SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Patryku u siebie w ofercie nie macie witaminy C, prawda? wojo jakie probiotyki wcinasz?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2013 5:49:23 PM Liczba szacunów: 0
  • A ja tam się wypowiem, a c%-) No ale fakt faktem wypowiedzi niektórych są takie, że:)) Większość pewnie nigdy nic nie trenowała, tylko siedzą przed kompem i zapychają swoje dvpy byle czym komentując posty innych, w dvpie byli, gó**o widzieli.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2013 12:49:19 PM Liczba szacunów: 0
  • http://m.ak.fbcdn.net/sphotos-c.ak/hphotos-ak-ash3/531654_552146191471144_1346600986_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2013 10:40:52 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie o pobicie

    Post
    Sztuki Walki

    DIAX, zapytaj w C/S, tam było troch podobnych tematów http://www.sfd.pl/Combat_%2F_Samoobrona-f130.html

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 17981 Data: 2/22/2009 3:58:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Opinia

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Na dzisiejszym treningu przy okazji wyznaczyłem sobie większość rekordów, wyciskania i przysiady wymagają asekuracji, a dzisiaj trenowałem sam, więc reszta będzie najprawdopodobniej na środę:) A 1.Wyciskanie sztangi w leżeniu - 2.Wiosłowanie sztangą w opadzie Rek: 35 Rozgrzewka: 10kgx10 15x10 20x5 Wł. trening 25x5x5 30x5x5 3.Przysiady ze sztangą - B 1.Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej - 2.Unoszenie przedramion ze sztangielkami naprzemiennie Rek: 12 Rozgrzewka: 2x10 4x10 5x5 Wł. trening: 8x5x5 10x5x5 3.Przysiady ze sztangą trzymaną z przodu - C 1.Wyciskanie sztangielek siedząc Rek: 12 Rozgrzewka: 2x10 4x10 6x5 Wł. trening: 8x5x5 10x5x5 2.Pompki odwrotne Rek: 15 Rozgrzewka: -x10 2x10 5x5 Wł. trening: 8x5x5 10x5x5 3.Martwy ciąg Rek: 55 Rozgrzewka: 15x10 20x10 30x5 Wł. trening 45x5x5 50x5x5 Szrugsy ze sztangą Rek: 45 Rozgrzewka: 10x10 15x10 20x5 Wł. trening: 30x5x5 40x5x5

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3947 Data: 4/15/2013 9:00:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Opinia

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    daj po 3 właściwe serie każdego ćwiczenia Zestaw "A" bym uporządkował tak: -wyciskanie sztangi -przysiad tylny -wiosłowanie sztangą W zestawie 'B' ułóż tak -przysiad przedni(ciężkie ćwiczenie,po nim są stosunkjowo lekkie,więc będzie jeszcze na nie moc;-) ) -wyciskanie sztangi głową w górę(masz możliwość zmiany kąta ławki?) -uginanie ramion ze sztangielkami/sztangą W zestawie 'C' -martwy ciąg(ciężkie ćwiczenie,potem są stosunkowo lekkie,więc będzie jeszcze na nie moc;-) ) -wyciskanie sztangielek/sztangi siedząc -pompki odwrotne/francuskie wyciskanie sztangi w leżeniu Zmieniony przez - Szprota94 w dniu 2013-04-16 20:46:32

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3947 Data: 4/16/2013 8:45:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Opinia

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Już ogarnąłem stojak i wyrobiłem rekordy. Mam do Ciebie kilka pytań : 1. Ile mam przybrać masy, jeśli wynik końcowy ma wahać się między 86, a 90 kg? 2. Gdy już osiągnę wyznaczoną masę to mam zmienić trening na siłę czy rzeźbę? 3. Gdy już osiągnę wyznaczoną masę to mam zmienić dietę na taką ilość kalorii, aby utrzymać obecną wtedy masę? Wklejam tu pełen plan:) A 1. Wyciskanie sztangi w leżeniu Rek: 45 Rozgrzewka: 10x10 15x10 20x5 Wł. trening: 30x5x5 35x5x5 40x5 2. Przysiady ze sztangą Rek: 70 Rozgrzewka: 15x10 25x10 35x5 Wł. trening: 45x5x5 50x5x5 60x5 3. Wiosłowanie sztangą w opadzie Rek: 35 Rozgrzewka: 8x10 12x10 15x5 Wł. trening: 22x5x5 26x5x5 30x5 B 1. Przysiady ze sztangą trzymaną z przodu Rek: 60 Rozgrzewka: 15x10 20x10 30x5 Wł. trening: 40x5x5 45x5x5 50x5 2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej Rek: 45 Rozgrzewka: 10x10 15x10 20x5 Wł. trening: 30x5x5 35x5x5 40x5 3. Unoszenie przedramion ze sztangielkami naprzemiennie Rek: 12 Rozgrzewka: 2x10 4x10 5x5 Wł. trening: 6x5x5 8x5x5 10x5 C 1. Martwy ciąg Rek: 55 Rozgrzewka: 15x10 25x10 30x5 Wł. trening 40x5x5 45x5x5 50x5 2. Wyciskanie sztangielek siedząc Rek: 12 Rozgrzewka: 2x10 4x10 5x5 Wł. trening: 6x5x5 8x5x5 10x5 3. Pompki odwrotne Rek: 15 -x10 2x10 5x5 Wł. trening: 6x5x5 8x5x5 10x5 W każdą środę: 1. Szrugsy ze sztangą Rek: 45 Rozgrzewka: 10x10 15x10 20x5 Wł. trening: 30x5x5 35x5x5 40x5 Postaram się założyć dziennik do niedzieli i z tym planem(chyba, że jest coś jeszcze do zmiany)+ dietą ruszam od poniedziałku;)

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3947 Data: 4/19/2013 10:51:48 PM Liczba szacunów: 0
  • jak poczatkujacy biegam sobie z jednej maszyny do drugiej sadze, ze atakowanie miesni pod roznym katem daje lepszy efekt napewno jesli chodzi o detale miesni, chodz u mnie tego jeszcze nie widac co do plecow to fakt slabo wyszly, za duze nie sa bo taki mam c***owy kosciec i zawsze bylem waski, ale wydaje mi sie, ze tez zle przypielem bo tak wygladalo to 5lat temu przy wadze 64, wiec gdzie ja kvrwa mam te kg ale silowo nie najgorzej podciaganie na drazku z obciazeniem 20kg 6x w serii Zmieniony przez - GIGANTGYM w dniu 2010-07-10 17:54:37

    Odpowiedzi: 266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2010 5:52:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Trzeba podejść do wszystkiego z dystansem. Czasem śmiech bierze jak człowiek słyszy o załamaniach bo masa spadła po cyklu. To wszystko sprawa iluzoryczna,zobaczcie jak wyglądają byli zawodowi kulturyści co przestali wbijać. Jeżeli się komuś wydaje że na cyklu robi mięso to mu się źle wydaje.Nabijasz włókna nie mnożysz.Inaczej ma się sprawa z hgh ale kogo stać na apteke? i to jeszcze pewną bo tą Chińską c***nie można sobie w buty wsadzić to zrobisz się wyższy owszem hehehe

    Odpowiedzi: 266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2010 7:36:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Juby...zamieniłbym jednak ten chleb z 2 i 3 posiłku na ryż lub makaron tak jak pisał Bartek.I dorzuciłbym trochę węgli..bo mi wychodzi tak na szybko obliczając,że przyjmujesz 3,5gr węgli na 1kg/m.c. to trochę mało.Dorzuć jeszcze jeden worek ryżu na dzień i podziel go na wszystkie posiłki.Na noc do twarogu dorzuć jakieś tłuszcze.A mięso podziel sobie po 125gr na każdy posiłek.Białka jest odpowiednia ilość wychodzi mi 2,5gr/kg.Jak nie możesz tego razowego zamienić na ryż to też tragedii nie będzie:)Pozdro

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2010 10:28:00 AM Liczba szacunów: 0
  • sławek1989obecna suplementacja to: rano: - BCAA G Force-2 miarki -amino whey system-5tabl. -Creapure+ala-4kap. -multi pack -1tab. przed treningiem: Nitrobolon Energizer-2 miarki BCAA G Force-3 miarki Vit.C Strong-1tabl. Amino Whey system-5 tab. po treningu: BCAA G Force-3 miarki Leucyna-5 kap. Multi pack-1tab. Carbo Max-100g Creapure+ala-4kaps 30min po treningu: Isolite-40gr przed snem: GH Turbo-6 tab. Cassein-60gr Zmieniony przez - MrPapaj w dniu 2011-01-31 11:18:31

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2011 11:17:55 AM Liczba szacunów: 0
  • W *** daleko ,ale " do odważnych świat należy ",no Papaj daj znać jak zwiedzisz Syberie kurtki ,czapki i szalika nie zapomnij wkońcu -40*C będzie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2011 12:26:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Fajne filmiki Papaj widać że ostro ćwiczysz , i jakie za***iste okablowanie nawet na plecach pozatym fajny tatuaż na barkuobok widze plakat z Ronnim C. , kto to cos ci tam mówi (doradza)??? Zmieniony przez - gigantmasx w dniu 2011-06-23 21:05:36

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2011 8:55:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Wczorajszy trening nóg wyglądał następująco: 10 minut rozgrzewki na rowerze 1.przysiady ze sztangą na plecach 5x12 2.wypychanie na suwnicy 4x15 3.wykroki chodzone z hantlami 4x20 4.wyprosty na maszynie siedząc 4x12 5.przywodzenie nóg na maszynie siedząc 4x15 Nogi spompowane masakrycznie,przerwy między seriami ok.1min.I na koniec treningu jak zwykle po nogach odruchy wymiotne i prawie mi już gasło światło:)Uwielbiam takie uczucie bo wiem,ze dałem z siebie wszystko. Po treningu szybka reanimacja suplementami: -10gr BCAA powder -3 kap. HMB Revolution -10gr Glutamina Extreme -1 tab.Vitamina C Strong 1000 -60gr Vitargo Electro-Energy -5 kap.CM 3 1250 Zmieniony przez - MrPapaj w dniu 2011-08-30 11:41:17

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2011 11:25:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Po wczorajszym przylocie z Madrytu,dzisiaj dopadło mnie lekkie przeziębienie.Mam nadzieję,że choroba się nie rozwinie dalej i jutro najpóźniej pojutrze wrócę do formy.Dzisiaj spróbuje zrobić trening nóg.Wieczorem pójdzie duża dawka vitamin C strong i czosnek.To powinno postawić mnie na nogi.Jak wylatywaliśmy z Madrytu tam było ciepło,u nas w Polsce tylko 6 stopni i to pewnie mnie załatwiło. Zmieniony przez - MrPapaj w dniu 2011-10-11 15:15:15

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2011 3:13:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Dokładnie jeszcze w dzień wyjazdu siedziałem centralnie pod klimatyzatorem.Ale poszedł już dzisiaj czosnek i vit.C strong w konkretnych dawkach:) gigant...normalnie też bym zrobił przerwę,ale nie ma czasu niestety,w przyszły weekend zawody. Zmieniony przez - MrPapaj w dniu 2011-10-11 22:10:42

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2011 10:09:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Papaj a w tym okresie (jesiennym) stosujesz witaminę C??

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/29/2011 8:24:55 PM Liczba szacunów: 0
  • to jedna zaleta wit.C ze zmniejsza ryzyko zapadniecia na przeziębienie a druga to ze hamuje (minimalizuje) wydzielanie się kortyzolu co udowadniają nowe badania na jes temat potem podrzuce ci link do nich;-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/29/2011 8:51:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Papaj baw sie dobrze i sie nie zgub pamietaj żeby zdać relację jak było jak już wrucisz;-),co wyczytałem to jeśli teraz w Bombaju jest pora wilgotną to w dzień może być ponad 30stopni .C. ,może cię zaprosza na krykiet u nich to popularne hehehe,zazdroszczę ci nigdy niebylem w Indiach.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2011 10:32:15 PM Liczba szacunów: 0
  • fajny pokaż muskulatury Papaj,już niedługo będziesz sławny jak Ronnie C.i będziesz na okładce MD ,gazetach kult kulturystycznych itp. ,muzykaw filmiku przednia no i widzę nawet degustacja białka była ;-) Zmieniony przez - gigantmasx w dniu 2012-01-02 23:26:10 Zmieniony przez - gigantmasx w dniu 2012-01-02 23:27:11

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2012 11:24:28 PM Liczba szacunów: 0