SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    28/9/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine 8 TGU 28kg A.      3 Serie 10 Elevated Hell Split Squats https://youtu.be/cm43VFlSSS4 6 Man Makers B.     3 serie 5 Squat Clean and Jerk 70kg 5 Weighted Dip +30kg 16 One arm row 30kg C.      3 Serie 6 Banded Glute Bridge 40kg 8 Back extensions with pause + 15kg 10 Gymnastic TTB D.    Akcesoria Mobilność bioder Komentarz: Lekko niedospany rozpocząłem ten trening, ale po rozgrzewce poszło bardzo dobrze. Dzisiaj przetestowałem split squat z podniesioną piętą, zainspirowany jednym z podcastów Power Athlete, powiem jedno na pewno wejdą do grupy ćwiczeń, które będę na stałe rotował w moich treningach. Reszta poszła całkiem sprawnie, nie starczyło jednak czasu na mobilność obręczy barkowej. Miłego weekendu! Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2018 7:56:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    26/9/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine 8 TGU + 1 press 24kg A.      10' of constant work 3 power clean + 3 front squats + 3 push press 60kg 5 banded dumbbell bench press 2*24kg B.  Siła Back squat 5*100kg; 5*107,5kg; max*115kg 5 kb overhead press 2*24kg 5 ring pull ups Wynik z maksa 14powt C.    Akcesoria Mobilność bioder Mobilność obręczy barkowej Komentarz: Dzisiaj pierwszy dzień nowego planu i oczywiście się walnąłem, bo złe ciężary wziąłem. Miałem robić maksa na 102,5kg a nie na 115kg, coś aobie ubzdurałem i źle przeliczyłem %-) także za tydzień będzie już poprawnie ;-) mniejsza objętość żeby każdego dnia móc pracować nad mobilnością i zregenerować się z treningu na te ning. W raz z upływem czasu objętość i tak będzie się zwiększać, także rozpoczynam powoli :-) Miłego tygodnia! Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2018 8:06:11 AM Liczba szacunów: 1
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    2/10/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine 2 serie 10 KB halo 24kg 5 Goblet Squats A. Sprint 3 serie Na czas 18kcal AirBike Odpoczynek do pełnej regeneracji B.  Stała praca 3 serie 6 Side Split clean + press 24kg(3 na stronę) https://youtu.be/Kki-8b_OFWI 30m front rack KB carry left 24kg 30m front rack KB carry right 24kg C. Stała praca 3 serie 45 sek lunge isometric hold left 45 sek lunge isometric hold right 15m sled rope pull +30kg 15m sled push +30kg D.    Akcesoria Mobilność bioder Mobilność obręczy barkowej Komentarz: Dzisiaj powrót do rowerka, powrót dość konserwatywny, bo tylko 18kcal, a myślałem, że umrę %-) każde w 18-22 sekund. Izometryczne trzymanie wykroku było dobrym wyzwaniem, czwórki piekły solidnie. Ogólnie pozytywny trening! Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/2/2018 7:57:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    8/10/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine 8 TGU + 1 press 24kg A.      10' stałej pracy 2 power clean + 2 thrusters 70kg 5 banded dumbbell bench press 2*26kg 8 dumbbell chest supported row 2*26kg B.  Siła Back squat 5*95kg; 5*102,5kg; max*110kg 5 kb overhead press 2*24kg 5 ring pull ups Wynik z maksa 19powt C.    Akcesoria Mobilność bioder Mobilność obręczy barkowej Komentarz: Stwierdzam, że na siłowni będę 3 razy w tyg. Poniedziałek, środa, piątek, co pozwoli mi na regularny basen i bieganie, bez przeciążania stawu skokowego, i przygotowaniu się solidnie do kolejnego sezonu. Zadowolony z przysiadów, 19powt weszło dość solidnie. Powoli mogę też zwiększać obciążenia na wyciskaniu nad głowę. Miłego tygodnia! Pozdro! Zmieniony przez - FighterX w dniu 2018-10-08 08:11:18

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2018 8:10:58 AM Liczba szacunów: 1
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    3/10/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine A.  Trening progu mleczanowego 3 rundy 18kcal na czas AirbBike 3:30 przerwa B. 3 serie 60m front rack KB carry 24kg(30m na stronę) 10 KB halo 24kg C. 3 serie 15m rope sled pull +30kg 20 walking lunges *wszystko w kamizelce 10kg D. 3 serie 15 back extension 15 dips + parallel bars walk front and back *wszystko w kamizelce 10kg E. ABS 2 rundy 1' weighted plank +20kg 1' rest F.    Mobility Mobilność bioder Mobilność obręczy barkowej Komentarz: Bardzo fajny trening! Super wszedł rowerek. Na części B barki piekły i musiałem powalczyć o stabilizację. Wykroki też były bardzo ciekawe, dawno nie nosiłem kamizelki, na ostatniej serii Dipów musiałem robić przerwy, bo nie byłem w stanie dokończyć, to samo było na chodzeniu na poręczach, triceps puszczał i prawie zęby straciłem %-) Miłego weekendu! Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2018 7:57:10 AM Liczba szacunów: 1
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    15/10/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine 8 TGU + 1 press 24kg A. Pre exhaust 10' stałej pracy 1 power clean + 1 front squat + push press 80kg 5 jumping push ups 10 one arm landmine row 40kg (5 na stronę) chyba 7 albo 8 cykli B.  Siła Back squat 5*102,5kg ; 5*110kg ; max*117,5kg 5 overhead press 2*24kg 5 ring pull ups Wynik z maksa 15powt C.    Akcesoria Mobilność bioder Mobilność obręczy barkowej Komentarz: Pospane, trening dobry, zadowolony z przysiadów. Miłego tygodnia! Pozdro! Zmieniony przez - FighterX w dniu 2018-10-15 08:17:34

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2018 8:17:15 AM Liczba szacunów: 2
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    17/10/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine 8 TGU + 2 press 24kg A.  Siła Martwy klasyk 3*150kg ; 3*150kg ; 3*150kg https://youtu.be/BVLwHlpvbug Ławka 5*80kg ; 5*85kg ; max*90kg 10 one arm KB row 40kg (5 na rękę) Wynik z maksa 15powt B. Akcesoria 3*10 V-ups C. Mobilki Mobilność bioder Mobilność obręczy barkowej Komentarz: Zadowolony z klasyka jestem, jak na rok nie robienia, to dynamika była niezła. W ramach akcesoriów zrobiłem scyzoryki, żeby trochę przód popracował. Na zakończenie mobility bioder i barków, przy barkach znalazłem mobilizację gdzie bardzo dobrze czuję rozluźnianie zębatych przednich. Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2018 8:13:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    22/10/2018 Deload week Warm up Banded shoulder routine 8 TGU + 1 press A. Pre exhaust 10' stałej pracy 2 power clean + 2 snatch grip behind the neck press + 2 overhead squat + 2 snatch balance 40kg 8 kb bench press 2*24kg 8 snatch grip row 40kg B. Siła 3 serie Back squat 5*70kg Db KB Overhead press 5*2*16kg Ring chin ups 5*BW C. Akcesoria 3' AirBike Mobilność obręczy barkowej Mobilność bioder Komentarz: Nogi jeszcze obolałe po półmaratonie, ale chciałem się poruszać żeby nie zastać się i nie rozleniwić. Ten tydzień planowo deload, więc będzie czas na regenerację po półmaratonie. Miłego tygodnia! Pozdro

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2018 8:08:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    26/10/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine 3' AirBike A.  Kondycja 5 rund 10' AMRAP 3-6-9-... kcal on AirBike Burpees Wynik: 148 powt B. 3 serie 30m farmers carry 2*32kg 30 sek hang C. 3 serie w kamizelce 30m sled push +60kg 10 dips D. 2 serie w kamizelce 20 heel elevated bulgarian squat (10 na nogę)https://youtu.be/OGsollSL0jU 10 ring rows E. ABS 3 serie w kamizelce 10 ab roller F.  Mobility Mobilność obręczy barkowej Komentarz: Kondycja dobrze przewentylowała płuca, strasznie niewygodnie mi się burpeesy robiło w nano 7. Wisząc na drążku odkryłem jak rozciągać na nim klatkę i zębaty przedni. Kolejne zestawy były bardzo przyjemne :) większość w kamizelce ;-) Miłego weekendu! Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2018 8:25:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    29/10/2018 Warm up Banded shoulder routine 6 TGU + 1 press at the top 28kg A. Pre exhaust 10' stałej pracy 2 power clean + 2 hang squat clean + 2 front squats + 2 push press 70kg 7 KB floor press 2*28kg 10 Double KB Bent over row 2*28kg B. Siła Back Squat 5*90kg ; 5*97,5kg ; max*105kg 10 seesaw press (5na stronę) 2*28kg 5 fat gripz pull ups Wynik z maksa - 23powt C. Akcesoria Mobilność obręczy barkowej Mobilność bioder Komentarz: Dzisiaj był dobry dzień, wyspałem się, wypcząłem wczoraj więc była moc. Dobrze mnie część A rozgorzała, zarzuciki wchodziły bardzo lekko, ale wiosłowania nie były wcale takie lekkie ;-) jestem mega zadowolony z siadów, robiłem dopóki technika się nie popsuła i wynik 23 mnie satysgakcjonuje ;-) Miłego tygodnia Pozdro

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/29/2018 8:12:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    21/10/2018 Warm Up 5' Flow Shoulder Banded Routine 6 TGU + 2 Presses 28kg A. Siła Martwy ciąg klasyczny 3*5*135kg Wyciskanie na ławce płaskiej 5*72,5kg ; 5*77,5kg ; max*82,5kg Chest Supported Kettlebell Row 7*2*28kg Wynik z maksa: 20 powt B. ABS AB Roller 1*30 C. Akcesoria Mobilność bioder Mobilność obręczy barkowej Ćwiczenia na mięsień czworoboczny lędźwi 2*20 Komentarz: Dzisiaj urlop, także nie śpieszyłem się z treningiem. Niestety zabrakło mi obciążenia 1,25kg dlatego do ciągu dodałem 2*2,5kg. W martwym ciągu dopracowałem technikę rozpoczęcia ciągu, czuję zdecydowanie lepsze napięcie przy rozpoczęciu. W wyciskaniu na ławce już troszkę brakowało mi tlenu na ostatnich powtórzeniach, ale udało się pocisnąć do 20. Zmieniłem również trochę technikę wiosłowania tak by bardziej angażować dolną głowę czworobocznego. Pozdro

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2018 8:57:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    2/11/2018 Warm Up 5' spacer Banded shoulder routine A.   3 serie 10 double dumbbell hang power clean 2*24kg 6 double dumbbell thrusters 2*24kg B. 3 serie 16 dumbbell alternating bench press 2*24kg (8 na rękę) 16 dumbbell alternating chest supported row 2*24kg C. 3 serie 15 dips 10 neutral grip pull ups D. 3 serie 20 heel elevated bulgarian squat (10 na nogę) 8 one leg deadlift 2*24kg (4 na nogę) E. 3 serie 16 wyciskanie na suwnicy jednonóż (8 na nogę) F.  15 minut biegu na bieżni Komentarz: Dzisiaj szybki trening w Radomiu. Miłego weekendu! Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2018 5:03:30 PM Liczba szacunów: 2
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    4/11/2018 5km bieg Komentarz: Lekki bieg żeby rozruszać nogi po 4h jazdy samochodem. 5/11/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine 6 TGU + 2 press at the top 28kg A.  Pre exhaust 10' Pracy 2* complex (power clean and push jerk + thruster) 80kg https://youtu.be/ZG2G_ghZUBA 5 floor press 2*28kg 5 push ups on KB 10 bent over row 28kg (5 na stronę) Wyszły 4 serie B. Siła Back squat 5*97,5kg ; 5*105kg ; max*112,5kg 10 Seesaw press 2*28kg (5 na stronę) 5 Weighted Fat Gripz Pull Ups +8kg Wynik z maksa 17powt C. Mobility Mobilność obręczy barkowej Mobilność bioder Komentarz: Letko nogi zmęczone po wczorajszym wieczornym bieganiu, ale mimo to udało się 17powtórzeń w siadach pyknąć, także jestem zadowolony z wyniku :) Miłego tygodnia Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2018 8:19:11 AM Liczba szacunów: 1
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    9/11/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine A.  Kondycja 3 rundy 20kcal AirBike na czas Przerwa 3:30 Wynik: 22 ; 22; 23 B. 3 serie 30m spacer farmera 2*40kg 10 KB Halo 20kg C. 3 serie w kamizelce 10kg 15 Back extensions 20 heel elevated bulgarian squat (10 na stronę) D. 3 serie w kamizelce 10kg 10 dips 5 chin ups E. 3 serie w kamizelce 10kg 10 air squats 10 ab wheel 30 sek side plank total F. Mobilki Mobilność obręczy barkowej Mobilność bioder Komentarz: Rower zniszczył, miałem ochotę powiedzieć, dziękuję dobranoc i iść do domu, ale akcesoria trzeba było docisnąć. Za tydzień zamiast noszenia wrzucę saneczki. Dodałem side plank jako obowiązkowe ćwiczenie aby wzmocnić czworoboczny lędźwi. Miłego weekendu! Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2018 8:09:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    19/11/2018 Delaod week Warm up Banded shoulder routine 8 TGU + 1 press at the top 20kg A. Pre exhaust 10' stałej pracy 2 power snatch + 2 snatch balance 50kg 10 KB bench seesaw press 2*20kg 10 Double KB chest supported row 2*20kg B. Siła Back Squat 3*5*70kg 10 seesaw press (5na stronę) 2*20kg 5 fat gripz pull ups C. Akcesoria Mobilność obręczy barkowej Mobilność bioder Komentarz: Deload po 3 mocnych tygodniach. Lekko nogi zmęczone po wczorajszym bieganiu, ale deloadzik przyjemnie zrobił. Rozruszany na nowy tydzień ;-) Miłego tygodnia Pozdro

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2018 8:30:41 AM Liczba szacunów: 1
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    23/11/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine A.  Kondycja AirBike 5 rund 1' pracy >500W 1' luźno Wszystko poniżej w kamizelce 10kg B. 3 serie 20 walking lunges 5 dips + 20 sek hold + 5 dips 10 chin ups C. 3 serie 10 Kossac squats + 20kg 10 Ring rows 10 foot elevated push ups D. Core 3 serie 15 back extensions wit pause 10 pillar hold hand reach left 10 pillar hold hand reach right Max weighted plank +15kg E. Mobilki Mobilność obręczy barkowej Mobilność bioder Komentarz: Sympatyczny piatkowy trening. Miłego weekendu! Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2018 8:10:00 AM Liczba szacunów: 1
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    3/12/2018 Delaod week Warm up Banded shoulder routine 6 TGU + 1 press at the top 32kg A. Pre exhaust 10' stałej pracy 1 power clean + 1 front squats + 1 push jerk 80kg 10 alternating incline bench press 2*28kg (5per side) 8 chest supported kb row 2*28kg 5 cykli B. Siła Back Squat 5*100kg ; 5*107,5kg ; max*115kg 45sek rest max*115kg 8 one arm bottom up KB press 20kg (4 per side) 4 gripz ball chin ups + 10kg Wynik z serii na maks : 17 + 8 C. Akcesoria Mobilność obręczy barkowej Mobilność bioder Komentarz: Dobry trening! Obawiałem się odrobinę żeby nie spięło pleców, dlatego na części A mniejsza ilość powtórzeń, ale większym ciężarem, dodatkowo pomobilizowałem biodrolędźwiowy i poszło całkiem sprawnie. Zadowolony mocno z przysiadów, jak szedłem do pracy to czułem nogi. Miłego tygodnia Pozdro

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/3/2018 8:06:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    5/12/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine 4 TGU + 2 press 32kg A.  Siła Wyciskanie ławka płaska 5*80kg ; 5*85kg ; max*90kg 45sek rest max*90kg Co serię 4* Martwy klasyk 145kg 20 Gorilla Row 2*32kg (10 per side) Wynik z maksa : 11 + 6 B. Abs V-ups 3*10 C. Mobilki Mobilność bioder Mobilność obręczy barkowej Komentarz: Wybitnie trudno mi dzisiaj było robić TGU z 32kg, na TGU wychodzi też, że mam mocno spięte prawe przedramię przy łokciu. Martwy szedł całkiem sprawnie, w następnym tygodniu muszę zmienić chwyt i nagrać, bo okazuje się,.że nachwytem lekko uginam ramiona przy starcie. Zobaczymy jak będzie na przechwycie. Zadowolony z ławeczki jestem :-) Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2018 8:02:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    14/12/2018 Warm Up 5' flow Banded shoulder routine Cały trening w kamizelce 10kg A.  Kondycja 3 rundy Na czas 20 kcal AirBike Odpoczynek do pełnej regeneracji Czas: 23, 23, 28 sek B. 3 serie 7 burpee pull ups 8 GHDs C. 3 serie 10 dips 10 ring rows 10 butterfly pull ups 20 walking lunges D. Core 2 serie 1' weighted plank + 15kg 1' odpoczynek E. Mobilki Mobilność obręczy barkowej Mobilność bioder Komentarz: Dzisiaj cały trening w kamizelce, rowerek też. Zamiótł mnie ten rowerek w kamizelce pod dywan i w sumie mógłbym tam zostać. Na burpeesach myślałem, że padnę trupem. Mocno zaskoczył mnie żuraw na GHD w kamizelce, jeszcze jestem za cienki w uszach by dodać kamizelkę. Dipy i dodatki były bardzo przyjemne. Miłego weekendu! Pozdro!

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2018 8:07:14 AM Liczba szacunów: 1
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    Strength & Endurance

    10/12/2018 DELOAD Warm up 5' flow Banded shoulder routine 6 TGU + 2 press at the top 24kg A. Pre exhaust 10' stałej pracy High hang power clean + hang power clean + power clean + 3 front squats + 3 push presses 50kg 8 bench press 2*24kg 10 chest supported kb row 2*24kg 5 cykli B. Siła Back Squat 3*5*70kg Co serię 8 one arm bottom up KB press 12kg (4 per side) 4 gripz ball chin up C. Akcesoria Mobilność obręczy barkowej Mobilność bioder Komentarz: Dzisiaj się zorientowałem, że od miesiąca wrzucam na górze "deload week", a dopiero mam deload %-) nogi zmęczone, dobrze było się poruszać. Lekki trening, rozruszałem nogi, kolano już zdecydowanie lepiej :-) Miłego tygodnia Pozdro

    Odpowiedzi: 6116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2018 8:07:11 AM Liczba szacunów: 0