SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ocet jablkowy na wrazliwosc insulinowa czyli przed ciastkiem 2 lyzki octu 19 wrzesnia: beztreningowy bolaly przedramiona i wewnetrzna strona stawu lokciowego (pewnie po pozadnym opuszczaniu) 1700kcal (130B, 54T, 177W) + ok. 500kcal przekaski + 1l. wina 20 wrzesnia: beztreningowy 1740kcal (127B, 57T, 212W) 21 wrzesnia: trening C: 1. Push press 4x 6-8 90sek rozgrzewka 2x6kg x 10 pow. 30kg x 5 pow. (nie zrobilam wiecej, zeby sily na pozniej zostawic) 32,5kg x 8 pow. 35kg x 7 pow. (3 pow wiecej niz poprzednio) 37,5kg x 3 pow (+2,5kg) Iza mam zaczac od 30 czy 32,5 nastepnym razem? 2. potrojna seria wznosy bokiem/wznosy przodem/wyciskanie stojac 3x12-15, bez przerwy miedzy cwiczeniami; 90sek wszystkie serie 2x6kg (+2x1kg) 12/12/15 pow. musialam robic male przerwy 3a. przysiad szeroki 3x6 10sek 60kg (+2,5kg) mialam asekuracje i od razu pewniej sie czulam 3b. wypady dlugie 3x 12 na noge 10sek hantle 2x13kg (+2x1kg) 3c. MC romanian sztanga (nie hantle) 40kg (+5kg) 2min przerwy zamiast 3x25 zrobilam 25/25/20 (chwyt poscil, nie wzielam rekawczek) posladki i dwuglowe ok, ladnie czulam, tylko dysze strasznie (prostowniki juz nie bola) + 15min lekkiego aero, trucht 8,5 km/h - marsz 7,5km/h podczas aero zlapala mnie kolka, przez ostatnie 2 tygodnie czesto sie to zdarza zapomnialam sie rozciagnac po treningu od dzisiaj zmieniam rozkład na: BTW: 33/33/33% bialko: 208g (2,7g/kgmc) tluszcz: 92g (1,2g/kgmc) wegle: 208g (2,7g/kgmc) 2500kcal bez zmian

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2009 6:55:37 PM Liczba szacunów: 0
  • trening C: 1. Push press 4x 6-8 90sek rozgrzewka 2x6kg x 10 pow. 32,5kg x 5 pow. 35kg x 5 pow. 37,5kg x 3 pow. 40kg x 3 pow. - rekord 42,5kg x 0/1 pow. - rekord (za drugim razem dopiero) 2. potrojna seria wznosy bokiem/wznosy przodem/wyciskanie stojac 3x12-15, bez przerwy miedzy cwiczeniami; 90sek wszystkie serie 2x6kg 1 seria 3x15 2 seria 3x12 3 seria 3x10 czyli mniej pow niz ostatnio, musialam robic male przerwy 3a. przysiad szeroki 3x6 10sek 62,5kg (+2,5kg) 3b. wypady dlugie 3x 12 na noge 10sek hantle 2x14kg (+2x1kg) 3c. MC romanian sztanga (nie hantle) 45kg (+5kg) 2min przerwy zamiast 3x25 zrobilam 20/15/10 nie mialam sily walczyc o wiecej bylam bardzo zasapana + 15min lekkiego aero, trucht 9 km/h mam nadzieje, ze dzisiejsza dieta zamknie sie w przedtreningowym, potreningowych i bezweglowych zakasek do czerwonego wina (wesele) w poniedzialek startuje z redukcja, jutro wiecej napisze

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/26/2009 11:55:57 AM Liczba szacunów: 0
  • dzisiaj musial wystarczyc Przystanek Alaska i odrobina wina trening C: 1a. RDL 3x12-15 30sek 75kg 15/12/5 walczylam i pierwsz seria wyszla super :) w ostatniej duzo szybciej opuszczalam sztange, gorzej mi szlo kontrolowanie predkosci i przerwalam 1b. Ugiananie nogi lewej 3x12-15 30se5 10kg 15/12/11 pow. walka! 1c. Prawej... 3x12-15 30sek 10kg 12/10/10 pow. tez walka, nastepnym razem zaczne od prawej 1d. Wypady w bok lewy 3x15-20 30sek 2x14kg 20/20/18 pow. 1e. Prawy ... 3x 15-20 3min 2x14kg 20/20/19 pow. wypady robilam tak jak tu: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/DBSideLunge.html tylko, ze nie wracalam do pozycji wyjsciowej i robilam 20xna jedna noge. nie odrywalam piety tylnej nogi od ziemi i to byla glowna roznica (w porownaniu do tradycyjnych wykrokow), bylo trudniej po pierwszym obwodzie ledwo chodzilam i bylam wymeczona (ale i zadowolona z RDL), bylam bliska przerwania treningu, ale jakos sie zmobilizowalam. dieta 2130kcal, 208B, 112T, 76W, niskie wegle: 1: nektaryna, jajka, pomidor 2: jablko, kura, pomidor (potreningowy) 3: wol, fasolka szp zielona, oliwa 4: losos, cukinia 5: kura, cukinia, orzechy 6: twarog, orzechy + nie wliczam: odrobina salaty lodowej, wino czerwone 70ml nie wchodzila mi salata z oliwa, wiec sie nie zmuszalam jutro powinny byc wysokie wegle, ale nie mam ochoty na trening i nie wiem jak to pogodzic dzisiaj tez bolaly mnie uda (troche bardziej niz wczoraj)

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2009 9:30:52 PM Liczba szacunów: 0
  • trasa jest jeszcze nieznana, pododa tez w pewnym momencie juz sie jesc nie chce, ale trzeba stad te izotoniki (jesli nie zamarzna ) trening C: (jeszcze stary, nastepny juz nowy) 1a. MC romanian 3x12-15 30sek 70kg (-5kg) 15/12/12 bardzo fajnie dwuglowe pracowaly 1b. Ugiananie nogi prawej 3x12-15 30se5 10kg 14/12 walka 5kg (-5) 15 pow 1c. lewej... 3x12-15 30sek 10kg 13/10 walka 5kg (-5) 15 pow. 1d. Wypady w bok prawy 3x15-20 30sek 2x15kg (+2x1kg) 3x20 1e. lewy... 3x 15-20 3 min 2x15kg (+2x1kg) 3x20 zglaszam, ze pod koniec bylo mi niedobrze (podobnie jak przy niektorych treningach rekompozycyjnych i redukcyjnych we wrzesiu) nie wiedzialam, ze to istotne wiec nie pisalam wczesniej. bywalo mi tez niedobrze podczas jedzenia jablka tuz po treningu dieta 2330 kcal, 215B, 129T, 82W 1: jablko, jajka, maslo, pomidor 2: losos, cukinia 3: kura, cukinia, orzechy 4: j.w. 5: jablko, schab bez tluszczu, pomidor - potreningowy 6: schab bez tluszczu 7: kura, tran

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2009 10:34:37 PM Liczba szacunów: 0
  • wymiary (por do 20 listopada): waga: 77kg (-1,4) pod biustem: 80,5cm (-0,5) talia: 70cm (-1) biodra: 104cm (-0,5) udo: 60cm (-0,5) nie będę oryginalna - piękna talia Agunia:D zazdraszczam. ważymy tyle samo a jednak u mnie 6cm w basiorze więcej:C Pozdrawiam!:D Zmieniony przez - LukRecJa w dniu 2009-11-29 00:04:53

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2009 12:04:32 AM Liczba szacunów: 0
  • uaaa:C ostatnio też jem makrelę wędzoną. dziś również łososia wędzonego (on tak samo ma?).

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2009 11:26:36 AM Liczba szacunów: 0
  • aero/squash 90min (po 30min bylam juz bardzo zmeczona) treningu nog nie zrobilam, nie mialam ochoty na przysiady i nie chcialam ich robic w dzien 'weglowy' trening: po rozgrzewce: 1. wyciskanie na plaskiej 5x4-6 2min przerwy (moze byc w stylu rampy) 2x13kg x6, 2x15kg x6, 2x17kgx6, 2x20kgx2, 42,5kgx1 identycznie jak poprzednio ostatnie powtorzenie trwalo baaardzoo dluugo 2. opuszczanie na drazku 5x6 opuszczen trzymac ok 5 sek kazde 2min przerwy 5x5 pow. jestem juz troche zniechecona tym drazkiem, niby dzisiaj lepiej, ale juz pol roku z nim walcze.. moze clustersy bede robic? 3. combo wyciskanie sztangielek mlotkowe /rozpietki skos 30` 4x 6-8 90sek przerwy 2x10kg (+2x1kg) 8/8/8/6 bardzo ciezko 4. wioslo hantla jednoracz 4x6-8 90sek 23kg 4x8 (jak poprzednio, walka) tu sie szczesliwie czas skonczyl, nie mialam juz sily na nic. zrobilam tylko 6 pompek dieta: 80%: 1800kcal, 180B, 60T, 135W + nie wliczam W z warzyw (500g pomidora, 300g cukinii, rzodkiewki, papryka czerwona, 600g ogorka) + nie wliczam B roslinnego 1: owies, jogurt nat, bialko 2: pstrag, orzechy wloskie 3: udko kury ze skora 4: quinoa, wol 5: quinoa, chudy wieprz 6: jajka - bedzie + wino 100ml + 2x2 omega 3 podsumowanie tygodnia: - wszystkie 5 treningow (zamiast nog zrobilam 2xklate+plecy) - 2,5h aero (tylko squash) - dieta 97% - jestem odrobina niepocieszona malymi spadkami ud. dobrze, ze faldka na brzuchu sie zmniejsza, zawsze to jakis postep - troche sie sypie: z lewym posladkiem juz ok, ale kilak dni temu odrobine prawy bolal (duzo mniej niz lewy), gorzej, ze dzisiaj i tydzien temu podczas squasha poczulam delikatnie sciegno achillesa w prawej nodze - znowu nie mam okresu (poprzednio mialam pod koniec czerwca, wrzesnia, pazdziernika) odstawiam olej lniany. przyloze sie na koniec do supli: omega 3 gold 2x2 do posilkow tluszczowych nie rybnych, mineraly (chela min) na noc, Ekstrakt z nasion winogron, zielona herbata rano, herbata z mniszka lekarskiego wieczorem, pokrzywa, witamina c po treningu i moze jeszcze multiwitamina (Olimp Vitamin plus z jakimis dodatkami, nie z tymi, ktore sa teraz w sklepie sfd) edit: bez tej makreli i bez lososia (nie bylo juz w sklepie) + karkowka jak na zlosc strasznie chuda sie trafila czeka mnie jutro masakryczna ilosc oliwy Zmieniony przez - agak w dniu 2009-12-06 21:04:05

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2009 9:02:30 PM Liczba szacunów: 0
  • fajna wyprawa:DDDDD też chcę!:C pozdr!

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2010 6:19:11 PM Liczba szacunów: 0
  • vena bylam wczoraj u Ciebie w tescie, popatrzylam na wymiary z poczatku i te tydzien temu i ladnie Ci spada i to glownie z brzucha, czyli tak jak chcesz (prawie na walentynki zdazysz z koncem testu ) Ember ja ser najbardziej lubie z piwem a z zurawina smazony (bez panierki) oscypek jadlas? moje jedzenie coraz bardziej karnawalowe. postanawiam wiec ponownie spisywac co jem, jednak bez dokladnych wyliczen btw, wszytsko podliczac bede na oko dopiero na koniec dnia. orientacyjnie bedzie to zbilansowana 2500kcal (zeby jak vajolet radzila bylo z czego schodzic na wiosne ) 24 stycznia beztreningowy, lekkie 'zakwasy' ud ok. 2300kcal: 1: 2 jajka, owies 40g, miod 30g, jablko 2: j.w. 3: zupa-krem kalafior-marchew, kuskus 40g, kura 4: zupa j.w., soczewica 20g, podudzie indyka 5: baton bialkowy matriks 25 stycznia: 'zakwasy' ud - c.d. trening rozruchowy 3x15 1. push press 27,5kg x15, x12, x8 (triceps wysiada) 2. przyciaganie drazka gornego do klatki 45kg 3x15 z duzym trudem 3. wyciskanie lawka skos30' 22,5kg x15, x10, x8 (tu mam wrazenie, ze barki za slabe i troche zabraklo woli walki) 4. RDL 50kg 3x15 5a. wznosy nog proste 3x15 5b. wznosy z opadu 3x15 6. wznosy bokiem 2x6kg 3x15 ok. 2300-2500kcal: 1: 2 jajka, owies 40g, miod 30g 2: wiesniak, jablko, 30 migdalow 3: zupa j.w., quinoa 40g, kura, jablko, 30 migdalow 4: pierniczki 100-150g, jablko 5: warzywa 400g, olej lniany 10g, 2 nogi (palki) kury mala rocznica: okolo rok temu zaczelam regularnie (ponownie) chodzic na silke (chyba juz pisalam, ze wczesniej chodzilam ok. 2 lata pozniej przerwa i znowu ok. rok i przerwa itp, ale nie byly to cwiczenia silowe tylko rowerek, bieznia, brzuchy, fotele , tricpes i biceps i czasami uginanie/prostowanie nog czy rozpietki na maszynach, ale wszystko na minimalnych ciezarach) Zmieniony przez - agak w dniu 2010-01-25 21:10:19

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2010 9:04:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod moją "przemianą". 8-) Co do mojego planu na maraton, to być może mierzę trochę zbyt ambitnie, ale nie traktuję tego jak mojego "być albo nie być". Postaram się przygotować najlepiej, jak potrafię, ale jeśli pod koniec sierpnia nie będę czuła się pewnie z wizją pokonania takiego dystansu, to odpuszczę i pozostanę jedynie przy wrześniowym półmaratonie. Biegam od dwóch lat i od roku marzę o tym maratonie, ale jeśli okaże się po drodze, że porywam się z motyką na słońce, to przełożę realizację tych marzeń na przyszły rok. :-) Michy nie liczę, przyznam, że poczułam trochę "wolności" i zjadłam dziś więcej niż jadłam przez ostatnie miesiące, jednak nadal czysto. W sumie to nie wiem, czy powinnam liczyć, czy nie? Nie ukrywam, że chciałabym dać również głowie trochę odpocząć... Z aktywności - dziś rano na czczo pobiegane - 10 km w 52m 49s. (te same 10 km, co męczyłam w ubiegłym tygdoniu - dziś 7 min lepiej, mimo 30 stopni C w słońcu). /SFD/Images/2015/6/29/537dba0cfe8643bfbd7b36ee612be1ff.jpg

    Odpowiedzi: 253 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2015 7:49:50 PM Liczba szacunów: 0
  • witamina C w duzej ilosci, do tego kurkuma, czosnek, imbir. zdrowka :*

    Odpowiedzi: 253 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/3/2015 10:02:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Aerodobowy

    Post
    Trening dla początkujących

    koleś po co kopiujesz napisane już artykuły...... n/c

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1560 Data: 11/29/2007 9:58:26 PM Liczba szacunów: 0
  • http://cdn.3oneseven.com/wp-content/uploads/2006/06/monica_bellucci.jpg http://img.portwallpaper.com/imgcel/Monica_Bellucci/Monica-Bellucci-30.JPG http://www.wallpapergate.com/data/media/142/Monica_Bellucci_083.jpg http://c.wrzuta.pl/wm6487/afc9d1f100296aae46937e27/monica_bellucci http://www.getonmyspace.com/Images/Female_Celebrities/Monica_Bellucci/images/Sexy_Monica_Bellucci_293.jpg http://img2-3.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/030306/182218__monica_l.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2012 9:21:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Clearwater-One day at the time

    Post
    Trening dla początkujących

    Miałem na myśli to, że nie musisz ciągle trzymać się schematu na przykład: 1. ćwiczenie X 2. ćwiczenie Y 3. ćwiczenie C 4. ćwiczenie V tylko sobie mieszac na przykład: 1. ćwiczenie X - tu zostawiasz to samo 2. ćwiczenie V 3. ćwiczenie N ..itd

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 16878 Data: 4/13/2010 5:12:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja od 30.09.2013r

    Post
    Trening dla początkujących

    teraz srednio poleciałęm na tzw masa całkowitą chce pokona c bariere organizmu jestem niski 174 cm waga teraz 90 do 100 nie dolece napewno choc taki byl plan startowalem z pasem 86 teraz mam 95 wiec na blisko 20 kg przodu moze byc luzikP , obecnie bylem tydzien w szpitalu z córką wiec forma spadła troche rotawirus mnie też zachaczył masakra 2 bez treningu , ten tydzień lekko potem atak już na maxa . a redukcje planuje od marca kwietnia troche późno ale nie mam jak inaczej musze 2 masowe cykle zmieścić jesio. gdzies fotki są ale nie patrz jest tłusto i masowo gdyz mocnym endo jestem

    Odpowiedzi: 651 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/25/2013 3:19:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja od 30.09.2013r

    Post
    Trening dla początkujących

    Ciągle myślałem, że to twoje zdjęcie z avatara. Ale jest nie wiele gorzej : D. Generalnie powiedz mi jak Ci idzie jedzenie takiej ilości kcal przy 30 stopniach C? Ja próbuję też przejść na masę, ale ewidentnie jest ciężko :-). Moja waga z dzisiaj 79,7. Może mała rywalizacja masowa? :-)

    Odpowiedzi: 651 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2014 5:39:43 PM Liczba szacunów: 0
  • wg mojego instruktora zrobiłeś to wzorowo;-) a) łopatki ściągasz b) plery prosto c) sztanga poniżej kolana d) chwyt szeroko ile osób tyle technik tego ćwiczenia, każdemu wchodzi inaczej ale ogólnie jest to jedna z metod wykonywania tego ćwiczenia.

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2014 8:19:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja chciałbym myśleć jak Maciek ale aktualnie skłaniam się ku metodologi kabo;-) zaznaczam że nie mam żadnych wrodzonych skłonności do SM;-) Trenujesz jak ja i kabo ( typowo siłownia) gdzie wg mnie zakwasy i lekki ból jest tylko oznaką progresji oraz osiągnięcia granicy zmęczenia mięśnia. od razu piszę że nie chodzi o granicę fizyczna ciężaru jaki aktualnie możesz podnieść ale granice zmęczenia mięśnia po którym zregenerowany urośnie. nie trenuję do porażki ale po każdej grupie w każdym dniu mam zakwasy a robię tylko 4,5( 2 na partię w tygodniu) ćwiczeń w treningu i czuje każdy mięsień. jeżeli nie czujesz tego to coś jest nie tak wg mnie ( zła technika, zły zakres powtórzeń/ciężaru itp.) Pamiętaj: a) nie musisz targać mega ciężaru żeby mieć zakwasy; b) nie musisz robić pierdylion powtórzeń małym ciężarem żeby mieć zakwasy; c) jeśli robisz coś dobrze technicznie z naciskiem na daną grupę to nie ma bata - musi być przynajmniej lekki zakwas bo w jakimś tam stopniu izolujesz tą partie i cała moc jaką dysponuje organizm jest akurat w danej kończynie itp. Starzy kulturyści kiedyś fajnie badali swoje organizmy ( brak internetu zmuszał do eksperymentowania;-)) - delikwent leciał przez cały dzień właśnie tylko np 10 serii jednego ćwiczenia sprawdzając co i jak puchło, jak przechodził ból to próbował inaczej i tak aż jasno na swoim przykładzie określił co i jak działa. Maciek ma częściowo rację gdyż dotyczy ona stabilnego podtrzymania formy a nie jasno zaprogramowanej progresji.

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2014 1:52:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Chyba zacznę nagrywać treningi, żebyście mogli podpowiedzieć co nieco, wydaje mi się, że robię dobrze, ale chyba tylko tak mi się wydaje ;) Zobaczymy. Plecy, triceps, dale czuje... R.E.W.E.L.A.C.J.A :)

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2014 9:22:55 PM Liczba szacunów: 0
  • PODSUMOWANIE - WRZESIEŃ 1. POMIARY Ewidentnie od jakiegoś czasu zaczęły się schody. Ani waga, ani obwody nie spadają już tak spektakularnie. Ale wyznacznikiem staje się dla mnie coraz bardziej lustro, a tam zaczyna się ewidentie dziać coś fajnego. Albo tylko mi się wydaje, że widzę to co chcę widzieć. :) Poniżej zrzut moich zapisek od początku redu. http://imageshack.com/a/img743/5868/5ChElV.png Mam jeszcze pomiary fałdów z callipera, ale nie będę wrzucał, bo co pomiar to inny wynik. Za dużo fatu chyba jeszcze i pomiar jest nieprecyzyjny. Jak tak oglądam zdjęcia i czytam coraz więcej na temat związany z redu i budowaniem masy, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że mam na chwilę obecną około 20% fatu. 2. FOTO PODSUMOWANIE Tym razem inaczej, bez porównania miesiąc do miesiąca, bo aktualne zmiany są tak niewielkie, że bez sensu jest bić pianę porównaniami do tego co było 6 miesięcy temu. Poniżej jak moja pseudo forma wygląda teraz :) http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/674/zLv8Vo.png 3. DIETA Do 19 października stostowałem LC. Od poniedziałku 20 października zmieniliśmy system na IF + CC. O ile LC pasowało mi, tak na nowym systemie czuje się, jak w garniturze szytym na miarę. Do tego rotacja kalorii w DT i DNT i jest dobrze. Główną różnicę jeśli chodzi o efekt takiej strategii widzę we wspomnianym wcześniej lustrze. Suple które aktualnie biorę to witamina C, kreatyna, BCAA i białko. 4. TRENING Nie powtarzam się w kwestii samopoczucia, chęci do treningu i moich hormonów - bo nie ma takiej potrzeby. To nie mogą być wymówki. W październiku odbyłem 16 sesji treningowych - siłownia wg planu Siła - Góra - PN, Siła - Dół - Wtorek, Masa - Góra - Czwartek, Masa - Dół - Piątek. Widzę efekty takiego schematu, więc raczej nie będę nic zmieniał. Na podstawie porad dodaje prawidziwe HIITy do dni treningowych góry. W jakiej formie - jeszcze nie wiem. 5. PODSUMOWANIE Łatwo nie jest, całe szczęście, że miska smaczna, a sam temat wciąga mnie coraz bardziej to i jest siła i ochota do tego, żeby jeszcze mocniej iść do celu. A cel jest taki, żeby ciąć do samego końca - tak, żeby zacząć budować fajną masę. Tyle.

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2014 5:32:00 PM Liczba szacunów: 0