SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • APS creatin nitre prosze o pomoc@@@@@@

    Post
    Odżywki i suplementy

    Daje fajną pompę bez dodatkowych pomperów. Poczytaj jak ludzie C-bola chwalili. Teraz już nitratu za bardzo nie idzie chyba kupić, bo zakazali azotany czy coś. Nie pamiętam za bardzo. Chociaż jest Swolex ze Sciteca też chwalony. No i niższe dawki są potrzebne. Te 2-3g nitratu spokojnie wystarczy. No i siłowo też lepiej. Zmieniony przez - Martainn w dniu 2013-04-08 11:45:07

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1208 Data: 4/8/2013 11:44:13 AM Liczba szacunów: 0
  • APS creatin nitre prosze o pomoc@@@@@@

    Post
    Odżywki i suplementy

    Świetna sprawa ten nitrat. Ja jem teraz CM2 z SANA i uważam, że ta kreatyna jest miazga. Kiedyś w C-bolu też był nitrat. Świetna forma kreatyny. Jedyna jaką uznaję poza mono, a już niestety ciężko dostępna. to elegancja mi się udało ją dostać za grosze praktycznie:) czyli 3d ed wystarczy?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1208 Data: 4/8/2013 9:52:05 PM Liczba szacunów: 0
  • owca/pożegnanie z fatem - P90X

    Post
    Trening dla początkujących

    No trzymaj się tam byku! Nie dawaj się przeziębieniu, rypnij wit. C + jakiś fervex i powinno pomóc. Jeśli chodzi o zmianę nazwy, to napisz to w podwieszonym temacie tam jakiś mod na pewno Ci zmieni nazwę ;-)

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 8732 Data: 12/8/2011 12:02:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Jestem aktualnie po treningu, został ten sam ciężar ale liczbę serii zmniejszyłem o polowe z tym , ze ciagle mysle co z interwałami.. dotychczas robiłem 15minut interwału i chyba na odbloku sobie to daruje, jak myślicie ? Wyniki badań będą dzisiaj po południu to wkleję tutaj od razu. Zbijać kortyzol w jakiś sposób na cyklu? Witamina c czy coś takiego? SlysAlem, ze warto dodać metę w b małych ilościach na odbloku, prawda to? Zmieniony przez - kreciol w dniu 2018-07-09 09:58:56

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 6266 Data: 7/9/2018 9:55:18 AM Liczba szacunów: 0
  • A ja wiem w czym tkwi problem.Masz słąbą psyche i jesteś c.ipa

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 5245 Data: 4/6/2010 8:39:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Przemek radosny chłopak z Ciebie ja widzę%-) zioekt ty mi lepiej napisz co ja mam zrobić bo już nie wiem :c od jutro zaczynam zbijać prolaktyne i estradiol (cabasser i arimidex bedzie lecial) mozliwe jest to ze jak zbije to test podszkoczy? czy znowu lab zmieniać?%-)

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 14364 Data: 5/4/2016 11:52:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trening P L E C Ó W 1 ćwiczenie Podciąganie uchwytem szerokim 4x MAX 2 ćwiczenie Ściąganie drążka do klatki uchwytem szerokim 4x 8 - 12 3 ćwiczenie wiosłowanie hantlem 4x 8 - 12 4 ćwiczenie narciaż 4 x 8 - 12 5 ćwiczenie grzbiety lub martwy ciąg 4 serie Wtorek 15:30 Trening K L A T K I 1 ćwiczenie Wyciskanie sztangi na ławce skośnej dodatniej 4x 8 - 12 2 ćwiczenie Wyciskanie hantli na ławce skośnej dodatniej 4x 8 - 12 3 ćwiczenie Wyciskanie hantli na ławce skośnej ujemnej 4x 8 - 12 4 ćwiczenie Rozpiętki na ławce skośnej dodatniej 5x 8 - 12 Czwartek 15:30 Trening B A R K Ó W 1 ćwiczenie Wyciskanie sztangi przed głowę (maszyna lub wolna sztanga) 4x 8 - 12 2 ćwiczenie Wyciskanie hantli na ławce pionowej 4x 8 - 12 3 ćwiczenie Przyciaganie sztangi do brody uchwytem szerokim 4x 8 - 12 4 ćwiczenie Wznosy hantli na boki w lekkim opadzie/ na prosto 4x 8

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 838 Data: 4/24/2013 11:58:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na MASE do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    moim najblizszym celem treningowym jest masa - dieta, wraz z suplementacja wyglada mniej wiecej tak : zapotrzebowanie : 2200 +300 = 2500 kcal nie wiem czy jestes ekto-endo mozesz dac ze startu 500 i bedzie ok po wstaniu 15:00 "shot" bialkowy - bialko na wodzie (b15) MOZESZ PIC DO SNIADANIA. witaminy glukozamina 15:15 50g MUSLI WLASNEJ ROBOTY CZYLI-PLATKI OWSIANE+NP.ORZECHY WLOSKIE-RODZYNKI-ODROBINA KAKAO. 200 ml mleka 0,1% 2 kromki chleba sojowego z dżemem CHLEB RAZOWY(UNIKAJ PODROBIONYCH Z MAKA PSZENNA I KARMELEM) BRAK ZDROWEGO TLUSZCU DORZUC NP.ORZECHY WLOSKIE I BEDZE OK. DOPIERO PO PRZEZCYTANIU ZAUWAZYLEM ZE SNIADANIE JEST OD RAZU POISLKIEM PREDTRENINGOWYM WIEC DAJ PWOIEDZMY KASZE GRYCZANA/JECZMIENNA/KUS KUS+CHUDA RYBE/MIESO ALBO +BIALKO JAK MASZ PO PRZEBUDZENIUE I WTEDY NIE DAAJ BIALKA PO PRZEBUDZENIU A DO SNIADANIA/PRZEDTRENINGOWEGO. 15:45 Thermo speed extreme 1 kaps (jako pobudzacz nie spalacz) ALE CIE POBUDZI TEN 1KAPS W KAPSIE CHYBA 60-70MG KOFFY WIEC SMIALO ZAPODAJ ZE 2-3 NA POBUDZENIE. xpand 250 ml soku pomaranczowego NA WODZIE C-P NIE WCHDOZI CZY JAK??PILEM I NA MOJE SMAK JEST B.DOBRY NA WODZIE 16:00 trening 17:00 po treningu xpand 250 ml soku pomarańczowego J.W NIE LEPIEJ CI SI EBY PILO XP NA CZCZO I PRZED TRENINGIEM. 17:30 150g ryzu 150g piersi z kurczaka na wodzie warzywa WYWAL, WARZYWA DAJ DO POZOSTALYCH POSILKOW POZA OKOLOTRENINGOWYMI. 20:45 przed praca 3jajka 2 łyżki (26g) olivy z olivek kromka chleba sojowego J.W warzywa gold omega3 2capsy glukozamina 00:00 w pracy bialko na mleku (b16 w13) banan ZA BANANA DALBYM INNE ZRODLO WW NP.MAKARON RAZOWY BRAK ZDROWEGO TLUSZCU 2:00 przerwa w pracy 150g ryzu RYZ BRAZOWY/PARABOLICZNY 150g piersi z kurczaka na wodzie 40g oliva z olivek ZA DUZO OLIWY DAJ 20GR MAX. warzywa RESZTA OK. 4:00 w pracy bialko na mleku (b16 w 13) BRAK WW BRAK ZDRWEGO TLUSZCU.. ROZLOZ JAKOS TO NA POSILKLI I Z TEGO 150GR RYZU CO MASZ W POLOSTALYCM POSILKU DOEJMNIJ 20GR I TU DAJ. I Z TEGO 40GR OLIWY TU I TAM DAJ PO 20 I JUZ JEST GIT. 7:00 (bezposrednio przed snem) bialko na mleku (b32 w26) BIALKO DAJ NA WODZIE I DODAJ KAPKE OLIWY. OGÓŁEM białka 220 węglowodany 450 tłuszcze 70 NA KILOGRAM białka 3,1 BIALKO DAJ DO 2,2GR NA KG MASY CIALA. ww 6,4 WW DLABBYM DO 6(CHOCIAZ SAMZ NASZ SWOJ ORGANIZM..) tłuszcze 1 I WTEDY JAK ODEJMNIJESZ BIALKA I (MNOZE WW) DODASZ TLUSZCU, JEDZ DUOZ WARZYW UWZGLEDNIJ MOJE ZMIANY... POPRAW DIETE I WKLEJ PONOWNIE POZDRAWIAM.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 5/21/2007 11:40:00 AM Liczba szacunów: 0
  • MUSCLETECH - Legenda i Moc

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    CELL-TECH Najbardziej znany na świecie stack kreatynowy. Cell-Tech to cieszący się szerokim uznaniem stack kreatynowy wspomagający budowę masy mięśniowej. Jego stworzenie jest zapewne jednym z najbardziej przełomowych osiągnięć w dziedzinie suplementacji kreatyną!. Wysoka koncentracja kreatyny w mięśniach stymuluje syntezę białek działając antykatabolicznie i anabolicznie, co wpływa na szybszy przyrost tzw. beztłuszczowej masy mięśni oraz ich sprawność. Liczne badania przeprowadzone przez wybitnych naukowców z laboratoriów amerykańskich dowodzą, że Cell-Tech może wpływać na zwiększanie siły i masy mięśniowej. Preparat przeznaczony dla osób pragnących rozwijać wytrzymałość i masę mięśniową. Zalecana dzienna porcja: - przez pierwsze 5 dni: 2 porcje dziennie; 1 porcja rano po przebudzeniu, 2 od razu po treningu, - faza podtrzymania: 1 porcja od razu po treningu. Porcje (ok. 100g) (2 miarki) wymieszać z 350 ml zimnej wody. Po zastosowaniu preparatu wypij dodatkowo 250 ml wody, aby poprawić wchłanianie. Dla uzyskania najlepszego efektu stosuj preparat przez minimum 8 tygodni. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia w ciągu dnia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. INFORMACJA ŻYWIENIOWA 1 porcja (101g) CREA-EDGE Monohydrat kreatyny Bezwodna kreatyna Jabłczan kreatyny Alfaketoglutaran kreatyny Ester etylowy kreatyny HCI 10 g SMG Tauryna Chlorowodorek betainy Alfaketoglutaran L-glutaminy 2,5 g LIPOIC-TECH Kwas alfa liponowy 200 mg Witamina C 230 mg (417% ZDS) Fosfor (fosforan dwupotasu, fosforan dwuwapnia, fosforan magnezu) 180 mg (22,5% ZDS) Magnez (fosforan magnezu) 70 mg (23% ZDS) Chrom (polinikotynian chromu) 250 μg Sód (fosforan disodu) 140mg Potas ( fosforan dwupotasu) 150mg %ZDS – procent zalecanego dziennego spożycia przez porcję Skład: 74% dekstroza, monohydrat kreatyny, bezwodna kreatyna, jabłczan kreatyny, alfaketoglutaran kreatyny, tauryna, chlorowodorek betainy, alfaketoglutaran L-glutaminy, kwas alfaliponowy, kwas cytrynowy – regulator kwasowości, krzemian wapnia – substancja przeciwzbrylajaca, mieszanka żywic naturalnych (modyfikowana skrobia spożywcza, guma akacjowa, dwutlenek tytanu, fosforan triwapniowy, guma ksantanowa, kwas cytrynowy) dla smaków: wieloowocowego i pomarańczowego, aromaty guma arabska, barwniki: E102 dla smaku cytrynowego, E129 dla smaku wieloowocowego, E110 dla smaku pomarańczowego. Warunki przechowywania: przechowywać w suchych pomieszczeniach, w temperaturze pokojowej, w szczelnie zamkniętych opakowaniach. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Smak wieloowocowy - zawartość netto: 1000 g - CENA PROMOCYJNA: 119,00 PLN Smak cytrynowy z limetką - zawartość netto: 3040 g - CENA PROMOCYJNA: 286,00 PLN Smak pomarańczowy - zawartość netto: 3040 g - CENA PROMOCYJNA: 286,00 PLN *********** NUTRIFARM BEST BRANDS FOR YOU Zmieniony przez - NUTRIFARM w dniu 2006-12-06 21:48:04

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 7357 Data: 12/6/2006 9:45:19 PM Liczba szacunów: 0
  • janu15 nowe video

    Post
    Inne dyscypliny

    znowu... :/ tak jak już wspomniano... pokazałbyś co potrafisz... w lepszej jakości. To tak samo jak oglądać jakąś fajną lalunię - z zamkniętymi oczami. Nic z twoich filmików nie wnioskuję. Tylko tyle że zapakowałeś piłkę, nie wiadomo do jakiego kosza. No ale WoW! zauważyłem na fotce że masz jeszcze niezły zapas! Normalnie wymiotłeś. Nie mam nic przeciwko temu, cwiczysz - cwicz dalej, no ale nie wprowadzaj w błąd ludzi, którzy nie wiedzą czy ten kosz ma 2.90 czy 3.15. A twój wyskok ala Vince C. I nie truj mi d%$#@y.

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 11805 Data: 12/11/2006 10:15:02 PM Liczba szacunów: 0
  • neox210 - homemade muscles ㋡

    Post
    Trening dla początkujących

    Pod koniec treningu dziś pojawił się znowu lekki ból w kolanie więc skończyłem biec a pary było na jeszcze dobre 10 minut biegu. Nie był to ból uniemożliwiający bieg ale taki sam jak zaznaczyłem na zdjęciu kilka stron wcześniej. Przyszedłem do domu i raczej się dużo nie ruszałem teraz wstałem z łóżka i dość mocno poczułem zewnętrzną stronę kolana. Rozmasowałem i ból zniknął. Przeszedł bym się do lekarza ale będzie tak jak z rwą kulszową. Dostanę RTG powie mi "przejdzie samo bo nic nie widać a jak nie to proszę za 6 m-c przyjść" a samo przejdzie bo miałem już 3 tygodnie off od biegania i 0 bólu na treningach. Poza tym siady mogę robić i mc też - nic nie boli. A prywatnie do lekarza najszybciej za miesiąc bo aktualnie pod kreską ;/ Dodam że ból pojawił się jak biegałem po nierównej nawierzchni bo zamknęli mi wszystkie drogi do lasu i biegałem po jakiejś polnej drodze z dziurą na dziurze. Jakieś pomysły co to? FOTO: http://img694.imageshack.us/img694/2168/20130416879.jpg Zmieniony przez - neox210 w dniu 2013-05-12 22:20:36

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1991 Data: 5/12/2013 10:20:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - prośba o sprawdzenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1.jajecznica(3jaja) smażona na oliwie z oliwek , kromka razowego z nasionami, garść orzechów włoskich, płatki owsiane 50g + troche mleka, 1tab tranu, vita miner, witamina c 08:30 2.makrela wędzona lub śledz 200g, grahamka 60g, sałatka, jabłko 12:00 3.pierś 250g, 50g ryż biały basmati, 150g kapusta kiszona lub surówka własnoręcznie zrobiona np dziś jadłem taką (sałata lodowa, ogórek, pomidor, ser feta, jogurt naturalny)16:00 TRENING*** 17:00 4.pierś 250g, 100g ryż biały basmati, banan 19:00 5.twarog półtłusty 100g + duża łyżka jogurty naturalnego 22:00 SEN 24:00 Coś takiego może być? dzięki. Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-24 21:29:09

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2296 Data: 2/24/2013 9:28:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - prośba o sprawdzenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ile warzyw dziennie Ci wychodzi? Ile razy planujesz świeżą rybę? Z przykładowej rozpiski może być brak wit C, E, wit z gr B. wapnia, potasu, ale więcej można powiedzieć po pełnej rozpisce.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2296 Data: 2/24/2013 11:31:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - prośba o sprawdzenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "nutritiondata" to nie jest polska strona? bo wpisywałem w google i nic nie mam :/ Dzisiaj postarałem się o więcej warzyw.. tak to wyglądało: taki jeden kubeczek do posiłku nr 2,3,4 sałatka oczywiście robiona przeze mnie, świeże warzywa, umyte. /SFD/Images/2015/10/6/004b6ad48f4048689db8d0802f9f749f.jpg 1.3jaja, garść orzechów wł, 1tab tran, witamina c, vita miner 08:30 2.makrela 200g, 2 grahamki po 60g, sałatka(sałata lodowa, marchew, ogórek, rzodkiewka, jogurt naturalny) 12:00 3.pierś 150g, ryż basmati 50g, jabłko, sałatka j/w 16:00 TRENING*** od 17:00 do 18:10 + bieganie 7min 4.pierś 250g, ryż basmati 50g, sałatka j/w 19:00 5.będzie 100g twarogu półtłustego + trochę jogurtu naturalnego 22:00 SEN 24:00 /SFD/Images/2015/10/6/453cc3439d934c7abb6ea11a2d9092bf.jpg Czy poprawiłem się? bo szczerze to każdy praktycznie posiłek męczyłem i ciężko było, myślałem, że pękne.. jedynie po tren poszło dobrze, pozdro i dzięki za pomoc. A i czy 180g węgli to nie za dużo? patrząc na tabele potreningu to te grahamki podbiły 60g węgli}:-((( muszę o nich zapomnieć.. Zmieniony przez - eks997 w dniu 2013-02-25 19:55:19

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2296 Data: 2/25/2013 7:50:20 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie mam poręczy. :c A podciągnąć dam radę się ze 3 razy, więc nie ma to sensu. Brzuch zmienię, będzie po 1 ćwiczeniu na każdą część brzucha (3 serie). Więc może coś innego da się wcisnąć?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 530 Data: 10/9/2011 9:29:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Jestem gruby - żal i wstyd.....potrzebuje kilku rad.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    14 latkowie sie za takie cos powinni zabierac,chlop ma 28 wiec silownia lepiej mu zrobi ;) zreszta z taka masa watpie ze duzo wywojuje z wlasnym ciezarem,taka prawda ;c

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4548 Data: 7/28/2012 10:08:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Jestem gruby - żal i wstyd.....potrzebuje kilku rad.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    leopodius,nie powiem Ci bo nie wiem ;c oczywiscie ze nie jestesmy zawodowcami,serek wiejski tez mozna zjesc :) Ja np. szamam twaróg półtłusty+mleko+cukier waniliowy

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4548 Data: 7/28/2012 10:24:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Jestem gruby - żal i wstyd.....potrzebuje kilku rad.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    no wlasnie ;c

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4548 Data: 7/28/2012 12:32:18 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    100g oliwy dziennie, drastycznie niskie spożycie połowy niezbednych skłądników pokarmowych (potasu, wapnia, magnezu, wit C, A, E, kwasu foliowego, wit B1...), źle policzone zapotrzebowanie - nie jest to na pewno optymalny spsób fobienia formy poczytaj: http://potreningu.pl/diety/artykuly/1745/dieta-odchudzajaca--od-czego-zaczac ułożdietę (nie koniecznie CKD) i daj do psrawdzenia jeszcze raz rozpisz teżswoje treningi dokładniej

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2258 Data: 8/4/2013 10:36:03 PM Liczba szacunów: 0
  • TRenig POMOCy

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mezszczyzna Wiek : 22 Waga : 93.5 bylo 95 Wzrost : 181 Cel treningowy : redukcja Staż treningowy na siłowni : 3tygodnie Uprawiane inne sporty : nie Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Mam ławeczke wyciag hantle szntanga lamana prosta drazek prase do nog modlitewnik stojaki wolnosotajace. Dieta : Jest Przeciwskazania medyczne : Nie posiadam Zażywane suplementy : Bialko K** WPC 80 i magnum forte i multiwitamina zdrowit Ostatnio przerabiany plan: Cwiczenia A - klata skos hantlami 3 s - barki hantlami wyciskanie na siedzaco - na wyciagu 2 s i martwy ciag 2s -nogi przysiady 3s -biceps uginanie ramion sztanga(lamana) biore 2s -triceps francuskie jednoracz 2s CWiczenia B -wyciskanie plasko sztangi plasko klata 3s barki podciaganie sztangi wzdloz tulowia (tu nie bylo ile serii robilem 2) - plecy wioslowanie 2s i unoszenie z opadu2s -nogi uginanie nóg w lezeniu i prostowanie w siadze 2 s (to na prasie robie) -biceps uginanie z podpora o koloano hantlami 2 s -triceps na wyciagu 2s Cwiczenia C - klata rozpietki 2s -nogi łydki 2s -plecy hantlami w opadzie podciaganie z boku do gory (tez nie ma ile serii robilem 2) -triceps popki tylem (nie ma ile serii) -barki wzniosy do przodu przednie aktony 2 s Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Jeszcze nie sprawdzalem

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 545 Data: 1/28/2014 9:59:06 PM Liczba szacunów: 0