SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 21/14 dzień zera kalorycznego Trening:Góra/siła 1. Wyciskanie sztangi leżąc 3x5 powt. > 50/60/65 kg <- ostatnia seria na cztery powtórzenia (ostatnio były trzy) 2. Wyciskanie hantli skos 4x6 powt. > 20/22,5/25/25 kg. 3. Krzyżowanie linek 4x12 powt. > 7,5/7,5/10/10 kg. 4. Podciąganie na drążku 4x8 powt. 8/8 - podchwyt, 7/7 - młotkowy 5. Wiosłowanie sztangą 4x5+1 powt. > 45/50/60/60 kg. 6. Uginanie hantli siedząc w oparciu o ławkę + dipy 4x 10-8 powt. > 10/10/12/12 kg Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa, kreatyna, beta alanine, cytrulina Dieta: 2207 kcal: B:142/Tł:51/W:287 Jak widać dzisiaj słabo z kaloriami, powód? Brak apetytu. Wczoraj do pracy zamówiliśmy sobie pizzę na kolację, po przyjeździe do domu tak mnie suszyło, że wypiłem jedno piwko i dzisiaj od rana całkowicie jestem zamulony.. No cóż, jutro może będzie lepiej.

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/14/2020 4:16:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 22/15 zera kalorycznego Trening: Dół/siła 1. Przysiady ze sztangą 3x5 > 70/70/72,5 kg. 2. Wykroczny przysiad 3x6 3. Uginanie nóg na maszynie (tył uda) 4x8 > 4/5/6/7 sztabek <- tutaj zmniejszyłem ciężar i bardziej się przykład technicznie, na wolniejszym opuszczaniu. 4.Hip thrust 4x8 > 40/40/40/40kg. 5. Wspięcia na palce na suwnicy smitha stojąc 5x15 > 40/40/50/60/60kg. +brzuch Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa, kreatyma, beta alanine, cytrulina Dieta: 3016 kcal: B:192/Tł:100/W:353 Ostatni trening za mną przed sesją tatuowania, teraz myślę, że 7-10 dni odpoczynku i zaczynamy prawdziwą masę :) Jak zobaczyłem ten 'dzień zera kalorycznego' to przez chwilę myślałem, że w ogóle nic nie jesz dziś }:-( Widzę, że stosujesz tą samą ilość powtórzeń w serii, ale progresję ciężaru - nie czujesz, że te pierwsze serie wychodzą za lekkie? Zastanawiam się bo też stosuję te same ilości powtórzeń w seriach, ale na stałym ciężarze. Będę zaglądał częściej! Nie do końca, ponieważ te serie przykładowo na przysiadach, martwych, wyciskaniu to serie robocze.. Przykładowo, gdy robię klatkę: wyciskanie sztangi na poziomej to wygląda to tak - gryf 10powt, 40kg/10 powt. i następnie już przystępuje do serii roboczych. Także lekko nie jest. Poza tym plan treningowy układał mi ronie, a gość ma ogromną wiedzę. Ja od siebie jedynie mogę dodać, że progres siłowy jest bardzo ważny, bo bez niego efekty będą mierne, więc albo robisz progres na ciężarze albo na powtórzeniach. Zmieniony przez - RozbójnikWojtas w dniu 2020-09-15 15:22:56

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/15/2020 3:18:38 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 23/16 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2500 kcal: B:169/Tł:77/W:273

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/16/2020 4:57:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 26/19 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2962 kcal: B:147/Tł:111/W:348

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/19/2020 4:09:15 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 27/20 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2624 kcal: B:157/Tł:91/W:300

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/20/2020 3:51:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 30/23 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2605 kcal: B:146/Tł:101/W:281 Zmieniony przez - RozbójnikWojtas w dniu 2020-09-23 11:29:22

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/23/2020 11:29:04 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 31/24 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2605 kcal: B:146/Tł:101/W:281

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/24/2020 1:08:50 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 32/25 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2578 kcal: B:148/Tł:108/W:251

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/25/2020 11:36:06 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 33/26 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2556 kcal: B:159/Tł:84/W:294 Od poniedziałku wracam do treningów :)

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/26/2020 1:35:56 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 34/27 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2583 kcal: B:147/Tł:63/W:360

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/27/2020 2:28:07 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 35/28 dzień zera kalorycznego Trening:Góra/siła 1. Wyciskanie sztangi leżąc 3x5 powt. > 50/55/60 kg. <- ostatnia seria na cztery powtórzenia 2. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 4x6 powt. > 17,5/20/22,5/25 kg. 3. Krzyżowanie linek 4x12 powt. > 7,5/7,5/10/10 kg. 4. Podciąganie na drążku 4x8 powt. 8/8 - podchwyt, 7/7 - młotkowy 5. Wiosłowanie sztangą 4x5+1 powt. > 40/45/50/55 kg. 6. Uginanie hantli siedząc w oparciu o ławkę + dipy 4x 10-8 powt. > 7,5/7,5/10/10 kg Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa, kreatyna, beta alanine, cytrulina Dieta: 2595 kcal: B:167/Tł:72/W:315 Pierwszy trening po 10-dniowej przerwie, lekki, nie ćwiczyłem na 100%. Myślę, że ten tydzień to będą treningi na 70-80%, a od przyszłego tygodnia ruszam pełną parą. Zmieniony przez - RozbójnikWojtas w dniu 2020-09-28 19:38:10

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/28/2020 7:37:39 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 36/29 zera kalorycznego Trening: Dół/siła 1. Przysiady ze sztangą 3x5 > 60/60/60 kg. 2. Wykroczny przysiad 3x6 3. Uginanie nóg na maszynie (tył uda) 4x8 > 4/5/6/6 sztabek 4.Hip thrust 4x8 > 40/40/40/40kg. 5. Wspięcia na palce na suwnicy smitha stojąc 5x15 > 40/40/50/60/60kg. +brzuch Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa, kreatyma, beta alanine, cytrulina Dieta: 2826 kcal: B:177/Tł:73/W:369

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/29/2020 3:56:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 37/30 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2947 kcal: B:161/Tł:114/W:332

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 9/30/2020 8:03:47 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 38/31 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2850 kcal: B:156/Tł:111/W:316

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 10/1/2020 3:36:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 39/32 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2815 kcal: B:163/Tł:99/W:323

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 10/2/2020 6:49:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 40/33 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2901 kcal: B:174/Tł:83/W:358

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 10/3/2020 7:54:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 41/34 zera kalorycznego Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa Dieta: 2995 kcal: B:147/Tł:130/W:319 Ostatni dzień luzu, od jutra zaczynamy prawdziwą masę i mocny trening (:

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 10/4/2020 6:51:02 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 42/1 dzień masy Pomiary ciała: Waga: 71,8 kg. Klatka piersiowa: 99,5 cm. Ramię: 34,7 cm Brzuch (wysokość pępka): 80 cm. Udo: 52,5 cm. Trening:Góra/siła 1. Wyciskanie sztangi leżąc 3x5 powt. > 50/55/60 kg. 2. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 4x6 powt. > 17,5/20/22,5/25 kg. 3. Krzyżowanie linek 4x12 powt. > 7,5/10/12,5/12,5 kg. 4. Podciąganie na drążku 4x8 powt. 8/7 - podchwyt, 7/7 - młotkowy 5. Wiosłowanie sztangą 4x5+1 powt. > 40/50/55/60 kg. 6. Uginanie hantli siedząc w oparciu o ławkę + francuskie wyciskanie sztangi 4x 10-8 powt. > 7,5/7,5/10/10 kg + 15/15/15/15 kg. Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, NAC, ashwagandha, omega 3, chrom, pokrzywa, ZMA, kreatyna, beta alanine, cytrulina Dieta: 3052 kcal: B:182/Tł:83/W:396 Samopoczucie doskonałe, zdrowie dopisuje, więc działamy! :)

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 10/5/2020 1:26:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 43/2 dzień masy Trening: Dół/siła 1. Przysiady ze sztangą 3x5 > 60/65/70 kg. 2. Wykroczny przysiad 3x6 3. Uginanie nóg na maszynie (tył uda) 4x8 > 4/5/6/6 sztabek 4.Hip thrust 4x8 > 40/40/40/40kg. 5. Wspięcia na palce na suwnicy smitha stojąc 5x15 > 30/40/50/50/60kg. +brzuch Suplementacja: Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, magnez, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, probiotyk, omega 3, chrom, maślan sodu, pokrzywa, beta alanine, agmatyna Dieta: 3045 kcal: B:167/Tł:100/W:369

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 10/6/2020 12:38:09 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtas, nowe cele, nowe aspiracje.

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 46/5 dzień masy Trening: Góra/hipertrofia 1. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 4x6powt. > 20/22,5/25/25 kg 2. Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej 4x8 powt. > 35/40/45/45 kg <- dwie ostatnie serie na 6 powt. 3. Rozpiętki ze sztangielkami na ławce dodatniej 4x12 powt. > 7,5/7,5/7,5/7,5 kg. 4. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej nachwytem 4x10 powt. > 40/40/45/50 kg. 5. Wiosłowanie hantlą 4x10 powt. > 15/15/17,5/17,5 kg. 6. Facepull stojąc 4x15-12 powt. > 10/10/10/10 kg. 7. Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem 4x10 > 20/25/30/30 kg. 8. Prostowanie przedramion na wyciągu nad głową stojąc 4x10 > 25/30/35/40 kg. Suplementacja:, Witamina d3+k2 mk7, witamina c, cynk, NAC, ashwagandha, enzymy trawienne, omega 3, chrom pokrzywa, kreatyna, beta alanine, cytrulina, agmatyna Dieta: 3011 kcal: B:229/Tł:93/W:307

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 4705 Data: 10/9/2020 2:23:58 PM Liczba szacunów: 0