SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • grypa? angina? a moze cos innego

    Post
    Zdrowie i Uroda

    1. na biegunkę - gorzka czekolada, węgiel (carbo medicinalis), smecta 2. na osłabienie organizmu - witamina C 5-6 razy po 200 mg, albo jakieś CeTeBe (wolniej się wchłania), może być też rutinoscorbin, rutovit, ascorutical etc. 3 razy po 1-2 tab. weź też 1-2 polopiryny/aspiryny i do łóżka wygrzać się. jeśli katar jest gęsty i zatyka to jakieś krople. jeśli wodnisty to zyrtec, clemastin. 3. na ból glowy doraźnie jakiś paracetamol, aspiryna/polopiryna, ibuprom. jeśli nie zauważysz poprawy idź do lekarza. niemoźliwe, żeby do rodzinnego byly aż tak odległe terminy. przy anginie gardło boli.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2173 Data: 9/20/2004 10:11:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Kompleksy witaminowe - wasi faworyci ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    polecam beyon basic MRM Active Ingredients: (Amount per 3 tablets) Vitamin A (as Beta-Carotene; Palmitate) - 15,000IU Vitamin C (as Ascorbic Acid) - 500mg Vitamin E (as d-Alpha Tocopherol Acetate) - 200IU Vitamin B1 (as Thiamine HCl) - 20mg Vitamin B2 (as Riboflavin) - 30mg Vitamin D (as Cholecalciferol) - 400IU Vitamin K1(as Phylloquinine) - 60mcg Niacin:Niacinamide(1:1) - 30mg Pantothenic Acid (as Calcium d-Pantothenate) - 25mg Vitamin B6 (as Pyridoxine HCl) - 20mg Vitamin B12 (as Cyanocobalamin) - 200mcg Biotin - 75mcg Folic Acid - 400mcg Calcium (as Calcium Carbonate:Citrate 4:1) - 200mg Magnesium (as Oxide:Glycinate 4:1) - 125mg Zinc (as Zinc Citrate) - 10mg Copper (as Copper Citrate) - 2mg Potassium (as Potassium Citrate) - 75mg Molybdenum (as Molybdate) - 100mcg Iodine (as Kelp) - 150mcg Selenium (as l-Selenomethionine) - 50mcg Chromium (as Chromium Chelate) - 200mcg Boron (as Potassium Borate) - 3mg Silica (as Colloidal Silica) - 10mg Organic Horsetail - 275mg Vanadium (as Vanadyl Sulfate) - 50mcg Choline (as Choline Bitartrate) - 25mg Inositol - 30mg PhytoShield Blend™ Calcium d-Glucarate - 30mg Fructooligosaccharides - 200mg Broccoli Powder - 100mg Tomato Powder (lycopene) - 100mg Rosemary Powder - 75mg Glycryyhizin - 30mg Parsley Powder - 30mg Celery Seed Powder - 30mg Green Tea Extract - 10mg Allicin - 300mcg

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 4002 Data: 3/4/2005 10:49:12 AM Liczba szacunów: 0
  • 11 rafi, nie dziekuj za odpowiedz ze NIE MOZNA skoro przynajmniej ja Ci odpisalem ze MOZNA. Pozostale odpowiedzi (qazar?) to chyba podpucha czy ironia. Nie ma zadnych przeciwskazan ani skladnikow w tych preparatach ktore by sie wykluczaly. Zadnych. Tak jak wit. C mozesz laczyc z B1, B2, B6 itp tak samo stackowac mozesz Tight i Thermo Speed. Sure i 100%

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2162 Data: 5/23/2005 9:13:48 AM Liczba szacunów: 0
  • PS. http://www.itabak.pl/index.php?c=209&p=433&Papierosy_L&M_Link_Easy_Mint_Stix Czy takie papierosy są mniej szkodliwe? Mają w sobie mniej substancji niż inne (ponad połowę mniej w porównaniu z innymi zwykłymi).

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2197 Data: 3/13/2013 9:03:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl 2MIESIĄCE

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na mnie flexit działał dobrze, już lepiej daj w/w miksa, i mozesz dorzucić do tego kurkumine i vit c

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2607 Data: 10/7/2017 10:50:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Stawy ?!

    Post
    Doping

    Glukozamin, duzo wapna i wit C da rade. Moga byc tez masci rozgrzewajace. Mialem straszliwa kontuzje, po 3 tyg. tej kuracji wszystko wrocilo do normy.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1442 Data: 7/7/2004 4:49:10 PM Liczba szacunów: 0
  • no po przeczytaniu kilku artów wychodzi na to, że: -w 15 nie robimy serri rozgrzewkowych -w 10 robimy przed każdym ćwiczeniem 1 serie z 5 powtórzeniami z 70% ciężaru serii własciwej(a myslałem ze powinno byc 10 tyle ile wynosi dany mikrocykl ) -w 5 robimy 3 serie rozgrzewkowe: a)pierwszą 5 powtórzeń z 50% ciężaru serii własciwej b)drugą 3 powtórzenia z 70% ciężaru serii własciwej c)trzecią 2-3 powtórzenia z 80% ciężaru serii własciwej d)czwartej nie musimy ale wynosi ona 1 powt. z 90% ciężaru serii własciwej teraz mi powiedzcie czy tak własnie wygląda u was rozgrzewka i czy dobrze to zrozumiałem?????? z góry dzieki i pozdroo......(noi sie tak nie denerwujcie, emocje na bok panowie ) Zmieniony przez - anonim15 w dniu 2008-01-14 19:25:18

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3711 Data: 1/14/2008 7:23:34 PM Liczba szacunów: 0
  • spodnie : dlugosc calkowita - 110 cm dlugosc nogawki mierzona od kroku - 85 cm szerokosc nogawki na wysokosci kroku -30cm x 2 szerokosc w pasie -43cm x 2 szerokosc nogawki mierzona na dole - 19 cm x 2 wymiary koszuli: dł.całkowita 74 cm dł.rękawa:67 c szer. w ramionach:44 cm szer. klatce:55 cm

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1640 Data: 3/15/2011 9:53:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Siła i masa

    Post
    Doping

    Tak staram się robić 4 serie 2 10 powtórzeń i 2 do 5 z pomocą... Później jak skończę cypio wejdę na krótkie i zacznę redukować (spróbuję) Hcg mogę wbić dopiero jak bede zmieniał na krótki? Czyli po c+b ?

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4400 Data: 10/6/2015 11:31:48 AM Liczba szacunów: 0
  • WITAMINY

    Post
    Odżywki i suplementy

    yem 3 preparaty : ZINCUPRIN (zn + cu ) 1 tabl zawiera 5,5 g jonów Zn i 0,5 cynku ( jem raz dziennie (bo jezscze do tego dochadza inne preparaty co tez zaieeraja Zn i Cu. MBE - 150 mg jonow Mg, ... 7,29 mg wit. B6 ....... 200 mg wit. E ENERGY Q10 SPEKTRUM - f hooy wszysktego + koenzym Q10 1 tabl: WITAMINY : B-karoten 1,5 mg wit A 800 ng (nanograma) D3 5 ng E 10 ng K4 25ng C 60 mg B1 4 mg B2 1,6 mg B3 18 mg B6 2 mg folacyna 200 ng B12 1 ng biotyna 0,15 mg B5 6 mg + Skł. mineralne .:wiesz co ci powiem... własnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. Oraz nowe motto : "zabij i zakop swoich starych wyrośnie 2x wiecej " -------------TRENINGOWY MAHARADŻA -------------oraz krwawy hetman ciemnosci

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1829 Data: 12/8/2003 5:33:26 PM Liczba szacunów: 0
  • WITAMINY

    Post
    Odżywki i suplementy

    wg mnie najlepsza pora na multi-vitamine to sniadanie...najlepiej dosc obfite w warzywa badz owoce...wtedy najefektywniej zostana wykorzystanie witaminy...do tego b complex (1 tab rano z m-v...2 poposilku w ciagu dnia...3 z wieczora po posilku)...warto tez uzupelniac selen natomiast do tego antoksydanty C E b-Karoten stosowac po treningu...pomagaja zmniejszyc urazy miesni spowodowane wolnymi rodnikami...jednak roowniez z posilkami bogatymi w warzywa misOO Dozorca w dziale OLIMP Portier in s0Ople

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1829 Data: 12/8/2003 5:41:57 PM Liczba szacunów: 0
  • XPand prosba o rade

    Post
    Odżywki i suplementy

    Myśle że spożywasz 2,5-3g bialek tyle aż nie musisz wystarcz 1,5 - 2g/kg m.c.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 914 Data: 7/22/2006 9:07:57 PM Liczba szacunów: 0
  • crossfit a bjj

    Post
    Strength & Endurance

    miszmasz Niestety siłę już przespałeś więc popracuj nad mocą/eksplozją 2 x w tygodniu . Przed treningiem rozciąganie dynamiczne . A1 - Thusters 6 powtórzeń A2 - wskoki na pudło 6 powtórzeń B1 - wyciskanie na ławce 6 powtórzeń B2 - Eksplozywne pompki 6 powtórzeń C1 - Podciąganie na drążku 6 powtórzeń C2 - rzuty piłką lekarską o ziemię 6 powtórzeń Po treningu rozciąganie statyczne . Co do powtórzeń 6 się najlepiej sprawdzają kiedy bazę przeplata się z ćwiczeniami eksplozywnymi , powtórz 4 x , jeśli będzie luz to dodaj bieg stały tempem lecz życiem ;-) 4-6 tygodni i wtedy możesz przejść na jakiś CROSS , jednak ja bym ci proponował " kompleksy sztangowe " 4-6 tygodni . Ile dokładnie to dopracuj do zawodów dokładnie , 3-4 tygodnie przed zawodami nie zbliżasz się do ciężarów tylko trening na MACIE a tydzień przed treningiem wykonujesz tylko TECHNIKĘ . Ale to już ci powie trener ;-) Kolejna sprawa ( pisałem ostatnio chłopakowi , więc ci tu wkleję ) Po zawodach . Pomimo , że ten temat o wiele bardziej obszerny to masz w " KILKU SŁOWACH " Etap pierwszy ( do wyboru ) a. hipertrofia (poprawa jakości mięśnia) b. praca na bazą tlenową ( biegi , basen ) c. Jeśli jesteś osobą zaawansowaną możesz zaczynać od treningu funkcjonalnego . W tym etapie wykonujesz tylko rozciąganie statyczne i zawsze wykonywane po treningu . Ja zawsze wybieram opcję ( B ) Etap drugi Siła pod SW - podstawowe boje bazowe plus wszelkiego rodzaju ciężka dynamika . Tu także rozciągasz się tylko po treningu . Etap trzeci Moc / eksplozja - tu przeplatasz bazowe ćwiczenia dynamiczne z PLYO . Tu rozciągasz się przed treningiem dynamicznie a po treningu statycznie. Etap czwarty Duże obciążenie organizmu ( łączenie wszystkich metod treningowych ) na których pracowałeś i zbudowanie programu typu CROSS lub kompleksy sztangowe , lub jeśli jest taka potrzeba praca nad bazą beztlenową ( interwały ) itd .... Tu generalnie j/w , jednak jeśli przygotowujesz się do walki lub zawodów radzę uważać . "Tu rozciągasz się przed treningiem dynamicznie a po treningu statycznie." KLUCZ pracy = PERIODYZACJA LINIOWA . Czyli Objętość treningowa maleje a rośnie intensywność treningowa . Jeśli chcesz szybko wrócić ( bo zawody lub jakiś sprawdzian ci się zbliża ) zmieniasz KLUCZ . KLUCZ pracy = PERIODYZACJA BLOKOWA . Trening BLOKOWY 1. ogólnorozwojowy . 2. siła 3. dynamika . To wszystko jak poukładać na mikro , mezo , makro cykle itd ... to głównie zależy już od ciebie i praktyki musisz nanieś teorie na prace , ty wiesz najlepiej ( ile czasu masz spędzić w danym etapie treningowym ) Dodam , żebyś pamiętał że 50-70 % pracy to TECHNIKA WALKI i raczej bym celował w to 70 % Co do ćwiczeń korekcyjnych ( przykurcze , problemy stabilizacyjne . koordynacja ) wszystko powinieneś umieszczać , jeśli jest to dostrzeżone przez twojego trenera . To wszystko to w WIELKICH skrócie , więc radzę wszystko przemyśleć dokładnie . Co jest ważne dla ciebie po POWROCIE . 1. Powrót do odpowiedniego reżimu żywieniowego i ściśle podlegającego pod treningi SPORTÓW WALK . 2. Zapewnienie odpowiedniego czasu regeneracyjnego względem wysiłku fizycznego . Wszystko tu też zależy od częstotliwości treningowej , jak innym jego obliczeń ( odnowa - masaże , kąpiele , sauna , temperatury - krio , żywienie , suplementacja ) na koniec SUPLEMENTACJA co ja proponuje . 1. wszystko co wspomaga pracę umysłową ( lecytyna , żeń -szeń , piracetam itd ... ) 2. wszystko co wspomaga wysiłek fizyczny ( kreatyna , BCAA , kofeina ) 3. wszystko co może uzupełnić braki w żywieniu ( białko , gainer ( raczej omijać , chyba że naprawdę poprzez pracę jest lipa ) Szukasz planu , typu cross , coś pod sporty walki . http://www.sfd.pl/Trenujesz_Szukasz_PLANU_Zajrzyj_TUTAJ!!!-t889338.html Dobra nie będę się rozpędzał . POZDRAWIAM :-)

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4579 Data: 1/2/2013 8:13:08 AM Liczba szacunów: 0
  • STRASZNE GRUDY W SP80!!!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Pumbos,sprawdzaliśmy próbki przechowalnicze podanej przez Ciebie partii,wszystko jest w porządku. Jeśli występują w produkcie zbrylenia to jest to przyczyną wynikłą z wstrząsów podczas transportu .Produkt SP80 tak jak wspominaliśmy jest produkowany na bazie białek instant,które niestety nie są jednorodne ,dlatego wokół większych cząsteczek mogą(zwłaszcza podczas transportu)powstawać większe aglomeracje mniejszych cząstek co może powodować efekt miękkich,puszystych zbryleń. Jeśli produkt był oryginalnie zapakowany i zabezpieczony z zewnątrz folią a w środku aluminiową membraną to jest w 100 proc. Pełnowartościowy . Dajemy całkowitą gwarancję na jego wysoką jakość i jeśli opuścił firmę to nic podczas produkcji nie mogło się przydarzyć co dyskwalifikuje go jako produkt niepełnowartościowy. Chcemy jednak abyś był zadowolony dlatego proponujemy następujące rozwiązanie: Wybierz sobie dowolną odżywkę w kwocie do 140 pln(c.detaliczna) z naszego asortymentu. SP80 możesz sobie zostawić i dalej używać ponieważ jest to pełnowartościowy produkt. Lekkie zbrylenia z łatwością rozpuszczą się w szejkerze . Pozdrawiamy PS.Dokładne dane adresowe i wybrany przez siebie preparat prześlij na nasz PRIV. Olimp labs.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3784 Data: 1/11/2005 6:18:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Anapolon Cykl 1

    Post
    Doping

    Zapomnij o antku!!!Nie potrzebujesz go żeby konkretnie doj...ć,jest wiele innych różnych środków,które spokojnie zrealizują Twój cel,oszczędzając przy tym wątrobe.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4182 Data: 7/14/2007 3:49:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Stawy na cyklu

    Post
    Doping

    patrz aby w składzie był kolagen,glukozamina,choindrytyna,msm,wit c.animal flex jest całkiem oki,nie wiem co z nowości bo już długo nie miałem tego typu problemów,jak nie dawałem rady to biłem deke

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1100 Data: 8/10/2010 8:11:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Walka nożem - fajne filmiki

    Post
    Sztuki Walki

    No przecież on na początku pokazuje właśnie jak się NIE NALEŻY broni ć i tłumaczy dlaczego 'klasyczne' ataki uczone w różnych SW są bezsensowne

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1963 Data: 6/9/2008 7:48:39 PM Liczba szacunów: 0
  • [*]

    Post
    Doping

    Zwykła ciekawość!!! Nie jestem jakimś wrogiem stosowania saa w sportach siłowych więc nie będę wykorzystywać śmierci znakomitego sportowca do propagandy antysterydowej. Od jakiegoś czasu obserwowałem zmagania strong man i przyznam że sylwetka i warunki fizyczne Marunde jawiły go w moich oczach jako faceta który mógł w przyszłości pokonać naszego Mariusza i dlatego jest ciekawy jakie były faktyczne okoliczności śmierci. Poza tym wydaje mi się że śmierć takiego człowieka mogłaby być przykładem dla młodych ludzi bez pojęcia że koks to nie witamina C i że należy go stosowac z głowa, a nawet warto by poprzedzić karierę kulturysty jakimiś badaniami.

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 6132 Data: 7/28/2007 12:43:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja , Dieta low carb - potrzebna porada

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    napisz moze czy trenuejsz aktualnie, co i jak ;-) a dieta tragiczna, tragicznie niskie spożycie magnezu, potasu, wapnia, witaminy C, K, kwasu foliowego, błonnika. I do tego 80g oliwy %)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 926 Data: 8/2/2013 3:53:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja , Dieta low carb - potrzebna porada

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    myślę, że Twoje zapotrzebowanie kaloryczne może byćwyższe niż 3200kcal, a 2600kcal (kcal a nie kJ!!!) może okazać siętrochęza niskim pułapem na start, zdecydowanie jednak przy cięzkiej fizycznej pracy sugruję zwiększyć podaż węgli. Poza tym nalezy bezwzględnie urozmaicić dietę, wprowadzić produkty będace źrodłem wapnia (sery podpuszczkowe takie jak mozarella), magnezu (warzywa, orzechy, migdały, produkty takie jak kasza gryczana), wit C (warzywa, owoce) i innych brakujących składników

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 926 Data: 8/2/2013 5:15:10 PM Liczba szacunów: 0