SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 40 , WEEK - 5 , FRIDAY Trening troubleshooting A) Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki Serie: 5 Powtorzenia: 12 Cieżar: 14kg + gryfik Przerwy między seriami: 60 seconds B1) Zottman Curl Serie: 5 Powtorzenia: 7 Ciezar: 14kg + gryfik Przerwa między seriami: 100 seconds B2) Wyciskanie francuskie lezac sztangielkami Serie: 5 Powtorzenia: 7 Ciezar: 14kg + gryfik Przerwa między seriami: 100 seconds C) Unoszenie ramion ze sztangielkami w opadzie Serie: 5 Powtorzenia: 12 Ciezar: 9kg + gryfik Przerwa między seriami: 60 seconds ----------------------- Komentarz: Ciezary z poprzedniego tygodnia. Unoszenie troche lepiej niz tydzien temu. SS tez jakby gładziej.

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2010 10:38:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 44 , WEEK - 6 , TUESDAY Trening troubleshoting A) Rozpiętki ze sztangielkami na skosie górnym Serie: 5 Powtorzenia: 12 Cieżar: 20kg Przerwy między seriami: 60 seconds B1) Ugiananie ramion ze sztangą łamaną Serie: 5 Powtorzenia: 7 Ciezar: 40kg Przerwa między seriami: 100 seconds B2) Wyciskanie francuskie lezac sztangą Serie: 5 Powtorzenia: 7 Ciezar: 40kg Przerwa między seriami: 100 seconds C) Wspięcia na palce ze sztangą Serie: 5 Powtorzenia: 15 Ciezar: 105kg Przerwa między seriami: 60 seconds D) Brzuch na drązku Serie: 5 Powtorzenia: 15 Przerwa między seriami: 60 seconds Komentarz: Rozpiętki i SS - ciezary z ubiegłego tygodnia. Lekko nie było, moze minimalnie lzej niz tydzien temu, ale jakis ospały i bez mocy dzis byłem. Nie tyle brakowało sily co mobilizacji i kondycji. Ale wszsytko zaliczone. Zmieniony przez - pavveeel w dniu 2010-09-15 11:39:54

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2010 11:36:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 46 , WEEK - 6 , THURSDAY Trening shotgun A) Wyciskanie leżąć Serie: 6 Powtorzenia: 4 Cieżar: 110kg Przerwy między seriami: 120 seconds B) Wiosłowanie sztangą podchwytem Serie: 6 Powtorzenia: 5 Ciezar: 110kg Przerwa między seriami: 120 seconds C) Przysiady tylnie Serie: 6 Powtorzenia: 6 Ciezar: 120 Przerwa między seriami: 120 seconds D) Unoszenie kolan w zwisie na drązku Serie: 4 Powtorzenia: 15 Przerwa między seriami: 60 seconds http://www.youtube.com/watch?v=AD2tXdppnwY http://www.youtube.com/watch?v=YrIUtWz22GQ ---------------------------- Komentarz: WL z zapasem, starałem się powoli opuszczać i szybko do góry, przerwy niekiedy nawet 1'30''. Wiosło bardzie przeszlo juz w Yates Rows. Przysiady hardcorowe - włozylem pas, bo inaczej mogloby byc róznie. Ogólnie trening pozytywny gdyby nie to , ze przed rozpoczęciem wylało mi sie białko w torbie treningowej. Dobrze, ze koszulka i spodenki zostały w miare nieuswinione ==================== Dieta: 1. 4 jajka, 100g owies, 2 jablka 2. 4 jajka, 100g kasza gryczana, brokuły 3. Kurak, 100g kasza gryczana, ogórek - przedT - trening - WPC, carbo 4. Kurak, 100g kasza gryczana, ogórek , papryka, 2 lyzki oliwy 5. Twaróg, 2 lyzki oliwy

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2010 9:26:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 47 , WEEK - 56 , FRIDAY Trening troubleshooting A) Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki Serie: 5 Powtorzenia: 12 Cieżar: 14kg + gryfik Przerwy między seriami: 60 seconds B1) Zottman Curl Serie: 5 Powtorzenia: 7 Ciezar: 14kg + gryfik Przerwa między seriami: 100 seconds B2) Wyciskanie francuskie lezac sztangielkami Serie: 5 Powtorzenia: 7 Ciezar: 14kg + gryfik Przerwa między seriami: 100 seconds C) Unoszenie ramion ze sztangielkami w opadzie Serie: 5 Powtorzenia: 12 Ciezar: 9kg + gryfik Przerwa między seriami: 60 seconds ----------------------- Komentarz: Powtórka sprzed tygodnia.

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2010 9:54:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 51 , WEEK - 7 , TUESDAY Trening troubleshoting A) Rozpiętki ze sztangielkami na skosie górnym Serie: 5 Powtorzenia: 10 Cieżar: 22.5kg Przerwy między seriami: 60 seconds B1) Ugiananie ramion ze sztangą łamaną Serie: 5 Powtorzenia: 5 Ciezar: 45kg Przerwa między seriami: 100 seconds B2) Wyciskanie francuskie lezac sztangą Serie: 5 Powtorzenia: 5 Ciezar: 45kg Przerwa między seriami: 100 seconds C) Wspięcia na palce ze sztangą Serie: 5 Powtorzenia: 15 Ciezar: 110kg Przerwa między seriami: 60 seconds D) Brzuch na drązku Serie: 5 Powtorzenia: 20 Przerwa między seriami: 60 seconds http://www.youtube.com/watch?v=TgGcVrkoQxo Komentarz: Obciąlem przy rozpiętkach liczbe powtorzen o 2 i zwiekszyłem o 2,5kg ciezar. Było cięzko musze powiedziec. W SS równiez obcialem powotrzenia do 5. Na filmiku nagrana 4 seria, wiec ugiananie juz troche zarzucane, jednak stopy cały czas przytwierdzoen do podłoża. Sory za ujęcie, ale tylko w takim miejscu szło postawic telefon, wiec za wiele nie widac. Pompa mimo tylko 5 powtorzen okrutna. Lydki cięzkawo, ale ładnie spuchły. --- Dla czytających ten post informuje ze wyzej znajduje się wypiska z poniedziałku wraz z filmikiem z martwego ciongu

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2010 6:28:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 53 , WEEK - 7 , THURSDAY Trening shotgun A) Wyciskanie leżąć Serie: 6 Powtorzenia: 4 Cieżar: 115kg Przerwy między seriami: 120 seconds B) Wiosłowanie sztangą podchwytem Serie: 6 Powtorzenia: 4 Ciezar: 115kg Przerwa między seriami: 120 seconds C) Przysiady tylnie Serie: 6 Powtorzenia: 5 Ciezar: 125kg Przerwa między seriami: 120 seconds D) Unoszenie kolan w zwisie na drązku Serie: 5 Powtorzenia: 20 Przerwa między seriami: 60 seconds http://www.youtube.com/watch?v=rBY9KhONDPo ---------------------------- Komentarz: Z zapasem WL- zwroccie uwage jak niska jest ławka i ciezko sie na niej mostkuje, co przeklada sie na kilogramy. Wiosło ok. Przysiady tez zadziwiająco lekko. Rano zmierzylem ręke i 42cm czyli rekord Waga tez do przodu, na silowni po 3 posilkach 95kg. Mysle ze na czczo ok 93 będzie. ==================== Dieta: 1. 5 jajek, 100g owies, 2 gruszki 2. 4 jajka, 100g kasza gryczana, brokuły 3. Kurak, 100g ryz brazowy, ogórek - przedT - trening - WPC, carbo 4. Kurak, 100g ryz brazowy, ogórek , 2 lyzki oliwy 5. ? Zmieniony przez - pavveeel w dniu 2010-09-23 19:59:21

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2010 7:57:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 54 , WEEK - 7 , FRIDAY Trening troubleshooting A) Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki Serie: 5 Powtorzenia: 12 Cieżar: 15kg + gryfik Przerwy między seriami: 60 seconds B1) Zottman Curl Serie: 5 Powtorzenia: 7 Ciezar: 15kg + gryfik Przerwa między seriami: 100 seconds B2) Wyciskanie francuskie lezac sztangielkami Serie: 5 Powtorzenia: 7 Ciezar: 15kg + gryfik Przerwa między seriami: 100 seconds C) Unoszenie ramion ze sztangielkami w opadzie Serie: 5 Powtorzenia: 12 Ciezar: 9kg + gryfik Przerwa między seriami: 60 seconds ----------------------- Komentarz: Dobry, solidny trening. Jako bonus po kazdym cwiczeniu zrobiłem drop serie ze zmniejszanym cięzarem. Pompa okrutna --- davido A nie wiem. Przerwa pewnie 2 tygodnie, a potem się zobaczy. Nie wiem jeszcze w jakie dni będę mógł trenować.

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2010 5:35:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 58 , WEEK - 8 , TUESDAY Trening troubleshoting A) Rozpiętki ze sztangielkami na skosie górnym Serie: 5 Powtorzenia: 10 Cieżar: 22.5kg Przerwy między seriami: 60 seconds B1) Ugiananie ramion ze sztangą łamaną Serie: 5 Powtorzenia: 5 Ciezar: 45kg + drop 30kg - 8 Przerwa między seriami: 100 seconds B2) Wyciskanie francuskie lezac sztangą Serie: 5 Powtorzenia: 5 Ciezar: 45kg + drop 30kg - 8 Przerwa między seriami: 100 seconds C) Wspięcia na palce ze sztangą Serie: 5 Powtorzenia: 15 Ciezar: 115kg Przerwa między seriami: 60 seconds D) Brzuch na drązku Serie: 5 Powtorzenia: 20 Przerwa między seriami: 60 seconds Komentarz: Ciezary z ubiegłego tygodnia, jednak chyba lepiej (lzej) poszło. Na zakonczenie SS zrobilem drop serie ze zmniejszonym cięzarem , dla lepszego ukrwienia, pompa okrutna. Mimo nieciekawej pogody trening udany, wykonany na 110%. Do zakonczenia cyklu został prawdopodonie 1 trening. Piątek raczej odpadnie, bo wyjezdzam do akademika na studia. Kreatyna równiez mi się dzisiaj skonczyła. Jak bedą warunki i chęci to może w przyszłym tygodniu zrobie sprawdzian WL. MC i SQ raczej odpada, bo w siłowni akadmickiej maxymalne obciązenie to 170kg. Chyba , ze wybiore się na jakąś siłownie.

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/29/2010 11:25:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 60 , WEEK - 8 , THURSDAY Trening shotgun A) Wyciskanie leżąć Serie: 6 Powtorzenia: 4 Cieżar: 120kg Przerwy między seriami: 120 seconds B) Wiosłowanie sztangą podchwytem Serie: 6 Powtorzenia: 4 Ciezar: 120kg Przerwa między seriami: 120 seconds C) Przysiady tylnie Serie: 6 Powtorzenia: 5 Ciezar: 130kg Przerwa między seriami: 120 seconds D) Unoszenie kolan w zwisie na drązku Serie: 5 Powtorzenia: 20 Przerwa między seriami: 60 seconds http://www.youtube.com/watch?v=VsV3tVuKrXs ---------------------------- Komentarz: Na poczatku napisze, ze był to hvjowy trening. Apatia, znuzenie, zero pobudzenia i mocy. Juz na rozgrzewce WL czułem, ze będzie cięzko. Pierwsze 3 serie jakoś dałem zrobić 4 powtorzenia. Jak widać na filmiku technika pozostawia wiele do zyczenia. Nie chce się poraz kolejny uskarzac na tą niską ławke, ale strasznie się na niej wyciska, przy opuszczaniu czuje się jakbym z tą sztanga w jakąs niekonczoncą się przepas leciał z tym długim ruchem. W 4 serii askurant pomogl delikatnie przy ostatnim powotrzeniu. 5 i 6 seria 2 powtorzenia samodzielnie , pozostałe z pomocą. Wiosło też cienizna. Nie ma się co rozpisywac, bo nawet nie wiem czy do Yates Row daloby sie to zakwalifikowac. Z przysiadu jestem jedynie zadowolony, choc i tak była walka, ale dałem rade. Jedynie w przedostatniej serii asekurant pomogl delikatnie w ostatnim powotrzeniu. Podsumowując czuje się przetrenowany. Dobrze, ze był to ostatni trening, bo potrzebna mi jest conajmniej 2 tygodniowa przerwa. ====================

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2010 7:01:35 PM Liczba szacunów: 0
  • hmm no dietę to sama już oceniałaś, więc robię kopiuj wklej z poprzedniego posta, uwzględnie tu zmiany po obcięciu kcal. Posiłek I - 4 jaja rozmiar L - oliwa z oliwek 20g - olej lniany 30g - pomidor Posiłek II - 4 jaja kurze + czasami pół makreli wędzonej - orzechami laskowe 20g - olej lniany 30g - masło extra (20g) / masło orzechowe 20 g - brokuły 250g Posiłek III Przed Treningowy - pierś z kurczaka 150g - ryż brązowy/kasza 50g - białko C-6 20g Trening Po treningu 10g BCAA Aeroby 35 min Po aero 30g białka C-6 Hi-Tec Posiłek IV 1h Po treningu - pierś z kurczaka 150g - ryż brązowy/kasza 50g - brokuły 250g Posiłek V - Twaróg 150 g + 50g jog. nat. - oliwa z oliwek 10g No jedyną rzeczą z którą się nie posłuchałem to, że nie zmieniam mięs i jem tylko kurę, ale to nie może mieć większego znaczenia... Jeśli chodzi o wymiary to prosze bardzo, robiłem pomiary :D Na początku/po miesiącu Barki 123/123 Klatka góra 112/110 Klatka sutki 102.5/101.5 Talia 89/85 Pepek 96/92.5 Biodra 105/105 <--- dużo co?:D ale to takie kości szerokie :( Udo góra 65/64 Udo dół 47.5/47 Łydka 40.5/40 Pomiary dokonywane mniej więcej o tej samej godzinie. Wizualnie widać troszkę różnicę, ale po miesiącu spodziewałem się dużo lepszych efektów, tym bardziej, że nie jestem endo... Czekam na jakieś korekty, albo sugestie, bo już sam nie wiem co poprawiać. Jeśli przez tydzień nic nie zdziałam przechodze chyba na jem/nie jem chociaż ta dieta jest dla mnie nielogiczna... Dziękuję z góry za odpowiedzi :)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2712 Data: 6/4/2012 2:12:41 PM Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    witamina M,T oraz C - z powodzeniem w niektórych aptekach.

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2012 10:52:41 PM Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witaminy T - w zadnej internetowej aptece nie widze Witamina M - tylko znalazlem w jakis środkach dla kobiet ciężarnych Witamina C - jest :) Troche lipa :/

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2012 11:01:13 PM Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DNT 2x 40min aero Wiedza czerpana głównie: a) byłych kulturystów/kulturystki (kiedyś na dawnej siłowni miałem 3 kulturystów, którzy już biernie się tym zajmowali taka pomoc była nieoceniona patrząc z punktu czasu choć wtedy do końca nie rozumiałem ich słów + 1,5 roku podnoszenia ciężarów gdzie trener zwracał uwagę zawsze nowicjuszom jak puszczają plecy itp takie pierdoły ale ważne na początku, obecnie na kursie mam byłą kulturystkę, bo zmieniła upodobania sylwetkowe) b) książki anatomii, ale raczej na zasadzie przesiadywania kiedyś w bibliotece szkolnej, aniżeli biblioteczka domowa c) po trosze internet d) własne ciało, najlepiej "mówi". tyle.

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2013 3:37:23 PM Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Grzbiet Wiosło siedząc podchwytem Wiosło w opadzie nachwytem a)Podciąganie na drążku szeroko nachwyt b)Wiosło jednorącz sztangielką w opadzie c)Dzień-dobry d)szrugs Haneya z drążkiem wyc. dolnego ________________ Wiosło siedząc podchwytem - 10 serii po 8pow na DOCELOWYM obciążeniu + oczywiście 3 serie wchodzące, których nie liczę. Wiosło w opadzie nachwytem - 4 serie po 10 ruchów Gigantset : po 8 ruchów w każdym, katorga... Szybki trening, bardzo intensywny. Nie ma ani psychicznej ani fizycznej możliwości bym w jaki kolwiek sposób spiął grzbiet...po prostu nie ma. Co do samych odczuć - to samo co przy klacie, przy 5 serii wiosła siedząc chwilowy brak prądu, opornie to szło, od 7 nagły powrót sił, rewelacja. Grzbiet grubszy, pełniejszy to zupełnie coś innego niż zrobienie 4 seryjek.

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2013 10:22:51 AM Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja Was rozumiem doskonale, starajcie się zrozumieć mnie. Nie mam potrzeby brać więcej i jest to chyba moja decyzja tak? To, że małe dawki wywołują kontrowersje to żadna nowość. Stwierdziłem jasno, że wkłuwanie dla samego wkłuwania, kiedy nie są to przygotowania do zawodów etc to nie dla mnie. Ignorantem nigdy nie byłem, czytam wypowiedzi i artykuły wyłącznie doświadczonych osób (marek c, vadim) i jeśli się zdecyduję na większą dawkę to się zdecyduję - tak po prostu. Narazie nie widzę takiej potrzeby. A to, że Wam się to niepodoba i nie leży w Waszych sztywnych ramach to czy to jest mój problem? Nie.

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2013 3:07:57 PM Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://www.youtube.com/watch?v=elqkYMUHabc (regresja,80kg) http://www.youtube.com/watch?v=9vRyq2VyUgg (regresja, 60kg) http://www.youtube.com/watch?v=Vlqx5FBAbGs (rozpiętki 30kg) http://www.youtube.com/watch?v=Ids8aQtncvI (rozpiętki 20kg) http://www.youtube.com/watch?v=W7D8hJwTFJo (modlitewnik jednorącz 27kg) http://www.youtube.com/watch?v=C-FuDNRak9c (modlitewnik jednorącz regres) http://www.youtube.com/watch?v=xpScSM4RMAU (modlitewnik jednorącz regres)

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2013 3:03:00 PM Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Antek mowlem że sissy rozpjerdala system po przysiadach. Robilem go 5 tyg i zawsze było to samo walka z psycha i telepqniem nóg. Jak nie jestes pewny techniki mogę podzocic ci opis girondy i jakieś obrazki się znajdą do tego jest w necie filmik jak sam gironda pokazuje jak robić. Mówiłem że ludzie mylą z syzyfkami a ćwiczenie zupepnie inne i w c..j ciezsze.

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2013 1:47:54 PM Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://www.youtube.com/watch?v=b9hEIIG0MTU http://www.youtube.com/watch?v=klNXfE00C-c http://www.youtube.com/watch?v=9RW8x7pCJ-8 http://www.youtube.com/watch?v=AqZ8Gnj_IBQ (ten ciężar tydzień temu nie poszedł) http://www.youtube.com/watch?v=hr6DaVpRayo

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2013 7:03:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening A-B-AC-/B-A-BC-

    Post
    Trening dla początkujących

    Po co tak ? Nogi przeładowane. To miałobyć push/pull/nogi ? Te rozpiętki bym wywalił. Wyciskanie na barki 2s. Wiosłowanie też 2s można dać. Unoszenie 2s. To unoszenie na boki w opadzie bym wywalił. Zostawibłym po jednym ćwiczeniu na bica i trica. Nogi: Siady 4s Żuraw 4s Prostowanie 2-3s Uginanie 2-3s Pon - A Śr - B Pt - C Może być ciężko na takim treningu, szczególnie po nogach. Dobrze by było jakby MC i dzień nóg dzieliło kilka dni więc mozna zrobić też: Pon - B Śr - A Pt - C Pzdro Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-08-14 22:59:23

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 667 Data: 8/14/2010 10:52:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Sylwetka - co i jak

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Trening push - pull , A,B,A,C B,A,B,C Na klatkę 2 ćwiczenia ; płasko 12,10,8,6 - 48kg,52kg,54kg,56kg skos dodatni : 3x12,10,8 - 35kg,40kg,45kg Zmieniony przez - ImK w dniu 2014-07-24 23:15:49

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1921 Data: 7/24/2014 11:14:50 PM Liczba szacunów: 0