SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • witam dzieki tym ktorzy chcieli doradzic i jak i c... w d... tym co sie wysmiwaja a wiec co do tematu fakt uzupelnilem wiedze . wyj**alem sobie cykl k***a bezmyslnie i bez jakiej takiej wiedzy teraz ponosze tego konsekwencje. wlosy wypadaja jak wypadaly stosuje nizorall loxon 2procent plus wyczytalem od wczoraj stosuje olej z pestek dyni jak i saw palennto na obnizenie DHT napisze co dalej czy to pryzniesie poprawy czy tez nie. Wlosow tak bez walki nie oddam jak nie to jestem pewny przestrzepu

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4915 Data: 1/24/2016 9:17:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Spalacz - połowa cyklu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Do końca redukcji obetne jakieś 125g (obcinam na poczatku po 3 tyg. a pozniej co 2 tydzien) , czyli 160g w dzien treningowy i 35g ww w dzien nietreningowy bedzie. Myslicie że to wystarczajaco? To będzie jakies 1,1g ww/kg m.c. (średnia dzienna) Zmieniony przez - Mati539 w dniu 2017-03-28 09:30:51 Zmieniony przez - Mati539 w dniu 2017-03-28 11:00:19 Zmieniony przez - Mati539 w dniu 2017-03-28 11:00:29

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 519 Data: 3/28/2017 9:30:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Po yeah bunny temat Na wynik starcia składa się wiele czyników, kilka z nich: 1) Gabaryty 2) Szczęście 3) Umiejętnośći walki (co się rozkłada jeszcze na): a)staż treningowy b)przykładanie do treningów c)jaki trener d)jaka sw 4) Wpływ alkoholu i narkotyków 5) Obicie! 6) Siła 7) Szybkość 8) Wytrzymałość Niedługo będą tematy typu: "Mam konflikt z kolegą w biurze. Jest dużo postawniejszy odemnie, ale pomyślałem że mogę go zaatakować spinaczami. Czy to wystarczy by go pokonać?" P.S Kris4Real - Super zestawienie

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4598 Data: 6/29/2008 1:19:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieg na 10km

    Post
    Inne dyscypliny

    Do biegania 10km na zawodach potrzeba najpierw wybiegania wielu kilometrów. Czy szykujesz się na jakiś konkretny termin? Narazie przygotowanie ogólne: 1 dzień: Rozbieganie 12km (tępo5-5.30 na km) + 6-8x 100m przebieżka na 60% spróbuj długim krokiem + rozciąganie 2 dzień: BC1 10km (5 min/km) + 10 x 100m j.w. + r0zciąganie 3 dzień: jak 1 dzień 4 dzień - wolne 5 dzień: BC1 6 km + 10 x 100m podbiegi tepo na 60%, przerwa 1min w truchcie + roztruchtanie 2km + rozciąganie 6 dzien: Rozbieganie 12-15 km. 7 dzień - wolne Tak przez 1 miesiąc. Pilnuj wegli w diecie, poza tym witaminy ("C" podstawa), minerały, duzo wody mineralnej średnio lub wysoko zmineralizowanej. Napisz więcej o sobie. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 6924 Data: 6/7/2007 7:29:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakikolwiek sensownie ułożony plan z sensowną progresją - na poczatek może być coś w stylu nawet Lafaya, jakieś podstawy gimnastyki od Chrisa Sommera czy po prostu kalisteniczny trening całego ciała z Jutuba. Po kilku miechach przejdziesz na trening siłowy ze sztangą i hantlami. I nie mów że nie wiesz jaki plan wybrać bo siedzisz na forum 2 lata i takich pytań jak Twoje był miliard, podobnież jak tematów o treningu pod sw. Zaczniesz ćwiczyć to i apetycik przyjdzie, bez obaw. Suplementuj podstawy, jak magnez, vit C, chrom, wit B, jak chcesz przybierać na wadze i się regenerować to odstaw katorżnicze treningi 5x2 godz sw i jeszcze siłówka bo tak nic nie zbudujesz. 3x w tyg Taj, 2,3x lekki trening z własnym ciężarem ciała, z czasem dojdzie siłownia-też krótkie, intensywne treningi, żadnej kulturystycznej objętościówki. Jak nie będziesz w stanie upchać wszystkiego z normalnego żarcia to pomyślisz o gainerze, ale żadna odżywka nie zastąpi Ci normalnych posiłków. Nie rośniesz? Dodaj do swojego jadłospisu od dziś jeden pełny posiłek: worek ryżu, jakieś mięso, ryba. Popatrz i obserwuj. Po jakimś czasie zwiększysz objętość pozostałych posiłków. Ale podstawą w zwiększaniu wagi jest ŻARCIE PONAD SWÓJ DOTYCHCZASOWY BILANS KALORYCZNY I MĄDRY TRENING, W KTÓRYM PROGRESUJESZ. Plus sen. Tyle i aż tyle. Jak mimo to waga nie idzie to albo się op*****lasz albo masz kłopoty endokrynologiczne. Więc nie kombinuj, zacznij ćwiczyć, jeść i spać na tyle, na ile Twój tryb życia Ci pozwala-czytaj jak układasz polbruk 6 dni w tygodniu to fakt, będzie Ci baaardzo ciężko przymasować Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2016-08-17 19:53:57

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1274 Data: 8/17/2016 7:48:33 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 . do wykasowania ! 2 . w przypadku regeneracji stawow - ciezkie treningi - w diecie minimalna zawartosc tluszczy to 25% w proporcjach 1:1:1 nasycone : jednonienasyc: wielonienasycone. temat stary jak swiat im wieksza tklanka tluszczowa na ciele tym wikesaza izolacja od zimna, od uraqzow, ... ponad to tzw smarowania stawow jest uzalezniuone od dostaw tluszczu w diecie. na dobra sprawew podczas ciezkich treningow nie schodzilem ponizej 30% tlusazczu w diecie. w przypadku zejscia ponizej 20% duze ryzyko urazu. co do glukosaminy i chondroityny - nie znalazlem zadnychg badan klinicznych w tym temacie potwierdzajacym ich sklutecznosc. lepiej wychodzi zelatyna w ktorej sa aminokwasy tworzace struktury tkanki lacznej. do tego wapn i wit C. mozna tez jesc chrzesci z kurczaka (mostki i glowki udek) patrz beef amino z oferty mega pro pozdr mc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3483 Data: 2/1/2007 9:32:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Syfy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Wiesz ja jestem od Ciebie o rok starszy a też mam w zasadzie podobny problem, niby prawie nic nie wyskakuje ale zawsze coś się znajdzie. Zwykle jest to chyba przez spory testosteron - a wiadomo siłka go podbija, jeszcze bardziej sex, po nim jestem już pewny że coś mi wyjdzie. Ja Ci tylko powiem co mi pomogło zmniejszyć trądzik bo wcześniej miałem ryj dosłownie w cętki. Pierwsza sprawa dieta - cukier biały i słodycze obciąć do zera zwłaszcza czekolada. I wiadomo - warzywka, owoce bo to witaminki (najważniejsze to chyba C, E - antyoksydanty i A - pomaga na skórę), poza tym dużo wody tak żeby mocz był biały przynajmniej raz dziennie - ogólnie sportowa dieta jaką tu się poleca, ja tu wypisuję te rzeczy które u mnie nie były dociągnięte. Poza tym rzuć palenie, co do alkoholu to zależy jak komu, mi pare piw nie szkodzi a wódki i innych specyfików już raczej nie piję. Do tego stan skóry - jak masz nadmiernie przesuszoną, wydziela się dużo łoju i pory się zapychają, namnażają się bakterie i powstają pryszcze. Ja np taką skórę miałem, chociaż nawet o tym nie wiedziałem bo przez duże natłuszczenie nie było tego tak czuć. Ale któregoś razu się wkurzyłem, poszedłem do drogerii. Wcześniej korzystałem jedynie z mydła, szamponu, żelu pod prysznic, antyperspirantów i perfum, tam kupiłem żel do mycia twarzy (mydło ponoć wysusza skórę), balsam po goleniu, krem nawilżający i peeling. Teraz 2 razy dziennie myję się żelem, po goleniu balsam, raz w tygodniu potrzę sobie tym peelingiem 3 minuty twarz wieczorem a po tym posmaruję kremem nawilżającym i Ci powiem że przez to trochę się polepszyło, poza tym blizn po starych syfach nie tak już widać. Benzacne też mam jeszcze stare i doraźnie pomaga na to co wyskoczy ,jestem dobrej myśli, u mnie chyba już dogasa to wszystko.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1408 Data: 4/28/2011 8:28:12 PM Liczba szacunów: 0
  • a ile kosztuje? ZMA kosztuje 82 zlote za 120 kapsulek, a w aptece jak wychodzi? moze jakos uzupelnienie vitamin do diety i suplementacji dam: - ZMA apteczne - Vitamina C - zbior vitamin - lepiej taki z apteki rozpuszczalny? czy ze sklepu z odzywkami?

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1827 Data: 8/13/2006 2:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • no to moglbym sie skusisz na takie ZMA -ZMA -Vitamina C raz dziennie - i zbior vitamim i styknie?

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1827 Data: 8/13/2006 2:23:54 PM Liczba szacunów: 0
  • nie zawracaj juz sobie tak tym wszystkim glowy, zrob zma apteczne bierz na noc, kompleks witamin do sniadanie, wit C po treningu. Omega 3 jako uzupelnienie diety w zdrowe tluszcze do posilkow

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1827 Data: 8/13/2006 2:50:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Co przerywa post a co nie??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Na pewno vit c nie dawaj około treningowo, poprzedniego dnia zjedz dobry ostatni posiłek.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3455 Data: 5/24/2018 8:48:27 PM Liczba szacunów: 1
  • Co przerywa post a co nie??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zdecydowanie lepiej trenuje mi się po kawie z mct czyli mogę wrzucić bez uszczerbku na spalaniu faktu? A czy Wit C nie zmniejsza kortyzolu?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3455 Data: 5/25/2018 6:10:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziczyzna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    70+ stopni C załatwia sprawę. i mała poprawka - byłem dziś w Piotrze i Pawle, za kg dziczyzny można dać nawet 180+ zł. pzdr/ Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2011-01-05 23:21:31

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4850 Data: 1/5/2011 2:24:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucam FBW do oceny: A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Podciąganie się na drążku szeroko 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi:Przysiad wykroczny 3s Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s C Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s do tego przed i po aeroby po 15min a w czasie rozgrzewki brzuch Rozumie że mam to robić dynamicznie i szybko pod moją profesje??? Zmieniony przez - fako7986 w dniu 2013-01-31 20:52:23

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1090 Data: 1/31/2013 8:51:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z regeneracją potreningową

    Post
    Odżywki i suplementy

    zma...antyoksydanty../np witamina c/...preparat witaminowo-mineralny...zen-szen...mozesz dodac cos co wspomoze uklad immoonologiczny...citrosept/glootamine... btw..organizmu nie oszookasz... Zmieniony przez - v3gas w dniu 2004-09-12 16:00:07

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3874 Data: 9/12/2004 3:59:17 PM Liczba szacunów: 0
  • bjj >>> pytanie(a)

    Post
    Sztuki Walki

    Tak - niektórzy to nie potrafią czytać ze zrozumieniem! Owszem - w SWOJEJ KATEGORII WAGOWEJ, W SWOJEJ KATEGORII ZAAWANSOWANIA I JESZCZE W SWOJEJ KATEGORII WIEKOWEJ - TO SOBIE MOŻESZ WYGRYWAĆ ZAWODY. Jak przyjdzie do walki z cięższym, silniejszym - to możesz mieć wysoki stopień - a możesz łatwo przegrać (mówię raczej ogólnie o walce, nie na zawodach). A już o samoobronie/ulicy nie wspominam. Wiesz ile musi się namęczyć technik - żeby wygrać z pakerem? Wiesz jak ciężko wygrać? A wiesz o ile łatwiej przychodzi walka gdy masz dużą przewagę siłową? Mam takiego gościa w sekcji -105 kg - jak mnie chwyci to przewraca bez trudu. Waga i siła robią swoje (już nie wspominam o przewadze techniki i doświadczenia). Widziałeś na oczy zawodników jednej z najlepszych sekcji w Polsce - Berserkers Team (i to nie dlatego, że sam w niej trenuję). Widziałeś w jakich kategoriach wagowych walczą? I jakie mają sylwetki? I jaką siłę? A to na pewno niepotrzebne na zawodach? Ot np. Bagi, C.ipek czy Karol "Coco"... To uważaj sobie dalej, że można robić grappling bez siłowni. Nieważne w szmatach czy bez. BEZ SIŁY NIE MA TECHNIKI, BEZ TECHNIKI NIE MA SIŁY. To powiedział kiedyś jeden z moich trenerów - Andrzej "Rambo" D. i przyznaję mu w pełni rację. Chodzę BJJ 3-4 x w tygodniu i uważam że tyle wystarczy. Do tego siłownia 3 x i tajski.

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 6009 Data: 4/10/2006 3:48:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla Ekto

    Post
    Trening w domu

    na początku nie musisz robić nadmiaru. Ja proponuje robić hantlami maxa, bo to tylko 15kg, pompki dodaj przed albo po hantlach jako część treningu klaty. drążek dodaj tam gdzie plecy, albo zrób oddzielny trening z kalisteniką pompki podciaganie przysiady unoszenie nóg, i będziesz leciał ABC, a-pon b.wt c-śr

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1099 Data: 1/18/2014 10:14:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla Ekto

    Post
    Trening w domu

    O to dorzucę zestaw C, w którym będzie obciążenie własnego ciała. Może Poniedziałek, Środa, Piątek ? A hantlami 15kg na wszystkie partie nie ogarne, nie ma szans. Biorę maksymalny ciężar, jaki dam radę uradzić na daną partię, no i zrobić tyle powtórzeń, bo to przecież 15 - 12, to dużo. Na nogi biorę full, na plecy jak wiosłuję, to też się nie bujam z tym ciężarem, na bica już po 12,5kg, albo po 10, no i tak dalej. Jedynie co mam dobrze wyrobione, to nogi, a górę dopiero zacząłem robić :)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1099 Data: 1/18/2014 10:23:42 PM Liczba szacunów: 0
  • U mnie w podstawie o3, d3, K2, czosnek, witamina c

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1209 Data: 9/4/2018 8:25:11 PM Liczba szacunów: 1
  • Ja d3 czosnek neirac i c, nie wiem czy teraz nie zakupić entitis, w dziale zdrowie polecali, drogo ale podobno dobry.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1209 Data: 9/4/2018 10:08:39 PM Liczba szacunów: 1