SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trening Na Siłe.. POMOCY!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan treningowy na siłe: No więc tak: Cykl jaki proponuję jest podobny do tego z KiF. Dzieli się na 2 podcykle-każdy po 4 tygodnie. W każdym podcyklu wygląda to tak, że w pierwszych 3 tygodniach intensywność rośnie, a w czwartym jest lżej. Oba podcykle są identyczne z tą różnica, że w drugim ciężar wyjściowy powinien być teoretycznie większy( o tyle o ile zrobiłeś postępów w pierwszych 4 tygodniach). Przerwy pomiędzy seriami w tygodniach 1i2-120 sek.,3-150-180 sek. Klatka 1tydz. 1-wyciskanie płasko 12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85-90%x2 2-wyciskanie wąsko płasko 4serie x 8,6,6,6 powt(cięzar taki, by wykonać nie więcej powt. ile opisałem) 3-rozpiętki skos-średni ciężar-to ćwiczenie na pobudzenie góry klatki i rozciągnięcie całej-3serie x 8-12 powt. 4-tricepsy-francuskie 8,8,6,6, 5-francuskie od czoła 8,8,6,6 2tydz. 1-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 2-8,6,6,4 3-jak w 1 tyg. 4-8,6,6,6 5-8,6,6,6 3tydz. 1-12x30%, 10x60%, 6x80%, 3x90%, 2x100%, 2x95%x2 (procenty są cały czas obliczane dla ciężaru wyjściowego sprzed cyklu-aż do końca) 2-6,6,4,4 3-jak w 1 tyg. 4-8,6,4,4, 5-8,6,4,4 4tydz. 1-wyciskanie płasko 12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85%x2 2-8,8,8,6 3-jak 1tyg. 4-8,8,8,6 5-8,8,8,6 Plecy+bice: 1-TYDŹ: 1.podciąganie końca sztangi w opadzie 4x12,10,8,6 2.drązek-max x4serie 3.podciąganie sztangi w opadzie nachwytem średnim 4x 8,6,6,6 4.M.C-12X30%, 8x60%, 6x70%, 4x80-85%x2 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6.sztanga w staniu-uginanie-4x12,10,8,6 7.młotki w staniu-4x 8,6,6,6 8-możesz dołożyć przedramię-uginanie podchwytem nadg.-z otwieraniem dłoni i opuszczaniem gryfu na końce palcy 3x 8 2TYDŹ: 1.-4x12,8,8,8 2-max x 4s 3-4x 6,6,6,4 4-12X30%, 8x60%, 6x80%, 4x85%, 2-3x85-90% 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6-4x 12,8,8,8 7-4x 6,6,6,4 8-jak w 1tyg 3TYDŹ: 1-4x12,8,6,6 2-max x 4s 3-4x6,6,4,4, 4-12X30%, 8x60%, 6x85%, 4-2x100%x2, 4x90% 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6-4x12,6,6,6 7-4x 6,4,4,4 8-jak 1tyg 4TYDŹ: 1-4x12,8,8,6 2-max x 4s 3-4x8,6,6,4 4-4x8,6,6,4 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6-4x12,8,6,6, 7-4x6,6,6,6 8jak 1tyg BARKI+NOGI- kolejność musisz sobie sam wybrać-w zależności od priorytetów i możliwości-niby prawdą jest, że łatwiej jest przepompować krew z góry na dół niż odwrotnie BARKI: 1TYDZ: 1-unoszenie bokiem-4x12,8,8,6 2-wyciskanie-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85-90%x2 3-unoszenie w opadzie-3x 8,8,6-najlepiej jednorącz-wiesz pozycja, jak przy wiosłowaniu sztangielką 4-możesz dodać-jeśli masz siłę(ale wtedy jako 3-cie przed opadem)-podciąganie sztangi wzdłuż tułowia szerokim nachwytem 8,8,6 2TYDZ.: 1-4x12,8,6,6 2-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 3-3x8,6,6 4-PODCIĄGANIE 6,6,6 3TYDZ: 1-4X12,6,6,6 2-12x30%, 10x60%, 6x80%, 3x90%, 2x100%, 2x95%x2 3-3x6,6,6 4-3x6,6,4 4TYDŹ: 1-4X12,8,8,6 2-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85%x2 3-3X8,8,8 4-3x8,8,6 NOGI: 1TYDZ: 1.przysiady-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85-90%x2 2-prostowania-4x8 powt. 3-uginania 4x8 powt 4-wspięcia na palce-na jednej nodze-ciężar w ręku-lewa noga-prawa ręka i odwrotnie 4x 12 powt. 2TYDŹ: 1-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 2-4X8,8,6,6 3-4X8,8,6,6 4-4X12,10,8,8 3TYDŹ: 1-12x30%, 10x60%, 6x80%, 3x90%, 2x100%, 2x95%x2 2-4X8,6,6,6 3-4X8,6,6,6 4-4X12,8,6,6 4TYDŹ: 1-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85%x2 2-4X 8,8,8,8 3-4X8,8,8,8 4-4X12,8,8,8 plan Michaila

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3440 Data: 10/30/2006 4:18:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Drugi cykl kreatynowy z BCAA i Glutaminą

    Post
    Odżywki i suplementy

    mi pomaga na poprawe odpornosci np. witamina c, czosnek w kaps tez byl pomocny

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1180 Data: 6/21/2013 11:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Drugi cykl kreatynowy z BCAA i Glutaminą

    Post
    Odżywki i suplementy

    poza wit. c nie uzywam raczej takich supli wiec za bardzo nie wiem co tam warto teraz kupic szczerze mówiąc

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1180 Data: 6/21/2013 11:53:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozwijana lista stron

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Proszę napisać do it@sfd.pl lub work@sfd.pl wiadomość, która zawiera, a) Print screen z sytuacji, która zaistniała (np. narzędziem "Wycinanie"), b) Opis sytuacji c) Adres IP z jakiego się łączy klient sprawdzić go można na : http://whatismyip.org/ d) Przeglądarka internetowa z jakiej się korzysta, najlepiej dokładna jej wersja

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5360 Data: 11/22/2016 12:53:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Ochota na slodkie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeszcze coś dla Justiine - RODZYNKI - średnia wartość odżywcza i energetyczna w 100g rodzynek: bialko 2.3g, tluszcz 0.5g, sacharoza 1.1g, glukoza 63.2g, blonnik pokarmowy 6.5g, energia 227 kcal. a czekolada ma ok 30 g tłuszczu i 500 kcal!!! (znalazłam w innych postach na forum WNIOSEK: zdecydowanie lepsze rodzynki I jeszcze to wyszperałam - "Czekolada zawiera mleko w proszku a co za tym idzie aminokwasy które biorą udział w procesie tworzenia serotoniny w organiźmie. Serotonina to hormon tkankowy, antydepresyjny i regulujący sen. Czekolada zawiera fenyloalaninę. Ten aminokwas zmniejsza uczucie głodu, zwiększa popęd seksualny, poprawia pamięć i refleks jak również łagodzi stany depresyjne. Aby wykorzystać jego możliwości musimy spożywać witaminę C ponieważ tylko w jej obecności fenyloalanina ulega przemianom." No, coś o tym wspominałam wczoraj Trzymaj się i łapki precz od czekolady Noo jeden tafelek pozwalam Można zrobić sobie od czasu do czasu Dzień Dziecka Dobra, zarty na bok - jedz, ale kontroluj i staraj się zastępować tym co lepsze dla Twojego organizmu - czyli te wspomniane suszone owoce, no i swieże owoce - z tym też nie wolno przesadzać - ale to tzw."mniejsze zło":P Pozdrawiam i trzymam kciuki Aha - jeszcze do yupie_girl - dzięki za oświecenie - właśnie skorzystałam pozdrawiam Zmieniony przez - kometa w dniu 2005-03-12 11:47:29

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 6424 Data: 3/12/2005 11:45:21 AM Liczba szacunów: 0
  • pelcu16/ Poprawa sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    Postanowiłem sam ułożyć trening dostosowany do ćwiczeń w pokoju do dyspozycji sztanga łamana i sztangielki prosze o ocene 1.Sto pompek 5 seri 2 serie na 3 taboretach 2 serie z nogami na podwyższeniu i 1 seria normalne klasyczne pompki 2.Wyciskanie sztangi zza głowy 3.Unoszenie sztangielek na boki 4.Przysiady 5.Wspięcia na palce 6.Uginanie ramion ze sztangą 7.Wyciskanie francuskie 8.Pompki w podporze tyłem Wiem że trening nie za bardzo ale nie mam warunków gdzie wstawić ławeczki. ćwiczyć palnem który jest wyżej czy tym niżej 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. 3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia 4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm. 5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm. 6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm. 7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm. 11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm. 12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm.

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6529 Data: 8/25/2010 1:54:39 PM Liczba szacunów: 0
  • pelcu16/ Poprawa sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    Drugi dzień treningu nie mogłem się doczekać i w końcu się doczekałem i go wykonałem nie było aż tak źle trening się troche zmienił bo wywaliłem z niego ściąganie drązka bo wyciąg się z***ał ale ogólnie to ok po treningu obowiązkowo 10 minut aerobów w postaci chodzenia z kijkami do nart i czasami biegnięcia wykonywałem to w terenie górzystym bo za domem mam wielką gore zmęczyłem się jak c*** ale się opłacało dzień uważam za udany

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6529 Data: 9/21/2010 6:04:13 PM Liczba szacunów: 0
  • pelcu16/ Poprawa sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień czwarty trening hst z biedą wykonany ale wykonany chyba za duże ciężary obrałem i nie wiem co będzie dalej czas pokaże może damy rade dziś jedzenie do dupy zjadłem pizze i batonika ale cóż zrobić na treningu zero motywacji po 1 seri martwego ciągu miałem zrezygnować z treningu ale nie ma c***a nie poddam się po wyciskaniu na ławce się zmotywowałem po treningu aeroby 10 minut szybkiego marszu z kijkami do nart miałem włączony minutnik w telefonie i zawiesił się pod konieć 2 min 33 sek nie mogłem się doczekać końca bo nie miałem sił i biegałem jak po***any ale potem się kapłem że się złom zawiesił ale to na moją korzyść

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6529 Data: 9/23/2010 6:18:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeszcze biore witaminy C i B-Compositum, po posilkach

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1538 Data: 7/22/2004 9:09:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kupilem Thermala Pro i nie bardzo wiem jak to brac, szukalem w archiwum ale tam kazdy co innego opowiada... Dieta ostatecznie wyglada tak: &#8222;1. 8.30 &#8211; platki z mlekiem&#8221; --> trening <-- (9.00 - 11.30) 2. 12.00 - 65 g ryzu kefirem 3. 14.00 - 70 g odzywki bialkowej + 100 g chleba zyt raz ze slonecz 4. 16.00 - 100g piersi kurczaka / ryby, 65 g ryzu + jakies wazywa 5. 18.00 - 3 jajka cale i jedno bialko + 100 g chleba zyt raz ze slonecz 6. 21.00 &#8211; 70 g odzywki bialkowej --> sen <-- (22.00 &#8211; 8.00) razem : (bez platkow z mlekiem) Odpuscilem sobie tunczyka bo o tej 21 wogole mi ten suchy badziew nie wchodzi. Wole odzywke :P Rano przed treningiem dopisalem platki z mlekiem ze wzgledu na thermala (chyba przed posilkiem trzeba go brac tak?) Ile to jest 100g chleba miej wiecej? Biore wit C i B compositum, bedzie tez wapno.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1538 Data: 7/28/2004 7:21:01 PM Liczba szacunów: 0
  • mialem podobny problem tylko ze wszystkie wskazniki mialem podwyzszone. Lekarz najpierw kazał zbadać czy nie mam wzw B i C(żółtaczki) a pożniej na usg jamy brzusznej jako ze wszystko było ok to kazal mi jesc 2 miesiace hepatil i powtorzyc badanie wiec nie odkrywczego sie nie dowiedzialem ale slyszalem ze podwyzszony poziom bilirubiny może być podwyższony u niektórych osób naturalnie. Nazywa się to zespół Gillberta http://www.sfd.pl/Bilirubina%2D_wysoka_wartosc-t180115.html

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 5343 Data: 3/28/2007 11:23:42 PM Liczba szacunów: 0
  • czym wspomóc suchą skórę od środka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    polecalbym zbadanie hormonow gl.tarczyca i estrogeny,o ile faktycznie nie masz jakis powaznych niedoborow lub elergi ,grzybicy, kup sobie aspargin potas i magnez ladnie nawilza c skore od srodka

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 4258 Data: 4/26/2008 3:57:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Co da mi kopa w dzien?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    oczywscie że wiecej ale kupuj sobie kompleksy witamin np. nie ma sensu lykac samej witaminy C jezeli jest sie chorym ona jest przyjmowana tylko w 10% przez organizm lepiej w czasie chroby wypic miod z cyryna i herbata ;) ja np. bral cynk zincas forte po 150mg dziennie to sie dorbilem wrescie bolu zoladka strasznego z rana ale przeszlo juz

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4017 Data: 12/9/2009 8:14:09 PM Liczba szacunów: 0
  • dla mnie to nie jest smieszne. I daj tu potem fotke z twarza prz....na sprawa. Nie rozumie takich C..li !! Zmieniony przez - Marcin_Olb w dniu 2006-07-07 17:12:04

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5737 Data: 7/7/2006 5:11:32 PM Liczba szacunów: 0
  • cwiczyl ktos kiedys w ten sposob??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan "b","c","d" makabryczny a plan "a" slaby ,a robienie brzuszkow i 15 powtorzen nie pomoze Ci wcale w zrzucaniu wagi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 687 Data: 5/24/2010 1:12:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak mam przybrac na masie??? HELP

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ekhem - nie zapominaj o rozciąganiu - teraz jest najlepsza okazja ku temu - trening nie bedzie ciężki a rozgrzeje całe ciało - przez co rozciaganie bedzie bezpieczne - a jest ono bardzo istotne, bo chyba raczej chciałbyś uniknąć sytuacji gdy coś ci strzeli podczas wyciskania zza karku, albo trudno bedzie ci zrobić rozpiętki... No i jeszcze jedno - skoro zaczynasz treningi to lecdo apteki i kup sobię witaminę C, witaminę E, oraz Beta-Karoten - czyli składniki na koktail z antyutleniaczy Michail - o mnie zapomniałeś w tym co napisałeś "When the flood calls, you have no home, you have no walls" Zmieniony przez - Kruszek w dniu 2003-05-26 23:21:51

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2530 Data: 5/26/2003 11:21:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Nitrix+no xplode+mono+bialko

    Post
    Odżywki i suplementy

    no xplode dla mnie kozak! Ja bym zrobił taki cyklik: Carbo po treningu no xplode przed treningiem mono 5 gram dziennie multiwitamina x1 dziennie rano plus vit. c 500mg. po treningu białko rano i po treningu (15 min po carbo) i potem posiłek jak wrócisz z siłki (dla mnie najlepsze ON) -jak starczy kasy to jeszcze BCAA Pozdro i powodzenia.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3140 Data: 4/18/2011 6:00:23 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-->;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan OK. A-Poniedziałek, B-Środa, C-Piątek.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 464 Data: 1/24/2010 5:29:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból gardła grrrrrrr

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Boofi mówisz o witaminie C czy jeszcze innych, bo mam ten sam problem. Z tym, że chyba bierze mnie przeziębienie a nie tylko gardło. Co byś proponował? Co byś zaproponował aby się uodpornić na przyszłość? Od jakichś przeziębień i tym podobnych? Pozdrawiam! Doradca w dziale suplementacja

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6494 Data: 9/3/2003 9:44:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból gardła grrrrrrr

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Danone - zeby zwiekszyc odpornosc trzeba: - zdrowo sie odzywiac - spozywac witaminki (najlepiej w pozywieniu, ale trudno jest tak wszystko dostarczyc, wiec - suplemetacja), wit. C - kilka razy dziennie (ze wzgledu, ze organizm szybko ja wydala) - duzo spac - mozna sie szczepic - preparaty typu zeń szeń też nie zaszkodzą - kriokomora zwiększa odporność organizmu, sauna podobnie. SI VIS PACEM, PARA BELLUM...

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6494 Data: 9/3/2003 9:51:46 PM Liczba szacunów: 0