SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 27.05 sobota TRENING Spotkalam trenerke na silowni i pokazala mi cwicznia na barki i nogi. Rozgrzewka: rower 7min + orbiterek 5min 1. Wyciskanie sztangi zza glowy siedzac (na suwnicy) 12x 20kg / 11x 20kg / 7x 20kg 2. Unoszenie hantli bokiem 12x 2,5kg / 10x 2,5kg / 10x 2,5kg (ciezar jednej hantli) 3. Unoszenie hantli w opadzie (ciezar jednej hantli) 10x 2,5kg / 10x 2,5kg / 10x 2,5kg 4. Przysiad przedni 10x 20kg / 10x 20kg / 10x 20kg 5. Wypychanie ciezaru na suwnicy 12x 50kg / 12x 50kg / 10x 50kg 6. Wypady (ciezar jednej hantli) 10x 4kg / 10x 5kg / 8x 5kg 7. Uginanie nog w lezeniu 10x 20kg / 10x 20kg / 10x 20kg (nie jestem pewna obciazenia bo nie ma oznaczen) 8. Wspiecia na palce 12x / 12x / 12x + rower 25 min Oj ciezko bylo... dzis bola rece i nogi %-) 1 - brak progresu w seriach bo juz z sama sztanga nie bylo latwo, nastepnym razem sporobuje cos dolozyc 2 - ostatnio robilam z wiekszym ciezarem, ale zle technicznie, tym razem pod okiem trenerki wystarczylo mniejsze obciazenie i ledwo rekami ruszalam 4 - przysiad przedni wychodzi mi znacznie lepiej niz zwykly. W zwyklym pochylam sie do przodu i skladam sie. Brak progresu w seriach bo juz z sama sztanga nie bylo latwo 5 - po tym cwiczeniu nogi mialam ciezkie i ledwo chodzilam, a jeszcze musialam zrobic wypady #-P 6 - nigdy nie polubie tego cwiczenia, brak kontroli nad nogami Po treningu ledwo moglam chodzic i zastanawialam sie czy wrocic na rowerze czy pieszo %-) Jak juz wsiadlam na rower to pojechalam do domu okrezna droga i ledwo dalam rade ;-) MISKA Wpadlo troche wiecej bialka, bo grill byl :-D Wyjatkowo kurczak, ale "organic" z wolnego wybiegu. Suplementy (dzien 14): omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , PS, wit. E, wit. C Rozklad: 2000kcal, B130/T85/W180 http://img804.imageshack.us/img804/3221/dieta20120526.jpg Czy mozna jesc miazsz z kokosa? Wczoraj sprobowalam, posmakowalo (lepsze niz wiorki ;-) ) i zjadlam sporo :-D Marta mam pytanie odnosnie suplementacji: Minely 2 tygodnie wg Twoich zalecen, co teraz? Dzisiejsza miske i pomiary wrzuce pozniej.

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2012 10:42:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Zastanawialam sie na ile "dzika" byla ta dziczyzna ;-) W kazdym razie dobra byla %-) Wczoraj obudzilam sie z bolem gardla i nie najlepiej sie czulam (ZNOWU }:-(( ) Zastanawialam sie czy nie odpuscic silowni, ale jakos mi tak przykro bylo na sama mysl, ze nie pojde \-) To jest jak nalog /-)_ W nocy znowu gardlo bolalo i nie przestaje, nic mi nie pomaga, najgorsze ze boli jak jem i pije (glodna jestem, ale ledwo moge cokolwiek przelknac :-( ) 30.05 wtorek TRENING Rozgrzewka: rower 5 min. + orbiterek 5 min. 1. Sciaganie drazka wyciagu gornego nachwytem 12x20 / 12x30 / 12x30 + 1x40 (bylo 0x40) 2. Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim 12x20 / 12x30 / 12x30 + 3x40 (bylo 0x40) 3. Wioslowanie sztanga 12x20 / 12x22,5 / 8x27,5 (+2,5kg) 4. Uginanie ramion z hantlami z supinacja (ciezar jednej hantli) 12x3 / 12x6 (+2kg) / 12x7 (+2kg) 5. Uginanie ramion ze sztanga 15x5 / 15x7 (+2kg) / 15x 9 (+1,5kg) 6. Uginanie ramion z hantla na modlitewniku 12x4,5 (+2 powt.) / 8x5,5 (+1kg) / 6x5,5 (+1kg) 7. Przysiad plie 12x14 (+4kg) / 12x18 (+3kg) / 12x20 (+2kg) 8. Przysiad bulgarski z hantalmi (ciezar jednej hantli) 10x6 / 8x7 / 8x7 (bylo 8x8,5 / 6x8,5) + rolki 30 min 1 i 2 - ciezko z progresem, bo jest za duzy przeskok ciezaru, a 40 narazie ledwo daje rade 4,5,6 - tym razem lepiej poszlo niz ostatnio, rece nie bolaly tak bardzo. Uginanie ze sztanga robilam innym gryfem niz ostatnio, wydawal mi sie troche lzszejszy. Przynajmniej wiem ile wazyl. 8 - #-P a myslalam, ze nie ma nic gorszego niz wypady #-P W ostatniej serii nogi uginaly sie same, ale wracac do pozycji wyjsciowej nie chcialy %-) Jak zwykle klelam pod nosem, a przy ostatnim powtorzeniu byla juz dosc glosna k.rwa po czym rzucilam hantlami na ziemie... az sie koksy popatrzyly dziwnie na mnie }:-( |-) Jazda pod wiatr na rolkach dala mi w kosc, mialam ochte zdjac rolki i wraca do domu w samych skarpetkach %-) Tylek strasznie bolal Po treningu bylam naprawde zmeczona. Zasnelam z laptopem na kolanach po 20.00 :)) MISKA Dawno nie jadlam bananow, wiec ubilam bialka z bananem i kakao... zly pomysl, bo banan okazal sie za slodki i zabil caly smak kakao :-( Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , PS, wit. E, wit. C, Stress Control Rozklad: 2000kcal, B130/T85/W180 http://img220.imageshack.us/img220/1992/dieta20120529.jpg 30.05 sroda Dzis DNT bo nadal zle sie czuje, mam nadzieje ze szybko przejdzie. Miska podobna jak wcozraj, nie chcialo mi sie nic wymyslac ;-) MISKA Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma, kozieradka, Stress Control Rozklad: 2000kcal, B130/T85/W180 http://img406.imageshack.us/img406/1229/dieta20120530.jpg

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2012 6:20:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Jagoda dziekuje };-) Cos za czesto mnie te chorobska lapia :-( Dzis gardlo prawie nie boli, meczy mnie jeszcze katar (najgorzej jak zaczynam kichac i lzy mi z oczu leca). Silowni juz nie odpuscilam, bo za dluga ta przerwa %-) 2.06 sobota TRENING Jestem zadowolona z treningu. Jak zwykle odrazu lepszy humor :-D Rozgrzewka: rower 10 min 1. Wyciskanie plasko 12x 22,5kg / 12x 27,5kg (+2,5kg) / 12x 30kg (+2,5kg) (bylo: 12x 22,5kg / 12x 25kg / 12x 27,5kg) 2. Wyciskanie skos - hantle (ciezar jednej hantli) 12x 2x5,5kg / 12x 2x7kg / 12x 2x10kg (ostatnio na suwnicy: 10x 20kg / 7x 22,5kg / 7x 22,5kg) 3. Rozpietki z hantlami 12x 2x5,5kg / 10x 2x6,75kg (+0,25kg) / 8x 2x8kg (+0,5kg) (bylo: 12x 2x5,5kg / 10x 2x6,5kg / 8x 2x7,5kg) 4. Triceps dip (na laweczkach) 10x / 10x (+1) / 8x (+1) (bylo: 10x / 9x / 7x) 5. Prostowanie ramion na wyciagu gornym nachwytem (* oznaczenia na maszynie) 12x 4* / 12x 6* (+1) / 8x 7* (+1) (bylo: 12x 4* / 12x 5* / 12x 6*) 6. Prostowanie ramienia w opadzie 12x 5,5kg (+1kg) / 10x 6,75kg (+1,25kg) / 8x 8kg (+1,5kg) (bylo: 12x 4,5kg / 12x 5,5kg / 10x 6,5kg) 7. Unoszenie kolan w zwisie 10x / 10x / 8x Po treningu: rower 5 min (bardzo szybko, bo zaczelo padac %-) ) 1 - tym razem 30kg poszlo 8-) Poprosilam kolege zeby stal za mna na wszelki wypadek, ale udalo sie bez pomocy :-D Ostatnie 2 powtorzenia to juz byla walka, dalam rade. Moj najwiekszy problem - zapominam oddychac podczas cwiczen }:-( 2 - ostatnio robione na suwnicy, ale wole robic z hantlami 4 - udalo sie dodac kolejne powtorzenia :) Myslalam ze mi rece odpadna ;) 5 - pod koniec brakowalo juz mocy w lapkach 6 - tu juz zupelnie bez sily :( na dodatek ograniczona mozlwiosc regulacji ciezaru (zmontowali czesc hantli na stale i zabrali mi "moje" male obciazenia :( trzeba szybko sile zwiekszyc ;-) |-) ) 7 - pierwszy raz robilam... dluga droga przede mna zeby to byly kolana do lokci, narazie jest w wersji "beginner" ;-) Trening mnie zmeczyl. Ciezary moze nie sa duze, ale walcze w kazdym cwiczeniu. Ogolnie jestem wyebana i mam ochote polozyc sie spac chociaz na chwile (moze to przez chorobe). MISKA Po treningu dopadl mnie wilczy glod, a lodowka pusta :( Zrobilam owoce z ubitym bialkiem a pozniej pojechalam na zakupy. Zly pomysl, bo jak zobaczylam miecho to mialam ochote kupic wszytsko :)) Poza tym skusilam sie w koncu na czekolade - trzeba korzystac poki Marta dobra /-)_ Troche sie rozczarowalam bo jakas taka malo czekoladowa i kwasna... lepsze kakao gorzkie %-) Do obiadu kawalek swiezo zlowionego rekinka :-D Niestety nie duzo, bo musialam sie podzielic }:-(( Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , PS, wit. E, wit. C, Stress Control Rozklad: 2000kcal, B130/T85/W180 http://img821.imageshack.us/img821/749/dieta2012062.jpg

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2012 5:36:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Azzi dzieki za rade, popatrze za tym :) 3.05 niedziela Zapomnialam sie pomierzyc }:-( Mam nadzieje, ze jutro bede pamietac. Akurat mamy jeszcze dwa dni wolnego wiec nie musze rano wstawac :-D Zrobilam rano trening i jestem wykonczona, caly dzien chodze jak zombii, ledwo ma sile wypiske zrobic %-) TRENING Ze wzgledu na dlugi weekend silownia zamknieta, wiec zrobilam trening w domu. Rozgrzewka 10 min. 1. Wyciskanie hantli siedzac 12x 2x5,5kg / 10x 2x7kg / 8x 2x7kg (bylo: suwnica 12x 20kg / 11x 20kg / 7x 20kg) 2. Unoszenie hantli bokiem w gore 12x 2x2,5kg / 12x 2x2,5kg / 10x 2x3,5kg (bylo: 12x 2x2,5kg / 10x 2x2,5kg / 10x 2x2,5kg) 3. Unoszenie hantli w opadzie 12x 2x2,5kg / 12x 2x2,5kg / 10x 2x3,5kg (bylo: 10x 2x2,5kg / 10x 2x2,5kg / 10x 2x2,5kg) 4. Przysiad przedni 12x 18kg / 12x 20kg / 12x 22kg / + dodatkowa seria 10x 25kg (bylo: 10x 20kg / 10x 20kg / 10x 20kg) 5. RDL 12x 20kg / 12x 25kg / 12x 30kg 6. Wypady w tyl 10x 2x5,5kg / 12x 15kg / 12x 18kg (bylo: wypady w przod 10x 2x4kg / 10x 2x5kg / 8x 2x5kg) 8. Wspiecia na palce (na jednej nodze) 15x / 15x / 15x (bylo: 12x / 12x / 12x) 9. Plank 39 sek / 34 sek / 33 sek Gdzies widzialm opis jak powinien wygladac prawidlowy plank, ale nie moge znalezc :-( Niestety nogi to ja mam slabe :-( 4- po 3 seriach czulam jakis niedosyt, wiec dolozylam ciezaru i zrobilam dodatkowa serie. Pod koniec ledwo wstawalam, najchetniej padlabym na kolana i rzucila sztanga o ziemie, ale w domu bylam... szkoda podlogi ;-) 5- pierwszy raz porzadnie poczulam, ze w nodze sa tez miesnie z tylu, a nie tylko z przodu %-) Bola strasznie 6- jakas szopka dzisiaj z tymi wypadami @@-) Zaczelam robic zwykle, ale mialam problem z utrzymaniem rownowagi, wiec zmienilam na wykroki do tylu, bo tak mi latwiej. Pod koniec pierwszej serii nie mialam sily utrzymac hantli w rekach 8-O Zmienilam na sztnage. W ostatnim powtorzeniu w drugiej serii stracilam kontrole nad noga, sama sie ugiela i walnelam kolanem w podloge, a pozniej nie moglam sie podniesc :)) Ostatnia seria to juz praktycznie lzy w oczach i gadanie do siebie (na szczescie sama bylam w domu %-) ) Po treningu znowu chcialo mi sie spac... Rece bola cholernie, nad nogami nie mam wladzy. Na szczescie jutro wolne. Szczerze mowiac, to nie wyobrazam sobie ani po dzisiejszym, ani po wczorajszym treningu zrobic jakies aero/interwaly/gpp @@-) Najlepiej to by bylo nazrec sie i isc spac %-) MISKA Poszalalamm dzisiaj... mlode ziemniaczki z maselkiem i koperkiem, do tego schabowy w panierce z jajka i platkow owsianych :-D Dobre bylo /-)_ Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , PS, wit. E, wit. C, Stress Control Rozklad: 2000kcal, B130/T85/W180 http://img198.imageshack.us/img198/6618/dieta20120603.jpg Wczoraj bylam na urodzinach u znajomego i wpadlo jeszcze troche sera zoltego i kilka orzeszkow solonych. No i zamiast kaszy byl ryz, bo kasza sie skonczyla.

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2012 10:35:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Misworld na miske nie moge narzekac, nawet mnie glod tak nie meczy ostatnio :-D A na kurkume mam sposob... woda + cytryna /-)_ 5.06 wtorek TRENING Niestety dzisiaj wszyscy postanowili isc na silke przed poludniem... (wolne mamy). Pierwszy raz nie moglam robic cwiczen, bo sprzet byl zajety :-( Musialam pozmieniac kolejnosc cwiczen i trening byl do d.py @@-) Ostatnie 2 tygodnie bylo: 3 x 12 powt. Teraz bedzie 3 x 10 powt. Rozgrzewka: rower 5 min. + orbiterek 5 min. 1. Wioslowanie sztanga 10x 22,5kg / 10x 25kg / 10x 30kg (bylo: 12x20kg / 12x22,5kg / 8x27,5kg) 2. Przysiad plie 10x 15kg / 10x 20kg / 10x 22kg (bylo: 12x14kg / 12x18kg / 12x20kg) 3. Przysiad bulgarski z hantalmi #-P :)) 10x 2x5kg / 8x 2x6,5kg / 8x 2x6,5kg (bylo: 10x 2x6kg / 8x 2x7kg / 8x 2x7kg) 4. Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim 10x 20 / 10x 30 / 10x 30 / 5x 40(bylo: 12x20 / 12x30 / 12x30 / 3x40) 5. Sciaganie drazka wyciagu gornego nachwytem 10x 20 / 10x 30 / 8x 30 (bylo: 12x20 / 12x30 / 12x30 / 1x40) 6. Uginanie ramion z hantlami z supinacja 10x 2x5,5kg / 10x 2x6,5kg / 10x 2x7kg (bylo: 12x 2x3kg / 12x 2x6kg / 12x 2x7kg) 7. Uginanie ramion ze sztanga 12x 7kg / 12x 9kg / 12x 11kg (bylo: 15x5kg / 15x7kg / 15x9kg) 8. Uginanie ramion z hantla na modlitewniku 10x 4,5kg / 10x 5,5kg / 8x 6,5kg (bylo: 12x4,5kg / 8x5,5kg / 6x5,5kg) + 10 min rower (pod wiatr ;-) ) 16 min trucht Zaczelam od wioslowania sztanga, bo akurat to bylo wolne. Czekajac na wolny drazek zaczelam robic nogi. Przysiad bugarski calkiem mnie wykonczyl, nogi bolaly koszmarnie i jak zwykle nie mialam nad nimi kontroli, same sie zginaly i nie chcialy prostowac. Ostatnia seria to milion przerw #-P Po tym cwiczeniu mialam dosc... 5- poszlo gorzej niz ostatnio, ale zawsze robie to jako pierwsze a dzis bylo ostatnie na plecy i na dodatek po cwiczeniach na nogi :-( Braklo mocy, zeby powalczyc. Na trucht nie mialam sily ani ochoty, ale uparta jestem %-) Niestety bol i zmeczenie mnie pokonalo, dlatego tylko 16 min. Na dodatek jak wrocilam do domu to mi bylo niedobrze 8-O MISKA Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , PS, wit. E, wit. C, Stress Control Rozklad: 2000kcal, B130/T85/W180 http://img845.imageshack.us/img845/7982/dieta20120605.jpg

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2012 7:09:12 PM Liczba szacunów: 0
  • 8.06 piatek TRENING Ledwo zyje, ale jestem bardzo zadowolona, nadal jest progres :-D 1. Wyciskanie plasko 10x 25kg / 10x 30kg / 10x 35kg 8-) (dwa ostatnie powt. z mala pomoca) (bylo: 12x 22,5kg / 12x 27,5kg / 12x 30kg) 2. Wyciskanie skos - hantle 10x 2x7kg / 10x 2x10kg / 6x 2x12kg (bylo: 12x 2x5,5kg / 12x 2x7kg / 12x 2x10kg) 3. Rozpietki z hantlami 10x 2x5kg / 10x 2x7kg / 10x 2x10kg (bylo: 12x 2x5,5kg / 10x 2x6,75kg / 8x 2x8kg) 4. Odwrotne pompki na laweczkach 11x / 10x / 7,5x (bylo: 10x / 10x / 8x) 5. Prostowanie ramion na wyciagu gornym nachwytem (* oznaczenia na maszynie) 10x 5* / 7x 7* / 6x 7* (bylo: 12x 4* / 12x 6* / 8x 7*) 6. Prostowanie ramienia w opadzie 10x 5,5kg / 10x 6,75kg / 7x 8kg (bylo: 12x 5,5kg / 10x 6,75kg / 8x 8kg) 7. Unoszenie kolan w zwisie 10x / 10x / 8x (bylo: 10x / 10x / 8x) + interwaly w terenie: 5min rozgrzewka, 3x30/30, + 5min trucht 1 - jedno z moich ulubionych cwiczen, bo narazie ciagle jest progres :-D 6 - poszlo gorzej niz ostatnio, ale nie bylo juz mocy w lapkach po porzednich cwiczeniach 7 - ilosc powtorzen bez zmian, ale kolana tym razem wyzej, chociaz do lokci jeszcze daleko %-) interwaly... samo dobiegniecie do parku bylo nie lada wyczynem ze wzgledu na bardzo silny wiatr %-) Momentami bieglam w miejscu, a przy kilku silniejszych podmuchach mialam problem z utrzymaniem rownowagi i malo sie nie przewrocilam :)) Po tych 5 min mialam juz dosc, tylek bolal, uda palily, a najgorsze bylo dopiero przede mna... Przy drugim interwale ledwo lapalam powietrze, a przy trzecim byl juz bol w klatce piersiowej i uczucie jakby mi zaraz miala klata eksplodowac %-) Nawet mi sie jesc nie chcialo jak wrocilam do domu, oblaly mnie zimne poty ;-) Zmeczona jestem strasznie, rece bola i sa tak ciezkie ze ledwo nimi ruszam %-) MISKA Znowu glodna chodze caly dzien... Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , PS, wit. E, wit. C, Stress Control Rozklad: 2000kcal, B130/T85/W180 http://img207.imageshack.us/img207/8406/dieta20120608.jpg

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2012 9:10:11 PM Liczba szacunów: 0
  • ziuta na szczescie jeszcze nie ;-) misworld fajnie, ze zagladasz, to nie jest zaden spam };-) 9.06 sobota Zalegla wczorajsza MISKA Troche za duzo bialka, na dodatek robilam pasztety i musialam probowac czy dobre /-)_ Strasznie bylam glodna wczoraj. Jednak trening rano wcale nie jest taki dobry, bo pozniej caly dzien chce mi sie jesc ;-) |-) Na kolacje zrobilam duza miske saltki z warzywami, lososiem i oliwa, a pozniej zjadlam kolejna miche, tym razem juz bez ryby i oliwy %-) Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , PS, wit. E, wit. C, Stress Control Rozklad: 2000kcal, B130/T85/W180 http://img39.imageshack.us/img39/8987/dieta20120609.jpg 10.06 niedziela DNT Dzis nie robie nic, wszytsko boli, ledwo sie ruszam. Miska dopiero sie tworzy ;-) POMIARY Jestem przed @ i czuje sie spuchnieta :-( Na dodatek mam ostatnio problem z zaparciami przez co brzuch wielki (u mnie to normalne przed @) @@-) http://img443.imageshack.us/img443/5052/nd10.jpg Dzis obudzilam sie nad ranem i nie moglam zasnac, bo cierply mi rece, raz tez porzadnie scierply nogi :-( Jak wstalam to caly czas czulam mrowienie w rekach :( Przeszlo dopiero jak zjadlam sniadanie i wzielam suple @@-)

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2012 11:46:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Marta w DT jest latwiej podbic wegle, bo moge dac owoce po treningu i wegle do ostatniego posilku. Jagoda, Shrimp micha wypasna, ale ja i tak jestem glodna %-) Podziwiam wszytskie dziewczyny, ktore daja rade cwiczyc na niskich kcal. Ja dopiero teraz czuje ze mam energie i moge sie porzadnie przylozyc do treningu :) 12.06 wtorek Niech juz @ przyjdzie, bo czuje sie okropnie, brzuch boli i wielki jak pilka :( TRENING Rozgrzewka: rower 5 min., orbiterek 5 min. 1. Wioslowanie sztanga 10x 25kg / 10x 30kg / 8x 32,5kg (bylo: 10x 22,5kg / 10x 25kg / 10x 30kg) 2. Sciaganie drazka wyciagu gornego nachwytem 10x 20 / 10x 30 / 10x 30 / 2x 40 (bylo: 10x 20 / 10x 30 / 8x 30) 3. Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim 10x 20 / 10x 30 / 10x 30 / 4x 40 (bylo: 10x 20 / 10x 30 / 10x 30 / 5x 40) 4. Uginanie ramion z hantlami z supinacja 10x 2x5kg / 10x 2x7kg / 10x 2x7kg (bylo: 10x 2x5,5kg / 10x 2x6,5kg / 10x 2x7kg) 5. Uginanie ramion ze sztanga 12x 9kg / 12x 11kg / 12x 11kg (bylo: 12x 7kg / 12x 9kg / 12x 11kg) 6. Uginanie ramienia z hantla na modlitewniku 10x 5kg / 10x 7kg / ?x 7kg (bylo: 10x 4,5kg / 10x 5,5kg / 8x 6,5kg) 7. Przysiad plie 10x 20kg / 10x 22kg / 10x 25kg (bylo: 10x 15kg / 10x 20kg / 10x 22kg) 8. Przysiad bulgarski z hantalmi #-P 10x 2x5kg / 8x 2x7kg / 8x 2x7kg (bylo: 10x 2x5kg / 8x 2x6,5kg / 8x 2x6,5kg) + 5 min rower, 21 min. trucht 1 - znowu musialam zaczac od wiosla, bo wyciag zajety. Progres jest, ale ta ostatnia seria szla ciezko, wiec nie bedzie juz tak latwo z dokladaniem ciezaru 2 - lepiej niz ostatnio, bo poprzednim razem robilam to cwiczenie na koniec treningu i braklo sil 4 i 6 - nie dokladalam ciezaru w ostatniej serii bo nastepne hantle to 10kg 5 - tu tez nie zwiekszylam w ostatniej serii, bo juz druga szla opornie i ostatnie 2 powtorzenia bardzo wymeczone, rece palily 7 - robie to cwiczenie z hantla i te 25kg bylo juz bardzo ciezkie dla rak, a nogi moze dalyby rade wiecej @@-) 8 - #-P :)) Tu zazwyczaj mam ochote sie poplakac, bol w nogach jest koszmarny #-P nienawidze tego cwiczenia, ale i tak bym go nie zamienila bo lubie wyzwania %-) Na aero nie mialam sily i ochoty, ale sie zmusilam ;-) Ciezko mi to szlo, pod koniec ledwo nogami ruszalam i nawet jakis dziadek mnie wyprzedzil :)) Trzeba bedzie popracowac nad tempem MISKA Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , PS, wit. E, wit. C, Stress Control, Multi minerals, enzymy Rozklad: DT 2000kcal, B130/T85/W180 http://img151.imageshack.us/img151/4609/dieta20120612.jpg

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2012 10:48:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Przyjemność tu zaglądać :-D Ciesze sie :-D 8-) Sprobuje pomierzyc faldy, zrobie fotki i zobaczymy. Moze mi jakies miesnie w nogach zaczynaja rosnac ;-) %-) Wydaje mi sie, ze plecy i klata troche urosly, bo biustonosze i niektore bluzki sa ciasne %-) No i cycki wygladaja lepiej, chociaz ich prawie nie ma |-) Mika ja w UK mieszkam, na dodatek nad morzem, wiec czegos takiego jak duchota i upaly nie ma :-{ Cieple lato ostatni raz bylo... 2 lata temu :)) Nawet w morzu nie ma kiedy poplywac i nie da sie na plazy lezec bo wiecznie wieje i zimno... W tym roku narazie tylko przez 5 dni temp byla 25-30 stopni. 19.06 wtorek TRENING Zmeczylam sie... Rozgrzewka: rower 5 min http://img411.imageshack.us/img411/6255/1906wtorek.jpg + GPP wypady 30sek burpee 30sek kolko 30sek skip A 30sek pajacyk 30 sek 30 sek odpoczynek x4 Tym razem 1 i 2 drugie cwiczenie robilam na zmiane. Ostatnia seria wioslowania szla juz bardzo ciezko, bylo gorzej niz poprzednio, moze przez to ze robilam te cwiczenia na zmiane. Nie wiem czy nastepnym nie zmniejsze troche ciezaru, bo mam wrazenie ze technika kuleje @@-) W 3 coraz lepiej idzie mi z wiekszym ciezarem, wiec nastepnym razem zamiast 30 bedzie 40 w trzeciej serii. 4 - niestety jest duzy przeskok miedzy hantlami, a z 10kg idzie opornie 7 - rece zaczynaja mi sie bardziej meczyc niz nogi i tylek @@-) 8 - #-P :)) Sapie jak parowoz, klne pod nosem jak szewc, ale jest wiecej powtorzen :) Za jakie grzechy ja sobie wymyslilam takie cwiczenie... %-) GPP... jak zwykle fantazja mnie poniosla i chyba rozum mi odebralo zeby po tych bulgarskich robic wytrzymke z wypadami #-P zamiast pajacykow mialo byc mountain climbers, ale po pierwszych wypadach zmienilam :)) Ogolnie bol w udach byl straszny. Chcialam zrobic 5 obwodow, ale ledwo udalo sie 4, bo nogi same sie uginaly. MISKA Skonczyl sie suplement Phosphatidylserine, drogie to jest niestety i narazie nie kupie, ale sprobuje popytac o serca kurze u rzeznika, bo podobno maja rozne "polskie przysmaki" ;-) Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, ZMA, kurkuma , kozieradka , wit. E, wit. C, Stress Control, Multi minerals, enzymy Rozklad: DT 2000kcal, B130/T85/W180 http://img41.imageshack.us/img41/9138/dieta20120619.jpg Wczoraj wieczorem jak sie polozylam znowu czulam mrowienie w rekach. Rano jak wstalam to mialam lekko zdretwiale rece i ciagle bylo mrowienie. W pracy jakas zmeczona i senna bylam, zupelnie bez energii. Dopiero po przerwie sniadaniowej sily wrocily. Chyba zrobie sobie tydzien przerwy w treningach w przyszlym tygodniu. W tym tygodniu bedzie jeszcze wg planu, a pozniej krotki odpoczynek. Zbiore sily i bede zapyerdalac dalej /-)_ 20.06 sroda DNT MISKA Dziwne rzeczy ostatnio jem... olej kokosowy z marchewka - pycha :-D %-) Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, ZMA, kurkuma, kozieradka, Stress Control, Multi minerals Rozklad: DNT 2000kcal, B130/T100/W145 http://img11.imageshack.us/img11/5904/dieta20120620.jpg

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2012 7:35:15 PM Liczba szacunów: 0
  • 2.07 poniedzialek Kolejny dluuugi poniedzialek w pracy. Nie dosc, ze znowu 10h to na dodatek wiekszosc czasu musialam chodzic w "safety shoes", a jeden but wazy 0,8kg :)) Jak wrocialam do domu to nogi mi do d.py wchodzily :( TRENING Rozgrzewka: orbiterek 5 min. http://img832.imageshack.us/img832/2913/207pona.jpg 1 - jak tylko zaczelam cwiczyc podszedl trener, udzielil kilku wskazowek i caly czas pilnowal techniki. Zmeczyl mnie ten MC strasznie... 3 i 4 - gorzej poszlo niz ostatnio, ale nie mialam juz sily po dwoch pierwszych cwiczeniach. Przy sciaganiu drazka zrobilam sie glodna, raz nawet jakos mi sie niedobrze zrobilo... @@-) W 4 seri zaczelam z ciezarem 40, ale dalam rade tylko 4x wiec zmniejszylam ciezar i zrobilam jeszcze kilka powtorzen 5,6,7 - brakowalo sily, glodna bylam, na dodatek cos mi sie pomieszalo z ciezarem. W 6 wzielam zla sztange i nie mialam mozliwosci dolozenia mniejszego ciezaru, a te 14,5kg to ledwo dalam rade. W 7 dolozylam w 3 seri, ale to nie byl dobry pomysl i w kolejnej zmniejszylam. 8 - nie wiem czy to od tego planka, ale bolal mnie pozniej brzuch tak jak przed @ @@-) Wrocilam do domu ledwo zywa. Zrobilam jedzenie, wzielam prysznic i padlam... MISKA Nie zmiescilam sie w bilansie z sercami i watrobka %-) jedzonko wyszlo dobre, ale mimo wszytsko jakos mialam opory na sama mysl, ze jem serca ;-) Po treningu koktajl z banana, soku z kokosa i kakao /-)_ Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , wit. E, wit. C, Stress Control, Multi minerals, enzymy , kakao Rozklad: DT 2000kcal, B130/T85/W180 http://img829.imageshack.us/img829/4646/dieta20120702.jpg 3.07 wtorek DNT Znowu 10h w pracy i pol dnia w "safety shoes". Bola mnie nogi, czuje plecy po wczorajszym. Na dodatek urobilam sie dzis jak wol, sporo musialam dzwigac i wszytsko mnie boli, ledwo sie ruszam. Wrocilam taka zmeczona, ze odrazu zasnelam (zdarzylam tylko szybko cos zjesc). Obudzilam sie, patrze na zegarek a tu 5.35. Zerwalam sie na rowne nogi przekonana, ze zaspalam do pracy (wsateje zawsze 5.15). Wpadlam biegiem do kuchni, nastawilam wode na kawe i zaczelam krzyczec na faceta czemu mnie nie obudzil jak mi budzik nie zadzwonil i dlaczego od samego rana gra na PS3... Zdziwiony popatrzyl na mnie, zaczal sie tlumaczyc i dopiero po chwili dotarlo do mnie, ze wcale nie jest rano i ze jest 17.35 a nie 5.35 }:-( |-) MISKA Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka, Stress Control, Multi minerals, enzymy Rozklad: DNT 2000kcal, B130/T100/W145 http://img521.imageshack.us/img521/3222/dieta20120703.jpg Caly dzien jestem glodna :-( Godzine przed przerwa obiadowa myslalam juz tylko o jedzeniu i nie mialam sily sie ruszac. Po obiedzie bylo lepiej, ale tylko przez jakies 2 godziny. Do domu wrocilam glodna, jakbym caly dzien nic nie jadla. Jak zobaczylam jablko to mialam straszna ochote je zjesc. Ostatecznie wpdalo kilka jezyn i jagod. Zjadlam obiad, poszlam spac a za godzine jak wstalam to znowu chcialo mi sie jesc :-( Jakis kryzys mam ostatnio... :-( Zmeczona jestem psychicznie (fizycznie zreszta tez, przez prace). Liczenie miski jest wygodne pod wzgledem organizacyjnym, ale meczy mnie juz ten ciagly glod @@-) Dosc mam tego, ze nie moge czasem dorzucic jeszcze czegos do michy, ze posilek wg planu jest za maly i dalej jestem glodna, ze nie moge zjesc owoca popoludniu, bo mozna tylko rano albo po treningu. Chcialabym troche odpoczac, nawet nie od liczenia, tylko od tych ograniczen i ciaglego glodu (chociaz nawet nie wiem, ile i co musialabym zjesc, zeby sie najesc @@-) )

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2012 9:40:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Fala };-) UNKNOVVN dobrze, ze nie tylko ja tak mam, bo juz zaczynalam sie martwic ;-) U mnie to nawet nie jest ochota konkretnie na tluszcze, poprostu jesc mi sie chce i czasem mam ochote pochlonac cala zawartosc lodowki %-) 4.07 sroda TRENING Rozgrzewka: rower 5min., orbi 5 min., pompki http://img651.imageshack.us/img651/5742/407srb.jpg Zmeczylam sie... daja mi w kosc te 4 serie. Podobnie jak na poprzednim treningu po pierwszych 3 cwiczeniach nie mialam juz wogole sily. Z tego powodu nawet zmienilam kolejnosc cwiczen i wznosy do lokci zamiast na koncu zrobilam wczesniej. W wyciskaniu poszlo 40 w ostatniej serii 8-) 6 powtorzen zrobilam sama a kolejne 2 z pomoca kolegi :-D MISKA Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , wit. E, wit. C, Stress Control, Multi minerals, enzymy , kakao Rozklad: DT 2000kcal, B130/T85/W180 http://img442.imageshack.us/img442/3204/dieta20120704.jpg Po treningu banan + sok z kokosa + kakao /-)_ Przed treningiem wpadlo jeszcze pol jablka. 5.07 czwartek DNT rower 30min MISKA Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka, Stress Control, Multi minerals, enzymy Rozklad: DNT 2000kcal, B130/T100/W145 http://img213.imageshack.us/img213/1141/dieta20120705.jpg + troche sera zoltego i orzechy ;-)

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2012 7:59:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Azzi ciesze sie, ze nie tyje tyle jedzac, ale troche sie boje ze jak dorzuce jeszcze do michy to w koncu zacznie mi przybywac ;-) Poza tym u mnie zadnych zmian w sylwetce nie widac, fatu nie ubywa a miesnie nie przybywa @@-) 6.07 piatek TRENING Rozgrzewka: orbiterek 5 min., przysiady http://img37.imageshack.us/img37/1108/607ptc.jpg Masakra... Zaczelam od wyciskania, bo sztanga i stojaki byly zajete. Nie pamietam ile zrobilam powtorzen }:-( Nastepne hantle to 12kg i nie dalam rady, zostalam przy 10. W ostatniej serii przysiadu ledwo mialam sile sie podniesc i zrobilam tylko 6x. RDL - w 3 i 4 serii mialam pod koniec problem z utrzymaniem sztangi, bedzie trzeba pomyslec o jakis paskach Po tych 3 cwiczeniach nie mialam juz zupelnie sily, podobnie jak na poprzednich treningach. 4 - w ostatniej serii zobaczylam gwiazdki przed oczami i skonczylam na 8 powtorzeniach bo balam sie ze mnie przygniecie 5 - robione bardziej sila woli niz miesni. W drugiej serii nogi bolaly, mocy zabraklo i przy 6 powtorzeniu mialam juz lzy w oczach :)) Odpuscilam, zmniejszylam ciezar, ale stwierdzilam, ze skoro zrobilam znowu 10x z mniejszym ciezarem, to musze jeszcze raz powalczyc w wiekszym, zacisnelam zeby no i udalo sie :-D Nie lubie tego cwiczenia #-P Musialam dac nogom chwile odpoczynku i zrobilam najpierw unoszenie hantli a pozniej wykroki. MISKA Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , wit. E, wit. C, Stress Control, Multi minerals, enzymy , kakao Rozklad: DT 2000kcal, B130/T85/W180 http://img846.imageshack.us/img846/5072/dieta20120706.jpg Za duzo w misce, ale to przez te serca i watrobke %-) Wieczorem impreza, wpadla kromka bialego chleba z serem zoltym i salatka warzywna (jak juz wspomnialam wczesniej, pozniej brzuch mnie bolal #-P ) 7.07 sobota, 8.07 niedziela Nadal chaos, brak wolnego czasu. Wczoraj jedzenie na miescie... denerwujace jest to, ze tak ciezko znalezc jakies zdrowe porzadne zarcie :( Z syfem nie ma problemu @@-) Dzis na szczescie juz moje jedzenie, ale miska nie liczona. Narazie jeszcze przez pare dni dopoki jest mama nie bede liczyc %-) Wczoraj DNT, dzis chcialam zrobic obwod na tylek, ale nie dam rady. Nogi sztywne i obolale, ledwo chodze, z siedzeniem tez mam problem :( Mam nadzieje, ze do jutra przejdzie, bo nie wiem jak dam rade caly dzien w pracy :( Jutro planuje wyrwac sie na silke po pracy, moze sie uda :-D

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2012 8:06:10 PM Liczba szacunów: 0
  • 9.07 poniedzialek TRENING Z dzisiejszego treningu jestem bardzo zadowolona, byla MOC :-D Nie wiem czy to przez to, ze mialam luzniejszy dzien w pracy, czy przez owoce ktore zjadlam przed treningiem, czy przez nieliczona ostatnio miske, a moze z innej przyczyny... W kazdym razie energia byla od poczatku do konca, a nie tak jak na ostatnich treningach, gdzie po 3 pierwszych cwiczeniach mialam dosc i brakowalo sil na kolejne. Czuje ze pocwiczylam, miesnie bola, jestem zmeczona ale to zupelnie inny rodzaj zmeczenia niz ostatnio :-D Rozgrzewka: rower 5 min., orbi 5 min., przysiady, pompki http://img804.imageshack.us/img804/6527/907pona.jpg Zagadalam sie dzis z kolegami i jakos tak lekko mi poszedl MC 8-) (tzn. bylo ciezko, ale przyjemnie %-) ) W ostatniej serii jak zakladalam obciazenie to trener przyszedl popatrzec i powiedzial, ze jest dobrze :-D Wioslowanie - zmniejszylam troche ciezar, bo ostatnio przy wiekszym obciazeniu mialam wrazenie ze technicznie nie jest dobrze. 3 i 4 - nadal to 40 to dla mnie za duzo :( 5 - zle hantle wzielam do 3 serii, mialo byc 10 }:-( 6 - tym razem mialam juz "moja" sztange do ktorej pasuja male obciazenia i lepiej rozlozylam ciezar niz na poprzednim treningu MISKA Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, dziurawiec, ZMA, kurkuma , kozieradka , wit. E, wit. C, Stress Control, Multi minerals, enzymy , kakao Miska nieliczona, jem to samo co wczesniej, tylko owocow wiecej :-D - ciecierzyca, jajko, owoce, orzechy, olej kokosowy - kasza gryczana, ziemniak, jajko, wieprzowina, oliwa, marchew - kasza gryczana, ziemniak, piers z indyka, ser zolty, orzechy, oliwa, maslo, marchew - truskawki, kawalek banana, smietana, orzechy %-) - banan+kakao+sok z kokosa, serca i watrobka, kasza, marchewka Pewnie jeszcze cos na kolacje wpadnie %-) Po treningu bylam glodna, ale nie tak jak wczesniej, nie mialam ochoty zjesc calej lodowki ;-) (tylko pol |-) %-) )

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2012 7:30:33 PM Liczba szacunów: 0
  • 24.07 wtorek TRENING http://img32.imageshack.us/img32/6581/2407wta.jpg + rolki ok. 30 min Tym razem brak mocy na treningu :( Moze przez pogode - nagle zrobilo sie bardzo goraco, jesc sie nie chce, sily brak. Tydzien temu 60kg w MC poszlo bez problemu, a tym razem nameczylam sie strasznie. Na rolkach nie poszalam, bo tlumy ludzi i ciezko sie jezdzilo :( MISKA Suplementy: omega3, BCAA, siemie lniane, melisa, ZMA, kurkuma, kozieradka, wit. E, wit. C, Stress Control, Multi minerals, enzymy, kakao Rozklad: DT 2300kcal, B150/T90/W220 http://img716.imageshack.us/img716/6076/dieta20120724.jpg Zapowiada sie kolejny ciezki tydzien w pracy :-(

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2012 9:24:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Co kupic -tluszczyk

    Post
    Odżywki i suplementy

    W sprawie łączenia thermy z tymi Twoimi specyfikami nie będę polemizował z Guru. Nie znam się na tym więc mogę Ci tylko doradzić żebyś słuchała jego. Jeśli zdecydowałać się spróbować diety tłuszczowej to jednak proponuję Ci odstawić thermę, przynajmniej na razie. A z pieczywa Wasa i kazdego innego musisz oczywiście zrezygnować. Gdybyś czegoś nie wiedziała to pytaj dalej (w odżywianiu), choć myślę że w poście o diecie tłuszczowej jest wystarczająco dużo informacji, jeśli ktoś uważnie przeczyta wszystko to nie powinien popełnić błędów. Przyjemnego odchudzania (i jeśli zależy Ci na zrzuceniu wagi, nie patrząc na mięśnie to zmniejsz ilość białka do 1, góra 1,5g na kg wagi). SONBATY

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3980 Data: 7/24/2002 11:14:46 AM Liczba szacunów: 0
  • BCAA+L-GLUTAMINA+WPC?????

    Post
    Odżywki i suplementy

    hmmm...moze powinienes zrobic krotka przerwe w treningach...ewentualnie robic troche luzniejszy trening.... ale najwazniejsze do nie bcaa...ale witaminy...i mineraly...zma moze tu sporo pomoc...poprawi ci sen i regeneracje... mozesz kupic w aptece zincas forte i filomag b6....na 30 minut przed snem bierz 1-2 tab zincasu...i 3 tabsy filomagu...powinno pomoc...(domowe zma) dodatkowo mozesz wspomoc sie jakimis antyoksydantami...np ace role (z hi-te.ca)..ewentalnie jakis apteczny zestaw (wazne zeby zarieral wit a,c,e)...moze byc capivit a+e i do tego wit c... pamietaj troche odpoczynku..witaminy...mineraly...i napewno kryzys minie... Pozdrawiam vegas Zmieniony przez - v3gas w dniu 2003-12-07 15:47:49

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1177 Data: 12/7/2003 3:46:43 PM Liczba szacunów: 0
  • wiecie co z czescia z was nie ma nawet sensu dyskutowac... ******lenie ze znacie sie doskonale na diecie, treningu, genetyce etc... wybieracie sobie smieszne autorytety pod postacia zawodnikow... autorytetem moze byc doktor nauk medycznych ktory ma wystarczajaca wiedze zeby zorientowac sie co sie dzieje... ale czego ja wymagam... niektorzy to nawet nie umieja logicznie myslec... wiecie co to jest ciag przyczynowo skutkowy??? to jest cos co pozwala formulowac dosc ciekawe twierdzenia i dochodzic do dosc ciekawych wnioskow... zademonstruje... a) odczucia w przypadku mety polskiej -bardziej zalewa -daje wieksza sile b) odczycia w przypadku mety rosyjskiej -mniej zalewa -daje mniejsza sile c) pare informacji na temat metandienonu -dosc mocno aromatyzuje -> czym wiecej metandienonu tym wiecej estrogenow -silne powinowactwo wzgledem enzymu 5-alfa-reduktazy d) dodatkowe informacje -ruscy wola polska mete od swojej e) wniosek po uwzglednieniu pkt a, pkt b, pkt c i pkt d mozemy z cala pewnoscia sformulowac twierdzenie ze ilsc zwiazku aktywnego w prokucie z rosji jest mniejsza niz w tym pochodzacym z polski... jeszcze jakies smieszne uwagi na temat czytania ksiazek??? moze jednak warto cos poczytac zamiast poswiecac czas wylacznie na silownie i wbijanie soku...

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 7697 Data: 3/24/2006 2:54:36 PM Liczba szacunów: 0
  • [M] al0/DT

    Post
    Ladies SFD

    W sumie bez sensu obniżyłam sobie ten tłuszcz, skoro nie podwyższyłam węgli %-). Nie chcę kombinować sama - jadę starym rozkładem BTW 100/100/150. Martucca, jeśli znajdziesz chwilę to pomożesz mi? Chyba, że nic nie zmieniać :-)? Byłam dziś na siłowni i wzięłam FBW z regulaminu - tak na rozruch :-). Chyba ok na razie? 07.01 Trening A. 3x10 A. Przysiad ze sztanga na plecach 25/30/35x11 B. RDL 30/35/40x12 C. wyciskanie sztangi skos góra 20/25x9/27x6 D. wiosło sztangą 17/17/20x12 E. wznosy z opadu cc/cc/cc F. plank >30 sek wszystkie serie 5 interwałów na rowerze + kilka min jazdy + rozciąganie Jako, że jestem nie pożałowałam w tym miesiącu na siłownię, to jestem na takiej, gdzie mam do dyspozycji trenera (ogarniętego). Zapytałam jak wygląda mój przysiad i mi powiedział, że za nisko schodzę i spytał czy mnie kolana nie bolą - można w ogóle zejść za nisko? Przecież właśnie powinno się robić ATG, a mi do tego jeszcze brakuje... Więc przy RDL już go nie pytałam o technikę %-). W sobotę lub we wtorek nagram filmiki z przysiadu. W ogóle mam ich pełno z innych ćwiczeń, może jutro do spamu wkleję linki, jeśli znajdzie się ktoś, kto zgodzi się stracić na nie swój czas :-D. Dieta: +suple: tran +warzywa: fasola szparagowa +płyny: woda, czarna kawa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/13a2c51826644d218e96a924dca7d8ce.png Zmieniony przez - al0 w dniu 2014-01-07 19:44:09

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 15777 Data: 1/7/2014 7:43:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [M] al0/DT

    Post
    Ladies SFD

    Odnotowuję: wczora z wieczora @ przyszła. 09.01 Trening B: Rozgrzewka A. przysiad przedni 20/25/30x11 B. MC 30/35/40x9 C. WL 22/25/30x9 D. Push Press 15/17/20x13 E. wypady 6/6/6 F. pompki 1 seria max. 14 5 min StairMaster, 15 min marsz na max. nachyleniu na skosie + rozciąganie Zamieniony push press z wypadami, bo sztanga była zajęta, stąd też mała ilość pompek :-). MC tylko na 9 razy, bo mi łapy puściły już... A WL jednak lepiej idzie jak ktoś asekuruje. Te schody straszne są... Szybko się zaczyna w głowie kręcić i zlecieć można %-). Dieta: +suplementy: tran +płyny: woda, czarna kawa +warzywa: fasolka szparagowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a2b3cb584637460ea81ac0e827b921e6.png Muffinka marchewkowa: marchew, mąka kukurydziana + razowa, jajo, odżywka, woda i 5g czekolady 90%. Zmieniony przez - al0 w dniu 2014-01-09 13:14:41

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 15777 Data: 1/9/2014 1:11:28 PM Liczba szacunów: 0
  • [M] al0/DT

    Post
    Ladies SFD

    11.01 Trening A. 3x10 A. Przysiad ze sztangą na plecach 27/32/37x12 25/30/35x11 B. RDL 25/30/35/42x11 30/35/40x12 C. wyciskanie sztangi skos góra 20/25x9/27x5 20/25x9/27x6 D. wiosło sztangą 17/17/20x11 17/17/20x12 E. wznosy z opadu cc/cc/cc cc/cc/cc F. plank ~20/~20/~15 <30 sek wszystkie serie 20 min orbitrek + rozciąganie Wyciskanie na skosie 5x tylko - musiałam skulnąć sztangę, bo mnie przygniotła %-)... RDL - muszę filmików więcej obejrzeć, bo coś duży ten ciężar. Wznosy z opadu mnie dobiły, ale wywalczyłam 10 powtórzenie. Ajj, teraz widzę, że źle robiłam RDL. Spróbuję filmik nagrać jak będzie mniej ludzi na siłowni. Dieta: znów niedojedzone trochę +suplementy: tran +płyny: woda, czarna kawa +warzywa: kalafior, surowa marchew, papryka, ogórki 1. 60g mojego chleba, 10g masła, 2 jaja 2. 140g jabłka, liczi, mandarynka, mintaj (~200g), 10g pistacji 3. kiełbasa domowa (90g), chleb (~50-60g), orzechy włoskie i pistacje 12.11 DNT Dieta: +suplementy: tran +płyny: woda, czarna kawa x 2 +warzywa: brokuły, cebula /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/588994ef93d441a0a748bd5eb796cadf.png Zmieniony przez - al0 w dniu 2014-01-12 18:33:56

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 15777 Data: 1/12/2014 6:11:31 PM Liczba szacunów: 0