SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • czy masa przy SW jest możliwa?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    aha, owoce jeszcze jem, głównie po śniadaniu i obiedzie, kiwi i pomarańcze, często piję wodę z cytryną. No i przez ostatni miesiąc wlałem w siebie 5kg swg i 2kg bulka activity, troszkę bb soi i ostrowii,zawsze gdy jem coś z oliwą(a jem takie rzeczy często i codziennie)-połykam 2-3 kapsy omega3,przed snem domowe zma, zelazo z wit c, wapno hst jakoś nie bardzo wspominam, zrobiłem chyba 2 czy 3 cykle, moze mieszam coś z progresją... 3kawki-chyba zacznę słuchać disco, bo chłopaki z siłowni na tym szybciej rosną niż ja na oi i ska

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3306 Data: 2/25/2007 2:51:25 PM Liczba szacunów: 0
  • czas uzupenic dziennik...ostatnio mialem troche malo czasu dlatego tu nie wpadalem, uczylem sie testow na egzaminy z prawa jazdy. Kat A juz za mna, jutro kat C, mam nadzieje ze zdam. co do treningow, to ciagle cwicze, nie bylo wiekszej przerwy, cwicze na silowni w piwnicy od kumpla. Juz za pare tygodni lece do Londynu i tam zapewne od razu wykupie karnecik i bede zdawal relacje z odbytych treningow. 6 maja trening barkow, obciazenie podobne jak w poprzednich treningach 8 maj klatka, triceps tutaj tez podobnie brzuch cwiczenia oparte o ABS II

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 3255 Data: 5/9/2010 7:53:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja do Sztuk Walki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wylicz ile kcal spożywasz teraz i dodaj do tego kilkaset kcal: albo jeden posiłek dziennie więcej albo po prostu większe objętościowo posiłki. Nie ma bata, musisz jeść więcej węglowodanów, 5-6g/kg wagi ciała. Trenują regularnie taja masz ogromny wysiłek kaloryczny, jeśli do tej pory nie miałeś jak przybrać na wadze to teraz będzie jeszcze ciężej. Gainera kup/ carbo, poczytaj dział Odżywki i suplementy, rozeznasz się jaki produkt dobry na rynku. Na Twoim etapie to + dobra dieta i warzywa wystarczą. A dieta słaba, jak Ty chcesz na tym przybrać na wadze? Za mało wszystkiego, więcej białka, więcej węgli, więcej tłuszczu. Zamiast wydawać kilkaset zł na suple kup olej lniany, tłuste ryby, oliwę z oliwek, tran i witaminę C. W zupełności wystarczy

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 819 Data: 11/5/2016 11:20:10 PM Liczba szacunów: 1
  • Siła pod sporty walki

    Post
    Oficjalne forum MUTANT - PVL

    A: Przysiady– 2x rozgrzewka up 40%/ 3x 5 reps. 65%/75%/85%+ 3-5 min przerwa B1: Wykroki - 5x 10 B2: Hip thrust – 5x 10 (http://www.youtube.com/watch?v=RjWiwq1wgFg) 60-90sec przerwa C: single leg step ups with bar 4x 8 each (http://www.youtube.com/watch?v=3opPOeA_Udo tak jak na filmie tylko po wejściu unosimy kolano do góry jak do kopnięcia kolanem) 60sec przerwa D: Wskoki na ławkę - 5x 6 (lądujemy w pełnym przysiadzie, z ławki schodzimy) 45sec przerwa E1: Step forward + twist with plate (http://www.youtube.com/watch?v=kPl3Y0E2Lns - tak jak ten Pan tylko do przodu) E2: Turkish get up (było już w dniu 1) 45s przerwa

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 4758 Data: 11/8/2013 10:02:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Odciążenie organizmu czyli zmiana diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jedzenie białka w racjonalnych ilościach czyli <2,5g/kg m.c. imo nie spowoduje zakwaszenia organizmu, co prawda białko będzie mieś zakwaszające ph ale nie samym białkiem się człowiek żywi i nie sprowadzaj tak złożonego mechanizmu tylko do tego ile białka zjesz na dobę, a w drugą stronę też można przegiąć pałe więc najlepiej odpowiednio to zbilansować. Jak chcesz lub boisz się o zakwaszenie to po prostu sprawdź czy jesteś zakwaszony. Jeżeli jesteś chory a mimo wszystko jesteś aktywny to dobrą opcją były by aminokwasy, zredukuje to ilość biała.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1343 Data: 7/31/2016 4:16:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Oczywiscie, ze 112kg osobnik nie zdecyduje sie raczej na start w 125kg. Kilkukilogramowa nadwaga jest rzecza zupelnie normalna i powszechna u zawodnikow ! Wazyc chodzi sie zwykle na czczo co juz daje pewien ubytek kg - pozatym jest scisle okreslony czas w przecigu ktorego zawodnik musi zostac zwazony i jezeli wystapi sytuacja, ze zawazy za duzo, wowczas szybko zbija nadmiar kilogramow. I mowie Wam, ze 2kg nadwagi to jest nic ! Znacznie wiecej zawodnik jest w stanie wypocic ubierajac sie w nieprzepuszczajacy powietrza, ortalionowy dres i biegajac w wolnym tepie - w sytuacjach ekstremalnych, kiedy zawodnik nie ma sie juz czym pocic a nadal wazy kilka deko za duzo, moze zaczac rzuc witamnie C i wypluwac co pewnien czas sline ! rozne sa metody ale bron Boze diuretyki ! nie u nas w kadrze ! nie wsrod Polskich Trojsilaczy. Przyklad z zycia - na ostatnich Mistrzostwach Swiata nasz czolowy zawodnik Michal Wilk musial na szybko zbijac wage gdyz pomylono godziny jego startu - udal sie po prostu do sauny i wypocil ladnych pare kg.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 11886 Data: 12/2/2004 10:51:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Na Redukcji Ala-LC do korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Urozmaicaj też dietę o ryby typu łosoś, makrela. Warto też do diety wkomponować czosnek. Ma on bowiem wbrew pozorom sporo witamin i minerałów typu : Witaminy: A, B1, B2, B6, C Minerały: magnez, fosfor, żelazo, wapń, potas Nie są to kosmiczne dawki, ale moim zdaniem warto dorzucić :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 891 Data: 1/11/2014 2:10:29 PM Liczba szacunów: 0
  • HALLO?

    Post
    Doping

    jak ktos pipa a nie moderator to jak najbardziej - chce kogos konkretniejszego, z reszta mnie to juz wali bo ten dzial stal sie dziecinada tak jak juz ktos wczesniej napisal pobanowac (c)holote i bedzie SI tyle ze jak widac wszyscy moderatorzy na to leja pffffff a samemu to jak pisalem mozna siasc na klopa i pocisnac klocka

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 7564 Data: 11/17/2004 11:05:36 PM Liczba szacunów: 0
  • HALLO?

    Post
    Doping

    "a dniach MaTEO ma reorganizowac system boldow/modow/zielonych itd. mysle ze dostane kogos do pomocy bo samemu to mozna jedynie kupe zrobic" E-lite naprawde przesadzasz. Jestem dzisiaj na maxa skołowany i po prostu nie daje rady czytać tego co piszesz. Mam 37,6'C, diete 30gWW, zwichnietą kostke, stłuczony bark, jestem po treningu KB i 2h areobów... siadam przed sfd odpocząć a Ty naprawde potrawisz człowieka zirytować. Wozisz się tu z takimi tekstami, jakbyś był szefem i nie wiadomo jak poukładaną tutaj osobą. Sam spamujesz i robisz syf kiedy Ci sie podoba a nagle wszystkich nawracasz udając wzór. Twoje spamy są śmieszne, błyskotliwe, wprowadzają ożywienie. Inni są be. Wiem, bez Ciebie na forum byłby haos... nie wogóle forum przestałoby istnieć. Ale człowieku postaraj sie o troche pokory i odpusć cwaniakowanie aż tak bezczelne. Bez kitu zaraz wsadze łape w monitor i Cie przydusze po drugiej stronie. Uwierz że akurat dzisiaj jestem w stanie. Stary idź zrób tą kupe, na kiblu dobrze sie myśli.

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 7564 Data: 11/17/2004 11:18:54 PM Liczba szacunów: 0
  • DROBIOWE PLACKI .

    Post
    Kuchnia SFD

    Miodzio! C= namówię głównego kucharza (mamę) żeby jutro sobie wolne wzięła i robię placki dla całej rodzinki.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6239 Data: 8/17/2009 9:06:18 PM Liczba szacunów: 0
  • DROBIOWE PLACKI .

    Post
    Kuchnia SFD

    Miodzio! C= namówię głównego kucharza (mamę) żeby jutro sobie wolne wzięła po tym tak wynioskowalem ale dobra loss

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6239 Data: 8/17/2009 11:25:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Propozycje, uwagi i sugestie odnośnie portalu TV SFD

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Fajnie jak byście zaprosili Pana Marka C do programu. Jest taka mozliwośc?

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 13483 Data: 5/7/2010 2:22:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy jesteś prawdziwym facetem - badanie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a u mnie to zależy jak ustawie dłoń a nie wiedziec czemu ja na początku przeczytalem "czy jesteś prawdziwym sezonowcem - badanie" to wchodze spodziewając sie ptyan : niećwiczysz nóg bo a) i tak mam bycze (33 cm) b) dużo jeżdże na rowerze c) mam ciężką kontuzje (oparzyłem sie pokrzywą) d) ćwicze!! e) dziewczyny na to nie lecą

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 6507 Data: 6/30/2006 9:06:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Connecting - 'The way to paradise'

    Post
    Trening dla początkujących

    Małe podsumowanko 1.Wymiary Wzrost 175 Waga 74 +1 Kark 36 +1 Ramię P=32 L=32 +1 Przedramię P=28 L=27,5 +0.5 Nadgarstek L=16 P=16 +0 Klata 95 +4 Pas 80 +2 Biodra 92 +2.5 Uda 56.5 +2 Łydka 37 +0 2.Suplementy a)kret z universala Działanie: Bardzo dobre mono w dużej porcji przy korzystnej cenie, działanie zgodnie z oczekiwaniem, mięśnie bardziej nabite i pełne. ocena 9/10 ( wiadomo zawsze może być lepiej ) b)purple wraath Działanie: znaczna poprawa kondycji i wytrzymałości. Niestety ma swoją cenę ocena 10/10 za działanie i 7/10 za cene c)carbo carbo jak carbo 3.Ogólnie Z treningu na trening było coraz lepiej, niestety te cholerne nogi. Do treningu doszło dużo aerobów typu wf-y czy gra w siatkę/nogę. Mięśnie bardziej nabite i mimo że na fotkach dużej różnicy nie widać to w rzeczywistości widać większą różnicę którą również odczuwam. @edit nie jest to profesjonalny dziennik ani ja nie jesxtem kulturystą ( nie chcę być) więc takie uwagi proszę zostawić dla siebie =] @wuchta z nogą poczekam bo już jest lepiej, dam czas do wtorku i jak nie przestanie pójdę do lekarz Zmieniony przez - Connecting w dniu 2010-06-19 08:32:00

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4641 Data: 6/19/2010 8:26:25 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW ocena

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    w C bym dodal do nog wyprosty

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 340 Data: 11/2/2013 8:05:32 PM Liczba szacunów: 0
  • HST: priorytet (początkujący)

    Post
    Trening w domu

    1. Chodzi mi o to, zeby dobudowac gore(co zaznaczyles w odpowiedzi na 3 pytanie), aby wyrownac dysproporcje miedzy gora a lepiej rozbudowanym dolem. W artykulach traktujacych o ukladaniu planow HST jest napisane, ze jezeli priorytetem jest dana czesc ciala, to cwiczymy ja jako pierwsza i dlatego nie wiem jak ulozyc swoj plan. Np. a)Klatka b)Plecy c)Barki d)Nogi ... male grupy 2. Dieta musze przebudowywac od poczatku, bo dodaje silownie do aerobow i zmienia mi sie zapotrzebowanie. Czyli po uwzglednieniu aktywnosci fizycznej bilans ma byc na 0, aby jednoczesnie moc zbudowac mase i zredukowac % tluszczu. 3. Na nogach nie mam zbyt wiele tluszczu. Jak bylem szczuplejszy to nogi i tak byly dosyc masywne. Zmieniony przez - psychotrop w dniu 2006-06-22 21:22:23

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 6/22/2006 9:16:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie do inj ale do stosowania oralnego. Ciezarowcy kiedys z wschodu pili wlasna sperme. Sperma zawiera aminokwasy,vit C, vit b12, cynk, magnez, wapn i hormont steroidowe to takie wazniejsze dla Nas, to taki endogenny Animal Pak. Smacznego

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3109 Data: 11/11/2007 6:45:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanko do ziomlogos?

    Post
    Trening dla początkujących

    czyli tak to widzisz: A. 1.Wyciskanie sztangi płasko 3 serie 2.Wyciskanie sztangielek skos 3 serie 3.Wyciskanie sztangi z klatki 3 serie 4.unoszenie hantli bokiem w opadzie 3 serie 5.Pompki na poręczach 3 serie B. 1.Przysiad 3serie 2.RDL 3 serie 3.Prostowania w siadzie nie mam jak zrobić-nie mam maszyny coś zamiennie?????? 4.wspięcia 3 serie C. 1. Podciąganie na drążku nachwyt 3 serie 2. Wiosłowanie sztangą 3 serie 3. szrugsy 3 serie 5. Uginanie ramion ze sztangą 3 serie 6. uginanie ramion ze sztangielkami chwyt młotkowy Sprawdź i skoryguj ? Powiedz jaki predział ruchów w seri bo nie mam pojęcia?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1746 Data: 6/1/2010 8:19:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanko do ziomlogos?

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli cały plan może być? Zaczynać tydzień treningowy od nóg czyli tak Poniedziałek B Śr. A Pt. C Czy inaczej proponujesz? Zmieniony przez - sandacz6 w dniu 2010-06-01 21:30:50 Zmieniony przez - sandacz6 w dniu 2010-06-01 22:03:42

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1746 Data: 6/1/2010 9:12:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanko do ziomlogos?

    Post
    Trening dla początkujących

    Podsumowując całokształt: A. 1.Wyciskanie sztangi płasko 12/10/8 2.Wyciskanie sztangielek skos 12/10/8 3.Wyciskanie sztangi z klatki 12/10/8 4.unoszenie hantli bokiem w opadzie 12/10/8 5.Pompki na poręczach 3 x max 6.Wyciskanie wąskim chwytem 12/10/8 B. 1. Podciąganie na drążku nachwyt 3x max 2. Wiosłowanie sztangą 12/10/8 3. szrugsy 12/10/8 5. Uginanie ramion ze sztangą 12/10/8 6. uginanie ramion ze sztangielkami chwyt młotkowy 12/10/8 C. 1.Przysiad 12/10/8 2.RDL 12/10/8 3.Syzyfki 12/10/8 4.wspięcia 2 x 15-25 powtórzeń Proszę ewentualnie o ostatnie korekty jeśli są potrzebne. Zmieniony przez - sandacz6 w dniu 2010-06-02 21:11:27

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1746 Data: 6/2/2010 7:35:21 PM Liczba szacunów: 0