SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • a wiec wg naukowcow i najnowszych badan, wszystkie witaminy syntetyczne nie dzialaja pozytywnie lub nawet szkodza,pupularnie wit a ,c , e , b ,mg,zn, itp przyjmowany w postaci tabletek nc nie daja a wrecz szkodza ,.co wy na to, podobnie jak inne suplementy,radze poczytac Nie jest tak, że suplementy witaminowe, mineralne, czy konkretnie - zawierające antyoksydanty są złe. Istnieją przesłanki ku temu by uznać, że właściwie dobrane i stosowane wg indywidualnych potrzeb - mogą być zdecydowanie korzystne dla zdrowia. Niestety istnieją także przesłanki ku temu by uznać, że nieprzemyślana suplementacja dla zdrowia po prostu korzystna nie jest i może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego. ale wystarczy przeczytać co napisał powyżej-że kontr-analiza wykazała że jest to stek bzdur,............,czytamy tylko co nam pasuje???? - myślę, że warto by było byś sam przeczytał pełne tekstu obu publikacji i sprawdził czy faktycznie ta na której treść się powołujesz obala definitywnie założenia poprzedniej. Jedna i druga praca ma swoje ograniczenia i trudno jakąkolwiek uznać za rozstrzygającą, nawet gdy bezkrytycznie zgodzimy się na przyjęte przez autorów kryteria. Biorąc pod uwagę jednak jakość dostępnej literatury i przyczynowo-skutkowe dociekania można wykazać słabe strony dla każdej próby wyciągania jednoznacznych wniosków ujętych w trybie "szkodzi/pomaga". Z resztą jako ciekawostka dodam, że pojawiła się kolejna kontr-kontr-publikacja mająca obalić poprzedniej i wybronić założenia tej pierwszej... ;-) Zmieniony przez - faftaq w dniu 2012-01-28 14:48:05

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3632 Data: 1/28/2012 2:46:06 PM Liczba szacunów: 0
  • CYKL !!! ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    n/c

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1246 Data: 8/3/2007 4:29:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Przecież c***owo by było jakby wygrał Polak. Co w tym dziwnego że kibicuje Kliczce.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2961 Data: 7/22/2011 8:41:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W przypadkach, które nie wymagają specjalnego traktowania, zapotrzebowanie na witaminę C pokrywa choćby przyzwoicie zbilansowana dieta(nie wiem jak jałowo byś musiał jeść, by mieć z tym problem), także suplementacja nie jest konieczna.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 990 Data: 8/19/2020 8:36:57 PM Liczba szacunów: 1
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    „ Witam. Chciałem zapytać o witaminę C, gdyż jestem na redukcji, a ponoć warto stosować. Czasem tylko łykam tabletke 200mg. Nie wiem, jak to z tym jest, bo sie troche krece po jakichs starych tematach, tutaj mowia zeby w proszku, tutaj cos o jakichs bioflawonoidach, jedyne co wiem na sto procent z kazdego artykulu, to zeby nie wierzyc w lewoskrętne :D Także mam w sumie 3 pytania: Czy stosować, a jak tak to bym prosił o konkretny produkt do kupienia ze sklepu oraz ile tego łykać dziennie? (Redukcja - siłownia i dieta 178cm/80kg)” Poczytaj : https://www.sfd.pl/art/Dietetyka_i_zdrowe_od%C5%BCywianie/Jak_z_jedzenia_dostarczy%C4%87_500mg_witaminy_C_-a308.html

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 990 Data: 8/19/2020 10:53:53 PM Liczba szacunów: 1
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witamina c to na tyle tani produkt, że się go nie podrabia i jak producent pisze że tyle jej jest, to raczej nie kłamie, a ten produkt co powiedziałeś niestety słaby wybór bo wytarczy spojrzeć na skład - pierwsze miejsce cukier. w proszku https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_Vitamin_C-opis38279.html

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 990 Data: 8/24/2020 9:42:29 AM Liczba szacunów: 1
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Już sobie kupiłem ostatnio te witamine C w proszku od SFD, co inny kolega wyżej wrzucił. W sumie to dobrze, bo np. z tych rzeczy co są w linku od Ciebie, to brokuła tylko jem i to gotowanego, a pisze ze wtedy traci na wartosci witamina, także chyba dobrze, że się wspomagam codziennie proszkiem, pół łyżeczki ;d Dzieki za pomoc. Zmieniony przez - Majkel524 w dniu 2020-09-13 02:47:04 Zmieniony przez - Majkel524 w dniu 2020-09-13 02:47:38

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 990 Data: 9/13/2020 2:46:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W takiej sytuacji dieta może być słabo urozmaicona i zdecydowanie warto przeanalizować ją pod tym względem. Braki możesz mieć nie tylko witaminy C, którą bardzo łatwo jest dostarczyć. Dużo trudniej będzie z witaminą D3, omega 3, czy magnezem. Polecam poczytać na temat urozmaicenia w diecie i zapraszam do działu odżywianie i odchudzanie w celu przeanalizowania całości Twojej diety: https://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona https://www.sfd.pl/Od%C5%BCywianie_i_Odchudzanie-f10.html

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 990 Data: 9/13/2020 11:48:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Właśnie oprócz wit C, łykam prawie codziennie w suplach, omega 3, magnez z B 12 i D3 czyli idealnie to co wymieniles heh A powiedziałbyś czy jest w miare ok jak moja dieta to 99% jajka, indyk + chude wołowe, twarog poltlusty, brokuly, pomidory, oliwa, rozne orzechy i basmati + te suple co łykam, no i jabłka tez jem ostatnio i zieloną herbate pije codziennie, jesli to ma pod tym wzgledem znaczenie. Duzo trzeba urozmaicac do tego? ;d bo sie w sumie przyzwyczailem, jakbys tylko powiedzial czy nie jest tragicznie pod wzgledem witamin itd czy musze sie zaglębic w tematy i mocno pozmieniac ;) Zmieniony przez - Majkel524 w dniu 2020-09-14 23:06:45 Zmieniony przez - Majkel524 w dniu 2020-09-14 23:06:58 Zmieniony przez - Majkel524 w dniu 2020-09-14 23:07:27 Zmieniony przez - Majkel524 w dniu 2020-09-14 23:09:07

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 990 Data: 9/14/2020 11:06:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć, przyłączę się do tematu. Czy jest jakaś niebezpieczna dawka wit C? Jedni piszą, że nadmiar wydalamy w moczu a drudzy, że nadmiar może wpłynąć na zwiększenie krzepliwości krwi i późniejsze ryzyko z zatorem

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 990 Data: 9/15/2020 12:53:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć, przyłączę się do tematu. Czy jest jakaś niebezpieczna dawka wit C? Jedni piszą, że nadmiar wydalamy w moczu a drudzy, że nadmiar może wpłynąć na zwiększenie krzepliwości krwi i późniejsze ryzyko z zatorem zależy po co i ile chcesz jej przyjmować, jak będziesz przyjmować po 20g dziennie to oprócz nieustannego rozwolnienia (a tutaj już obije się to o zagrożenia związane z tym) nie stanie Ci się nic, tylko jak wpsomniałem po co ktoś chciałby tak dużo jej brać

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 990 Data: 9/16/2020 11:59:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja na okres jesienni zimowy zawsze dorzucam więcej witaminy C w postaci proszku z sfd

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 990 Data: 9/19/2020 12:20:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja również zakupiłem sobie pół kilo witaminy C na sezon "chorobowy" i odmierzam na "koniec łyżeczki" tym bardziej że czeka mnie trening na mrozie i zacząłem brać dodatkowo też zacząłem Wit D3 K2 Zmieniony przez - pekulski104 w dniu 2020-09-20 21:41:48

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 990 Data: 9/20/2020 9:40:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Materiał zaczerpnnięty z forum peb.pl nie jestem jego autorem. Niemniej jednak sprawdza się świetnie. Jak to ktoś napisał "jeśli się nie o^%^%%&ć to bardzo szybko widać efekty". Sam z niego korzystam i jestem zadowolony. 1. ROZGRZEWKA Przed przystąpieniem do ćwiczeń właściwych - rozciągających należy dokładnie rozgrzać mięśnie!!! Rozgrzewka jest kluczowym elementem we wszelakim treningu a szczególnie przy rozciąganiu. Tak więc zabieramy się za rozgrzewkę: - Stajesz w rozkroku, nogi mniej więcej na szerokość barków. Wykonujesz krążenia biodrami w jedną i drugą stronę. - Następnie złączasz stopy i kolana i wykonujesz krążenia kolanami, a na koniec stawami skokowymi (palce i poduszki stopy dotykają podłogi i kręcimy stopami). - Dla dobrego rozgrzania najlepiej pobiegać w miejscu przez około 3 minuty wykonując naprzemiennie skip A i B (raz kolana wysoko a raz pięty dotykają pośladków). Jednak nie ma tutaj sztywnej formy i biegać możesz jak tylko chcesz, ważne, żeby trwało 3 minuty ciągłego poruszania. - Teraz 3 minuty pajacyków. Jeszcze 20 przysiadów i rozgrzewka zrobiona. 2. ROZCIĄGANIE - Wykrok nogą ugiętą w kolanie (kolano ugięte pod kątem prostym) stopa nogi prostej położona prostopadle do podłoża (poduszką stopy dotykamy podłogi). Trzymamy ok. 20 sekund. - To samo druga noga. Powtarzamy 3 razy na każdą nogę. - To samo z tą różnicą, że noga prosta jest teraz skręcona i stopa opiera się na wewnętrznej części. - Teraz noga prosta opiera się na pięcie. - 10 przysiadów (dogrzanie mięśni). - stajesz w lekkim rozkroku, wyciągasz ręce do góry i robisz skłon w bok. Ważne jest, aby nie pochylać się do przodu ani do tyłu. Po kilkunastu sekundach robisz skłon w drugą stronę, i tak kilka razy. Powinieneś poczuć jak rozciągają się mięśnie z boku tułowia i od wewnętrznej strony ud. - stajesz w szerokim rozkroku, pochylasz tułów do przodu opierając dłonie na podłodze. Wyciągasz proste ręce jak najdalej do przodu i jednocześnie pchasz biodra do tyłu. Zadbaj, aby plecy były proste (nie garb się!) Ćwiczenie to można trochę zmienić dodając pompki. Pozycja jak wyżej, potem uginasz ramiona, prostujesz jednocześnie wypychając biodra w tył. Wszystko oczywiście bez pośpiechu i bez szarpania, ani forsowania mięśni. Efekty będą przychodzić stopniowo, a pośpiech może tylko doprowadzić do kontuzji - Siądź na ziemi, złącz stopy razem, kolana na zewnątrz, dociskaj kolana w kierunku podłogi. Powoli i stopniowo, coraz niżej, wytrzymaj w najniższej pozycji 10 sekund, rozluźnij nogi i powtórz ćwiczenie 3x. - 20 przysiadów (teraz trzeba przygotować mięśnie i ścięgna do naprawdę ciężkiej pracy). - Przechodzimy to rozciągania dynamicznego: oprzyj rękę o stół lub krzesło i wykonuj wymachy nogi na boki 20 razy, zmień nogę. - Teraz do przodu - 20 razy, zmiana nogi. Powtórz serię 3 razy. - Rozluźniamy mięśnie wykonując skręty bioder (jak na początku). - Przechodzimy do ćwiczenia prowadzącego do szpagatu bocznego, spokojnie rozjeżdżasz nogi na boki, powoli i z umiarem. Nie chodzi tu o to, żeby było jak najszerzej bo to ćwiczenie izometryczne i polega na napinaniu mięśni. napinasz mięśnie tak jakbyś chciał(a) zwęzić nogi (nogi pozostają w tej samej pozycji), czyli izometrycznie ściskasz uda ale nie poruszając nogami. Jeśli czujesz mięśnie to dobrze, wytrzymaj tak 20 sekund. - Teraz trzeba rozluźnić nogi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. - Wstajemy, wykonujemy krążenia biodrami dla rozluźnienia ścięgien. - Powtarzamy serie 3x począwszy od lekkiego rozkroku i ćwiczenia izometrycznego 20 sekund, rozluźnienie 20 sekund i maksymalny naciąg 20 sekund. Czas ćwiczenia można wydłużyć wraz ze wzrostem zaawansowania. 3. ROZLUŹNIENIE - Krążenia biodrami, kolanami i stawami skokowymi. - Stań naturalnie, nogi na szerokość barków, pochyl się do przodu i staraj się dotknąć dłońmi podłoża (dla zaawansowanych - głową dotknij kolan). Rób to ćwiczenie spokojnie i powoli, to już rozluźnienie ale i dociągnięcie mięsni ud i podudzi. - Wykonuj teraz spokojne krążenia uniesioną i zgiętą w kolanie nogą zataczając krąg od wewnątrz do zewnątrz ( na bok). To samo druga noga. - Uspokój oddech, myśl o rozciągniętych ścięgnach i mięśniach, bo tylko świadomość prowadzi do efektów! - Nastaw się pokonanie kolejnych barier na następnym treningu, bądź systematyczny, cierpliwy i myśl pozytywnie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1922 Data: 10/14/2010 12:16:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Anatomia sztuk walki - dyskusja

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    wydaje mi się, że wprowadzanie podziałów na 'sporty' i 'sztuki' jest mocną nadinterpretacją. prosty przykład: przychodzi 'młody gniewny' do klubu taja(jak za mało sportowe możemy dać kickboxing, ale chyba rzadko na taju spotyka się z medytacjami itd), myśli co to nie on i że każdemu spuści wp... . Przy pierwszym sparringu jego pogląd jest DRASTYCZNIE weryfikowany xD i teraz 2 możliwośći: a) albo z pokorą przyjmie przegraną - mamy rozwój. nabieramy szacunku dla przeciwnika, ciężkiej pracy i wytrwałości itd. b) wróci z płaczem do domu i będzie zły na cały świat, po czym dalej będzie dla siebie mistrzem świata i kozakiem. finalnie, czy ktoś się rozwija czy nie zależy tylko od niego. dlatego wydaje mi się, że ci co tak głośno krzyczą, że medytują, samodoskonalą się i dbają o ducha, powinni podczas następnej medytacji zastanowić się nad swoją pychą... wbrew pozorom sportowcy dużo wiedzą na temat pokory i szacunku dla przeciwnika, a to, że znany pan bokser X powie na pana boksera Y że tamten jest c***** na łamach gazet świadczy tylko o jego braku kultury. podkreślam, ze moja wypowiedź nie miała na celu obrażenia nikogo

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2981 Data: 12/25/2008 5:43:48 PM Liczba szacunów: 0
  • oslabienie czy cos

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jezeli jestes oslabiony to proponuje : 1. dobrze jesc 2. raczej duzo spac , min.8h 3. witaminki, oczywiscie, najlepiej jakis kompleks typu ZENTRUM i mysle ze moze byc git/Lub sama wit.C na uszczelnienie naczyn krwionosnych , Ascorutical/Cerutin/Rutinoscorbin

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 7/4/2006 8:45:37 PM Liczba szacunów: 0
  • oslabienie czy cos

    Post
    Zdrowie i Uroda

    najpierw to się porządnie wyśpij, odpocznij i kup Rutinoscorbin (lub inny preparat zawierający rutynę i witaminę C). p.s. należy również rozróżnić krwawienie i krwotok od obecności krwi w wydzielinie.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 7/4/2006 9:53:57 PM Liczba szacunów: 0
  • oslabienie czy cos

    Post
    Zdrowie i Uroda

    to byl krwotok kupilem witamine C jem 6 tab dyinnie Zmieniony przez - ufom1 w dniu 2006-07-04 21:59:07

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 7/4/2006 9:58:16 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na cyklu

    Post
    Doping

    dieta : 1. 100 owsianki , 9 białek jaj , 5 ml oliwy z oliwek 2. 150 gram ryby , 75 gram ryżu , 100 gram warzyw trening 3. 30 gram izolatu 4. aeroby 5. 75 gram ryżu 6. 150 gram kurczaka , 300 gram ziemniaków , 100 gram warzyw 7. 30 gram izolatu 8. 150 gram wołowiny , 75 gram ryżu , 100 gram warzyw 9. 30 gram izolatu SUPLEMENTY: colon C przed sniadaniem i przed snem 5gram Animal Pak universala dwie saszetki dziennie do 1 i 4 posiłku -aspargin 3 x 2 tab -kalperos 1000mg do śniadania -vitamina b-complex 3 x 2 tab -zincteral forte 2 x 1 tab izolat bcaa met rx 5 przed i 5 po treningu fynamitze x-pand 5 przed i 5 po treningu CYKL 8 tyg: prop balkana 100mg eod winstroll illium 50mg eod

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 424 Data: 10/6/2013 10:30:36 AM Liczba szacunów: 0
  • GABA i melatonina

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zawsze można zwiększyć dawkę (od 0,5g do 4g droga daleka ;-) ). Poza tym tryptofan warto brać np z magnezem i wit B6 czy wit C (ułatwiają konwersję tryptofanu do serotoniny w mózgu).

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2259 Data: 3/9/2017 9:16:56 AM Liczba szacunów: 0