SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Kilka pytań o ABS II

    Post
    Trening w domu

    Jeszcze się zastanowię. A wracając do tego ćw z 3 seri to do jakiej wysokości opuszczać nogi, jak już zrobię "świecę"? Do ziemi? 45*C? Zmieniony przez - devel9k w dniu 2013-02-10 17:45:18

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 662 Data: 2/10/2013 5:44:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Hi Tec vs. Gaspari

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bierz albo c-6 albo sciteca

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1820 Data: 8/30/2012 8:33:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak sie przylozysz odpowiednio do diety, to powinno byc ok:) Kretke radzilbym jednak brac nieco dluzej niz tylko miesiac. Cos kolo 6 - 8 tygodni. Gainer tylko w wypadku brakow w diecie. Carbo do popijania w trakcie treningu i zaraz po. Witaminki sa. Osobiscie polecam Ionto Drink, czyli cos w stylu izotonika na trening - jak dla mnie rewelacja w [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 4/13/2011 2:44:18 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy MLO

    Post
    Odżywki i suplementy

    Skład SPORT POWER firmy MLO: 2 tabletki zawierają: Cholina (dwuwinian).......................50 mg % realizacja Inozytol..................................50 mg dziennego PABA (kwas paraaminobenzoesowy)...........50 mg zapotrzebowania Witamina C...............................200 mg..........333% [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2053 Data: 4/7/2002 4:00:35 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w rozpisce

    Post
    Doping

    blasem za pierwszym razem moge sie zalozyc ze nie bylez wielkim geniuszem i wszystkiego odrazu nie wiedziales wiec po to zawracam dupe i prosze o pomoc zeby wszystkiego nie Z****ć.MOCNY275 dzieki

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1878 Data: 1/20/2009 7:35:31 PM Liczba szacunów: 0
  • SKŁAD SPOSÓB UŻYCIA Zalecana porcja do spożycia to 1 tabletka 3 razy dziennie, najlepiej bezpośrednio po posiłku. Preparat popić ok. 300 ml wody. SKŁADNIKI DODATKOWE celuloza mikrokrystaliczna – substancja wypełniająca, skrobia modyfikowana – substancja wypełniająca, hydroksypropyloceluloza – nośnik, dwutlenek krzemu [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2953 Data: 1/5/2011 6:57:21 PM Liczba szacunów: 0
  • 11 - test

    Post
    Doping

    Tak, widzę, że tam jest napisane adrenosterone, ale w kilku aukcjach w nawiasie jest dopisek "6-oxo", więc c*** wie, co tam tak naprawdę siedzi. Co do tego drugiego środka, nie wypowiadam się, bo są różne sprzeczne info na jego temat, a nie brałem. Zmieniony przez - mołodi w dniu 2010-09-09 12:12:59 Zmieniony przez - mołodi w dniu [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2172 Data: 9/9/2010 12:12:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Mutant Dietka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Gainer juz zamowiony niestety. Moglbym chyba 2 miarki lyknac prosto po treningu? Czytajac posty na forum ludzie mowia, ze ekto powinien wpier****c duzo wiecej niz inne budowy. Wiec zapotrzebowanie wyszlo mi okolo 4500kcal dziennie. Mysle, ze jak odejme tego gainera ze sniadania na normalne jedzonko to wszystkiego wyjdzie w sam raz. Zawsze moge ta [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 477 Data: 3/3/2013 2:01:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy i minerały

    Post
    Odżywki i suplementy

    dodatkowo mozesz dorzucic witamine d3 o k2, ewentualnei pomyslec o witaminie c, jednak osobiscie nie widze koniecznosci ladownaie jej w wiekszych dawkach

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 551 Data: 2/21/2019 9:22:02 AM Liczba szacunów: 0
  • czy to wina SAA?

    Post
    Doping

    jestes oslabiony moze masz mala odpornosc przez stosowanie saa i wrzuc wit. C , ferwex j.w. albo inny badziew

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1890 Data: 10/21/2007 9:31:09 PM Liczba szacunów: 0
  • czy to wina SAA?

    Post
    Doping

    Rutinoscorbin,witamina C.rób herbate i wcisnij troszke cytryny albo ******lnij od czasu do czasu mleko+czosnek+miód lepsze niz fetka

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1890 Data: 10/21/2007 10:08:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Bezkaloryczna pomarańcza?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gdyby tak było każdy by jadł na umór owoce cytrusowe są faktycznie bogate w fwlawonoidy grejpfrty np naryngeninę dużow iwtamin pomarańcz witaminę c ale to bajka działa korzystnie na zdrowie i korzytsnie przy dietach ale w odpowiednich ilościach

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1315 Data: 8/29/2010 8:01:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Foty do oceny

    Post
    Galeria Zdjęć

    Kickboxing / siłownia 3,5 / ok 1,5 r wiec o c ochodzi? pisze co ile trenuje

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3814 Data: 3/5/2009 3:22:50 PM Liczba szacunów: 0
  • głupie pytania :]

    Post
    Doping

    "Twój podpis niżej o świerzych wynikach maturalnych mówi sam za siebie" n/c

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1804 Data: 4/27/2005 12:23:49 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta pomożcie... jak sie karmić??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zmień chleb na pieczywo żytnie z pełnego przemiału co to jest ? gdzie to dosta ć czym sie różni?? np. jak jem zwykłe bułki (chelba raczej nie) to bułki sa oki czy je czymś zastapić??

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1048 Data: 3/4/2004 8:58:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Biore deca stac jest w c*** mocny ;p na poczatku nie moglem spac w nocy ale to normalne ;) po silce wypoczety wychodze :) sila duzo w gore!! duze postepy!! Masa to tylko zalezy ile jesz i co... u mnie co do masy to tak 5/10, sila 8/10 pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1143 Data: 2/4/2009 12:20:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Suple na redukcji

    Post
    Odżywki i suplementy

    masz dobre suple, a skoro wszystko ladnie idzie nie ma co kombinowac ;-) mozna by ewneualnei pomyslec o dorzuceniu np wit C

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 913 Data: 4/24/2016 2:54:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Suple na redukcji

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja stosuje BCAA z 5FIT Energy+ BCAA. Tak jak mówi K_PS dołóż wit.C nie bierz za dużo wszystkiego bo to też nie zdrowo.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 913 Data: 4/24/2016 3:38:34 PM Liczba szacunów: 2
  • Witam.Zaczynam 2gi cykl w życiu kiedyś 14tyg DK i 16 tyg cypek z enanthatem(chyba 15 strzałów enana i przeżytka na cypka) poszło 16kg miałem przerwe 7 miechów bez siłki (w ogóle)!! tak niestety wypadło spadek 11kg.Teraz po ponad roku wrociłem na siłkepoćwiczyłem 5 miechów na sucho podpompowało mnie dobrze i chce zaczac kolejny cykl.. Mam pytanko [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1328 Data: 5/15/2011 6:40:57 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. WIEK:24 2. WAGA:73 3. WZROST:176 4. WYMIARY: -biceps: 41 -klatka: 107 -udo: 53 z nogami w ogóle cienko ale pracuje cieżko właśnie nad nimi od niedawna -talia: 80 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 3lata 6. DIETA: -białko: 2g/kg ciała -węglowodany: niewiem dokładnie -tłuszcz: ----- 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: tesc cypek enan deka meta 8. [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1328 Data: 5/15/2011 8:02:59 PM Liczba szacunów: 0