SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • shitman / 300sta masa! :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tylko jak łączysz świeże, zielone ogóry z pomidorami to to kiepskie combo jest. Lepiej rozdziel w czasie, więcej z warzywek wyciągniesz. ? Tak, tak. Ogórki zawierają enzym askorbinazę, która niszczy wit. C. Podobnie nie należy łączyć pomidorów z twarogiem (i innymi pokarmami zawierającymi wapń) - kwasy łączą się z wapniem, tworząc kryształki odkładające się w stawach.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2012 7:41:44 PM Liczba szacunów: 0
  • shitman / 300sta masa! :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeśli mam być uczciwy, to dokładnie już nie pamiętam ale bodaj chodziło o enzym z ogórka (astorbinaza) który niszczy naszą cenną witaminę C. :-) edit: i Mahler mnie ubiegł. ;-) Zmieniony przez - kamikaz w dniu 2012-06-08 19:44:06

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2012 7:42:34 PM Liczba szacunów: 0
  • shitman / 300sta masa! :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie bo jestem niepomierzony itd pozatym na maxa wypłukany, teraz postaram się tak napelnic zeby wszystko bylo git a do tego delikatnie odwodnic i porobie fotki chyba ze bedzie choynia albo wypadnie cos podrodze typu imprezy itp forma sie zyebie/nie bede mial czasu/nie bedzie mi sie chcialo to nie zrobie %-) a co do redukcji to tak trening robilem jak mi pasowalo 3-4x w tyg na pcozatku wysokie repy od Antosia ale zyebanie sie tym cwiczylo wiec zmienilo imo dla mnie niskie duzo lepiej dzialaja najwyzej wiecej powt czasem lubie sobie dodac 1-2s na dopompowanie dieta to tak zaczalem od 3800-3900 kcal w dt, a dnt zawsze wychodzilo ~300kcal mniej wegle na poziomie 4g w dt i 3g w dnt bialko 2,5-3g reszta fat ogolnie redu trwala chyba ~6 tygodni aero krecilem codziennie czasem zdazyl sie dzien przerwy jak cos wypadlo itp zaczalem chyba od 15 min dziennie i tak do 30min co jakis czas dodawalem po treningu doszedlem do 25min aero ale uznalem ze po choy tyle i robie 20 %-) jakies 100-200kcal ucialem po 2 tygodniach pozatym co tydzien delikatnie obnizalem wegle a dodawalem fatu po 4 tyg czy troszke wiecej kcal byly na poziomie lekko ponad 3600 w dt i 3300 w dnt, oczywiscie p****** typu oliwa na patelni etc od poczatku nie liczylem i z weglami doszedlem do ok 2,2-2,3g w dt i 1,7-1,8 w dnt ale to jest zdecydowanie duuzo za malo jak dla mnie i w przyszlym roku napewno nie zejde tak nisko bo poprostu robie sie plaski i yebie to caly efekt jeszcze aprpo treningu to mialem mniej wiecej rozpisane cwiczenia i sluchajac kolegi Antosia nie liczylem niczego tylko napyerdalalem puki mialem sile :P co do spadkow itp to moglobyc mniej gdyby tak duzo z diety nie wyyerbal pozatym bylo kilka imprez i to sie najmocniej przyczynilo ale i tak nie zaluje a pozatym to wydaje mi sie ze w przyszlym roku juz bd wiedzial jak wszystko zrobic zeby bylo git jesli chodzi o wage to na masie bylo ~107 na czczo, pozniej przed redu bylo troche mniej kcal ale choyowe zarcie to juz kolo 105 bylo a teraz jest te 98kg dobra chyba tyle jak cos to dopisze jeszcze apropo supli to byly resztki bcaa z tydzien-dwa %-) i witaminki z olimpa potas magnez wit c i takie p******y pozdro

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2012 1:09:19 PM Liczba szacunów: 0
  • shitman / 300sta masa! :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tylko uwazaj na te witaminy bo po nich jest jasno żółto-zielony mocz %-) a to chyba jednak wezme cynk i witamine C:-D Zmieniony przez - kamils31 w dniu 2012-07-01 20:32:36

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2012 8:32:25 PM Liczba szacunów: 0
  • shitman / 300sta masa! :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzis "doyebalem" barki i lapy %-) wyciskanie sprzed glowy 4s 50-70 x8 unoszenie na boki siedzac 4s 7-10 x10-12 unoszenie w opadzie tulowia 4s 7 x12-15 dipsy 4s 0-25 x8 linka wyciagu 3s 20 x12 uginanie sztangi 4s 20 x10 uginanie hantli z supinacja 3s 7-12 x6-10 lepiej sie cwiczylo ale i tak jest choynia a pompa tak slaba ze ja pyerdole pomimo ze przed trenem poszla watrobka z ryzem plackami i rurkami od 2 albo 3 tyg chyba tylko 2 dni trzymalem diete %-) ale od jutra to zmieniam pas mi wyyebalo do 88,5 caly plaski na maxa jestem pomimo ze obwody takie jak byly to choyowo cala sylwetka wyglada, a co do sily to czy macham 20kg czy 40 w danym cwiczeniu to praktycznie tym i tym po tych 8-12 ruchach niemam sily jeszcze takie porownanie kwiecien http://www.youtube.com/watch?v=TyTm-FzzP2o i teraz http://www.youtube.com/watch?v=8r2Na0vKS-c chyba cos ruszylo %-) pzdr Zmieniony przez - shitman_xD w dniu 2012-09-09 18:54:22

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2012 6:43:32 PM Liczba szacunów: 0
  • shitman / 300sta masa! :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jakos nie przepadam za polskim hh ROnie narazie tylko pacala i c++ mielismy to same piateczki :D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2012 8:09:31 PM Liczba szacunów: 0
  • 18 lat 192 cm i 125 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trochę więcej poczytałem dzisiaj na sfd i chyba póki co odpuszczę sobie to bieganie, a zamiast niego pojeżdżę na rowerku stacjonarnym i w miarę możliwości będę starał się zamieniać zwykły aerobowy trening w HIIT, nie zapominając oczywiście o treningu siłowym w inne dni. I w tym miejscu mam pytanie. Czy powinienem zaopatrzyć się w jakieś suplementy? Obecnie łykam tylko kwasy omega 3 i magnez z witaminą C i E. Oraz odnośnie mojego treningu siłowego mam dostęp do ławki płaskiej i skośnej, hantli, gryfu płaskiego i ,,falowanego''. Miałem już przygody z siłownią, chodziłem około pół roku stosując trening na redukcję i rzeźbę: 12-15 powtorzen x 4 serie oczywiście miałem rozdzielone partie mięśni na 3 dni. Jednak wtedy nie trzymałem się zbytnio diety tzn. te słodycze + nieregularne posiłki. I w tym miejscu moja kolejna prośba o radę. Czy w treningu siłowym na redukcję powinienem zrobić stacje i związać je w obwody na większych ciężarach z krótkimi przerwami między stacjami? Czy powrócić do tamtego treningu z podziałem na partie mięśni i wielokrotnych powtórzeniach. Dodam że moja wydolność jak na masę nie jest najgorsza. A to bieganie to póki co zostawię w formie piłki nożnej na WFie. A tu moje aktualne zdjęcie. Zmieniony przez - bizoneiro w dniu 2010-03-31 02:07:55

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3522 Data: 3/31/2010 1:49:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Ostatni bastion tłuszczu...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie Jajecznica z 5 jaj ale tylko 2 żółtek Pomidor, cebula Szklanka soku pomarańczowego - nie podoba mi sie to , soki są c***owe najczęsciej słodzone i przetworzone , prędzaj już świeży owoc , ale z drugiej strony skoro dajemy węgle proste dlaczego by nie dać złożonych ? dałbym mniej jajek a dodał płatki owsiane i np rodzynki ( standardowe sniadanie na sfd ) Drugie śniadanie Serek wiejski - no niby taka przekąska na upartego ok ale dałbym jakieś warzywa Obiad gotowane warzywa duża porcja gotowana pierś z kurczaka - to też średnio bo jest białko ale nie ma źródła energii , dodałbym zdrowych tłuszczy Podwieczorek 2 wafle ryżowe z szynką (dużą ilością szynki) - to w ogóle bez sensu , podwieczorek sugeruje późną pore czy nie wiem bo beznadziejnie to rozpisałeś , w każdym razie po co te węgle wysokoprzetworzone z wafli ? Do tego szynka która zawiera dużo tł nasyconych itd , całkiem do wymiany dla mnie Obiadokolacja Pierś z oliwą z oliwek - tak ale dodać warzyw Przed snem 2 łyżeczki masła orzechowego - bezsensu , daj do tego twaróg to jeszcze ujdzie , albo lepiej twaróg z oliwą masło orzechowe daj we wczesniejszych porach Po treningu Odżywka białkowa z mlekiem lub wodą (zależy czy trening siłowy czy basen) Serek wiejski - nie ma węglowodanów które sa potrzebne , zamiast serka lepiej by dać mięso a odzywke rób na wodzie nie napisałeś który posiłek przedtreningowy , ogólnie trudno to rozczytać . Nie widze też sensu jedzenia wafli ryzowych z szynką na podwieczorek a po treningu samego białka dlatego wg mnie brakuje ci podstawowej wiedzy

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2257 Data: 9/22/2010 10:34:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Powiem tylko tyle -----------><-------------- C:Moje dokumentyMoje obrazy20040412114352.gif

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2004 11:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Znalazłem kilka informacji o białku PROLIANT 8200 na stronie dystrybutora w Poznaniu. Swoją drogą u mnie też sprzedają to "cudo" 1kg 25 zł. PROLIANT 8200(Dawna nazwa AMP 800) Suszony rozpyłowo koncentrat białek serwatkowych. OPIS : PROLIANT 8200 to w 100% naturalne białko zwierzęce i nie wymaga deklarowania w składzie surowcowym. Posiada najlepsze z dostępnych na rynku polskim preparatów białkowych właściwości emulgujące na zimno i na gorąco. Już 0,5% dodatek skutecznie poprawia zdolności emulgujące i stabilność farszu we wszystkich etapach produkcyjnych. PROLIANT 8200 sprawdził się jako doskonały emulgator do sporządzania emulsji ze skórek i tłuszczu drobiowego na gorąco. W przeciwieństwie do innych preparatów białek mleka, PROLIANT 8200 charakteryzuje się doskonałymi właściwościami żelującymi, tworząc żele odporne na działanie wysokich temperatur (121&ordm;C) o teksturze nieznacznie słabszej od B6302 BEEF PLASMA. PROLIANT 8200 można stosować w solankach oraz dodawać na sucho do kutra po uwodnieniu mięsa, a przed dodaniem tłuszczu. Dodany na sucho do mieszarki lub masownicy wymaga dłuższej obróbki mechanicznej w porównaniu z białkami roślinnymi lub skrobiowymi. Powoduje rozjaśnienie barwy produktu gotowego, co jest bardzo pożądane w wyrobach z mięsa drobiowego i pasztetach. W solankach jest całkowicie rozpuszczalny i nie ulega sendymentacji. W początkowej fazie sporządzania solanki unosi się na powierzchni. Zalecane jest wstępne uwodnienie preparatu. Nie powoduje zwiększenia lepkości oraz nie zatyka igieł nastrzykiwarek. Doskonałe efekty osiąga się stosując PROLIANT 8200 do produkcji pasztetów, a szczególnie pasztetów sterylizowanych, gdzie uzyskuje się bardzo dobre zemulgowanie, znakomitą smarowność i zminimalizowanie ryzyka wystąpienia galarety i złogów tłuszczu w gotowym wyrobie. Optymalne dozowanie PROLIANT 8200 do większości produktów wynosi około 1% gotowego wyrobu. PROLIANT 8200 doskonale uzupełnia właściwości funkcjonalne większości dostępnych na rynku krajowym preparatów białkowych i karagenowych. MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWANIA &middot; wędliny drobno i średniorozdrobnione &middot; wędliny z całych mięśni &middot; wyroby garmażeryjne &middot; wyroby z mięsa drobiowego &middot; wędliny o niskiej zawartości tłuszczu &middot; odżywki dietetyczne &middot; sosy &middot; zupy &middot; zabielacze do kawy &middot; majonezy &middot; jogurty &middot; wyroby cukiernicze &middot; desery mrożone &middot; zamiennik albuminy jaj i kazeinianów Reszta tak jak podał Azart.

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/28/2004 2:13:41 PM Liczba szacunów: 0
  • i kolejna perełka.... tym razem to już śmierdzi kryminałem bo podszywanie się pod multipowera czy jakąkolwiek inną firmę jest karalne... "Witam dzisiaj mam do sprzedania bialko 80% firmy Multipower formuła.Bez konserwantow.Smak lekko WANILIOWY.Waznosc do 21.02.2005r.Na wstepie masz pewnie 2 pytania.Dlaczego jest w worku strunowym oraz dlaczego tak tanio? Znalazlem hurtownie odzywek ktora ma bardzo duze zapasy tego bialka i chce sie wysprzedac poniewaz data waznosci jest jeszcze tylko 3 misiace. A nie chce byc w plecki oj gruba kase!!! W worku strunowym - bo pudelko zwracaja producentowi prubujac odzyskac chociaz czesc swojego wkladu pienieznego. Sposob dawkowania: Zawsze rano 40g, po silowni 40g oraz tuz przed snem kolejne 40g. Paczki sa pakowane po 1kg. DO WIADOMOSCI ALLEGO: Serwatka nie jest srodkiem farmaceutycznym,jest dopuszczona do sprzedazy poza aptecznej na terenie calej Polski. a)Producentem jest firma Redus ZO.O. b)Numer zezwolenia : GIS ZPU-4433-P0-33/MK/03 Wyrob zgodny z ZN-98/RSM/A-12/PL14361601/W c)Opakowania pakowane sa po 1kg. Paczki wysylam tylko PRIORYTETEM.Ceny przesylek: 1kg 7.50zl 2-4kg 9zl 5-9kg 16zl 10-14kg 21zl 15-20kg 30zl Jezeli za pobraniem dodatkowo 4.50zl. UWAGA : po zalicytowaniu serwatki prosze o potwierdzenie mailem zakupu oraz czy wplata na konto czy za pobraniem!.Nr konta dostaniesz mailem od allegro oraz znajdziesz na stronie. UWAGA: Smak jest lekko waniliowy ale to nie jest Hi tec czy Olimp.W smaku jest gorsza i jest znacznie delikatniejsza co nie znaczy ze jakosciowo gorsza!!!!.Jak mieliscie do czynienia z firma Weider to w smaku jest identyczna.Jak wezmiesz chociaz 10kg przesylka gratis!!!!. Zapraszam do licytacji nie pozalujesz a za tak niska cene....." plus oczywiście zdjęcie... białko sprzedaje Mariusz_Eliasz z Częstochowy... qrde znowu z mojego miasta

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2004 10:16:34 AM Liczba szacunów: 0
  • witam czy mogę prośić o Waszą opinię a tym produkcie http://allegro.pl/show_item.php?item=63536635 ? Czy on naprawdę jest nieszkodliwy? Można stosować bez obaw jak np. witaminę C ? Pozdr

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2005 9:59:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Temat Spientego był już poruszany i kilka osób sie wypowiadało. Chyba Naziolek u niego kupował i mówił ze wszystko ok. Sam spienty zreszta tez sie juz nam wypowiedzial w tym temacie Moim zdaniem jest raczej godny zaufania i ma bardzo ciwkawą oferte. A najbardziej mi sie podoba kilogram witaminy C Starczy na lata

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2006 10:15:10 AM Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    14.06 PIĄTEK DT FBW C 4x12-15, 15s A1. Wyciskanie sztangielek na skosie/ zmiana na WL 20kg/ 20kg/ 22,5kg/ 22,5kg A2. Przysiad bułgarski cc B1. Wiosło jednorącz 12,5kg/ 12,5kg/ 10kg/ 10 kg B2. Uginanie nóg 13kg C1. Wznosy ramion bokiem 2,5kg/ 2,5kg/ 1,25/ 1,25 %-) C2. Wznosy bioder ze sztangą 40kg D1. Uginanie naprzemienne przedramion ze sztangielkami guma zamiast D2. Prostowanie ramion na wyciągu 16kg/ 16kg/ 16kg/ 13kg + aero brak bardzo dobry trening :-D bardzo dobrze ćwiczy mi sie z tym planem, chociaż jest zabójczy :-D A1. idealnie dobrany ciężar, cięzko bedzie progresować B1. tu sie przeliczyłam troche, moglam zaczac niżej, mam takie zakwasy po środowym treningu, ze szło baaardzo ciezko C1. haha, a mialam zaczać od 3 kg %-) C2. tu moge dolozyc nastepnym razem, ale nie wzialam sobie zadnego recznika zeby podlozyc i strasznie sie poobijalam :-D poslady czuje 8-) prostownikow wcale, dwojki troche, najlepiej jak mam nogi blisko :-) po wznosach widzialam gwiazki i bylo mi strasznie niedobrze, po treningu lezalam pare minut ale i tak nie zebralam sil na aero, zwyczajnie czulam juz ogorki ze sniadanie w gardle %-) MISKA 100/60/200 + jaja, chleb, warzywa, masło + ryż, jaja, masło + gulasz indyczy z ryżem + rolada wołowa z ziemniakami + jaja całkowicie rezygnuje z owoców, jak pojawi sie cos nowego, to sprobuje i zobacze, jesli tez bedzie wzdymac i przeczyszczac out

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2013 1:52:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    20.06 CZWARTEK DNT uczyłam się ciągle, a potem praca #-P MISKA 100/60/150 + koktajl truskawki+jaja+ryż + chleb, jaja, warzywa + zapiekanka mięsna z ziemniakami, cukinią, indykiem i wieprzowiną + jw. + nie pamiętam 21.06 PIĄTEK DT FBW C 4x12-15, 15s A1. WL 20kg/ 22,5kg/ 25kg/ 25kg 20kg/ 20kg/ 22,5kg/ 22,5kg A2. Przysiad bułgarski cc cc B1. Wiosło jednorącz/ ściąganie drążka 19kg/ 19kg/ 19kg/ 22kg 12,5kg/ 12,5kg/ 10kg/ 10 kg B2. Uginanie nóg 13kg/ 13kg/ 13kg/ 16kg (11+2+2) 13kg C1. Wznosy ramion bokiem 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg/ 2,5kg 2,5kg/ 2,5kg/ 1,25/ 1,25 C2. Wznosy bioder ze sztangą 40kg 40kg D1. Uginanie naprzemienne przedramion z gumą zielona 15/ 15/ 12+3/ 11+2+2 D2. Prostowanie ramion na wyciągu 13kg/ 13kg/ 16kg/ 16kg 16kg/ 16kg/ 16kg/ 13kg + aero 30 minut orbitrek świetnie ćwiczy mi się z tym planem :-D wychodzę ściorana %-) A1. ha, ładnie A2. #-P B1. a tu mi się coś pomyliło, nie miałam kartki i jakoś zapomniałam co miałam robić B2. bolało jak cholera %-) C2. znów nie wzięłam żadnej podkładki, a jeszcze zaległe siniaki nie poznikały %-) MISKA 100/60/200 + chleb, jaja, warzywa + budyń marchewkowy z truskawkami + jw. + zapiekanka mięsna z indykiem + jw. a w ogóle to przestało mi zależeć na redukcji :-D:-D znikło te parcie na chude nogi i rozkminy typu czy jak będę mieć w udzie 53 a nie 55 to bedzie lepiej wyglądało :)) chciałabym wyjść na bilans zerowy (??) i budować mięcho :-) a po prostu to chciałabym dużo jeść :-D Zmieniony przez - lilith w dniu 2013-06-21 18:31:42

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/21/2013 6:23:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    dont, może i karzeł jak ja, ale całe SFD wie, że jesz jak chop };-) 25.06 WTOREK DNT miska czysta 100/60/150 nie pamiętam już ale wg założeń 26.06 ŚRODA DT FBW C 4x12-15, 15s A1. WL 22,5kg/ 22,5kg/ 25kg/ 25kg 20kg/ 22,5kg/ 25kg/ 25kg 20kg/ 20kg/ 22,5kg/ 22,5kg A2. Przysiad bułgarski cc cc cc B1. Wiosło jednorącz 10kg/ 12,5kg/ 12,5kg/ 12,5kg 12,5kg/ 12,5kg/ 10kg/ 10 kg B2. Uginanie nóg 13kg/ 16kg/ 16kg/ 16kg 13kg/ 13kg/ 13kg/ 16kg (11+2+2) 13kg C1. Wznosy ramion bokiem 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg/ 2,5kg 2,5kg/ 2,5kg/ 1,25/ 1,25 C2. Wznosy bioder ze sztangą 40kg/ 45kg/ 50kg/ 50kg 40kg 40kg D1. Uginanie naprzemienne przedramion z gumą zielona 15/ 15/ 15/ 9+4+2 zielona 15/ 15/ 12+3/ 11+2+2 D2. Prostowanie ramion na wyciągu 13kg/ 16kg/ 16kg/ 16kg 13kg/ 13kg/ 16kg/ 16kg 16kg/ 16kg/ 16kg/ 13kg + aero 30 minut orbitrek zamienilam kolejlnosc treningow, bo ten wychodzi odrobine krocej :-) była moc :-D nie bede komentowac kolejnych cwiczen, ale dopiero teraz czuje, ze cwicze naprawde, a nie ,ze jak mialam zakres 12-15, to np dobijalam do 12 i koniec, teraz walcze o kazde jedno powtorzenie i trening wyglada zupelnie inaczej :-D moze cos ze mnie jeszcze bedzie %-) miska czysta 100/60/200 nieliczona + koktajl truskawki+ryz+jajo + chleb, jaja, warzywa + zupa szpinakowa na żeberkach + zapiekanka mięsna + jw. 27.06 CZWARTEK DNT orbi aero 45 minut + brzuchy + interwały 4x20/40 @-| miska czysta 100/60/150 + chleb, jaja, warzywa + ryż, indyk, masło, warzywa + pstrąg, ziemniaki, masło + jw. Zmieniony przez - lilith w dniu 2013-06-27 10:20:02

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2013 10:18:23 AM Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    05.06 PIATEK DT FBW C 4x12-15, 15s A1. WL 25kg/ 25kg/ 25kg/ 27, 5kg :-D 22,5kg/ 25kg/ 25kg/ 27, 5kg x12 20kg/ 22,5kg/ 25kg/ 25kg 20kg/ 20kg/ 22,5kg/ 22,5kg A2. Przysiad bułgarski cc cc cc cc B1. Wiosło jednorącz 12, 5kg/ 12, 5kg/ 12, 5kg/ 12, 5kg 10kg/ 12,5kg/ 12,5kg/ 12,5kg 12,5kg/ 12,5kg/ 10kg/ 10 kg B2. Uginanie nóg 16kg/ 16kg/ 16kg/ 19kgx 11+4 13kg/ 16kg/ 16kg/ 16kg 13kg/ 13kg/ 13kg/ 16kg (11+2+2) 13kg C1. Wznosy ramion bokiem 1,25kg / 1,25kg / 1,25kg / 1,25kg 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg/ 2,5kg 2,5kg/ 2,5kg/ 1,25/ 1,25 C2. Wznosy bioder ze sztangą 40kg / 40kg/ 40kg / 45kg 40kg/ 45kg/ 50kg/ 50kg 40kg 40kg D1. Uginanie przedramion z gumą zielona 15 / 15 / 15 / 15 zielona 15/ 15/ 15/ 9+4+2 zielona 15/ 15/ 12+3/ 11+2+2 D2. Prostowanie ramion na wyciągu 16kg/ 16kg / 16kg / 16kg 13kg/ 16kg/ 16kg/ 16kg 13kg/ 13kg/ 16kg/ 16kg 16kg/ 16kg/ 16kg/ 13kg + aero 20 minut orbitrek A1. nastepnym razem dokladka :-D A2. nie dokladam :-D C2. tu jednak zostawie te 40 kg, oszukuje mocno przy większym, czuję czworki, wiec nie ma co reszta ok :-) miska, czysta liczona, 100/60/200 + indyk smazony z cukinia i pomidorami + chleb, jaja, warzywa + zupa kalafiorowa + indyk pieczony z jablkami i śliwkami, ziemniaki + jw. weekend szykuje sie nieczysty, na pewno wpadnie alko, ale na urodziny sobie pozwole :-) a potem nacisne max i moze krata będzie na lato :-D

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2013 4:42:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    ale tu ruch 88-O 11.07 CZWARTEK DNT DNT, miska czysta liczona 12.07 PIĄTEK DT FBW C 4x12-15, 15s A1. WL/ wyciskanie na skosie zamiast 10kg/ 10kg/ 10kg/ 7,5kg 25kg/ 25kg/ 25kg/ 27, 5kg 22,5kg/ 25kg/ 25kg/ 27, 5kg x12 20kg/ 22,5kg/ 25kg/ 25kg 20kg/ 20kg/ 22,5kg/ 22,5kg A2. Przysiad bułgarski cc/ cc/ 2,5kg/ 2,5kg %-) cc cc cc cc B1. Wiosło jednorącz 12,5kg/ 12,5kg/ 12,5kg/ 15kgx10 12, 5kg/ 12, 5kg/ 12, 5kg/ 12, 5kg 10kg/ 12,5kg/ 12,5kg/ 12,5kg 12,5kg/ 12,5kg/ 10kg/ 10 kg B2. Uginanie nóg 16kg/ 16kg/ 19kg/ 19kg x 12+3 16kg/ 16kg/ 16kg/ 19kgx 11+4 13kg/ 16kg/ 16kg/ 16kg 13kg/ 13kg/ 13kg/ 16kg (11+2+2) 13kg C1. Wznosy ramion bokiem 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg 1,25kg / 1,25kg / 1,25kg / 1,25kg 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg 1,25kg/ 1,25kg/ 1,25kg/ 2,5kg 2,5kg/ 2,5kg/ 1,25/ 1,25 C2. Wznosy bioder ze sztangą 40kg/ 40kg/ 35kg/ 35kg 40kg / 40kg/ 40kg / 45kg 40kg/ 45kg/ 50kg/ 50kg 40kg 40kg D1. Uginanie przedramion z gumą zielona 15/ 15/ 15/ 15 zielona 15 / 15 / 15 / 15 zielona 15/ 15/ 15/ 9+4+2 zielona 15/ 15/ 12+3/ 11+2+2 D2. Prostowanie ramion na wyciągu 16kg/ 16kg/ 16kg/ 19kgx 11+3 16kg/ 16kg / 16kg / 16kg 13kg/ 16kg/ 16kg/ 16kg 13kg/ 13kg/ 16kg/ 16kg 16kg/ 16kg/ 16kg/ 13kg + aero 30 minut orbitrek trening udany, przesadzilam w wiosle, technika brzydka, ciaglam bajcepsem @-| aa no i zmniejszylam we wznosach, bo przestalam czuc tylek #-P miska czysta, liczona 13.07 SOBOTA DNT aeroby 45 minut orbitrek, na interwaly braklo sily %-) miska czysta, liczona 14.07 NIEDZIELA DNT aerobow brak, za to czit obecny :-D dawno tak mi nie smakowaly placki ziemniaczane %-) 15.07 PONIEDZIAŁEK DT 4x12-15, 15s A1. WL 25kg/ 25kg/ 27,5kg/ 30kg x 13 :-D:-D + 2 25kg/ 25kg/ 27,5kg/ 30kg (11+3) 25kg/ 25kg/ 25kg/ 27,5kg 22,5kg/ 22,5kg/ 25kg/ 27,5kg 22,5kg/ 22,5kg/ 25kg/ 25kg 20kg/ 22,5kg/ 22,5kg/ 25kg A2. Przysiad sumo ze sztangielkami 30kg/ 30kg/ 30kg/ 32,5kg 25kg/ 25kg/ 30kg/ 30kg 20kg/ 25kg/ 30kg/ 30kg 20 kg/ 25kg/ 30kg/ 30kg 22,5kg 22,5kg B1. Wiosłowanie sztangą 17,5kg/ 17,5kg/ 17,5kg/ 17,5kg 17,5kg/ 17,5kg/ 17,5kg/ 17,5kg 17,5kg/ 17,5kg/ 17,5kg/ 17,5kg 15kg/ 17,5kg/ 17,5kg/ 20kg 17,5kg/ 17,5kg/ 20kg/ 20kg 20kg/ 20kg/ 20kgx12/ 17,5kg B2. RDL 30kg/ 35kg/ 37,5kg/ 37,5kg (11+4) 30kg/ 35kg/ 35kg/ 35kg (10+5) 30kg/ 32,5kg/ 35kg/ 37,5 (9+6) 30kg/ 32,5kg/ 35kg/ 35kg (8+5+2) 30kg/ 30kg/ 30kg/ 32,5kg (10+5) 30kg/ 30/ 35/ 35 (9+4+2) C1. Wyciskanie żołnierskie 10kg/ 12,5kg/ 12,5kg/ 12,5kg 10kg/ 10kg/ 12,5kg/ 12,5kg 10kg 10kg 10kg 10kg/ 12,5kg/ 12,5kgx11/ 10kg C2. Wyciskanie na suwnicy/ 70kg/ 70kg/ 75kg/ 80kg 65kg/ 65kg/ 70kg/ 75kg 60kg/ 65kg/ 65kg/ 70kg 4x 65kg 4x 60kg D1. Uginanie przedramion młotkowe 3kg 3kg 3kg 3kg 3kg 3kg/ 3/ 5/ 5 D2. Kickbacks 3kg 3kg 3kg 3kg 3kg + aeroby 30 minut orbi trening bardzo dobry :-D pewnie po tych plackach ... :-D A1. bardzo bardzo sie ciesze, przy 30kg byla ogromna walka, ale sie uparlam i jest progres :-D B1. ja nie wiem, nie doloze tu nigdy, walcze o kazde jedno powtorzenie, a ciezar powtarzam kolejny raz B2. tu co prawda dolozylam, ale mysle, ze to byl blad, bo przestalam czuc dupke, musze chyba nagrac, postaram sie nastepnym razem :-) C1. piknie :-) reszta w porzadku miska czysta, liczona, ale zaszalam z tluszczem, mama zrobila smalec :-D + chleb ze smalcem, jaja, ogorki + jw. :-D + zapiekana cykoria z indykiem, cukinia i pomidorami, ziemniaki + jw + smalec z chlebem %-) Ach i byly pomiary ,zdnych zmian, w jednym udzie 0,5 cm mniej, ale to podejrzewm blad pomiarowy :-) Zmieniony przez - lilith w dniu 2013-07-15 23:57:18

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2013 11:22:47 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    Pomyslalam, ze nadrobie chociaz pokrotce mijajacy tydzien :-D 29.07 - 04.08 poniedziałek - FBW A wtorek - off środa - FBW B czwartek - aero 45 minut piąte - FBW C sobota - aeroby 50 minut niedziela - interwaly 4x 30/30 orbi miska przez ten czas czysta jak łza :-D według rozkladu 100/50/150-200 raz w ramach suplementacji wpadl kawalek gorzkiej czekolady :-) rozpisek treningow nie bede uzupelniac, gdzie sie da, to walcze, ale czuje, ze doszlam juz do sciany i powoli zaczynam sie cofac, zaczyna brakowac sil, pociagne jeszcze ten jeden tydzien, a później wyjazd i rege :-) pomiary poczynilam, malo co spada, juz chyba nie ma z czego :-) oczywiscie z udek by moglo spadac ciagle, ale to co sie z nich wyłania i tak mi sie nie podoba :-D %-) w tym punkcie musze niestety zauwazyc kilka rzeczy: + moja redukcja trawala za długo + glupio upieralam sie przy splicie ktorego nijak nie umialam wykorzystac + za bardzo skupialam sie na myśleniu o nogach, 2 razy w tyg duze ciezary plus zla technika i duzo biegow i wyszedl brak tylka, brak dwojek a za to czworek nie da sie nie zauwazyc + i przede wszystkim brak pokory i postawa rozszczeniowa, meczylam obli na priv za co przepraszam :-) szkoda mi tylko zmarnowanego czasu i oslego uporu, bo mysle, ze gdybym nie upierala sie na redukcje, to efekty bylyby lepsze :-) ale wiecej przemyslen w podsumowaniu za 2 tygodnie :-D /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b9205d7fbcf146d18e564dd3ba729e3d.png tak sie zastanawiam czy nie zrobic odwadniania, bo jestem ciekawa czy wyjdzie krata :-D ale chyba jeszcze za wczesnie na takie zabawy :-) Zmieniony przez - lilith w dniu 2013-08-04 21:07:15

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2013 10:12:23 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Testudos - powoli do przodu, masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Ni cholery zasnąć nie mogę. No cóż, więc wypisze trening już teraz, a co mi tam. Cel jak wspomniałem masa, + dodatki na przedramiona, które mam mizerne i w ogóle, siłę chwytu też się zda wzmocnić, a wydaje mi się, że silniejsze/większe przedramię przeniesie się na silniejszy chwyt. Poniedziałek Przysiad przedni 3x12 Wiosłowanie sztangą nachwyt oburącz 3x12 Wycisk sztangielek na skosie dodatnim 3x12 Uginanie przedramion ze sztangą nachwytem 2x15 Unoszenie nóg wisząc na drążku 3x20 Środa Martwy ciąg 2x8 (rozgrzewkowe), 3x8 Push-press 3x8 Wyciskanie wąsko (na klatkę, nie triceps) 2x8 Uginanie/prostowanie nadgarstków 2x20/2x20 Skłony boczne ze sztangielką 3x20 Piątek Przysiad tylni 2x5 (rozgrzewka), 3x5 Drążek nachwytem 3x5 (najpierw bez ciężaru, potem dorzucę) Wyciskanie na płaskiej 2x5 (rozgrzewka), 3x5 Uginanie nadgarstków stojąc 2x15 Spięcia leżąc (z obciążeniem) 3x20 Zaczynam z zaniżonymi sporo ciężarami i będę w większości dokładał po 2,5kg na tydzień, do push-pressa po 2kg, przedramiona i brzuch po kilogramie. Dietka wygląda tak: Treningowy (na razie w okresie wakacyjnym, trening z rana) 1. 50g płatków owsianych, 100ml mleka (zależy jakie jest, 2%, 3,2%, różnie), 300g jaj (5 sztuk M), 10g oliwy 2. (zaraz po treningu) pasek czekolady (20g) , 30g wpc 3. (godzina po treningu) 100g piersi, 100g wieprzowiny (karkówka/łopatka), 50g owsianych, 100ml mleka, 75g siemienia lnianego - jakoś nie zauważyłem złego wpływu tłuszczy w potreningowym, szczerze. 4. 100g piersi, 100g wieprzowiny, 70g orzechów (włoskie, nerkowca, brazylijskie, laskowe, migdały) 5. mięcho jak wyżej, 50g oliwy 6. 250 g twarogu półtłustego + 10g oliwy lub 250g twarogu tłustego + sporo warzyw (tak z półtora kilo dziennie). Daje mi to 3600-3700kcal w treningowy, przy moim zapotrzebowaniu jakimś 2400. Nietreningowy 1. 5 jaj, 40g oliwy 2. mięso, 75g siemienia 3. mięso, 70g orzechów 4. mięso, 50g oliwy 5. twaróg jak w treningowy + sporo warzyw. 3200-3300 kcal. Mięso się nie nudzi, bo smażę/duszę wsio bez tłuszczu na teflonie i bawię się z przyprawami, więc wcinam, aż miło. Czasem musztarda/keczup będzie wpadać, ale to sporadycznie. Do śniadań witaminy olimpu + dodatkowa dawka witaminy C, a do ostatniego posiłku cynk i magnez. Już z tydzień tak jadłem w te wakacje i powiem, że przyjemnie całkiem było, ale w tydzień, nawet z treningiem, raczej wiele nie zobaczę, prawda? ;) Jakiegoś uczucia osłabienia na malej ilości węgli nie było (pewnie dlatego, że leniwiec ze mnie straszny i mało się ruszam), a głód był jako taki, ale ja zawsze jestem głodny, nawet na high-carbie, więc nie będę narzekał. Te ładowania konieczne będą...? Bo tam worek czy dwa ryżu mogę zjeść bez problemu w sobotę czy niedzielę, żaden kłopot w sumie. Ale w tygodniu raczej wolałbym się obyć bez szykowania ryżów, kasz, makaronów, etc... Z góry dzięki za zainteresowanie! Zmieniony przez - Testudos w dniu 2010-08-22 23:58:23

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 7426 Data: 8/22/2010 11:55:39 PM Liczba szacunów: 0