SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • wit.C rutinoscorbin ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Chodzi o to ze ziemniaków nie jem za czesto. Dobra kupie jakaś Vit c z vitala czy olimp

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2018 Data: 2/12/2014 6:52:54 PM Liczba szacunów: 0
  • czy moze byc po treningu?

    Post
    Trening w domu

    Jak juz Cie Kanarku złapałam to od razu Cie troche wypytam o inne rzeczy jesli pozwolisz. POZWOLE. W KONCU OD TEGO TUTAJ JESTEM . Mam 174 wzrostu i waze obecnie 58-59kg (sama juz nie wiem). Nie mam jakiejs wagi docelowej bo dla mnie nie kilogramy sa wazne (w koncu nie jestem miecho w sklepie z wedlinami) tylko wymiary. I BARDZO DOBRZE. MAM NADZIEJE ZE TO TYLKO PRZEOCZENIE - ZE NIE NAPISALAS ZE TWOIM GURU JEST TAKZE LUSTRO Najbardziej martwi mnie dolna czesc mojego ciała. Własciwie to wyglada to tak ze od pasa w gore jestem kosciotrupem - rece jak patyki, wystajace zebra, nawet w okolicach mostku wyrozniaja mi sie jakies paskudne kosci. ZARADZIMY Problem ma sie odwrotnie od pasa w dol. Mimo ze mam calkiem ladne wciecie w talii to juz zauwazam obrastajacy mnie tłuszczyk (waleczki po bokach). Nogi mam niestety bardzo grube (w udzie ok 58cm). Jak to sie potocznie mowi "wszystko idzie mi w tylek". NA POCZATEK POGRATULUJE OBSERWACJI. TEN WAZNY CZYNNIK - JEST CZESTO ZANIEDBYWANY PREZ CWICZACYCH PRZEZ CO MOGA SIE POZNIEJ RODZIC PROBLEMY JAK PEWNO WIESZ - KAZDY JEST INACZEJ ZBUDOWANY. MOWISZ ZE TOBIE ODKLADA SIE "PUPIE". PORADZIMY JAKOS. PROPNUJE TAKIE WYJSCIE. 1. DIETE REDUKCYJNA (KTORA JUZ MASZ A KTORA POSTARAMY SIE DOPRACOWAC/ZMIENIC ABY BYLA ODPOWIEDNIA). POZWOLI TO NA ZRZUCENIE ZBEDNEGO TLUSZCZYKU - I UKAZE NAM PRAWDZIWE OBLICZE TWOICH NOG - CZY SA TO MIESNIE CZY WLASNIE TEN NIECHCIANY TLUSZCZ. 2. TRENING AEROBOWY (KTORY JUZ WYKONUJESZ - JEDNAK MOZEMY TROSZECZKE ZMODYFIKOWAC GO ) KTORY POZWOLI CI NA WLAKE BEZSPOSREDNIO Z SAMYM TLUSZCZEM. 3. TRENING SILOWY - KTORY WZMOZY DEFICYT KALORYCZNY. NA POCZATEK MUSIMY ZOBACZYC CZY TO CO OKRESLASZ MIANEM DYSPROPORCJI - JEST W WIEKSZOSCI TLUSZCZEM ZALEGAJACYM NA NOGACH CZY MIESNIAMI POKRYTYMI NIEWIELKA ILOSCIA TLUSZCZU TO WAZNA SPRAWA JAK PEWNO WIESZ - BO WTEDY BEDA SIE ROZNILY PROGRAMY TRENINGOWE JAKIE CI POLECIMY. DRUGA SPRAWA - TO ZEBYS OPTYCZNIE PREZENTOWALA SIE LEPIEJ - POSTARAMY DARADZIC CI W SPRAWIE TRENINGU GORNEJ POLOWY CIALA - TAK ABY DYSPROPORCJA BYL MNIEJ WIDOCZNA I JEDNCZESNIE ABY MIESNIE POKRYLY OSZAR ZWANY "PATYKAMI". Moim problemem sa napady głodu (a wlasciwie apetytu), jak myslisz czym to moze byc spowodowane? Da sie temu jakos zaradzic? Zla dieta? Moze za duzo weglowodanow? Moze za malo tłuszczu (czesto wychodzi mi ponizej 5g). Kalorii chyba nie mam zbyt malo bo utrzymuje sie w przedziale 1200-1500. CZESETO GESTO NAPADY GLODU SA SPOWODOWANE ZLE ZBILANSOWANA DIETA. ZNAM 2 DOBRE SPOSOBY ZMNIEJSZENIA GLODU. PIERWSZY TO BLONNIK. DRUGI TO TLUSZCZ. W ZALEZNOSCI OD DIETY KTORA WYBIERZEMY - BEDZIESZ MOGLA ZASTOSOWAC ALBO JEDNO (BLONNIK) ALBO 2 NARAZ JAK SIE DA TEMU ZARADZIC ? NO WLASNIE - BLONNIK JEST JEDNYM ZE SPOSOBOW. NIE MOWIAC JUZ O REGULARNYCH POSILKACH ETC. Nie wiem czy taka dieta na ktorej jestem jest okej. A NA JAKIEJ JESTES DIECIE ? MOGLABYS OPISAC PRZYKLADOWY DZIEN ? WRAZ Z TRENINGIEM POSILKAMI - ICH SKLADEM ORAZ GODZINAMI ICH SPOZYWANIA. Dopiero zaczynam odchudzanie i nie wiem czy poziom kalorii jest odpowiedni - czy moge oczekiwac spadku wagi czy moze przy moim wzroscie i wadze to za duzo. Jedni nie radza schodzic ponizej 1300 a w jakims kalkulatorze wyszlo mi ze moje zapotrzebowanie wynosi 1400 wiec zeby chudnac musialabym obciac kalorie do 1000. Jak to jest? A PRAWDA JEST JEDNA. NIKT NIE MOZE POWIEDZIEC TOBIE ILE SPALASZ. ZADEN KALKULATOR - ZADEN DIETETYK. KALKULATOR POZWALA NA PRZYJECIE O R I E N T C Y J N E G O POZIOMU KALORII KTORY MOZE BYC TWOIM POZIOMEM EKSPERYMENTALNYM OD KTOREGO ZACZYNASZ ODCHUDZANIE. I ZNOWU WSZYSTKO SPROWADZA SIE DO OBSERWACJI JESLI NIE CHUDNIESZ W W OKRESIE POWIEDZMY 3 TYGODNI - OBCINASZ PORCJE KALORII (LUB DODAJESZ AKTYWNOSCI) I NADAL OBSERWUJESZ. CWICZAC JEDNOCZENSIE SILOWO ORAZ BEDAC POCZATKUJACYM MOZESZ NIE PATRZEC NA WAGE PRAWIE WCALE - A BARDZIEJ NA LUSTRO - JAKO ZE ZMIENIAC SIE MOZE WTEDY STOSUNEK MIESNIE/TLUSZCZ A WAGA MOZE SIE NIE ZMIENIAC. JEDNAK TYLKO TY MOZESZ OKRESLIC (MNIEJ WIECEJ) SWOJE ZAPOTRZEBOWANIE DROGA WLASNIE OBSERWACJI I DEDUKCJI. MOGE CI JEDYNIE POWIEDZIEC ZE WG MOICH OBLICZEN - PO UWZGLEDNIENIU TWOICH AKTYWNOSCI - POZIOM OK. 1300KCAL MOZE BYC POZIOMME WYJSCIOWYM OD KTOREGO POWINNAS ZACZAC (PRZY TEJ ILOSCI AEROBOW NAWET 1400 BEDZIE DOBRYM ROZWIAZANIEM). Kolejne pytanie dotyczy treningu (przepraszam ze Cie tak mecze ale czytam twoje rady juz od jakiegos czasu i stales sie dla mnie pewnego rodzaju autorytetem dlatego twoja opinia jest dla mnie wazna). NIE PRZESADZAJMY - JESLI COS WIEM - TO PO PROSTU PISZE. JEDNAK DO AUTORYTETU MI DALEKO... Staram sie codziennie jezdzic na rowerku treningowym. Jesli nie rano na czczo (nie zawsze mam czas) to przynajmniej wieczorem ok 40 min. OK Do tego dolozylam silownie 3-4razy na tydzien na ktorej robie najpierw jakies 3 cwiczenia na gorna czesc ciala (staram sie ze sporym obcizeniem, jak na masie) a potem na brzuch i nogi (z malutkim obciazeniem) MOGLABYS ZAMIESCIC TUTAJ SWOJ PRGRAM TRENINGOWY - DOKLADNIE. Czesto jest tak ze jak wstaje o 8 robie aeroby na rowerku, potem jem sniadanie i o 10 jade na silownie - moze tak byc? ZALEZY CO JESZ. ALE OGOLNIE PATRZAC NA SPRAWE - MOZE BYC. Jeszcze jedno - jakich produktow powinnam unikac w diecie? ZALEZY OD DIETY OGOLNIE MOGE JEDYNIE POLECIC UNIKANIE TLUSZCZY NASYCONYCH, TLUSZCZY TRANS, DUZEJ ILOSCI TLUSZCZY WIELONIENASYCONYCH CZY PRODUKTOW WYSOKOPRZETWORZONYCH. JEDNAK WSZYSTKO ZALEZY OD DIETY. POWYZSZE ZALCENIA SA OGOLNE - I KAZDY POWINIEN SIE NAD NIMI ZASTANOWIC ZANIM COS WLOZY DO UST... Czy dieta oparta glownie na białku zamiast na weglowodanach jest skuteczniejsza? NIE. POZIOM BIALKA 2,2g/kg JESY W ZUPELNOSCI WYSTARCZJACY. PRZEKONANIE WE WCZESNIEJSZYCH CZASACH - ZE DIETA WYSOKOBIALKOWA (JAKKOLWIEK BY JA NIE NAZWAC - POWYZEJ 2,5G/KG) JEST LESPZA NA AZRUCANIE WAGI JEST BLEDNE. POGLAD WZIAL SIE PEWNO STAD ZE IM WIECEJ BIALKA TYM BARDZIEJ CHRONIMY MIESNIE A TO NIE DO KONCA JEST PRAWDA. JAKO NATURALNI CWICZCAY (BEZ DOPINGU) JESTESMY W STANIE ZSYNTETYZOWAC JEDYNIE OKRESLONA ILOSC BIALKA. CHCOC ISTENIEJE TAKZE POGLAD (BY BRYAN HAYCOOCK) ZE JEDZAC WIEKSZA ILOSC BIALKA "MOZNA" WIECEJ ZSYNTETYZOWAC JEDNAK TO SPRAWA INDYWIDUALNA TO RAZ, NIE POTWIERDZONA TO DWA I NAJWAZNIEJSZE - MA MIEJSCE PRZY DIECIE MAJACEJ NA CELU PRZYROST MASY MIESNOWEJ WIEC CO ZA TYM IDZIE - Z DODATNIM BILANSEM ENERGETYCZNYM - TO TRZY. JEDNAK WIEKSZA ILOSC BIALKA JEST PO PROSTU PRZERABIANA NA GLIKOGEN NA DRODZE NEOGLUKOGENEZY. NAJWAZNIEJSZY JEST OGOLNY BILANS KALORII - I TO POWINNA BYC PODSTAWA DO UKLADANIA DIETY. PO PROSTU - TERMOGENEZY SIE NIE DA OSZUKAC I JESLI BEDZIESZ JADAL MNIEJ NIZ SPALASZ - STRACISZ WAGE. Wiem ze czesto polecasz diete niskoweglowodanowa. Mozesz wytłumaczyc czemu popierasz diete ograniczająca weglowodany? WZGLEDY ZDROWOTNE. DALEKO IDACA POPRAWA SAMOPOCZUCIA I STANU SKORY,WLOSOW, PAZNOKCI. LATWEJSZE PANOWANIE NAD APETYTEM BRAK HUSTAWEK NASTROJOW WYWOLANYCH CZESTO NA DIETACH WYSOKO/SREDNIOWW DUZYMI WAHANIAMI POZIOMU CUKRU WE KRWI A CO ZA TYM IDZIE TAKE HORMONOW W CIAGU DNIA BRAK - O ILE OCZYWISCIE ILOSC KALORII JEST ODPWIEDNIA - WLANSIE ATAKOW GLODU (CHOC GLOD TO SPRAWA INDYWIDUALNA JAKO ZE NIELISMY NAWET NA FORUM PRZYPADEK ZJADANIA DUZEJ ILOSCI KALORII POCHODZACYCH Z TLUSZCZU A GLOD NADAL BYL ODCZUWALNY) LATWIJSZE ZRZUCANIE WAGI (BADZ CO BADZ EFEKT BRAKU WODY I GLIKOGENU W MIESNIACH JEST WIDOCZNY ZAZWYCZAJ CO POZWALA WIELU - W SZCZEGOLNOSCI KOBIETOM - WSTAWAC CO RANO Z USMIECHEM WYWOLANYM PRZEZ PLASKI BRZUCH) BRAK WYDECIA BRZUCHA ...WIELE WIELE INNYCH Z gory dziekuje za rady Jeszcze raz sorry za zawracanie glowy NIC NIE SZKODZI - JAK JUZ MOWILEM - OD TEGO TUTAJ JESTESMY ABY SOBIE POMAGAC. Ps. Sory ze tak dlugo ale niestety moj system byl na tyle uprzejmy ze skasowal mi wczesniejsza moja odpowiedz. pozdrawiam Jak jesz - tak zyjesz Wiedza to podstawa Doradca w dziale Alternatywna Droga HighCarbGainDietLyleApproved

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1672 Data: 8/13/2003 10:09:31 PM Liczba szacunów: 0
  • AAKG a wysypka

    Post
    Odżywki i suplementy

    pepo fakt jak ktos traktuje zielona herbatke jako glowne zrodlo przeciw utleniaczy to moze byc za malo. warto dodac cos do tego. jak chocby witamine c.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1222 Data: 9/23/2009 4:52:45 PM Liczba szacunów: 0
  • WENEZUELA co mozna dostac?

    Post
    Doping

    Masz filmik c y b e r a , o Wenezueli, na filmiku widac jak kradna benzyne :) http://youtu.be/xb_2LVJLACc Zmieniony przez - mm1986 w dniu 2012-04-24 06:00:57

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2706 Data: 4/24/2012 5:59:39 AM Liczba szacunów: 0
  • pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mozna z tego wywnioskowac, ze masz problem z jezykiem polskim. c o do wytrzymalosci silowej nie potrafie ci odpowiedziec, gdyz szczerze mowiac nie rozumiem twojego zapisu. uloz jeszcze raz pytanie, zgodnie z ogolnie przyjetymi zasadami gramatyki i stylu

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 636 Data: 11/27/2005 10:39:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Jedna z tańszych kreatyn.

    Post
    Odżywki i suplementy

    C-6 nie ma w składzie roślinnych.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1200 Data: 5/12/2013 10:14:42 AM Liczba szacunów: 0
  • antybiotyki na cyklu

    Post
    Doping

    Dodatkowo żurawina i duże dawki witaminy C , wyciąg z pokrzywy, w razie jak nie pomoże neurofuraginum.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 380 Data: 7/4/2016 8:12:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Zwiekszenie Apetytu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mega C :D tylko ci buźka spuchnie i bez recepty bedzie trudniej dostać :P

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2849 Data: 2/27/2008 2:34:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenowanie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Szybkie pytanie. Dzis zdazylm mi sie niedobor kcal z zapotrzebownia o prawie 800 kcal. Uzpelnic jakies 400 czy lepiej o tej porze tego nie robic. ( zakladam spapojsc c ok 23)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 954 Data: 8/30/2012 8:17:08 PM Liczba szacunów: 0
  • ZAMIANA MODÓW - KICIUS I GARY 25 ----> SHNOSNAS

    Post
    Sztuki Walki

    Dodam, że żadnych drastycznych zmian w dziale nie przewiduję na początek. Nie ma takiej potrzeby. Tępić będę chamstwo, wygłupy (w postach gdzie powaga tematu do czegos zobowiązuje), wulgaryzmy oraz wypowiedzi pseudo znawców (oni wiedzą o kogo chodzi). No i trzeba będzie wypromować c/s, aby odwiedzało nas więcej ludzi! Myślę, że wbrew pozorom można tu jeszcze o wielu nowych rzeczach podyskutować! Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1484 Data: 11/26/2004 11:08:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 83kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie rozumiem tego nie wliczania warzyw i owoców. Przecież energia z nich dostarczana nie ginie w ustroju. Nie wiedząc jakie spożywasz warzywa i owoce na pierwszy rzut oka można rzec, że przedstawiona przez Ciebie rozpiska jest deficytowa w niezbędne składniki odżywcze (wit.C/potas/wapń/wit A/omega-3 etc.) Co to za posiłek płatki owsiane? jesz suche z opakowania? Również radzę zmienić tego Pana ''dietetyka''. Schudnąć można nawet na kromce z masłem i wodzie bowiem zrujnujemy zdrowie nieodwrotnie jak i sylwetkę.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3859 Data: 9/2/2017 12:32:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Pewien problem?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam! Witaminki kosztuja 25zl. Poszukaj w sklepach internetowych - ja czesto kupuje w DSO ale w innych tez dostaniesz, sprawdz czy ie ma go w sklepie sfd. Zapodam ci opis ze strony internetowej: VITAL MAX Ionto Vitamin Drink 500 g (100 porcji) 25.00zł Ionto Vitamin Drink jest napojem izotonicznym wzbogaconym o substancje energetyczne, a także witaminy i minerały. Stosowany jest w celu uzupełnienia tych składników przed, w trakcie i po wysiłku fizycznym. Ubytek tych substancji, do jakiego dochodzi podczas wzmożonego wysiłku fizycznego głównie z potem, nie tylko obniża zdolność do treningu, ale może być niebezpieczny dla zdrowia. Uzupełnienie wody, witamin i elektrolitów traconych podczas wysiłku pozwala uchronić zawodnika przed zagrożeniami zdrowotnymi, a także poprawia parametry wysiłku i efekty treningu. Preparat Ionto Vitamin Drink jest zdecydowanie najlepszym i najwydajniejszym preparatem izotonicznym na rynku. Zawiera średnio 10-krotnie większe dawki niż preparaty tego typu produkowane przez inne firmy. Powoduje to, że już porcja 5 g daje bardzo wysokie dawki elektrolitów. Opakowanie 500 g starcza aż na 100 porcji co czyni Ionto Vitamin Drink preparatem bardzo wydajnym. Sposób użycia: 1 łyżeczkę od herbaty (ok. 5 g proszku) rozpuścić w szklance chłodnej wody. Napój powinno się spożywać 2 razy dziennie w trakcie i bezpośrednio po treningu. Ważne jest aby pić powoli, małymi łykami. Wartość odżywcza: w 100 g preparatu w 100 ml gotowego napoju Białko 1,5g 0,06g Węglowodany 86,3g 3,45g Tłuszcz 0,2g 0,01g Mienrały Potas 844 mg 16,88 mg Magnez 100 mg 2 mg Witaminy Witamina C 1584 mg 31,68 mg Witamina E 246 mg 4,92 mg Niacyna (Nikotinamid) 475,19 mg 9,50 mg Kwas pantotenowy 176,26 mg 3,52 mg Witamina B6 64,4 mg 1,29 mg Tiamina (witamina B1) 45,8 mg 0,92 mg Ryboflawina (witamina B2) 42,5 mg 0,85 mg Folacyna (kwas foliowy) 5,31 mg 0,11 mg Biotyna 3,94 mg 0,08 mg Witamina B12 25,8 μg 0,52 μg Pozdr

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 778 Data: 7/29/2005 9:46:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Fbw czy split a treningi w pn, sr, czw

    Post
    Trening dla początkujących

    Co sadzicie o takim planie Poniedziałek A FBW 1.przysiady ze sztanga 2.Wyciskanie sztangi plasko 3.Wioslowanie sztanga/polsztanga 4.wyciskanie zza glowy na maszynie 5.Uginanie ramion ze sztanga 6.Prostowanie ramion na wyciagu Środa B Push (Nogi-Klata-Barki-Tric) 1.Przysiady 2.Prostowanie nóg w siadzie 3.Wyciskanie sztangi plasko 4.POMPKI NA PORĘCZACH 5.wyciskanie zza glowy na maszynie 6.Prostowanie ramion na wyciagu Czwartek c PULL (Plecy-Kaptur-Biceps-Łydka) 1.Podciąganie na drążku 2.Wioslowanie sztanga/polsztanga 3.Szrugsy 4.Uginanie ramion ze sztanga 5.Wspięcia na palce Zmieniony przez - trojan15 w dniu 2008-12-31 13:13:52 Zmieniony przez - trojan15 w dniu 2008-12-31 16:25:24

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1218 Data: 12/30/2008 7:22:09 PM Liczba szacunów: 0
  • kulturystyka i boks

    Post
    Sztuki Walki

    hehe bez kitu 67 kg to od c***a masy ziomek idź, walcz a nie tam się przejmujesz masą , której nie ma

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2048 Data: 9/18/2011 10:53:42 PM Liczba szacunów: 0
  • A6W

    Post
    Trening w domu

    Dobra zaczynam . /http://c.wrzuta.pl/wi8626/2133d54500111c5346797812/byk_na_sterydach Zmieniony przez - LqL w dniu 2012-04-30 19:44:48

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 798 Data: 4/30/2012 7:44:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenerzy do ściągnięcia do miasta

    Post
    Sztuki Walki

    Trenerowie Końskie... no to po c**ju MIASTO

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1233 Data: 10/29/2009 10:23:35 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA w najprostszym rozumieniu:

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    czyli można powiedzieć że 'chroni' mięśnie podczas wysiłku , poracja 1g na 10 kg m.c. przed treningiem

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 588 Data: 4/14/2016 1:22:42 PM Liczba szacunów: 0
  • deka + winstrol

    Post
    Doping

    za propa 100-130zł wins ok 120 odblok 60zł same soki wyjdąok 300zł do cyklu jakieś białko jako uzupełnienie witaminy, omega3, potas, witamina c po cyklu stack,inne suple ok 600zł musisz mieć za sam sprzęt do tego dochodzi dieta ja na sama pierś z kury, rybki, i inne ******ły(głównie to co zawiera białko w sobie) wydawałem 600-700zł:) reszta typu ryże kasze płatki warzywa to już było w interesie rodziców

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3297 Data: 7/29/2007 12:57:39 AM Liczba szacunów: 0
  • co wiecie o diecie na surowo

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Raw diet food to sposób odżywiania oparty na jedzeniu głównie nieprzetworzonych i niegotowanych roślin; świeżych warzyw i owoców, świeżo wyciskanych soków lub musów, orzechów, roślin strączkowych, suchych owoców, wodorostów i alg, zbóż, nasion, ziaren, wody i mleka kokosowego ( jednak nie z puszki a świeżego= naturalnego). Nie wiem autorze, czy wiesz, ze w tej diecie nie wszystko spozywa sie w 100% surowe. Otóż 75% pokarmów spożywanych – to produkty surowe, tylko 25% z tego stanowią produkty przetworzone termicznie, ale nie w większej temperaturze niż 40-45 stopni C. Taka temperatura jest optymalna i nie niszczy naturalnych enzymów, mikroelementów, witamin, białek i innych wartości odżywczych roślin. Obróbka dotyczy wlasnie owych zbóż czy strączkowców. Kilka miesięcy temu czytalam wiele artów na temat tej diety, bo generalnie pasjonuje sie odzywianiem (i suplementacją) i lubie duzo wiedziec ;-) dieta ta wymaga dobrej znajomości zasad żywienia i zawartości poszczególnych jej składników - tak, by zapewnić organizmowi codzienną „dostawę" odpowiednich składników odżywczych. Dieta Raw Food jest w sposób naturalny uboga w wapń, witaminy D i B12. Nie polecam brać sie za taki model odzywiania, bo w przypadku trenujących jest bezzasadny /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7da5be2acd964916aca454014a9a944a.jpg

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3027 Data: 5/9/2012 7:17:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Sprzedam SUPLE lub wymienie na punkty olimp

    Post
    Targowisko

    2x 100% whey protein complex olimpu truskawka i wanilia 75zl+koszty wysylki iskial olej z watroby rekina 120kap naturell 16zl Acerola wit. C 100tab naturell 9zl lecytyna 200g vitalmaxu 16zl 4x baton booster Treca 2x karmel 2x marcepanowo orzechowy 15zl Magical magnez+wapn + wit D b6 i krzem 11zl Zmieniony przez - salix w dniu 2007-02-19 20:11:50

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1116 Data: 2/19/2007 8:11:28 PM Liczba szacunów: 0