SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuje :-) zastosuję się , a na zęby staram sie szczególnie uważac , bo już raz straciłam pół jedynki %-) 12.02.2014 DNT Wieczorem bedzie rozciąganie . Jutro lecę na siłkę , czas się odstresować ;-] Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3 , Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1ba8031f5b954af28c99987b2ed14ed4.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 2/12/2014 3:18:44 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    13.02.2014 DT Trening B 1. Martwy ciąg Sumo 10 x 38 / 43 / 45,5 kg 2a. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 10 x 5 / 7,5 / 7,5 kg 2b. ściąganie drążka górnego do klatki 10 x 15 / 20 /20 (7+3) kg 3a. wznosy z opadu 10 x cc/cc/cc :-O 3b. snatch jedna ręka 10 x 7,5 / 7,5 / 10 (7+1) kg 4a. brzuszki 3x20 3 x 20 4b. odwrotne brzuszki , 20 / 17 /13 4c. "brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 3x15 (myślałam , że po 15 na każda , następnym razem zrobie jak trzeba ) + 10 minut rowerek. Głodna @-| Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3 , Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c256d7a3911d4c54be7307e9bba64b47.png + filmik , to miał byc MC Sumo , jakby ktoś nie wiedział %-) przepraszam za jakośc. http://www.youtube.com/watch?v=qzib4bbNvfI&feature=youtu.be + zdjęcia dodam dopiero w niedziele ,jak siostra wróci , bo znowu mnie opuściła :-) Zmieniony przez - onemoretry w dniu 2014-02-13 18:09:55

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 2/13/2014 5:58:41 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    14.02.2014 DNT Miska : Każdy posiłek jest podzielony na dwa . Ratowałam miskę jak sie dało , bo nie przypuszczałam ze wyjdę z domu po 7 a wróce o 16 @-| w każdym razie jakoś te 4 posiłki zjadałam :) Aktywność : 1,5 godz SKS'y , nóg nie czuje , poślady bolą :-PP Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3 , Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0668ec6604ce4713a702b475c1c0ad1b.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 2/14/2014 7:51:57 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    15.02.2014 DNT Źle się czuję dzisiaj , cały dzień głowa mnie boli , nogi po wczoraj i przedwczoraj dają o sobie mocno znać i nie wiem czy jakieś przeziebienie mnie nie chce łapać #-P Zrobiłam dzisiaj zdjęcia , tzn siostra się ze mną męczyła całą godzinę z rana |-) No cóż, jakieś cudowne to one nie są ,ale starałam się :-) Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3 , Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ccb06b5e20d449e28808bc99a2e81f87.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 2/15/2014 7:38:05 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    16.02.2014 DT Trening C domowy. - ten by myself 1. przysiad przedni z push press 10 x 16 / 21/ 21 kg 2a. wypady 10 x 21/26 (8 ) /26 (8) 2b. pompki 6 i pół |-) /4/6 4a. supermeny( zamiast wznosów) 3x 10 4 . uginanie przedramion 10 x 11/16/16 (8) 5a. brzuszki 3x20 5b."brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 5c. Plank max 19/13/17 sek Przy przysiadzie strasznie strzelały mi kolana , pierwszy raz tak mam , może za słabo się rozgrzałam , nie mam pojęcia :-{ Przy wypadach starałam się robić dłuższe kroki, wtedy bardziej czułam pośladek :-P aj , ciężki tydzień przede mną , dwie matury i jeszcze jakiś sprawdzian :-( podobno |-) Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3. + ciężko mi się z białkiem zmieścic w 120 g @-| /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/367fa9efe8ad449599ea6c2b233820ef.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 2/16/2014 7:46:33 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    22.02.2014 DT Trening C domowy. - ten by myself 1. przysiad przedni z push press R. 15 x 16 kg / 10 x 21 / 21/ 21 kg 2a. wypady 10 x 21/26/26 #-P 2b. pompki 8/6/6+2 4a. supermeny 3x 10 4 b. uginanie przedramion 10 x 11/16/16 5a. brzuszki 3x20 5b."brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 5c. Plank max 21/ 17/ 10 sek w formie aerobów 2 godziny treningu w ręczną ;-) 1. w domu mam tylko talerze 2,5 kg , a 26 kg dla mnie to narazie za dużo , dlatego w każdej serii to samo obciążenie. 2b.Jest już 8 pompek 8-) ( wiem , wiem , że to dla niektórych może nie jest żaden wyczyn , ale ... jak dla kogoś, kto jeszcze 2 miesiące temu nie potrafił zrobić żadnej jest %-) Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3,Nimesil. + do miski wpadł jeszcze malutki kawałeczek roladki z łososia :-P /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/59ad5ef18b164881a489cf296ea88de7.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 2/22/2014 7:13:11 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    01.03.2014 DT - ale szybko ten czas leci , do matury już ostatnia prosta została..@-| Trening C domowy. - ten by myself 1. przysiad przedni z push press 10 x 21 / 21/ 26 (7+1) kg 2a. wypady 8 x 26 /26 /26 2b. pompki 8 /6/ 5+4 4a. supermeny 3x 10 4 b. uginanie przedramion 8 x 16/16/16 (8) 5a. brzuszki 3x20 5b."brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 5c. Plank max nie pamiętam ile dokładnie sek. , w 1 serii coś ok 20 , w 2 mniej , a w 3 to kilka sek. tylko #-P 1. poszło 26 kg /-) i kolana nie strzelały dzisiaj , może dlatego ,że starałam się niżej schodzić ;-) Suplementy : Omega 3 POMIARY ! 4 /3 /2 /1 miesiące temu / dzisiaj (różnica od ost. pomiaru ) Waga : 58 / 60,5 / 61,5 / 62,4 / 63 ,2 (+0,8 ) Obwód pod biustem : 77 /76/ 75/ 76 /75 (-1) Obwód talii: 71 / 69 / 67,5 / 68 / 68 (b/z) Obwód na wysokości pępka : 82 /79 / 76 / 76 / 74,5 (-1,5) Obwód uda lewego : 52 / 53,5 / 54 / 55,5 / 57 (+1,5) Obwód uda prawego : nie mierzone / - / - / - / 57,5 Obwód łydki : 35 / 35 /35,5 / 36 / 37,5 :)) (+1,5) Rosnę ;-) przestaję się mieścić w moje spodnie , trzeba się wybrać na zakupy i zainwestować w dres albo legginsy - tak będzie najbezpieczniej |-) ale cieszy to , że opona na brzuchu coraz mniejsza /-)_ Miska : 1 985,5 kcal b: 127,0 g ww: 196,8 g tł: 76,7 g /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4912af1f879a4f06b374ea053aa3e702.png Zmieniony przez - onemoretry w dniu 2014-03-01 17:57:44

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 3/1/2014 5:48:10 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    06.03.2014 DNT Lepiej się już trochę czuję , może uda mi się nie chorować ;-) Miska %-) kurcze , myślałam , że więcej gram będą ości ważyły w rybce... @-| Suplementy : Gripex , Omega 3 , Ribomunyl, Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/26f83cd220974905a1fe69c14985da84.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 3/6/2014 7:14:28 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    07.03.2014 DNT Odpuściłam sb dzisiaj SKS'y , bo czuję się bardzo słabo..:-( Nie wiem czy jutro dam radę zrobić trening, jak mi sie nie poprawi to sobie też odpuszczę i poćwiczę dopiero w poniedziałek , nic na siłę . Suplementy : Gripex , Omega 3 , Ribomunyl, Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c2204db82a33422e85115372fcfd9f09.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 3/7/2014 7:04:20 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    09.03.21014 DNT 10.03.2014 DNT Dwa dni nietreningowe, nie czuję się jeszcze najlepiej . Zbieram siły na jutro ;-) Suplementy : Gripex , Omega 3 , Ribomunyl, Witamina C, Witamina A. I co najważniejsze : dowiedziałam się , że w trakcie wakacji ( najprawdopodobniej już od czerwca ) nie będę miała możliwości chodzić na siłownie i nie wiem czy będę miała w ogóle jak ćwiczyć :-( Niestety będę musiała się wycofać z konkursu dla małolat {:-( :-( W każdym razie , do tego czasu (zostało mi prawie 3 miesiące) chciałabym się lekko zredukować i poprawić wygląd sylwetki , oczywiście na tyle na ile się da, bez żadnych szaleństw :-) Myślałam ,żeby zacząć od rozkładu BTW 125/60/190 (1800 kcal) , dobrze kombinuje ? :-> /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2536163d9f434ed8bf6e30086237a5ce.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7a7f8994962c457b84801d45feff8686.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 3/10/2014 2:28:43 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    16.03.2014 DT Trening C . (mój) 1. przysiad przedni z push press#-P 10 x 26 / 26/ 26 (9) kg 2a. wypady 8 x 26/26 (8 ) /26 (8) 2b. pompki 8 /5/ 5+4 3a. supermeny 3x 10 3b . uginanie przedramion 10 x 16/16/16 4a. brzuszki 3x20 4b."brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 4c. Plank max jakieś 20 sek. Suplementy : Witamina A, Omega 3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1cd637ff0bf546b8b04f15b0e5d3b205.png Zmieniony przez - onemoretry w dniu 2014-03-17 06:42:47

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 3/16/2014 7:42:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Buli/Redukcja/Forma na Lato 2014

    Post
    Strength & Endurance

    Ciężkie czasy, ja tez zaczołem robic prawko na C , zdałem , teraz jestem w trakcie przewozu rzeczy , za tydzien egzamin , pracy dla kierowcow jest duzo , mam nadzieje , ze dobrze mi sie trafi i tez w koncu odzyje , kase z urzedu sie przeznacza na jedzenie , ale tez są inne wydadki , cięzko jest ale trzeba czasami cos sobie odpuscic by miec cos innegi :) A tunczyk to chyba najtanczy jest ten z lewiatana jak dobrze pamietam , bo jakosc 2,50 za puszke , ale smak nienajlepszy , ja robiłem sobie z nim sałatke , warzywa dodawałem i jakos sie jadło :)

    Odpowiedzi: 448 Ilość wyświetleń: 14579 Data: 9/30/2013 10:09:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Buli/Redukcja/Forma na Lato 2014

    Post
    Strength & Endurance

    03.10.2013 DT Crossfit Tabata 20 minut20 sekund na maksa i 10 sekund odpoczynku a) speed squat b) burpees c) moutain climbers d) high knees Odczucia- Niby tylko trening własnego ciała , ale k***a tak to ja sie nigdy nie zmęczyłem , trening bardzo wymagający , juz po 5 minutach to była jakas masakra , po 10 to juz własnego ciała nie czułem , myslałem tylko kiedy to sie skonczy he , 15 minut a ja dalej dochodzę do siebie i dojsc nie moge , polecam ten trening Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 448 Ilość wyświetleń: 14579 Data: 10/3/2013 12:00:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Buli/Redukcja/Forma na Lato 2014

    Post
    Strength & Endurance

    Buli, to może coś takiego: 20 minut: 100 KB Clean & press (jedna ręka na zmianę po 50 na stronę) 100 KB Swing 100 HSPU Robisz w pierwszej kolejności C&P, potem Swing. Jak jeszcze masz czas z tych 20 minut to robisz HSPU ile dasz radę :-) ?? Zmieniony przez - novyneo w dniu 2013-10-17 09:29:06

    Odpowiedzi: 448 Ilość wyświetleń: 14579 Data: 10/17/2013 9:27:01 AM Liczba szacunów: 0
  • opis skrótów: d – dekaduraobolin t – testosteron w – winstrol (liczba przy literze „w” oznacza ilosc tabletek zazywanych na dzien, np. 'w4” 4 razy dziennie po jednej tabletce, a 'dw4” jeden zastrzyk deki i 4 tabsy winstrolu w ciagu dnia itd) h – hcg (1 to jedna ampolka) c – clomid (1 lub 2 liosc tabletek na dzien) rozpiske czyta się normalnie od lewej do prawej czyli „1” po pierwszy tydzien cyklu i kolejno dni tygodnia /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/50caaaba01084d68983b1c9e68ec8d12.png

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 784 Data: 10/19/2014 9:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Grzechu/Podsumowanie redukcji s. 143

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    witam mam trzy dni zaległości więc przejdę do rzeczy Wtorek 07.07.2009 zestaw bieg plus brzuch ok 50 min nie pamiętam dokładnie c jadłem ale diea zachowana była wczoraj czyli środa 08.07.2009 trening około 10 rano- klatka, biceps, czworoboczne(zestaw plażowy powiększony o kark) wycisk płask 3 rozgrzewkowe 20 40 50 kg 1s 10x60 tu spokojnie poszło 2s 8x65 tu też para była 3s 6x70 tu lekka pomoc w ost 4s 5x75 tu 3 sam 2 wymuszone wycisk hantli na skosie góra 2x20kg 11x 9x 8x 6x rozpiętki skos dół 12 kg 10x 10x 10x 10x tyle klaty bardzo dobry trening tu i zadziwiająco dużo siły biceps uginanie z prostą sztangą stojąc 26 kg 12x 28,5 10x 31 8x 33,5x6 powolne opuszczanie i dobra technika okazały się lepsze niż duży ciężar uginanie z hantlami siedząc 3x12x12kg sztanga łamana nachwyt stojąc 2x13x 25kg jeśli chodzi o biceps trening też bardzo udany kaptur tu było wzruszanie 2s ze sztangą z przodu i dwie z tyłu sztanga 60kg trening bardzo udany byłem zaskoczony ciężarami jakie udało mi się podnieść, widocznie dobry dzień

    Odpowiedzi: 1476 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2009 4:36:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Grzechu/Podsumowanie redukcji s. 143

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    /tak niestey jest w polskim sporcie albo przegrywasz, albo koksujesz czyli c przegrywasz sam z soba, jakby nie bylo zwyciezyc gdzies i cos osiagnac jest piekielnie trudno

    Odpowiedzi: 1476 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2009 2:56:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Grzechu/Podsumowanie redukcji s. 143

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kurde dzisiaj nie byłem ale brat zrobił mnie troche w c..ja:P Mówił o 3 ze juz jedziemy prosto do domu a wyjechalismy o 4.30;d Coz ja nie byłem kierowca to nie odemnie zalezało jutro pojde i nadrobie trening... czekam na relacje z Twojego dzisiejszego:D

    Odpowiedzi: 1476 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2009 6:14:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Grzechu/Podsumowanie redukcji s. 143

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Silny organizm się nie przeziębia, ale na obcego wirusa nie ma uodpornienia, mocny system immunologiczny osłabia tylko objawy. Dlatego na grypę trzeba się szczepić. Nie miewam chorób typu angina, czy inne zapalenia bakteryjne, grypa trwa u mnie najdłużej 3-4dni, na odporność nie narzekam, ale ostatnio zauważyłem że zimą mam mało wit. C dlatego zacząłem stosować ją w tabsach po wczorajszym treningu zakwasy na najszerszym barkach i nogach Edit; od jutra wchodzę na bombę, mono żeby nie było niedomówień. A i staram się zejść z wagą do ok 80 kg. nie będzie to redukcja, ale po mału zaczynamy robić wiosenną formę Zmieniony przez - grzechmek w dniu 2010-02-07 13:18:30

    Odpowiedzi: 1476 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2010 1:15:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Grzechu/Podsumowanie redukcji s. 143

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No ja też właśnie nie narzekam na odporność Ale wit.C nie zaszkodzi w takim okresie, wiosną/latem już lepiej owoce wsuwać. Heh, teraz powoli już każdy będzie myślał o tym jak dobrze wypaść na plaży mnie to ominie na szczęście

    Odpowiedzi: 1476 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2010 1:37:56 PM Liczba szacunów: 0