SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Jedenastki ;)

    Post
    Piłka Nożna

    ------------------------- Casillias --------------------------- S. Ramos ----------- Terry----------- Puyol------------ Evra -------------------------- Gerrard ---------------------- Messi----------------------------------------------C.Ronaldo ----------------------------Kaka----------------------------- -------------- Van Nisterlooy -- Ibrahimovic ---------------- jak dla mnie obecnie

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5685 Data: 1/3/2008 11:23:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Jedenastki ;)

    Post
    Piłka Nożna

    ------------------------- Casillias --------------------------- S. Ramos ----------- Terry----------- Vidic ------------ Evra -------------Gerrard ---------------Cesc -------------------- Messi----------------------------------------------C.Ronaldo -------------- Van Nisterlooy -- Ibrahimovic ----------------

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5685 Data: 1/3/2008 11:41:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja dla sprintera

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tydzień wygląda mniej więcej w ten sposób: Poniedziałek - 25 min trucht, rozgrzewka + siła biegowa (marsz a,b; skip a,b,c,d; wieloskok krótki, długi x2) 5x 60-80m na 65% możliwości Środa(najcięższy dzień) - 12 min trucht, rozgrzewka i zazwyczaj jest to bieganie na czas (1', 45s, 30s, 20s x2) w jak najlepszym tempie lub odcinki od 150m do 300m, być może za miesiąc zwiększy się do 500m. Czwartek - 35 min trucht, rozgrzewka + ćwiczenia ze sztangą (rwanie sztangi, przysiady, półprzysiady, wykroki ze sztangą, pajacyk ze sztangą, wchodzenie na pudło ze sztangą x3) Sobota - zazwyczaj powtórka ze środy lub długie rozbieganie do 60' truchtu + jakieś odcinki maksymalnie 100m na 75%. (czas truchtu na rozgrzewkę z każdym tygodniem wydłużany jest o 5 minut w przypadku czwartku i co dwa tygodnie poniedziałku) Zmieniony przez - strukoss102 w dniu 2018-01-04 22:02:29 Zmieniony przez - strukoss102 w dniu 2018-01-04 22:04:27

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2200 Data: 1/4/2018 10:01:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o barki i bicka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    LAMBORHGINI... jakos mi nie wszedl sog chyba, ale dzieki! Krzychu: nie wiem czy komentowales moja wypowiedz, ale na wszelki wypadek ripostuje: -schemat dzialania: w trzecim cw dalem juz tylko na wiele powt, bo tu juz najwyzej na pompe i pamiec ruchu mozna liczyc... -przednie bary : 1 ciezkie cw i jedno lekkie -boczne bary: 1 ciezkie cw (nieco naciagane, zaliczylem wyciskanie) i jedno lekkie -tylne bary: jedno lekkie ... tutaj naciaganie byloby przesadne... -biceps, ramienny i ramienno-promieniowy: 1 ciezkie cw i jedno lekkie -uginanie nachwytem: *odpowiedz a) psychologiczna: sproboj powstrzymac mlodego przed zrobieniem trzeciego cw na bica! Mniejsze zlo = nachwyt! *odpowiedz b) metodyczna: Miesnie akcentowane nachwytem sa zazwyczaj zaniedbywane, szczegolnie "zginacze" nadgarstkow! dodatkowa ich stymulacja dobrze zrobi! Zwroc uwage na to ze ciezar nie moze byc za duzy z uwagi na specyfike ruchu, wiec daleko do przetrenowania! *odpowiedz c) przekorna: w wielu przypadkach dublowanie jest dobre dla masy... wiele serii malej ilosci cwiczen sluzy raczej sile!

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1814 Data: 10/13/2006 7:09:27 PM Liczba szacunów: 0
  • jeden dzień w tygodniu bez diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dobra nie będę się już wypowiadał o dietach, bo rzeczywiście z nimi nie miałem kontaktu i jednak słusznie jestem skarcony w doradzaniu w NIEKTÓRYCH (nie wszystkich) przypadkach co do Użytkownika, który ma oszałamiające efekty: po pierwsze raczej wykonujesz ćwiczenia złożone (wielostawowe), bo nie wierzę, że jeśli ćwiczysz planem Michaila, czy podobnym z sfd.pl to nie robisz, np. choćby wyciskania na ławce poziomej (dla jasności klatę), a z mojego profilu i wypowiedzi wyczytasz, że GŁÓWNIE robiłem ćwiczenia jednostawowe (izolowane) - czyli biceps, przedramiona, rzadziej triceps z uwagi na upodobania i możliwości sprzętowe (miałem przez 2,5 roku tylko jedną sztangielkę i ćwiczyłem prawie wogóle bez zmiany planu treningowego, choć jak ćwiczyłem na siłowni też robiłem głównie ćwiczenia izolowane - dopiero od niedawna robię złożone) sumując to góra na 5% treningów w całym życiu wykonywałem ćwiczenia złożone - tak jest nie lubię robić nawet klaty, bo mi się nie podoba i wku****ją mnie goście co śmieją się z tego (no może nie wliczając treningu pompek i trochę podciągnięć na drążku jak miałem 15 lat - bo to chyba ćwiczenie złożone, chociaż i tak wykonywałem te pompki i podciągnięcia w bardzo nieprofesjonalny sposób) Tak jeszcze muszę powiedzieć, że wkurzało mnie pie***lenie niektórych osób na siłowni i kumplów ze szkoły (i z tego forum osób), że bez ćwiczeń złożonych nie mam co masy szukać, bo to wg nich podstawa i że jedną sztangielką to ja mogę tylko się zes**ć, a także bez diety (ale to rzadziej mówili, bo mało kto ją miał i nie mieli na takim poziomie jaki jest na sfd.pl) oraz odpowiedniej regeneracji (np., że rąk nie można ćwiczyć dzień po dniu i trzeba się wysypiać oraz chodzić wcześniej spać), niektórzy jak sami się domyślacie pie*****li, że bez koksów i supli to ja g***o zrobię - myślę, że większość z Was na moim miejscu też zareagowałaby tak jak ja i co niektórzy rozpisaliby się w profilu Brzmi to jakbym się bronił, ale jak ktoś od początku ćwiczeń jest krytykowany przez wiele osób za trening (pytania w stylu: "czemu klatki nie robisz?", "rób ku**a klatę!", "na siłę to przysiady" - mówił mi to trener od podnoszenia ciężarów, bo przez pierwsze pół roku ćwiczeń chodziłem na siłownię dla ciężarowców, a jak wiadomo dla nich przysiad to podstawa, "nie rób tego przedramienia, bo masz większe od bicepsa! Chcesz wyglądać jak kaleka 20cm w bicepsie i 50cm w przedramieniu, chyba, że ci taki papaj imponuje", "oddychaj przy ćwiczeniach, bo się udusisz, a ja cię nie będę reanimował", "ćwiczysz mikroskopijnymi ciężarami", "ty ch**a ćwiczysz?" - to podczas uginania ramion nachwytem, itd., itp.Był jeszcze taki jeden co ostro koksował i w czasie serii normalnie zdejmował mi talerze ze sztangi sku***syn i nabijał się z wielu osób jaki to on jest zaj****ty i silny, a inni nie dorastaja mu do pięt) to chyba już nie mógł wytrzymać i musiał coś napisać mógłbyś podać ile czasu ćwiczyłeś BEZ DIETY (czyli jak mówisz 2 lata temu), czy ćwiczyłeś jakoś po swojemu i jakie miałeś efekty (byłbym wdzięczny za wymiary)? sądzę, że Twoje efekty z dietą przez ostatnie 7 tygodni, jak mówisz, są naprawdę oszałamiające Życzę Ci jeszcze, żebyś i w obwodzie przedramion mnie niedługo prześcignął, w pasie niekoniecznie podejrzewam ze Ty po Twoich cwiczeniach jestes twardy jak skala na lapie - jak skała to raczej nie, chyba, że na przedramionach po treningu poza tym o obwody Ci chodzi czy o przyjemnosc z cwiczen - o to i o to, a obwody to tylko do 45cm w łapie Pozdro dla Wszystkich

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 9101 Data: 2/26/2008 12:24:40 PM Liczba szacunów: 0
  • jeden dzień w tygodniu bez diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zgadzam się z Tobą - nie będę się wypowiadał na temat diety, bo wkurzam już się, że niektórzy ludzie mnie tak pietnują, jakby dieta była dla niektórych jak religia. dieta kulturystyczna jest 5 razy zdrowsza od twojej - sam Marek.C w jednym artykule (nie pamiętam którym, ale jak chcesz to poszukaj) na temat diety kulturystycznej pisał, że nigdy nie była ona uznawana za zdrową przez lekarzy O mój brzuch się nie martw, bo sam się nim zbytnio nie przejmuję, zresztą tragiczny nie jest - 90-92cm w pasie, a żyły na przedramionach widać mi wyraźniej od wielu ćwiczących na siłce bez brzucha (pomijam tych co mają kaloryfer) i/lub z mniejszym pasem ode mnie zresztą dużo bardziej niż kaloryfer imponują mi, że tak powiem żylaste, zapracowane ręce niektórych rolników czy robotników oraz niektórych osób wykonujących trening siłowy a co do mojego treningu to już zacznę ćwiczyć niebawem ćwiczenia wielostawowe, których prawie wogóle dotąd nie robiłem, ale i tak będzie to trening po mojemu, że tak powiem i z góry nie mów, że jest gorszy od tutejszych proponowanych na forum, bo łapy na ćwiczeniach izolowanych (co prawda ze sztangą prostą i sztangielką, a nie w g**no wartym atlasie, sztandze łamanej i modlitewniku) urosły mi bardziej (pomijam już fakt, że przed ćwiczeniami miałem je większe od większości zaczynających przygodę z kulturystyką) niż niektórym na bardzo dobrej i zbilansowanej diecie nawet rodem z działu Odżywianie, koksie (to mnie najbardziej śmieszy, że i na koksie), "dobrym" treningu, suplach, dłuższym czasie snu i "regeneracji", itd. nie chcę się już z nikim kłócić i nawet jak się pojawi jakiś przełomowy post to i tak nic już nie napiszę (pewnie wiele z Was wreszcie odetchnęło, ale powiem Wam, że ja też już nie chcę się udzielać w tym dziale także czerpiemy z mojej deklaracji obustronne korzyści) W dziale Odżywianie na temat diety nic już nie napiszę i pewnie wiele z Was się cieszy - ja także nie wykluczam jednak tego, że kiedyś poproszę o odpowiednią dietę, ale jedno wiem, że szybko to nie nastąpi, a raczej na 90% to wogóle nie nastąpi Pozdrowienia ode mnie dla Wszystkich udzielających się w dziale Odżywianie i na całym SFD

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 9101 Data: 2/29/2008 9:54:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Podbicie kcal w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    SZKOKS ;-) Sylwetka jest fajna, ale zdecydowanie redukcja na pierwszym planie. Odsłoni to co wcześniej udało się zbudować i da Ci szanse na masowanie (lepszej jakości) w późniejszym czasie ;-) Czekaj, bo się pogubiłam, obwody lecą? Newralgiczne to u mężczyzn pas, uda, klatka, biceps, można łydkę wrzucić. Bo nie zawsze spada tylko z pasa. Co do choróbska bierzesz jakieś suplementy? Zawsze warto wspomóc się witaminą C, można herbaty z sokiem wyciśniętym z cytryny pić, dodać imbir, cynamon w celu rozgrzania. Rób rosół, wywary na mięchu, warzywach, taki bulion też pomaga.

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 11381 Data: 5/11/2017 11:00:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Podbicie kcal w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    c.d /SFD/2017/5/14/de6c179a25e14b27868ec1c64d1c0f31.jpg Zmieniony przez - SZKOKS w dniu 5/14/2017 9:38:10 PM

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 11381 Data: 5/14/2017 9:37:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Podbicie kcal w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Drobne zakupy na dzis I kilka dni /SFD/2017/5/28/3719790f80074688a2a37b3afa62f7ec.jpg Stejki , owsiane , granola , warzywa mrozone, swierzy losos, bulion, wit C , multi I omega 3 + 3kg piersi z kuraka /SFD/2017/5/28/db23b9b882074d269931808a51f6d469.jpg Zmieniony przez - SZKOKS w dniu 5/28/2017 2:14:14 PM

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 11381 Data: 5/28/2017 2:11:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl po vlcd

    Post
    Doping

    Pomyślę o boldzie. A jak c clenem może być?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 796 Data: 7/4/2015 8:24:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Niestety jak chcesz jechać tym schematem, to nie jest to specjalnie dobry pomysł, brak tu praktycznie wszystkiego, zarówno biorąc pod uwagę dobór składników dających kcal jak i warzyw. Brak tu choćby wapnia, potasu, witamin E, D czy C. Co do węgli obniżyłbym ich ilość o 50-100g.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1418 Data: 12/1/2014 11:48:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Foto story z Pudzianowskim i TINYm

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dzieki Tiny ale nie doczytalem ze nie mozna jej zazywc przy problemach z sercem a ja niestety takie mam. **** that pisses me ofAle**** trza bedzie sprubowac innego sposobu.Ale dzieki DU.C ya.

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 9513 Data: 3/5/2003 2:46:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Psychika robi swoje ;-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    efekt placebo. misOO opowiadal jak jakiemus kolesiowi co juz chcial brac kox, bo nie mial przyrostow dal tajemniczy flakonik z tabletkami .... WIT. C a on o tym nie widzial. mial brac 3x dziennie po 1 efekt : sukces

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5578 Data: 10/31/2005 5:13:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Psychika robi swoje ;-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    "Wy to macie dobrze wystarczy, że cokolwiek łykacie i wkręcacie się, że to wam daje siłe i wam siła idzie lol" typowy przyklad glupoty n/c

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5578 Data: 11/5/2005 9:40:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Z głodem walczę jest to wojna, w której wiele bitew wygrałam i przegrałam. Ale po porażce zawsze się podnoszę ze zdwojoną siłą. Wczoraj np. byłam w Burger King'u i skusiłam się na kanapkę. Jestem tak wygłodzona, że śmiem stwierdzić, że była to najlepsza kanapka w moim życiu;-D Należy nadmienić, że w knajpkach typu fast food bywam niezmiernie rzadko. Ale jest jeszcze jedna metoda na oszukanie głodu. IŚĆ SPAĆ!!!!!!!! Zgodnie z tym powinnam spać non stop budzić się tylko na przyjęcie suplementów i byłoby pięknie. Póki co aby być piękną bo już nie młodą wylewam siódme poty na siłce, biegam na bieżni i jeżdżę spinningi. Kompletna korozja 8-) Jestem już naprawdę zmęczona i tylko trzymają mnie w kupie:-D Cfit + FLEXfit. Dużo antyoksydantów wit. C, glukozaminy i innych wspomagających egzystencję substancji. Czy jestem lekomanką? E nieeeeeee :-) Jestem sportowcem amatorem:-D Od kiedy rozpoczęłam ćwiczenia i redukcję wzrosła mi wydolność mam mniej obciążone stawy nadmiarem kilogramów czuję się ogólnie lepiej tylko ten głód. Jak będę miała kratkę na brzuchu to zrobię sobie sesję zdjęciową i wnukom będę opowiadała zabawne historie:-D Wszystkim głodnym mówię do jutra! a tym, którzy pękną smacznego:-)

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 10786 Data: 4/14/2014 8:28:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening naprawdę początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Zaczynaj od największej partii mięśniowej do najmniejszej, klatka na poczatku moze zostać. A. Klatka Piersiowa (wyciskanie sztangi na ławce poziomej) 3x10 F. Uda (przysiady ze sztangą) 3x10 B. Plecy (wiosłowanie sztangi w opadzie) 3x10 C. Barki (wyciskanie żołnierskie) 3x10 D. Biceps (uginanie ramion ze sztangą stojąc) 3x10 E. Triceps (francuskie uginanie ramion ze sztangą łamaną leżąc) 3x10 G. Łydki (Sztanga na barki i wspięcia na palcach) 3x10 H. Brzuch (skłony ) 3x20 Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2011-06-27 20:25:42

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1618 Data: 6/27/2011 8:25:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening naprawdę początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Bardzo możliwe, że nie mam racji, i fakt, czytając widzę, że dodają ludzie łydki do planów "C". Ale to nie zmienia faktu, że na tym forum zostałem poinformowany, że przedramion i łydek uwzględniać nie trzeba, nawet w temacie georgu'ego nie ma nic o łydkach na liście ćwiczeń. Może i mnie ktoś oświeci?

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1618 Data: 6/29/2011 8:20:26 PM Liczba szacunów: 0
  • z tymi cyklami to bylo tak... pierwszy cykl byl jakies 1,5 roku temu i znajomy dil mi doradzil wziac na sam poczatek 10 ml omki i do tego 100 tabsow metki... zalatwial to tak ze w koncu dostalem samego omenka, to wzialem co bylo... bralem go 2 razy w tygodniu po 1 ml pozniej na odblok clomid... natomiast co do drugiego cyklu to tez podpowiedzial mi znajomy dil, wzialem na start 7 ml omki po 2 ml na tydzien, pozniej laczylem wino z trenem, wbijalem to po jednym ml trenu i wina co 3 dni, nie powiem szlo za***i...e, ale skutek uboczny trena dal o sobie znac, olewalem sobie treningi a w koncu calkiem przestalem cwiczyc i tak 3 miechy odpoczywalem a teraz chcialbym jak najszybciej wrocic do dawnej formy, a przynajmniej do niej sie zblizyc, bo w tej przerwie 8 kg poszlo sie ***a..c teraz do was pytanie czy moglbym zrobic jakis szybki cylk zeby chociaz troche wrocilo w miare szybciej???

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 8/25/2009 6:19:53 PM Liczba szacunów: 0
  • teraz już nie bedzie tak że bede zakładał pół roku przed że zrobie cykl ze środków a+b+c tylko bedzie kupowane to co akurat wpierdzielają inni i co na pewno działa akurat W TEJ CHWILI ... nie ma już "kupuj X i Y, bo to najpewniejsze tam od iluś tam lat" jak to było z omką... tylko to co aktualnie działa...a o egzotykach już zapominam wogóle.... teść, meta, anapolon, clen, t3... to co można szybko poczuć działanie i ewentualnie na badaniach wyjdzie co siedzi boldy,oxy,treny,npp to se można teraz w dupe wsadzić chyba że ktoś ma dojście do samej wytwórni jak wałują omke za 45zł to se wyobraźcie jaka primka jest na naszym rynku np ?

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 6674 Data: 11/19/2010 10:54:03 PM Liczba szacunów: 0
  • leszcze jestescie to was w c***a robia ktoś jakiś czas temu napisał ze taka seria omki nie działa zostało to sprawdzone i badania przesłałem na sfd omka działała kolejny raz brałem omke tez seria która według sfd nie działa na mnie zadziałała na chwile obecna załatwiłem koledze 2 paczki omki to taki leszczyk jeszcze z podstawówki sie znamy kolejna seria wałowanej omy zadziałała koles nie wiem ile spuchł ale głowa mu urosła no chyba ze tak sie przejoł ze wy***ka omki na dniach mam zamiar wbijac 46amp omki i az sie boje bo moje serie to 809255 do 09/2011 908231 do 08/2012 serie które tu znane sa z niedziałania fakt faktem kiedys po zjedzeniu 100 reaktora wygladało sie jak po zjedzeniu teraz naszej 500 jelfy a po wbiciu 10 omki wygladało sie jak teraz po 50amp. czemu ot zadałem sobie trudy przeszperałem internet popytałem znanych mi ludzi i znam odpowiedz BO JESTESCIE CEBULAKI

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 6674 Data: 11/20/2010 8:37:46 PM Liczba szacunów: 0