SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • czyli c***nia grzybnia patatajnia :/

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2011 2:23:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening 22.12.2011 Czwartek sprzet trening kondycyjno-szybkosciowy(wiazana,Yok 20m,walizki 20m,uderzenia mlotkiem i spriny)3 serie trzymanie walizek 3x30s podciaganie sztangi do brody(4x10) szrugsy na hantlach 4x15 Brzuch 3x50 Trening 23.12.2011 Piatek Rwanie-6x3 rwanio docisk-3x5+12 wyciskanie sztangi zza karku 10,10,10,8 wyciskanie hantli siedzac 12,12,10,10 wznosy hantlami siedzac 4x15 Triceps -wyciskanie wasko-12,10,10,8,6 -franuzy 4x12 -linki 4x15+30 Brzuch 3x50,boki 2x30 wznosy na boki siedzac 4x15 Przez swieta robie wolne od treningow,aby sie troszke zregenerowac aby od nowego roku ostro zapier....c.

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2011 3:30:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, ostatnio nie pisałem ale w sumie nic się nie działo. Oprócz tego że obroniłem pracę magisterską. Także jedno już za mną, teraz muszę zdać prawo jazdy na kat C. Trenowałem w ubiegłym tygodniu tylko 3 razy, teraz też będę 3-4. Ostatnio trenuję trochę wyciskanie wielokrotne 100kg, chciałbym wystartować w Lutym na zawodach. Szans nie mam ale i tak w tym czasie nie mam co robić :-)

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2013 3:48:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich w Nowym roku, miejmy nadzieję że lepszym :-P Zacząłem już ćwiczyć, jeszcze tydzień odpuszczam całkiem suple. A później będę brał BCAA, EAA, glutamine, Whey Protein 95, Ultra Energy, Vitality Complex. Jeszcze przyszły tydzień będzie bardzo dziwny, gdyż w czwartek mam egzamin na kategorie C. Więc potrenuję trochę mniej, ale będę chciał zrobić w miarę możliwości wszystko. Pozdrawiam, i życzę wszystkim wszystkiego dobrego!

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2014 4:25:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Masti ja nie robiłem na 100% żadnych filmów z tego ćwiczenia, pewnie Mateusz też nie. Jedynie pod tym linkiem ja zarzucam axla, ale wątpię żeby o coś takiego ci chodziło. http://www.youtube.com/watch?v=OqyzkzKQPo4 Dobryludz nie wiemy jeszcze nic o eliminacjach do Harlemu, jeśli będą to w nich na pewno będziemy startować. Nareszcie egzamin na kat C zdałem, został mi jeszcze egzamin na kwalifikację który niestety mam dopiero za 3 tygodnie. Co do treningu to od wtorku zacząłem regularnie, wcześniej 9 dni nie trenowałem. Musiałem nadganiać jazdy na prawku. W tym tygodniu 3 razy trenowałem na siłowni, i raz dziś rzucałem.

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2014 3:55:12 PM Liczba szacunów: 0
  • myślę, że najważniejsze to zaskakiwać mięsień;-) czasem cwiczyć na mneijszym zakresie, dużych powtórzeniach i oszukanych ruchach,c zasem izoltwać, czasem używać mniejszego ciężaru i robić bardzo wiele powtórzeń, włączać superserie, gigant serie,t risety, dropsety, najwazniejsze by urozmaicac;-)

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2014 5:26:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam:-) Wczoraj odbyl sie final pucharu Polski w Bytomiu,pomimo ulewnego poczatku potem wyszlo slonce i mozna bylo normalnie odbyc start ale i tak zmienilismy konkurencje aby nikomu nie stala sie krzywda. Konkurencje: -walizki plus zaladunek kegow na podest -yok na 40m -waga placzu -martwy ciag na ilosc -axel na ilosc -uchwyt herculesa Klasyfikacja koncowa 1 Mateusz Baron 2 Rafal Kobylarz" 3 Krzysztof Radzikowski 4.Robert Cyrwus 5.Przemek Brzoza 6 Marcin Wolny Udalo mi sie wygrac w swoim miescie i jestem z tego zadowolony.Za tydzien mam wraz z Rafalem zawody na Litwie w miescie Marijampole.Bylem tam rok temu i wiem ze bedzie to ciezki start bo Litwini lubie doje...c ciezary i naprawde jest co robic i na czym sie zmeczyc,ale mam nadzieje ze obedzie sie bez kontuzji i wynik koncowy bedzie zadowalajacy. Pozostalo mi zrobic teraz pare madrych i lekkich treningow oraz duzo czasu czasu poswiecic na odnowe i regeneracje, Pozdrawiam:-)

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2014 11:00:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam, już zacząłem okres roztrenowania. Treningu są lekkie, przez jakiś czas. 4 x w tygodniu właściwie sama siłownia do tego trochę cardio. W przyszły piątek wyjeżdżamy do Budapesztu na zawody w parach, jedziemy na roztrenowaniu bez jakiegokolwiek dotykania sprzętu w tym okresie. Następnie jeszcze 9 listopada jedne zawody i koniec. A od połowy stycznie trzeba się zacząć przygotowywać porządnie do WSM. Sporo pieniędzy pójdzie na sprzęt którego nie mamy ale to jest konieczne, żeby jechać i normalnie startować a nie myśleć "jak to złapać"... Właściwie z odżywek teraz zostawiłem tylko białko, witaminy, BCAA XTRA i vit C. Zapraszam do polubiania mojego świeżo założonego Fanpage na FB Rafał Kobylarz :-)

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2014 1:45:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam,dzis zrobilem ostatni trening a minowice rozciaganie,rzuty pilka lekarska i brzuch a to z racji tego iz w piatek wyjezdamy na Wegry do Budapesztu na male zawody,ktore organizuje Sci Tec Team Challenge.Udzial wezma 4 druzyny(Iran,Wegry,Serbia i My) a konkurencje to: -Tir parami na 20m -belka 250kg we dwoch -nosidlo we dwoch -Islandic Cross Zarowno Ja jak i Kobi jestesm w formie pozasezonowej i nie trenujemy na duzych ciezarach ani na sprzecie SM,jeszcze na dodatek brat dal mi w prezencie katar,ktory jeszcze meczacy i wk*******cy:-| Jesli chodzi o suplementacje to nadal stosuje BCAA,Glutamine,Carbo,Hot -a,EAA,wit C,komplex witamin,omege 3 oraz ostatnimi czasy rutinoscorbin w duzych dawkach;-) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2014 3:02:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam,dzis zrobilem ostatni trening a minowice rozciaganie,rzuty pilka lekarska i brzuch a to z racji tego iz w piatek wyjezdamy na Wegry do Budapesztu na male zawody,ktore organizuje Sci Tec Team Challenge.Udzial wezma 4 druzyny(Iran,Wegry,Serbia i My) a konkurencje to: -Tir parami na 20m -belka 250kg we dwoch -nosidlo we dwoch -Islandic Cross Zarowno Ja jak i Kobi jestesm w formie pozasezonowej i nie trenujemy na duzych ciezarach ani na sprzecie SM,jeszcze na dodatek brat dal mi w prezencie katar,ktory jeszcze meczacy i wk*******cy:-| Jesli chodzi o suplementacje to nadal stosuje BCAA,Glutamine,Carbo,Hot -a,EAA,wit C,komplex witamin,omege 3 oraz ostatnimi czasy rutinoscorbin w duzych dawkach;-) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2014 3:02:08 PM Liczba szacunów: 0
  • jw. mroczki i zawroty to im się na siłce gdzie jest 21-24*C trafiają po cięższej serii, podziw:-D

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2015 12:06:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Zaba flex moj dzien treningowy jesli chodzi o suplementacje wyglada tak: Po przebudzeniu:2 miarki bialeczka z woda(nie lubie z mlekiem) Godzine pozniej jem sniadanie i do tego biore witaminy,omege 3,zestaw mineralow,q10,witamine c,1 tab zma Przed treningiem:4tab energon x 100 lub kofeine,10 g bcaa,10 g glutamine,1 tab aspargin Jak sa upaly to w czasie treningu pije hipotonik lub w wegle Po treningu:10g bcaa,10g eaa,10g glutamine,2 miarki carbo,1 tab polocard Do dwoch pozostalych glownych posilkow biore po 5tab amino complex,zma,omege 3,q10. Przed snem pije dwie miarki bialka i to tyle jesli chodzi o moje suple:)

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2016 10:28:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Pudzian Reszta Swiata 5:4

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    C.D Hiperman """ps. nie podniecaj sie tyle i nie szukaj sensacji tylko wez sie porzadnie za cwiczenia !!!""" ====================================================================== Zapewne chodzi CI o wyniki silowe? a wiec... rozni ludzie rozne gusta ja preferuje mase ty preferujesz sile EOT "Dużo poświęcisz aby osiągnąć swój cel, zdrowie nie powinno być jednak częścią poświeceń"

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 6587 Data: 12/24/2003 11:28:23 PM Liczba szacunów: 0
  • a ja tyram za 3 i c**j

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 17840 Data: 5/30/2009 8:51:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy plan : A : WL płaska 3s 10 8 8 Przysiad 3s jw Wioslowanie 3s jw Arnoldki 3s Triceps wyciag 3s Biceps młotki 3s B : WL skos dolny 3s Prostowanie nóg w siadzie Podciaganie Wyciskanie zza karku Francuzkie Biceps sztanga C : MC 3s x6 WL skos gorny hantle Suwnica 3s x10 Unoszenie ramion bokiem 3s Biceps mlotki/sztanga Pompki na tric. SZrugsy Bedzie ok? I wyniki po ostatnim splicie WL - 130 MC - 180 SQ - 150 :(

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 17840 Data: 10/10/2009 10:53:13 AM Liczba szacunów: 0
  • C : MC 3s x6 110 :( WL skos gorny hantle 25kg ;o Suwnica 3s x10 200kg Unoszenie ramion bokiem 3s Biceps mlotki 3s SZrugsy 3s Nie wiem co jest , na kazdym treningu czuje sie do dupy , zbieram mi sie na wymioty i w ogole*****nia :(( Trening dopiero dzisiaj bo w czwartek na studiach mialem zaliczac 2400m w 12 min w biegu . udalo sie zrobic ledwo 2800

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 17840 Data: 11/7/2009 4:53:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [Rywalizacja] PASIBRZUCHY V 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Uczestnik nr 7 1) Dane Nick: Pawlak1990 Wiek: 21 Staż: 0 - kiedyś trochę ćwiczyłem ale zaprzestałem na długi czas więc lecę od zera Wzrost: 180cm Waga ciała: 83kg Body fat: 25-30 % Obwody(w cm): Brzuch (na wysokości pępka): 98cm Klatka: 105cm Biceps (napięty) lewy/prawy: L32,5cm/P32cm Przedramię lewe/prawe: L28cm/P28cm Udo (góra)lewe/prawe: L58cm/P58,5cm Udo (środek)lewe/prawe: L54/P54 2) Spis suplementacji Stosuję obecnie kofeinę, tyrozynę, ashwagandhe oraz noopept + witaminy, prozdrowotnie i jako paliwo dla mózgu więc w trakcie redukcji też będę to brać, nie sądzę jednak by przyniosło to jakiekolwiek korzyści w tym kierunku. Mam też CM3 TREC'a więc może zarzucę kilka tygodni przed końcem redukcji(w małych ilościach dobrze działa na regenerację) 3) Dieta Jak to u studenta, czasem jest, czasem nie ma ale będę starał się jej przestrzegać. W DT ok 2300kcal W DNT ok 2000kcal średnio ok B-140g WW- 220g Tł-60g 4) Trening Codziennie A6W + Ten system z SFD co trening mięśni 2x w tygodniu HIT(bieganie) min 60km na rowerze Trening w domowych warunkach czyli różnego rodzaju wygibasy z masą własnego ciała i plecakiem z książkami. Planuję na nowo rozpocząć trenować metodą Olivier'a Lafay'a 5) Aktualne fotki /SFD/Images/2016/5/2/1a837089c5a842d799c3114d4f05f0cb.jpg /SFD/Images/2016/5/2/9ad382abd9a1473c98b2939cd1faa521.jpg /SFD/Images/2016/5/2/9f85c1742c7b48048bd5340b58982aee.jpg /SFD/Images/2016/5/2/4347388091d944acbe66142736220af4.jpg /SFD/Images/2016/5/2/2491e84b50084cb6a845c1f70196e505.jpg /SFD/Images/2016/5/2/7853177d5cd54b27a8ebf4fe69696230.jpg /SFD/Images/2016/5/2/0d2a86dfa748445b9ff4d67f62a77f33.jpg *************************************************************** Uczestnik nr 8 1) Dane Nick: Crazy_Thug Wiek: 28 Staż: nie wiem, brak ciągłości Wzrost: 171 Waga ciała: 99,2 Body fat: 24,5% wg kalkulatora Obwody(w cm): Brzuch (na wysokości pępka): 104 Klatka: 114 Biceps (napięty) lewy/prawy: 41,5/42,5 Przedramię lewe/prawe: 32/33 Udo (góra)lewe/prawe: 71,5/70,5 Udo (środek)lewe/prawe: 64,5/65 2) Spis suplementacji ALLNUTRITION - BCAA Max Support – 10g przed i 20g po treningu ALLNUTRITION - VitaminALL Vitamins & Minerals – 1 caps dziennie Ostrovit - Omega 3 – 4 caps dziennie Ostrovit - Vitamin C – 1 caps po treningu Scitec nutrition - 100% Whey protein professional – czasami jako zamiennik posiłk 3) Dieta B- 2,1 T- 0,7 W- 2,2 Kcal ok. 2350 4) Trening Poniedziałek Push 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Push Press RAMPA 5 3. Wycisk hantli skos góra 4s 8-10p 4. Wycisk wąsko poziomo 4s 8-10p 5a. Rozpiętki na ławce poziomej 3s 12-15p 5b. Wznosy boczne 3s 12-15p 6. Prostowanie z drążkiem z wyciągu nachwytem 4s 12-15p + 30min areo Wtorek 30min areo Środa Leg 1. Przysiad tylni RAMPA 5 2. Wypychanie na maszynie 4s 8-10p 3a. Prostowanie nóg siedząc 4s 12-15 3b. Uginanie nóg leżąc 4s 12-15 4. MCNPN z hantlami 4s 8-12 5. Łydki 5s 15-20 + 30min areo Czwartek off Piątek Pull 1. Ściąganie drążka do klatki 4x 8-12 2. Wiosło sztangą RAMPA 6 3. Podciąganie na maszynie 4x8-10 4. Face pull 3s 10-12p 5a. Szrugsy hantlami 3s 10-12p 5b. Wznos boczny w opadzie 3s 12-15p 6. Uginanie sztangi stojąc 4s 8p + 30min areo Sobota 30min areo Niedziela Off Z racji tego, że na mojej siłowni ćwiczy bardzo dużo ludzi, ćwiczenia i areo może się różnić od podanych 5) Aktualne fotki /SFD/Images/2016/5/2/05618c9d92eb4171b4b38589c4364ddf.jpg /SFD/Images/2016/5/2/598a6a6b2f764fe7bcac394c67aced1f.jpg /SFD/Images/2016/5/2/e7b94ca9aefb452494ee0ec19bb4bcc3.jpg /SFD/Images/2016/5/2/f626ef2b585447da894eac331ad11259.jpg

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2016 1:26:04 AM Liczba szacunów: 1
  • [Rywalizacja] PASIBRZUCHY V 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WYPISKA 05.05.2016 Na poważnie z dobrą michą i treningiem biorę się od przyszłego tygodnia, dzisiaj delikatne aeroby na rowerze + stopniowe ograniczanie kalorii i zapychanie brzucha wodą. Trening 90 minut na rowerze górskim ze średnią prędkością 16km/h Suplementacja Rano 2x Witamina C 1x Magnez 0.5g L-Tyrozyny Przed snem 500mg Ashwagandha

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/6/2016 12:52:42 AM Liczba szacunów: 0
  • [Rywalizacja] PASIBRZUCHY V 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WYPISKA 07.05.2016 Za porządny trening i dietę biorę się od poniedziałku, dzisiaj delikatnie jeszcze. Bieganie to była masakra, po tym domowym spalaczu, czułem palenie od środka, pocenie niesamowite. Trening brzucha zacząłem ale nie udało mi się zrobić tyle powtórzeń ile napisał w tym temacie %-) Trening Brzuch z Flex'em 6km biegania, mój GPS jest do dupy bo uciął mi 1.5km ale czas się za to zgadza }:-( /SFD/Images/2016/5/7/cc7520e703114941b998ffcf6ef01361.jpg Suplementacja Rano 2x Witamina C 1x Magnez Przed treningiem Domowej roboty spalacz(papryka chilli, kardamon, kurkuma, kofeina, imbir, tyrozyna) objętościowo około 1.5gram Przed snem 500mg Ashwagandha Zmieniony przez - Pawlak1990 w dniu 2016-05-07 19:38:54

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2016 7:38:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [Rywalizacja] PASIBRZUCHY V 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak ktoś jada twaróg to polecam mix z cynamonem, prawdziwym kakao i odżywką vaniliową, smakuje jak lody, jednym słowem miazga, uzależniłem się od tego %-) Spróbuję bo często jadam twaróg na noc, może zastąpię kakao takim mixem. WYPISKA 08.05.2016 Za porządny trening i dietę biorę się od jutra, dzisiaj już mocniejsza rozbiegówka na rowerze %-) No i byłem u rodzinki w gościach to pochłonąłem ponad 3k kcal + piwo jeszcze :( Trening 15minut na moście stałem i podziwiałem widoki a apka chodziła więc czas trochę krótszy w sumie będzie. /SFD/Images/2016/5/8/d8b5856e5f844037b82765b4c41e36ad.jpg Suplementacja Rano 2x Witamina C Przed treningiem Domowej roboty spalacz(papryka chilli, kardamon, kurkuma, kofeina, imbir, tyrozyna) objętościowo około 1.5gram Przed snem 500mg Ashwagandha Zmieniony przez - Pawlak1990 w dniu 2016-05-08 22:20:13

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2016 10:17:32 PM Liczba szacunów: 0