SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • proszę o sprawdzenie diety i pomoc w treningu :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Marta z tym ze : a) jestes chuda b) skoro odklada ci sie na nogach to bez ćwiczeń na silowni nie pozbędziesz sie tego tluszczu, spędzisz tylko czas na zagładzaniu się, jeżeli nie zmienisz podejścia c) dieta w zarysie ok, tylko tak jakos malo tego jest d) każdy rodzaj ruchu jest dobry, byle nie spinning w twoim przypadku

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 654 Data: 4/11/2010 9:11:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z boczkami

    Post
    Doping

    ****a mam ten sam problem , krata na brzuchu skośne widać a i tak mam te za***ane boczki johimbina troche pomogła ale spalić tego nie umiem za c***a

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 4419 Data: 6/23/2011 4:34:36 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A co sadzicie o takim zestawie? Ktory bedzie dla mnie lepszy A Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach Plecy: Podciąganie się na drążku szeroko Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej Barki: Wyciskanie sztangielek z supinacją nadgarstków Triceps: Wyciskanie francuskie na leżąco Biceps: Uginanie ramion hantlami z supinacją Przedramię: Uginanie nadgarstków nachwytem oraz podchwytem w siadzie po 2 serie B Nogi: Przysiad wykroczny Plecy: Martwy ciąg Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej Barki: Podciąganie sztangi łamanej do brody Triceps: Pompki na poręczach Biceps: Uginanie ramion ze sztangą Łydki: Wspięcia na palce w staniu C Nogi: Hack przysiady Plecy: Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową do dołu Barki: Wyciskanie sztangi sprzed głowy Triceps: Pompki odwrotne Biceps: Uginanie ramienia ze sztangielką w podporze o kolano Przedramię: Uginanie nadgarstków podchwytem z tyłu - Bicepsy i tricepsy 3 serie 12-10-8 powtórzeń, reszta 4 serie 12-10-10-8 powtórzeń z progresją ciężarów - Brzuch 3x w tygodniu - 1:30 przerwy między seriami Zmieniony przez - daw5procent w dniu 2018-05-14 11:21:31

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3933 Data: 5/14/2018 11:21:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję kopa w dupę, pożądnego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tuz tuz lato, panienki, imprezy. JAk przestaniesz cwiczyc, bedziesz wygladal jak C.I.P.A :P a tego w lato bys chyba nie chcial ? :>

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 6502 Data: 4/29/2005 10:29:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Siła mieśni brzucha,bicepsu,pleców

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    JA cały czas pakuje w następujący sposób: 3 serie po 5 podnoszeń krzesła szkolnego. Jak nie wierzysz to oto moje zdjęcie po 3 latach intensywnego treningu: http://c.wrzuta.pl/wm19433/5e147ec40013b77a473222b9/paker

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 8037 Data: 2/10/2012 10:51:24 PM Liczba szacunów: 0
  • zmiana treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok to zabieram sie do pisania planu A B C 12duże 8małe będzie ok? Zobaczymy jak bedzie po cyklu bo w tej chwili robie 16 duze/12 male.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 637 Data: 9/27/2010 2:17:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywianie a praca ,

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Radzę Ci znaleźć odpowiednią dla siebie dietę.Wykonywać program ćwiczeń w domowych warunkach z priorytetem,jeśli można tak to nazwać na biceps i przedramiona.Nie zapomnij,że w tym co chcesz osiągnąć bardzo ważny jest uchwyt więc łap małe obciążenie i uginaj nadgarstek oparty o nogę podchwytem i nachwytem.Niżej masz program tylko wrzuć do niego to co pisałem i może dodać drugie ćwiczenie na biceps.Wszystkie ćwiczenia znajdziesz w atlasie,zresztą to też program z atlasu ćwiczeń tam też zajrzyj jak co wykonywać. 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. 3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia 4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm. 5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm. 6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm. 7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm. 11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm. 12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2021 Data: 7/24/2008 4:24:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 1/10 - Piątek, 16/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 9:00 - 11:00 Posiłek 1 - 470g kury - 200g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 5ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 265g twarogu półtłustego - 20g Whey C-6 - 20g wiórek kokosowych Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela MZB - 1x Deep Sleep Kalorie: 1871kcal Białko: 190g Tłuszcz: 39g Węgle: 192g PODSUMOWANIE: Czas snu: 8h Czas karmienia: 2h Czas postu: 22h Początek lenistwa %-) Dieta będzie trzymana na poziomie ok. ~0%/-10%. Raczej bez dodatniego bilansu. Niewykluczone, że przez ten czas sobie jakieś lajtowe aeroby zrobię.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5699 Data: 3/18/2012 12:05:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 2/10 - Sobota, 17/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 9:00 - 11:00 Posiłek 1 - 460g kury - 200g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 5ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 265g twarogu półtłustego - 15g Whey C-6 - 20g wiórek kokosowych Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela MZB - 1x Deep Sleep Kalorie: 1884kcal Białko: 183g Tłuszcz: 43g Węgle: 191g PODSUMOWANIE: Czas snu: 5h Czas karmienia: 2h Czas postu: 22h Dzień trochę senny. Po odstawieniu supli z kofeiną i innymi pobudzaczami mam takiego czila, że większość dnia bym leżał do góry choojem %) Trzeba było posiłkować się trochę kawą. A jeszcze to przecudowne słoneczko nakurviało. Po prostu bajka! W taką pogodę, aż chce się wyjść pobiegać. Zmieniony przez - Fanatyko w dniu 2012-03-18 12:08:21

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5699 Data: 3/18/2012 12:07:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 3/10 - Niedziela, 18/03/2012 JEM/NIE JEM DNT AEROBY - ~35min - Bieganie DIETA I SUPLEMENTACJA: 11:00 - 13:00 Posiłek 1 - 500g kury - 200g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 5ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 200g twarogu półtłustego - 15g Whey C-6 - 20g wiórek kokosowych - 45g płatków owsianych - 20g rodzynek Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela MZB - 1x Deep Sleep Kalorie: 2034kcal Białko: 185g Tłuszcz: 40g Węgle: 232g PODSUMOWANIE: Czas snu: 8h Czas karmienia: 2h Czas postu: 24h Powoli dorzucam kolejne kalorie. Dzisiaj już nie wytrzymałem. Pogoda za fajna i zrobiłem 30 min przebieżkę. Przede mną jeszcze tydzień odpoczynku od siłki. Dziwnie tak %-)

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5699 Data: 3/18/2012 1:16:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 6/10 - Środa, 21/03/2012 JEM/NIE JEM DNT AEROBY - ~30min - Bieganie - ~10min - Skakanka DIETA I SUPLEMENTACJA: 10:30 - 13:30 Posiłek 1 - 350g kury - 120g ryżu - 200g mieszanki chińskiej - 150g przecieru pomidorowego - sos - 10ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 250g twarogu półtłustego - 80g owsa - 30g Whey C-6 - 150g jabłka - 2 jajka Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela Mag B6 Forte - 1x Deep Sleep Kalorie: 1856kcal Białko: 180g Tłuszcz: 43g Węgle: 190g PODSUMOWANIE: Czas snu: 6h Czas karmienia: 3h Czas postu: 22h Poprzestawiało się trochę dzisiaj. Cały dzień poza domem, ale jako tako ogarnięte posiłki.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5699 Data: 3/21/2012 11:59:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 7/10 - Czwartek, 22/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:30 - 12:00 Posiłek 1 - 350g kury - 150g ryżu - 200g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 15ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 245g twarogu półtłustego - 30g wiórek kokosowych - 30g Whey C-6 - 2 jabłka Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela Mag B6 Forte - 1x Deep Sleep Kalorie: 1886kcal Białko: 162g Tłuszcz: 55g Węgle: 191g PODSUMOWANIE: Czas snu: 7h Czas karmienia: 3,5h Czas postu: 19h Ok.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5699 Data: 3/22/2012 3:33:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 8/10 - Piątek, 23/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:30 - 12:00 Posiłek 1 - 330g kury - 120g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 15ml oliwy z oliwek - ciastko zbożowe Posiłek 2 - 250g twarogu półtłustego - 30g wiórek kokosowych - 30g Whey C-6 - 3 jabłka Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela Mag B6 Forte - 1x Deep Sleep Kalorie: 1800kcal Białko: 157g Tłuszcz: 54g Węgle: 171g + ciastko zbożowe PODSUMOWANIE: Czas snu: 8h Czas karmienia: 3,5h Czas postu: 20,5h Dzisiaj mała zamiana źródła węglowodanów. Więcej z owoców poszło. Samopoczucie w czasie tej przerwy dosyć spoko. Psychika odpoczęła. Mięśnie również. W weekend pewnie jeszcze zaliczę jakieś krótkie aeroby.. ..aaaa od poniedziałku pełna mobilizacja i ruszamy z kaloriami %-)

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5699 Data: 3/23/2012 2:53:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 9/10 - Sobota, 24/03/2012 JEM/NIE JEM DNT AEROBY - ~25min - Bieganie DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:30 - 12:00 Posiłek 1 - 380g kury - 135g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 15ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 250g twarogu półtłustego - 20g wiórek kokosowych - 30g Whey C-6 - 3 jabłka Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela Mag B6 Forte - 1x Deep Sleep Kalorie: 1835kcal Białko: 168g Tłuszcz: 49g Węgle: 181g PODSUMOWANIE: Czas snu: 8h Czas karmienia: 3,5h Czas postu: 20,5h Lekkie aero z rana. Ostatnio mam większą ochotę na owoce i wsuwam jabłka zamiast ryżu }:-( Przedostatni dzień wolnego i bierzemy się za robotę! 8-)

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5699 Data: 3/24/2012 12:29:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 10/10 - Niedziela, 25/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:00 - 11:30 Posiłek 1 - 300g kury - 150g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 150g jogurtu naturalnego - sos Posiłek 2 - 300g twarogu półtłustego - 100g płatków owsianych - 30g Whey C-6 - 2 jabłka Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela Mag B6 Forte - 1x Deep Sleep Kalorie: 2032kcal Białko: 174g Tłuszcz: 37g Węgle: 254g PODSUMOWANIE: Czas snu: 6h Czas karmienia: 3,5h Czas postu: 20h Dziś węgle wyszły wyżej. Od jutra powrót do treningów. Ciekawe jak się ten Push/Pull/FBW sprawdzi w praktyce.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5699 Data: 3/25/2012 2:36:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Siatkówka - wyskok i siła ataku

    Post
    Trening dla początkujących

    Na ogół podczas ataku jestem przed piłką. Pracuję całym ciałem. Wychodząc wręcz biodrem po stronie ręki atakującej. Na ogół preferuję piłki "szybsze" rozbieg do ataku mam 5-6 metr. Wybiegam troszkę za boisko z boku i nabiegam po łuku tworzącym literę C. I potem kwestia nadgarstka jak ułożę.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3524 Data: 1/30/2011 10:00:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Siatkówka - wyskok i siła ataku

    Post
    Trening dla początkujących

    Miałem kumpla, który nabiegał w ten sposób ale nie opłaciło mu się to bo tracił czas na wbieg do ataku no i w ten sposób tworząc literę C nabiegasz jakby od boku siatki ze skosa i ciężej masz podejrzewam uderzyć piłkę po prostej gdyż musisz kręcić nadgarstek bardziej. Niektórzy oczywiście wbiegają podobnie i przy wyskoku zmieniają pozycje ułożenia ciała. Ja zazwyczaj obieram jak najkrótsza drogę czyli idę do piłki w lini prostej i robię dynamiczny atak

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3524 Data: 1/30/2011 10:55:33 AM Liczba szacunów: 0
  • jak ZACZAC ?

    Post
    Trening dla początkujących

    wątpię, że masz tyle mięśni, żeby móc je rzeźbić, więc polecam skupienie się na treningu na masę mięśniową, przy odpowiedniej diecie (dużo błonnika, chociaż te 1,5 g białka na kilogram ciała, odpowiednie mikroelementy, witaminy, no i przede wszystkim ponad 2 litry płynów dziennie, max 100-120g tłuszczów)nie powinno być przyrostów tłuszczu itp, więc potem rzeźbienie będzie spoko;) a) tak możesz chodzić 3 razy - to w zupełności starczy b) odżywki dopiero gdy dieta będzie spoko i nabierzesz trochę doświadczenia c) sam plan nie jest jakoś mega ważny - naucz się po kilka ćwiczeń na dany mięsień i staraj się robić tak by każdy trening był dla Ciebie ciekawy ;), podziel sobie partie po 2 na te 3 dni, dużo ćwiczeń złożonych, przysiady obowiązkowo, wolne ciężary no i hardkorowo :D may the force be with you =) powodzenia i wytrwałości

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 907 Data: 2/1/2011 2:32:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Co robić by wzmocnić stawy.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.Technika 2. Zbyt duży ciężar 3. Glukozamina(hi tec) 3. Witaminka e,c. 5. Zluzuj tyrening lub zaprzestan go w ogóle do czasu zaleczenia problemu.Jesli jest on powazny zasuwaj do lekarza bo sie przejedziesz. Pozdro. Doradca w dziale Suplementacja To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6436 Data: 11/9/2003 11:49:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Co robić by wzmocnić stawy.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziękuje Panowi za odpowiedzi!. Zbyt wielkie ciężątry raczej odpadają bo ja ćwicze SW(sztuke walki). A Barki bola mnie zawsze kiedy cwicze pompki. Przy pompkach raczej wielkiego cięzaru nie ma tym bardziej ze waże tylko jakies 80kg. Napewno niesa to zakfasy bo zakfasy to ja kocham, chodz niezawsze bo jak niepozwalaja czasem chodzic to jest uciazliwe. Kisiel zrozumialem ze trza jesc a nie okladac. ee co tam jeszcze. A witaminka c to moze byc sukces. Bo te cale glukocos tam niechce narazie brac zadnych prochow!. Dzięki i pozdrawiam Interesujesz sie sztukami walki lub walką i masz na ten temat praktyczna wiedze?? WIesz jak skutecznie obronić się na ulicy. Może chcesz wykorzystać tą wiedze i udzielając cenych rad wskazać ją innym aby nigdy niezostali ofiarami napadu.Sprawdz to http://www.vietkong.elsat.net.pl/witaj i zarabiaj na swojej wiedzy!

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6436 Data: 11/10/2003 12:07:53 AM Liczba szacunów: 0