SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Co dalej z Arturem Szpilką?!

    Post
    Sztuki Walki

    "...Pomylił sie, mistrzostwo zdobyłem już po 3 miesiącach treningu" Poziom dowolnego czegoś w czym zdobywa się mistrzostwo po 3 miesiącach treningu musi być przerażająco niski. Nie znam obecnego poziomu boksu w Polsce, ale jeżeli powyższy cytat jest prawdą, to chyba z boksem w Polsce jest c***owo na maksa.

    Odpowiedzi: 1415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2011 9:23:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dalej z Arturem Szpilką?!

    Post
    Sztuki Walki

    IMO dext ma racje. Zapominacie o jednej rzeczy - profil Szpilki na FB jest publiczny nie prywatny. To profil osoby publicznej, boksera, taki jak mają np piosenkarze a nie profil chłopaka z Wieliczki który używa go do pofejsikowania ze znajomymi. On tam prowadzi dyskusje i można sobie śmiało go tam skrytykować - dlaczego by nie? Ważne że kulturalnie a nie coś w stylu "Szpilka Ty c***u w d*pe j****y"

    Odpowiedzi: 1415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/25/2013 2:38:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - dieta i kilka pytań.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jesteś pewien że potrzebna Ci redukcja? Z podanych wymiarów, %bf nie widzę celu w redukowaniu. Rozkład kaloryczny podziel na 10-15% dla białka, możesz dać nieco więcej; 30% dla tłuszczy, możesz dać nieco więcej oraz węglowodany reszta. Po treningu unikaj tłuszczy oraz węglowodanów - zwalniają procesy trawienne a zależy nam na jak najszybszym dostarczeniu substancji odżywczych. Warzywa oraz owoce wybieraj w surowym stanie, nie przetwarzane. Unikaj dużych ilości marchwi, głównie w nadchodzącą zimę - pochodzi z upraw szklarniowych (zawiera dużo więcej azotanów). Braki w diecie, wydają się być w ilości dostarczanego żelaza, magnezu, wapnia, witaminy C. Ponadto zaburzona jest równowaga kwasowo-zasadowa (masz za mało warzyw/owoców) oraz równowaga między kwasami omega 3 - omega 6 (chyba że dostarczysz odpowiednią ich ilość z tranu/kapsułek). Jeśli chcesz suplementować wapń, skup uwagę również na zawartości magnezu - zwykle dostarczamy współcześnie 10x więcej wapnia niż magnezu, a wchłaniają się one w jelicie cienkim przez te same receptory. Wapń w ten sposób wypiera magnez, tworząc jego niedobory. Najlepszym rozwiązaniem byłaby rezygnacja z soli, bądź sięgnięcie po sól dietetyczną (chlorek potasu), chociaż chlor wykazuje właściwości kwasotwórcze oraz również odpowiada za niektóre problemy. Dietę, jeżeli poprawisz oraz będziesz odpowiednio urozmaicał, bo mimo wszystko powinna być lepiej skomponowana możesz wprowadzić. Połóż nacisk na różnorodność produktów.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 557 Data: 10/6/2011 3:48:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Strikeforce - Overeem vs. Werdum, Josh Barnett vs. Brett Rogers

    Post
    Scena MMA i K-1

    nygus i c*** xD nygusem nie jest bo za******la jak po***any xD i robi workout'y:P no właśnie i jego matka jest biała wiec mysle ze z tad to pochodzenie

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2011 9:32:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Koks zabija chlopakow w slaskich silowniach

    Post
    Doping

    Wracajac do temtu to mysle ze bardziej zaszkodzilo im slaskie powietrze niz SAA A powaznie chociaz art troche przekolorowany to daje troche do myslenia. Moze Marek C doda pare slow od siebie

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 7380 Data: 12/27/2007 1:46:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 9 (wt) Dziś dla odmiany callanetics 40 min. (ale chyba się nie polubiliśmy ;-) ) Cwiczenia na diastasis (dzien 11) supl: omega 3, centrum advance, wit.C , błonnik 2 l wody, melisa x2,zielona x1 Dostałam wyniki badań krwi,wszystko ok (tarczyca,hormony, morfologia) do powtórzenia tylko białe krwinki za 2mc. Dieta bezmleczna wiele mi chyba nie daje, przynajmniej nie zauwazyłam żadnej różnicy.Chyba wyrzuce gluten %-) bo nie mam innego pomysłu na pozbycie sie ciągłych wzdęć (wczoraj z ciekawosci zmierzyłam swój wzdęty brzuch i było 77/78 w pępku (a bez wzdec mam 70/71).Jak dieta bezglutenwa nie pomoże to chyba będe się bujać ze wzdętym brzuchem do końca zycia %-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7f23c7941c4248289358bb74d12606a4.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 4/24/2013 10:36:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 12 Supl: omega 3, centrum advance, wit.C, błonnik 2,5 l wody, melisa x1,zielona x1 Trening: Ćwiczenia na diastasis (dzien 13) 40 min aero (w tym 20 min HIIT) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7a8dc959555a4df09a5c1b2102402077.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 4/25/2013 11:33:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 18 Supl: omega 3, wit.C, błonnik,zma 2,5l wody, melisa x1, kawa Troche się podleczyłam,oczy mi już tak nie łzawią,chociaż jestem jeszcze trochę oslabiona.Ale trening był (gdybym nie zrobiła go dziś to napewno nie dałabym rady zmieścić wszystkich trzech w tym tygodniu). Jutro będą pomiary. Trening: Cwiczenia na diastasis Trening A: 1.Wznosy nóg z leżenia 12/12 2.Przysiad 12x18kg/ 12x20,5kg 3.Wejście na ławkę sz sztangielkami 12x14kg/12x17kg 4.Odwrotne wspięcia na palce 12x14kg/12x17kg 5.wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 12x7kg /12x8kg 6.podciaganie obciązenia wzdłuż tułowia 12x5,5 kg/ 12x6kg 7.Uginanie przedramion 12x3kg/12x3,5kg 8.Wyciskanie francuskie stojąc 12x5,5/ 12x6,5 kg +aero 20 min /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3717b0b9b58b4043b31ff881f491799e.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 5/1/2013 11:27:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 32 Supl: omega 3, wit.C,zma 2,5l woda, melisa,zioła mnicha, kawa Trening: Ćwiczenia na diastasis+vacuum Trening 'B': 1.Martwy ciąg 12x22kg /12x23 kg /12x24kg 2.Wspięcia na palce obunóż 12x16kg/12x17kg /12x18kg 3.Wykroki 12x14kg/12x16kg/12x16 4.Wyciskanie sztangi leżąc 12x14/12x15kg/12x15,5kg 5.Rozpiętki 12x3kg/12x3,5kg/12x4,25 6.Wznosy w opadzie 12x3kg/12x3,5kg/12x4,25 7.szrugsy 12x3kg/12x3,5kg/12x4,25kg 8.shoulder box 12x1,5kg/12x1,5 kg/12x2kg +cardio 10 min Najcięzej dzisiaj szły mi wykroki, brak równowagi. Wyciskanie- w następnym chyba jeszcze nie dołożę wznosy w opadzie z 4,25 też ciężko szły /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ed452807c8004e2484eddffdb2602557.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 5/16/2013 12:21:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 33 supl.: omega 3, wit.C, zma woda ok. 2,5 , zioła mnicha,koper włoski, owocowa, Ćwiczenia na diastasis+ vacuum 33 minuty cardio (głównie na górną część ciała, część z obciążnikami na nadgarstek) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/60541c509a994115bce8573197c6d725.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 5/16/2013 11:25:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 38 Supl: omega 3, wit.C,zma 3l woda, zioła mnicha,koper włoski,zielona Trening: Ćwiczenia na diastasis+vacuum 35 minut pośladki/nogi -->dywanówka z obciążnikami na kostki *Od razu tłumaczę tego 'batona' w misce.Nic sobie nie przyszykowałam na wyjście na zakupy,a że byłam głodna wziełam batonika proteinowego (dostałam kiedyś gratis do odzywki), potem dojadłam kanapkę z łososiem. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/33f6b338518a40319dd3d0b5c54df812.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 5/21/2013 11:35:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 50 Supl: omega 3, wit.C,żeń-szeń+ guarana, zma woda ok. 2,5, pokrzywa,zioła mnicha,mieszanka (pokrzywa, mięta,aloes) zielona DNT 2000 kcal 135/95/150 (do miski może dorzucę parę orzechów wieczorem,najwyżej wyjdzie więcej tłuszczu...) Trening: Cwiczenia na diastasis +vacuum 30 min cardio (z obciąznikami na kostki) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/96fcf0d63bb84d35a2d546259f46b65b.jpg Zmieniony przez - 86paulina w dniu 2013-06-01 20:13:51

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 6/1/2013 8:11:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 57 Supl: omega 3, wit.C,zma woda 2,5, melisa x2, zielona,zioła mnicha DNT 2000 kcal 135/95/150 Trening: aero 40 min: *20 min aero na pośladki z obc.na kostki *10 min aero na nogi z obc.na kostki *10 min aero (bez obc.) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d3381e8ae88a48889209227481bafaf1.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 6/8/2013 11:24:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Przez 2 dni nie mogłam wejść na forum, przy wejściu na stronę głowną mam napis 'przerwa techniczna', co się okazalo, wystarczyło wejść np. na potreningu. i dalej do tematów, tylko strona główna mi nie działa....}:-( NPrzez to,że nie mogłam tu wejść 2 dni nie liczyłam jedzenia w ogóle }:-( ale było czysto i mniej więcej tak jak w inne dni. Dzień 62 (czw) supl: omega 3, wit C,zma woda ok.2l, kawa,pokrzywa Dzień 63 (pt) supl: omega 3, zma, hgh night, gingko biloba woda 2l, kawa, melisa, mięta Trening: 35 min aero. Zmieniony przez - 86paulina w dniu 2013-06-14 22:44:44

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 6/14/2013 10:43:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 67 Supl: omega 3, wit.C,zma,hgh night woda 2,5, kawa,zioła mnicha Trening: Ćwiczenia na diastasis+vacuum Trening 'A' 1.Wznosy nóg z leżenia 8/8/8/8 2.Przysiad 8x20,5kg/8x24,kg/8x25kg/8x24kg 3.Wejście na ławkę sz sztangielkami 8x14kg/8x15kg/8x15kg/8x15 4.Odwrotne wspięcia na palce 8x17kg/8x17,5kg/8x17,5kg/8x17,5 5.wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 8x4,5kg /8x5,5/8x5,5/8x5,5 6.podciaganie obciązenia wzdłuż tułowia 8x4,5 kg/8x4,5kg/8x4,5kg/8x4,5 7.Uginanie przedramion 8x4,5kg/8x4,5kg/8x4,5kg/8x4,5 8.Wyciskanie francuskie stojąc 8x7/ 8x7 kg /8x7,5kg /8x7,5 No i filmiki. Wydaje mi się,że z przysiadem lepiej mi idzie jak nie nagrywam.W ogóle stresuję się nagrywając i wszystko nie idzie nie tak jak trzeba }:-( do tego bateria w tel. padała i przysiad nagrany na szybko - złośliwość rzeczy martwych %-) https://www.youtube.com/watch?v=_3he8NPgPBM https://www.youtube.com/watch?v=i7Wdyg6q6sw https://www.youtube.com/watch?v=-k9CZdzN_WI /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6ce2599bb50e4f4c905199353c75d33b.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 6/19/2013 12:17:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 68 supl: omega 3,wit.C,ginkgo biloba,zma,hgh night woda 2,5, zioła mnicha, zielona Trening: 1.Martwy ciąg 8x26,5kg /8x26,5kg/8x27,5kg /8x28 2.Wspięcia na palce obunóż 8x18kg/8x19kg /8x19kg/8x20 3.Wykroki 8x14kg/8x14kg/8x15kg/8x15kg 4.Wyciskanie sztangi leżąc 1x15,5/-/-/- * 5.Rozpiętki 8x3,5kg/8x4,25kg/8x3/8x3 6.Wznosy w opadzie 8x3kg/8x3kg/8x3/8x3 7.szrugsy 8x3,5/8x4,5kg/8x4,5kg/8x4,5 8.shoulder box 8x2kg/8x2 kg/8x2kg /8x2 +diastasis,vacuum * Coś mi 'weszło'w bark 3 dni temu, boli (w sumie to tak bardziej z przodu) ,przy WL bolało dość mocno,więc nie zrobiłam dzisiaj. Rozpiętki dałam rade zrobić chociaż szły ciężko, bo ból był jednak odczuwalny. Wcześniej robiłam treningi obwodami,dziś zrobiłam seriami i nawet mi się podobało.Niektóre ćw. szły ciężej,ale za to cały trening szedł sprawniej bo nie musiałam tyle razy sztangi/hantli skręcać. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/eb9df27996774f5d866ae1caf0ac58c5.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 6/19/2013 11:55:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 78 DNT supl: omega 3 woda 2l, mieta,zielona Miska czysta,nieliczona. Wpadło trochę % (ale niedużo,bo ja już głowny do picia nie mam ;-) ) Dzień 79 spl:omega 3 woda 1,5, mięta,zioła mnicha Miska nieliczona,czysta Trening: Ćwiczenia na diastasis Trening 'C': 1.Przysiad przy ścianie z piłką 25x3kg/20x3kg/18x3kg 2.Unoszenie bioder (nogi wyżej) 30/30/30 3.Wejście na podwyzszenie bokiem+odwodzenie dochodzącej nogi w tył 25 x6kg /20 x6 kg/18x6kg 4.Unoszenie nóg leżąc (+obc.na kostkę) 30/30/30 5.Przysiad bułgarski 25 xcc /20 xcc /18 xcc

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8603 Data: 7/1/2013 11:07:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Bel07 / Sila eksplozywna blog

    Post
    Trening dla początkujących

    03.02.2001 A1. Incline press: 85kgx5/ 85kgx5/ 85kgx5/ 85kgx4/ 85kgx3 A2. Chin up: 100kgx5/ 100kgx5/ 100kgx5/ 100kgx4/100kgx4 B1. Decline Flays 22kgx5/ 22kgx5/ 22kgx5 B2. Row to neck: Pin8/ Pin8 / Pin8 C. Szrugsy :100kgx5/ 140kgx5/ 140kgx5 drop set 100kgx8 Czas na D1, a ja nadal mialem mocno obolale bicepsy i tricepsy po ostatnim treningu ramion. Zastanawalem sie czy faktycznie robic dzisiaj ten trening czy nie.. no ale zdecydowalem ze tak. Przy 3 serii rogrzewki zlapal mnie skurcz w prawym bicepsie. Myslalem ze cos nawerwalem. Na szczescie nic sie nie stalo. Zastosowalem szerszy chwyt przy chin ups i w miare dalo sie cwiczyc.. Zauwazylem juz wczesniej ze chin-ups z dodatkowym obciazeniem MOCNO przepracowuja moje bicepsy. Mysle, ze w zwaizku z tym bede musial zredkowac ilosc serii na biceps w tereningu ramion. Na dniach mam przeprowadzke. Mam nadzieje ze dieta i jakosc moich trenigow na tym nie ucierpi.

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 11990 Data: 2/3/2010 11:02:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Bel07 / Sila eksplozywna blog

    Post
    Trening dla początkujących

    Po 3 sesjach planowa zmiana cwiczen 27.02.201 A1. Bench press 95kgx4/ 92.5kgx4/ 92.5kgx4/ 92.5kgx3 /92.5kgx3 A2. Close Grip pullups 100kg x5/ 100kg x5/100kg x5/ 100kg x4/ 100kg x4 B1. Overheads maszyna Pin12x5/ Pin12x5/ Pin12x5 B2. One arm row 42kgx5/ 52kgx5/ 52kgx5 C. One arm DB Shrug 52kg x5/ 52kg x5/ 52kg x5 Myslalem ze robiac incline press na flat chociaz troche skoczy mi sila, a jak widac nic a nic sie nie ruszyla. Moze kwestia dnia bo nie pospalem za duzo dzisiaj i nie moglem sie skoncentrowac na treningu. No nic, trzeba wziasc sie za ta klate! Zmieniony przez - bel07 w dniu 2010-02-27 17:11:46

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 11990 Data: 2/27/2010 5:10:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Bel07 / Sila eksplozywna blog

    Post
    Trening dla początkujących

    19/08/2010 15+ A1. Bench press: + 10/12.5/15/17.5/20/22.5x12 22.5 x13 A2. Pulldown: + 7/8/9/10/11 x11 11 x12 B1. Wyciskanie od czubka glowy: 10/12.5/15/17.5/20x 10 20 x12 B2. Shrug: + 30/35/40 x15 40x15 C. Dwu set na barki: 10/10 x15 7.5kg D1. Biceps curl standing: + 5/7.5/10/12.5 x11 12.5 x13 D2. French press: + 5/7.5/10/12.5/10/12.5 x9 15 x10 Zmieniony przez - bel07 w dniu 2010-09-01 00:23:07

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 11990 Data: 8/20/2010 12:16:58 PM Liczba szacunów: 0