SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • poczytalem torche postow Michaila. Tam jest napisane, ze poczatkujacy ma walic trening wszystkiego (ok ale to juz mam za soba), wiec od jakiego momentu powinnem teraz zaczac ? czy taki trening bylby juz ok ? Spojrzcie: Poniedzialek: a.) Klatka piersiowa: - wyciskanie sztangi poziom 3 SERIE: 12,10,8 - wyciskanie sztangi skos 3 SERIE: 10,10,10 - [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1493 Data: 5/30/2006 1:27:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Ładuję od rana po 2g wit C do każdego posiłku. okołotreningowe jedynie nie będę brał. Ale pewnie mało co pomoże, swoje będzei trzeba przejść ;/

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2019 10:29:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Na gardło zaparz mocnej szałwii i płukaj:-)) Do suplementacji dorzuć cynk, dobry na odporność:-) Ja obecnie też mam głowę jak to mówią 6na8 i lekki katar, ale to chyba alergia... Dzięki za rady! Właśnie mam wywar zrobiony z szałwi i tymianku :D do tego jeszcze wodą utlenioną płukam gardło :D Łoo cynku na chwilę obecną to ładuję 100mg dziennie bo [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2019 7:01:02 PM Liczba szacunów: 0
  • 30.05.2019 Witam serdecznie. Wpiska za wczoraj bo mimo tego że miałem DNT to czasu tyle co nic :) Trochę trzeba było spraw osobistych ogarnąć ;p Dzień rozpoczęty wczoraj od cardio 55min i do pracy na szybkości, po pracy zakupy, do banku, tankowanie auta, robienie szamy na kolejny dzień, no i obowiązki domowe których się trochę nazbierało xD [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2019 6:25:48 AM Liczba szacunów: 1
  • 31.05.2019 Hej Dzisiaj ponownie cardio z rana na czczo. Ostatni dzień w pracy i weekendzik nareszcie :D Na treningu plecy, tyl barku, biceps, brzuch. W sumie to szedłem tylko z założeniem żeby zachować obciążenia i nic nie zrobić mniej niż ostatnio, poniekąd prawie się udało, to znaczy było ok, pompka fajna na plecach, spoko czucie itp. Nie ma [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2019 6:11:29 PM Liczba szacunów: 1
  • 1.06.2019 Siemka Dzisiaj z rana na czczo 55min cardio, posiłek i foty do raportu :) Ale o tym już było wcześniej :) Słońce wyszło to i przy robocie na dworze trochę się "spaliłem" :D na treningu już piekła lekko skóra xD Co do treningu to tyle co się udało to zrobiłem, wszystko jak zawsze w opór :) Ale braki to weszły jak wściekłe dzisiaj, aż [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2019 5:57:47 PM Liczba szacunów: 1
  • 02.006.2019 Siemanko :D Dzisiaj 55min cardio z rana na czczo i to by było na tyle :D Reszta dnia to chill, odpoczywanie, jakiś film, zaraz biorę się za robienie szamy na jutro do pracy :D Trochę przypaliłem klateczkę bo pogoda sztosik :D Zmiany już znane, w sumie to bardzo delikatne bo -40g ww w dzień treningowy a reszta totalnie bez zmian :D [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2019 5:49:22 PM Liczba szacunów: 1
  • 3.06.2019 Witam serdecznie :D Z rana na czczo 55min cardio, to się akurat nie zmieniło :P A po pracy nogi :D masakra te nieszczęsne nogi, pompa i wszystko super, czucie też ale siła... no tutaj trochę jej mniej, chciałem dzisiaj 225kg zrobić na 6p tak jak ostatnio 222,5kg no ale się nie udało... skończyłem na 4p bo byłem już obsrany... czułem [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2019 6:49:50 PM Liczba szacunów: 2
  • 4.06.2019 Hej Tak więc kolejny dzień, kolejne 55min cardio z rana na czczo. W sumie to wszystko standardowo u mnie xD posiłki o tych samych godzinach trening o tej samej godzinie, cardio o tej samej godzinie, spanie, budzenie się :D Dzień w 100% ułożony i zaplanowany :D Co do treningu to nie było tak źle :) jakiś spadek siły jest ale nie jest [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2019 6:25:10 PM Liczba szacunów: 2
  • 5.06.2019 Bry 55min cardio z rana na czczo Po pracy trening pleców, w sumie to byłby kolejny dobry trening no ale się wk***... i wyszło inaczej. No ale, podciąganie jak tydzień temu może nawet leciutko lepiej szło. Ściąganie drążka nachwyt też gites weszło, niby w pierwszej serii 1p mniej ale tamta reszta na spoko czuciu, wchodziło gdzie trzeba [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2019 6:37:56 PM Liczba szacunów: 3
  • 06.06.2019 Hej W sumie to dzień jak co dzień. Z tym że dzisiaj bez treningu ;p Zakupy, szama, swoje obowiązki i tyle :) teraz wpis i lecę szykować szamę na jutro :) Trening Dzień OFF 55min cardio na czczo Szama 1. 250g pierś + 75g ryż 2. 250g pierś + 75g ryż 3. 250g pierś + 50g ryż 4. 250g pierś + 10g Migdały 5. 250g pierś + 5ml Lniany 6. [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/6/2019 7:07:55 PM Liczba szacunów: 1
  • 7.06.2019 Siemka Kolejne cardio z rana na czczo 55min :D Po pracy trening, dzisiaj barki i klatka :D Poszło fajnie! Przy wyciskaniu udało się wyrwać to 1p więcej co ostatnio straciłem :D w regresach dołożyłem 2,5kg i ku mojemu zdziwieniu też poszło. Unoszenie hantli na boki w sumie to co ostatnio, tutaj mocno siłowo i na chama, ale czuję barki [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/7/2019 5:52:06 PM Liczba szacunów: 1
  • 8.06.2019 Bry Tak więc cardio, raport, obowiązki, trening :D Na treningu z ciągami skończyło się rumakowanie bo 265kg poszło tylko na 2p trzeci nawet nie oderwałem z ziemi... ale regres już 1p więcej niż ostatnio :) Dipsy tez podobnie, w pierwszej serii dołożone 2,5kg ale siadło mniej za to regres dołożona 2,5kg i 2p więcej. Francuz sztangą to [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2019 6:15:41 PM Liczba szacunów: 1
  • 09.06.2019 Bry :D Dzisiaj DNT :) Więc tylko cardio z rana na czczo i tyle :D Później chill, opalanko itp :) luźny dzień :D Zmiany wprowadzam od jutra :D Podbijamy białko, zmniejszamy węgle :D Lecim dalej :D Trening Dzień OFF 55min cardio na czczo Szama 1. 250g pierś + 75g ryż 2. 250g pierś + 75g ryż 3. 250g pierś + 50g ryż 4. 250g pierś + [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2019 7:08:36 PM Liczba szacunów: 1
  • 10.06.2019 Siemka :) Tak więc od dzisiaj rozpoczynam 14 Tydzień redukcji :) Dzień rozpoczęty od 55min cardio, prysznic, śniadanie i do pracy. Czyli taki standard :) W szamie zmiany od dzisiaj a mianowicie +25g Białka i - 60g węglowodanów w dni treningowe a w dni bez treningu +30g bialka i -40g węglowodanów. I to by było na tyle ze zmian :) [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2019 6:16:57 PM Liczba szacunów: 2
  • 11.06.2019 Kolejny dzień rozpoczęty standardowo od 55min cardio :) Po pracy plecy, kurcze serio dzisiaj jakaś niemoc totalna w ciągu dnia xD w pracy to trzy takie mocne kawy poleciały ze słodzikiem xD Ale nic nie dawały xD Na treningu po pierwszej serii właściwej wioslowania sztangą myślałem że będzie kupa totalna, te szóste powtórzenie to [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/11/2019 6:01:51 PM Liczba szacunów: 3
  • 12.06.2019 Witam Kolejne 55min cardio z rana na czczo za mną :) Dzisiaj trzeci dzień treningowy, jutro już robię off. Ale co do dzisiaj to poszły barki, klatka, triceps. Przy wyciskaniach na barki fajnie bo dzisiaj udało się za pierwszym razem zarzucić te hantle, grzej z pierwszym wypchnięciem ale tutaj było ok udało się wyrwać 1p więcej niż [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2019 6:05:38 PM Liczba szacunów: 2
  • 13.06.2019 Bry :D Dzisiaj DNT :) Więc tylko cardio z rana na czczo i do pracy :D Później zakupy i chciałem tez ogolić cialo no ale przy tym upale to się nie da, stoje i się pocę więc szkoda nerwów na to dzisiaj ;/ Lecę teraz zrobić posiłki na jutro i mam jeszcze trochę rzeczy do ogarniecia dzisiaj w domu :) Dzisiaj też wg zmian w dnt czyli [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2019 5:40:06 PM Liczba szacunów: 0
  • 14.06.2019 Tak więc po pracy trening :D Kurcze nawet spoko wyszło, jestem zadowolony jak na to co zrobiłem dzisiaj na treningu. 14 tydzień redukcji 280g węgli a nawet git :D po treningu nawet po schodach ciężko było wejść do góry :D Do rzeczy: Siady klasyczne to samo obciążenie co ostatnio ale 1p mniej ;/ za to w regresie +2,5kg i tyle samo rep [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2019 6:18:36 PM Liczba szacunów: 1
  • 15.06.2019 Siemka Z rana na czczo kolejne 55min cardio. Prysznic, posiłek i dalej na chwilę w kimę, może z 1h jeszcze udalo mi sie pospać, wstałem i walnąłem foty do raportu te które widzieliście wcześniej :) Później sprzątanie domu, koszenie na dworze i kilka dodatkowych prac na podwórku :) czas zleciał szybko i nawet głodu dzisiaj nie czułem :D [...]

    Odpowiedzi: 12914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2019 5:49:19 PM Liczba szacunów: 0