SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 15.02.2014 - Sobota Trening: a) klatka - wyciskanie sztangi płasko 4x8 + drop sety w ostatniej serii - wyciskanie hantli na dużym skosie 4x8 - rozpiętki + wyciskanie sztangi na skosie przy połowie normalnego ciężaru 4x8+10 - ściskanie 5kg na środek klatki 4x10 b) biceps - uginanie ze sztangą łamaną+uginanie na wyciągu 4x12+10 - uginanie hantla w oparciu o kolano 3x10 - uginanie stojąc z supinacją 3x10 c) aeroby+rozciąganie - rowerek st. 25min Dieta: Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 120g - pomarańcza 120g - jajko x3 2. Posiłek - ryż biały+wpc - żelki 3-5. Posiłek - tortilla/chleb żytni/makaron: 450g - wpc/pierś z kurczaka - siemie lniane/oliwa z oliwek 6. Posiłek - Twaróg chudy 200g - masło orzechowe 40g dzisiejszy posiłek :) http://fotoo.pl//out.php?i=726649_wp-000295.jpg

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2014 10:38:45 PM Liczba szacunów: 0
  • 17.02.2014 - Poniedziałek Trening: a) Nogi - przysiady sztanga z tyłu 5x8-10 - przysiady sztanga z tyłu 3x 15-25 - wykroki 4x12 - wyprosty 5x30 b) łydki - wspięcia obunóż 4x50 - wspięcia jednonóż 4x25 c) aeroby - rowerek 25min - kopanie na orliku :) Dieta: Tak samo jak zawsze no do tego wpadł kawałek szarlotki na kruchym cieście po treningu , w sumie to tylko jabłka+mąka i jajko :) Jak macie ochotę to mogę jutro wrzucić zdjęcie

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2014 9:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • 18.02.2014 - Wtorek Trening: a) barki - wyciskanie żołnierskie siedząc 4x12 ( ostatnia seria dropsety) - wyciskanie hantla jednorącz 4x10 - wznosy sztangi łamanej wzdłuż ciała 4x10 - wznosy hantli+szrugsy na boki 4x15+10 b) triceps - wyciskanie francuskie leżąc 4x10,10 - ściąganie linek z wyciągu 4x20 - wyciskanie francuskie siedząc 4x10 c) aeroby - rowerek st . 25min Dieta: Trzymana tak samo , po treningu wpadła szarlotka :)

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2014 9:07:35 PM Liczba szacunów: 0
  • 20.02.2014 - Czwartek Trening: a) plecy: - podciąganie na drążku 3xmax - ściąganie drążka podchwytem 4x15 - wiosłowanie sztangą nachwytem 3x12 - wiosłowanie hantlą 3x10, 1x25 - MC 4x8-10 b) dwugłowe - uginanie nóg 4x10 ostatnia seria dropsety - grzybki 3x12 c) aeroby - rowerek 25min - futsal Dieta: Trzymana w 100%

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2014 8:24:25 PM Liczba szacunów: 0
  • 21.02.2014 - Piątek Trening: a) klatka - wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4x8-10 - wyciskanie hantli na skosie 4x8-10 - rozpiętki 4x12 - ściskanie obciążenia na środek klatki 4x10 b) biceps - ugiinanie ze sztangą łamaną + uginanie na wyciągu 4x10+10 - uginanie z hantlą z supinacją 4x10,10,10 - uginanie ze sztangą łamaną nachwytem 1xmax ( mały ciężar na dobicie) c) aeroby - rowerek st 25min Dieta: Trzymana w 100% , jako węgle wpadły owsiane, kasza jaglana , ziemniaki , z Biała wpc i kurczak a tłuszcze siemie lniane i wiórki kokosowe , jajka

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2014 10:16:12 PM Liczba szacunów: 0
  • 1.03.2014 - Sobota Trening: a) barki - wyciskanie sztanga łamaną zza karku 4x12 - arnoldki 4x10 - wznosy wzdłuż tułowia 3x12 - wznosy na boki 4x25 - szrugsy 3x12 b) triceps - wyciskanie francuskie siedząc hantlem 4x10,10 - wyciskanie francuskie do czoła leżąc 4x10,10 - pompki odwrotne 4xmax c) aeroby - rowerek st. 25min Dieta: Trzymana , monotonna z dużą ilością warzyw

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/2/2014 10:25:14 PM Liczba szacunów: 0
  • 3.03.2014 Od Niedzieli mam lekkie roztrenowanie , jeżeli brać pod uwagę ciężary , z różnych powodów jestem do tego zmuszony Trening: a) pompki w różnych wariacjach 200 b) przysiady 2x100 c) uginanie plecaka z obciążeniem(15kg)podchwytem 2xmax d) francuskie z tym samym plecakiem 2x max e) spięcia z plecakiem ( łydki) Oprócz tego aeroby 25min biegania Dieta: trzymana w 100% chociaż tak trenując trudno o motywację do jej trzymania

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2014 10:18:42 AM Liczba szacunów: 0
  • 5.03.2014 - środa Trening: a) pompki różne wariacje x200 b) wyciskanie francuskie plecakiem z obciążeniem c) uginanie plecaka z obciążeniem d) wznosy plecaka z obciążeniem wzdłuż ciała e) wznosy obciążenia na boki d) przysiady z plecakiem x 100 Aeroby : puls 130 , 30min Dieta : Trzymana mimo postu w środę popielcową , białko w postaci twarogu , wpc, i kazeiny

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2014 2:53:41 PM Liczba szacunów: 0
  • 6.03.2014 - Czwartek Trening: a) nogi - wykroki 4x15 - wyprosty 8x30 - syzyfki 4x10 b) łydki - wspięcia stojąc 4x20 - wspięcia siedząc 4x20 c) cardio - rowerek st. 25min Dieta : Trzymana w 100% zero odchyleń dużo warzyw

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2014 3:01:22 PM Liczba szacunów: 0
  • 7.03.2014 - Piątek Trening: a) klatka - wyciskanie sztangi płasko 4x 8-12 - wyciskanie hantli skos 4x12 - rozpiętki skos 4x12 - ściskanie obciążenia 4x10 b) biceps - uginanie ze sztangą łamaną 4x20 - uginanie hantla w oparciu o kolano 4x10 - uginanie hantla z supinacją 4x10,10,10 c) cardio - rowerek st. 25min Dieta: Dzisiaj post wjadą ryby , wpc i twaróg jako białko :)

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2014 3:04:28 PM Liczba szacunów: 0
  • 31/03/2014 - Poniedziałek Trening: a) Nogi - przysiady suwnica smitha 5x8-10 - wypychanie suwnicy siedząc/leżąc 5x10-15 - wyprosty na maszynie 2x10 , 3x 10,10 - wykroki 2x10 b) łydki - wspięcia na maszynie 2x15 - wspięcia 3x20 - wspięcia na łydkownicy 3x10 c) aeroby - orbitrek 25min Dieta: Co do diety własnie ostatnio poprzez różne zawirowania o których nie chcę i nie mogę pisać zszedłem z kaloryką do 2300kcal( wiem mało ) próbuję wrócić do wyższych kcal tylko ku mojemu zdziwieniu waga powoli rośnie , trening wykonuję intensywnie , aeroby na poziomie 125-145 puls po każdym treningu i w DNT i takie pytanie do was może być to przez to , że przez ten incydent obniżyłem kcal do tych 2300?

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2014 7:17:44 PM Liczba szacunów: 0
  • co przed Bieganiem?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    aha i jak bedziesz sie ubierac to ubiez sie tak jakby bylo 15"C wiecej...za grubo jest niedobrze bo sie bedziesz niepotrzebnie pocic i tracic sily a nic to niedaje przy odchudzaniu,,Utrata 2% masy ciała w wyniku jego odwodnienia może spowodować zmniejszenie wydolności aż o 20%. no to na tyle biegaj i pamietaj ze robisz to dla siebie i wszystkie kolezanki beda ci zazdroscic figury!!!!

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 13164 Data: 8/11/2005 9:14:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja jem twarog z oliwa zeby spowolnic wchlanianie bialka bo ostro i zawziecie cwicze. wierze, ze to tak dziala i tego sie trzymam;) pewnie ze wazne, ze nie ma wegli, a jesli polowa kalorii jest z tluszczu to przegiecie. nie ma c marudzic, trzeba isc spac, wytrwalosci zycze!

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2959 Data: 8/10/2009 2:32:20 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Kamila

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 3 - 18.06.2015 niestety DNT :C Dieta: Dziś trochę dałam ciała.. Tłumacze się tym, że mam okres ! Najważniejsze, że nie mam wyrzutów sumienia. 220/55/76 1. Omlet (2 jajka, mąką żytnia pełnoziarnista, wiórki kokosowe, masło) 2. Bułka żytnia, szynka wołowa, pomidor 3. Banan, nektarynka ufo 4. Zupa pomidorowa, pierś z kurczaka duszona z warzywami, ryż 5. Pół czekolady, banan <---- tego nie było w planie 6. Pierś z kurczaka z warzywami Zmieniony przez - Kidrauhlxx w dniu 2015-06-18 19:32:11

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 9438 Data: 6/18/2015 7:31:41 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Kamila

    Post
    Ladies SFD

    Wystarczy ciężaru ona ma ćwiczyć moc :) a nie klamotem targać Zawsze można z wyskokiem siady robić już ma dynamit, teraz czekać na c-4 :D

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 9438 Data: 8/5/2015 7:35:46 PM Liczba szacunów: 0
  • liszka2000/spalić smalec

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek Niestety dzień bez treningu,niewyrobiłem się w czasie,miałem zrobić trening wieczorem ale ok 22 jak syn już zasnoł to byłem zbyt zmęczony aby myśleć o treningu nawet. Z rana oczywiście był robiony brzuch(serie po 20 powtórzeń) i 30 min na rowerku po treningu brzucha.Niema co się więcej rozpisywać nad dniem bo tylko to było zrobione Sobota Jako,że trening z piątku przepadł dziś zrobiłem trening całego ciała. Pozatym odbył sie rano bez jakiegokolwiek jedzenia(także to nowość dla mnie)oczywiście były suple Przed po 1 kapsie slim expert caffeine advance wapno i ala miarka HP i 3R 1.Wyciskanie sztangi płasko 20x26 12x46 5x66 10x56 8x56 2.Unoszenie sztangi do brody wzdłóż ciała 10x26 10x36 10x41 8x36 3.Unoszenie sztangielek w opadzie tłowia 12x2,5 10x6 10x11 10x11 4.Podciąganie sztangi do brzucha w opadzie 10x26 10x46 10x66 10x66 5.szrugsy 20x46 10x56 10x76 10x86 6.martwy ciąg 10x46 10x66 10x86 10x86 7.pompki na poręczach 10 10 10 8.unoszenie sztangi 10x26 10x36 10x36 9.Wyprosty nóg 15x20 10x40 10x50 10x35(na jedna noge) 10.Unoszenie podudzi leżąc 15x20 10x30 10x30 3x35 3x30 Byłem zdziwiony jak gładko mi wszystko poszło i ile miałem sił.Motywacja,energia,siła i dobry humor towarzyszyły mi przez cały trening,niewiem czy spowodowane to było połączeniem 3R z HP czy jaki karabin ale była ekstra wytrzymałość.Trening trwał 75min lało się ze mnie jak z prosiaka.Także niewiem czy to niebędzie sposób mojego trenowania. Brzuch dziś i jutro ma labę i ćwiczeń na niego niewykonuję celem regeneracji.rowerek będzie pużniej albo wieczorkiem. Zaraz po trenie kolejna porcja Hp,6 kap leucyny i Amino + vit C i Q10.Po 20 min 50g Profii mass. Nastepnie śniadanko. Zmieniony przez - liszka2000 w dniu 2011-09-24 12:54:54

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5362 Data: 9/24/2011 12:54:10 PM Liczba szacunów: 0
  • liszka2000/spalić smalec

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek Dzisiejszy trening znowu zrobiłem z rana na czczo razem z brzuchem i zaraz po treningu 30 min aero spokojnym tempem. Przed treningiem porcja Hp i 3R oraz po 1 kapsułce slim expert i advance caffeine,no i trzeba przyznać że daje to wszystko mega wytrzymałość oraz duże pocenie na treningu.Pobudzenie też sporo, zniknęło natomiast mrowienie od beta alaniny,które czułem zarówno jak stosowałem samego HP jak i samo 3R.Może organizm się przyzwyczaił. Co do treningu to wszystko zajęło mi około 1,5 godziny może trochę więcej 1 Wycisk klata płasko 15x26 12x46 10x56 10x56 2 Podciąganie na drążku 10 8 7 6 3 Unoszenie hantli w opadzie 10x5 10x11 10x11 10x11 4 Szrugsy 15x26 10x46 10x66 10x66 5 Wyciskanie sztangielki z za głowy oburącz 10x16 10x21 10x24 10x26 6 Unoszenie sztangi 10x26 8x46 10x36 10x36 7 Naprzemienne unoszenie sztangielek chwytem młotkowym 10x11 10x16 10x16 Zaraz po treningu była porcja creashota,6 kaps amino,6 kaps purple leucine,5 kaps bcaa,vit-C,Q-10 i na rowerek Po rowerze 35 gram delicious whey PEAKA i dopiero śniadanko na kóre był omlecik z 3 całych jaj i 2 białek z 20g siemienia lnianego i 15g sezamu,plus ok 30 g jogurtu naturalnego 0%

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5362 Data: 9/29/2011 8:24:32 PM Liczba szacunów: 0
  • vtserafin: jak na ofiarę polujesz, to wpadnij do C/S. Ja i Queblo możemy się z Tobą podzielić Kwiatulą Wczoraj dałem mu bana, dziś zdjąłem-może Ty przejmiesz pałeczkę

    Odpowiedzi: 973 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2007 8:03:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzów Siatkarzy 2008/2009

    Post
    Inne dyscypliny

    Brawo AZS! To była deklasacja drużyny bługarskiej Wyniki LM siatkarzy z wczoraj: Panathinaikos vs Friedrichshafen 3:1 (25:17) Grecy wracają po dwóch meczach z niemiecką drużyną do walki o awans, niedobrze Č.Budejovice vs Dinamo Moskva 1:3 (25:22) Dinamo w pierwszym secie grało jakoś bezbarwnie, potem się rozkręciło i nie pozostawiło złudzeń, kto w tym meczu jest lepszą drużyną Fenerbahče vs Iraklis 0:3 (17:25) Dobre wieści dla graczy z Częstochowy, bo to właśnie z Fenerbahce polska drużyna będzie walczyć o awans do dalszej części LM C.Zvezda vs Roeselare 0:3 (20:25) Belgowie nie pozostawili złudzeń, kto w tym meczu jest lepszy Vienna H. vs Itas D.Trentino 2:3 (29:31) Drużyna z Włoch po o dziwo długim spotkaniu wygrywa, nie mam dokładnych informacji co do tego meczu, ale czuję że trener mistrza Włoch robił pewnie eksperymenty ze składem, dlatego taki a nie inny wynik Maaseik vs Vitoria 3:0 (25:18) Powiem tak: szkoda że Belgowie nie zagrali w taki sposób tydzień temu

    Odpowiedzi: 253 Ilość wyświetleń: 15579 Data: 12/18/2008 8:23:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzów Siatkarzy 2008/2009

    Post
    Inne dyscypliny

    Tabele wszystkich grup: Grupa A: 1 Iraklis Saloniki (GRE) 6 12 18:4 2 AZS Częstochowa (POL) 6 9 12:10 3 Fenerbahce Stambuł (TUR) 6 9 10:12 4 CSKA Sofia (BUL) 6 6 4:18 Grupa B: 1 Dynamo Moskwa (RUS) 6 12 18:5 2 Noliko Maaseik (BEL) 6 9 11:10 3 Vitoria SC (POR) 6 9 11:11 4 Jihostroj Ceske Budejovice (CZE) 6 6 4:18 Grupa C: 1 Lube Banca Macerata (ITA) 6 11 16:6 2 Knack Randstad Roeselare (BEL) 6 10 13:7 3 Portol Palma Mallorca (ESP) 6 9 9:10 4 Crvena Zvezda Belgrad (SRB) 6 6 3:18 Grupa D: 1 Copra Piacenza (ITA) 6 11 17:9 2 Zenit Kazań (RUS) 6 10 14:9 3 Paris Volley (FRA) 6 8 10:13 4 Piet Zoomers/D Apeldoorn (NED) 6 7 7:17 Grupa E: 1 Trentino Volley (ITA) 6 12 18:3 2 ACH Volley Bled (SLO) 6 9 10:12 3 Beauvais Oise (FRA) 6 8 8:15 4 aon hotVolleys Wiedeń (AUT) 6 7 9:15 Grupa F: 1 Iskra Odińcowo (RUS) 6 10 13:9 2 VfB Friedrichshafen (GER) 6 9 13:10 3 Skra Bełchatów (POL) 6 9 9:10 4 Panathinaikos Ateny (GRE) 6 8 9:15 Pogrubionym kolorem drużyny, które awansowały do fazy pucharowej. Zmieniony przez - wikt w dniu 2009-01-22 18:18:50

    Odpowiedzi: 253 Ilość wyświetleń: 15579 Data: 1/22/2009 6:17:05 PM Liczba szacunów: 0