SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Sopel_X - Come Back 2, str.70 (BEZ KOKSU)

    Post
    Galeria Zdjęć

    No nie gadaj ze nawet krety nie jadles badz bialka? Jak tak to ty masz w c***a dobry gen, tylko do klaty troche mniejszy xD ale masakra! bez saa, i nawet bialeczka i krety!! Powah.

    Odpowiedzi: 722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/7/2010 10:08:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Sopel_X - Come Back 2, str.70 (BEZ KOKSU)

    Post
    Galeria Zdjęć

    C***owe te zdjęcia dodałeś jakies czarno białe,przyciemnione.Bardzo słąbo na nich widać,jeszcze napinasz na nich samą łape.Łapa podlana no ale jeśli podoba Ci sie takie coś to masuj dalej.pzdr

    Odpowiedzi: 722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/19/2010 1:56:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Sopel_X - Come Back 2, str.70 (BEZ KOKSU)

    Post
    Galeria Zdjęć

    sopel twoja od 2009 roku z ostatnich fotek na pierwszej stronie twoja forma nic juz nie poszla do przodu . Czas zarzucic jakies suple , bo masz gen i c***owo bylo by go zmarnowac

    Odpowiedzi: 722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2011 12:45:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Druga Edycja Konkursu Krata Na Lato-zadania na finał str 10

    Post
    Po 35 roku życia

    Jutro zrobie jakis zlepek zdjec w roznych pozach to moze mi pomożecie nad dobraniem celu . moim zdaniem łapy bary no i oczywiscie lydki ;c

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 5586 Data: 5/16/2014 9:06:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Druga Edycja Konkursu Krata Na Lato-zadania na finał str 10

    Post
    Po 35 roku życia

    Od dzisiaj można już wklejać zadania z drugiego etapu oraz zblokowane zdjęcia do głosowania w zakodowanym temacie-kod na priv http://www.sfd.pl/2_G%C5%82osowanie_II_Edycji_Kraty_na_Lato_2014-t1025402.html?master=1# https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-c.ak/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/10409401_10203066804449203_6103055387190044592_n.jpg

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 5586 Data: 5/24/2014 8:19:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Druga Edycja Konkursu Krata Na Lato-zadania na finał str 10

    Post
    Po 35 roku życia

    Oczywiście ,że wiadomo-dziś wstawię finałowe zadania i terminy ale czego spodziewać -łatwo się domyslić..... Musze powiedzieć,że przez ostatnie dni oglądałem tyle super sylwetek i brzuchów,że moje oczeiwania na finał znacznie wzrosły...:) Nie było tam zawodnika słabego....Wszyscy na bardzo wysokim poziomie-nawet ,jak ich nazywaja kulturyści-galociarze....:) https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10425109_10203157083266117_1283723792407351327_n.jpg Na filmie kategoria najpotężniej zbudowanych w finałowych układach dowolnych-czyli pozowaniu.Warto zwrócić uwagę na występ Hoffmanna-po prostu wzorcowe pozowanie,dobór muzyki całe wejście,zakończenie i wyjście.Jak ktoś myśli o starcie-warto coś na ten wzór sobie przygotować... https://www.youtube.com/watch?v=fpYw29l2dDk Zmieniony przez - masti w dniu 2014-06-10 09:11:48

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 5586 Data: 6/10/2014 9:07:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Druga Edycja Konkursu Krata Na Lato-zadania na finał str 10

    Post
    Po 35 roku życia

    Termin wrzucania zdjęć do zakodowanego tematu i zadań do swoich dzienników od 24 czerwiec do 28 czerwiec godzina 20:00 Głosowanie od 28 czerwca godz 20:00 do 2 lipiec godzina 20:00 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Zadania na finał: 1.Blok pomiarowy: a)analiza składu ciała pokaże nam jaki procent bf posiadamy na wejściu-beda pkt za najlepsze wyniki a na końcu beda pkt za róznice % bf-obliczyny o jaki procent się nam zmniejszyła tkanka tłuszczowa. Wagę i wzrost także liczymy z analizy składu ciała(jeżeli nie ma takich pomiarów-mierzymy i wazymy sie-dokumentujac to fotografiami. b)mierzymy obwód pasa na max wdechu i wciagnieciu brzucha-miara na wysokości pepka-dokumentujemy to zdjęciem. Punkty beda za najkorzystniejszy stosunek obwodu pasa do współczynnika masywności BMI c)pomiary: Klatka piersiowa na wdechu i w napięciu+obwód ramienia w napięciu + obwód uda w napięciu. Suma tych wymiarów bedzie dzielona przez współczynnik masowości BMI a pkt beda przyznawana za najwyższe współczynniki. Suma pkt z wszystkich podpunktów wskaże nam zwyciezce bloku pomiarowego. 2.Blok ćwiczeń Testujemy brzuch i miesnie wsółpracujace :sposób bedzie odmienny niz w poprzednim konkursie-to bedzie sprawdzian siły ,wytrzymałości i odporności psychicznej-czyli determinacji uczestników konkursu. By nie opierało się to wyłacznie na sile mięśni-trzeba też użyć mózgu by sobie to odpowiednio rozplanować(coś jak Xzaar zrobił w maratonie) -Czas testu wynosi 4 minuty-po 1 minucie na każde ćwiczenie. Film z ćw nakrecamy non stop-nie ma dodatkowego czasu na przejścia. 1 minuta: Skłony: z leżenia w poziomie do ok 45 stopni,dłonie na karku lub przy głowie,nogi ugiete pod kątem prostym, tylko wsparte o podłoże . wykonujemy w nastepujacym reżimie:10 skłonów-dowolna przerwa,10 skłonów-dowolna przerwa itp-liczą się zaliczone pełne dziesiatki-czas 1 minuta.Po tym ćw natychmiast przechodzimy do kolejnego-czas przejścia jest wliczany w 4 minuty-trzeba skalkulować na którym ćw robimy max 1 minute a na którym zostawiamy czas na przejścia... http://storage.sfd.pl/ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e38b1e85f2fd44369d9fed3d858b2320.jpg 2 minuta: W zwisie na drazku K2E-czyli unosimy kolana do łokci-łatwiejsza odmiana T2B Wykonujemy to w nastepujacy sposób: 5 powtórzeń-dowolna przerwa- itp zaliczamy pełne piątki-czas 1 minuta. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ea0faa357d0b45da88caf3e88207174c.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/619470df50f7470b8da0a2efa1deef4a.jpg Uwaga-jeżeli ktoś nie da rady zrobić tego ćwiczenia-zastepczo w ty czasie mozna zrobić unoszenie kolan w zwisie na drażku powyżej poziomu- reżim wykonania 15 powt-dowolna przerwa-punktujemy pełne pietnastki. 3 minuta Plank(czyli tak zwana deska) non stop-liczymy zaliczone 10 sekundowe odcinki czasu http://bfitness.ca/blog/wp-content/uploads/2014/02/plan4k.jpeg 4 minuta Równoczesne wznosy tułowia i nóg-tzw scyzoryk Reżim wykonania-po 10 powtórzzeń w serii ,dowolna przerwa,itp Punkty beda przyznawane za pełne dziesiątki Suma pkt z tych czterech ćwiczeń będzie końcowym wynikiem. http://gfx.dlastudenta.pl/photos/dlafaceta/styl/herecz_scyzoryk.jpg Uwaga Ważne-każde ćw wykonujemy tylko w przeznaczonej minucie. Przykład: kończymy wznosy tułowia w 40 sek-kolejne ćw K2E możemy rozpocżąć dopiero od drugiej minuty-ale oczywiście mozna sie juz wcześniej do tego ćw przygotować i przemieścić. 3.Blok zdjeć: Trzy zblokowane zdjęcia na finał 1.ocena sylwetki przodem 2.Poza mieśni brzucha -tak jak na zdjęciu 3.Dowolna poza,która wg Was najlepeij prezentuje sylwetkę,talie i mięśnie brzucha.. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d419b6b2db114b6d8fd626ab0fdcdeea.jpg 4.Pakiet antyanoreksyjny: a)wyciskanie leżąc ciężarem 60 % masy ciała w czasie 3 minut. Można odłozyć sztange na stojaki,napić się czegoś,wstać z ławki itp- Wynikiem bedzie suma osiagnietych powtórzeń. W dolnym położeniu sztanga musi dotknac klatki piersiowej w górnym łokcie musza byc proste. Ilość wykonanych powtórzeń jednym ciągiem-dowolna Przerwy dowolne Ale trzeba się zmieścić w 3 minutach. Ocena -wynik różniący sie na plus bez ograniczeń lub minus od wyniku początkowego o mniej niż 10 %-zawodnik otrzymuje 3 pkt bo oznacza to że jest nadal w świetnej formie -wynik gorszy od poczatkowego o 10-15 % -zawodnik otrzymuje 2 pkt -wynik gorszy od 15%- 20 % od początkowego-zawodnik otrzymuje 1 pkt -wynik gorszy o wiecej niż 20 %-zawodnik otrzymuje 0 pkt-cos poszło nie tak- zbyt mocno stracił formę i siły. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/1926748_10202795377863708_8942391969419677382_n.jpg b)podciaganie na drązku nachwytem-czas 3 minuty Zasady takie same ,jak w wyciskaniu. Podciągamy się od pełnego zwisu do momentu dotkniecia broda drażka Zmieniony przez - masti w dniu 2014-06-10 21:18:03 Zmieniony przez - masti w dniu 2014-06-10 21:24:41

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 5586 Data: 6/10/2014 9:16:06 PM Liczba szacunów: 0
  • HST- plan Blue_Army do oceny

    Post
    Trening w domu

    15 kl szeroko 1 wiosłowanie 1 wyc hantli 1 podciag hantla w op 1 barki siedząc 1 barki w bok 1 przysiad 1 M.C 1 Szrugsy 1 fr wyciskanie 1 bc sztanga 1 przedramie tak jak bc tylko ze nachwyt 1 Na klate tylko jedno wyciskanie, poręcze mile widziane. Wiosłowanie i podciaganie hantla w opadzie tj. to samo. Na barki tylko wyciskanie. MC na zmianę z przysiadami. Szrugsy możesz wyrzucić. Przedramię sobie daruj. Dlaczego chcesz zmieniac ilość serii w kolejnych mikro ? a) co proponujecie zamiast martwego ciagu MC? Dlaczego chcesz zregygnować z MC ? b)piorytet klata i biceps! beda tak ułozone..?:> Klata, plecy, nogi, barki, ramiona, brzuch. c)moge wrzuci 2 cwiczenia na biceps? Po co ? Ramiona i brzuch zacznij trenować od połowy mikro 10.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1096 Data: 10/10/2005 7:33:48 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna - winowajcą grypy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wydaję mi się, że chodzi tu raczej o to, żę w stosunkowo krotkim okresie czasu kreta sprawia, że ćwiczyny bardzij intensywnie - a przez to wlasnie nasza odporność spada. Bo nie spotkałem się z badaniami na temat tego jak kreatyna - jako suplement osłabia uklad odpornościowy. Dlatego, pewnie nie napiszę nic oryginalnego - ale witamina C + czosnek + zawsze ciepłe stopy (b. ważne). Jak czujesz ze ci zimno, pierwsze oznaki,że coś cię bierze to od razu 2 g wit C + czosnek plus moczenie nóg w gorącej wodzie i pierzyna... pomaga... ostatnio kupilem w aptece taki preparat z koncentratem czosnku w tabletkach "alliofil" 30 tablet chyba po 6 zeta... Zmieniony przez - fukinhot w dniu 2007-01-04 11:08:00

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4585 Data: 1/4/2007 11:07:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Stała suplementacja

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wlasnie cos zblizonego proponowalem wyzej (troszke pelniejsza wersja :D) faktycznie od szczytu powinines byc dosc daleko wiec stawiam ze powyzsze rozwiazanie bedzie sie sprawdzalo co do zmiany cwiczen byc moze przez czesta ich zamiane maskujesz brak postepow ? moze pomysl o np 3 wariantach treningowych wykorzystujac rozne cwiczenia np trening A,B,C,A,B,C,A ....itd

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 8/27/2007 6:18:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Info odnośnie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Chcę ułożyć sobie dietę na mase ale żeby to zrobić w miare dobrze potrzebuję kilu informacji. Dużo czytałem w tym dziale jednak nie na wszystkie pytania znalazłem dokładne odpowiedzi. Jak już ją ułożę to wkleję ją do oceny. A więc oto jakich informacji szukam: 1. obliczyłem sobie podstawowe dzienne zapotrzebowanie na kalorie i wyszlo mi ok 2000 kcal, chcąc uzyskać masę dodałem do tego 590 kcal (dobrze czy źle??) DOBRZE NA POCZTAKE +300-500 ALE JESTES ZAPEWNE EKTO WIEC I TE+600 BEDZIE OK. 2. Wyczytałem że kulturysta na 1kg m.c. potrzebuje 6g ww i 2g białka, ja natomiast wziąłem 5g ww i 2g b (dobrze?) ROWNIEZ DOBRZE..ROZKLAD BTW W DIETACH MASOWYCH: BIALKO-1,8-2,2GR NA KG MASY CIALA WEGLOWODANY-4-6GR NA KG MASY CIALA TLUSZCE-RESZTA ZAPOTZREBOWANIA OK 1-1,5GR NA KG MACSY CIALA. 3. Ważę 70 kg więc potrzebuje 350g ww i 140g białka co da mi łącznie 1960kcal i czy mam uzupełnić to 1g/1kg m.c. tłuszczy?? Wtedy wyjdzie mi następne 630kcal i w sumie będzie 2590kcal. Dobrze?DOBRZE MSYLISZ. JAK PILAME WYZEJ TLUSZCE RESZTA ZAPOTZREBOWANIA. Teraz mi powiedzcie czy wszystko robie dobrze. Za pomoc będą SOGi Pozdrawiam 1-WSZY KROK ZROBIONY TERAZ TYLKO WLEJ DIETE DO OCENY PZDR.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1315 Data: 6/27/2007 4:28:20 PM Liczba szacunów: 0
  • pomozcie prosze.........

    Post
    Doping

    no wlasnie zapomnialem powiedziec ze mam okropne pragnienie na posiedzeniu w pracy wypijam w ciagu 8 godzin ponad 7,5 l. mineralnej niegazowanej! nawet nie wiem jak szybko to schodzi takie mam pragnienie ale ok sprobuje vit. C maydayxxl a czemu akurat C ? "wróg mojego wroga jest moim przyjacielem...."

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1540 Data: 3/13/2002 8:44:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Siła w 8 tyg- cykl

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Poskładałem to do kupy i wyszło coś takiego: Piątek: Klatka 1.Wyciskanie leżąc: 20/6 40/3 50/3 60/3 70/3x3 (+2,5kg c.t.) 2.Dociskanie(deska 10cm): 80/3x3 (+2,5kg c.t.) Tric 3.Wyciskanie wąsko: 6,5,5,5 4.Franzuz/wyciąg : 8,6,6,6 ( stały ciężar ) – czy może tak byc poniewaz nie mam poręczy Bic 5. Uginanie ze sztangą łamaną 6,5,5,5 6. Uginanie hantli na skosie z supinacją nadgarstka 3-4x10-8 Niedziela: Plecy 1. Martwy ciąg 3x3 (tutaj kontynuacja cięzaru z ostatniego cyklu) 2. Szrugsy: 4-5x 12 3. Podciąganie na drążku: 6,5,5,5 4. Wiosłowanie końcem sztangi: 3-4x 8-6 Przedramie składanka 5a. Uginanie nadgarstków podchytem 5xmax 5b. Uginanie nadgarstków nachwytem 5xmax Wtorek: Klatka: 1. Wyciskanie leżąc dynamiczne: 40/3 50/3 60/3x8 (przerwa 60 sec) Barki 2. Wyciskanie hantlami: 6,5,5,5 3. Unoszenie w bok: 3-4x 10-8 4. Unoszenie w opadzie: 3-4x 10-8 Środa: 1. Przysiad klasyczny 3x3 ( kontynuacja cięzaru z poprzedniego cyklu) 2. Martwy ciąg na prostych 4x8 3. Wspięcia na palce 5x max Prosze o ewentualna korekte planu.

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 5418 Data: 11/7/2010 2:12:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    Trening podzieliłem na A B i C A biceps, plecy, B triceps Klatka C nogi barki A i b robiłem na przemian raz w tygodniu później 2 np tydzień 1 abac tydzień 2 babc myślę, że wiadomo o co chodzi, we wszystkich ćwiczeniach robię 3-4 serie po 8-12 powtórzeń

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1711 Data: 4/22/2015 7:47:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenujący KM i ich doświadczenia

    Post
    Sztuki Walki

    Cavior - DISCHARGE - moesz coś więcej napisać na temat tej krakowskiej organizacji? W końcu to temat dotyczący wszystkiego, co związane z KM w tym kraju i nie tylko. Będę wdzięczny Poza tym apeluję do Szanownych Userów o trzymanie się tematu! Jako autor chciałbym, żeby nie było tu za dużo off-topiców, a temat żeby był jednolity i spójny, bez presłanek do zamknięcia z powodu rozmycia wątków. Jest mnóstwo innych tematów w C/S czy w innych działach SFD (albo i inso), gdzie możńa podyskutować o MMA, o Policji, wojsku, etyce, procedurach itp. nie związanych z tematyką KM problemach. Dziękuję!

    Odpowiedzi: 1431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2006 12:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenujący KM i ich doświadczenia

    Post
    Sztuki Walki

    Oświeceni duchem Mateo należało by teraz znaleźć sprawiedliwego męża( ja sie nie podejmuje a) nie jestem sprawiedliwym mężem b) jestem zpracowanym prawnikiem c) Mateo jak narazie mi się nie objawił) coby w imie Mateo taką ideę zrealizował

    Odpowiedzi: 1431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2006 2:34:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenujący KM i ich doświadczenia

    Post
    Sztuki Walki

    1. załozcie post, link podrzućcie na priva któremuś prowadzącemu dział C&S z prosbą o podwieszenie 2. czy ktoś wie czego moje posty tak długo są rozpatrywane (10-15 min) dostałem specjalny nadzór? sowidrzał, usciślij, o co ci chodzi. długo ci sie wypowiedzi ładują? czy długo musisz czekać na możliwość napisania drugiej z kolei?

    Odpowiedzi: 1431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2006 3:13:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenujący KM i ich doświadczenia

    Post
    Sztuki Walki

    Mengistu c'est la vie tylko nie rozumiem dlaczego podales linka gdzie przez pol minuty jest pokazany Imi Lichtelfeld i Gaby Noah wspol-tworca IKMF ten sam czlowiek ktory byl na moim filmie :) trenujac w IKMF i nie wiedzac kim on jest to jest smieszne bo nawet konkurencja jak to nazwales Stowarzyszenie Krav Maga Polska wykorzystala material do przedstawienia z nim.Twoj film nie jest rewelacja natomiast Marcin Michalik bardzo dobrze opowiedzial historie KM ja tylko dodam ze IKMF zostala zalorzona w 1996 roku przez Eyal Yanilov,Gaby Noah,Eli Ben-Ami i Avi Moyal.Co do technik pokazanych sa to techniki proste na poziomie P1 bardzo dobrze przedstawione.Oto dla Ciebie link Wlodzimierza Kopec: http://pl.youtube.com/watch?v=zDxyByQuIt4. A tu dodam IKMF ktore sklada sie z trzech czesci: http://pl.youtube.com/watch?v=Wat0Im7s8Jg http://pl.youtube.com/watch?v=qp8W9GVJMh8 http://pl.youtube.com/watch?v=kZs8iYolnxY Musisz jeszcze duzo czytac by zrozumiec roznice miedzy IKMF a SKMP i tym razem nie ogladaj tylko obrazkow.

    Odpowiedzi: 1431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2007 2:25:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenujący KM i ich doświadczenia

    Post
    Sztuki Walki

    Puchatek83 - Nie przeginasz czasem? Bicie braw jest po to żeby oddać szacunek instruktorowi, że czegoś nas nauczył. Tak przynajmniej ja to teraz odbieram (jakaś tradycja ich chyba). Na początku dziwnie się z tym czułem ale teraz w sumie mi to wszystko jedno, przyzwyczaiłem się... i to że bijemy brawa nie znaczy, że jesteśmy c.i.p.y Zmieniony przez - Jaruto7 w dniu 2010-09-24 23:29:38

    Odpowiedzi: 1431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2010 11:26:02 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY IHS -THERMO PUMP: Redukcja wojo zmc vs Marcin4_ - podsumowanie str. 34/35

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hejka! No dziś zaczynam wreszcie trening!!! Wczoraj wieczorkiem mecz w lidze biznesu no i NETIA została mistrzem ligi co prawda w drużynie przeciwnej aż dwie kontuzje i to poważne ale coż zrobić taki sport.... Dziś o 8.00 Trening zaczynamy od nóg zgodnie z planem tygodniowym 20 min temu zjedzony omlecik potem wrzucę info zaraz prowadzę przyjemny trening a potem działamy Rano wypite witaminki+ wapń+ potas+ witamina C. Kaszel jest ale do zniesienia. Dokładniejsza wpiska po treningu DZIEŃ KURDE DOBRY!!!!!!!8-)

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2012 6:48:38 AM Liczba szacunów: 0