SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dieta na mase - do poprawki chyba ;P

    Post
    Dietetyka sportowa

    teraz ilosc bialka dzielisz przez Twoja mase ciala: 209,66:73=2,86g/KG M.C teraz robisz tak samo z weglowodanami i tluszczami:) Pomoglem? Daj SOG'a:)

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 2990 Data: 7/27/2011 5:26:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Praca na budowie - w co się zaopatrzyć?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ostatnio będąc na robocie w ostry upał, podobno było 38*C w cieniu, wypiłem na pewno ponad 5l, miałem ze sobą 1.5l, potem gościowi, któremu zakopywałem rure prawie cały baniak 5 litrowy wyrąbałem %-), jeszcze wode 2l i potem 2 takie małe muszyny wysokomineralizowane po 0.5l. Więc będzie ponad 5. Zastosuje się do Twoich rad i tyle, a z tym BCAA to myślałem żeby brać jeszcze 1 na robocie, bo to jednak 10h harówy, ale myślę, że wystarczą przed i po (10g porcja) i tyle.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2405 Data: 8/10/2013 10:59:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Champions League 2016-2017

    Post
    Piłka Nożna

    Grupa C chyba najsilniejsza.Gladbach za bardzo Pepowi nie lezy jak sobie przypomnimy jak szlo Mu w meczach przeciwko Źrebakom (2 W,2 R i 2 P). Co do Legi teoretycznie przy założeniu ze sie w koncu pozbędą Hasiego i ktos Ich ogarnie to moze udalo by sie z tym Sportingiem powalczyć o to 3 miejsce (a w praktyce pewno skonczy sie na 5/6 porażkach) .No i jak by ceny nie byly przesadnie zawyżone to moze by sie rozważyło wyprawe na Real do Warszawy...

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 8300 Data: 8/25/2016 7:54:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak brać????????????????

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kreatyny w proszku nie musisz rozpuszczać, możesz ja wsypać na język i popić glukozą! Jak rozpuścisz w wodzie to masz dodatkowe naczynie do mycia!!! Ryboza i Glukoza mają ten sam cel - zwiększyć wchłanianie kreatyny więc wystarczy że kupisz glukozę (za 2 złote można w supermarkecie kupic 200g!!!) Glutamina (chodzi o czystą glutaminę a nie pepdyd) kosztuje około 110 zł za 400gram (trec). Aminokwacy kosztują różnie, zależy od firmy, ale średnio za 200 tabletek zapłacisz 70 zł. Praktycznie aminokwasy (BCAA) i glutamina mają podobne działanie - czyli antykataboliczne wię c możesz kupić tylko glutaminę a aminki sobie darować! Dlatego najlepiej połączyć kreatynę z glukozą i glutaminą (na glukozę wydasz - dziennie 100gram * 40dni = 4000kg / 200 - czyli jedna paczka =20zł*2zł - bo tyle kosztuje paczka = 40zł za glukozę a glutaminy jedno opakowanie wystarczy więc 110 zł czyli razem 150zł!!!) Jak masz jeszcze pieniądze to warto zainwestować w gainerka żeby masa poszła jeszcze lepiej!!! Siła mięśni to 20% całej siły! 80% to wytrwałość i odporność psychiczna!!!

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2250 Data: 3/14/2003 10:42:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak brać????????????????

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kreatyna słabo się rozpuszcza i nie musisz tego robić - oczywiście rozpuszczona szybciej się wchłoni, więc jeśli już to rozpuść te 5g kretki w szklance ciepłej wody (!! byle nie gorącej !!, woda musi mieć ok 35stopni C). W tej samej wodzie rozpuść glukozę (można ją dostać w niektórych sklepach spożywczych i marketach, jest tania), moim zdaniem wystarczy w zupełności 30g (ok 120kcal). Ryboza jest droższa i nie wszyscy na nią dobrze reagują. Glutamina - szukaj raczej czystej niż peptydu, rano 5g, po treningu 10g, lub rano 5g, po treningu 5g i przed snem 5g. 5g to mniej więcej łyżeczka do herbaty - nie bardzo czubata, ale i nie płaska. Nie dbam o aprobatę. Żądam braw.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2250 Data: 3/14/2003 11:00:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Lodovy "PROJEKT MASA"

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś zadecydowałem, że nie pójdę na trening, niestety, nie czuję się fatalnie, ale nie aż tak dobrze, że prawidłowo go przeprowadzić. W takim wypadku trening nóg przekładam na wtorek, do tego czasu wrócę do sił : ) Niestety, nie można było przewidzieć, że złapie mniej jakieś paskudztwo. Mam pytanie z mojej strony, podawajcie swoje sposoby na walkę z przeziębieniem. Ja jem przede wszystkim dużo czosnku i witaminy C. Pzdr!

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 6163 Data: 12/8/2012 11:56:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Lodovy "PROJEKT MASA"

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 23 - choroba c.d Dieta http://s8.postimage.org/abpv6p50x/dieta_2012_12_11.jpg Niestety, osłabienie nie pozwala mi na powtórne podjęcie się treningów, sam już ciężko wytrzymuję bez siłowni, czasem mam już chęć iść, ale na drugi dzień mój stan skutecznie mnie od tego odciąga. Wracam na siłownię w czwartek, już bez względu na wszystko.

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 6163 Data: 12/11/2012 3:56:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Lodovy "PROJEKT MASA"

    Post
    Trening dla początkujących

    Weź 7-10 ząbków czosnku i lekko przygrzej je na patelni. Wlej szklankę wina do tego i zagotuj tylko. Niech postoi aż ostygnie. Pija rano podgrzane, ok. 1/3 szklanki. Wieczorem Wit C 1000 i wapno. Minie Ci w dwa/trzy dni. Zmieniony przez - pawel1235 w dniu 2012-12-11 16:09:36

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 6163 Data: 12/11/2012 4:08:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Ginseg, Panaxan, Acetabolan II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Próbowałem już wielu rzeczy (nie koks) i kreatyny również i to nie raz ... poprostu cięzko mi już budowac masę, a słyszałem, że te środki sa baaaardzo dobre ... widać wprowadzono mnie w błąd ... chyba spróbuję sam zrobić sobie kombinację łącząć tribusteron, ZMA i wit. c ... bo to ponoć dobre zastepstwo, a wniesie mnie mniej ... Czyli masy na tym nie zrobię? Rzecz jasna nie na samym ... do tego byłby gainer i jakieś inne suple ... Takiej rady udzielił mi v-ce mistrz śląska w trójboju i mówił, że to lepsze niż koks i że za ok 800 zł raze m z odzwykami mogę mieć naprawde za***iste efekty, a wręcz kosmiczne (zalezy od organizmu), a po tym co piszecie dochodzę do wniosku, że chyba chce mnie zrobić w balona, bo on te specyfiki sprowadza z Anglii i od niego miałem kupić i miał mi ułożyćcałą suplementację do tego itd. W tym momencie jestem troche rozbity i nie wiem co mam mysleć.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3196 Data: 5/6/2004 5:50:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Efekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Najważniejsze jest utrzymanie dodatniego bilansu kalorycznego. Jeśli go będziesz próbował utrzymać za pomocą samego białka, to zakwasisz organizm. A zatem B/T/W trzeba jakoś odpowiednio skalkulować biorąc białka < 2.5 g/kg m.c., resztę uzupełnić ww o wysokim IG i tłuszczami. Ogólnie rzecz biorąc, to silny dajesz sobie wycisk (aktywność 7 d/tyg) i boje się, że w pewnym momencie nie wyrobisz... Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 11/5/2008 12:52:33 PM Liczba szacunów: 0
  • jak przybrac chociaz 10kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Już mi sie ściąga, musialem z dysku "C" przy okazji usunac sporo śmieci bo mam od pol roku zapchane..;/ Tak to jest jak sie za male partycje zrobi Napisze jak zapoznam sie z dziennikiem zeby offa zbednego nie robic i nie zasmiecac niepotrzebnymi tresciami tematu Zmieniony przez - gienus12 w dniu 2010-04-09 22:47:02

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3050 Data: 4/9/2010 10:45:04 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie polecacie buty?

    Post
    Sztuki Walki

    'chodzisz na stopie? czy na ochraniaczu? :P ' chodzisz na gołej stopie, ale na niej masz ochraniacz. a co do tego czy podczas walki chodzisz - n/c. i tak jestem zdania , że SHOXy byłyby najlepsze

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 6554 Data: 1/26/2008 2:07:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa dylemat. Pomocy !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zapotrzebowanie jest wynikiem zabaw/ eksperymentow. Zaczynalem od 2800 kcal i pomalu pomalu zwiekszalem bilans, az do porzadanych rezulatatow. Mam tylko jeden problem mimo tego ze potrzebuje duzo kcal, to przy wzrastaniu masy miesniowej lapie tez dosyc sporo tkanki tluszczowej, a tak byc nie powinno. Czytalem o diecie Low-carb, ktora zdecydowalem sie wyprobowac. W dniu dzisiejszym ulozylem sobie nawet szkic, prosze, zebyscie mnie surowo ocenili bo to pierwsza zabawa z dieta tego typu. Dzialalem wg zasad qaza. Wyglada to tak: Zapotrzebowanie: 3532 kcal 193 g bialka/772 kcal <- 2,5 g na 1 kg masy ciala 130 g ww / 520 kcal <- 15% wszytkich kcal 249g tl / 2240kcal <- reszta ! Tłuszcze: 74,7g - jednonienasycone <- oliwa z oliwek 74,7g - wielonienasycone <- orzechy 99,6g - nasycony <- mieso, jaja 7:00 Sniadanie : - 3 jaja 22/19/0 - bekon 100 g 10/56/0 suple: Vita-Min, Omega-3, Glucosamine, Wit C 10:00 Posilek II : - 100 g schabu 21/ 10/0 - 30 g oliwa z oliwek 0/14/0 - 60g orzechy laskowe 7,5/37/3 13:00 Posilek III - 150 g schab/ krowa 30/15/0 - 30 g oliwa 0/14/0 15:30 Przedtrenningiem : - 30 g WPC 24/0/0 - 30 g carbo 16:00 -------------------> Trenning <---------------------- 18:00 Potrenningowy: - 30 g WPC 24/0/0 - 30 g carbo 18:30 Posilek IV : - 100g makaron 12/72/0 - piers 80 17/0/0 - 25 g oliwy 21:00 Posilek V : - 50g piers 11/0/0 - 60g orzechy laskowe 7,5/37/3 23:00 Posilek VI : - 30g bialko 24/0/0 - 20 g oliwa suple: ZMA, Omega-3 BTW: 200g/ 260g /127g pozdrawiam. BTW: w dni trennigowe, z posilku numer 3 i 4 w diecie z poprzenich postow wyrzucam oliwe z oliwek :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1034 Data: 6/18/2007 10:35:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Zostaw tak jak jest. Przy tabsach na watrobe to obowiazkowo hepatil, sylimarol ... Jak nie masz kłopotow z zoładkiem to nie powinno byc zadnych problemow. Witaminek masz full do wyboru.Preparaty złozone, pojedyncze witaminy... Ja zawsze kupuje falvit, jest dla kobiet w ciazy i ma dobre dawki i do tego jeszcze witamina C 200 mg pare tabsow ,wit. b complex, minerały np hi teca.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2123 Data: 2/8/2004 6:32:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z mięśniem najszerszym grzbietu!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    O martwym c poczytaj troszkę w "Atlasie Ćwiczeń" bo jesteś w lekkim błędzie. Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Czytaj i pytaj: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1627 Data: 8/1/2003 12:37:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Obliczyłem zapotrzebowanie i dodałem wartości odżywcze. 1/ Śniadanie (Śniadanie jadam różne zależnie od dnia i apetytu) a) Jajecznica z 6 jaj + warzywa i kawałeczek szynki lub b) Płatki owsiane 100g + musli 50g + mleko lub c) Placek Owsiany (100g płatków owsianych, 5 jaj+ dżemik jakiś) + Banan 2/ Twaróg 100g + jogurt pitny + rodzynki 3/ przed treningiem Kurczak 100g + Ryż 100g + Warzywa 4/ po treningu banan 5/ 30 min po treningu ryż 100g + tuńczyk(cala puszka) + warzywa 6/ kolacja chleb razowy + ser biały lub owsianka 100g Wartości odżywcze z posiłków w ciągu dnia : B. 125g / 154g (2,0/kg) T. 42g W. 347g / 323,4g (4,2/kg) Zapotrzebowanie kaloryczne : kcal 3415 Zmieniony przez - Bushidoman w dniu 2009-01-31 13:50:17

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1192 Data: 1/31/2009 1:47:43 PM Liczba szacunów: 0
  • suple jak dawkowac na cyklonie

    Post
    Odżywki i suplementy

    dawki wlaściwie zgodne z tym co pisze na opakowaniach. jedynie bcaa minimum 1g. na 10 kg. masy ciała na porcję. aakg proponuje nie dodawa\c od razu za wiele- zacznij od 2-3 i ew. zwoiekszaj dawki co jakis czas mzb 2 kaps.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 637 Data: 6/11/2010 9:27:15 PM Liczba szacunów: 0
  • A test c z firmy Scorpio Pharm? Działa czy to fake? Bo miała być Zeneca ale nie było i dostałem coś takiego

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 4272 Data: 10/3/2019 3:08:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny+dlaczego waga ani cm nie spadają?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ankieta działu - nie ma żadnych informacji o tobie , jednak nie ważne czy kobieta czy c mężczyzna to przy 6 treningach w tygodniu masz głodowe ilości kcal

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 322 Data: 9/28/2020 5:46:17 AM Liczba szacunów: 1
  • dieta DLA sportowca wyczynowego

    Post
    Trening w domu

    Tu masz taką przykładową dietę ułożoną przez pana Marka C. w jednym z artów :) 1. śniadanie - placek ze zmiksowanych płatków owsianych (80g - 6 pełnych łyżek stołowych), dwie łyżki kefiru, 50g posikanego jabłka (lub innych owoców - malin, truskawek, moreli), łyżki maki pełnego przemiału, 3 jaj całych, kilku posiekanych suszonych śliwek, łyżeczki Siemienia lnianego. Placek smażymy na małym ogniu na łyżeczce oliwy z oliwek. Górę patelni przykrywamy pokrywka by placek nie wysuszył się zbytnio. Po zarumienieniu się jego spodniej strony, przekręcamy placek i podsmażamy jego druga stronę, do uzyskania złotej barwy. Do placka kroimy kiwi. Taki posiłek zawiera odpowiednio: 760kcal, 40g białek, 27g tłuszczy, 100g węglowodanów, 15g błonnika. 2. Drugie śniadanie: 200g. rozgniecionego białego sera półtłustego, z dwiema łyżkami jogurtu naturalnego (30g), szczypiorem, cebulką. Szczypta soli Taki posiłek zawiera odpowiednio 300kcal, 40g białek, 10g tłuszczu, 10g węglowodanów. 3. Posiłek przed treningiem: 200g pieczonego schabu wieprzowego, 120g pieczywa pełnoziarnistego żytniego, 50g zielonej papryki, kilka liści zielonej sałaty. Posiłek zawiera: 650 kcal, 50g białek, 22 g tłuszczu, 67g węglowodanów, 8,5g błonnika. 4 posiłek po treningu: 200g pieczonej piersi z kurczaka, 100g gotowanego ryżu basmati, surówka z kapusty pekińskiej (50g), ogórka (50g), pomidora (200g), jednej łyżeczki oleju lnianego (7g). Posiłek zawiera: 625kcal, 53g białek, 12g tłuszczy, 87g węglowodanów, 12,5 g błonnika. 5 kolacja, sałatka na ciepło z tuńczykiem. Na patelnie wlewamy łyżkę oliwy z oliwek, następnie kładziemy kolejno: pokrojonego bakłażana (50g), pokrojona w paski cukinię( 100g), pokrojona paprykę czerwona (50g), cebulkę (20g), 140 g tuńczyka z puszki w wodzie, fasole czerwona z puszki (20g), pokrojonego pomidora (200g), serek feta (20g). wszystko delikatnie mieszamy i dodajemy zioła: pieprz czarny, oregano, bazylie, tymianek, kminek, Posiłek zawiera: 380kcal, 42g białek, 13g tłuszczy, 30g węglowodanów, 9g błonnika. Mam nadzieje, że jakoś pomogłem.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7926 Data: 11/25/2007 11:43:07 AM Liczba szacunów: 0