SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Michal M ma problem

    Post
    Sztuki Walki

    A może by tak nowy bold do C/S też zajrzał?

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 4030 Data: 12/6/2006 8:39:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Zaparcie - poważny problem ..

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Na pewno nie najeść na maxa Przeanalizuj dietę. Pij sporo płynów. Dorzuć Colon C wg ulotki. Ale najważniejsze dwa z góry.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2560 Data: 5/19/2011 7:11:20 PM Liczba szacunów: 1
  • Zaparcie - poważny problem ..

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Z rana na śniadanie + Colon C jak pisałem. Pieczywo pełnoziarniste skoro tyle go spożywasz.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2560 Data: 5/20/2011 2:16:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Zaparcie - poważny problem ..

    Post
    Zdrowie i Uroda

    colon c dobry ale drogi kup otreby przenne id dodawa prze kazdym poziłkiem

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2560 Data: 5/27/2011 1:14:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie SW w Częstochowie

    Post
    Scena MMA i K-1

    Aikido od razu olej, znajomy Ci zle doradził. Ja znalazłem coś takiego: http://www.a-f-c.pl/index.php

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1355 Data: 9/27/2008 5:59:21 PM Liczba szacunów: 0
  • zestawik :-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Moim zdaniem: 1.witaminy Now - extra (w życiu widziałem tylko jedne o mocniejszym składzie). Niestety maja jedną wadę. Sam ich używam, sam je sprzedaję, ale wkurza mnie jedno. Tam nigdy nie ma 180 tabl., zawsze brakuje ok. 20 szt. Nie wiem dlaczego tak jest, ale już kilka razy spotkałem się z takim przypadkiem. Jak Ci sie będzie chciało to przelicz, jestem ciekaw jak to u Ciebie wygląda. 2. Serwatka - nie wiem jaką masz, ale jesli bez innych domieszek to spoko. 3. Peptyd glutam.- tu niestety nie bardzo. Jak pisze producent, można ją najwyżej dosypywać do białka i czekać jak się uwolni. Na pewno nie możesz stosować jej jako antykataboliku. 4. Kreatyna - nie znam tej kreatyny, ale myślę, że jest o.k. Teraz ceny kreatyny tak spadły, że nikomu nie opłaca się dawac szajsu. 5. zma - nie używałem tego preparatu, dużo osób go chwali, jednak dziwię się, że kupiłeś suplement od gościa, który dostał od niego ginekomastii. Musisz być nieźle zdesperowany w swoim dążeniu do celu. Reasumując uwazam, że zestaw jest niezły, a jedyne czego mi w nim brakuje to antykatabolik potreningowy (l-glutamina, bcaa, hmb) SONBATY

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1289 Data: 5/9/2002 8:33:09 AM Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA Z TREC NUTRITION

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja osobiście z odżywkami treca nie mam osobistego doświadczenia, choć sprzedają się nieźle, natomiast cenię w tej firmie to że podają nazwę laboratorium skąd biorą suplementy. Nie wiem czy są to dobre laboratoria, ale już sam fakt mówienia klientom uczciwie jak to wygląda zasługuje na uznanie. Dużo firm bazując na niewiedzy klientów czaruje że coś tam wymaga super technologii i tylko oni taką mają a w rzeczywistości kupują suplement w laboratorium i u siebie pakują. SONBATY

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 4194 Data: 11/26/2002 2:05:12 PM Liczba szacunów: 0
  • metka 10 mg i cytomel

    Post
    Doping

    bedzie trzeba ciachna c chyba thatman nie za mało cyto,elu ? i w jakich cjklikacg go jescno i tak sobie bo ja ty wpiepszałem dawki ostatnoi w mikro cyklach po 10o mcg nawet i schidziłem wiesz w 7 dniowkach tak jak kzazam Zmieniony przez - feree w dniu 2005-08-05 18:41:21

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2534 Data: 8/5/2005 6:37:17 PM Liczba szacunów: 0
  • jak w koncu z tym tluszczem ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    poszlo nie ma tam jednoznacznie napisane, ale pytalem o antyoksydanty i takową odp.dostalem. poza tym czytałem jeszcze niedawno w internecie o tym jak znajde dam link,ale bedzie to trudne, bo troche tego bylo jednak ja stosuje po treningu wit.a,c,e i dostarczam rowniez z pokarmu potreningowego:pomidor,jarzyny,papryka, kalafior -ogolnie warzywa jednak jak mam mozliwosc to wale green tea... wole to niz kreatynine,ktora jednak jest podobno najefektywniejsza ze wszytskich Zmieniony przez - DaroNigga w dniu 2007-02-10 00:48:58

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1858 Data: 2/10/2007 12:47:43 AM Liczba szacunów: 0
  • jak w koncu z tym tluszczem ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Chyba źle wypowiedź na tamtym forum zrozumiałeś. DHA i EPA bardzo łatwo reagują z tlenem w prawie całym organizmie, nawet, gdy zostaną już wbudowane w komórki. Dlatego zawsze wskazana jest dodatkowa suplementacja witaminami E i C w celu ich ochrony, czasami też się wspomina o selenie i koenzymie Q10. Jedynym przypadkiem, kiedy można mówić o ewentualnych antyoksydacyjnych właściwościach DHA, jest wzrost poziomu enzymów antyoksydacyjnych w korze mózgowej dzięki DHA. Jest to jednak działanie pośrednie i w przypadku EPA i DHA więcej nie znaczy lepiej. Zmieniony przez - Charon w dniu 2007-02-10 01:20:24

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1858 Data: 2/10/2007 1:08:33 AM Liczba szacunów: 0
  • HMB???

    Post
    Odżywki i suplementy

    "slyszalem ze na poczatkujacych ma hmb dobre dzialanie ale z biegiem czasu to juz nie ma sensu kupowac......." na początkujących nawet witamina "c" dobrze działa... także to akurat nie stanowi o działaniu hmb... ale na zaawansowanych też super działa... Piotr Głuchowski twierdzi że to najskuteczniejszy suplement na rynku... a chłop do małych nie należy więc... tu chyba tkwi tajemnica jego sukcesu...

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2562 Data: 9/22/2006 4:37:12 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeśli Twoje zaptrzebowanie faktgycznie wynosi 3000kcal, to start z pułapu 2800kcal raczej wiele nie zmieni w kwestii redukcji. Deficyt w wyoskości 200kcal to praktycznie nie deficyt. Zazwyczaj zwiększenie / zmniejszenie podaży energii o 100 - 200kcal w jedną lub drugą nie przynosi większych efektów u osób z bf wyższym niż 12 - 15%. Przy bardzo wysokim poziomie zatłuszczenia potrzebne są najczęściej o wiele głębsze restrykcje. Skąd w ogóle pomysł by uciąć tylko 200kcal? Co do proporcji b/w/t - sugerowałbym więcej tłuszczu a zdecydowanie mniej węgli. Jeśli chodzi o dobór pokarmów to miód - zbędny. POsiłki składajace się tylko z banana lub tylko z twarogu - zbędne. Warzyw jest za mało, przez co jest mało potasu i witaminy C. Pszenicy za dużo, ryb brak. Do poprawki. Wiedz też, że Twoje wyniki byłyby o wiele lepsze gdybyś ta stałę uwzgędnił trenig siłowy, z uwzglęnidniem takich ćwiczeń jak pompki, przysiady, wiosłowania, ciągi. Możliwości jakie daje atlas - tylko jako dodatek.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 692 Data: 6/10/2013 8:28:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Kiedy węglowodany [LC]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jeszcze zależy kiedy skladziesz sie spać tez czesto cwicze w godzinach wieczornych i w diecie low c jem potreningowy posilek z miecha i ww okolo godziny 21-22 jeszcze kolo 24 dorzucam twaróg i ide spac pełny ; D podziel na 2 czesci te 80g ww

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 840 Data: 8/30/2012 8:35:29 AM Liczba szacunów: 0
  • ZAWODY

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Falkon1987 - no wiesz nie bede sie chwalil bo niemam czym nawet hehe :) Klatka wyc.płaska - 105 kg Klatka wyc.skos - 98 kg Martwy C - nie spr Przysiad - nie spr Dlatego mi chodzi o takie Zawody bardziej Amatorskie gdyz nie jestem chyba konkretny w tej branży :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1615 Data: 4/21/2009 6:36:47 PM Liczba szacunów: 0
  • zamiast bcaa można dcaa, zamiast aakg można hkgg, zamiast witaminy c można witaminę z, zamiast hmb można pmb, zamiast kreatyny w kapsułkach można kreatynę w powietrzu...jest tyle dróg a olimp ściąga...nieładnie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2314 Data: 9/1/2008 8:39:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Mimo upałów ( + 36 st C ) zebrała się świetna ekipa . /SFD/2019/6/30/8cad3c04dab0417cb1bb5f798eed115f.jpg /SFD/2019/6/30/97855e502bc842fcb11a2fb980a899a7.jpg

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2439 Data: 6/30/2019 5:33:07 PM Liczba szacunów: 3
  • Skoki w dal

    Post
    Inne dyscypliny

    Sorki ,że dopiero teraz ale mam problemy z netem. Jeśli chcesz się tym zająć na dłuższą mete to zdecydowanie powinieneś poszukać klubu ponieważ skoki to konkurencja w kórej bardzo ważną role odgrywa technika i trener który stoi z boku mówi Ci co robisz żle bo sam tego nie widzisz.Szukaj klubu ,a ja narazie rozpisze Ci na miesiąc co masz robić po tym miesiącu odezwij sie to pogadamy co i jak dalej. Poniedziałek Wstępowanie - 2x10 (ze sztangą lub samym gryfem ważącym 10kg) podskoki na łydkach - 1x10 (10kg) "scyzoryki" dynamicznie - 2x15 rzuty - 20 raz (4-5kg) najlepiej piłką lekarską wieloskoki przez przeszkody - 20 razy rytmy - 3-4x100m lużno Wtorek skip A i C(pięty o pośladek) 2 x 50m + 2 x 50m marsz siłowy szybkość: 40m na 85-90% 2x40m na gaz (100%) 60m na 85-90% scyzoryki dynamicznie 3x15 wieloskoki 2x5-skok lewa i 2x5-skok prawa rytmy - 4x100m b.lekko Środa Ćwiczenie elementów techniki (ostatnia strona w podwieszonym poście o skokach) scyzoryki 2x15 wieloskoki przez przeszkody - 10 razy wieloskoki - 3x5-skok lewa i 3x5-skok prawa rytmy - 4x100m Czwartek Rozruch w lesie około 5km połączony z wyskokami dosiężnymi z króttkiego rozbiegu (6-8kroków) do 20 razy Piątek - Wolne Sobota półprzysiad - 4x2 (30kg) podskoki na łydkach 2x10 (10kg) podskoki - 2x50m (wybijasz się z jednej nogi ,spadasz i od razy wybijasz się z drugiej i tak na zmiane przez 50m) marsz siłowy - 2x50m ,lekko rytmy - 3x80m niedziela - wolne Przed każdym treningiem i po około 1km truchtu ,przed każdym treningiem około 15min rozciagania.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3403 Data: 9/15/2004 12:22:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Skoki w dal

    Post
    Inne dyscypliny

    Poniedziałek skip A i C(pięty o pośladek) 2 x 50m + 2 x 50m marsz siłowy szybkość: 40m na 85-90% 2x40m na gaz (100%) 60m na 85-90% scyzoryki dynamicznie 3x15 wieloskoki 2x5-skok lewa i 2x5-skok prawa rytmy - 4x100m b.lekko Wtorek wolne Środa Ćwiczenie elementów techniki (ostatnia strona w podwieszonym poście o skokach) scyzoryki 2x15 wieloskoki przez przeszkody - 10 razy wieloskoki - 3x5-skok lewa i 3x5-skok prawa rytmy - 4x100m Czwartek wolne Piątek Rozruch w lesie około 5km połączony z wyskokami dosiężnymi z króttkiego rozbiegu (6-8kroków) do 20 razy Sobota półprzysiad - 4x2 (30kg) podskoki na łydkach 2x10 (10kg) podskoki - 2x50m (wybijasz się z jednej nogi ,spadasz i od razy wybijasz się z drugiej i tak na zmiane przez 50m) marsz siłowy - 2x50m ,lekko rytmy - 3x80m Niedziela godzina gry zespołowej Zredukowałem Ci jeden trening dlatego ,że jeśli dopiero zaczynasz to nie lepiej nie ryzykować przeciążenia

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3403 Data: 9/20/2004 2:17:53 PM Liczba szacunów: 0
  • c.d. Znowu biochemia :) zaś nadmiar spozywanych tłuszczów objawia się...odbijaniem "mydłem" :) jedliście kiedyś w przedszkolu kawałek mydła? ;) po prostu zbyt duża ilość tłuszczy, sprawia że organizm je zmydla. Pozdro 4 all.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3858 Data: 2/22/2008 4:20:42 PM Liczba szacunów: 0
  • plecy do oceny

    Post
    Galeria Zdjęć

    hehe nie chodzi mi o M.C tylko o ten lancych na szyji mogles go chociaz zdjac do zdjec dobra koniec spamu z mojej strony cwicz cwicz bo nie jest najgorzej ale chudo

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2533 Data: 10/28/2006 12:07:39 AM Liczba szacunów: 0