SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • batalia o Euro 2008 na finiszu

    Post
    Piłka Nożna

    El. ME: zostały cztery wolne miejsca O cztery miejsca w przyszłorocznym turnieju finałowym toczyć się będzie w środę na 22 stadionach rywalizacja w ostatniej kolejce eliminacji piłkarskich mistrzostw Europy. Znanych jest już 12 z 16 uczestników Euro 2008. W tym gronie jest Polska, która zakończy eliminacje wyjazdowym meczem z Serbią. Na razie nie wiadomo, kto będzie drugim finalistą Euro 2008 z grupy A, w której występuje Polska. Największe szanse na awans ma Portugalia, której wystarczy remis w meczu z Finlandią w Porto. W przypadku porażki podopiecznych Luisa Felipe Scolariego sytuacja nadal będzie niewyjaśniona, bowiem szanse na grę w przyszłorocznym turnieju będą mieli jeszcze Finowie oraz Serbowie, którzy dopiero 24 listopada rozegrają swój ostatni mecz w tych eliminacjach, z Kazachstanem. Walka o jedno miejsce toczy się także w grupie C. Awans zapewnili sobie już obrońcy mistrzowskiego tytułu - Grecy, a na drugiej pozycji są Turcy, którzy jednym punktem wyprzedzają Norwegów. Turcja podejmować będzie Bośnię i Hercegowinę, a zwycięstwo zapewni jej awans i wyeliminuje Norwegię, która zagra na wyjeździe z Maltą. W środę swoją szansę będą mogli wykorzystać również Anglicy. Podopieczni Steve'a McClarena przed dwoma dniami dostali prezent od losu w postaci porażki Rosji z Izraelem (1:2). Zwycięstwo ekipy Guusa Hiddinka w Tel-Awiwie pozbawiłoby praktycznie Anglików szans na awans, ale teraz sytuacja jest zupełnie inna. To Rosjanie są daleko od Euro 2008, a Anglikom wystarczy remis w meczu z Chorwacją w Londynie. Gospodarze będą mieli zadanie ułatwione o tyle, że Chorwaci mają zapewniony występ na boiskach Austrii i Szwajcarii. Także remis potrzebny jest Szwedom. Jeden punkt gospodarzy w Sztokholmie pozbawi awansu Irlandię Płn., która ma jeszcze iluzoryczne szanse na finały ME. Cel ten wydaje się jednak mało realny - reprezentacja Ulsteru musiałaby wygrać na wyjeździe z pewną awansu Hiszpanią, a Szwecja przegrać z Łotwą. (...)

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 5755 Data: 11/21/2007 2:11:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Youjiro - dziennik metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    Dzięki za mini wykład Nie za ma co Oczywiście się lekko machnąłem na początku było 68kg więc co miesiąc dochodziło mi narazie całe 2. Nie wiem czy to dużo czy mało, ale w ostatnim czasie to na pewno sporo poszło w tzw brzuch piwny Ważne, że coś poszło, i że nie tylko w bęben Muszę pomyśleć. Wygląda to tak, że przy dość siedzącej pracy to jak wychodzę ok 16tej to ciągle czuję się pełny. Dopiero jak godzinę później jestem w domu czuję, że jest w porządku. Może udałoby się skombinować jakiś ryż tak przed wyjściem z pracy... Już wiem, że moim błędem było dorzucanie węglowodanów z cukru, bo to najłatwiejsza droga a chyba każdemu nienawykłemu zastosować nową dietę ciężko. To ew zjedz przed tą pracą trochę mniej węgli (ryż/kluski/kasze/), szybciej zgłodniejesz i nie będziesz musiał szamać na siłę po pracy. Świetnym rozwiązaniem są pojemniki na jedzenie, wrzucasz sobie wszystko, masz po ręką i "wiesz co jesz". A cukier to zło Nie pamiętam dokładnie. Chodziło chyba o rzepkę i generalnie jakieś sprawy lekko zwyrodnieniowe. Ortopeda radził nie zginać kolana ponad 90 stopni i nie obciążać go mocno. Dlatego z góry odrzuciłem pistolety, myślałem o przysiadach na dwie nogi jako alternatywy dopóki nie przeczytałem Turbodoładowania, gdzie Lafay pisał o F1. Przez pewien czas robiłem wszystkie ćwiczenia rozciągające, rozgrzewkę ze skakanką i F1, ale ból powrócił. Teraz przestałem zupełnie. Mam zacząć zabiegi rehabilitacyjne. Po nich spróbuję wrócić do czegoś, ale jeszcze nie wiem czego. Chyba skoki bym wyelimonował na początku i próbował coś dokładać później. Niestety jak się okazuje: starość nie radość Cóż, nie będę dyskutował z lekarzem i tym co orzekł, ale istnieje i dla zdrowych kolan mit o tym, że ich nie wolno zginać poniżej 90 stopni, bo łolaboga zło się dzieje - tylko w takim razie czemu trójboiści nie są kalekami ? Ta rada o podmiance na F1 to jest z samego środka dupy, krzesełko nijak nie zstąpi domyślnego zestawu ćwiczeń. Jeśli zaczynasz jakąś rehabilitację to najlepiej odpuść nogi w treningu całkiem na jej czas, a jak ją skończysz to pogadaj z lekarzem (a najlepiej z więcej niż jednym) co sądzi o proponowanym zestawie ćwiczeń. Teraz postaram się wrzucać podsumowania tygodniowe :) Mówiąc szczerze to optymalne byłby wpiski takie jak pod koniec pierwszego dzisiejszego posta wrzuciłeś wszyscy tu takie dajemy, i każdy się przyzwyczaił do ich czytania A2 - różnica 55cm, rozstaw rąk 80cm. Myślisz, że jaki wynik w C1 byłby dobry do przejścia na drugi poziom? Narazie to ledwie 7 powtórzeń w pierwszej serii. O nagraniu i sprawdzeniu techniki już trochę myślałem i niedługo się za to zabiorę W A2 ok. Nie można określić liczbowego wyniku minimalnego, bo to jest sprawa dla każdego indywidualna ile w jakim ćwiczeniu osiągnie. Mogę Cię pocieszyć, że i mi ćwiczenia z grupy C zawsze szły najgorzej Z przejściem dalej sprawa jest prosta - czujesz stagnację w +/- połowie ćwiczeń - idziesz dalej Po dzisiejszym treningu mam trochę dziwne przemyślenia: w poniedziałki prawie nigdy nie biję rekordów, wszystko idzie strasznie ciężko, czasami wyniki są na poziomie 70% z poprzedniej środy... Środowe treningi (70%) są dość przyjemne a piątkowe zawsze najlepsze. Czasami mam wrażenie po tym poniedziałkowym, że może mam za mało czasu na regenerację? A to ciekawe, mi zawsze właśnie poniedziałki idą najlepiej, bo przecież najdłuższa przerwa przed nimi jest. Zagadkowe, nie wiem czym to wytłumaczyć Widzę, że dzisiaj w C1 podskoczył wynik, czyli jednak jeszcze progres jest ale patrząc po innych wynikach myślę, że od przyszłego tygodnia możesz iść na poziom II, bo widmo stagnacji widać wyraźnie MOC z Tobą ! Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-09-05 22:20:36

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9213 Data: 9/5/2011 10:19:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Youjiro - dziennik metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    Jak myślisz, od jakiego pułapu powtórzeń powinienem zacząć? Tak szczerze to czuję, że trudno byłoby mi zacząć od czegoś więcej niż minimium po 3 powtórzenia na serię. Wg tabeli z Turbodoładowania powinienem zacząć od 5... Jeśli tak czujesz to zacznij od tych trzech (zostawiając C* z przodu), na pewno Ci to nie zaszkodzi a uchroni przed zbyt szybkim stagnowaniem tabele są w mojej opinii nieco zawyżone I jeszcze coś czego narazie nie rozszyfrowałem. Dajmy na to, że powinienem robić serie po 5 powtórzeń a dla któregoś z ćwiczeń wynik wygląda tak 5/5/5/4/3/3. Czy do 6 powtórzeń powinienem przejść dopiero kiedy zrobię pełne 6x5? W początkowych poziomach jest sprawą normalną, że ostatnie serie nieco odstają, dopiero później (od VIII poziomu) staje się istotne zachowanie konkretnej liczby w ostatnich. Generalnie dopóki suma powtórzeń danego ćwiczenia rośnie to jest dobrze, choć oczywiście należy w miarę możliwości starać się powalczyć i w ostatnich seriach Od drugiej strony to czy każde ćwiczenie należy traktować osobno, tzn. np w jednym zwiększać ilość powtórzeń z treningu na trening, bo jest siła a inne np. raz w tygodniu bo idzie opornie? W każdym należy starać się od początku progresować równo, jednak wiadomo, że jedne odpadną wcześniej drugie później (są też zmiany stopnia trudności po osiągnięciu danego pułapu). Na razie proponowałbym nie martwić się na zapas, dobić poziom I.2 do końca i ruszyć z drugim, a tam już na bieżąco będziemy śledzili co i jak i dobierali odpowiednie działania do Twoich potrzeb Alternatywą byłoby czeka aż zrobię wszędzie 6x5 żeby przejść do 6x6, ale to chyba nie miałoby większego sensu, bo zatrzymywałoby rozwój :D Nawet o tym nie myśl

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9213 Data: 9/5/2011 11:11:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Youjiro - dziennik metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    Oszołomiony ogromem sugestii dopiero teraz doszedłem do siebie :-D 1.5 tyg przerwy z przyczyn zdrowotnych. Zrobiłem właśnie test żeby zobaczyć na czym siedzę: A-21, B-9, C-1, A1-10 Od piątku albo przyszłego poniedziałku zaczynam od pierwszego planu.

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9213 Data: 11/2/2011 5:57:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Youjiro - dziennik metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    B nawet ładnie. A C czego ci tak słabo poszło ?

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9213 Data: 11/2/2011 5:58:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Youjiro - dziennik metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    Właściwie nie wiem czego się spodziewać po bicepsach. C1 robiłem na poziomie ok 7 powtórzeń a C wiadomo, że trudniejsze. Jeden z głównych powodów do powrotu na niższy poziom to bicepsy, ale muszę też odblokować ćwiczenia A, bo w pewnym momencie coś się zacięło. Wynik w B patrząc już 5 miesięcy wstecz na pewno cieszy :-)

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9213 Data: 11/2/2011 6:02:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Youjiro - dziennik metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    aha, ja C wykonam 3 ale za to C1 tylko 7 xD. Co do B to w teście tylko 3 miałem xD ale zobaczymy co będzie dalej. Wystartowałem z poziomu I.1 i przejde go w 3 tyg jak autor to rozpalanował. Moją najgorszą bolączką od zawsze podciąganie jest,wczesniej to ani razu nie mogłem.

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9213 Data: 11/2/2011 6:49:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Youjiro - dziennik metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    Nie chcę niczego specjalnie przyspieszać, bo przede wszystkim muszę w C gonić a z A też nie ma co przesadzać. Najważniejsze to konsekwencja a ta ciągle jest choć o wiele trudniej o nią teraz niż latem.

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9213 Data: 11/7/2011 7:43:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Youjiro - dziennik metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    ok :D będe śledził bo C tak samo jest moją bolączką ;d

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9213 Data: 11/7/2011 7:56:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Youjiro - dziennik metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    Dokładnie. Szedłem od I.1 przez I.2 aż spróbowałem II poziomu, ale okazało się, że mimo niezłych wyników w B to w A i C nie dawałem rady. Wróciłem do I.2 chcąc trochę podgonic, ale ciągle były te same problemy więc zacząłem od początku żeby nabrac rozpędu.

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9213 Data: 11/10/2011 2:13:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Youjiro - dziennik metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    Chce jeszcze podbić trochę biceps bo C ciągle wygląda marnie. Myślę, że ze 2-3 tyg i idę dalej :-) I.2 zacząłem w tym tyg. Wcześnie cofnąłem się do I.1 żeby nabrać rozpędu. Niedługo stuknie 6 miesięcy więc trzeba by wreszcie coś konkretnego pokazać :-D Zmieniony przez - Youjiro w dniu 2011-12-08 13:13:13

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9213 Data: 12/8/2011 1:12:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Myślałem, że będzie bezboleśnie ale jednak pośladek dziś daje o sobie znać, boli troche nawet przy chodzeniu... siniaka na razie brak, chyba że nie widze bo mam owłosioną dupe ale to nie o tym temat. Pojawila sie dodatkowa ospałość, może za mało śpie? z racji pracy max do 6h, zbadać prolaktyne i estradiol ? edit: boli pół pośladka nawet przy delikatnym dotknięciu a igła 0,6x30mm byla wbita cała z naciągniętą skórą. Wyje**c towar i zmieniac? Zmieniony przez - DualLens w dniu 2020-09-24 15:52:26

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1026 Data: 9/24/2020 3:26:08 PM Liczba szacunów: 0
  • CYKLICZNOŚĆ -CYKL V ODŻYWIANIE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Również Mam kilka pytan: a)Czy mozna zamieniac kolejnosc posilkow??? Oczywiscie logicznie - wiadomo ze na noc nikt nie bedzie weglowodanami sie objadal. b)Czy jezeli podczas V cyklu robi sie cykl kreatynowy i w zwiazku z tym kreatyne bierze sie z Carbo to nalezy brac mniejsze porcje gainera??? c)Martwi mnie to sniadanko bo pisze 4 białka i jedno zółtko - czyli w miesiacu 90 sztuk zółtek pojdzie do kosza... Moze ma ktos jakis pomysl co z tym zrobic??? ----->Patrz komu ufasz...<-----

    Odpowiedzi: 222 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2004 3:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • CYKLICZNOŚĆ -CYKL V ODŻYWIANIE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tomektom ODPOWIEDŹ NA PYTANIE Z 11.01 NIE MUSISZ WCZEŚNIEJ WSTAWAĆ BY ZJEŚĆ, ALE JEŚLI POSZEDŁEŚ SPAĆ O ODPOWIEDNIEJ PORZE- TJ. PRZED PÓŁNOCĄ TO WSTANIESZ OK 8 RANO- PRAWDA?? ------------ wiras NIE MA JEDNEGO ZAŁOŻENIA DLA WSZYSTKICH O TEJ SAMEJ WADZE- JEST PEWIEN ZAKRES I PODAŁEM ŚRTEDNIĄ WARTOŚC- TO CHYV\BA OCZYWISTE... ALE PO TYM CO NAPISAŁEŚ: "mam jeszcze pytanko odnośnie dni nietreningowych,co zrobic z posilkami przed i po treningu czy mozna zamniast nich zjesc jeden np o 16.00 i tez bedzie gitarka?" ZACZYNAM WĄTPIĆ, CZY CZAEM NIE ROBISZ SOBIE JAJ Z NAS WSZYSTKICH... ------------------- Anihilator POCZYTAJ NA POPRZEDNICH STRONACH PRZYKŁADOWE JADŁOSPISY --------------- Stallone WYPEŁNIJ TABELKĘ POWYŻEJ -------------------------- e_cartman ROZPISZ DOKŁANDIE, CO CI SIE ZNÓW POMIESZĄŁO ?? ------------------- Romerro a)Czy mozna zamieniac kolejnosc posilkow??? Oczywiscie logicznie - wiadomo ze na noc nikt nie bedzie weglowodanami sie objadal. DAJ COŚ WIĘCEJ- NIE MOGĘ ODPOWIEDZIEĆ NA TAK POSTAWIONE PYTANIE-ZBYT OGÓLNIE b)Czy jezeli podczas V cyklu robi sie cykl kreatynowy i w zwiazku z tym kreatyne bierze sie z Carbo to nalezy brac mniejsze porcje gainera??? DOKŁADNIE, ALE I TAK TRZEBA TO WYLICZYĆ NA KONKRETNYM PRZYKŁADZIE, GDYŻ MOŻE BYĆ TAK, ŻE MASZ ZAPAS WCHŁANIALNOŚCI WĘGLOWODANÓW JESZCZE c)Martwi mnie to sniadanko bo pisze 4 białka i jedno zółtko - czyli w miesiacu 90 sztuk zółtek pojdzie do kosza... Moze ma ktos jakis pomysl co z tym zrobic??? NIE DO KOSZA TYLKO NIECH MAMA COŚ Z TEGO UPIECZE ALBO ZANIEŚ SĄSIADOM- JA TAK ROBIĘ- NIEWYRZUCAJ JEDZENIA, BO TO GRZECH- POWAŻNIE PISZĘ ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

    Odpowiedzi: 222 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2004 12:18:33 AM Liczba szacunów: 0
  • masakra bede odsypial tydzien, tymbardziej ze kilka dni z rzedu wczesniej kladlem sie o 3-4 lol probowalem sie przespac ale komp tak halasowal ze ja*******e(ogladam na tunerze tv), w desperacji przykrylem go trzema kocami mialem przepiac wentylatory na 5v ale curva nie mam sily i chooy wie gdzie srubokret..temperatury ok 2 went 120mm daja rade ale i trzeba ppomyslec o chlodzeniu wodnym chyba bo idzie o.c.i.piec jak pudzian przegra to chyba wy*******e monitor przez okno

    Odpowiedzi: 1138 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2010 5:30:47 AM Liczba szacunów: 0
  • n/c

    Odpowiedzi: 1138 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2010 5:34:42 AM Liczba szacunów: 0
  • czegoś już tu kompletnie nie kumam. jak to w końcu jest: A-brakło prądu B-miał parę niespodzianek w zanadrzu C-doświadczenie przeciwnika przeważyło D-nie działały rzeczy które sprawdziły się z japończykiem E-złamana noga F-menopauza G-przekwitanie H-najnormalniej w świecie zryty beret bień,jeszcze tu wrócimy.z olem.

    Odpowiedzi: 1138 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2010 2:37:32 PM Liczba szacunów: 0
  • to dlaczego wyłożył się jak dymana c.pa.człowiek pozbawiony tleny mdleje inaczej.

    Odpowiedzi: 1138 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2010 6:18:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Lee-DT/On the long distance roads-''''IRON MAN 2012

    Post
    Trening dla początkujących

    jaka obecnie waga ze chcesz zredukowac nieco ? aaa i witamina c , zapobiegawczo by nie chorować? czy ma też jakieś inne funkcje pełnić ?acha i bcaa odkąd stosujesz zauważyleś jakieś widoczne efekty w sylwetce, jakości treningu , regeneracji szybszej, nie wiem zakwas mniejszy po treningu ?bo chyba włącze do stałej suplementacji , ogólnie godnie rozpisane wszystko Lee

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4713 Data: 8/22/2010 6:27:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Lee-DT/On the long distance roads-''''IRON MAN 2012

    Post
    Trening dla początkujących

    seba, * witamina c jak najbardziej zapobiegawczo + również pro-zdrowotnie (jest ona niezbędna do syntezy kolagenu oraz zwiększa wchłanianie żelaza w przewodzie pokarmowym) * bcaa, natomiast dla ochrony mięśni, fajna sprawa, przy niskim bf sprawdza sie b.dobrze * na regeneracje itp to ZMA * hmm waga koło 78kg, było 75 ale w tydzień dziwnej balangi itp przybrałem 5kg <epic fail> 22.08 niedziela DIETA;; 1. owsiane 80gram, jajecznica z 4jajek, morele 40gram, orzechy włoskie 10gram 2. pierś z kurczaka 220gram, makaron razowy 150gram, surówka 3. jogurt naturalny 130gram, odzywka białkowa 25gram, owoce mrożone 150gram 4. wołowina 220gram, orzechy włoskie 20gram 5. pierś z indyka 270gram, ogórki konserwowe, szklanka piwa 6. odżywka białkowa 35gram Jak to bywa w niedziele - DZIWNIE XD TRENING;; 1.) Pływanie: 5000m ciągiem (200basenów) 1. 2500m free 2. 2500m free \\co 5dł. butterfly czasu nie liczyłem, ale wolno nie było a motylek zrobił swoje i wyszedłem z wody ledwo o siłach Zmieniony przez - LeeJaedong w dniu 2010-08-22 21:16:32

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4713 Data: 8/22/2010 9:15:36 PM Liczba szacunów: 0