SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • +Podlaski Spam+

    Post
    Informator PODLASKI

    Lipa jak c******.

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2006 10:58:43 AM Liczba szacunów: 0
  • +Podlaski Spam+

    Post
    Informator PODLASKI

    ctrl+c ctrl+v to jego cala wiedza

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2007 2:27:45 PM Liczba szacunów: 0
  • +Podlaski Spam+

    Post
    Informator PODLASKI

    heh dzis robilem drifta ursusem c 360 byla jazda hehe

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2007 9:07:51 PM Liczba szacunów: 0
  • +Podlaski Spam+

    Post
    Informator PODLASKI

    Panowie mam pytanie czy ktoś z Was posiada prawo jazdy ktegorii C ile kosztuje kurs egzamin itd ? Tylko szkółki w BIAŁYMSTOKU

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2007 9:10:04 PM Liczba szacunów: 0
  • +Podlaski Spam+

    Post
    Informator PODLASKI

    Teraz jedynym sportem jest picie alkoholu i spacerowanie do pracy. C*** z tą siłownią. Zmieniony przez - Ventinari w dniu 2010-10-17 17:19:53

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2010 5:17:55 PM Liczba szacunów: 0
  • +Podlaski Spam+

    Post
    Informator PODLASKI

    c*** w trawedlamnie moglaby nieistniec trzeba bylo zostawic to przed coverem

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2011 11:31:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Olek2

    Post
    Sztuki Walki

    szkoda ze mój tata nie ma tyle kasy żeby kupić mi jakieś białko :C przydałoby sie mieć większe łapy

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 12464 Data: 8/23/2013 9:27:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę oceńcie ten plan treningu....

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ze Plan Spoko....n/c nie wypowiadaj sie.... Jak Jestem Początkujący zacznij od ACT < Wyszukiwarka... Zmieniony przez - Agresst w dniu 2007-10-29 20:06:10

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 847 Data: 10/29/2007 8:05:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Borussia Dortmund

    Post
    Piłka Nożna

    1. FC NÜRNBERG - BORUSSIA DORTMUND 2:3 (1:1) 1. FC Nürnberg: Schäfer - Diekmeier, Maroh, Nordtveit, Pinola - Ottl, Tavares - Frantz, Gündogan, Bunjaku - Choupo-Moting. Borussia Dortmund: Weidenfeller - Owomoyela, Subotic, Hummels, Schmelzer - Bender, Sahin - Kuba, Großkreutz - Valdez - Barrios. Zmiany: 69. Boakye i Risse za Choupo-Moting i Tavares, 80. Eigler za Frantz - 46. Hajnal za Bender, 81. Santana za Kuba Gole: 0:1 Barrios (27., Sahin), 1:1 Frantz (30., Ottl), 1:2 Barrios (62., Sahin), 1:3 Barrios (78., Sahin), 3:2 Eigler (84., Ottl). Sędzia: Kircher (Rottenburg), Żółte kartki: Pinola Widownia: 48.548 (pełen). Pogoda: słonecznie, 19 C

    Odpowiedzi: 579 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/26/2010 4:24:00 PM Liczba szacunów: 0
  • jak najlepiej zaplanować cykl, prosze o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    no dobra postanowiłem robic tak ze bede robił na zmiane jeden treing mocny 80% CM a drugi słaby 60% CM. Czyli jak robie ABC to b jest słabszy a nastepny tydzien ABC to A i C sa słabe.. Mam nadzieje ze ma t jakiś sens ;) Poćwicze tak jeszcze miesiac a potem wystartuje z odrzywkami bo jak w temacie chce je jak najlepiej wykorzystać. Tu pytanie czy moge trenować przez ten miech tak jak pisałem i jaki trening polecasz właśnie po tym miesiącu, taki żeby zaskoczyc mieśnie, zeby troszke urosły i żeby siła wzrosła jak najbardziej... Pozdrawiam ;)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1248 Data: 9/13/2011 6:04:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostrożnie z witaminami!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja osobiscie poza cyklami i zima nigdy nie stosuje jakich kolkwiek syntetycznych witamin... a podczas tych okresow tylko wit C

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1212 Data: 5/13/2008 2:10:01 PM Liczba szacunów: 0
  • James Toney w UFC

    Post
    Scena MMA i K-1

    Były mistrz świata James Toney jest oburzony komentarzem jakiego pod jego adresem dopuścili się Bernard Hopkins oraz mistrz WBA w wadze ciężkiej David Haye. Obaj pięściarze skrytykowali Toneya twierdząc, że nie ma on żadnych szans w formule MMA. Toney podczas gali UFC 118 stanie w klatce naprzeciw byłego mistrza Randyego Couture. Toney powiedział, że nie interesuje go opinia innych, a obaj panowie mogą sobie gadać do woli. "Nie podoba mi się ani jeden ani drugi, więc nie obchodzi mnie to co mówią. Mnie interesuje tylko James Toney. To jest James Toney i Randy Couture. To nie jest James Toney i boks oraz Randy Coutue i MMA. Hopkins niech lepiej idzie naprawić swoje zęby. Haye jest gejem. Nie interesuje mnie to co mówią więc mogą sobie pier****ć." - powiedział Toney. www.boxingnews.pl Ps. Randy nie zawiedź nas..

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 16065 Data: 8/16/2010 10:02:28 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Kotlet95

    Post
    Dzienniki Juniorów

    REDUKCJA Ankieta Wiek: 20 Wzrost: 189 Staż: dużo by tu pisać "Maksy" MC 90x8 SQ 87,5x8 WL 70x8 Na takim obciążeniu wykonywałem ostatnie treningi, ale spokojnie tutaj jest zapas we wszystkim i mogę przez najbliższe tygodnie robić progres. Trening Pn: FBW A Śr: FBW B Pt: FBW A' Trening A Przysiad tylny 3 serie x 15 powtórzeń Wiosłowanie sztangą 3 serie x 15 powtórzeń Wyciskanie sztangi leżąc skos + 3 serie x 15 powtórzeń Podciąganie na drążku podchwytem 3 serie x 15 powtórzeń Uginanie nóg leżąc 3 serie x 15 powtórzeń BARKI - Wyciskanie hantli siedząc TRICEPS - Pompki na poręczach BICEPS - Uginanie młotkowe siedząc Trening B Martwy ciąg ze sztangą 4 serie x 10 powt. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 4 serie x 10 powt. Wyciskanie na barki, siedząc, do czoła 4 serie x 10 powt. Wiosłowanie jednorącz 4 serie x 10 powt. Wznosy ramion w opadzie 4 serie x 10 powt. TRENING A' Przysiad tylny 5 serii x 5 powtórzeń Podciąganie na drążku nachwytem 5 serii x 5 powtórzeń Wyciskanie sztangi leżąc skos + 5 serii x 5 powtórzeń Wiosłowanie sztangą 5 serii x 5 powtórzeń BICEPS - Uginanie z supinacją TRICEPS - Francuskie wyciskanie stojąc hantle BARKI - Arnoldki + Cuban press bez wycisku Dieta /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e7d833b3a4804a7b94d09637400213ed.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/daec1d06987b4ad0895baf363e18be7e.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/24877e4af15441d8b78a09841cfc83e9.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/61b1c856786046a29250a047a5e23105.png Suplementacja DT rano Cissus Gold Omega 3 Shredex 3 kapsy przed treningiem CREA SHOT Cissus po treningu C+BA przed snem Chela-Mag B6 Forte DNT rano Cissus Gold Omega 3 Shredex 3 kapsy BA 2 kapsy po południu Cissus TCM Powder BA 2 kapsy przed snem Chela-Mag B6 Forte /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/19b5f1fc41694c308c73a606c0777d8d.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/b2a24a6128c24137b9b812f89d4dabc1.JPG Zdjęcia %-) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/c7f0be7b5b5643c59e85b0147edc431d.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/7953718ab3db423a948b993d907730c8.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/d3bb3805b7ef480a95b7df491b6ec342.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ef5d19a2f32141dfb4e4d4c8f8bd37e7.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/0a6381479daf438db9d370e95e623c14.jpg Komentarz Także ten, cel redukcja tak żeby wywalić w kosmos ten smalec co jest. Pierwszy tydzień na pewno będzie duża poprawa sylwetki bo zejdzie to co wleciało przez święta. Mam nadzieję, że wszystko będzie szło zgodnie z planem. Prawdopodobnie wejdzie też bieganie 2-3 razy w tygodniu bo chcę kręcić dobre czasy na 1-1,5km, ale to będę wpisywał na bieżąco. Po treningu aero, start od 15 minut i dokładka co dwa tygodnie po 5 minut. W miarę możliwości będą filmiki z treningów. Wymiary będę wrzucał co tydzień. Aktualne będą jutro na czczo mierzone. Chyba wszystko :-) Zmieniony przez - kotlet95 w dniu 2014-12-27 18:03:15

    Odpowiedzi: 552 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2014 5:36:47 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Kotlet95

    Post
    Dzienniki Juniorów

    29.12.14 Trening Przysiad tylny 3s Wiosłowanie sztangą 3s Wyciskanie sztangi leżąc skos + 3s Podciąganie na drążku podchwytem 3s Uginanie nóg leżąc 3s BARKI - Wyciskanie hantli siedząc 3s TRICEPS - Pompki na poręczach 2s BICEPS - Uginanie młotkowe siedząc 2s + aero 15 minut Suplementacja rano Cissus Gold Omega 3 Shredex 3 kapsy przed treningiem CREA SHOT Cissus po treningu C+BA przed snem Chela-Mag B6 Forte Dieta /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/339fdd9874da425c86db3368cc395ec6.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/4074b43d90384db4ae637da8e9549ac6.JPG Zmieniony przez - kotlet95 w dniu 2014-12-30 00:04:40

    Odpowiedzi: 552 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2014 12:00:11 AM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Kotlet95

    Post
    Dzienniki Juniorów

    SUPLEMENTACJA Pomyślałem, że kogoś może to interesować więc wrzucę zdjęcie supli które stosuję lub będę stosował w najbliższym czasie :-) http://i61.tinypic.com/2cg2c14.jpg ZMA - 3 kapsy na noc Vit. C - 1 tabletka rano BA - wjeżdża od jutra 4 kapsy dziennie Arginina - 3-4 kapsy przed treningiem Gelenk - 2 kapsy rano i 2 kapsy popołudniu/przed treningiem Cissus - wejdzie za Gelenk gdy się skończy; dawkowanie J/W Przed treningiem czasem wpada też PW (SAW, AMG lub Pre Shock)

    Odpowiedzi: 552 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2015 3:17:00 PM Liczba szacunów: 0
  • SZALONA jest wsrod was...:)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Szalona ostatnio mało juz postaci o tak ciepłym podejsciu do zycia i ogólnie Lara C zgadzam sie z Twoim zdaniem na temat forum... tez nie moge bez niego zyc Souldrinker looknij sobie na post... odswieżyłam ... Pozdrawiam Uśmiechnij się!!! ... i tak przeznaczenia nie oszukasz

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2003 10:01:37 PM Liczba szacunów: 0
  • SZALONA jest wsrod was...:)

    Post
    Galeria Zdjęć

    deke: jakie tam emocje... ja jestem calkiem spokojna :) Lara-C: no wlasnie uwazam i to bardzo:)) mbj-brian: eeee tam ja tam sie nie boje:))) Nie ma to jak umiesnione meskie cialka i tylki...pobijaja wszystko i wszystkich:)

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2003 9:37:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Zakresy powtórzeń mają wyglądać tak: tydz1 zestaw 1- lekki/przysieszajacy regeneracje 2-5 zestaw 2 - maso-silowy 8-10 zestaw 3 - dynamiczny 2-5 tydz2 zestaw 1- lekki/przysieszajacy regeneracje 8-10 zestaw 2 - maso-silowy 2-5 zestaw 3 - dynamiczny 8-10 moze byc czy tak: tydz1 zestaw 1- lekki/przysieszajacy regeneracje 2-5 zestaw 2 - maso-silowy 2-5 zestaw 3 - dynamiczny 2-5 tydz2 zestaw 1- lekki/przysieszajacy regeneracje 8-10 zestaw 2 - maso-silowy 8-10 zestaw 3 - dynamiczny 8-10 NAPISALEM" "2 zestawy to byloby dzien hipertrofii 8-10 powt i dzien sily 2-5 powt" a wiec masz dzien a nie ty-dzien poza tym zatanow sie: nie ma przeplatania intensywnosci/TUT czyli nie uzyskujesz pelnej regeneracji i nie uzyskujesz takiej roznicy bodzcow pomiedzy treningami wiec odpada zestaw 1- lekki/przysieszajacy regeneracje Czym mam się kierować w doborze ciężaru, czy trening jest lekki sam w sobie ze względu na dobór ćwiczeń, czy ciężary i tak powinny być zaniżone w tym dniu? jest lekki sam w sobie jednak zeby dmuchac na "niegorące" wzialbym poprawke na wyciskanie lezac w waskim chwycie, robiac powtorzenia ktore ja nazywam "półtoraki" a)czyli opuszczasz do klaty, b)podnosisz na proste rece c)opuszczasz do polowy d)podnosisz na proste rece te 4 fazy skladaja sie na 1 powtorzenie , jesli nie robiles to bedziesz mile zaskoczony Czy wyskoki dosiężne mogę robić przed wyjściem na siłownie? Bo mam ogród gdzie mogę sobie skakać a siłownia jest niska. Mam jakieś 10-15 min. drogi z domu na siłownię. no problemo, szczegolnie jesli idziesz z buta na silke tylko ze przed wyjsciem do skokow na zimnym podworku dobrze sie rozgrzej nizszymi skokami 3x20 powt juiz w domu DOCISK Z PODLOGI: wpisz w wyszukiwarce youtube "floor press" , to ktore bedziesz robil wolalbym zebys wykonywal z oderwana dupa chwyt powiedzmy podredni pomiedzy waskim a szerokim GORNA KLATA w planie nie ma skosu mozesz czasem robic go w poniedzialek w "półtorakach" ale nie ma potrzeby, jesli sciagniesz lopatki a lokcie prowadzisz ok 45-60 stopni od tulowia, akcentujac przy tym gorna faze (poniedzialek i piatek) to gorna klata nie potrzebuje nic wiecej MASZ JAKIES "sylwetkowe watpliwosci" ? jak cos to pytaj zebys nie watpil w plan, bo wowczas zle sie cwiczy

    Odpowiedzi: 851 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2008 3:37:24 PM Liczba szacunów: 0
  • WTOREK: 1. Przysiad (w przerwach kark): 5x40kg 5x50kg 5x60kg 5x70kg 5x80kg 5x90kg 5x100kg 5x110kg 2. Wspięcia na palce: 20x130kg 30x130kg 3. Martwy ciąg: 5x40kg 5x50kg 5x60kg 5x70kg 5x80kg 5x90kg 5x100kg 5x110kg 5x120kg 5x130kg 4.Seria składana: A-uginanie nadgarstków ze sztangą 40kg. B-brzuszki z obciążeniem 20kg. C-uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem (ramiona w powietrzu łokcie zgięte 90st.) 20kg. D-Skośne brzucha. wszystko 3x10. Komentarz: 1.Cały dzień myślałem czy skończyć na 100 czy na 110kg. Znów nie miałem asekuracji ale postanowiłem skończyć na 110. Stanąłem wąsko (chyba najwydajniejsze dla mnie siady) i jakoś zrobiłem 5tkę ale ostatnie powtórzenia wstawane z pleców. Kark po 10 powtórzeń (tył karku 15 kg, ciężko) 2.Łydki słabe w 2 serii 10 ostatnich powtórzeń po kilka mm, więcej niż 30x nie dało rady. 3.Tutaj liczyłem na 140 ale na 130 było już ciężko. W lustrze zauważyłem nieciekawą rzecz - kręgosłup wygina mi się w "s" patrząc od przodu, winą za to obarczam robione dotychczas ciągi przechwytem (dziś nachwyt) i skupianie się na utrzymaniu ciężaru (niestety chwyt słaby) zobaczymy na nast. treningach jak będę robił przechwytem. 4.Na skośne złapałem 20stkę i zrobiłem stojąc skręty tułowia, dynamicznie. DIETA: ok 3000kcal WODYN: wyciskanie z brzucha. no i za***iscie, oszczedzasz stawy niech tak zostanie! łokcie uciekały do przodu) to samo To było uciekanie "nie takie jak trzeba" ale może zwróciłem na to uwagę bo sie bałem że nikt za mną nie stoi maly ipgrade do planu se zrob zerknij do bloga Jarot09 i obczaj "magiczna superserie skladana" Zaraz zajrzę EDIT: Zajrzałem i widzę że Jarot robi podciąganie na zmianę z pusch press, to tyczy się również mnie, czy tylko superseria która następuje po tym? Zmieniony przez - revan2005 w dniu 2008-11-11 19:37:54

    Odpowiedzi: 851 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2008 7:32:20 PM Liczba szacunów: 0
  • CZWARTEK: Progresja typu(55,65,75) 1. Wyciskanie: 15x45kg 15x55kg 15x65kg 15x75kg 6x85kg -(poprzednio 15x70kg) 2. Pusch press (do 70% WL tj:59kg), na zmianę z: częściowe podciąganie na drążku wąsko, podchwytem: 15x42,5kg 15x47,5kg 15x52,5kg 8x57,5kg -(poprzednio 15x50kg) 3. "Magiczna" seria składana: A-uginanie ramion podchwytem siedząc B-zarzucanie sztangi nachwytem C-francuz leżąc D-wyciskanie leżąc z nogami w górze 3x15x30kg -(ostatnio 25kg ale nie w superserii) KOMENTARZ: 1.Nie wiem czy nie za ostro pojechałem? 75kg ciężko ale zaliczone 15powt. W ostatniej 1, max 2 powt. zapasu. 2.Powietrza brak, ostatnie serie bez przytrzymania w górze, triceps spompowany. Podciągania 3 serie, zakres trochę większy niż ostatnio. 3.Biceps ciężko, mooocne zarzucanie; triceps lekko. Po 1 serii brak tchu, w 2 i 3 dawałem sobie chwilę na oddech między ćwiczeniami. Też zastanawiam się czy za dużo nie dołożyłem ciężaru. DIETA: ok 2900-3000kcal

    Odpowiedzi: 851 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/13/2008 7:05:07 PM Liczba szacunów: 0