SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • znowu ja:P

    Post
    Galeria Zdjęć

    ale z a j e b i s c i e. zasluzyles sobie takim stazem na taki wyglad.

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 11706 Data: 5/20/2007 9:59:55 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia..xero metod starych mistrzów :P

    Post
    Trening w domu

    http://www.sfd.pl/Jim_Park_lata_50_e-t433138.html I cześć jak widać ćwiczenia olimpijskie na rozgrzewkę, zastąpiłem je zestawem "javorek complex",stosowałem już tego typu rozgrzewkę i polecam,ciało płonie po tym :DDDD.Zakosiłem to od Thiabaudau C.,"Black book of training secrets" . II Dodałem obwód,żeby skrócić czas.Wyrzuciłem wyciskania na obręcz barkową i inne ćwiczenia.Zostawiłem przenoszenie tylko i biceps,zeby sie nie przemęczać hehe.. *Przenoszeń wykonuje kilka wersji: -z ustabilizowanymi w zgieciu łokciami pełny ruch od klatki w tył -jw.początek ,ale wycikamy sztange nastepnie na prostych rekach w tył jak najdalej i reszta jak w normalnym ustawieniu -z najwiekszym ciężarem na maxa oszukane po jak najbardziej ekonomicznym ruchu :D.JAk się czuje na siłach to tylko samą końcówke,czyli z dołu do tyłu glowy i w dół,ale to już na ogromym ciężarze i z pewnościa i wiarą w siebie (tricepsy itd skaczą jak szalone :D).ale to juz po paru miechach treningu przenoszeń.. (w siate grałem kiedyś :P,pewnie dlatego lubię to ćwiczenie **dodatkowo na koniec przenoszenia seri można sobie dokończyć wyciskaniami w tym samym chwycie(MIAZGA) +++można sztangielką dużą,inna troszkę praca miecha :).. ++++Jak ktoś potrzebuje duzej siły w dużym zakresie ruchu,można sie pobawić sztangą na koniec treningu,chwytamy ją tak ,żeby na prostych łokciach z brzucha do pleców na głową..ale to raczej nie potrzebne jest :P.. Ps.Trochę o tych przenoszeniach się rozpisałem wybaczcie :), Odnośnie ćwiczeń olimpijskich na siłowni na której kiedyś ćwiczyłem uczęszczał były kadrowicz i parę wskazówek od niego dostałem..Dodatkowo lubię te ćwiczenia.. Zaznaczam odrazu ,że są to wersje okrojone raczej praca nóg to tylko pół przysiad lub ćwierć siad.. Aha i ten trening to też taki trochę experyment.. Ciekaw jestem jak same przenoszenia wpłyną na inne ćwiczenia pchające oraz przyciągające..

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 7/24/2009 12:24:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Enanthate + Boldenone + HCG + Clomid

    Post
    Doping

    enan 250 mg c 5 dni na poczatek ci wystarczy plus sule i dieta bedzie git

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 654 Data: 7/11/2019 10:54:25 PM Liczba szacunów: 1
  • Enanthate + Boldenone + HCG + Clomid

    Post
    Doping

    enan 250 mg c 5 dni na poczatek ci wystarczy plus sule i dieta bedzie git Dokładnie jak kolega wyżej, sam test Ci wystarczy na pierwszy raz. Rozumiem i dzięki za poradę ale już podjąłem decyzję i zamierzam brać po 250 ena i Bold e3d J/w oraz HCG cyklicznie co 4-6 tygodni 5000 iu podzielone na 2-3 iniekcje co 2-3 dni. Pamietaj aby zbadac po kilku tygodniach estradiol i prolaktyne. Wiec co 5 tygodni bede robić iniekcje HCG. Jak robię cykl na 16 tygodni to ile dokładnie będzie mi potrzebne tego HCG 20000 iu czy więcej? Na koniec Cyklu przez jaki czas powinien jeszcze zażywać HCG albo odrazu Clomid?  Badania zrobię po 6 Tygodniu i później 4 tygodnie przed końcem Cyklu.  Aleks, czy 250 ena i 250 Bold co 3 dni będzie dobrze ?  Zmieniony przez - STYLOWEO_o w dniu 12.07.2019 16:16:13 Zmieniony przez - STYLOWEO_o w dniu 12.07.2019 16:17:07 Zmieniony przez - STYLOWEO_o w dniu 12.07.2019 16:19:51

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 654 Data: 7/12/2019 4:09:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Strikeforce 36 - czyli rozpiska która rozwala system - dyskusja.

    Post
    Scena MMA i K-1

    to sie nie dzieje:/ ****a ale to jest w c*** suchar zeby wy***ac kogos za taka akcje jak mowi ze nie jest w stanie sie przygotowac to mogi by zrobic gale miesiac pozniej np ja pyerdole co teraz bedzie:/ ale i tak cormiera bym nie skreslał

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3624 Data: 7/19/2011 11:19:47 AM Liczba szacunów: 0
  • bolące łokcie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A nie zaczęły ci stawy strzelać bo ja miałem podobnie zaczęło się od bólu a potem mi strzelały łokcie co jakiś czas przy ćwiczeniach z ciężarem, a na te dolegliwości polecam moja recepta po której nie ma szans żeby ci ból nie minął: - ograniczyć ciężary - wydłużyć okres regeneracyjny - i ostatnie "końska dawka" tak to sobie nazwałem, dołączyć do diety: -> chrząstka rekina -> glukozamina -> kolagen -> tran -> witamina C -> galareta wieprzowa -> galaretki

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2358 Data: 6/4/2004 7:13:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy to jest lipomastia

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jeżeli pod sutkiem nie masz grudek to nie masz czym się przejmować, bo przynajmniej twoje sutki są normalne, a nie odstające jak moje. Nie rozumiem, czemu niektóre grubasy mają od c***a tłuszczu i sutki n ormalne, a ja jestem w miare chudy ( 182, 75 kg ) i borykam sie z tym probleme,ktory przysparza mi rozstrojow nerwowych. Skoncze niedługo 17 lat ... Nie chodzi mi o wielkosc cycek, bo jak sutki sie zmniejszają(przy wpływie zimna ), to te cycki wyglądają w miare przyzwoicie, ale te suty to zyciowa porazka. Czuje sie gorszy od innych ...

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 13153 Data: 8/11/2007 12:02:24 PM Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy-co zmienić?

    Post
    Ladies SFD

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: moniaa192 WIEK: 22 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: ok. 1 m-c ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 62 WZROST: 160cm OBWÓD RAMIENIA: 28 cm OBWÓD ŁYDKI: 35cm OBWÓD UDA: 62cm OBWÓD BIODER: 100 cm OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 86cm OBWÓD TALI: 75cm OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 96cm ****CEL************************************************* redukcja wagi, wzmonienie ciała, poprawa wydolności ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak PRZEBYTE KONTUZJE: złamanie kości nadgarstka(kilka lat temu), zerwanie więzadła stawu skokowego WADY POSTAWY: brak ALERGIE: brak PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? kwas foliowy ****PYTANIA DODATKOWE********************************** CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) nie ****DIETA************************************************* JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE? jem 3-4 posiłki dziennie, zazwyczaj są to makarony, ryż, kurczak, kanapki z warzywami:pomidory, pomidory, ogórki, sałaty. Pije tylko wodę, ograniczyłam słodycze do minimum CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? utrzymuję ****SPRZĘT********************************************** PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE ZDJĘCIA dodam później

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 628 Data: 7/21/2015 3:13:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciurolk :/

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    Goeth jakie koksy on to zrobił na odżywkach tak samo jak Ronni C Ten gość jest Polakiem czy Niemcem ? Jak ci moja wypowiedz pomogła to poprosze o soga i wejdz na http://www.pajacyk.pl "sfd" to wspaniała rzecz. Czeba mieć wielkie marzenia aby , mieć wielkie osiągnięcia . Członek mafii STRONG MAN

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 12717 Data: 7/30/2003 4:48:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Odmiany karate

    Post
    Sztuki Walki

    Ludwik jest mi postacią znaną, w moim skromnym odczuciu nie dorównywał talentem dwóm wspomnianym przeze mnie instruktorom, którzy również zakładali federację, tyle że popadli w 'konflikt' z ówczesnym Renshim Ć. (dałby Ci 'senseia' ). Ludwik za to miał talent, nazwijmy to dyplomatycznie, do zjednania sobie sympatii Bossa...Poza tym byłam na paru jego treningach i przyznam szczerze, że były nudne jak flaki z olejem, to oczywiscie moja subiektywna opinia. Cóż, leżenie pół godziny na plecach to nie było to, czego oczekiwałam... Wiem, że Taika nie lubi lizusów. Miałam na myśli Cie.ćwierza, a to on w Polsce rozdaje karty. I robi przy okazji za pośrednika, raczej cięzko byłoby się dobić do Taiki, pomijając namiestnika... Co do Twojego pytania, nie czuję się kompetentna, żeby na nie odpowiedzieć. Osobiście bardziej wierzę w nowoczesne style pełnokontaktowe, z normalnymi sparingami. Ale na wysokim poziomie wyszkolenia często decydują szczegóły, nawet taki banał jak dyspozycja zawodnika danego dnia. Wydaje mi się, ze w ryu te mozna osiagnac wysoki poziom, ale przy ogromnym nakładzie pracy i sporej dozie talentu (to system dla zawodników technicznych). Inne style oferują prostsze i bardziej przystępne narzędzia.

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 11307 Data: 11/28/2007 12:10:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna- cel 80 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ilość kcal - stosunkowo niwielekia. Wiesz ile jadłeś do tej pory? Co do diety - białko zostaw tylko po treningu jak już masz, W diecie brakuje warzyw, przez co jest deficytowa w wiele ważnych składników pokarmowych (wit C, kwas foliowy, potas, wit A), mało jest takze wapnia. Dodałbym tłuszczu i odjął białka. Na przyszłość wrzucaj menu do dziennika na potrenigu.pl i zamieszczaj zrzut - będzie czytelniej

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1672 Data: 2/20/2013 5:09:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytania niezbedne do ulozenia dietki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. czy dolaczajac do diety np jedna tabletke wigoru i jednego rozpuszczonego plussza moge byc spokojny o witaminy (oczywiscie bede dolaczal jakies warzywa ale nie koniecznie z mysla o witaminach) RACZEJ TAK, ALE NIEKTORE WITAMINY MOZESZ JESZCZE UZUPELNIAC, JAK C,GRUPA B, E ORAZ MINERALY MAGNEZ,CYNK,WAPN BO PRZY CWICZENIACH SILOWYCH ONE SZYBKO "UCIEKAJA". OCZYWISCIE NIE MOWIE ZE MUSISZ, TYLKO MOZESZ 2. czy przyprawianie potraw (glownie pieprz i sol) ma jakis wplyw na wartosc odzywcza posilkow i ich kalorycznosc ? J/W - NIE 3. czy przy gotowaniu lub smazeniu musze uwzgledniac jakies zmiany wartosci posilkow czy tylko doliczac np tluszcze i kalorie z np oliwy ? KALORIE DOLICZASZ NA PEWNO, ZMIANY CHYBA SA BO SMAZYSZ W WYSOKIEJ TEMPERATURZE, ALE NIE WIEM JAKIE I JAK TRZEBA JE UWZGELDNIAC ALE MYSLE ZE ALBO ZREZYGNUJ ZE SMAZONYCH, ALBO DAJ SE Z TYM SPOOKJ I LICZ NORMALNIE - NA TAKIM POZIOMIE NIC CI SIE NIE STANIE 4. dopiero zaczynam trening i spotkalem sie z wieloma opiniami na forum ze suplementacja na poczatku jest zbedna jednak mysle ze przydaloby sie zastosowac koncentrat serwatki (miedzy innymi jako ostatni posilek) i carbo (od razu po treningu) jako uzupelnienie diety - co wy na to ? BIALKO NA NOC OK, CHOCIAZ MOZNA JE ZASTAPIC ZARCIEM, CARBO TEZ DOBRE, JESLI MASZ KASE TO SMIALO MOZESZ BRAC. LUDZIE ZAZWYCZAJ MOWIAC ZE NA POCZATKU NIE TRZEBA UZYWAC SUPLI MYSLA O KREATYNIE I INNYCH TAKICH, NATOMIAST ODZYWKI JAK GAINERY, CARBO I BIALKO TO SMIALO MOZESZ BRAC OD POCZATKU 5. czy moge zjesc np jedno jablko dziennie nie wliczqajac go do bilansu ? (wiem ze zawiera cukry proste ale tez blonnik i witaminki) ? MOZESZ ZJESC I WLICZ JE - PRZECIEZ NAWET JAK PRZEKORCZYSZ PROG O KALORIE Z JABLKA TO CHYBA NIE UROSNIE CI OPONA JAK U SUMITY 6. z czego oprocz olejow rodzinnych i ryb proponujecie czerpac dobre tluszcze ? OLEJE RODZINNE - CO TO?? (WIEM WIEM ZE ROSLINNE ALE SE JAJA ROBIE ) TO SA GLOWNE ZRODLA I JESLI BEDZIESZ CZERPAL TYLKO Z NICH TO STYKNIE TYLKO WEZ POD UWAGE CO MA JAKIE TLUSZCZE, RYBY MAJA KTORAS OMEGE (NIGDY NIE WIEM KTORA, ROSLINNE WIELONINASYCON, LNIANY TEZ COS TAM MA WIEC ULOZ TAK ZEBY WSZYTSKIEGO BYLO PO TROCHU

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1396 Data: 7/7/2004 11:05:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o pomoc w dobraniu treningu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak troche mi to czasu zajelo, ale zainteresowalem sie tym tematem i mam pare pytan o wskazania dotyczace cwiczen z tego planu tzn: a) jak dobierać obciążenia ? czy jest jakies konkretne zalozenie np 50% maksymalnego, albo powiedzmy by po 12 powtorzeniu serii odpadaly rece itd? b) czy cwiczac pierwsze 2 miesiace w domu ten trening i zastapienie sztangi hantlami 1x16 lub 2x5 (ostatecznie mozna dokupic) treningiem 3x w tygodniu da sie uzyskac jakies efekty? Oczywiscie pomijajac aspekty dietetyczne, ktore sprobuje sprowadzic odrazu c) czy warto zmieniac co jakis czas ciezar, czy nie jest to konieczne ? ad a) Nie ma założeń. Po prostu masz wykonać założoną ilośc powtórzeń z dobrą techniką. Na pocżątku zostawiaj zapas na 2-3 powtórzenia. ad b) Jak najbardziej. Jednak trening ze sztangą bedzie o wiele efektywniejszy plus masz większą możliwość progresji ciężaru. ad b) tak, dokładaj w miarę możliwości-nawet 1/2kg co trening.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 604 Data: 1/5/2017 7:14:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki SUPLement bedzie dla mnie odpowiedni ? ? ? ? ? ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Rób sobie szame do pojemników plastikowych i w pracy/budzie jedz, jak nie lubisz zimnego mięsa,ryżu/makaronu/kaszy/ziemniaków to bierz pieczeń wołową/wieprzową/jaja/twaróg/wędliny dobrej jakości, do tego pieczywo żytnie pełnoziarniste/razowe, warzywa/owoce. A jak tak też nie, to kup sobie dobrego gainera (np. Lean gain Doriana albo Up your mass MHP). Dorzuć suplementacje wapńem, witaminą C, magnezem, witaminą b6, cynkiem i unikaj cukru. Pilnuj też przerw między posiłkami (żeby nie były większe niż 4h), wysypiaj sie w miare i pij 3-5l wody dziennie. PS. Dlaczego kreatyne wykluczasz?

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1941 Data: 8/18/2008 6:42:39 PM Liczba szacunów: 0
  • PARE PYTAN DO KOKSOW

    Post
    Doping

    Oliwa Ci nie przechodzi bo cos czuje kupujesz tansza wersje ,ktora jest rafinowana i smakuje jak smar do silnika ,a nie jak oliwa. Dlatego nizej niz 30zl+ ja nawet nie patrze na nie na pulce w sklepie. 1. Jak wczesniej nie robiles aero przez dlugi czas to zaczales zdecydowanie za ostro i przejedziesz sie za szybko. Zacznij 20min 3 razy w tygodniu i co tydzien zwiekszaj o ilosc minut, a potem o ilosc sesji w tygodniu. Aero tak po miesiacy w gore zaczyna sie czlowiek czuc lepiej, przynamniej w moim przypadku. 2. Jezli piles to gowno to i po 20 ml mozna sie poczuc gorzej. Oblewaj oliwa obiad i jedz w ten sposob to nie bedzie zadnych problemow. 3. Jak Ci sie zyly robia grube w c*** i robia sie typowo "czarne"to juz zdecydowanie czas sie wybrac, a tak profilaktycznie co 2 miesiace nie zaszkodzi 4. To zalezy od dawki,regeneracja i witalnosc pojawiaj sie szybko,wizualne po miesiacu dwoch? zalezy od dawki. 5. Wszystko sie da ,ale i tak --> wrozka.pl 6. Najwieksze stezenie 2-6 h po inj. B-50 pisal najlepiej byloby wstawac robic inj. w nocy kolo 2-3 kiedy jest on normalnie uwalniany. Chodz wtedy wychodzisz z fazy rem i wyjdziesz na tym gorzej 7. Jak mozesz spac dluzej i masz taka wiedze to najczesciej poprostu masz spokojny sen , bez stresu, a jak wiadomo stres--> potliwosc i tutaj masz swoj 1 kg 8. Zalezy jak bardzo masz choojowa diete, wszystko zalezy od tego jak spyerdolisz sobie gosp wodna na/k poprzez srodki. Jesli bardzo to nie pobiegasz, ale najlepszym sposobem jest bieganie caly czas ,az org sam Ci nie pozwoli wtedy rowerek/bieznia i jest ok 9. Wsystko zalezy od org. Narazie trzymaj sie na 0. tak jak masz ustalone jak bedzie isc albo w dol albo w gore waga to sobie sam ustalisz.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2790 Data: 1/24/2011 10:16:16 AM Liczba szacunów: 0
  • PARE PYTAN DO KOKSOW

    Post
    Doping

    Siwy c***u za dlugo spisz Mikoo zamiastgh kup sobiegumowy mlotek. A i sory za spam. Zmieniony przez - GREGOR_ian w dniu 2011-01-26 23:11:03

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2790 Data: 1/26/2011 11:09:33 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW, trening ABC

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie ma ci zależeć na konkretnej partii, szczególnie tak małej jak biceps. Priorytetem jest całe ciało. Nie kombinuj, ten zestaw C nie jest najlepszy na początek bo są w nim ćwiczenia izolowane. Jak nie dasz rady się podciągać to rób ruchy negatywne albo sobie podstaw coś pod nogi i sobie pomagaj.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 10/19/2015 5:39:19 PM Liczba szacunów: 0
  • krav maga czy kickboxing ??

    Post
    Sztuki Walki

    a) ćwicz jedno i drugie b) jak musisz wybrac to najpierw przejdz się na treningi obu sekcji i zobacz co się tam dzieje c) co znaczy "walka nożami"?--> opisz moze dokładniej co tam się działo. d) nie ma sensu porównywac KM i KB bo to zupełnie dwie inne bajki

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 9692 Data: 7/20/2008 2:07:27 AM Liczba szacunów: 0
  • oceńcie mój plan!! prosze xP

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dlaczego trenujesz tylko te partie ciała a gdzie reszta.Napisz coś więcej o sobie bo za wiele informacji nie podałaś wtedy może ktoś C i pomorze

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 922 Data: 7/27/2009 4:55:08 PM Liczba szacunów: 0
  • siłownia zapisac się czy kompletować własną?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    to tak z motywacją to jakos tam jest kiedyś zakupiłem sobie hantle 2x15kg i sobie coś tam macham ale nic to moim zdaniem nie daje ;/ ale jakbym coś kupił to jużbym ćwiczył wiec chyba skupie się na kompletowaniu własnej bo piwnice remontujemy teraz z ojcem i było by miejsce aczkolwiek z $ jest problem ale to zobacze w ferie może uda mi się cokolwiek znaleźć (praca) wiec teraz mam takie pytanie bo ławke + stojak chciałbym kupić i jaką byście plecali a)prostą na allegro do 110zł b)ławka z możliwością pochylania + stojak - coś koło 200 c)ławka z możliwością pochylania +stojak + takie rzeczy jak dobudowany modlitewnik + na nogi + rozpietka - coś koło 300zł ja z tego wolałbym b) ponieważ lepiej ćwiczyć rozpiętki hantlami bo zawsze to coś daje a nie żeby maszyna miała mi ciężar trzymać ale czkem na opinie obciążenia + gryf będe szukał tokarza może w mojej okolicy jest i może coś się znajdzie albo coś ze złomu bede kompletował bo z allegro ceny mnie załamują;/ prosze o opinie co byscie poradzili czy cos zmienic i taki zestaw -ławka + stojak -obciazenie -gryfy -2x15kg hantle - w domu mam także drążek ale w innym pokoju niż miała by być siłownia ma narazie sens a jak bedze dalej kasa to kupować dalej rzeczy

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2002 Data: 1/1/2010 11:20:26 AM Liczba szacunów: 0