SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Witamina C jakiej jeszcze nie było - GOLD-VIT C 500 plus

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Panie Sławku, więc zakładając, że będę brał jak Pan poleca, czyli 1000mg dziennie, to jakie dawkowanie byłoby najbardziej odpowiednie dla mnie (więcej "o sobie" napisałem wyżej)i czy vit c 250 czy 500? Z góry dziękuję za odpowiedź

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 6602 Data: 8/1/2009 6:24:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C jakiej jeszcze nie było - GOLD-VIT C 500 plus

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    TomQ-kiedyś czytałem, że za bezpieczną dawkę uważa się, 3 gramy. Jednak było to kilka lat temu kiedy praktycznie jedyną formą wit. C był kwas askorbinowy, obecnie kiedy mamy estry, czy pure way myśle, że te 3 gramy mogą być jeszcze przekroczone, choć zasadniczo pytanie powinno brzemieć jaka jest maxymalna dawka jaką oragnizm tak naprawdę potrzebuje, bo może bez sensu będzie brać te wspomniane 3 gramy kiedy wszelkie działania prozdrowotne można osiągnąć dawką o której pisze Sławek (1g).

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 6602 Data: 8/1/2009 6:59:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C jakiej jeszcze nie było - GOLD-VIT C 500 plus

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Czy to prawda, ze vit. C nie wplywa na wzrost odpornosci w organizmie a jedynie uszczelnia naczynia krwionosne> Natomiast priobiotyki roznycch szcepow np.Lactobacillus rhamnosus GG maja w tym przypadku wieksze wplyw na wzrost odpornosci organizmu....

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 6602 Data: 8/3/2009 4:22:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C jakiej jeszcze nie było - GOLD-VIT C 500 plus

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    co do pelnego przebgu dzialania Vit C w ogranizmie jestem pewien ze Slawek zdecydowanie pelniej sie wypowie ale wiele osob odczuwa wspomaganie sil obronnych organizmu dzieki suplementacji nia co do probiotykow - za sprawnosc ukladu odpornego jest w znaczacej czesci (60-80% wpadlo mi przed oczy) odpowiedzialna flora bakteryjna jelit - wiec istnieja silne ku temu przeslanki

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 6602 Data: 8/3/2009 7:01:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C jakiej jeszcze nie było - GOLD-VIT C 500 plus

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Przygotowuję na jesień większy artykuł o witaminie C.

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 6602 Data: 8/4/2009 10:31:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C jakiej jeszcze nie było - GOLD-VIT C 500 plus

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Kaziu bierzez 3 gramy wit. C w stałej suplementacji?

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 6602 Data: 10/3/2009 10:30:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C jakiej jeszcze nie było - GOLD-VIT C 500 plus

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Kazam to żesmy się nie zrozumieli jak myślałem, że stosujesz 15 gram wit. C! A odnosnie takich dużych dawek, wiesz teoria teorią, a praktyka którą czytam np. w wątku w dopingu mówi, że z tym obniżaniem prolaktyny przez B6 jest powiedzmy słabo.

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 6602 Data: 10/3/2009 6:22:59 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc z testami do WSOWL!!! (pomoc z treningiem)

    Post
    Inne dyscypliny

    a co korzystales ze masz taka opinie?? c***owy powiedz czemu? po nastepne gdzie na bieganie.pl jest plan na 1km dla poczatkujacych??

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1592 Data: 9/4/2010 2:19:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Pękanie krwinek a SAA

    Post
    Doping

    Dorzuć Rutinovit-C. Nawilżaj śluzówkę.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1077 Data: 3/23/2011 11:23:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Tenis Ziemny- Miami- TYPER (turniej nr 6)

    Post
    Inne dyscypliny

    Ferrer D. - Nadal R. 0-2 Roddick A. - Becker B. 2-0 Tsonga J-W. - Ferrero J.C. 2-0

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2718 Data: 3/29/2010 12:57:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Tenis Ziemny- Miami- TYPER (turniej nr 6)

    Post
    Inne dyscypliny

    Ferrer D. - Nadal R. 0-2 Roddick A. - Becker B. 2-0 Tsonga J-W. - Ferrero J.C. 2-1

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2718 Data: 3/29/2010 4:38:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Tenis Ziemny- Miami- TYPER (turniej nr 6)

    Post
    Inne dyscypliny

    Baghdatis M. vs Cilic M. 2-1 Verdasco F. vs Melzer J. 2:0 Ferrer D. - Nadal R. 0-2 Roddick A. - Becker B. 2-0 Tsonga J-W. - Ferrero J.C. 2-0

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2718 Data: 3/29/2010 5:59:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Tenis Ziemny- Miami- TYPER (turniej nr 6)

    Post
    Inne dyscypliny

    Ferrer D. - Nadal R. 0:2 Roddick A. - Becker B. 2:0 Tsonga J-W. - Ferrero J.C. 2:1

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2718 Data: 3/30/2010 6:36:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w IF 8h/16h

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    jezeli chodzi o suple to rano BCAA, wit C, i kompleks witamin i omega 3, przed treningiem i po BCAA przed snem gaba, zma, tribulus i kozieratka

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 748 Data: 3/13/2014 6:24:58 PM Liczba szacunów: 0
  • MASA 2015/2016

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trenując no FBW czyli 3 razy w tygodniu musi byc więcej niż jeden dzień solowy myślałem ze bedzie tak ze dwa dni typowo na masę 3x8-12 (zalezy od partii) a jeden solowy 5x5 i dokladac ciężary tam. To ma sens? + trening FBW A B A czy A B C jest lepszy

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 712 Data: 8/22/2015 2:38:13 PM Liczba szacunów: 0
  • ABS Workout - ocena

    Post
    Trening w domu

    dzięki Asams za te ćwiczenia :) no ja tak uważam, trenowałem na siłowni po 3 - 4 m-c, w zime, choć bardzo długo robiłem pompki, brzuszki i przysiady ze względu że szwagier był w wojsku i fajnie było z nim pobiegać potrenować ;P już w tamtym roku zacząłem program 100 pompek i te wszystkie, później zacząłem się bardziej tym interesować, spodobał mi się street workout ale wolę takie ćwiczenia jak pompki, podciąganie. teraz trochę trenuje sztuki walki sam z kolegą capoeira i kickboxing. to tak dla ruchu :D a też myślę że te wszystkie programy na każdego działają inaczej, więc każdy powinien mieć swój indywidualny :D E: micmil SW -street workout ale ja tu miałem na myśli sztuki walki ;P Zmieniony przez - thedragon w dniu 2013-12-11 15:46:36

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3811 Data: 12/11/2013 3:44:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Ułożenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Białko ok 2-2,2g/kg m.c., tłuszcze ok 1-1,5g.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1291 Data: 7/23/2014 2:30:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska Metka

    Post
    Doping

    Ale wy 15-17 letnie dzieci koksu jestescie po******leni,chyba ten czarnobyl wam tak po******lil w tej waszej glowce.Po**** tym 17 latkom tak sie spieszy ? Jeszcze im****e nie porosly dobrze a oni juz chca koksy brac.Jestes jeszcze chudy bo jeszcze dorastasz po co chcesz to przyspieszac,bo panienki w twoim wieku leca na umiesnionych facetow ? Tak,masz racje,leca,ale ci kolesie maja po dwadziescia pare lat i w tym wieku normalne jest byc umiesnionym.Jak bedziesz mial dwadziescia lat tez 17-18 lateczki beda na Ciebie lecialy,jak bedziesz na sucho cwiczyl przez te 3 lata oczywiscie,bo jak sie nakoksujesz w wieku 17 lat to pozniej w wieku 20 zadna na Ciebie nie poleci,bo bedziesz oblesnym kolesiem z dolegliwosciami,rozstepami i wlosami na plecach,nie mowiac juz o tym ze bedziesz impotentem i Ci wacek nie dygnie w wieku 20 lat,a panienka na to: "Narazie,bardzo Cie lubie ale ale nie mozemy sie juz wiecej spotykac,zostanmy przyjaciolmi".Zakladam ze na metce twoje koksowanie sie nie skonczy,pozyjesz sobie od 17-20 roku fajnie,a pozniej depresja,impotencja, i wspomnienia: "Trzeba bylo Klejcuna sluchac".Bedziesz tego zalowal,wspomnisz moje slowa. "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4375 Data: 1/30/2003 10:02:25 PM Liczba szacunów: 0
  • czy dziewczyny moga?!

    Post
    Odżywki i suplementy

    eeeeeetaaaam ... dzien jak co dzien !!! a co macie do redbula z finlandia ??? bo nie rozumiem ?? co ma do tego watroba ??? duzo snu , dobry posilek przed wyjsciem , poza tym sylivit 150 , hepatil , vit b complex , body max , zenszen , magnez , vit c , woda wielka pieniawa , dobre sniadanko - duuuza jajecznica . to wszystko po 0.7 litra , jak to lykniesz to rano jak mlody !!! no jeszcze troszke aspirynki i jest gites !!! hehehehe clarity trza bylo dzwonic rano po korepetycje !!! w tym ci moge cos poradzic...... hehehehe... pozdro

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3695 Data: 8/16/2003 9:03:21 PM Liczba szacunów: 0
  • superseria !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja na forum znalazłem artykuł z treningiem że 2 cm w bicu na miecha idzei ale nie sprawdziłem, i śa tu superserie. "Podstawowe zalozenia takiego treningu: a) 1 lub 2 serie rozgrzewkowe ze sztanga i sztangielkami b) ciezar dobieramy tak, aby technika cwiczenia byla "w miare zachowana" ;) c) ciezar ustalamy na poczatku i zostajemy przy nim do konca cwiczenia, z uwagi na to, ze superserie ca bardzo ciezkim cwiczeniem i na dokladanie po prostu nie bedzie sily ;) d) cwiczymy bez pomocy, tzn. do zalamania miesniowego e) intuicyjnie stosujemy przerwy w seriach i superseriach: tzn. jesli na przyklad wykonujemy superserie biceps-triceps i po serii bicepsu czujemy duze zmeczenie, robimy krotka przerwe i przechodzimy do tricepsu; jesli natomiast (co jest malo prawdopodbne) po wykonaniu superserii czujemy duzy zapas sily mozemy rozpoczac nowa superserie, ktora mozemy przerwac w polowie (mam nadzieje, ze wyjasnilem idee tych superserii). f) rece cwiczymy raz w tygodniu i nie laczymy z zadnya inna grupa miesniowa! g) przy uginaniu francuskim pomoga nam paski na nadgarstkach, usztywniajac rece pozwola na cwiczenie z wiekszym ciezarem h) cwiczac biceps, stojac, stosujmy pas (pamietajmy takze podczas rozgrzewki przecwiczyc prostowniki!) Treningi dzielmy na "tydzien A" i tydzien B" i stusujemy je naprzemian (pomijam w rozpisce rozgrzewke ale wy jej w zadnym wypadku nie pomijajcie w treningu, gdyz jest to ciezki trening i wymaga dobrego przygotowania stawow i miesni, a naderwanie tricepsu czy bicepsu przy duzym obciazeniu moze skonczyc sie bardzo zle): *Tydzien A Superseria 1 x4 (tzn. wykonujemy cztery takie superserie) a) biceps - uginanie ze sztanga stojac podchwytem (sztange trzymamy na szrokosci barkow) b) triceps - uginanie fracuskie sztanga lamana lezac na lawce skosnej glowa w dol Superseria 2 x3-4 a) triceps - uginanie na wyciagu gornym (drazek w ksztalcie "^") b) biceps - naprzemienne uginanie sztangielek siedzac na lawce w duzym skosie (taka pozycja, prawie "lezaca" na lawce uniemozliwia zarzucanie ciezaru i pozwala w 100% wypalic biceps - gwarantuje, ze konczac kazda serie bedziecie wyrzucac sztangielki z rak!) Seria 3 x2-3 a) triceps - pompki na poreczach (lub wyciskanie sztangi w waskim chwycie) *** (dluzsza przerwa) Superseria 1 x4 (zaczynamy robic przedramiona,) a) uginanie sztangielki nachwytem siedzac (reke trzymamy na udzie lub w wersji ciezszej na lawce; nachwytem robimy prawa i lewa reke, dopiero przechodzimy do podchwytu) b) uginanie sztangielki podchwytem siedzac Superseria 2 x4 (w tym cwiczeniu nie stosujkemy przerw w superseri!) a) uginanie ze sztanga stojac nachwytem (uwaga na technike wykonania - nie zarzucac i powoli opuszczac ciezar!) b) zwis na drazku do podciagania (po prostu chwytamy drazek tak jak do podciagania i wisimy sobie conajmniej 10 oddechow; jest to cwiczenie wyrabiajace sile chwytu, stosowane wraz z trzymaniem sztangi w superseriach, treningow strong manow, ja wykorzystalem je tu w superserii z uginaniem i efekt jest podobny - za dlugo nie powisimy bo lapki eksploduja ;) *Tydzien B Superseria 1 x4 a) biceps - uginanie na wyciagu dolnym stojac (drazek prosty) b) triceps - uginanie na wyciagu dolnym (przysuwamy laweczke do wyciagu dolnego, na ktorym robilismy biceps i nie musimy nawet zmieniac stanowiska; robiac uginania trzeba uwazac na linke, zeby nie przejechac sobie nia po glowie; mozna tez odchylic glowe w prawo lub lewo) Superseria 2 x3-4 a) triceps - uginanie francuskie siedzac tylem do wyciagu lub siedzac na lawce (pochylonej o np. 45 stopni) ze sztanga lamana (taki gryf zapewnia komfortowy chwyt i nie wylamuje nadgarstkow) b) biceps - naprzemienne uginanie sztangielek stojac (bierzemy naprawde duze sztangielki i dopuszczamy w tym cwiczeniu tzw. "zarzucanie" oczywiscie w granicach rozsadku, bo przeszczepow kregosupa jeszcze nie robia, a i w przyszlosci tez bym na to nie liczyl ;) *** (dluzsza przerwa) Superseria 1 x4 (w tym cwiczeniu nie stosujkemy przerw w superseri!) a) uginanie ze sztanga stojac nachwytem b) zwis na drazku do podciagania Superseria 2 x4 a) uginanie sztangi nachwytem siedzac b) uginanie sztangi podchwytem siedzac "

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3120 Data: 6/6/2004 8:38:06 PM Liczba szacunów: 0