SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • suple

    Post
    Odżywki i suplementy

    Średnia, ale działał na każdego kogo znałem. Nawet jak ktoś nie wiedział co to dieta i jej uzupełnienie. Po prostu, brał i rósł. A teraz biorą te masy xl i xxl i jakoś nie rosną, a pojęcie o diecie raczej mają lepsze niż na początku treningów (nie mówcie mi tu o stagnacjach). A dzięki takim jak S.Ambroziak czy Marek C. tylko podnosi się poziom Forum, a to że wiele się tu dowiedzieli, w to nie wątpię. Ja też czegoś ciekawego się dowiedziałem Ale wiele zależy od tego, kto i w jaki sposób mi tę wiedzę przekazuje! Pozdro. Zmieniony przez - ThiZ RoX w dniu 2007-02-01 15:26:06

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2571 Data: 2/1/2007 3:24:10 PM Liczba szacunów: 0
  • dibenko

    Post
    Odżywki i suplementy

    Sam producent podaje opis Dibencozide MAgnum "Megabola" który nie jest podobny do opisu witaminy C 5-deoxy-5-adenozylokobalamina - środek o silnym działaniu anabolicznym. Zastępuje sterydy anaboliczne w fazie budowania masy oraz rozwijania siły mięśniowej. Działanie rozpoczyna się zwykle po kilku dniach stosowania. Niesterydowy czynnik metaboliczny pełniący rolę biosymulatora w procesie syntezy protein w rybosomach. Bierze udział w syntezie metioniny z homocysteiny oraz w syntezie tymidyny. Występuje jako czynnik przenoszący atom wodoru w reakcjach kwasów nukleinowych oraz w reakcjach transmetylacji. DIBENCOZIDE MAGNUM już po 10 godz. od przyjęcia jest niewykrywalny w osoczu krwi. U osób podatnych na działanie preparatu dochodzi do pobudzeń organizmu dających efekt akceleracji rozwoju tkanki mięśniowej z poprawą jej parametrów siłowych. Środek jest wskazany również dla osób, które nie trenują systematycznie, a jedynie chcą w krótkim czasie poprawić swoją sylewtkę. DIBENCOZIDE MAGNUM powoduje zwiększenie łaknienia w osób z niedowagą. Jest w pełni naturalny i bezpieczny dla organizmu oraz posiada wszystkie niezbędne zezwolenia i atesty. Jedna kapsułka zawiera 1000 mcg 5-deoxy-5-adenozylokobalaminy. i tutaj zadnej buzki nie daje!!!!!! Gozmo

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3755 Data: 7/13/2002 9:04:52 AM Liczba szacunów: 0
  • dibenko

    Post
    Odżywki i suplementy

    Redrum aka Andrzej i Puzon wiem co podaje producent na opakowaniu i wiem ze nie jest to prawda tak jak np. na kreatynie 30% wiecej siły czy HMb 10 kg czystych mięsni to jest normalne i nigdy nie powiedzialem ze wierze w to co jest napisane na etykecie ale w przypadku Dib.Magn. Megabola zawiera on inne silniejsze srodki od tych które np. wystepuja w kreatynie hmb czy chociazby witaminie c a opis produktu skopiowałem po to aby pokazac Wam ze jest to na swoj sposob jakis tam silniejszy suplement niz inne Gozmo

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3755 Data: 7/13/2002 6:30:00 PM Liczba szacunów: 0
  • filomag b6 - mozliwe dzialania niepozadane

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja biore 4 tabsy + zinsac forte i nie czuje zadnych skutkow ubocznych wrecz przeciwnie.A biore az 4 a az tyle nie powinno sie brac z tym ze sportowcy maja zwiekszone zapotrzebowanie na magnez,cynk,wapn,wit C i wiele innych mikro i makro elementow.pzdr.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 4691 Data: 8/30/2006 9:16:45 PM Liczba szacunów: 0
  • xpand

    Post
    Odżywki i suplementy

    Horse power tak jak Xpand. Szkoda go w DNT. Aczkolwiek XP ma lekko lepszy smak Poza tym składowo/cenowo jest okay. Storma można dać w DNT owszem bo a) jest go dużo b) ma mało AAKG c) to stack typowo mix kreatyn tak tylko nawiązałem jakbyś się pytał :D Ale hp/xp w dnt nie. 2 opcja rlz

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 931 Data: 7/12/2011 12:18:47 AM Liczba szacunów: 0
  • klopot:-(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, tak w skrocie: Treningi na silowni – piszesz ze robisz 4 razy w tyg. Dosc dobry rozklad. Mozna osiagnac SUPER wyniki pod warunkiem oczywiscie ze to co robisz i jak to robisz ma “rece i nogi”. Proponowal bym skrocenie czasu trwania treningu (widzisz, nie wiem co robisz, a mimo to proponuje skrocenie czasu trwania do ok 1h-1h15 min max) Oczywiscie, musisz zdecydowac co jest bezwzglednym priorytetem w tym Twych poczynaniach . . . a) budujesz cialko, b) pozbywasz sie tkanki tluszczowej i utrzymujesz jak najwiecej mieska z tego co juz na Tobie, c) jakies inne?? Oczywiscie tylko Ty wiesz czego naprawde chcesz. Usiadz na chwile i sie zastanow! Rozne srodki i metody sluza roznym cela. Ja zakladam tutaj ze cel nr 1 jest REDUKCJA TKANKI TLUSZCZOWEJ + w miare mozliwosci utrzymanie tego co juz na Tobie, badz nawet w miare mozliwosci poprawa wielkosic miesnia - reasumujac chcesz wygladac dobrze „na golasa” Tak wiec, trening krotszy, z tym ze znaczna zmiana zakresu intensywnosci treningu: krotsze przerwy wypoczynkowe, przyzwoite ciezary, cwiczenia tzw zlozone, wielostawowe (przysiady, wykroki, wioslowania, podciagania na drazku, cwiczenia z dwuboju olimpijskiego: rwania, zarzuty, wyciskania sztangi itd itp). Po 15 min treningu pot leje sie z czola, po 30 leje sie pogach i lydkach!! Mozna takze poeksperymentowac np z 3x tydzien w ukladzie w ktorym kazda grupe miesniowa uderzasz 3-krotnie w tygodniu. Dalej – w brew tego co w tym dziale mowi sie o tzw „aerobach”, cwiczeniach aerobowych w ich „klasycznym” rozumieniu (zakres pracy ukladu sercowo-naczyniowego na poziomie 60-85% max), ja powiem N I E S K R O M N I E . . . Z A P O M N I J O tych wszelkich KATABOLICZNYCH odmianach aktywnosci fiycznej ukierunkowanych na (w cudzyslowiu) „spalanie tkanki tluszczowej”!!! W zamian, np: gdzies w dziale wspomniane HIIT (High Intensity Interval Training – po polsku leci to jakos jak ‘wysokiej intensywnosci trening interwalowy’ - 2-3 razy w tydodniu (w dni wolne od silowni. Treningi te powinny byc nie dluzsze niz 25-35 min. Z tym ze intensywnosc jest znaczna. Istnieje tez kilka innych odmian biegow interwalowych czy tez krotkch sprintow poprzedzielanch lekkim truchtem: Interval Build-Up Running (IBUR), 400m sprints itp, itd). Wszystkie tego rodzaju dzialnosci 1) maja wlasciwosci ANABOLICZNE (tzn NIE tracisz ciezko zapracowaneje tkanki miesniowej, mozesz nawet troche jej bieganiem przybrac!), 2) poprawiaja znacznie lepiej wydolnosci fizyczna i VO2 Max niz wszelkiego rodzaju lekkie, „pedziowe” (nic nie ujmujac homosexualista) dlugotrwale truchty, czy tez odgnaitanie tylka na rowerkach treningowych w zatechlych silowniach! W zaleznosci o szybkosci postepow i jak sprawny chcesz zostac, mozna dorzucic 25-35 min druga sesje tzw GPP (General Physical Preperedness – u nas to sie nazywa „ogolnorozojowka” ) w ciagu dnia (ok, wiem ze druga, ale zobacz ze w zaleznosci od tego czy jest to dzien na silowni czy tez „biegowy”, cala dniowa dawka ruchu nie przekroczy 50-1h45min. Sklonny bym byl nie przekraczac w sumie 1h30min) Reasumujac: Silownia 3-4 x tydz Jakiegos rodzaju trening interwalowy 2-3 x tydz W zaleznosci od poziomu Twego obecnego poziomu sprawnosci i celow 2-3 GPP Ok, to by bylo na tyle. To jest taka generalny, przykladowy „szablon” ktory nalezalo by dopasowac to do oczekiwan/celow, poziomu sprawnosci/sportowego/zawodniczego, dostepnego czasu, stylu zycia itd itp. Dla ewentualnie zainteresowanych, kontakt na moj prywatny @@. Chetnie sluze pomoca oraz wyjasnie o czym tu pisze „in greater detail” Nie bede tu pisal dla samego pisania jesli nikt nie jest nawet zainteresowany tego czytaniem! Pozdrawiam, P.S. Aerobowicze, please, bez urazy P.S.2. Wiecej DOBREJ jakosci tluszczu (olej lniany, konopny, wiesiolek zimne tloczenie, oraz przetrzymywany w lodowce w sklepie w trakcie zakupow i pozniej w domq). Dobrej jakosci olej z oliwek oraz tluszcze rybie/tran lub po prostu wiecej rybek zimnowodnych – oleistych. Bialko jest ok, z tym ze wciaz mozesz lekko zwiekszyc jego podaz (tak dla zobrazowania n swoim przykladzie – wcinam na ogol 300-340 gram/dzien, w momencie jak zchodze ponizej 300 zaczynam tracic na wadze!) Mniej weglowodanow: ZERO chleba, makaronow, mniej, duzo mniej ryzow, jesli juz, to lepiej jakis brazowy, nieluskany itp, mniej ziemnaikow, kasz itd itp. Za to wiecej wszelkich warzyw lisciasych, oraz wszelkiej innej zieleniny i nie tylko o duzej zawartosci blonnika oraz niskim GI (indeksie glikemicznym): kalafiory, brokuly, papryki, salaty wszelkie, ogorek, pomidor . . .generalnie niemal wszelkie dziwnosci ktore urosna i rozwina sie PONAD powierszchnia ziemi – to wyklucza badz przynajmniej ogranicza korzonki, np: ziemniaki, buraki itp.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1385 Data: 7/27/2004 5:12:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Ropa po wyrwanym zebie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Stomatolog przepisze pewnie Dalacin C.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 5450 Data: 4/22/2009 9:45:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Moderator działu COMBAT SAMOOBRONA

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Dobra, istnije już kilka postów, jest mały bałagan w moderowaniu więc czas to wszystko uporządkować. Na razie wiadomo że: 1. Vithal-owi (ostatnoi aktywny w czerwcu) trzeba zdjąć moda i znaleźć kogoś na jego miejsce- tak ustaliliśmy w OS 2. Badu rezygnuje z modowania w Grapplingu trzeba znaleźć kogoś na jego miejsce (jest wysunięta kandydatura paabloo, który się zgadza) 3. Kicuis rezygnuje z modowanie w C/S trzeba znaleźć kogoś na jego miejsce (użytkownicy wysuwają kandydatury Knife i Shnosnas) Ja popieram wszystkie te kandydatury. Dodatkowo proponował bym na miejsce Vithala dać PITTTa, jestem ciekaw co wy na to.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1934 Data: 11/25/2004 3:02:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Moderator działu COMBAT SAMOOBRONA

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Michail to nie dział typu trening że się przewraca po kilkaset osób dziennie. w dziale c/s kręci się troche osób ale mało jest zainteesowanych samym działem więc to i tak dobrze że zagłosowało troche osób popieram tą inicjetywe chociaż szkoda ze Kiciuś musi odejść, na nowych modów wybrałbym Knife'a albo Schnosnasa

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1934 Data: 11/25/2004 4:25:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Moderator działu COMBAT SAMOOBRONA

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Michail - obiekcje rozumiem, a nawet częściowo popieram. Moderator tego działu dobrze byłoby, żeby był oblatany, jak np. Knife. Człowiek skądinąd znany na wielu forach, i tu bez obrazy, momentami kontrowersyjny, ale na pewno z wiedzą odpowiednią - interpretacja wiedzy i tak jest zawsze osobista. Shnosnas - czowiek wyważony, i uważam, że funkcję porządkową spełniłby dobrze. Popularność działu jest jaka jest i decyzję o jego zamknięciu nie ja będę podejmował z przyczyn oczywistych. Ale jako dotychczasowy moderator - mam chyba prawo mieć swoje zdanie,na temat ewentulanych następców. Co do nadawania statusów, na przestrzeni ostatniego okresu wiele się zmieniło, ale w C/S tez bywają posty które mogą kogoś wprowadzić w błąd, potencjalnie dla niego niebezpieczny - i ktoś tego powinien pilnować. A mi wczoraj w rbocie poblokowali niektóre strony , więc nie ja. A Gary-ego swoją drogą można rónież "uśpić". Równeż bez obrazy.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1934 Data: 11/26/2004 11:05:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Moderator działu COMBAT SAMOOBRONA

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    C/S -zdjąć Kicisia(na jego własne życzenie) i Garego. -powołać na moda Shnosnasa i(lub) Knife'a. Grappling- jeżeli nie Natolin i Macciej-to tylko i wyłącznie Paablo.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1934 Data: 11/26/2004 3:59:05 PM Liczba szacunów: 0
  • czerwona herbata-skutki uboczne

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Pije tylko miętową lub czerwoną, nigdy skutków ubocznych nie odczułem. Gdy na odchudzaniu pijesz zieloną herbatę, dosyp trochę Colon C

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 4924 Data: 1/22/2011 3:10:09 PM Liczba szacunów: 1
  • Czibsu Dziennik - Redukcja Żółtodzioba

    Post
    Trening dla początkujących

    06.01.2013 Kuchnia: 11:30 Pobudka 12:00 Jajecznica: Jaja(260g), Pomidor(157g), Ogorki konserwowe(50g), Oliwa(8g), Sok z kiwi(150ml) 14:00 Ryz(60g), Piers(180g), Oliwa(20g), Pomidor(120g) 18:00 Ryz (50g), Panga(150g), Olwa(5g), Jajko sadzone(70g) SUMA: KCAL: 1300 B: 101g T: 65g W: 87g Podsumowanie: Niedziela, dzien odpoczynku, jutro do pracy i na silownie, ogolnie to jakos nie jestem glodny caly dzien. Jutro jade do sklepu kupie w koncu płatki owsiane,mleko, cycki z kurczaka, moze jakas rybe. mam kilka pytan, mam nadzieje ze ktos odpowie: a) Jakie mleko kupic? ile %?? b) Zwykle platki owsiane czy jakies specialne? c) Jaka ryba bedzie najlepsza do smazenia/pieczenia d) Ryz brazowy w 100g ma 342kcal 68g wegli, chodzi tu o wage przed czy po ugutowaniu? czytalem ze przed ugotowaniem ale wole sie upewnic e) Jakie orzechy kupic?

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1239 Data: 1/6/2013 6:55:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Czibsu Dziennik - Redukcja Żółtodzioba

    Post
    Trening dla początkujących

    B .zwykłe płatki owsiane , C. ryba np. dorsz , łososos, mintaj D .tak przed E. Włoskie,

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1239 Data: 1/6/2013 7:27:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Czibsu Dziennik - Redukcja Żółtodzioba

    Post
    Trening dla początkujących

    08.01.2013 Kuchnia: 06:30 Pobudka 10:00 Jaja(187g), Pomidor(130g), Twarog(150g) 12:30 Ryz(80g), Piers(150g), Oliwa(10g), fasola czerwona(30g) 15:00 Ryz(80g), Piers(224g), Oliwa(10g), fasola czerwona(50g) SUMA: KCAL: 1454 B: 127 T: 46 W: 127 Podsumowanie: Male opóźnienie z aktualizowaniem dziennika... BÓL ZĘBA!!! c.d.n

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1239 Data: 1/10/2013 5:23:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny i kilka pytań

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wegle najbezpieczniej jest jesć po treningu i wieczorem. Co do warzyw - one załatwią jedynie zapotrzebowanie na potas i wit C, a Tobie brakuej całej gamy innych składników pokarmowych. Jeśli planuejsz dietę restrykcyjną w węgle, daj bardziej tłuste mięsa, masło. Jak mozesz sobie pozwolić dobrym rozwiazaniem będzie olej kokosowy, orzechy nerkowca, brazylijskie, migdały. Z warzyw niezwykle cenne jest awokado. Dobrym doborem pokarmó można nieźle usprawnić proces redukcji tk. tłuszczowej

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 624 Data: 8/13/2013 10:29:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja na mase

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witaminy spoko, możesz dorzucić wit C na zimę ;) Póki co odpuść sobie wszystkie suplementy, trzymaj dobrze miskę i będzie dobrze

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 727 Data: 9/28/2015 9:56:45 AM Liczba szacunów: 0
  • TREC

    Post
    Odżywki i suplementy

    tre.c nie jest z usa...to francja... poza tym wiem o co chodzi willhelmowi...i tez to zaoowazylem marketing misOO Dozorca w dziale OLIMP Portier in s0Ople Zmieniony przez - misOO w dniu 2003-11-30 12:56:25

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 5071 Data: 11/30/2003 12:55:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Który sposób liczenia zapotrzebowania kcal?!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://s1.bitefight.pl/c.php?uid=29299 popatrzcei na tego frajera

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1086 Data: 2/25/2006 3:22:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Piwny brzuszek, siedzący tryb pracy - pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kocio ta fachowa porada żeby nie jeść po 18 to z tych "profesjonalnych" gazetek z "profesjonalnymi" radami na temat odchudzania czyli doskonała dieta 1000kcal (ostatnio z takowej gazety wyczytałem że należy jeść same białka, ograniczyć węglowodany do zera, a dwie linijki niżej napisali że trzeba jeść dużo warzyw. Tylko jak to się ma do siebie,ich warzywa są z papieru czy z plastiku że nie mają węgli czy co? :D ) żeby sobie organizm wyniszczyć, jedzenie max o 18, //edit : odstawienie piwa, coli i słodyczy - jak najbardziej na tak. Piwo możesz sobie strzelić raz na tydzień, tylko pytanie - po co. Cola to puste kalorie, lepiej chwyć za szklankę soku - szklanka soku pomarańczowego dostarczy Ci dużo wit. C. Ogólnie mam takie zdanie, że Cola i Pepsi idealnie nadają się jako odrdzewiacz. Słodycze ~ szkoda zębów, raz na jakiś czas można, ale dieta pączkowa nie sprzyja zrzucaniu wagi. Zmieniony przez - AnonimBS w dniu 2011-05-02 09:55:19

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2402 Data: 5/2/2011 9:51:02 AM Liczba szacunów: 0