SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • w sumie powinieneś wypełnić najpierw ankiete działu ale jak masz 9 lat na tyrce to raczej wiesz o co chodzi na wątrobe heparegen lub essentiale forte animalpak możesz dorzucić aczkolwiek dla mnie to strata kasy i uciecha z tego że sikasz na zielono Dorzuć lepiej wit c, czosnek, omega 3, mg, cynk ew zestaw witamin olimpa i wsio

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 8662 Data: 11/26/2011 8:40:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Powiem tak: jak chcesz redukować to 3200kcal może okazać się zbyt wiele przy aktualnym bf. Zwłąszcza jeśli masz pracę siedzącą a aktywnosć fizyczna ograniczać się będzie do 3 treningów siłowych bez aero i interwałów. Osobiście sugerowałbym przycięcie węgli. W diecie ewidentnie brakuje wapnia. Możesz uwzglęnić nabiał, dozu warzyw zielonych, wody mineralne wysokowapniowe, migdały, sezam, by wyrównać deficyt. Jest to dośc istotna kwestia. Jeśli będziesz jeść tłuste ryby morskie, to zwiększysz ilość kwasów omega 3, wit D i selenu których trochę brakuje. Potas (i wit C) = warzywa. Masło roślinne wywal i nie tykaj. To tyle na podstawie zamieszczonych danych. W praktcye wiele zalezy od tego jak się odżywiałeś do tej pory przez ostatni czas. Jak dobrze sięzabierzesz za dietę i trening, redukcja powinna przebiegać bardzo sprawnie ;-) Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-03-17 20:33:44

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1602 Data: 3/17/2013 8:32:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Duszenie

    Post
    Sztuki Walki

    Jak Cie jusz złapie tak na ulicy to jest tylko jedna mozliwosc: z całej siły "nadepnąc" goscia swoją pietą(obcasem) na jego palce u nógi i nie ma C.H.U.J.A zeby nie puscił

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3521 Data: 10/31/2004 10:54:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Skutki braku rozgrzewki / SOGI

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Nie odczuwam, bólu podczas ćwiczeń, ale domyślam się, że przerwa w treningach byłaby wskazana. A może nie. W każdym razie sogi lecą. Wolałbym się nie opierać na takiej ilości jak to ja nazywam chemii :) Oprę się raczej na naturalnych produktach zawierających witamine C i B12. Kadran - Jak często się rozciągać ? ile razy w tygodniu i po ile ?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2450 Data: 10/1/2007 9:52:36 PM Liczba szacunów: 0
  • ODPORNOŚĆ organizmu

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dokładnie tak jak Mateusz. Ogólnie uzupełnienie niedobór d3, jakaś niezłej jakości wit. C + na mnie np. bardzo fajnie działa laktoferyna (przy okazji robi również robotę na jelitach) :-)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1122 Data: 5/7/2017 10:40:22 PM Liczba szacunów: 0
  • ODPORNOŚĆ organizmu

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Tak, wit C przyjmuję tą od swansona z dziką różą, d3 też jak pisałem wyżej. obecnie zakupilem korzenie pokrzywy i czystek, zastanawiam się w jakim badaniu będzie można zweryfikować działanie takich ziółek ...

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1122 Data: 5/8/2017 9:41:56 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWOSC, APX labs produkty iniekcyjne

    Post
    Doping - zdjęcia

    c

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 9420 Data: 8/24/2009 11:06:23 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWOSC, APX labs produkty iniekcyjne

    Post
    Doping - zdjęcia

    c

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 9420 Data: 8/24/2009 11:07:55 PM Liczba szacunów: 0
  • N/C

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4880 Data: 1/17/2010 10:24:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Ale syf..... I znowu post nie na temat.... To juz sie robi normalnie meczace..... To forum robi sie coraz mniej atrakcyjne, ciekawe, przejzyste czy jak tam sobie to nazwiecie.... Standart.... my Polacy... jak juz jest cos dobrego to trzeba to s******l*c... no bo po co ma istniec, nie......? A potem powstaja posty pt. 'Gdzie sie wszyscy podziali...?' Szkoda slow..... Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3419 Data: 1/24/2005 8:05:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treningu a twoja rada?

    Post
    Trening dla początkujących

    No ale ile można tak samo ćwiczyć , spróbuj tego i zobaczysz efekty jak Ci nie podpasi to zmień na to co lepiej Ci wchodzi , każdy inaczej reaguje na odpowiedni rodzaj treningu. A jak chodzi o FBW to poczytaj i ćwiczenia możesz sam zmienić jak Ci nie pasują tylko wejdź w atlas i popatrz ile jest rozwiązań... http://www.sfd.pl/FBW_Geneza%2C_Zasady%2C_Podsumowanie.-t398536.html P.S Co do supli to chyba Storm + Shock to tylko strata siana jeszcze dużo wyciągniesz normalnym treningiem i dietą . Ew. jakieś mono . Pozdrawiam /// Stay SiC!! C.D FBW http://www.sfd.pl/METODA_15_10_5_%3A_ALTERNATYWNE_ZESTAWY_FBW-t307722.html http://www.sfd.pl/METODA_15-10-5_%3A_ALTERNATYWNE_PROGRESJE-t297420.html http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_Full_Body_Workout_5x5-t395867.html http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html Jak zechcesz tak zrobisz!! Pozdrawiam... P.S jeszcze porównanie http://www.sfd.pl/%5BART%5D_Por%C3%B3wnanie_dw%C3%B3ch_metod_treningowych_by_Rion10-t377018.html Zmieniony przez - Lipek2803 w dniu 2008-08-28 11:25:02 Zmieniony przez - Lipek2803 w dniu 2008-08-28 11:27:57 Zmieniony przez - Lipek2803 w dniu 2008-08-28 11:28:51

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 929 Data: 8/28/2008 11:16:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja 89kg-> 80 kg dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta bardzo monotonna, deficytowa w wiele ważnych składników (m.in. wit C, potas, wit D, wit A), no i po co aż 10g omega? Masz hipertriglicerydemie? 1 - 2 cps dziennie wystarczą i do tego 1 - 3 x w tyg ryba morska i jest OK. Nie ulegaj tak łatwo modom ;-)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 3/18/2013 4:14:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielka szkoda, jest jednym z czolowych zawodnikow i jego miejsce jest w Pride , a dse naprawde z lekka przygralo w c.uja , 2 tygodnie przygotowan i to na zawodnika z HW!

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1413 Data: 12/24/2005 4:21:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki plan ćwiczen???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mozesz trenowac np. klatke 2 razy w tygodniu ale bez przesady. Skoro na to sie uparles to polecam taki trening : Poniedzialek- trening A(np. klatka, biceps) Wtorek- trening B(np. plecy, triceps) Sroda-wolne czwartek-trening C(np. Barki, nogi) piatek-trening A Sobota, niedziela- wolne poniedzialek- trening B i pozniej w piatek trenig B itd. a co do cwiczen to wybieraj jak uwazasz.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 863 Data: 8/29/2006 11:46:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dalej?

    Post
    Trening w domu

    a. Pompki zwykłe, dipy w domowych warunkach. Ze sprzętem to wyciskania w leżeniu. b. Na motyle podciąganie na drążku, a ze sztangą wiosłowania. c. Wznosy nóg w zwisie na drążku. d. Jest chudo. Przynajmniej 80 kg masy mięśniowej by się przydało.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 557 Data: 4/30/2014 2:54:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie rosna Motyle

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a może by tak M/C dołożył bez tego podstawowego ćwiczenia niema mowy o jakim kolwiek prawidłowym budowaniu jakich kolwiek mięśni pleców

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 6234 Data: 12/26/2009 9:17:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Jintropin hgh

    Post
    Doping

    Szczerze? Przy***aliscie sie do chlopaka. Brzmi to dosc paradoksalnie w tym dziale. Po ki c*** ladujecie w siebie tony roznego gowna, lacznie z produkcja prosto z piwnicy skoro lapa 44(tutaj niech kazdy sobie wstawi jaka ma) jest wystarczajaca. Nie macie innych problemow? Chlopak ma 172, stac go, chce miec wiecej wiec albo doradzajcie na temat albo w ogole. Zdecydowanie bardziej chorym pomyslem wydaje mi sie dazyc do coraz wiekszej lapy niz byc wyzszym. Zwlaszcza, ze fakt, moze 172 to nie jest malo, ale zbyt duzo tez nie. Zmieniony przez - rev84 w dniu 2010-09-08 13:39:15

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 6393 Data: 9/8/2010 1:38:58 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementacja profilaktyczna na ssa

    Post
    Odżywki i suplementy

    hmm w sumie to co jest tam zawarte to wszystko wiem. poprosu zależy mi na tym żeby wrzucić cos na 30min zannim zjem pierwszy posiłek a wiem że mama słaba odporność i rano wolne rodniki szaleją wiec zastanawiam sie nad zapodaniem z rana głównie tych składników: -witamina C -wapno -czosnek -magnez jako uzupełnienie(często łapią mnie skurcze) -cynk -acard profilaktycznie Zmieniony przez - maniexxx w dniu 2011-09-16 13:33:40

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1017 Data: 9/16/2011 1:33:22 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementacja profilaktyczna na ssa

    Post
    Odżywki i suplementy

    z tego detoxa jednak zrezygnuje zainwestuje w: + wit.C z cynkiem z Treca i czosnek będe sam rozrabiałnaturalnei w domu.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1017 Data: 9/16/2011 2:36:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrót do treningów po rocznej przerwie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak przeglądam forum i znalazłem taki art: http://www.sfd.pl/BADANIE%3A_najskuteczniejsze_%C4%87wiczenia_wg.laboratorium_Dextera!-t573551.html Przeczytałem połowę na razie. Przy układaniu następnego planu brać to pod uwagę? Np. olać sztangę na płaskiej ławce? Czy np. nie robiąc płaskiej przez rok, siła w tym ćwiczeniu pójdzie do góry? Bo wiadomo, jest to dla większości wyznacznik siły... edit: Byłem na siłowni, i musze zmienić trening. Ten już poprostu mi się przejadł. Potrzebuje splitu. Coś takiego wstępnie ułożyłem. Poniedziałek ---- Klata + triceps Wtorek ----------- Plecy góra + biceps Czwartek -------- Bary + kaptury + brzuch Piątek ------------ Nogi + Plecy dół No i ćwiczenia. Klata + tric - Wyciskanie sztangielek na skosie 4x8 - Rozpiętki na baterflaju 3x12 - Pompki na poręczach 4x10 - Sciąganie linki wyciągu górnego (uchwyt linowy) 4x12 Plecy góra + biceps - Podciąganie podchwytem 4x8 - Wiosłowanie sztangielką 4x10 - Sciąganie linki wyciągu górnego do karku 3x10 - Bic na gryfie prostym 4x10 Bary + kaptury + brzuch - Wyciskanie sponad uszów za głową 3x8 - Podciąganie linki wyciągu dolnego do mostka/brody szeroko/wąsko 3x8 - Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 3x12 -Szrugsy Nogi + Plecy dół - Przysiad tylni ( bo przedni mi nie wychodzi, sztanga mi się zsuwa i jest c***n*a) 4x8 - Przysiad na jednej nodze 3x12 - Zginanie podudzi na maszynie 4x10 - Martwy ciąg (ręce na zewnątrz nóg, inaczej nigdy nie robiłem to nie wiem czy lepiej czy gorzej) 4x8 Tylko nie wime, czy najpierw nie zrobić 2 tygodnie jakiegoś lżejszego treningu bo jestem zmęczony, ciężary już były za duże, do tego mała kaloryczność diety i czuje się zajechany. Chętnie też zobaczyłbym jak powinna wyglądać normalna seria, bo wydaje mi się że ładuje za duże ciężary i przez to serie nie są takie jak powinny być. Są gdzieś filmiki z normalnych treningów o właściwej intensywności? Zmieniony przez - romek88 w dniu 2010-10-11 18:53:24

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 2986 Data: 10/11/2010 10:52:16 AM Liczba szacunów: 0