SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [LOG] Przez lato do masy

    Post
    Doping

    Leci redukcja, waga wczoraj 87.8, ale bez znaczenia - ważone około 20 z miski - w dni treningowe poleci to ze screena, w jeden dzień nt. węgle zmniejsze do 1g/kgmc. i nadrobię z tłuszczy (łosoś, migdały) a w niedzielę naładowanie węglami, 500-550g węgli, jeden cheat meal cardio kręcę co 3x w tygodniu, 20-25min spaceru na bieżni na 11 stopniach pochylenia, wczoraj jeszcze spędziłem 7 minut na tym bębnie do masowania, po chwili całe uda czerwone, mrowienie... masakra, pospinany mocno jestem, jeszcze sobie rozciąganie dorzucę. cykl tak jak wcześniej 1-9 prop 100mg eod 1-8 master 100mg eod 1-6 bold 500mg e4d 1-x provi 50mg ed brane po 25mg rano i 6h pozniej kolejne 25mg wrzucam sobie 2x chela cynk dziennie, 2x aspargin, 1g wit. C, 3g omega3, kreatyna i bcaa przedtreningiem %-) trening split 5x w tygodniu klatka fst-7 + brzuch + cardio + masażer nogi cardio (+ rozciaganie, masażer) plecy fst-7 + brzuch barki + cardio + rozciąganie triceps biceps + brzuch off w sumie to chyba tyle, szaleć z ciężarami nie będę, mam jeszcze paczkę diuretyka więc jakoś pod koniec go użyję by się mocno odwonić i mieć przez kilka dni maks. formy jaką moge mieć /SFD/2016/9/8/17b4313099a84251b9968a618b19cc32.jpg Zmieniony przez - mrWodoo w dniu 2016-09-08 09:15:44

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/8/2016 9:14:50 AM Liczba szacunów: 0
  • [LOG] Przez lato do masy

    Post
    Doping

    klatka dzis, sila na spooory plus. towar robi swoje. libido up, samopoczucie up up. pompa po wczorajszym ladowaniu też była świetna, szkoda, że po 20 minutach już jej nie ma :c glod juz sie uspokaja, poczatki byly ciezkie, w lotkach zmienilem tyle, ze bold leci 250mg e2d z masterem i propem, opakowania mi starczy do konca msca a potem mam 200mg ampulki fotka troche od dolu, ale jedyne miejsce gdzie jest jakotakie swiatlo, chce miec porownanie za kilka tygodni w tym samym miejscu i tej samej pozie i przy tym samym swietle /SFD/2016/9/12/10c925ab15f04df4ac09d028e08d8ac1.png Zmieniony przez - mrWodoo w dniu 2016-09-12 20:37:30 Zmieniony przez - mrWodoo w dniu 2016-09-12 20:39:18 Zmieniony przez - mrWodoo w dniu 2016-09-12 20:39:49

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/12/2016 8:36:38 PM Liczba szacunów: 0
  • [LOG] Przez lato do masy

    Post
    Doping

    też stosuje wysokie dawki witaminy C, ale kupuje proch w kilogramowych oapkowaniach na Allegro. Ważne, żeby nie byla wyprodukowana w Chinach

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2016 3:53:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [LOG] Przez lato do masy

    Post
    Doping

    Lewoskretna bierz 5g jest ok Nie ma czegoś takiego jak lewoskrętna, nie daj się nabrać na te bajki. Witamia c czyli kwas l-askorbinowy jest zawsze prawoskrętna.

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2016 7:59:09 PM Liczba szacunów: 0
  • [LOG] Przez lato do masy

    Post
    Doping

    i potwierdzam ze witamina c stawia na nogi

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2016 10:05:41 AM Liczba szacunów: 0
  • [LOG] Przez lato do masy

    Post
    Doping

    i potwierdzam ze witamina c stawia na nogi Dopiero od roku do tego doszedlem,szkoda bo wiele wczesniejszych infekcji swoich oraz w rodzinie mozna by bylo uniknac :-))

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2016 10:51:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    ND, dzień #200, tydzień 31, 19.10'14r DT -suple: lecytyna, omega-3 -rozkład: DT/DNT: 1830-120B-180W-70T, (ww równo/ gluten OUT/ nabiał OUT) DT nóg: 2000-120B-230W-70T -vaccum, ćwiczenia korekcyjne. ___________________________________________ Dzień3. 1. przysiad goblet 4x15 (cc) 2min przerwy 4x15*c 2. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej dodatniej 4x15 15*(6kgx2)/15*(7kgx2)/15*(8kgx2)/12*9kgx2) 15*(5kgx2)/15*(6kgx2)/15*(8kgx2)/9*9kgx2) minimalny progres 3. przyciaganie drązka wyciągu dolnego do mostka 4x15 15*12kg/15*14kg/12*17kg/10*17kg 15*12kg/15*14kg/11*17kg/13*14kg 4. Wyciskanie sztangielek siedząc 4x15 15*(5kgx2)/15*(6kgx2)/12*(7kgx2)/10*(7kgx2) 15*(5kgx2)/15*(6kgx2)/5*(8kgx2)/12*(6kgx2) Strasznie mnie zmęczył ten trening.@-|88-O Dobra wiadomość jest taka, że ogarnęłam się%-) i znowu weszłam w trans organizacji. Micha niedojedzona tylko dlatego, że życie mnie do tego zmusiło.@-|#-P|-) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e2d25ce5459f48d383dc06f093739a2a.png

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/19/2014 9:15:48 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST na zipa od FA - 50/50 - wycinka

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dla zainteresowanych tematem i znających angielski: http://c-k-d.com/forums/viewtopic.php?t=4532&postdays=0&postorder=asc&start=15 Chyba trzeba się rejestrować. Pozdr.

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2006 11:29:17 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST na zipa od FA - 50/50 - wycinka

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie wziąłeś pod uwagę, że moge mieć troche inną budowę kości niż ty. Śledziłem twój wcześniejszy post. Jesteś przykładem człowieka, któremu stosunkowo trudno się "łapie" tłuszcz (tak przypuszczam), ja jak pisałem miałem z tym zawsze problemy. Nie chcialem nigdy sie w.j.e.b.a.c w jakies chore paranoje czy kompleksy i zaczalm stosować low carb. Teraz jade z masą też na low carb. Nigdy nie miałem normalnie ułożonej diety pod katem masy na wysokich węglowodanach, wiem że spróbuję po popwrocie ale teraz nie chce tego bo nie chce złapać sadła - proste. Ty sobie jedziesz ze swoja dietą i treningiem, ja mam inne potrzeby i inne podejście (w tym momencie) niż ty. Wierze w to, że ta dieta pozwoli mi osiągnąć cel. Proste jak ***a... Życze Ci dobrych wyników w twoim teście tak jak i sobie. W październiku pewnie bardziej trafie w Twój gust (dieta+trening) ale na ta chwilę jest jak jest. Jedynie co mogę zmienić to ilość węgli ale tylko wtedy jak zauważę, że ta dieta jednak nie powoduje tego co chcę.

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2006 12:08:52 AM Liczba szacunów: 0
  • TEST na zipa od FA - 50/50 - wycinka

    Post
    Odżywki i suplementy

    No ja tylko mówie tak zeby otrzyma optymalna forme jaka mi by pasowała przy Twoich parametrach .. Ale bedzie dobrze! Daro.. n/c pzdr.

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2006 11:52:44 PM Liczba szacunów: 0
  • katti/blog/perfect body.:)

    Post
    Trening dla początkujących

    marchewke licz, pietruszke tez. sprawdz z nabialem, odstaw, latwiej c bedzie jak bedziesz miala odzywke, mnie osobiscie twarog bardzo dlugo ciazy na żołądku. Podciagnij bialko kosztem wegli.

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2009 9:43:14 PM Liczba szacunów: 0
  • katti/blog/perfect body.:)

    Post
    Trening dla początkujących

    eh gdyby tak mieć jeszcze biust w rozmiarze C.... hmm byłabym laska

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2009 11:31:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę(Lazara Angelov'a)- kilka pytań

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Rozróżniam, chciałem się upewnić(do tej pory ćwiczyłem w domu, dopiero zaczynam przygodę z siłownią) Zaległą ankieta :D Płeć : mężczyzna Wiek : 23 Waga : 73 Wzrost : 177 Obwód klatki : 105 Obwód ramienia : 30 Obwód talii : 82 Obwód uda : 55 Obwód łydki : 37 Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25% Aktywność w ciągu dnia : praca Uprawiany sport lub inne formy aktywności : do niedawna FBW 5x w tyg, teraz siłownia Odżywianie : , duzo bialego sera, mięsa, warzyw, nie jem słodyczy Cel : masa Ograniczenia żywieniowe : brak Stan zdrowia : bardzo dobry Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : nie Stosowane wcześniej diety : zbilansowana ps. Co sądzicie o tym planie treningowym? Moim celem jest sylwetka cos jak C. Ronaldo Zmieniony przez - robertp123 w dniu 2015-08-10 22:44:03 Zmieniony przez - robertp123 w dniu 2015-08-10 22:46:23 Zmieniony przez - robertp123 w dniu 2015-08-10 22:47:11

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1400 Data: 8/10/2015 10:42:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Kuracja na zwiekszenia przemiany materii - cos dla kobiet :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A czy EXPERT Marcinecki wie, że metabolizm w głównej mierze reguluje i podkręca spożywanie posiłków o stałych porach, tak jak to jest właśnie w tej diecie? Gilek - dietka jest ok. Dużo kofeiny, celulozy, sporo choliny.. gwarantowane ADEK.. jedynie za mało witaminy C na moje oko. Oczywiście nie polecam bo to sportowe forum ale dla starszych kobiet jak najbardziej. A efektu jojo można uniknąć jeżeli się nie przechodzi od razu na wyżere. Proste. Marcinecki - zluuzuj mistrzu -=light=-

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 14317 Data: 4/22/2003 2:57:52 PM Liczba szacunów: 0
  • KONKURS - NIESPODZIANKA

    Post
    Ladies SFD

    http://m.cdn.blog.hu/gr/griffsquash/image/activlab_original_full(1).jpg KONKURS NA NAJLEPSZĄ FOTKĘ "Ladies SFD na treningu" ________________________________________________________________ Warunki uczestnictwa: - wykonanie zdjęcia, którego motywem przewodnim będzie "Ladies SFD na treningu" (całkowita dowolność w ujęciu tematu) - zdjęcia mogą być "obrabiane" w dowolnych programach graficznych, mogą być na nich umieszczane dowolne sentencje/motta. Całkowita dowolność ujęcia tematu, ale... - na każdym zdjęciu powinna znaleźć się kartka, na której widnieje napis "konkurs SFD/Activlab + data wykonania zdjęcia" - do konkursu mogą zostać zgłaszane tylko zdjęcia, które zostaną wykonane od momentu ogłoszenia konkursu - czas trwania (wrzucania zdjęć konkursowych):24 - 30 kwietnia (włącznie, do godz. 23:59)(zastrzegamy sobie prawo do skrócenia/przedłużenia terminu w zależności od ilości zgłoszeń) - do udziału w konkursie zapraszamy wszystkich użytkowników forum, których staż jest nie krótszy niż 30 dni - każdy uczestnik może wrzucić MAXYMALNIE 3 zdjęcia konkursowe W treści zgłoszenia prosimy zawrzeć formułkę: „Przyjmuję do wiadomości że, stosownie do art. 921 §3 k.c., SFD S.A. nabywa nieodpłatnie własność wszystkich zgłoszonych do konkursu dzieł oraz autorskie prawa majątkowe na wszystkich znanych w chwili ogłoszenia konkursu polach eksploatacji.” _______________________________________________________ I etap konkursu: wybór 6 najlepszych zdjęć przez 4-osobowe Jury w składzie: moderatorzy działu Ladies Zastrzegamy sobie - w zależności od ilości i poziomu nadesłanych prac - zwiększenie ilości zdjęć "wchodzących" do finału. II finałowy etap konkursu - to WY zdecydujecie, które zdjęcia powinny zostać nagrodzone. Głosowanie odbędzie się w oddzielnym temacie założonym do tego celu, w tym dziale. __________________________________________________________ Nagrody!!! o tym już w niedzielę... ale będzie szał /-)_ _______________________________________________________________ Zdjęcia zgłoszone do konkursu należy umieszczać w specjalnie do tego przeznaczonym temacie (zostanie utworzony 24 kwietnia) W tym temacie możecie zadawać pytania, wyjaśniać wszelkiego rodzaju wątpliwości.

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 8715 Data: 4/17/2015 10:59:46 PM Liczba szacunów: 0
  • kf.don - kolejny grubas do odchudzenia, wspolpraca z koniu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    DZIEN 38 dieta: 1. odzywka bialkowa 2. odzywka, oliwa, pieczywo pelnoziarniste, o-3, witaminy 3. roladki z kurczaka z farszem pieczarkowm, jogurt, ryz, warzywa - drugi posilek na szybko. odzywka z oliwa zamiast szynki wieprzowej trening - zestaw B + bieznia - zaczalem od wyciskania sztangi na lawce poziomej - progress na push press +5kg, na mc +5kg, na wykroku +5kg, na wyciskaniu sztangi +5kg i na francuskim +7.5kg - na push press baardzo ciezko - na koniec treningu zrobilem 3 obwody treningu C z lekkim obciazeniem i z przerwami miedzy obwodami - na biezni - ok polowy dystansu bieg, reszta chod. 1. push press - 3x50kg 2. martwy ciag - 3x80kg 3. wykroki ze sztanga - 3x50kg 4. wyciskanie sztangi na lawce poziomej - 3x70kg 5. wyciskanie francuskie sztangi lezac - 2x30kg

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 15671 Data: 9/7/2012 8:35:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 36 MASA Samopoczucie dzisiaj troszke lepsze niż wczoraj ale dalej męczy kaszel i gardło ale miche przynajmniej udało sie utrzymać strasznie mnie itrytuje ten ból gardła :/Byłem u lekarza i dał paracetamol mówi że przejdzie .. Regeneracja:: 9h Suplementacja: 2 Kapsułki czosnku do śniadania + 2 do kolacji Witamina C z Cynkiem j/w Dieta: Miska utrzymana , w 5 posiłku wpadła lazania : 560 kcal więc suma kcal wyjdzie na jakieś 3367 :) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/cebbde0763874d1db5cda73ab4bddcae.png Zmieniony przez - kacper95 w dniu 2013-10-24 22:19:36 Zmieniony przez - kacper95 w dniu 2013-10-24 22:20:00

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2013 10:18:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 39 MASA Regeneracja: 6:30 h . Ale nawet sie wyspałem . Suplementacja: Witamina C + Cynk Wapń + Witamina D3 Trening: Takie pytanie może ktoś byłby uprzejmy i podał wage sztangi na smithie , i gryfu prostego na bicka 1.20cm .Ogólnie z treningu zadowolony martwy dał mi w kość reszta tak samo chociaż mogłem zarzucić więcej ciężaru ale podchodizłem do tego z "rezerwą" bo pierwszy trening a chciałem zrobić wszystkie serie i ćwiczenia. Podsumowując dobra pompa 8-) Plecy + Biceps Plecy: 1.Podciąganie na drążku szeroko: 8x ( 2 razy dałem rade sam)/ 8x 2.Wiosłowanie sztangą w opadzie: 12 x 8kg / 12 x 10kg / 10 x 15kg 3.Wiosłowanie sztangielką: 10 x 7kg / 10 x 8kg / 10 x 9kg 4.Martwy ciąg: 8 x 60kg / 6 x 70kg / 4 x 80kg Biceps: 1.Uginanie ramion ze sztangą: 10 x 15kg / 10 x 18kg / 9 x20kg 2.Uginanie chwyt młotkowy: 10 x 7kg / 10 x 8kg / 10 x 9kg 3.Uginanie hantli z supinacją: 10 x 8kg / 10 x 9kg / 10 x 10kg Dieta: Dieta utrzymana w 100% rano tylko śniadanie wpadło z małą ilością kcal i ta bagietka w 2 śniadaniu ( nie było nic innego bida :-() Nadrobiłem to za to obiadkiem i nawet ciężko wszedł posiłek przedtreningowy. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3e22bf848fad46fb90ac22cb621b48f3.png Zmieniony przez - kacper95 w dniu 2013-10-28 21:58:16

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2013 9:49:32 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 41 MASA Regeneracja: 8h. Suplementacja: Wit C + cynk Trening: Brak , jutro będą nogi 8-) Dieta: Kalorie utrzymane wszystko ok. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5ff54f8ede5949fbaf2e3c6ba1c15873.png

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2013 9:55:09 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 45 MASA Dzisiaj troche taki dziwny , nudny dzień.Zrobiłem sobie przerwe od żarcia bo wogóle apetytu dziś nie miałem ,a i żarcia brakowało żeby dobić do tyc 3700 kcal . Regeneracja: 9h. Suplementacja: 1 x zma przed snem . Witamina C + cynk. Trening: Brak. Dieta: Dzisiaj wpadnie mało kcal około 2500 dałem sobie troche luzu , zrzutu też nie będzie :)) Podsumowanie tygodnia: W tym tygodniu przestawiłem sie na split jestem bardzo zadowolony z takiego wyboru jest dobra pompa na wszystkich treningach teraz trzeba będzie zap*****lać jeszcze bardziej %-)Jakoś to powoli idzie do przodu .. do świat celem będzie min.72 kg . Wymiary: Waga:67.7kg (naczczo) Klatka:96cm Biceps: P 32cm / L 32 cm Przedramie: 28cm Udo: 54,5cm Łydka: 37,5 cm Pas:76 cm Zmieniony przez - kacper95 w dniu 2013-11-03 17:06:22

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/3/2013 5:06:05 PM Liczba szacunów: 0