SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    c przejdz juz na mase

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2014 5:36:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Opcja c najlepsza %-) Dobra lecę szybko coś zjeść bo czuję że mi bice się spalają znowu Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2014-07-13 17:38:15

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2014 5:37:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    w sumie, jest fajny patent. Jeść jak najzimniejsze rzeczy w ciągu dnia (dużo lodu itp.). Fizyka mówi, że kalorie powinny same lecieć. Litr wody w idealnych warunkach (podgrzewanie tylko ciałem) z temp 6 st C do 36 dawałby 30 kcal. Czyli w rzeczywistości ze 20, bo temp. otoczenia. Właśnie wykazałem, że ta metoda jest bez sensu, bo 20 kalorii palę wychodząc do kibla.Lipa :-(

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2014 10:28:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Trochę się spóźniłem, usunięto ;c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2014 12:44:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Te omlety są okropne.. Taki mały niewinny i 1000 kcal ;c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2014 10:24:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No bo to jest raczej ważne czy energia trafi do muskli czy komórek tłuszczowych, c'nie? Zmieniony przez - pilkaPN w dniu 2014-07-22 11:29:50

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2014 11:29:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10540915_740339662693281_7491878384445847502_n.jpg?oh=5a32cf8b7a0390a1f814557f1570ff8d&oe=5439BDB3&__gda__=1412898315_b9c6b6c599126b9f2afbb1828af2b09f

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2014 7:09:56 PM Liczba szacunów: 0
  • czy zamiast boczków na oiłce może być skłony w bok z hantelkai Tak, może tak być Marta wytrzymałościówka by Morales: Jak najbardziej A ponadto (co tydzień inny trening): Trening A Tabata z 4 ćwiczeń po kolei (każde ćwiczenie 8x 20sek pracy/10sek odpoczynku), przerwa dopiero pomiędzy obwodami 1. przysiad z wymachem rąk* 2. invert rows 3. pompki 4. sit up Trening B 5 x obwod: x5 30 sek przerwy miedzy obowdami -30sek burpee -30sek pajacyków -30sek split jumps -30sek burpee -30sek pajacyków -30sek mountain climbers Trening C 10x invert rows 20x push up 30x burpee 40x mountain climber 50x sit up 60x przysiad z cięzarem ciała Trening D Po 30s na każde ćwiczenie: Obwody 1 i 3 1. burpee 2. pajacyki 3. split jumps 4. burpee 5. pajacyki 6. przysiady Obwody 2 i 4 1. burpee 2. pajacyki 3. split jumps 4. burpee 5. pajacyki 6. pompki .... * Taki przysiad ma być do tej tabaty: http://www.youtube.com/watch?v=nDcNzEFr7yA Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-01-20 21:36:02

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2011 9:35:39 PM Liczba szacunów: 0
  • chciałomi się tak wymiotować, że dopiero po 2 godzinach dochodzę do siebie! Ach... To zdanie to balsam dla mojej duszy Jeszcze powiedz, że mi złorzeczyłaś to się rozpłynę Invert rows możesz robić trzymając się krawędzi stołu, albo połóż kijek od miotły pomiędzy dwoma krzesłami Ale jeśli któryś z trenów Ci nie pasuje/nie masz możliwości wykonywania to nie rób, możesz robić tylko trening C i notować postępy co tydzień

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2011 8:00:33 PM Liczba szacunów: 0
  • albo połóż kijek od miotły pomiędzy dwoma krzesłami tak zrobiłam - położyłam gryf...i tłumaczyłam sobie, że pewnie tak jest trudniej i dlatego źle robię i lepiej zamienię edit: obejrzałam sobie dokładnie technikę przysiadów, burpree, sit up i coś mi nie pasuje hehe -pani na filmiku jakoś tak łątwo idzie Marta a tam miało być 5 obwodów w tym C??bo mi pierwszy zajął ok 8 -10minut minut i stwierdziłam że 5 to w godzinę nie zrobię...możesz się rozpływać będę myślała o Tobie ciepło zawsze podczas potreningowego "leżakowania" Militia, Agata - następnym razem dam radę, zostanę z misiami i specjalnie dla was nakręcę filmik * co tam 200 stopni w saunie w porównaniu do tortur Marty - pikuś ** ale nie wiem czy nie pękniecie z zazdrości, ja przy nich z moim mizernym biustem skuliłam się w kąciku Zmieniony przez - terco w dniu 2011-02-02 21:29:38 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-02-02 21:30:31

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2011 9:11:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Foty zrobione,micha czyściutko, trening był jeszcze tylko wypiska i mogę umierać No to jedziem z tym koksem *ledwo wstałam ze sztangą nogi mi "skamieniały" **ZAMIAST PRZERW pomiędzy seriami: a. skoki w bok obiema nogami 10x (skok w lewo + prawo = 1x) b. przysiady 30 - zapomniałam wcześniej poszukać tego kicks ale obiecuję poprawę c. sit-up 10x +trening od Marty na kręgosłup micha: razowiec, grani, lniany, wędlina,sałąta pomarańcza łosoś, szpinak omlet z 2 jaj, jogurt bio, masło orzechowe, miód łyżeczka kawa2x, 2 jabłka, marchew, garść orzechów skrzydełka kury, warzywa gotowane pkrzywa, tran z omeg 3, multiwitamina Zmieniony przez - terco w dniu 2011-02-19 22:43:04 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-02-19 22:47:34

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2011 9:04:37 PM Liczba szacunów: 0
  • zaczynam na nowo cieszyć się życiem... i dobrze No i silownia to idealna sprawa na poprawę humoru.. masz rację, mi trochę brakuje wyjścia z domu, zwłaszcza że mój facet jak ćwiczę lubi sobie pokomentować co doprowadza mnie do szału kurcze nie idzie zrzucić poniedziałkowego treningu, dobrze że zapisałam zmiany spróbuję później. Marta dziś zaczynam ostatni tydzień ze zmianami które wprowadziłąś i pora chyba utrudnić coś??? bo w sumie ten trening jeszcze jakieś2-3 tygodnie i chyba pora go skończyć i wprowadzić nowy bo może ten mój zastój to też kwestia tego że za długo ćwiczę jednym treningiem (już ok 7 tygodni) 14 Marzec liczba powtórzeń (ciężar) 1a MC 11/8/6 (48/50/50) 1b przysiad plie 12/12/10 (48/50/50) 2a wiosłow sztangą w op 12/11/11 (26/26/26) 2b wyciskanie hantli na skośnej 12/10/9 (12/10/9)* odwrotne brzuszki 12/12/12 skłony tułowia w bok z hantelką 12/11/11 (22,5/22,5/22,5) turlanie piłki pod siebie 12/12/12 *2a2bzamiast przerw 10x: a)przysiad b)wypady c)przysiad z wyskokiem d)wypad z przeskokiem Marta ja chyba źle zrozumiałam to ma być 2a2bzamiast przerwy mają być 10x te 4 ćwiczenia i znowu 2a2b i ćwiczenia ? czy 2a2b przysiad 2a2bwypady?? bo ja robiłam tą drugą opcję i dlatego tak mało było powtórzeń bo wychodziło2a2b ćwiczenie ok 15sekund i znowu 2a2b to jak miało być poprawnie? Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-16 13:06:16 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-16 13:06:46 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-16 13:08:04

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2011 11:13:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening 18marca 1 thrusters - 26kg -10/8/7 2 wypady dalekie - 48kg - 10/10/8 3 wiosłowanie hantelką - 12kg -12, 14,5kg -8/7 4a wznosy ramion bokiem - 5kg -12/10/8 4b wznosy bokiem w opadzie tułowia -3kg-12, 3,8kg -12/12* 5 plank -56sekund 6 wznosy bioder na piłce -3x12 (każde ostatnie powt. utrzymane 30sekund) * zamiast przerw: 10xmountain climber 20xpajacyki 10xpompki 5xburprees 10xprzysiad 1 posiłek 2 posiłek 3 posiłek Wyszło strasznie dużo kalori i jakoś dużo białka wpierdzielam Powinno być: 2289kcal (bilans zerowy) B -87g T-58g W -335g według vitalmaxa choć wolę podbić białko do 116(2g/kg.m.c) a reszta?jakieś propozycje? Trening 19 marca Rowerro - mega intensywnie, chłopak chciał udowodnić że jest lepszy więc mieliśmy niezły wyścig Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-19 22:06:50 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-19 22:10:17 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-19 22:18:58

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2011 9:57:48 PM Liczba szacunów: 0
  • 20 marca micha: 1) razowiec, jajko, wędlina, sałata, papryka 2)2 jabłka, 150g grani, kapusta kiszona 3)40g pestki słonecznika 4)cyc kurczaka, kapusta kiszona, kromka razowca 5)kawa2x, 2łyżki masła orzechowego 6)omlet(2 jaja, oliwa, łyżeczka mąki) +serek homo+wiśnie 4posiłek 6posiłek kcal B/T/W - 2152kcal 187/81/167 (bez łyżki masła orzechowego bo nie było w kalkulatorze) 20 marcaTRENING 45minut aero - bieganie 1a MC - 50kg -9/8/ 1b przysiad plie -50kg -12/12/12 2a wiosłow sztangą w op -26kg -12/12/12* 2b wyciskanie hantli na skośnej -2x10kg -12/12/9 3a odwrotne brzuszki -12/12/12 3b skłony tułowia w bok z hantelką -25kg -10/10/8 3c turlanie piłki pod siebie 12/12/12 *ZAMIAST PRZERW: a. przysiad x10 b. wypady x10 c. przysiad z wyskokiem x10 d. wypady z przeskokiem x10 e. burpees x5 +6burpree Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-20 23:58:16 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-20 23:59:13

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2011 11:55:14 PM Liczba szacunów: 0
  • 28marca - trening 1a MC - 50kg -10/9/8 1b przysiad plie -50kg -12/12 56kg-7 2a wiosłow sztangą w op -26kg -12/12 36kg -6 2b wyciskanie hantli na skośnej -2x10kg -12/12/10* 3a odwrotne brzuszki -12/12/12 3b skłony tułowia w bok z hantelką -26kg -8/8/6 3c turlanie piłki pod siebie 12/12/12 *ZAMIAST PRZERW: a. przysiad x10 b. wypady x10 c. przysiad z wyskokiem x10 d. wypady z przeskokiem x10 e. burpees x5 +AERO 50minut bieganie w terenie

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2011 10:25:59 AM Liczba szacunów: 0
  • 30marca TRENING 1a przysiad 50kg - 12/12/ 56kg- 8 1b RDL - 50kg - 11/9/6 2 wzpięcia na palce - 66kg - 16/18/12 3 wyciskanie żołnierskie - 16,5kg - 12/10/9 4 wyciskanie na poziomej - 20kg - 12/12 26kg - 1 5a podciąganie sztangi wzdłuż tułowia - 14kg - 12,12 20kg - 6 5b uginanie ramion młotkowe 2x5kg - 12/12/ 2x6,5 -6 5a i 5b zamiast przerw: a. skoki w bok obiema nogami 10x (skok w lewo + prawo = 1x) b. flutter kicks (10x) c. deck squat 10x d. burpees 5x

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2011 9:33:17 PM Liczba szacunów: 0
  • wczorajsza micha próbowałam bez chleba i z fasolą i muszę dzień wcześniej myśleć o posiłkach bo na oko to ja nie zbilansiuję zapomniałam o tłuszczach wczoraj za to węgli wychodzi więcej jak nie ma razowca...bo zajadam się owocami TRENING 3 kwietnia 1a MC - 50kg -12 56kg -/6/4 1b przysiad plie -50kg -12 56kg - 10/9 2a wiosłow sztangą w op -26kg -12 36kg -8/6 2b wyciskanie hantli na skośnej -2x10kg -12/10/9 3a odwrotne brzuszki -12/12/12 3b skłony tułowia w bok z hantelką -20kg -12/12/12 3c turlanie piłki pod siebie 12/12/12 *ZAMIAST PRZERW: a. przysiad x10 b. wypady x10 c. przysiad z wyskokiem x10 d. wypady z przeskokiem x10 e. burpees x5 + aero 15km rower w terenie po MC w nocy lędzwiowy dał znać o sobie Zmieniony przez - terco w dniu 2011-04-04 10:44:37

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2011 10:39:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Dobra Marta na "sucho" już potrenowałam, jutro przećwiczę a powiedz mi jeszcze jak się sprawdza max??? Robię rozgrzewkę i próbuję zwiększać ciężar 5x1??? bo nigdy nie próbowałam i nie wiem jak się za to zabrać Marta jak radzisz jechać na kaloryczności zero na początku? Czy od razu w nietreningowe ciąć? Dziś obliczyłam że uwzględniając ten trening wychodzi: +/-2400kcal Tak licząc to dla 2200kcal 2g.b/kg.m.c = 120g 1,5g tłuszczu = 89g z węgli AŻ 227g mogę podbić białko do 3g? i wtedy: B/T/W - 180g/90g/192g =2300kcal?? DNT - 180g/90g/117g=2000kcal Marta czy jeszcze obciąć te kalorie czy tak próbować 2 tygodnie i potem zmieniać? W sumie to do tej pory było ok 2400dziennie i tyć nie tyłam a nawwet leciało w dół jak była czysta micha....kuwa nie wiem gdzie ja tyle kalorii palę Zmieniony przez - terco w dniu 2011-04-04 15:37:49 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-04-04 15:54:50

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2011 3:36:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Zarys dietetyczno-suplementacyjny 2000kcal; BWT 150/150/90; to tak na sam początek Pigularz - CLA 3x dziennie - zielona herbata 3x (obczaj Olmp ma CLA z zieloną herbatą) - ZMA wieczorem - o-3 3x - wit. C 500mg 3x Olejarz - olej z wiesiołka - olej z ostropestu Owoco-warzywniak - kiszonki domowe (minimum 250g dziennie) - warzywa krzyżowe (min. 500g dziennie) - jabłka - grapefruity - pomarańcze Zielarz - melisa - rumianek - pokrzywa - mniszek lekarski (wieczorem) Przyprawnik - kurkuma 3x dziennie - imbir 3x dziennie - cynamon 3x - ostrrrra papryka Reszta jutro, bo już... Póki co, pytania są? Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-04-06 07:08:32

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2011 1:48:48 AM Liczba szacunów: 0
  • /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d57dfb3ca10f4f819014bedd24c40e2e.jpg fizjoterapia mi się zamarzyła. ale mam małe szanse w tym roku. a biorę pod uwagę tylko jedną uczelnię, bo a)jednak chciałam kontynuować swoje studia b) nie mam matury z biologii c) nie mam kasy na czesne w prywatnej/zaocznej /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/34dddf77ad364c5596916a2dc67b44bd.jpg Dzien1.  1. RDL 5x5 Rampa 25kg/35kg/45kg/55kg/65kgx2/65kgx2 2. ściąganie drążka górnego do klatki 4x6-8 progres/regres  35kgx8/35kgx8/35kgx8/40kgx5 3. wiosło sztangielka w oparciu 4x6-8 regres  20kgx6/18kgx8/18kgx7/18kgx8 4. przysiad goblet 3x 10-12  20kgx12/20kgx12/23.5kgx12 5. długie wykroki chodzone 3x 10-12 na nogę  10.7kgx12/10.7kgx12/13.3kgx7 1.2 powtórzenia i więcej nie umiem.:-( 2. trochę mi się cieżar nie podoba, ale starałam się dokładnie 3. trochę dziwny ten rozkład wyszedł, ale ok 4. jak paczę w górę to jest lepiej %-) 5.ta ostatnia seria to trochę z motyką na słońce plus 800 m. ale po tym biegu plułam płucami. jeszcze dziś raz zrobię, bo nie udało mi się wymierzyć czasu. być może wpadnę na basen. SUPLE:: tran w tabletkach, napar z kopru włoskiego, olejek wiesiołka (1 łyżeczka), magnez, kombucha, chela-min, vita-plex WARZYWA marchewka, kapsuta kwaszona, sałata, żółta papryka, jarmuż (bez szału, myślałam, że jest lepsze), rzodkiewka, sałata, PŁYNY kawa, woda, zielona herbata /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3071f583031c4624acc30ba7478af8fb.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1902942fb26245e3bbdef87e38fe4dbc.png Zmieniony przez - kebula w dniu 2014-06-20 10:48:06 Zmieniony przez - kebula w dniu 2014-06-20 10:48:38 Zmieniony przez - kebula w dniu 2014-06-20 10:49:09 Zmieniony przez - kebula w dniu 2014-06-20 10:50:59

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2014 10:46:58 AM Liczba szacunów: 0