SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Test - CARNELABS by Chaczyk podd.str.38

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dobra, wróciłem właśnie ze spotkanka I moge sie zabrac za pisanie jakiegoś podsumowania, + musze wcy(c)haczyć moment jak tata będzie wolny to pstryknie coś

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2007 11:58:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Test - CARNELABS by Chaczyk podd.str.38

    Post
    Odżywki i suplementy

    *** TRENING *** HST - Hypertrophy-Specific Training - trening nastawiony na maksymalny przyrost masy mięśniowej Cykl treningu HST (makro-cykl) wygląda następująco: 1 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 15 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 15 powtórzeń) 2 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 10 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 10 powtórzeń) 3 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 5 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 5 powtórzeń) 4 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 5 powtórzeń negatywnych (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 5 powtórzeń negatywnych czyli w ćwiczeniach, w których mamy taką możliwość 3powtórzenia wykonujemy sami, resztę z pomocą partnera w fazie "pozytywnej" a)Klatka - wycisk sztangi na poziomej ławeczce - 2s - wycisk głową w dół - 1s b) Barki - Wyciskanie sprzed głowy na suwnicy Smitha - 2s - Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 1s c) Plecy - Ściąganie wyciągu górnego do klatki (nachwyt) 2s - Martwy ciąg – 2s d) Triceps - Wyciskanie w leżeniu na ławce poziomej wąskim uchwytem- 2s e) Biceps - Uginanie ramion ze sztangą podchwytem stojąc - 2s f) Nogi - Przysiady - 2s - Wspięcia na palce w siedzeniu - 2s g) Brzuch - Unoszenie nóg - 3s // zmieniałem, o czym zawsze wspominałem Rozpiski treningowe: http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s4.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s8.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s11.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s12.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s17.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s18.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s21.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s22.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s27.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s29.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s29.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s30.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s31.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s32.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s33.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s34.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s35.html http://www.sfd.pl/Test_%2D_CARNELABS_by_Chaczyk-t309922-s37.html

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2007 9:26:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No, czy ja wiem, czy 2,2g kg.m.c to mało %-) Panowie, może Wy mnie oświecicie. Jaka jest maksymalna i bezpieczna dla zdrowia dzienna dawka witaminy B6? Tak aby nie wystąpiły skutki uboczne, aby zdrowie nie ucierpiało itd. Chodzi między innymi o gino i zbicie... do ilu mg można spokojnie jeść? :_)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2014 5:32:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ja tam jestem na etapie takim, że jem te 2g na kg.m.c., ale liczę to tylko jako białko zwierzęce, czyli 2g białka zwierzęcego, a na roślinne to powoli mam sceptyczne nastawienie i na dzień dzisiejszy szamam z 230g białka ogólnego, bo coś mi za słabo waga szła jak jadłem 160g ogólnie białka przy 500g węgli... więc nie wiem

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2014 1:53:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No i dupa... przekładam trening na później bo nic do jedzenia nie ma :c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2014 1:11:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    no ostrovit 80 na rzeźbę słyszałem że dobry. C-6 na mase jeszcze super

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2014 12:38:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    c przejdz juz na mase

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2014 5:36:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Opcja c najlepsza %-) Dobra lecę szybko coś zjeść bo czuję że mi bice się spalają znowu Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2014-07-13 17:38:15

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2014 5:37:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    w sumie, jest fajny patent. Jeść jak najzimniejsze rzeczy w ciągu dnia (dużo lodu itp.). Fizyka mówi, że kalorie powinny same lecieć. Litr wody w idealnych warunkach (podgrzewanie tylko ciałem) z temp 6 st C do 36 dawałby 30 kcal. Czyli w rzeczywistości ze 20, bo temp. otoczenia. Właśnie wykazałem, że ta metoda jest bez sensu, bo 20 kalorii palę wychodząc do kibla.Lipa :-(

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2014 10:28:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No bo to jest raczej ważne czy energia trafi do muskli czy komórek tłuszczowych, c'nie? Zmieniony przez - pilkaPN w dniu 2014-07-22 11:29:50

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2014 11:29:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10540915_740339662693281_7491878384445847502_n.jpg?oh=5a32cf8b7a0390a1f814557f1570ff8d&oe=5439BDB3&__gda__=1412898315_b9c6b6c599126b9f2afbb1828af2b09f

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2014 7:09:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Mopi by (a jakże) Koniu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    c..pa !!!

    Odpowiedzi: 420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/26/2012 10:56:50 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ile przyjmuje sie na kg/m/c Białka/węgli i tłuszczu jeżeli celem jest dieta na mase?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2010 5:02:06 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Gihros to zależy co chcesz uzyskać, czy chcesz dalej iść wagą na + ( chociaż mi się wydaje że pewnie nie bo przy tym wzroście ja bym pozostał przy 80-90 kg max)więc pewnie od redukcji i trochę to podrzezbic bo masz z czego rzeżbić :] sorki ale mnie śmieszą takie teksty "bez względu na to, czy właśnie zaczynasz, czy jakiś czas trenujesz. Za 4 tygodnie będziesz wyglądał jak Mr. MH." lub inne w stylu w 3 tyg zrobimy z ciebie pudziana. Ja po przerwach zawsze robiłem 2 tyg FBW 2 tyg standardowy plan (klata/bip plecy/trip barki/kaptury) a póżniej jak już dochodziłem delikatnie do formy to co miesiąc inny plan. Polecam sobie ułożyć lub obczaić kilka planów i je co jakiś czas wdrażać żeby mięśnie dostawały zastrzyk nowości a nie w kółko monotonia. Ja obecnie jestem na bardzo fajnym planie( na nim mi bardzo fajnie idzie siła) pon - klata +barki przód (4cw klata 2 barki) sro - plecy +barki tył (4cw plecy 2 barki) piatek - cała ręka +kaptury/przedramie ( 1x kaptur 4 c triceps 2 x biceps) sobota nogi brzuch 3 x w tyg w domu Zmieniony przez - AsesinO w dniu 2010-09-28 10:00:15

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2010 9:54:52 AM Liczba szacunów: 0
  • (L)Terco/dziennik treningowy/rekompozycja (foty str.7,26)

    Post
    Ladies SFD

    albo połóż kijek od miotły pomiędzy dwoma krzesłami tak zrobiłam - położyłam gryf...i tłumaczyłam sobie, że pewnie tak jest trudniej i dlatego źle robię i lepiej zamienię edit: obejrzałam sobie dokładnie technikę przysiadów, burpree, sit up i coś mi nie pasuje hehe -pani na filmiku jakoś tak łątwo idzie Marta a tam miało być 5 obwodów w tym C??bo mi pierwszy zajął ok 8 -10minut minut i stwierdziłam że 5 to w godzinę nie zrobię...możesz się rozpływać będę myślała o Tobie ciepło zawsze podczas potreningowego "leżakowania" Militia, Agata - następnym razem dam radę, zostanę z misiami i specjalnie dla was nakręcę filmik * co tam 200 stopni w saunie w porównaniu do tortur Marty - pikuś ** ale nie wiem czy nie pękniecie z zazdrości, ja przy nich z moim mizernym biustem skuliłam się w kąciku Zmieniony przez - terco w dniu 2011-02-02 21:29:38 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-02-02 21:30:31

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2011 9:11:24 PM Liczba szacunów: 0
  • (L)Terco/dziennik treningowy/rekompozycja (foty str.7,26)

    Post
    Ladies SFD

    Foty zrobione,micha czyściutko, trening był jeszcze tylko wypiska i mogę umierać No to jedziem z tym koksem *ledwo wstałam ze sztangą nogi mi "skamieniały" **ZAMIAST PRZERW pomiędzy seriami: a. skoki w bok obiema nogami 10x (skok w lewo + prawo = 1x) b. przysiady 30 - zapomniałam wcześniej poszukać tego kicks ale obiecuję poprawę c. sit-up 10x +trening od Marty na kręgosłup micha: razowiec, grani, lniany, wędlina,sałąta pomarańcza łosoś, szpinak omlet z 2 jaj, jogurt bio, masło orzechowe, miód łyżeczka kawa2x, 2 jabłka, marchew, garść orzechów skrzydełka kury, warzywa gotowane pkrzywa, tran z omeg 3, multiwitamina Zmieniony przez - terco w dniu 2011-02-19 22:43:04 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-02-19 22:47:34

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2011 9:04:37 PM Liczba szacunów: 0
  • (L)Terco/dziennik treningowy/rekompozycja (foty str.7,26)

    Post
    Ladies SFD

    zaczynam na nowo cieszyć się życiem... i dobrze No i silownia to idealna sprawa na poprawę humoru.. masz rację, mi trochę brakuje wyjścia z domu, zwłaszcza że mój facet jak ćwiczę lubi sobie pokomentować co doprowadza mnie do szału kurcze nie idzie zrzucić poniedziałkowego treningu, dobrze że zapisałam zmiany spróbuję później. Marta dziś zaczynam ostatni tydzień ze zmianami które wprowadziłąś i pora chyba utrudnić coś??? bo w sumie ten trening jeszcze jakieś2-3 tygodnie i chyba pora go skończyć i wprowadzić nowy bo może ten mój zastój to też kwestia tego że za długo ćwiczę jednym treningiem (już ok 7 tygodni) 14 Marzec liczba powtórzeń (ciężar) 1a MC 11/8/6 (48/50/50) 1b przysiad plie 12/12/10 (48/50/50) 2a wiosłow sztangą w op 12/11/11 (26/26/26) 2b wyciskanie hantli na skośnej 12/10/9 (12/10/9)* odwrotne brzuszki 12/12/12 skłony tułowia w bok z hantelką 12/11/11 (22,5/22,5/22,5) turlanie piłki pod siebie 12/12/12 *2a2bzamiast przerw 10x: a)przysiad b)wypady c)przysiad z wyskokiem d)wypad z przeskokiem Marta ja chyba źle zrozumiałam to ma być 2a2bzamiast przerwy mają być 10x te 4 ćwiczenia i znowu 2a2b i ćwiczenia ? czy 2a2b przysiad 2a2bwypady?? bo ja robiłam tą drugą opcję i dlatego tak mało było powtórzeń bo wychodziło2a2b ćwiczenie ok 15sekund i znowu 2a2b to jak miało być poprawnie? Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-16 13:06:16 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-16 13:06:46 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-16 13:08:04

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2011 11:13:13 AM Liczba szacunów: 0
  • (L)Terco/dziennik treningowy/rekompozycja (foty str.7,26)

    Post
    Ladies SFD

    Trening 18marca 1 thrusters - 26kg -10/8/7 2 wypady dalekie - 48kg - 10/10/8 3 wiosłowanie hantelką - 12kg -12, 14,5kg -8/7 4a wznosy ramion bokiem - 5kg -12/10/8 4b wznosy bokiem w opadzie tułowia -3kg-12, 3,8kg -12/12* 5 plank -56sekund 6 wznosy bioder na piłce -3x12 (każde ostatnie powt. utrzymane 30sekund) * zamiast przerw: 10xmountain climber 20xpajacyki 10xpompki 5xburprees 10xprzysiad 1 posiłek 2 posiłek 3 posiłek Wyszło strasznie dużo kalori i jakoś dużo białka wpierdzielam Powinno być: 2289kcal (bilans zerowy) B -87g T-58g W -335g według vitalmaxa choć wolę podbić białko do 116(2g/kg.m.c) a reszta?jakieś propozycje? Trening 19 marca Rowerro - mega intensywnie, chłopak chciał udowodnić że jest lepszy więc mieliśmy niezły wyścig Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-19 22:06:50 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-19 22:10:17 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-19 22:18:58

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2011 9:57:48 PM Liczba szacunów: 0
  • (L)Terco/dziennik treningowy/rekompozycja (foty str.7,26)

    Post
    Ladies SFD

    20 marca micha: 1) razowiec, jajko, wędlina, sałata, papryka 2)2 jabłka, 150g grani, kapusta kiszona 3)40g pestki słonecznika 4)cyc kurczaka, kapusta kiszona, kromka razowca 5)kawa2x, 2łyżki masła orzechowego 6)omlet(2 jaja, oliwa, łyżeczka mąki) +serek homo+wiśnie 4posiłek 6posiłek kcal B/T/W - 2152kcal 187/81/167 (bez łyżki masła orzechowego bo nie było w kalkulatorze) 20 marcaTRENING 45minut aero - bieganie 1a MC - 50kg -9/8/ 1b przysiad plie -50kg -12/12/12 2a wiosłow sztangą w op -26kg -12/12/12* 2b wyciskanie hantli na skośnej -2x10kg -12/12/9 3a odwrotne brzuszki -12/12/12 3b skłony tułowia w bok z hantelką -25kg -10/10/8 3c turlanie piłki pod siebie 12/12/12 *ZAMIAST PRZERW: a. przysiad x10 b. wypady x10 c. przysiad z wyskokiem x10 d. wypady z przeskokiem x10 e. burpees x5 +6burpree Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-20 23:58:16 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-03-20 23:59:13

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2011 11:55:14 PM Liczba szacunów: 0
  • (L)Terco/dziennik treningowy/rekompozycja (foty str.7,26)

    Post
    Ladies SFD

    Dobra Marta na "sucho" już potrenowałam, jutro przećwiczę a powiedz mi jeszcze jak się sprawdza max??? Robię rozgrzewkę i próbuję zwiększać ciężar 5x1??? bo nigdy nie próbowałam i nie wiem jak się za to zabrać Marta jak radzisz jechać na kaloryczności zero na początku? Czy od razu w nietreningowe ciąć? Dziś obliczyłam że uwzględniając ten trening wychodzi: +/-2400kcal Tak licząc to dla 2200kcal 2g.b/kg.m.c = 120g 1,5g tłuszczu = 89g z węgli AŻ 227g mogę podbić białko do 3g? i wtedy: B/T/W - 180g/90g/192g =2300kcal?? DNT - 180g/90g/117g=2000kcal Marta czy jeszcze obciąć te kalorie czy tak próbować 2 tygodnie i potem zmieniać? W sumie to do tej pory było ok 2400dziennie i tyć nie tyłam a nawwet leciało w dół jak była czysta micha....kuwa nie wiem gdzie ja tyle kalorii palę Zmieniony przez - terco w dniu 2011-04-04 15:37:49 Zmieniony przez - terco w dniu 2011-04-04 15:54:50

    Odpowiedzi: 546 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2011 3:36:25 PM Liczba szacunów: 0