SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [SPAM] Parówczan kreatyny, w musklach toksyny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a ja nie robie nóg bo mnie kolano boli :c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2014 6:02:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele - Szpamu czesc 3@-)%-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    a ja mam hp 845 c i **** wam w oko

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2008 10:23:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele - Szpamu czesc 3@-)%-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    HeHe i co zamierzasz przy****c sobie cykl????

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2008 9:00:50 PM Liczba szacunów: 0
  • *** Uderz ciętym rymem bo jesteś doping s****ysynem - SPAM ***

    Post
    Doping

    http://pl.youtube.com/watch?v=LHdrZpto4-c to ja podsumuje wasza wypowiedz

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2008 2:12:03 PM Liczba szacunów: 0
  • *** Uderz ciętym rymem bo jesteś doping s****ysynem - SPAM ***

    Post
    Doping

    po sterydach nie ma jaj jest tylko miseczka C lece panowie spac. dobranoc

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2008 11:49:05 PM Liczba szacunów: 0
  • *** Uderz ciętym rymem bo jesteś doping s****ysynem - SPAM ***

    Post
    Doping

    miczel

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2008 2:36:09 AM Liczba szacunów: 0
  • *** Uderz ciętym rymem bo jesteś doping s****ysynem - SPAM ***

    Post
    Doping

    CHUDZINA !! na głównej stronie jest profil fajnej dupy od Ciebie z miasta będzie dobra dla Ciebie niunia o nicku : Brunetkaa ma dziś urodziny to zaszalej i puść jej powiadomke z życzeniami młoda i dobra niunia juz na Ciebie c zeka nie zepsuj okazji

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2008 11:45:35 AM Liczba szacunów: 0
  • ***SPAMERS IN THE HOUSE***

    Post
    Doping

    ale za to nie zrywały sie ale ruskie konstrukcje mają też jeden minus - w bardziej zaawansowanych technologicznie urządzeniach zazwyczaj jak już coś pyerdolnie to : a)musisz wszystko rozebrać żeby wyjąć zepsutą część b)po rozebraniu wszystkiego i wyjęciu zepsutej części okazuje sie że to wcale nie ta część bo ruski odpowiednik wygląda zupełnie inaczej c)po znalezieniu tej części i wymontowaniu okazuje sie ze tylko jedna firma w polsce coś takiego ma w cenie mało ruskiej d) po zakupieniu i zamontowaniu ta część rozpyerdala sie przy pierwszym uruchomieniu i okazuje sie ze przyczyna tkwi gdzie indziej to był tylko skutek e)po wielogodzinno-dniowych oględzinach i snuciu teorii z znajomymi okazuje sie ze trza chyba do Kałasznikova dzwonić bo inaczej nihvja to tak pokrutce moje doświadczenia z za***istym silnikiem do łódki marki hybe-cośtam który kosztował 3x tyle co ta yebana część i chodził 2 lata aż sie zepsuł

    Odpowiedzi: 3040 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/16/2008 10:58:28 PM Liczba szacunów: 0
  • ***SPAMERS IN THE HOUSE***

    Post
    Doping

    w c.ip.ke sobie wbij mrowka

    Odpowiedzi: 3040 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2008 5:04:03 PM Liczba szacunów: 0
  • ***SPAMERS IN THE HOUSE***

    Post
    Doping

    Bo pamietam ze ktos pisal Grzechu albo Marek.C ze siedzi sobie cicho i jak podejdą i cos mówią to On sie nie odzywa zeby zrozumieli ze mają zamknąc dupy bo im wstydu narobi, jak nie dziala to wpjerdol

    Odpowiedzi: 3040 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/22/2008 11:07:45 AM Liczba szacunów: 0
  • ***SPAMERS IN THE HOUSE***

    Post
    Doping

    C!!!

    Odpowiedzi: 3040 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/22/2008 6:45:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilo boczku, kilo masła tak się tutaj wylaszcza!!!!!!!!

    Post
    Ladies SFD

    no ja sobie zniszczylam cycki w wieku 16 lat jak wazylam 57kg, a szkoda, bo np. moja matka miala C, ale piekne

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2012 7:15:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilo boczku, kilo masła tak się tutaj wylaszcza!!!!!!!!

    Post
    Ladies SFD

    k***a 1 ksiegowanie i ch**a c nie ma OSZUKALI MNIE!!! IDE ROZj**AC IM SIEDZIBE... tylko niech ktos mnei podrzuci %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2012 11:10:38 AM Liczba szacunów: 0
  • [DT] - cams

    Post
    Dzienniki Treningowe

    27.11.2015 - DT żyje, dodaje Wczoraj zjadłam kawałek pizzy, a tak co cały tydzień jadłam ok, według założeń. :) Nie chce was znowu zamęczać nogą ale coś się ruszyło.. }:-( Nie bolało mnie nic w części podeszwowej, ani nawet w rezonansie nic nie wyszło, że z tym coś nie tak.. A podczas rehabilitacji wyszło, że to miejsce jest jakieś twarde i chropowate a teraz mnie coś tam ciągnie... Do tego plecy i udo mają z tym coś wspólnego. Ja nie mam pojęcia o co chodzi ale podobno już wiadomo co robić.. wiem, kolejny raz to pisze. Ale teraz chyba na prawdę bo widzę znaczny progres tylko po jednym zabiegu. Więc może coś z tego będzie. 8-) Mam nadzieję... Jakiś ciężki dzień mam. Zmęczona strasznie i nie wiem co się dzieję wokół mnie. trening 1. MC 4 x 10 - 20/20/30/30 kg 2. żuraw 4 x 10 3. ściganie drążka szeroko do klatki 4 x 10 5/5/6/6 sztabek 4. wyciskanie żołnierskie 10/10/8 - gryf/10/10 kg 5. drag curl 10/10/8 - 5/10/10 kg 6. prostowanie ramion z liną wyciągu górnego 10/10/8 - 4/6/6 sztabek 7. landmine 180 4 x 20 10 min rower 10 min orbi nienawidzę robić cardio na maszynach >.< dieta 1. jajka 120g, masło 5g, masło orzechowe 15g 2. jajka 120g, mąka żytnia 30g, masło 5g 3. wafle ryżowe 3szt, ryba jakaś 100g, olej 10g trening 4. ryż 100g, ryba 100g, olej 10g 5. coś tam będzie dobrego, jeszcze nie wiem co wit D wit C żeń szeń Zmieniony przez - cams w dniu 2015-11-27 17:56:48

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 9494 Data: 11/27/2015 5:11:56 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] - cams

    Post
    Dzienniki Treningowe

    06.12.2015 - niedziela Rekord w MC pobity, taka dumna :) Technikę już ogarnęłam i wreszcie coś poszło bardziej do przodu :D Obwody też większe gdzie potrzeba. Także coraz lepiej :) Strasznie chce mi się pić ostatnio. Dziś była taka piękna pogoda. Mogłaby tak zima wyglądać :) Coraz bliżej święta... A ja nie lubię świąt :( 1. MC 10/10/8/6/6 - 20/30/40/50/50 8-) 2. Żuraw 12/12/12/12 3. Ściąganie drążka szeroko do klatki 10/8/8/7 - 20/30/30/35kg 4. Wyciskanie żołnierskie 10/8/8/8 - gryf/10/10/10 kg 5. Drag Curl z sztangą 8/8/8 - 5/5/10 6. Prostowanie ramion z liną wyciągu górnego 10/10/4/10 - 3/3/4/3 sztabki 7. Landmine 180 4 x 20 1. 2 jajka, masło orzechowe 20g, siemie lniane 10g 2. ryż 50g, pierś w kurczaka 150g, olej 10g 3. ryż 50g, pierś w kurczaka 150g, orzechy nerkowca 4. jw 5. ryż 50g, łosoś 100g 2 mandaryki BodyMax sport, wit C, wit D Zdjęcie z 2014 roku :) /SFD/Images/2015/12/6/019d20a8cf564689b98a1088371489c5.jpg

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 9494 Data: 12/6/2015 9:40:19 PM Liczba szacunów: 0
  • „UNDERGROUND POWER DAY 7” Elbląg 28.11.2015r.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Spokojnie panowie nie ma żadnych zagadek, ani niespodzianek. Zasady boju są, mam nadzieje, klarowne i uczciwe ( i w dużej mierze oparte na zasadach umieszczonych w "REGULAMIN WYCISKANIA WIELOKROTNEGO SZTANGI LEŻĄC" na tym forum :D ) 1. Pozycja podczas wyciskania Pozycja klasyczna leżąc na ławce, barki, pośladki przylegają do ławki, stopy na podłodze mogą się przemieszczać , ale nie wolno ich odrywać od podłoża, ani dotykać nimi ławeczki(podstawy). 2. Podczas wyciskania można używać pasa, rękawiczek, rękawiczek z owijkami na nadgarstki, gąbek, opasek uciskowych lub taśm na nadgarstki oraz magnezji. Wszelkie inne ściągacze między innymi na staw łokciowy są niedozwolone. 3. Ruchy pełne dotknięcie klatki piersiowej i pełen widoczny wyprost w stawach łokciowych, jest to tylko i wyłącznie ruch wyraźnie zaakcentowany. 4. Rozstaw dłoni nie może przekroczyć 81 cm mierząc pomiędzy palcami wskazującymi (obydwa palce wskazujące muszą znajdować się w granicach 81 cm wyznaczonych przez zaznaczenie na gryfie i w całości muszą być w kontakcie z tym zaznaczeniem dla zawodników do 185 cm, powyżej tego wzrostu 85 cm. 5. Kolejność startu od zawodniczek/zawodnika najlżejszego do najcięższego. 6. Przy wyciskaniu jednakowego ciężaru przy tej samej ilości powtórzeń następuje dogrywka ( wyciskanie masy ciała lub 1/2 masy ciała w ciągu 2 min). 7. Po zdjęciu sztangi ze stojaków za pomocą obsługi lub samodzielnie, zawodnik powinien czekać z zablokowanymi rękoma w stawami łokciowymi na komendę sędziego start. 8. Można zatrzymać sztangę na odpoczynek, ale tylko w pozycji górnej na zablokowanych rękach w stawach łokciowych. 9. Możliwość poprawienia uchwytu w przypadku rozjechania się rąk poza granicę oznaczoną na sztandze po zwróceniu uwagi przez sędziego, ale tylko w pozycji górnej. 10. Sędzia liczy głośno zaliczone powtórzenia 1,2,3,4, itd., każde kolejno liczone powtórzenie jest zaliczone, każde powtórne liczenie nie zaliczone.(sędzia może zwrócić uwagę na błąd np. pośladki, nogi, wyprost itd.) 11. Sędzia nie zalicza powtórzeń jeżeli zawodniczka/zawodnik popełni następujące błędy: a. Brak kontaktu sztangi z klatką. b. Brak widocznego wyprostu ramion. c. Brak kontaktu stóp/stopy z podłożem. d. Kontakt stóp/stopy z elementem ławki, odrywanie pośladków podczas wykonywania wyciskania. 12. Zakończenie próby a. Zatrzymanie sztangi na klatce piersiowej. b. Zawodnik kończy próbę, gdy zabraknie siły Mam nadzieje, że wyczerpałem temat w razie pytań proszę pisać. PS. Organizator prosi o wcześniejsze wysłanie swoich zgłoszeń, aby mieć możliwość przygotowania wcześniejszych drobnych upominków. Zmieniony przez - mały WL w dniu 2015-11-04 20:54:56 Zmieniony przez - mały WL w dniu 2015-11-04 21:00:18 Zmieniony przez - mały WL w dniu 2015-11-04 21:01:20

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4116 Data: 11/4/2015 8:53:18 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ składamy podania/zgłoszenia do weryfikacji!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ANKIETA: Wiek: w czerwcu 17 Waga: 81-82 kg (niskie BF) Staż treningowy: Siłownia domowa - ponad rok, profesjonalna siłownia - od początku stycznia. Wcześniej przez wiele lat pływanie zawodowo z osiągnięciami Najbliższy cel sportowy: Budowa masy mięśniowej. Planowana dieta: B - ok. 170-180g WW - Zacznę od ~400, poobserwuję organizm i prawdopodonie będe dodawał. TŁ - Jak najwięcej nienasyconych ~80g Planowany trening: Trening dzielony - typowo masowy. Najprawdopodobniej padnie na ten ->>> http://www.sfd.pl/temat225350/ Wyniki siłowe: Wyciskanie klatka - 90kg x 4 Wyciskanie wąsko - 80kg x 5-6 Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie - 85kg x 10 Pompki na poręczach - 26 Uginanie ramion ze sztangą łamaną na "modlitewniku" - 40kg x 8 Uginanie sztangielki w oparciu o udo - 21kg x 12-13 powtórzeń Suplementacja przez ostatnie 6 m-c: CP, mono, XPe, TCM, ZMA apteczne, Gainer 2, Gain Bolic 6000, Carbo, Ostrowia, Izolat z LACMY, Maxwit, ARTROX, glukozamina. Aktualne zdjęcie: Cały temat: http://www.sfd.pl/temat245413/#post7

    Odpowiedzi: 539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2006 5:48:57 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ składamy podania/zgłoszenia do weryfikacji!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam 1.wiek 21 lat 2.waga ok. 80 kg, teraz bodajże ~78 (wynik przerwy) 3.staz treningowy ok. 1,5-2 lata w tym pierwszy rok to bylo poznawanie mojego zwalonego genetycznie ciała Obecnie miałem przerwę trzytygodniową w tym wyjazd na narty, brak diety, treningów, spore dawki alkoholu także to ponosi pewne spadki za sobą (ta uwaga odnosi sie do poniższych punktów) 4.najblizszy cel sportowy Uzyskanie maksymalnej masy mięśniowej w przeciągu 8-10 tygodni nie zważając zbytnio na przyrost tłuszczu 5.planowana dieta zgodna z celem Dieta min. 3000-3500 kcal ew. wieksze ilości ale nie bede schodził z pułapu. Nauczyłem sie już dobierać intuciyjnie co potrzebuję. białko ok 2,2/kg. Węgle ok. 300-400 g. resztę czerpię z tłuszczy (głównie zdrowych) generalnie nie żałuję ich sobie 6.planowany trening zgodny z celem Lekko zmodyfikowane HST (w ostatniej fazie aby go maksymalnie przedłużyć) z jednym tyg. 15tek, postaram sie maksymalnie obciażyć organizm doprowadzając nawet do częściowego przetrenowania. Oprócz tego gram w halówke 1-2 razy w tygodniu dla przyjemności ale to juz zależy od mojego samopoczucia i chęci.. 7.jesli znane to RM w konkurencjach trojbojowych Wyciskanie: ok. 100 kg. Przysiad i MC nie mogę wykonywać ze względu na kręgosłup także maksów nie znam.. Na suwnicy spokojnie ponad 200 kg. 8.ostatnio (6 miesiecy) stosowana suplementacja (tylko preparaty) Knockout (dwie puchy) Omega-3 (stała suplementacja) Optimum Opti-Ves ZMA PM Kaizen HMB Trec kapsy i płyn stała suplementacja Troche mono Tauryna, aspargin, wapń, wit. C itp.. okazjonalnie obowiązkowa suplementacja okołotreningowa Fotka jest z końca grudnia lub połowy stycznia także są już pewne postępy, głównie w szerokości pleców i bicepsie.. pzdr. Zmieniony przez - Ripper14 w dniu 2006-02-19 18:55:06

    Odpowiedzi: 539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2006 6:50:54 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ składamy podania/zgłoszenia do weryfikacji!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ANKIETA: wiecej zdjec w tym temacie http://www.sfd.pl/temat279559-strona1/ na stronie 1,5,6,7 Wiek: 20 lat Waga: 82-83 kg wzrost 182 Staż treningowy: w grudniu bedzie 3 lata przemyslanego treningu. ostatnio rok staralem sie lepiej trzymac diete. w ciagu tych lat trafialy sie krotkie przerwy, ale nie wiecej niz 1 miesiac Najbliższy cel sportowy: Budowa czystej masy miesniowej, chce tez poprawic bicepsy, przedramie i troche nogi Aktualna / Planowana dieta: Nie licze dokladnie ile czego jem. Ogolnie wyglada to tak mniej wiecej: 1 posilek ok. ok 100g chelab razowego + ok 50g sera zoltego + ogorek/ pomidor + 400/500g kefiru 2 posilek 2 banany + 150g serka wiejskiego + bialko ok 30g 3 posilek 100g ryzu + kurczak/ ryba/ mieso wolowe 4 posilek chleb razowy/ zwykly z serem żółtym ( ze 4 kanapki) + jogurt + banan zamiennie z 100g ryzu + 100g bialego sera + 50g dzemu 5. puszka tunczyka z chlebem na zmiane z jajecznica z 5 jajek + 50g chleba razowego 6. bialko 40g Planowany trening: Dlatego ze nie mam ułożonego planu treningowego to nie będę pisal jakiegos zmyslonego :) Większość ćwiczeń na wolnych ciezarach, uzupełnione wyciągami. Powtorzenia w zakresie 12-6 z progresja. Na duze partie 12-14 seri na male 9-10. Wyniki siłowe: Wyciskanie klatka - nie wiem, ale mysle ze ok 115-120kg Martwy ciag - nie mam tyle ciezaru na silowni zeby sprawdzic Przysiad - nie wiem, serie robie od 80x12 do 100x 6 na rekord za malo ciezaru mam Suplementacja przez ostatnie 6 m-c: CP, domowe ZMA, Ostrowia, Carbo, Xpand, KO, NO-CreX3, KreAlkalyn, Test A Boost, ProduktX, GL-6 i rozne bialka, gainery w tym roku w lutym skonczylem cykl deka + prop i od 1 sierpnia do zeszlego tygodnia bylem na 1-4 meta 20mg ed 1-2 superka 100mg e3d 3-6 superka 100e2d 1-2 prop 100mg e3d 3-6 prop 100mg e2d teraz jestem w trakcie robienia odbloku. w pierwszej czesci wakacji testowalem zestaw od FA www.sfd.pl/temat272879/ a wczesniej prowadzilem ten temat testowy http://www.sfd.pl/temat259433/ stara ankieta znajduje sie na 3 stronie, prosze o skasowanie

    Odpowiedzi: 539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2006 12:39:25 AM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ składamy podania/zgłoszenia do weryfikacji!

    Post
    Odżywki i suplementy

    PROSZE O USUNIĘCIE MOJEJ ANKIETY ZE STRONY 19 Wiek: 18 lat Waga: ~67kg Staż:12 miesiecy kick boxingu, wczesniej nieprzemyslane zrywy na silowni jako malolat, lącznie moze z 3miesiace... Najbliższy cel sportowy: budowanie masy miesniowej DIETA: Białko: 2,2g na kg masy ciała Tłuszcze: ok. 30% z calkowitego zapotrzebowania Węglowodany: reszta z zapotrzebowania czyli ok. 5g w moim przypadku odpowiednia nadwyzka kcal ktora zmieniam w miare mozliwosci intuicyjnie 5 posilkow + 1 ostatni czystko bialkowy TRENING: (wlasnie koncze act a zaczynam split"a 3 razy w tygodniu) dzien I klata + tric + przedtramie 1.wyciskanie plasko sztangi 12/10/8/6 2.wycisk skos 10/10/10 3.rozpietki plasko 10/10/10 1.prostowanie ramion siedzac 12/10/8 2. francuskie jednoracz lezac 10/10/10 1.uginanie przedramion 12/12/12 2.prostowanie przedramion 16/16/16 Dzien II plecy + bic + brzuch 1.podciaganie szeroko nachwytem 3x maks 2.wioslowanie sztanga szeroko 12/10/8 3.wioslowanie sztangielka jednoroacz 10/10/10 4.martwy ciag 10/10/10 1.uginanie ramion gryf lamany 12/10/8 2.uginanie o kolano 10/10/10 1.wznosy zgietych kolan lezac 4x max 2.spiecia 10/10/10/10 z obciazeniem Dzien III Uda + lydki + barki 1.prostowanie nog na maszynie 16/16/16 2.uginanie na maszynie 16/16/16 3.wspiecia na jednej nodze 30/30/30 1.wycisk sztangi z klatki 12/10/8/6 2.unoszenie sztagielek bokiem stojac 10/10/10 3.unoszenie sztangielek bokiem w lezeniu na lawce 10/10/10 Ostatnio stosowana suplementacja(6miesięcy): carbo i wpc z odzywek, z supli zma, cynk, witamina C, zen-szen, lecytyna, wyciag z czosnku, tauryna, omega 3, izotonik, vit-min+75 Jesli znane to RM w konkurencjach trojbojowych: nie mierzylem http://img354.imageshack.us/my.php?image=reexposureofdsc001683hq.jpg http://img349.imageshack.us/my.php?image=reexposureofdsc001332tj.jpg http://img478.imageshack.us/my.php?image=dsc01366lf1.jpg http://img478.imageshack.us/my.php?image=dsc01375mq2.jpg http://img478.imageshack.us/my.php?image=dsc01383cr0.jpg http://img392.imageshack.us/my.php?image=dsc01357yy6.jpg

    Odpowiedzi: 539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2006 11:38:14 PM Liczba szacunów: 0