: 11/28/2020 7:25:04 PM Liczba szacunów: 1