SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • jednodniowa swawola w jedzeniu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiwm, ze kulturysci(niekoniecznie przed zawodami) i inni duzi chlopcy, ktorzy robia rzezbe, robia sobie 1-2 dni swobody w zarciu w tygodniu (z reguly w weekendy). Zra wtedy wszystko co popadnie, pizze, zarcie z M'c, kfc i wszystkie inne swinstwa. Inna sprawa, ze sa wtedy na clenbuterolu, cytomelu i innych spalaczach, wiec uchodzi im to bezkarnie. Nie wiem jak to jest w przypadku naturalnej diety, ale przypuszczam ze jeden dzien swobody w tygodniu mozna sobie zrobic, ale zalozyc ze np. syfy jemy max do 19 godziny, a pozniej juz same czyste bialko.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2246 Data: 7/25/2001 1:26:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem po 2 latach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dokładnie - trening to tylko bodziec który wywołuje przyrosty - ale to czy uszkodzone włokna mięśniowe sie odbudują/nadbudują jest zależne od tego czy zapewnisz im odpowiednie do tego warunki - regeneracja, oraz pokrycie zapotrzebowania na makro i mikroelementy. Powiedz mi jeszcze czy bierzesz jakieś kompleksy witaminowe - przydałoby ci się zaopatrzyć sie w jakąś multiwitaminę oraz w witaminę C, E i beta-karoten - czyli składniki na koktail z antyutleniaczy. A co do regeneracji to powiem ci tylko tyle że im dłużej trenujesz nie dając odpocząc organizmowi - tym mniej wydziela on testosteronu, a coraz więcej hormony strenowego - kortyzolu, który ma to do siebie że załatwia twoje mięśnie (doprowadza do ich rozpadu-katabolizm), do tego dochodzi problem z odnową zapasów glikogenu i aminokwasów o rozgałezionych łańcuchach - i wtedy następuje kryzys, przestajesz rosnąć, a moze dojść nawet do tego że znacznie osłabniesz... Trenuj z głową - rozsądnie dawkuj intensywność treningową "When the flood calls, you have no home, you have no walls"

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2778 Data: 5/31/2003 10:08:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem po 2 latach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Chlopaki wiem co to wit. C E itp. ale co to jest ten " beta-karoten " ?? na co on wplywa ? ....:::: Jezeli w jaki kolwiek sposob pomoglem, doradzilem, to bylbym bardzo wdzieczny o oddanie na mnie glosu (SOG'a) :) ::::....

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2778 Data: 6/2/2003 6:36:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem po 2 latach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Barki masakra-pomyłka totak- 3 ćwiczenia nagazujące przód barków-po co?? zróbtak: 1.unoszenie bokiem hantli 1x12 mniejszym cięzarem+3x 10 średniu 2.wyciskanie sztangielek w siadzie 12,10,8,8 progrssja 3.unoszenie bokiem w opadzie 3x 10 stałym c. Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Czytaj i pytaj: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2778 Data: 6/21/2003 11:32:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem po 2 latach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek (nogi i barki): NOGI PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH - podstawowe HACK-PRZYSIADY - izolowane PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE - izolowane WSPIECIA NA PALCE W STANIU - podstawowe BARKI 1.unoszenie bokiem hantli 1x12 mniejszym cięzarem+3x 10 średniu 2.wyciskanie sztangielek w siadzie 12,10,8,8 progrssja 3.unoszenie bokiem w opadzie 3x 10 stałym c Wtorek i Środa - Wolne Czwartek (grzbiet i biceps): GRZBIET ?MARTWY CIĄG? - na prostownik podstawowe WZNOSY BARKÓW ?SZRUGSY? - na kaptury izolowane PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) - góra podstawowe PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) - góra podstawowe BICEPS UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM - podstawowe UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO - izolowane Piątek (klata i triceps): KLATA WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ - podstawowe WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ - podstawowe ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ - izolowane TRICEPS WYCISKANIE ?FRANCUSKIE? SZTANGI W LEŻENIU - podstawowe PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA - izolowane Sobota i Niedziela - Wolne

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2778 Data: 6/23/2003 12:13:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem po 2 latach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek (nogi i barki): NOGI -miało być"uda-4-głowe 1 postawowe +1 izolowane"-po co więc 2 izolowane? PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH - podstawowe HACK-PRZYSIADY - izolowane PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE - izolowane WSPIECIA NA PALCE W STANIU - podstawowe BARKI 1.unoszenie bokiem hantli 1x12 mniejszym cięzarem+3x 10 średniu 2.wyciskanie sztangielek w siadzie 12,10,8,8 progrssja 3.unoszenie bokiem w opadzie 3x 10 stałym c Wtorek i Środa - Wolne Czwartek (grzbiet i biceps): GRZBIET ?MARTWY CIĄG? - na prostownik podstawowe TO JAKO 3-CIE 3-4X 12 STAŁYM CIĘŻ WZNOSY BARKÓW ?SZRUGSY? - na kaptury izolowane TO JAKO 4-TE 3X 15 STAŁYM PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) - góra podstawowe TO JAKO 2-GIE Z PROGRESJĄ 12,10,8 POWT PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) - góra podstawowe-TO JAKO 1-SZE BICEPS UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM - podstawowe 12,10,8 PROGRESJA UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO - izolowane TO STAŁYM Piątek (klata i triceps): KLATA WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ - podstawowe 12,10,8,8 PROGRESJA WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ - 3X10 podstawowe ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ - izolowane 3X10 TRICEPS WYCISKANIE ?FRANCUSKIE? SZTANGI W LEŻENIU - podstawowe 12,10,8 PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA - izolowane 3X10 Sobota i Niedziela - Wolne Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Czytaj i pytaj: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2778 Data: 6/24/2003 1:21:07 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW z elementami dynamiki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co powiesz na to push pull fbw Push Push press 5x5 Rampa na 3-4 powt Przysiad 5x5 Rampa na 8 powt, jak wysiądzie progres na 8, schodzisz na 6, później na 5. Po tym 3 serie wstępowania na podwyższenie, dużo powt, średni ciężar Wycisk 4x8 pompki na poręczach z ciężarem wersja klatkowa, rampa na 6 powt, jak siądzie progres, schodzisz na 5 powt Wycisk + 4x8 wycisk hantlami na skosie w superserii z przenoszeniem hantli leżąc, 10-12 powt, progresja liniowa Rozpiętki 3x8 Francuz 3x8 uginanie francuskie siedząc kettlem, 15-8 powt, progresja liniowa Pull High pull 5x5 rampa na 5 powt MC 5x5 wywal, daj wiosło 4-6 powt na 4 serie w serii łączonej z pullower na 10-12 powt Wiosło 5x5 wznosy w opadzie, odwrotne rozpiętki, 3x max albo 12-15 powt Podciągnie 4x8 drążek z obciążeniem 4-6 powt + wiosłowanie hantlami na ławce skośnej/seal rows Szrugsy 3x8 kilka serii na dużej ilość powt, to ma Cię spompować Uginanie 3x8 3 serie na stałym ciężarze 8-10 powt plus 1 seria regresu FBW przysiad 4x8 daj zamiast tego martwy ciąg klasyczny w rampie na 6 powt, jak nie będziesz w stanie dokładać, zejdziesz na 5-tki RDL 3x8 daj zamiast tego wycisk na poziomej sztangą 8-5 powt 4 serie + 2 serie regresu hantlami - dużo powt, średni ciężar, ma być pompa Dipsy 4x8 seria łączona na nogi - wykroki 6 powt, rdl hantlami 10 powt, żuraw albo uginanie leżąc na 12 powt. 3 takie serie Wiosło 5x5 3 serie arnoldków + 2 serie regresu Żołnierz 5x5 dzień dobry 8-5 powt + ściąganie drążka wyciągu górnego - dużo powt, ma być pompa Podciągnie5x5 wywal, daj zamiast tego superserię na bica i trica. 4 superserie, powiedzmy uginanie z supinacją/młotkowe + uginanie francuskie leżąc, hantle bądź sztanga Uginanie 3x8 Pierwszy raz układam taki plan i jak ? Trochę w necie obczaiłem Średnio się znam na układaniu planów ale raczej nie umrzesz jeśli wcielisz w życie moje porady. Zresztą, od żadnego planu się nie umiera, umeira się od nieprawidłowej techniki i źle dobranej progresji ciężarów. Tam gdzie nie masz rampy robisz progresję liniową na takim zakresie powt, jaki podałem. Czyli robisz po 8 powt, po kilku treningach nie możesz już dokładać więc schodzisz na 6 powt itd.. Po mojemu plan da Ci w kość, bo regresy i serie łączone. Ładuj żarcia pod korek, kreatyna, BCAA, witamina C, po treningu porcja białka, wysypiaj się blablablablabla. Po 6-8 tyg jak będziesz czuł że jest źle, robisz roztrenowanie albo tydzień przerwy. Po roztrenowaniu zaniżasz ciężary i od nowa, moim zdaniem możesz pociągnąć łącznie 12 tyg, optymalnie na budowę masy Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2017-01-22 20:00:08

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 1/22/2017 7:59:10 PM Liczba szacunów: 0
  • muay thai w bydgoszczy

    Post
    Informator KUJAWSKO-POMORSKI

    Apropos konfiguracji Krakowiak-Zawisza odbyły się dwie albo trzy walki z korzyścią dla Zawiszy. Tylko FCK(Krakowiak)wystawił do tych walk 3 ligę tajbokserów. Szkoda, że nie dodałeś, ze dokładnie miesiąc pózniej odbyła się najważniejsza impreza amatorska w kraju Mistrzostwa Polski MuayThai Kalisz 2007. Wystawiłem tam chłopaków 1 i 2 liga i miło mi poinformować, że przywieżlismy 10 medali FCK, natomiast Zawisza 1 brązowy. W moim klubie FIGHT CLUB KRAKOWIAK jest 40 zawodnikow na pięciu róznych poziomach, którzy chcą walczyć. Pozostali ćwiczą rekreacyjnie, dla siebie i nie chcą się bić, a ja w to nie wnikam.Jeżeli jest jakiś problem to załatwy to realnie, a nie wirtualnie. Proponuję turniej FCK - ZAWISZA. 12 walk w każdej kategorii wagowej klub wystawia najlepszego zawodnika i mamy konfrontacje. Załatwcie tylko sponsorów drodzy forumowicze (koszty wynajęcia hali, ringu, opłaty dla sedziow, itp.) i nie ma problemu ze strony FCK. Jeżeli Zawisza nie zgodzi się na turniej to nie znaczy, że są słabi tylko mają inne cele, a Wy powinniście odróznić fanatyków od miłośników. Najlepszego zyczę w 2008 roku, aby sport, który trenujecie naładował Was pozytywną energią. Artur Krakowiak Wasz Trener www.muaythai.bydgoszcz.pl F C K

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4762 Data: 12/30/2007 5:31:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Przysiady i bolacy kregoslup

    Post
    Trening dla początkujących

    a. wad zadnych nie mialem stwierdzonych, c. przez pare miesiecy trenowalem w halowkach, bo cwiczylem w piwnicy, teraz w pokoju bez obuwia. nas trzech cwiczy tylko ja odrywam ta prawa piete Zmieniony przez - norbipl14 w dniu 2012-06-09 16:26:08 Zmieniony przez - norbipl14 w dniu 2012-06-09 16:27:39

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1597 Data: 6/9/2012 4:23:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Moze ułozymy piosenke o nas pakerach...

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Heya Heja to ja kulturysta Pamietam ten dzien wtedy wszystko zaczeło pierwszy strzał powiedziałem ałł jednak to mi sie podobało gdy w zdnia na dzien pekalo moje ciało przyszcze mi wyskakiwały chociaz jeszcze byłem maly diety tez nie stosowałem tylko chipsy w.p*****lałem , jednak wnioski wyciagałem zamiast chipsów ser wpieprzałem i se wiecej w dupe wbijałem dupa rosla i bicepsy a ja ciagle tylko metsy i mierzylem swe bicepsy c.d.n...!!!!!!!!!!! Zmieniony przez - ZKS15 w dniu 2005-01-07 14:39:56 Zmieniony przez - ZKS15 w dniu 2005-01-07 14:47:53

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2696 Data: 1/6/2005 9:16:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Zestaw witamin w rozsadnej cenie

    Post
    Odżywki i suplementy

    albo co powiecie o Sci Fit One A Day? 120 tab za 57zl Skład: Beta Karoten 5750 IU Witamina D 520 IU Witamina E 36 IU Witamina C 75 mg Kwas Foliowy 400 mcg Witamina B1 2,55 mg Witamina B2 3 mg Niacyna 20 mg Witamina B6 3,2 mg Witamina B12 12 mcg Biotyna 300 mcg Kwas Pantotenowy 10 mg Jod 150 mcg Żelazo 1,8 mg Magnez 60 mg Wapno 100 mg Fosfor 100 mg Miedź 2 mg Cynk 15 mg Mangan 4 mg Potas 15,4 mg Molibden 25 mcg Chrom 50 mcg Lecytyna 10 mg Bor 150 mcg Selen 25 mcg Wit K1 25 mcg Wanad 10 mcg Zmieniony przez - soltys88 w dniu 2007-02-21 21:13:47

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4661 Data: 2/21/2007 9:02:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Ju Jitsu w Rzeszowie

    Post
    Sztuki Walki

    dzieki jak bede mial neidlugfo abonament sog dla ciebie poleci, a jeszcze powiedz jak wiesz czy to jest modern ju jitsu czy zwykle tradycyjne, i czy jest ono przydatne do roznych codziennych sytuacji np kibole, cfaniaki, itp czy mozna im w....ć po tej szkole jj gdyby mnie zaatakowali na ulicy lub chcieli solufki ??? dzieki za odpowiedz

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5176 Data: 1/18/2004 2:45:19 PM Liczba szacunów: 1
  • Grypa + pytanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ja jeśli tylko czuję, że cos mnie łapie to zawsze idę na trening. Jak dla mnie najlepsza metoda. Oczywiście nie ma co szaleć z ciężarami i intensywnością ale trening według mnie możesz wykonać jeśli dasz radę. Ciepło się ubierz + dodatkowe dawki witaminy C, probiotyków i będzie dobrze.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 599 Data: 9/25/2012 10:20:39 AM Liczba szacunów: 0
  • herbata bez cukru.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wracając do herbatki... wcale taka zdrowa ona nie jest, troche sie dziwie przedmówcom... Co prawda pomaga wypłukiwać z organizmu toksyny (zielona) ale przy okazji wypłukuje też wiele innych rzeczy - magnez, wapń, witaminy z grupy B, no i witamine C... A co do tych "cudeniek" to chyba nikt ich nie poleci, skoro nie wiadomo co tam w nich jest Więc tylko woda niegazowana nam pozostaje... Żeby dużo

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 6629 Data: 8/14/2004 3:07:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy suple mogą powodować candide?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Powiem Ci że robie min rok przerwy od odżywek i supli. Co najwyżej jakaś witamina c, magnez itp.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3163 Data: 7/12/2017 2:28:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy suple mogą powodować candide?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witaminkę C naturalnie, magnez przez skórę :-)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3163 Data: 7/12/2017 10:59:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy suple mogą powodować candide?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Wit C czy magnez to bez obaw bo to na pewno nie ma wpływu , jak będziesz bez suplementacji to wtedy wrzucając dany suplement solo będziesz mógł sprawdzić który ma wpływ.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3163 Data: 7/12/2017 11:02:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy suple mogą powodować candide?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Nie chodzi mi o to, że będzie szkodziło, a raczej o sam sens suplementowania :-) chociaż teoretycznie przy delikatnych problemach z nerkami wit. c mogła by dawać niektóre objawy Zmieniony przez - WnMPapa w dniu 2017-07-12 23:13:32

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3163 Data: 7/12/2017 11:10:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy suple mogą powodować candide?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Okej, to jak się czujesz powinno być najważniejszym wyznacznikiem. Nie neguję też całkowicie łykania wit. C, a raczej większych dawek. Sporo osób ma niedobory i będzie odczuwało poprawę po włączeniu jej do suplementacji :-)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3163 Data: 7/14/2017 11:55:16 PM Liczba szacunów: 0
  • 16 lat rok na siłce

    Post
    Galeria Zdjęć

    buhahah 0 tłuszczu rotfl ! n/c

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 6543 Data: 3/23/2005 3:12:22 PM Liczba szacunów: 0